Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
jurek1102  14-01-15, 18:16 Zgłoś
+ 502 -
Dodano: 2014-01-15, 18:16:29   przez: jurek1102
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 502  Zgłoś nadużycie
1091
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  WTF!!! Hahaha. No Comment
  •  Kto normalny chodzi w zimę w chodakach ?
  •  Wymuszenie
  •  41 Polaków wyrzuconych z belgijskiego samolotu
Ukryj komentarze(227)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
krzyzyk
    Ocena: 92 (glosow:200)
2014-01-16 10:37:58
dane z dupy!!!

oley86
    Ocena: 3 (glosow:17)
2014-01-20 09:20:13
HAHA tylko na pomoc komu? Firmie Złoty Melon - Jurka Owsiaka, na POMOC w organizacji Woodstock? Na POMOC w płynności firmy Mrówka Cała pani Owsiakówny!!! NIKT nie neguje, że kupują sprzęt do szpitali! Ale skoro to akcja dla dzieci to trzymajmy się planu!!!

MINTOR
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-20 20:31:42
komentarz usunięty przez użytkownika

MINTOR
    Ocena: -2 (glosow:10)
2014-01-20 20:33:01
Woodstock nie jest w ogóle finansowany przez sam WOŚP tylko przez sponsorów, którzy mają przy okazji szansę się zareklamować.

MarcinSzyll
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-08 23:30:47
Jak jesteś taki mądry to rozlicz z datków Rydzyka wtedy pogadamy

Natalia56798
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-01-19 22:07:35
komentarz usunięty przez użytkownika

toudy666
    Ocena: 8 (glosow:8)
2014-01-19 17:30:50
Nagonka nagonką ale w dzisiejszych czasach chyba nikt nie powinien być na tyle naiwny żeby sądzić że te wszystkie WOŚPy,happeningi i fundacje są tworzone jedynie z myślą o pomocy, to jest biznes jak każdy inny i nie wyobrażam sobie żeby Owsiak czy ktokolwiek inny oddawał 91,6 % uzyskanego zysku na rzecz potrzebujących. Zresztą podejrzewam że sama organizacja,obsługa logistyczna orkiestry i tego typu sprawy pożarły więcej niż te 8,4% które zostałoby w kieszeni Owsiaka gdyby te dane (chociaż nie ma tu podanego żadnego źródła) były prawdziwe

magik40i4
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-01-18 15:18:40
prosze o zrodlo

seba0187
    Ocena: -1 (glosow:11)
2014-01-18 13:47:54
caritas nastepna banda zlodzieji

kluzek
    Ocena: -2 (glosow:6)
2014-01-18 00:02:33
sam jesteś z dupy

kluzek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-17 23:59:45
komentarz usunięty przez moderatora

mateusz546
    Ocena: 1 (glosow:7)
2014-01-17 23:17:03
Każdy sobie może tak napisać.

andrew66613
    Ocena: 2 (glosow:10)
2014-01-17 23:12:36
Lewaki z WOŚP i prawiaki z Caritasu będą się spinać między sobą kto dał większy procent Żałosne

Untraceable
    Ocena: -2 (glosow:10)
2014-01-17 22:47:31
komentarz usunięty przez moderatora

h4ns
    Ocena: 3 (glosow:9)
2014-01-17 17:53:44
autor kretyn !!

raschell
    Ocena: 3 (glosow:17)
2014-01-17 12:44:36
to czemu w szpitalach jest sprzęt z WOŚP a nie z caritas?? czemu jest tyle biednych rodzin skoro caritas tyle pomaga???? kiedyś organizowałam zbiórkę pieniędzy na dziewczynkę z białaczka przyłączył się caritas. przyszedł czas opróżniania puszek i co z caritasu przyszły same złotóweczki i żółte pieniążki....nie wierze w caritas i nikt mi nie wmówi ze to to uczciwa instytucja.

andrzejto
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-18 19:14:52
komentarz usunięty przez moderatora

lucy123
    Ocena: 4 (glosow:12)
2014-01-17 11:42:27
W dupie mam obie organizacje, chcesz pomóc, weź co masz dać i idź zanieść bezpośrednio i osobiście.

