Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Baron_Sanedi  14-01-03, 23:38 Zgłoś
+ 368 -
Dodano: 2014-01-03, 23:38:37   przez: Baron_Sanedi
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 368  Zgłoś nadużycie
394
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  A Ty? Byłeś kiedyś tak narąbany...
  •  W temacie
  •  Zakorkowali ulicę, bo robili sobie selfie
  •  Jeszcze troszkę i Macierewicz
Ukryj komentarze(90)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
tlenowygonzo
    Ocena: 36 (glosow:84)
2014-01-05 12:50:51
BMW wjechał jak idiota. Zastawił w poprzek całą jezdnię nie mając możliwości przejazdu. To, że NA CHWILĘ przyblokowały prrzejazd 2 samochody na drodze głównej ne ma nc do rzeczy. Jest na podporządkowanej to powinien czekać jak pies. Potem ten kretyn wymusił pierwszeństwo i spowodował wypadek. I nie ma tłumaczenia, ze się zdenerwował bo go zastawili. Debil i tyle.

tda2003
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-07-31 22:21:00
Każdy kierowca BMW to idiota! Inaczej nie musiałby udowadniać swej męskości.

Ifrit00
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-09 16:39:30
IQ poniżej zera

tom89ek
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-01-07 14:29:01
ople na początku stoją i nic nie jedzie dopiero jak kier bmw wysiadł to się światło zmieniło... widać jak byk a jak się qrwa zator robi to się staje przed sygnalizacją monkej22

tom89ek
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-01-07 14:24:13
tlenowygonzo takich jak ty powinni pod mur stawiać i w głowę... widać jak byk że na tej krzyżówce jest sygnalizacja świetlna, a tych dwóch kierowców hopla wjechało na krzyżówke mimo braku miejsca WIĘC POŚREDNIO ONI SĄ SPRAWCAMI TEGO WYPADKU!!!! jak nie ma miejsca na krzyżówce to mądre głowy nie wjeżdżajcie!!!

chaffinch
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-07 11:12:38
Niemiecki okrzyk godowy:)

marek00pl
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-07 07:25:17
komentarz usunięty przez użytkownika

Royer30
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-07 14:06:34
nie mietek tylko ford mondeo znawco ...

andrzej67k
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-01-06 20:17:39
Wyklepie się i będzie jak nówka. No, prawie ;)

monkey22
    Ocena: -6 (glosow:12)
2014-01-06 16:12:50
Durne dzieci obroncy CHAMA BMW... on na czerwonym chce przejechac i to on jest winny.. skoro ople stoja to znak ze stworzyl sie zator ale maja zielone swiatlo bo auta wszystkie jada normalnie w przeciwna strone..gdyby ople mialy czerwone i blokowaly skrzyzowanie to auta w przeciwna strone by nie jechaly..MYSLCIE GIMBUSY GLUPIE

kulejgule
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-01-06 13:39:57
Dokładnie. Zgadza się, ze ople nie powinny wjechac na skrzyzowanie jesli je blokuja. Przekroczyli przepisy ok ale Debil z BMW ma obowiazek stosowac sie do warunkow panujacych na drodze i zachowac szczegolna ostroznosc. Jesli na skrzyzowniu widzi sie samochody blokujace przejazd to mam jechac na chama? A jesli jest wypadek to tez mam jechac bo mam zielone swiatlo? Kierowca BMW Spowodował zagrozenie i to on jest tu winien bez dwoch zdan.

waldi707
    Ocena: 4 (glosow:8)
2014-01-06 13:15:37
wedlug przepisow ten oplem nie ma prawa wjechac na skrzyzowanie jesli nie moze go opuscic i nie wolno zastawiac zjazdow,wiec idiota byl gosc oplem blokujacy zjazd,

mariodoll
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-01-06 09:22:27
dwa auta stały bo miały zablokowany przejazd (każdemu się zdarzy nawet tak zaje bistym kierowcom bmw widziałem nie raz) tylko że pan z bmw był niecierpliwy paniaga to nic że miał po prawej auto olać frajera ja mam bmw wyjechał i narobił szkode kolesiowi który jechał prawidłowo i to jest największe buractwo, "nogi połamać" uważm że sprawcy takich kolizji czy wypadków powinni obligatoryjnie być poddawani testom psychologicznym jak kierowcy zawodowi tyle

kulik318
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-01-06 08:18:33
brawo jasiu

