Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
jurek1102  13-12-27, 18:12 Zgłoś
+ 375 -
Dodano: 2013-12-27, 18:12:10   przez: jurek1102
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 375  Zgłoś nadużycie
226
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Dziewczyna o tym jak dotknęła Justina Biebera
  •  A jeśli tak, to spoko ...
  •  Doda, Duda i ...
  •  Chamstwo i debilizm na polskiej drodze
Ukryj komentarze(176)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
sebkop
    Ocena: 28 (glosow:48)
2013-12-29 13:43:36
Niech każdy wierzy w co chce, byle kościół nie mieszał się do życia państwa. Mają wiernych, niech ich utrzymują, nie wyciągają łapy po kasę podatników.

tomasz.glogowski
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-01-25 02:03:28
a ja nie jestem ani za tuskiem ani za palikotem jestem wierzący ale to nie oznacza że popieram to co robi kościół wszędzie muszą się księża władować, nawet w d*pe ministranta, ale wierzyć w boga nie znaczy wierzyć w kościół i w księży ja bym ich wszystkich na sybir wysłał do ciężkich robót z rydzykiem na czele

Medyk85
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-19 23:12:05
To jest racja krajem powinien rzadzic Donald Tusk, powinno sie zalegalizowac heroine bo marichuana jest dla mieczakow, wszystkich zboczenców typu heteroseksualisci powinno sie tepic. Płeć dzieci powinny sobie wybierac wyrabiajac dowód osobisty. W rzadzie powinno być wiecej gejów tranwestytów i żydów a najlepiej muzułmanów. By zyło sie lepiej Hej

czarna.gemba
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-01-08 10:59:40
Tak! Chcemy, aby żądził nami okrągłostołowy układ ubeków i ich własnych agentów!

jakub1975wawa
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-07 02:42:50
Rządzić lub konfiskowal majątki oraz nakładał podatki wtedy stawał okoniem

jontek44
    Ocena: -2 (glosow:8)
2014-01-01 10:01:34
fotka pokazuje marsz debili wyborców paliglupa , SLD,i PO

jacum
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-12-31 11:42:29
kolego autorze, nie ten portal, żeby chociaż Rydzyk miał sandałki i skarpetki

saviola1
    Ocena: -1 (glosow:19)
2013-12-30 16:06:17
ile razy trzeba wam jeszcze mówić to samo... Polską nie rządzi żaden kler tylko idioci i bezmózgi - a z reszta tacy sami jak na tym portalu królują w większości. Wolicie muslimów? lepiej wam będzie?

milorda
    Ocena: 3 (glosow:17)
2013-12-30 21:30:21
serio- świat to nie jest tylko opcja: katol albo muslim. Dogmaty główkę przeorały?

saviola1
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-12-31 21:03:08
właśnie widać komu... właśnie widać....

milorda
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-01-02 10:11:15
saviola dziecinko- sprawdź co oznacza dogmat. Ja wiem, że katolicy Biblii nie znaja, bo po co, ale kkk przynajmniej we fragmentach macie obcykane. Powinieneś wiedzieć czym jest dogmat.

pioplo1
    Ocena: -2 (glosow:10)
2013-12-30 16:03:07
PRECZ Z CZARNYMI PEDOFILAMI

prusi
    Ocena: -6 (glosow:22)
2013-12-30 11:59:04
A ja jako katolik nie chce płacić podatków na antyklerykałów, homosiów i transwestytów z bezruchu palikocura a muszę :) NIE CHCEMY BY POLSKĄ RZĄDZIŁ RUCH HOMOSIÓW :)

genesis19
    Ocena: 6 (glosow:18)
2013-12-30 00:08:15
I gdzie tu wiocha, bo ja to popieram te protesty w 100% !?

ramzesx
    Ocena: -9 (glosow:15)
2013-12-29 23:48:51
Antyklerykały to najczęściej jacyś idioci, generalnie patologia.

jurek1102
    Ocena: 3 (glosow:21)
2013-12-30 00:15:29
No w pielgrzymkach to popyerdala sam kwiat młodzieży :)

damian.szefo
    Ocena: 5 (glosow:15)
2013-12-29 22:14:41
Kościół nie jest idealny. Zdecydowana większość katolików mówi nie dla Rydzyka i jego sekty, dla biskupów i szeregowych księży pasibrzuchów co tylko myślą o sobie i swoich dzieciach. Nie można jednak zapomnieć że w historii Polski KK odegrał bardzo pozytywną rolę. Jednak szanowny autor tego demota i przyboczni gwardziści jak komsomolec jakoś o tym nie pamiętają albo pamiętać nie chcą.

Posterisan
    Ocena: 0 (glosow:8)
2013-12-29 23:23:45
Chodzi ci o inkwizycję?

damian.szefo
    Ocena: 5 (glosow:11)
2013-12-30 11:41:18
A o roli kościoła podczas solidarności słyszałeś? Może coś o Popiełuszce? Nie obiło się nic o uszy o roli kościoła i zwykłych plebani podczas powstań narodowych, gdzie kościoły były jedynymi wolnymi miejscami gdzie można było mówić po polsku, naprawdę nic nie słyszałeś? Inkwizycja działała prężnie w Europie zachodniej która teraz mieni się za tolerancyjną. Wszędzie poza polską płonęły stosy, a do nas przybywali innowiercy bo Polska zawsze była i jest tolerancyjna, za to większość polaków nie chce propagandy pedalskiej. Zanim coś napiszesz pomyśl czy masz wiedzę!