ObliczeGreya
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-01-17 20:59:47
komentarz usunięty przez użytkownika

toudy666
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-01-19 17:38:29
To chyba najzdrowsze podejście do tematu, chcesz pomóc to dajesz do ręki, bez miliona pośredników, odprowadzania składek,fanfar i niebiańskiego chóru

sfinopas
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-01-17 11:19:05
naiwność nie zna granic!!!!

emas1
    Ocena: 1 (glosow:9)
2014-01-17 10:24:42
Poprosimy źródło, skąd takie dane? gdzie jakieś wiarygodne powierdzenie

wojtage
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-01-17 11:06:30
szukaj źródła w głowie Jurka

FrankEinstein
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-01-17 08:14:13
Caritas przeznacza na pomoc 30%

szkodnik88
    Ocena: 6 (glosow:16)
2014-01-17 01:09:12
Sprawdzić łatwo można że właśnie Caritas jak dobrze pamiętam przeznacza 97/98% gdzie autentycznie wośp około 45%, bo po opłaceniu wszystkiego tak naprawdę zostaje 45% które jest przekazane na faktyczny i realnie kupiony sprzęt, a to że piszą że więcej kasy trafiło dla tego że jest to brane w raty 50/50% :) i kolejny rok spłaca poprzedni :)

jurek1102
    Ocena: -2 (glosow:4)
2014-01-17 11:32:44
No to proszę konkretnie gdzie można sprawdzić dane Caritasu.

gnida0000
    Ocena: 0 (glosow:10)
2014-01-17 14:35:53
@Jurek Właśnie wstawiłeś dane Caritasu. To ty k**wa nie wiesz?!

pebl
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-17 00:21:18
komentarz usunięty przez moderatora

W1kt00r
    Ocena: 8 (glosow:12)
2014-01-16 23:31:13
Akurat ten obrazek jest ogromnym przegięciem... Zresztą - gdzie jest ta kłamliwa nagonka wyżej wymienionych środowisk? Nie będę rozpętywał po raz kolejny tej wojny Caritas vs WOŚP, ale fakt jest taki, że jednak ta pierwsza organizacja zbiera więcej ,tyle że bez medialnego wsparcia. Orkiestra dawniej była bardziej spontaniczna i robiła mniej tego sztucznego szumu wokół siebie. Jestem pewien, że koszty organizacji finałów WOŚP rosną rokrocznie i gdyby zaprzestano robić taką szopkę wokół tej akcji, to z pewnością zbieranoby dużo więcej...

cokolino123
    Ocena: 12 (glosow:22)
2014-01-16 23:25:14
żałosne jest że by ratować opinię WOŚP robi się nagonkę na inna organizację charytatywną.

sebololo
    Ocena: -2 (glosow:6)
2014-01-16 23:24:38
Nie zdziwiłoby mnie to wcale.

paoka
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-01-16 23:02:01
ostatnio widzialem odwrotne dane... Nie mam nic do orkiestry bo serduszka widac wszedzie jak gwiazdki Unii. Ale podajac dane trzeba podac zrodlo... Wiec -

krzyzyk
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-16 22:48:03
komentarz usunięty przez użytkownika

krzyzyk
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-01-16 22:42:31
/watch?v=S1tDRkrg9-M na youtube można znaleźć wiele takich materiałów, a jak się poszpera to znajdzie się też te sprawozdania wosp.

GalkaPL
    Ocena: 4 (glosow:10)
2014-01-16 22:41:05
drogi autorze obrazka - Caritas w ogóle nie dostaje pieniedzy z budzetu panstwa, dostaje je Episkopat, jako rekompensata, za to co za komuny kosciolowi zabrali. COS TAKIEGO PODPISAL WALESA!!!! i Episkopat Polski przekazuje kase dla Caritasu. W ogole dane z dupy, bo jak sam napisales, Caritas nigdzie tego nie udostepnia!