harlem
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-01-06 06:02:51
komentarz usunięty przez użytkownika

zajczak
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-01-06 02:07:42
już jutro na OTOMOTO bezwypadkowe BMW z Niemiec w super cenie

zajczak
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-01-06 02:05:30
już jutro na OTOMOTO bezwypadkowe BMW z Niemiec w super cenie

gurool
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-01-06 01:17:04
tak kończą frajerzy :P

h4cker
    Ocena: -8 (glosow:18)
2014-01-06 00:33:36
Kur wa dwa debile w oplach uważają się za ch uj wie kogo... ani jeden ani drugi nie ma prawa stać na środku krzyżówki. Skoro BMW miał zielone to ma pełne prawo jechać przed siebie... Pier dolce jeb ane nawet się nie cofnął ch uj złamany a drugi tak samo... Przez tych dwóch bezmózgich yeti rozje bał te auto... SAMI PROWOKUJECIE KIEROWCÓW BMW ZAWISTNI ŚMIECIE A PÓŹNIEJ MACIE POLEWKĘ... ŻAL MI WAS!!!

h4cker
    Ocena: -4 (glosow:10)
2014-01-06 00:38:53
Dodatkowo ten film jest skadrowany! Gość w BMW Czekał na krzyżówce, dostał zielone światło więc na nią wjechał... a finał przykry... Mimo, że to jego wina tak czy inaczej pier dolce z opli powinni zostać tak samo podciągnięci do odpowiedzialności!

kysiu75
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-01-06 00:47:36
oddychaj nosem:)

monkey22
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-01-06 16:10:27
dziecko drogie nie udzielaj sie bo jestes debil...Dostał zielone swiatlo???? a auta w przeciwna strone jada normalnie??/ moze wszyscy na czerwonym pruja a bmw biedne na zielonym zablokowane??? OJ DEBILNE DZIECI

h4cker
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-07 22:15:53
komentarz usunięty przez użytkownika

jko69
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-05 23:10:35
Elegancko:D

Lipstick92
    Ocena: -1 (glosow:15)
2014-01-05 22:50:50
Idiotami to są kierowcy, którzy zastawili BMW drogę. Zamiast jeden minimalnie podjechać do przodu, albo drugi minimalnie się cofnąc, to te osły stoją jak debile ....

matmixmix
    Ocena: -4 (glosow:10)
2014-01-06 00:20:22
zgadzam sie, idiota ten co nie chcial go puscic,nie mogl cofnac te dwa metry i puscic go? i tak stal. przez tego ch...ja tylko rozwalil sobie auto. a pan co ma najwiecej komentarzy i cala reszta co dala mu plusy to sie zna jak swinia na gwaizdach, na takich ruchliwych ulicach bez wciskania sie na sile trzeba by stac caly dzien!!

mis777
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-01-05 21:29:02
wyklepie się trochę licznik się odmłodzi i będzie się cieszył autkiem jakiś OCZYWIŚCIE cwaniaczek.. bez urazy do Normalnych kierowców

NocnyBuszowniK
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-05 20:19:28
Może puknął gościa w kombiaku, podał mu miejsce w którym mieli się dogadać po czym chciał szybko spierdolić w drugą stronę...

Pucek_TM
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-01-05 18:42:51
Nie wiem? Chwalisz się czy żalisz?

bonifacq
    Ocena: -5 (glosow:11)
2014-01-05 17:55:02
Baron_Sanedi żal ci dupę ściska bo nie stać cie biedaku na taką E60

Dune
    Ocena: 4 (glosow:8)
2014-01-05 18:34:17
A skąd wiesz że go nie stać i czym jeździ? Jasnowidz czy po prostu prawda tak bardzo Cię zabolała?

marcin1975rm
    Ocena: 4 (glosow:8)
2014-01-05 17:19:46
Nie ma początku całej akcji. A na skrzyżowaniu z sygnalizacją świetlną powinno się umożliwić zjazd ze skrzyżowania komuś kto już na nim się znalazł. Później to już czysty debilizm.

konrad260995
    Ocena: 6 (glosow:6)
2014-01-05 17:06:11
bmw do wyklepania i do polski