jakub1975wawa
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-07 02:31:22
Pamiętaj tez o szkolnictwie polskim z XVII wieku które w całości podlegało kościołowi, wychodowalo takie kadry i elity ze na173 lata utraciliśmy niepodległość. Popiełuszko był wyjątkiem nawet wbrew episkopatowi. Regułą był Glemp który cały czas układał sie z komuna jednocześnie wspierając solidarność. Takie tam panu Bogu świeczkę a diabłu ogarek

jakub1975wawa
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-07 02:41:42
Jak to po polsku wtedy msze były po łacinie a ze po polsku na plebani gadano to coś wielkiego było. Po domach też Polska gadka była a jakby zaborcą zabronił to jak to mógł wymusić by maź z żona po rusku lub niemiecku gadali. U austryjakow żadnych zakazów nie było. Wspieranie powstań . Jakoś nie słyszałem by kościół kupował broń lub tworzył oddziały partyzanckie lub prowadził zkrganizowana działalność szpiegów skąd na rzecz powstań. Oczywiście duża cześć księży pomagała ale pomagała jako ludzie ludziom, Polacy Polakom. Kościół wobec zaborców starał sie być neutralny chyba ze zaborca chciał nimi

chemik79
    Ocena: 2 (glosow:12)
2013-12-29 21:47:01
Tak sobie czytam co piszecie i myślę :Czy ktoś was zmusza do chrześcijaństwa ?-NIE Czy ktoś wam każe chodzić do kościoła ?-NIE Czy ktoś was zmusza żeby płacić na kościół ?-NIE Czy ktoś was rozlicza za nieprzestrzeganie przykazań w tej wierze ?-NIE Czy ktoś wam każe wpuszczać do domu księdza ?-NIE itp.Więc nie wiem o co wam chodzi, a ksiądz jak ksiądz lepszy i gorszy to tylko ludzie więc powinni odpowiadać za swoje złe czynny jak każdy z nas.Chrześcijaństwo chciał nie chciał to nasza tradycja i historia a i nie jeden Ksiądz za kraj życie Oddał.

chemik79
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-12-29 22:09:18
Każdy ma prawo wierzyć w co chce tylko niech nie zabija i nie krzywdzi w imię wiary ! Kiedyś robili to chrześcijanie i nie tylko a teraz to robią islamiści , może to sprawiedliwość za Wyprawy Krzyżowe kto wie ? Może wiara katolicka nie jest doskonała ale nie jest też najgorsza ja przynajmniej nie spotkałem się żeby mnie namawiała do złego.Historia pokazuje że w państwach o różnym poglądzie religijnym nie dzieje się dobrze , więc wolę tak jak jest! Niech będzie Gwiazdka, Kolędy,Choinka, Jajeczko i Zajączek ps najlepiej z kałachem żeby porządku trzymał.

jurek1102
    Ocena: 2 (glosow:10)
2013-12-29 23:25:08
chemik ale nikt mnie nie pyta jak z moich podatków kler dostaje pieniądze.

prusi
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-12-30 12:00:30
Mnie też nikt nie pyta na co idą moje podatki buuu :) Popłacz się :)

chemik79
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-01-01 23:52:58
Trzeba by było się zastanowić na co idą te podatki tak naprawdę ? Jak widać państwo nas okrada na każdym kroku a ile z tego idzie na kler ciężko powiedzieć . W tej kwestii trzeba by było zacząć od zarodka gminy ,powiaty,województwa i rząd wszyscy marnotrawią nasze pieniądze.

rafal8
    Ocena: -4 (glosow:8)
2013-12-29 21:42:53
Dlatego nie głosuje na PIS

jarod22
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-12-29 21:17:26
a ja mam w dupie jednych i drugich...

wieszjak
    Ocena: -7 (glosow:7)
2013-12-29 20:31:35
powiem tylko tyle: WYP*******ć! WYP*******ć!! WYP*******ć!!!

kodak1
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-12-29 22:05:31
komentarz usunięty przez moderatora

Zaahra
    Ocena: -10 (glosow:20)
2013-12-29 19:51:17
Chrześcijaństwo to zamaskowany politeizm, zbudowane jest na błędach,złej interpretacji i sfałszowaniu Starego i Nowego Testamentu. Największe błędy Chrześcijan to właśnie podział na zwalczające się ugrupowania, kult grobów, obrazów i świętych, utrzymywanie duchowieństwa, które zbyt dużo kosztuje, spożywanie pokarmów nieczystych (wieprzowina i alkohol), odrzucenie Mahometa.Absurd jak najbardziej trafny.

davidstar
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-12-29 20:04:40
komentarz usunięty przez użytkownika

Zaahra
    Ocena: -8 (glosow:18)
2013-12-29 20:14:32
Sylwester to czas zabawy dla chrześcijan,którzy w tym dniu staczają się na samo dno w upojeniu alkoholowym pokazując tym samym swoją słabość.

davidstar
    Ocena: 6 (glosow:8)
2013-12-29 20:16:48
komentarz usunięty przez użytkownika

foytaz
    Ocena: 9 (glosow:11)
2013-12-29 20:27:08
Piwnica to przywilej pierwszej żony reszta siedzi w komórce bez okien. :)

Zaahra
    Ocena: -3 (glosow:9)
2013-12-29 20:42:57
Foytaz, nie interesuje mnie sposób w jaki Ty traktujesz swoje nałożnice.

davidstar
    Ocena: 8 (glosow:10)
2013-12-29 20:46:04
komentarz usunięty przez użytkownika

enteros
    Ocena: -8 (glosow:12)
2013-12-29 20:46:22
Zaahra, ci kretyni i tak niczego nie zrozumieją. Wystarczy, że chleją wódę na litry, klną bez przerwy i zdradzają na boku swoje żony.

malgolina
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-12-29 20:46:59
Zaahra, a kto ustala jakie pożywienie jest "nieczyste"?

malgolina
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-12-29 20:49:44
Enteros,to o czym piszesz akurat pasuje do prawie każdej nacji na naszym globie. Pijących alkohol, przeklinających i zdradzających swoje żony, znajdziesz również w Niemczech, Anglii, USA itd.

Zaahra
    Ocena: -7 (glosow:15)
2013-12-29 20:56:08
Nie mówimy tu o nacji tylko religii. Chrześcijanie to zaraza,kora nie ma za grosz moralności mimo dekalogu,którym powinien kierować się każdy chrześcijanin. Jesteście nędznymi robalami bez zasad.

malgolina
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-12-29 21:02:03
Kolejny Kosmo,tylko w żeńskim wydaniu ;P Kto ustala jakie pożywienie jest "nieczyste"? Opowiesz?

enteros
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-12-29 21:04:59
Malgolina, jestem chrześcijaninem, ale nie katolikiem. Wobec tego trzymam się z dala od kleru i Kościoła. Sam potrafię ocenić czy coś/ktoś mi zagraża. Nie potrzebuję do tego pana w sukience ;)

Zaahra
    Ocena: -5 (glosow:13)
2013-12-29 21:08:59
A Ty odniesiesz się do tego co napisałam? Jak śmiesz nazywać się chrześcijanką skoro nie jesteś w stanie przestrzegać 10 przykazań? A może jesteś? To serdecznie gratuluje.Jeżeli nie to nie mamy o czym dyskutować bo dyskusja z hipokrytką jest poniżająca dla kogoś takiego jak ja.Zapoznaj się z koranem i przestań zadawać tak głupie pytania bo ja nie mam zamiaru ośmieszać się tłumacząc takie oczywistości.