maciejos78
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-16 22:21:39
komentarz usunięty przez moderatora

maciejos78
    Ocena: 8 (glosow:12)
2014-01-16 22:02:30
Dane z dupy wyjęte. Zabajdurz Jureczku o łańcuszku zależności WOŚP---Złoty Melon---Mrówka Cała.

saviola1
    Ocena: -8 (glosow:16)
2014-01-16 21:22:01
o instytucji zwanej CARITAS lepiej nie mówmy... to tak jak z Radiem Maryja miało służyć dobrym celom a służy? do zarabiania kasy przez prywatnych odbiorców

MINTOR
    Ocena: 9 (glosow:15)
2014-01-16 21:06:46
Prawa strona obrazka jest prawdą, a lewa dużo przesadzona. Jurek, pierdzielisz jak Pawłowicz, tylko w 2 stronę. Ogarnij się.

jurek1102
    Ocena: -8 (glosow:12)
2014-01-16 21:11:31
MINTOR ta wstawka jest kłamliwą odpowiedzią na kłamliwe wstawki które były wstawiane przed finałem WOŚP.

MINTOR
    Ocena: 6 (glosow:8)
2014-01-16 21:13:52
Skoro jest kłamliwa, to po chooy ją wstawiasz? Wstaw prawdziwe dane dla obu fundacji.

jurek1102
    Ocena: -11 (glosow:17)
2014-01-16 21:18:11
Prawicowcy wstawiali kłamliwe wstawki by zniechęcić ludzi do pomocy i to miała być odpowiedź. Prawdziwe dane można wstawić tylko WOŚP bo Caritas nie ujawnia swoich dochodów i kosztów.

MINTOR
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-01-17 11:28:16
Mścisz się na prawicowcach za to, ze ktoś tam pojechał po WOŚP czy jak?

jurek1102
    Ocena: -5 (glosow:7)
2014-01-17 11:50:17
Ktoś pojechał i wszyscy tu przyklaskiwali mimo że podane dane były równie idiotyczne jak te co teraz wstawiłem.

MINTOR
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-01-17 12:24:06
Na pewno nie wszyscy.

jurek1102
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-01-17 12:43:03
No ale wiesz kolego ze skradzionym avatarem o co mi chodzi. :)

MINTOR
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-17 18:55:27
Wiem i mimo wszytko nie popieram Cię w tej sprawie. To, ze ktoś odwala żenadę, to znaczy, ze koniecznie musimy odpłacać się tym samym?

jurek1102
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-01-17 21:05:19
Nie przypuszczałem że na główną admin to wrzuci. Sama ilość plusów mnie pod tym zaskoczyła. Miała to być tylko prowokacja.

matrosbum
    Ocena: 5 (glosow:17)
2014-01-16 21:01:03
dokladnie dane z dopy..niech autor da dowod haha ale beklem wosp nawet do piet nie dorasta caritasowi

guido1970
    Ocena: 7 (glosow:13)
2014-01-16 21:13:07
Dokładnie tak,WOŚP nigdy nie dorośnie do pięt caritasowi.... w ilości przekręconego szmalu.

jurek1102
    Ocena: -4 (glosow:8)
2014-01-16 21:19:53
To udowodnij autorowi że dane o Caritasie są nie prawdziwe. :)

Warmer84
    Ocena: 5 (glosow:5)
2014-01-16 21:00:05
Czegoś tu nie rozumiem. Napisałem komentarz dotyczący WOŚP, którego admin usilnie nie publikuje. Nie było w nim żadnych wulgaryzmów ani bezpośredniego obrażania innych użytkowników. Nie wiem więc co tak bardzo przeszkadzało adminowi, że dwa razy zablokował mi wypowiedź. Drugi post był okrojoną wersją pierwszego. Dosłownie jedno zdanie plus link do pewnej strony (strony najwidoczniej niepoprawnej politycznie) Czyżby tego linku tak bardzo bał się admin? Nie ma co, admin naprawdę wie co to "wolność słowa".

matrosbum
    Ocena: 2 (glosow:8)
2014-01-16 21:04:48
bo wiocha jest zbyt poularnym portalem i nic dziwnego ze autor admin modek nie sa niezalezni tylko poprawni politycznie zreszta widac to po wstawkach anty katolickich j anty rodzinnych