KoniuKonecki
    Ocena: -11 (glosow:19)
2014-01-05 16:52:27
Krótko mówiąc gówniarstwo z wiochy maży o beemkach ale tatusia stać co najwyżej na 15 letniego opla ... więc zostaje im tylko szczekanie na właścicieli beemek ... Dzieci z wiochy: - to, że kilku karków i debili jeździ BMW nie oznacza, że wszyscy właściciele beemek są debilami ... ... myślenie nie boli i nic nie kosztuje ... Pisze to: Właściciel beemki, evo X, forda rangera i jeepa wranglera ... - zeby było jasne, że nie pojazd świadczy o tym jakim jesteś człowiekiem w życiu doczesnym ... :-)

elvisssek
    Ocena: 6 (glosow:8)
2014-01-05 22:30:44
Proszę Cię, nie musiałeś pisać że masz BMW, poznałem po błędach ortograficznych...

czarnobialykot
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-01-06 01:50:10
Te auta to masz chyba w skali 1:10 na półce dzieciaku.

niemen6
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-05 16:02:13
komentarz usunięty przez moderatora

tyczka333
    Ocena: -7 (glosow:23)
2014-01-05 15:28:55
HAHAHAHAHAHA dzieci najpierw nauczcie sie przepisów ruchu drogowego, a później komentujcie. Najwiekszym idiota na tym filmiku jest kierowca Opla Zafiry, który za swoje postepowanie dostalby mandat gdyby byla policja na miejscu

lukaszo
    Ocena: 6 (glosow:6)
2014-01-05 16:30:09
jeśli już to obaj są idiotami bo ten od beci nie powinien wjeżdżać na skrzyżowanie nie mając pewności, że... z niego zjedzie a nie miał takiej pewności. chyba spałeś na wykładach z prawka albo go nie masz :-)

ronin000
    Ocena: 0 (glosow:10)
2014-01-05 17:58:30
Ten w oplu to idiota zablokował ruch wjechał na skrzyżowanie widząc że dalej jest korek i nie umożliwił opuszczenia skrzyżowania innemu samochodowi w tym przypadku BMW gdy ten miał najprawdopodobnie zielone. Reszta to wina kierowcy E60 nie sprawdził czy nic nie jedzie.

alan99
    Ocena: -2 (glosow:16)
2014-01-05 15:01:55
jak juz kidys podsumowałem-wszyscy kierowcy bmw to buraki!wszyscy!ten filmik chociaż zakończył się tak jak powinien dla takich buraków.pozdro dla buraków

maniek__8787
    Ocena: -1 (glosow:11)
2014-01-05 14:56:53
Dobrze cwaniakowi może to go czegoś nauczy

korsarz05
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-01-05 14:50:23
aaaaa... Ale urwał!

fati65
    Ocena: -1 (glosow:11)
2014-01-05 14:48:21
Wysiadł z auta zostawiając na przejściu , Pozostawił auto z uruchomionym silnikiem to kolejne wykroczenie ..... kara była barrrrrdzo szybka . Wiocha i brak kultury wzieły górę . BrEmka pewnie już wyklepana jeździ u nas jako bezwypadkowa .

Ambasador69
    Ocena: 4 (glosow:12)
2014-01-05 14:24:05
Te samochody widać mają wyjątkowe "szczęście" do bezmózgich właścicieli.

pawelie
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-01-05 14:06:05
do tlenowygonzo Brawo ty pewnie bys stanol jak te dwa matoly :):):) Wedlug ciebie gdzie oni powinny stac skoro jest sygnalizacja swietlna? jak koles bylby madry to by troche wycofal i nie byloby wypadku.

Oliolo
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-01-05 13:00:12
ale w Niemczech szybko działa wymiar sprawiedliwości, nie to co w Polsce...

AnalPlus
    Ocena: -2 (glosow:4)
2014-01-05 14:35:23
typowy efekt karmy

tlenowygonzo
    Ocena: 36 (glosow:84)
2014-01-05 12:50:51
BMW wjechał jak idiota. Zastawił w poprzek całą jezdnię nie mając możliwości przejazdu. To, że NA CHWILĘ przyblokowały prrzejazd 2 samochody na drodze głównej ne ma nc do rzeczy. Jest na podporządkowanej to powinien czekać jak pies. Potem ten kretyn wymusił pierwszeństwo i spowodował wypadek. I nie ma tłumaczenia, ze się zdenerwował bo go zastawili. Debil i tyle.