malgolina
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-12-29 21:11:24
A koleżanka Zaahra właśnie nazwała chrześcijan,nędznymi robalami bez zasad, nie przyznawaj się więc,że jesteś chrześcijaninem ;)) Wiesz,ja też do życia nie potrzebuję pana w sukience,nie chodzę do kościoła, nie dostosowuję swojego życia do kazań prawionych przez księży,mam własne sumienie i wiem jak należy się zachowywać. Koleżanka Zaahra widzę również klapki na oczach i wszystkich wsadza do jednego wora. Jak inni wsadzają do jednego wora (bombowego ;P) muzułmanów ;)

prusi
    Ocena: 4 (glosow:8)
2013-12-29 21:15:15
Islam to zamaskowany Faszyzm :) Segregacja na Muzułman i całą gorszą resztę którą trzeba albo nawrócić a jak się nie da to zabić. Jedne słowa w Koranie przeczą drugim w jednym wersie Mahomet miłuje miłość i pokój a potem wyżyna w pień całe miasta obcinając głowy. Drzazgi w cudzej religii szukasz a belki w swojej nie widzisz :)

enteros
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-12-29 21:18:32
malgolina, nie chodzisz do kościoła i twoimi poglądami nie kieruje klecha? Okej, może być. Wyjaśnij mi w takim razie dlaczego twoje poglądy są tak bardzo katolickie i czemu zawsze popierasz pająkapająka i innych debili jego pokroju w sprawach tutaj omawianych.

malgolina
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-12-29 21:20:04
Zaagra,ale rozmowa i odpowiadanie na pytania nie jest ośmieszaniem się. Umiesz rzeczowo porozmawiać? To nie chrześcijaństwo rozpuściło ludzi,bo 10 przykazań obowiązuje cały czas, to ludzie sami zrezygnowali z wyrzutów sumienia, pokory, niekrzywdzenia innych itd. Ludzie zachłysnęli się wolną wolą, własnymi wyborami,więc posunęli się za daleko. Jednak jest wiele dobrych osób, które pomagają innymi i są chrześcijanami. W tej chwili jesteś jak ten przysłowiowy katol,który wszystko co nie zgadza się z jego poglądami, opluwa i nienawidzi. Nie jesteś lepsza,skoro nie znając mnie nazywasz mnie.....

Zaahra
    Ocena: -4 (glosow:10)
2013-12-29 21:23:56
'Ludzie sami zrezygnowali(..)' no widzisz, a wyznawcy islamu potrafią przestrzegać zasad jakie narzuca nasza religia. Jak widać wasza religia jest słaba,śmieszna nic nie warta tak samo jak jej wyznawcy czyli WY!

malgolina
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-12-29 21:26:15
..hipokrytką, jednocześnie twierdząc,że nie będziesz się ośmieszać,aby cokolwiek mi wytłumaczyć. Zresztą już nie musisz, poczytałam ;) Enteros, nie popieram pająka, gdzie jest taki komentarz,bo nigdy nie napisałam takich słów. I co znaczy "tak bardzo katolickie"? Nie bronię księży, zwłaszcza pedofilów, nie bronię kościoła, tylko swoje poglądy i własną wiarę,i wszystko to,co jest racjonalne.

prusi
    Ocena: 7 (glosow:7)
2013-12-29 21:26:18
Wszyscy przestrzegają bo jak nie to siekierą w łeb :)A u nas taka fajna wolna wola :)

malgolina
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-12-29 21:29:33
Zaahra, to wasza religia NARZUCA wam zasady, wg których macie żyć? Nie umiecie żyć wg swoich zasad i własnego sumienia? Nie umiecie żyć bez mentora,który nakazuje wam jak macie żyć,co jeść,z kim brać ślub, ile odciąć głów? Ok,sorry, wybacz,to ostatnie było złośliwe,ale nie mogłam się powstrzymać ;)

enteros
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-12-29 21:30:34
Malgolina, źle się wyrażasz o homoseksualistach, muzułmanach i aborcji oraz gender. Jesteś przeciwna dokładnie temu wszystkiemu, co KK.

Zaahra
    Ocena: -4 (glosow:12)
2013-12-29 21:35:18
Bo malgolina nie potrafi żyć bez mentora,jakim jest dla niej kościół katolicki stąd te poglądy,mimo tego twierdzi,że kieruje się własnym sumieniem,a nie tym co nakazuje kk. Tak jest łatwiej,nie musi przestrzegać dekalogu,a jednocześnie wydaje jej się,że jest osobą wierzącą.

davidstar
    Ocena: 6 (glosow:8)
2013-12-29 21:38:53
komentarz usunięty przez użytkownika

malgolina
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-12-29 21:44:19
Enteros, nadinterpretujesz moje słowa, upraszczasz i nie widzisz podpunktów. Jestem za aborcją w takiej formie,która jest teraz. Nie jestem za zabijaniem dziecka dla kaprysu kobiety, ale jeśli zagraża on jej zdrowiu lub płód jest upośledzony, pewnie sama bym się zdecydowała na aborcję. O gender się za dużo nie wypowiadam,bo tak naprawdę mało kto wie na czym to polega. Ja opisuję i pokazuję absurdy,które mogą wynikać z wprowadzenia totalnej liberalizacji,nie popieram jednocześnie prawicy w jej poglądach, jestem za stosowaniem złotego środka. Homoseksualistów nie tłukę na ulicy, jednak nie....