MINTOR
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-01-16 21:40:36
"Wstawkach antyrodzinnych"? Antykatolickich owszem jest na pęczki, ale antyrodzinne? No qrwa, niby gdzie? Pokaż chociaż jeden przykład.

fantazyyja123
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-16 22:51:22
phyyyyy...żadnego linku tutaj nie opublikujesz..wszystkie są usuwane..jakie spiiiiiiski wywęszył..haha

lucy123
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-01-17 13:56:13
Warmer ochłoń, wyjdź na spacer.

ramzesx
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-01-16 20:51:58
Jak to od państwa nic? A wszyscy urzędasy i inni funkcjonariusze publiczni to za darmo przy tym pracują? Robią to w ramach swojej roboty. Zresztą tu nie caritas powinniście winić ale tych baranów z sejmu i rządu i administracji, którzy marnują miliardy złotych. To z podatków powinny być pieniądze na sprzęt, a te są marnotrawione na wszelkie nic nie warte sprawy.

Warmer84
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-16 20:50:33
komentarz usunięty przez moderatora

Warmer84
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-16 20:45:01
komentarz usunięty przez moderatora

rogal_ie
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-01-16 20:32:18
aby poprawić wyniki caritasu sądy orzekają kary finansowe na caritas! To świadczy jaka to "prężna" organizacja. a biskupi potem wożą dooopy służbowymi brykami

DJ_Kanes
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-01-16 20:20:31
Dobra, co roku ta sama szopka, wszyscy wiemy, że 100% nie idzie na sprzęt, ale serio, czy ktoś wmusza dawanie wolontariuszom wośp?

footprint
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-01-16 20:18:54
Sprawozdanie Caritasu można zobaczyć na ich stronie, załącznik w pdf, strona 32. Caritas pokazał sumę wydatków (ok.135 milionów zł). Przez CAŁY ROK uzbierali raptem 3 razy więcej niż WOŚP w jeden dzień.

footprint
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-16 20:11:47
komentarz usunięty przez użytkownika

czekoladowy86
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-01-16 19:51:23
dane z dupy !!!!!!! każdy morze se tak napisać kłamstwo jurek zarabia kokosy idzie na litośc bo zawsze chodzi o dzieci a kto sie nad nimi nie zlituje ja sam osobiście dostałem pomoc od caritasu i nie musiałem przed nikim sie płaszczyć !!!

AndrzejKindyba
    Ocena: 2 (glosow:8)
2014-01-16 18:31:05
Jurek za to wszystko co wrzucasz w internet będziesz smażył się w piekle !

jurek1102
    Ocena: -1 (glosow:15)
2014-01-16 18:52:35
Wyspowiadam się z tego i pójdę do nieba. Nie wiedziałeś że tak to działa?

piot5rek
    Ocena: 1 (glosow:7)
2014-01-16 20:48:31
Oj jurek jurek... gdyby nie wiara twoich dziadków, pradziadków to mył byś teraz dupska starym ss mannom.

MINTOR
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-01-16 23:06:09
Mówienie ateiście, ze będzie smażył się w piekle jest po prostu śmieszne.

wojtage
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-01-17 11:10:20
ale jaki będzie zdziwiony jak tam trafi....

polkowski
    Ocena: -6 (glosow:12)
2014-01-16 18:21:26
Owsiak nie ma pieniędzy od Państwa ? Reklama w TV za 0,5 minuty kosztuje ok 50 tys. to za godzinę emisji w dwójce będzie tego za 6 milionów zł , a za 6 godzin więcej niż zebrał tj 36 milionów. Super impreza : ludzie dali 35 milionów i do tego stracili dużo więcej (bo to telewizja państwowa). A nie lepiej było puścić reklamy a zysk przeznaczyć na zakup sprzętu ?

antywiesniak
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-16 18:14:32
komentarz usunięty przez moderatora

bodan
    Ocena: -12 (glosow:18)
2014-01-16 18:07:08
te dane to lipa.Rozliczcie "jurka" z 9.1 procent czylo okolo 5 baniek rocznie na koszty"administracyjne'WON z Tym LEWAKIEM PAJACEM dziadem lat 60 w czerwonych portkach!!!