stan1998
    Ocena: 8 (glosow:8)
2014-01-05 14:17:46
To że jego wina jest rzeczą oczywistą .Jest na podporządkowanej ok.ale kierowca zapewne miał zielone światło w chwili w jechania a tych 2 samochodów na środku skrzyżowania stojących ,nie powinno się znajdować(zablokowali skrzyżowanie jemu jak i kierowcy nadjeżdżającemu z prawej )

pawelie
    Ocena: 0 (glosow:8)
2014-01-05 14:19:16
Ja widze trzech idiotow, a ty jak zwykle widzisz tylko w BMW to chyba nie jest juz normalne:)

pol-y
    Ocena: 11 (glosow:19)
2014-01-05 12:40:27
Ja też mam BMW i jeżdżę nim z rodziną a kupiłem je bo uważam że jest to bezpieczny samochód a wnerwiają mnie tacy deb....le którzy uważają że mają BMW i im wszystko wolno a normalni użytkownicy przez te stereotypy cierpią i są postrzegani jak "tamci".

Baron_Sanedi
    Ocena: 7 (glosow:7)
2014-01-05 13:59:26
racja - dlatego jest stwierdzenie "inteligencja kierowcy BMW" a nie kierowców BMW, gdyz odnosi sie ono jedynie do kierowcy z tego nagrania

kubana57
    Ocena: 6 (glosow:22)
2014-01-05 12:33:59
Widzę że wypowiadają się same bezmózgi z beemek którzy przepisy mają w głębokim poważaniu dlatego usprawiedliwiają kolegę który sprowadził furę z zachodu.

deathmind
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-01-05 13:58:14
Tu nie chodzi o to czym kto jeździ, a o fakt, że człowiek nieznający się na prawie wybiera tylko przepisy, orzeczenia sądowe jemu pasujące (sam spotykam się z takimi specjalistami i nie są to tylko "fizole", ale też wykształceni managerowie etc.) Po pierwsze jeżeli mamy do czynienia ze skrzyżowaniem (def. legalna skrzyżowania KD) wedle art. 25 ust. 4 pkt. 1 KD nie masz prawa na nie wjeżdżać jeżeli na nim lub za nim nie ma miejsca do kontynuowania jazdy (czyt. jest korek, wypadek itp.).

deathmind
    Ocena: 5 (glosow:5)
2014-01-05 14:03:40
W powyższym przypadku Pan z Opla Zafiry ustawił się na skrzyżowaniu i to on pierwszy naruszył przepisy KD. Pan z BMW serii 5 również popełnił identyczne wykroczenie. Jednak jeżeli Pan z Opla Zafiry nie ustawiłby się na skrzyżowaniu co jak wspomniałem jest niezgodne z KD, wysoce prawdopodobne jest, iż Pan z BMW serii 5 mógłby z zachowaniem należytej ostrożności przekroczyć owe skrzyżowanie bez wymuszania pierwszeństwa ani też uniemożliwiania przejazdu pojazdom jadącym drogą z pierwszeństwem. Niestety adekwatny związek przyczynowy nie ma tutaj zastosowania, bo kierowca BMW serii 5 tak czy inacze

deathmind
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-01-05 14:05:32
j nie powinien wjeżdżać na skrzyżowanie widząc, że kierowca Opla Zafiry je zastawił. Komentatorzy powyższego zdarzenia mają ograniczoną świadomość prawną i nie dostrzegają, że choć kierowca BMW nie miał prawa pojawić się na skrzyżowaniu i nie usprawiedliwia go w żadnym wypadku zachowanie kierowcy Opla to kierowca opla niezależnie od kierowcy BMW również naruszył przepisy o ruchu drogowym.

Mbuu
    Ocena: -3 (glosow:15)
2014-01-05 12:24:34
Jak na kierowcę BMW to bardzo łagodnie upomniał blokującego przejazd. Fakt wyłamał się z obowiązującego kanonu zachowań, ale żeby od razu na wiochę?

irek285
    Ocena: -3 (glosow:15)
2014-01-05 12:23:39
jezeli kierowca srebrnego auta zatrzymal by sie tak zeby nie wjezdzac na skrzyzowanie, to BMW nie mialo by problemu z przejazdem.Bo to on jest wlasne sprawca zagrozenia.Niestety myslenie boli byle jak naszybciej przejechac bo ktos mi sie wcisnie.

radzik0011
    Ocena: 1 (glosow:13)
2014-01-05 12:20:26
Jeżdżę BMW serii 3 od kilku lat i nie spowodowałem żadnego wypadku, ani nawet nie dostałem żadnego mandatu. Także proszę o nie wrzucanie wszystkich do jednego wora tak jak ktoś już tu napisał. :) Pozdrawiam.

kamillo22
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-01-05 12:17:21
dobrze niemcowi

wiocho
    Ocena: 5 (glosow:11)
2014-01-05 12:17:09
Co ma do tego wszystkiego inteligencja i bmw. Skutkiem była lekkomyślność, nerwy, nieuwaga a przyczyną samolubne zablokowanie skrzyżowania.