Zaahra
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-12-29 21:45:44
I tak wygląda rozmowa z wami. Obelgi,obelgi i jeszcze raz obelgi.A w niedziele do kościółka, żenada i hipokryzja.

enteros
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-12-29 21:45:46
davidstar, a i owszem, toleruję muzułmanów i homoseksualistów, jestem tolerancyjny. No i jestem chrześcijaninem, Bóg lepiej spogląda na moje czyny i miłość do bliźniego niż na nienawiść i nietolerancję twoją i tobie podobnych oraz kleru.

malgolina
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-12-29 21:49:54
..podoba mi się paradowanie w różowych gaciach z dupą na wierzchu tak,że widzą to dzieci, bo najzwyczajniej w świecie jest to niestosowne. Jak niestosowne jest również to,kiedy chłopak z dziewczyną uprawiają seks na ławce. Jak dla mnie homo nie wadzą,bo znam takich,którzy żyją spokojnie i nie krzyczą głośno o tym,że są dyskryminowani. O muzułmanach nie chce mi się tłumaczyć,bo i tak każdy wie,że są ci dobrzy i ci bombowi ;P Eneteros, nie czytasz ze zrozumieniem,bo doczytałbyś te podpunkty między zdaniami. I nie mieszaj tego z kk,bo pleciesz bzdury. Ja zawsze słuchałam mamy a nie księdza.

davidstar
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-12-29 21:50:40
komentarz usunięty przez użytkownika

malgolina
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-12-29 21:55:01
David, nie rzucaj obelgami, bo nie idzie porozmawiać kulturalnie przez Ciebie :D A Zaahra nie czyta moich wypowiedzi,bo nie wie,że ja nie chodzę do kościółka. Przez Ciebie mnie się dostaje a ja bym chciała z koleżanką pogadać na argumenty, wymienić się poglądami. Płoszysz ją,bo unika konkretów i wymiguje się stwierdzeniem,że rzucamy obelgami :P Ty może tak,ale JA? ;P

Zaahra
    Ocena: -4 (glosow:6)
2013-12-29 21:58:09
Ja przynajmniej nie jestem hipokrytką, wam dekalog nakazuje miłość do bliźniego, także miłujcie mnie i nadstawcie drugi policzek jak Bóg przykazał, a nie atakujecie jak zwierzęta.

malgolina
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-12-29 22:04:49
Moja ciekawość Twoich przekonań,Zaahra, jest wyrazem mojego zamiłowania do poznania innych osób.Nikogo nie krzywdzę i nie zabijam za inne poglądy. Skoro chcesz nas tłuc po policzkach,znaczy,że sama masz w sobie dozę nienawiści dla poglądów innych osób, masz chęć krzywdzenia innych,skoro o tym właśnie myślisz. Uczepiłaś się religii, dekalogu i miłości do bliźniego, a czy potrafisz odłożyć na bok przekonania religijne i porozmawiać jak człowiek z człowiekiem? Free ma rację z tymi religiami,nie są nam w ogóle potrzebne.

davidstar
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-12-29 22:09:41
komentarz usunięty przez użytkownika

malgolina
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-12-29 22:21:28
To już wiem dlaczego koleżanka unika rzeczowej rozmowy. Po prostu nie potrafi jej podjąć,tylko wytyka wady, hipokryzję i obelgi wszystkim jak popadnie. Pewnie nawet jakbym ją pogłaskała i nadstawiła policzek,zrugałaby mnie za niewłaściwe spojrzenie ;) Z zatwardziałymi katolickimi moherami nie da się dyskutować, jak również z zatwardziałymi muzułmankami :P

foytaz
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-12-29 23:21:40
Malgo, kiedy zrozumiesz że z robactwem się nie dyskutuje?, je się zabija.

szulcik
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-12-30 08:08:13
Zaahra co ty pierd..lisz za farmazony ? Takiego suchego pierd..nia dawno nie widziałem.A z tym milowaniem ,,blizniego'' to powiedz to chłopcu ,który swietował Boże Narodzenie na ulicy ,a twoi ku..wa szmatławi blizni odpier..li mu głowe na środku ulicy.I Jezeli masz tak pierd..lić dalej to nawet sie nie udzielaj ! Bo plujesz sobie w twarz.

david.brian.35175
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-12-30 08:52:03
Widze, ze mamy ciekawy przypadek trolla-islamisty - Zaahra. Moze byc zabawnie;)))

dzieci_proboszcza
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-01 10:31:32
komentarz usunięty przez użytkownika

dzieci_proboszcza
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-01 10:44:45
E tam. Islamistki sa fajne bo mozna je dymac od 8 roku zycia i to zgodnie z ich religia. Do tego maja byc szczesliwe i wdziecne za gwalt.

pajakpajak
    Ocena: 1 (glosow:21)
2013-12-29 19:08:50
Powiedz jurek czy ktoś cie zmusza do chodzenia do kościoła ? Ktoś cie zmusza do słuchania Rydzyka czy płacenia składek ? Ktoś cie zmusza do brania ślubu kościelnego? Nie ! Za to różne lewackie popaprane "instytucje" dążą do spedalania dzieci już w przedszkolach i narzucania większości swoich chorych wizji.Nie pasuje ci w Polsce droga wolna granice są otwarte nikt za tobą płakać nie będzie. Więc wypowiadaj się za siebie, wyjedź sobie do tak zwanego wolnego kraju europy zachodniej to zobaczysz jacy Ci polscy katolicy be jak ci jakiś brudas kose ożeni.

davidstar
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-12-29 19:15:31
komentarz usunięty przez użytkownika

sebololo
    Ocena: 6 (glosow:10)
2013-12-29 19:16:22
Nikt mnie nie zmusza ale państwo powinno być świeckie. Dlaczego klechy są tak uprzywilejowane w tym chorym kraju. W imię czego mają ulgi podatkowe i na cło. Co robią kapelani na oficerskich etatach w wojsku, policji, straży itp ?co robią księża w pokoju nauczycielskim ? Po prosu biorą państwową kasę za coś co powinni czynić w ramach posługi lub za dobrowolne datki od wiernych.

freedom80
    Ocena: 3 (glosow:15)
2013-12-29 19:16:28
mnie jak chrzcili to też nie miałam nic do powiedzenia w tej kwestii... poza tym zajęcia gender w przedszkolach nie są obowiązkowe w przeciwieństwie do zajęć religii... dla mnie obie ideologie w taki sam sposób ingerują w edukacje i obie ze szkół i przedszkoli powinny się wycofać.

dagmik
    Ocena: -3 (glosow:5)
2013-12-29 19:50:54
komentarz usunięty przez użytkownika

davidstar
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-12-29 19:58:19
komentarz usunięty przez użytkownika

dagmik
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-12-29 20:05:08
komentarz usunięty przez użytkownika

Sucharek70
    Ocena: 4 (glosow:6)
2013-12-29 20:08:39
@sebololo , @freedom80 . Żyję wiele lat w tym kraju i pamiętam że byli ludzie cięci na kler od czasów komuny . Ale prawie każdy z nich opierał swoje opinie o ploty zasłyszane gdzieś historyjki , oraz wywlekane setki razy pojedyncze przypadki łapserdaków w sutannie . Pamiętam kolegę ze szkoły którego tzw obyczaj pchnął do wiejskiego kościoła razem ze zwykłymi ludźmi , potem na plebanię po jakieś graty które ksiądz dał młodej parze widząc ich sytuację finansową i pamiętam zdziwienie że ksiądz nie wziął złotówki a jeszcze pomógł materialnie (finansowo i oddając meble) To jest norma

Sucharek70
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-12-29 20:12:57
A że trafiają się odstępstwa to inna sprawa . Ale pomyśl ile jest takich przypadków na jaką ilość księży i porównaj to do procentowej ilości patologii wśród zwykłego społeczeństwa

davidstar
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-12-29 20:13:27
komentarz usunięty przez użytkownika

dagmik
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-12-29 20:22:52
komentarz usunięty przez użytkownika

davidstar
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-12-29 20:31:42
komentarz usunięty przez użytkownika

dagmik
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-12-29 20:47:48
komentarz usunięty przez użytkownika

sebololo
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-12-30 00:25:41
Sucharek być może i jest wielu dobrych księży. Ale dlaczego kończą tak jak proboszcz Lemański? (Mój wielki szcun dla niego)Bo kościół w tym kraju to święta krowa.Ksiądz to taki sam człowiek jak my wszyscy.A dworskość polskiego kościoła to już zwykłe średniowiecze. Kler w Polsce musi zrozumieć że jest dla wiernych a nie odwrotnie.

enteros
    Ocena: -11 (glosow:11)
2013-12-29 18:39:49
Każdy kto choć w małym stopniu wie coś o islamie i muzułmanach ten wie, że muzułmanki w domu nie chodzą w burce, nawet czasami w samej bieliźnie, aby wzbudzić w mężczyźnie podniecenie. Allah nakazał "uprawiać swoje poletko" czyli kazał muzułmanom ruchać swoje żony nie tylko dla prokreacji, ale także dla przyjemności. A wy katolicy? Dlaczego uprawiacie seks dla przyjemności? W katolicyźmie seks jest tylko potrzebny dla prokreacji nie dla "cielesnych uniesień". Mam nadzieję, że w niedzielę wyspowiadacie się ze swoich nocnych harców, które nie miały na celu spłodzenia dzieci.

kastus
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-12-29 17:45:18
Nie rozumiem tej gadki. Nie chodze do Kosciola, nie wierze w Boga i zupelnie mnie nie obchodzi to co mowi i robi kler, a zaden z ich zakazow i nakazow w zaden sposob nie wplywa na moje zycie. Czy tylko ja tak potrafie zyc i miec na nich wyjeb*ne? Takie obrazki niczego nie zmienia. Wystarczy zyc po swojemu :)

sebololo
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-12-29 19:18:13
Żyjesz po swojemu a kościół się bogaci z podatków płaconych także przez Ciebie.Jesteś szczęśliwy w tej niewiedzy?

kastus
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-12-29 20:10:53
Jestem szczesliwy, bo nie place podatko w Polsce :)

KMyL
    Ocena: 0 (glosow:10)
2013-12-29 16:34:21
Oho- chyba jakieś palikociary, czy inne genderowskie popychadła dotarły i tutaj...

piyrwqe
    Ocena: 3 (glosow:15)
2013-12-29 16:11:31
Palikociarnia, zajmijcie się prawdziwymi problemami, bo do tego Was darmozjady wybrano, a osądzanie zostawcie wymiarowi sprawiedliwości. Ile ustaw zgłosiliście palikotowe przygłupy, co zrobiliście przez te kilka lat waszego dupołaszczenia w sejmowych ławkach? Księża za czyny karalne powinni być sądzeni jak każdy inny obywatel.

SuperGL
    Ocena: -2 (glosow:8)
2013-12-29 16:05:14
Tak to jest kiedy żyd robi się na księdza i odpierdziela molestowanie dzieci a potem drugi żyd nagłaśnia te przypadki na cały świat bo to ksiądz! ksiądz a ksiądz to różnica. Poza tym kościół póki co nie rządzi, tylko rząd, który składa się z ludzi, których prawdziwe nazwiska widnieją na liście "prawdziwych nazwisk tzw. polskiej elity".

piyrwqe
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-12-29 16:15:12
Pierwsze zdanie to demagogia, ale drugie to niestety prawda (a może właśnie -stety).

Slavoo123
    Ocena: 6 (glosow:10)
2013-12-29 15:50:49
Kler łapy precz od Polski.

agutarchu
    Ocena: 5 (glosow:9)
2013-12-29 14:50:51
Chrześcijaństwo było, jest i będzie. Należy przypomnieć,że każdy człowiek nie godzi się na pedofilie i tego typu sprawy. Winni są ludzie, którzy, nie potrafią się dostosować do zasad panujących w danej religii. W dekalogu nie ma przyzwolenia na łagodne traktowanie księży w związku z ich pozycją w społeczeństwie, a wręcz przeciwnie, konkretne wytyczne, które dotyczą wszystkich wierzących. Żeby negować chrześcijanizm należy być światłym w temacie, a nie głosić hasła modne w dzisiejszych czasach! Dość ograniczonym trzeba być,żeby kategoryzować pewną formację,ze względu na skrajne przypadki.

dagmik
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-12-29 19:22:24
komentarz usunięty przez użytkownika

agutarchu
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-12-30 09:34:58
Można powiedzieć z całą pewnością "było", ponieważ chrześcijaństwo jest od setek lat, "będzie", dla wierzących jest to oczywiste, inni mogą mieć swoje zdanie. Absurd dotyczy kleru,dlatego jak już napisałam, każdy normalny człowiek powinien reagować na tego typu zachowania. "Skandaliczne zachowania" to jednak skrajne przypadki, ponieważ jak napisałaś "coraz więcej" a nie wszyscy są zdolni do rzeczy które zarzuca się całemu zgromadzeniu. Większość ludzi nie potrafi w normalny sposób ocenić sytuacji, dlatego atakują chrześcijanizm, jak można się zorientować

kazsu
    Ocena: 2 (glosow:10)
2013-12-29 14:48:12
W 100% popieram. Trzeba w końcu powiedzieć kategorycznie NIE.

szulcik
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-12-29 14:46:18
Co do Tadzia do ksieży pedofilii to spokojnie w piecu znajdzie sie miejsce na nich obok islamistów i innych pedałów .. Spoko dawać ,wiecej opału to wiecej ciepła dla Was.