Lukasz_wa
    Ocena: 0 (glosow:8)
2014-01-05 12:08:15
Jeden wcale nie mądrzejszy od drugiego. Opel corsa jak i meriva zablokowały skrzyżowanie, a bmw zrobił to samo widząc, że i tak nie ma jak zjechać.

figo-fago
    Ocena: 4 (glosow:12)
2014-01-05 11:59:10
dlaczego BMW wjechało na skrzyżowanie jeśli było zajęte....ktoś musi poczytać kodeks drogowy...

Nick-T_00
    Ocena: 4 (glosow:6)
2014-01-05 12:13:17
Kierowca srebrnego auta zrobił dokładnie to samo. Zablokował skrzyżowanie mimo, że nie miał szans go opuścić. Jeden i drugi powinien bardziej na drodze uważać, a kierowca BMW dał ponieść się emocjom... to na drodze jest szybko karcone. Szkoda, że kosztem innych kierowców.

gangnam10
    Ocena: 3 (glosow:21)
2014-01-05 11:28:42
Przede wszystkim - "inteligencja" i "kierowca bmw" nigdy się nie spotkali...

szyps
    Ocena: 4 (glosow:6)
2014-01-05 12:08:43
Nie wrzucaj wszystkich do jednego worka. Idiotów nie brakuje też w innych samochodach.

gangnam10
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-01-05 12:33:00
zgadzam się, że w innych też ale w tych zwłaszcza niestety...a są to generalnie bardzo dobre samochody, tylko ich użytkownicy przeważnie "nie bardzo"...

pablo1123_74
    Ocena: 3 (glosow:7)
2014-01-05 11:05:50
Wszystkim powinno być znane określenia takie jak: droga z pierwszeństwem przejazdu, jak i droga podporządkowana...nic więcej w temacie..

Lukasz_wa
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-01-05 12:13:07
To akurat stwierdzenie ma się nijak do sytuacji zaistniałej na drodze. Nawet jeżeli jesteś na drodze z pierwszeństwem nie masz prawa blokować przejazdu. Takie myślenie jak Twoje tworzy przedstawione sytuacje i wiele im podobnych. Na drodze obowiązują przepisy ruchu drogowego, a nie nasze "widzi mi się". Wystarczy trochę zdrowego myślenia, kultury imuprzejmości a wszystkim będzie się miłej jeździło.

pablo1123_74
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-01-05 14:16:59
Nie wiesz co się tam stało dalej,w takiej sytuacji, według ciebie! kierowca zafiry winien odfrunąć, ale idąc dalej, beemkowicz gdyby nie był nadpobudliwy emocjonalnie do stłuczki by nie doszło....

pablo1123_74
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-01-05 14:18:06
I jak by na to nie patrzeć, winien kierowca bmw...

Lukasz_wa
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-01-05 15:01:35
Kierowca zafiry nie powinien wjechać na skrzyżowanie, przyczynił się pośrednio do zdarzenia i koniec dyskusji. Odfruń ze swojego zadufanego świata i pomyśl chwilę - zamiast pisać brednie.

zloty2525
    Ocena: -3 (glosow:21)
2014-01-05 10:52:44
Kierowcy BMW, szczególnie serii 3 to potencjalni zabójcy na drodze. takie są przykre fakty :/

Slager
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-01-05 11:30:05
TO jest seria "5" E60

wiocho
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-01-05 12:28:50
Przykro się robi, jak czyta się takie bzdety. posiadając dwa lub trzy auta i jeżdżąc nimi na zmianę to wychodzi na to, że dzisiaj jestem debilem bo jadę bmw jutro prezesem bo jadę mercedesem a pojutrze niezauważalnym biedakiem bo jadę oplem do pracy tak? widząc na co dzień różowego cienkola swojego taty nie znasz się na autach i piszesz co innego niż widzisz. Resztę zachowam dla siebie.