Doris111
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-12-29 14:38:44
jako katolik nie chce żeby rządził kler, pragnę z całego serca aby rządził Chrystus

zucker64
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-12-29 16:12:54
popieram

Haemorrhage
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-12-29 14:29:00
Co to robi na głównej? Czysta prawda!I czym więcej takich akcji,jak te ze zdjęcia!

alebajer
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-12-29 14:15:25
komentarz usunięty przez użytkownika

alebajer
    Ocena: -2 (glosow:18)
2013-12-29 14:12:40
Ciekaw jestem ilu tych mądrych ateistów zacznie się modlić na pokładzie spadającego samolotu. Klniecie na Chrześcijaństwo , a na święta chodzicie i na wielkanoc święconkę żreta...

jurek1102
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-12-29 14:47:22
A skąd to wiesz?

freedom80
    Ocena: -1 (glosow:9)
2013-12-29 15:07:13
a do którego boga zaczniemy się modlić? nie wiem czy tak na szybko będę w stanie się zdeklarować :)

zucker64
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-12-29 16:24:16
w obliczu śmierci większość ateistów jednak się modli , widział to każdy kto miał do czynienia z ludźmi zdającymi sobie sprawę z nieuchronności śmierci . Zgłoś się do organizacji opieki paliatywnej jako wolontariusz a po kilku miesiącach pogadamy . Możesz także porozmawiać z osobami które otarły się o śmierć i dostały od losu drugą szansę , ale to nie to samo co przeżyć samemu takie zdarzenie

freedom80
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-12-29 18:24:47
no dobra, dobra. Ja rozumiem, że w obliczu śmierci człowiek zachowuje się irracjonalnie, ale zastanawiam się jakiego boga się w takiej sytuacji wybiera :)

foytaz
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-12-29 18:30:27
mogę się dla Ciebie zapytać mojego kumpla, który dogorywa na osteosarcome w Gliwicach. Całe życie jak go znałem był ultra ateuszem, teraz czyta Biblię, przewrotność losu.

freedom80
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-12-29 18:34:34
Foytaz, ale to coś innego. W obliczu choroby ma się trochę więcej czasu a po szpitalach krążą księża i czyhają na słabsze jednostki. Mnie zastanawia taka nagła sytuacja, jak ta, oklepana na maksa, z samolotem.

foytaz
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-12-29 18:43:09
Free na niego nikt nie czychał on sam poprosił o księdza. A z samolotem to jest pie*dolenie wiem po sobie. Lecieliśmy kiedyś Antkiem 12 i ten raczył się spie*dolić, za nisko było żeby skakać więc czekaliśmy aż piloci coś wymyślą. Żadnej paniki, wszyscy czekali w ciszy i tyle. Nikomu nic się nie stało.

dagmik
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-12-29 18:45:32
komentarz usunięty przez użytkownika

freedom80
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-12-29 19:04:43
foytaz, skaczesz? z aeroklubu w Gliwicach?

foytaz
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-12-29 19:06:40
Nie, skakałem w Lublińcu i BB ale nie w aeroklubach, bo wiesz tam nie mają Antków 12:)

freedom80
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-12-29 19:07:21
w Gliwicach mają Antka :)

foytaz
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-12-29 19:10:13
chyba An 2 nie 12.

freedom80
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-12-29 19:12:02
a to już tak to się nie znam :) ale mam przyjaciółkę - zapalony skoczek z niej. Już od wielu lat skacze, więc często mam przyjemność słuchać opowieści na ten temat :) mnie kusi, ale jestem tchórzem - boję się, że się posram :)

foytaz
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-12-29 19:18:26
Ja nie miałem takich dylematów, kop w dupę i już byłem w locie. Potem opier*ol za lądowanie i sprincik po lesie, żebym następnym razem bardziej się starał.

freedom80
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-12-29 19:20:13
no mnie też by trzeba było siłą ;))

sebololo
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-12-29 19:20:43
Modlić się a być tępym wyznawcą kleru to różnica.

jacek.jacek
    Ocena: -4 (glosow:8)
2013-12-29 14:01:46
ateizm to jest religia ile wiary potrzeba by wierzyć ,że Boga nie ma normalnie ateistyczni talibowie

magda713
    Ocena: 3 (glosow:21)
2013-12-29 13:56:47
Żyjecie w panstwie katolickim jak nie pasuje to wypad na zachód ewentualnie na wshód !

alebajer
    Ocena: -2 (glosow:8)
2013-12-29 14:17:58
Dokładnie. Granice otwarte, jeśli nie pasi. A tu się pielęgnuje tadycyjne wartości.

patrykog
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-12-29 15:44:14
Typowe podejście ,,patrioty kościelnego" - czyli jak coś nie pasi, to wypad. A pomyśl, ile mielibyśmy my - obywatele, gdyby kler miał mniej - władzy i mniej w kieszeniach. Ja rozumiem że większość wierzących ( co jest kolejną głupotą ) w tym kraju ustala zasady, ale jakim prawem mam mieć tą wiarę narzuconą siłą? Czasy krucjat się skończyły ,,chrześcijanie" :)

admin1944
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-12-29 16:25:28
JESTES GLUPSZA NIZ NAJBARDZIEJ SUROWA USTAWA PRZEWIDUJE !!. LECZ SIE NA NOGI BO NA LEB TO JUZ DUUUUUZO ZA POZNO !!.

sewenap
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-12-29 17:48:23
Zyje w państwie świeckim a nie katolickim w Polsce jest najwięcej katolików ale to nie oznacza ze to państwo jest kościelne i to wy katolicy wypad do kościołów i tam uprawiajcie swoje gusła a nie ze swoimi buciorami włazicie w moje życie.

alebajer
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-01-02 19:18:54
Skąd masz pojęcie, czy jestem Katolikiem, Prawosławnym, Mormonem, Zielonym, Luteranem itd. że wrzucasz mnie do worka z innymi? Taka jest lewacka doktryna - pedały, złodzieje, cwaniaki, i wolna amerykanka - TAK. Bóg, tradycja, zdrowe relacje międzyludzkie, rodzina -NIE.

alebajer
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-02 19:27:19
Skąd masz pojęcie, czy jestem Katolikiem, Prawosławnym, Mormonem, Zielonym, Luteranem itd. że wrzucasz mnie do worka z innymi? Taka jest lewacka doktryna - pedały, złodzieje, cwaniaki, i wolna amerykanka - TAK. Bóg, tradycja, zdrowe relacje międzyludzkie, rodzina -NIE.

Izenthar
    Ocena: 2 (glosow:12)
2013-12-29 13:52:49
Aż się łezka kręci jak widać w internecie tych całych gimbusiarskich ateistów. Ahhh jakie to piękne, kiedy tutaj wykłócają się, że nie ma Boga, a w Boże Narodzenie wpie*dalają opłatek równo. Zobaczycie jak umrzecie, że jest życie po śmierci, wtedy jednak będzie za późno. Ale wy i tak będziecie brnąć po szyje jak w gó*nie w swoim twierdzeniu, że Boga nie ma. Aa i nie zapomnijcie wcisnąć czerwonego minusa, obok mojego komentarza, na pewno się tym przejmę, ba chyba nawet z okna skoczę ;__:

sebkop
    Ocena: 28 (glosow:48)
2013-12-29 13:43:36
Niech każdy wierzy w co chce, byle kościół nie mieszał się do życia państwa. Mają wiernych, niech ich utrzymują, nie wyciągają łapy po kasę podatników.

BACHA666
    Ocena: 5 (glosow:13)
2013-12-29 13:20:57
W pewnej wsi,niedaleko mojego miasta,ksiądz zgwałcił dwie niepełnosprawne dziewczynki. I jaka była kara dla kutafona?Przeniesienie do innej parafii!A mohery roją się jak wszy w kościółkach,nie widząc nic dookoła oprócz tych tłustych wieprzy!

C2ShadowMan
    Ocena: -1 (glosow:7)
2013-12-29 13:44:54
komentarz usunięty przez użytkownika

BACHA666
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-12-29 14:46:18
Doprawdy?Ciekawe,że tyle "świętojebliwych" moherów wywala kasę dla owego proboszcza...nie dla boga!Jesteś przykładem typowego ślepego katola.

freedom80
    Ocena: 4 (glosow:8)
2013-12-29 15:09:22
dla boga to można iść na łąkę albo do lasu. Myślę, że na łonie natury jest się bliżej boga niż w jakimkolwiek kościele...

piyrwqe
    Ocena: -6 (glosow:6)
2013-12-29 16:05:37
Nie jestem klerykałem, żeby była jasność, a księży i biskupów mam w dupie, ale jakbyś spojrzał może w przeciwną stronę tego swojego miasta niż ta wieś, to zauważyłbyś pewnie że tam też dochodzi do przestępstw które uchodzą na sucho. Odsetek zboczeńców i psycholi wśród księży nie jest wcale większy niż w innych grupach zawodowych. Dlatego takie akcje jaj te ze zdjęcia uważam za bzdurne. Ale z drugiej strony pieski Palikota jakoś się muszą pokazać, bo w merytorycznej pracy ich jakoś w ogóle nie widać.

Zbar
    Ocena: -5 (glosow:27)
2013-12-29 12:24:19
Nie chcecie chrześcijaństwa? Zobaczymy jak wpadną muzułmanie, wtedy będziecie bronić kościoła katolickiego :)

Komsomolec
    Ocena: -2 (glosow:16)
2013-12-29 12:43:17
komentarz usunięty przez użytkownika

mmcs
    Ocena: 2 (glosow:12)
2013-12-29 13:05:59
widac konsomolec ze dupy nie ruszyles poza swoja miescine , zapraszam do paryza tu poznasz co to islam

r4ggz
    Ocena: 0 (glosow:8)
2013-12-29 13:33:46
skąd się bierze to Islamskie lobby na tym portalu ?

szulcik
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-12-29 14:44:38
Pan Kosmostolec sam jest islamista ,dlatego zaprzecza wszelakim faktom ,identycznie jak pacynka na rączce swojego pana.

kawalrafala
    Ocena: -3 (glosow:23)
2013-12-29 12:09:28
Ja nie chcę by Polską rządzili ateiści, popierający na dodatek gender (partia Paliqutasa którą popiera wstawiający to zbiegowisko ludzi o wymienionych wyżej destrukcyjnych poglądach). A dzieci chcą żeby przyszedł do nich Św. Mikołaj. Każdy czegoś chce.

jurek1102
    Ocena: -1 (glosow:7)
2013-12-29 13:25:40
A skąd ty wiesz kogo popiera wstawiający?

r4ggz
    Ocena: 4 (glosow:8)
2013-12-29 13:36:02
może wie po twoim mailu profilowym... bystrzaku

kawalrafala
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-12-30 17:06:09
Taki nierozgarnięty ten eunuszek... Sam napisał a potem się dziwi. 90% takich jełopów popiera dziwadła z Ruch.aj Paliqutasa.

zmudziak2
    Ocena: 6 (glosow:28)
2013-12-29 12:00:25
1000 lat mamy na tych ziemiach chrześcijaństwo, może niedoskonałe, ale nic nie jest doskonałe ciekawy jestem czy ta gimbaza która tak zajadle walczy z kościołem będzie potrafiła walczyć z szariatem czy może wtedy nie będą widzieć pedofilii chcąc ocalić skórę

Komsomolec
    Ocena: -3 (glosow:11)
2013-12-29 12:36:44
komentarz usunięty przez użytkownika

C2ShadowMan
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-12-29 13:46:55
komentarz usunięty przez użytkownika

zygmunt1952
    Ocena: 6 (glosow:14)
2013-12-29 11:58:53
Całkowicie popieram zamieszczone na transparentach hasła.Od zawsze powtarzam i z uporem maniaka będę powtarzał.Miejsce religii,każdej religii jest w domach i w miejscach do tego przeznaczonych,czyli kościołach,meczetach czy innych zborach.Zgodnie z naszą konstytucją państwo polskie jest państwem świeckim w którym obowiązuje rozdział kościoła od państwa i jego polityki.Tego się trzymajmy a będzie dobrze amen.

miszcz82
    Ocena: -3 (glosow:21)
2013-12-29 11:41:42
komentarz usunięty przez użytkownika

Komsomolec
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-12-29 11:45:50
komentarz usunięty przez użytkownika

Slepecci
    Ocena: -1 (glosow:15)
2013-12-29 11:22:05
gdzie tu wiocha? Sama prawda:D

pawel-wod
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-12-29 11:15:37
akysz akysz księciu precz od wolności obywatela