astaii
    Ocena: 2 (glosow:8)
2014-01-05 10:30:56
Pewnie ta b-emka jeździ już dawno po Polsce jako nie bita

ffliski
    Ocena: 7 (glosow:31)
2014-01-05 10:21:45
Kierowca BMW upomniał kierowcę Opla, że powinien wjechać na skrzyżowanie, jeżeli nie ma możliwości go opuścić. Miał zresztą rację. A pozostała część filmu, no cóż. Więc proponuję nie wieszać psów na kimś, tylko dlatego, że jeździ BMW. Pozdrawiam.

szczyrzyc16
    Ocena: -6 (glosow:18)
2014-01-05 10:34:45
Prawdopodobnie za skrzyżowaniem jest przejście dla pieszych i dlatego samochody się zatrzymały. Więc kontynuując twoje myślenie, kierowca opla nie powinien zatrzymywać się przed przejściem tylko wjechać na pieszego bo przecież na skrzyżowaniu nie wolno się zatrzymywać. Gratuluję!

Dune
    Ocena: 6 (glosow:6)
2014-01-05 10:41:17
Ffliski ma rację. Zauważ że jest tam sygnalizacja świetlna pod którą też podlega przejście dla pieszych. Koleś z Opla zblokował skrzyżowanie bo "myślał" że zdąży na późnym pomarańczowym. Z drugiej strony, mogło się zdarzyć coś nieprzewidzianego jak wtargnięcie na jezdnię na czerwonym, jakaś osoba niedołężna lub też kolizja - tego akurat nie wiemy. Widzimy za to kolejny popis właściciela BMW co innych upomina i zaraz potem w przypływie geniuszu, pakuje się w jeszcze większe G.

pironet12
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-01-05 10:41:41
co ty za głupoty piszesz,jakie ma znaczenie co jest za skrzyżowaniem??do tego nawet jesli są pasy za,to jesli jadący na wprost miał zielone to pieszy na pewno czerwone.A jesli wjechał za pomarańczowym to musiał sie liczyć z tym że nie zdąży.

zbukzbuk
    Ocena: -2 (glosow:8)
2014-01-05 10:50:09
a po piąte, kierowca opla wykazał się totalnym wodogłowiem, bo miał za sobą na tyle miejsca żeby cofnąć i umożliwić przejazd bm'ce. A tak by the way, kierowca opla popełnił wykroczenie a konsekwencję poniósł właściciel bmw, ale to już przez nieuwagę pod wpływem emocji, jak ktoś jeździ samochodem to wie o czym mówię ;>

C2ShadowMan
    Ocena: 3 (glosow:7)
2014-01-05 11:13:40
szczyrzyc16 zielone światło nie upoważnia do wjazdu na skrzyżowanie, jeśli jest zablokowane. Często barany zapychają skrzyżowania przy lewoskręcie.

Klakierus
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-05 11:30:00
komentarz usunięty przez użytkownika

Arcy_biskup
    Ocena: -5 (glosow:9)
2014-01-05 00:10:35
komentarz usunięty przez użytkownika

sedziadread
    Ocena: -9 (glosow:9)
2014-01-04 11:54:04
OOOO JAAAAAA , SZNEELA WAJTAAAA , RYF MIŚ KURDE AAN JAAAAAAA MAJN SZACCC JAAAAAAAA

aztha
    Ocena: 4 (glosow:22)
2014-01-04 09:04:13
Generalnie koleś z B-emki miał rację ale w emocjach się zapomniał.

plastpet
    Ocena: 2 (glosow:8)
2014-01-05 10:32:43
Dokładnie! Szary po lewej zastawił dorgę przejazdu (skrzyżowanie) i to on był powodem emocjonalnego ruszenia kolesia z BMW. Ogólnie BMW fajne auta, ale czasami tymi starszymi klockami jeżdżą zwykli imbecyle, tak samo jak zasiadają oni za kierownicami "dełu", "opeluf", "folksfagenuf" i innych "stjuninkowanyh" mniej lub bardziej "ałt". Pozdrowienia dla tych, którzy wiedzą o co chodzi :)

h3h3
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-01-05 13:03:21
To koleś z BMW powinien iść na terapię, albo oddać prawo jazdy, a nie powodować kolizje i wypadki, bo ktoś go zdenerwował :|

Dominick
    Ocena: 0 (glosow:10)
2014-01-04 08:41:28
B M W ... Będę Miał Wypadek ????

zbyszek1986
    Ocena: 6 (glosow:14)
2014-01-04 03:05:27
komentarz usunięty przez użytkownika


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400