Komsomolec
    Ocena: -8 (glosow:26)
2013-12-29 11:09:59
komentarz usunięty przez użytkownika

Komsomolec
    Ocena: -4 (glosow:10)
2013-12-29 11:21:39
komentarz usunięty przez użytkownika

kawalrafala
    Ocena: 1 (glosow:9)
2013-12-29 12:06:23
Ty jesteś taki głupi sam z siebie czy ktoś ci za to płaci kosmiczny stolcu?

mmcs
    Ocena: -4 (glosow:4)
2013-12-29 13:04:21
po pierwsze faszysci i nazisci to lewica , poducz sie troche , a po drugie komunizm to ideologia doskonala czego przykladem jest modelowe panstwo komunistyczne korea polnocna

piyrwqe
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-12-29 16:23:04
komentarz usunięty przez moderatora

DkNG
    Ocena: -2 (glosow:10)
2013-12-29 11:09:09
Hehe klasyczny mechanizm obronny prawicowego ciemnogrodu - ktoś jedzie na kościół to oni jadą po czymś innym tak dla zasady :)

jamez
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-12-29 11:02:43
zaczyna się czas kolędowania ,znowu wieprzki się obłowią ,naiwniacy będą upychać do kopert byle więcej od sąsiada a pedofile będą bawić się w ciepłych krajach za ich pieniądze(nie pisze że za nasze bo ja im nie łoże)

dovertis
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-12-29 10:58:06
Coś tu jest namieszane (admin na kacu, czy schizofrenicy się dorwali do wiochy?). Zdjęcie antyklerykalne, komentarze antyekologiczne.

Lejbusz
    Ocena: 0 (glosow:30)
2013-12-27 19:07:27
Wolę jednak sprzedany kler niż ekologów, pedałków i innych zlewaczałych istot które tylko wyciągają swoje tłuste łapska po kasirke z podatków. Zresztą wszystko jest od lewactwa lepsze! Wole paść klechę niż tą "Anne Grodzką" od Palikota wraz Z Biedroniem.

jurek1102
    Ocena: 1 (glosow:11)
2013-12-27 19:11:22
To ekolodzy też są źli??? :)

foytaz
    Ocena: 5 (glosow:21)
2013-12-27 19:25:41
Ekolodzy są jak arbuz, z zewnątrz zieloni a wewnątrz czerwoni choć coraz częściej różowi, sumując nadają się tylko na opał.

jurek1102
    Ocena: 6 (glosow:14)
2013-12-27 19:45:22
foytaz to ci się udało :) Arbuzy na opał:):):)

archiequatro
    Ocena: 3 (glosow:9)
2013-12-28 15:27:23
A co jest wieksza bujda ? Ocieplenie i emisja Co2 czy wiara w bozki ?

foytaz
    Ocena: -1 (glosow:9)
2013-12-28 15:56:33
Mit o ociepleniu klimatu i emisji CO2 został stworzony na potrzeby takich jak ty. USA i ChRLD najlepiej pokazują jak mocno w to wierzą.

GAgaV8
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-12-28 16:24:55
Jak nic to mit i spisek, a wszystko co USA i Chiny robią jest DOBRE i MĄDRE, a co tam, wszystko co ludzie robią jest dobre i mądre, na złość tępym ekologom! Produkujmy więcej śmieci, emitujmy więcej CO2, spalin i freonów, marnujmy wodę i ropę naftową (nigdy się nie skończy!), wycinajmy lasy, niszczmy gatunki, sypmy więcej nawozów. Przecież każdy głupi wie, że nasza planeta jest niezniszczalna a my jako namiestnicy bogów na ziemi mamy ją na własność, więc po co się napinać.

jurek1102
    Ocena: 6 (glosow:6)
2013-12-28 16:38:05
I palmy arbuzy:)

archiequatro
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-12-28 17:21:42
GAga biedna istoto. Swiat istnieje miliardy lat i zadna,cwana pchla nie zmieni koleji rzeczy.Nasza cywilizacja obejmuje okres niezauwazalny w porzadku wszechswiata.Sa jednak cwaniaczki ,ktore kreca lody na takich idiotach,ktorzy mysla ze maja wplyw na to co ich otacza.

GAgaV8
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-12-28 21:17:16
No faktycznie, największe lody to kręcą ekolodzy :) a człowiek nie zmienił w czasie swego pchlego żywota planety. Zresztą trzeba poinformować o tym naukowców, że na wiocha.pl foytaz z vibovitem wiedzą lepiej, może dadzą sobie spokój ze ściemnianiem (z jednym się zgodzę, właśnie dzięki takiemu myśleniu i postępowaniu nasza cywilizacja będzie krótkim, złym wspomnieniem, bo swoimi działaniami szkodzimy co najwyżej sobie samym a nie wszechświatowi...)

jurek1102
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-12-28 23:53:30
I foytaz pali w piecu arbuzami:)

M1CLAY19
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-12-29 00:23:42
Ja was pogodze. Ekolodzy nie sa tacy zli ale sa za to tacy glupi ze nie wiedza ,ze sa tylko narzedziem w reku tych,ktorzy sraja na to czy bedzie zielono czy szaro.Bunt pseudodojrzalosci.Gnojom z bogatych rodzin w dupach sie przewraca i jada protestowac a potem rzady musza negocjowac .Powinni tych gnoi nie wypuszczac tylko wyslac na pare lat w czyste,nieskazone tereny.Na Syberii mozna sie cieszyc zdrowiem natury.

jurek1102
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-12-29 00:27:34
I palić arbuzami:)

M1CLAY19
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-12-29 00:36:09
Dokladnie.Podziemnymi arbuzami. Widziales w TV tych pajacow jacy bohaterowie jak z ruskiego pierdla wychodzili? Nie ma wazniejszych spraw na Swiecie czy to moze kolejna syntetyczna afera by uwage spoleczenstwa wsadzic do wora?

mtek9
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-12-29 11:48:17
Hahaha ciekawe kto tu wyciąga tłuste łapy po kasę :D Od kościoła jak żerować na ciemnocie to inni mogą się jeszcze wiele nauczyć. Buraku

ferdal
    Ocena: -1 (glosow:21)
2013-12-27 18:17:12
Mocne, dobre, popieram.Szacun Jerzy

shark7
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-12-27 18:16:25
Świąteczne życzenia...

jurek1102
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-12-28 01:55:31
Pobożne życzenia...


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0500