SzalonyMagazynier
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-01-16 17:48:43
Oj Jurek, Jurek, aleś jeb*ął, jak dzik w sosne.

admin1944
    Ocena: 2 (glosow:8)
2014-01-16 17:40:55
BRAKUJACA RESZTE Z CARITASU CHYBA ZNALAZL BY W KIESZENIACH PURPURATOW !!

admin1944
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-01-16 17:38:57
TO W RZADZIE JESZCZE SA UMYSLOWI , KTORZY PLACA MILIONY DODATKOWO NA AGENDE WATYKANU ???

Expert1994
    Ocena: -3 (glosow:5)
2014-01-16 17:31:00
Ja tam nie mam zaufania ani do caritasu, ani tym bardziej do tego pajaca owsika..

ja-wiem-kto
    Ocena: 2 (glosow:16)
2014-01-16 17:02:21
TO CARITAS MA ZEZNANIA PODATKOWE. CHYBA RYDZYK KREŚLI KREDĄ PO BETONIE. HI HI HI

jurek1102
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-01-16 17:06:13
Dokładnie :)

patkin_12
    Ocena: 10 (glosow:26)
2014-01-16 16:59:27
Haahahah, największa BZDURA jaką w życiu widziałem...to że 10 baniek znikło z WOŚP-u to nic, ale zarzucać Caritasowi, że przekazuje 1% to już po prostu perfidne kłamstwo. Dane wzięte z doopy, zresztą jak w większości przypadków u Jurka. Nie wiem co ci ten KK zrobił, ale opluwasz go na każdym kroku i w każdym poście. Piszesz jakieś spie***liny o tym ile to nie ma księży-pedofili, ile to ministrantów nie zostało zgwałconych, jak to ksiądz w jakiejś Koziej Wólce zażyczył sobie pieniędzy za kolęde (co jest rzeczą normalną) i śmiał to ogłosić publicznie...człowieku, lecz się, to jest chore...

zwierzak250477
    Ocena: 3 (glosow:9)
2014-01-16 17:13:28
komentarz usunięty przez użytkownika

pisiu104
    Ocena: 6 (glosow:12)
2014-01-16 16:53:40
Stek brebni. Przy kazdej zbiórce owsiak ok połowy(nie zawsze) zebranej kwoty przeznacza na sprzęt a resztę bierze na własne koszty.Najlepsze dane sa za 2008r WOŚP zebrało 41,8mln wydało na sprzet 24,1mln roznica 17,7 mln CARITAS zebrało(za cały rok) 452,4mln wydało na pomoc 384,6 roznica 67,8mln teraz widac jakim procent w jednej jak i w drugiej organizacji jest przekazywany na potrzeby.Dodam tylko ze owsiak za wasze pieniadze organizuje miedzy innymi woodstock ok 3,5mln zł

jurek1102
    Ocena: -3 (glosow:17)
2014-01-16 17:00:42
Ale Przecież są już oficjalne dane co do orkiestry i to ze źródeł z którymi nawet ty nie będziesz dyskutował. Wygoogluj sobie.

MINTOR
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-01-17 12:38:27
Woodstock jest organizowany ze środków sponsorów finansowych WOŚP-u a nie ze zbiórki katobaranie.

foytaz
    Ocena: 1 (glosow:19)
2014-01-16 16:42:06
wośp ostatni bękart PZPR'u

jurek1102
    Ocena: 2 (glosow:12)
2014-01-16 16:46:29
Jak twoje dziecko wyląduje pod aparaturą zakupioną przez WOŚP to zmienisz zdanie. Oczywiście ci tego nie życzę.

foytaz
    Ocena: 2 (glosow:16)
2014-01-16 17:06:18
każda aparatura w szpitalu jest m in zakupiona z moich podatków a wośp to innymi słowy forma podwójnego opodatkowania w PR'owskiej oprawie chwytającej za serce tych, którzy nie mają mózgu.

caleanka
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-01-16 17:06:34
Byli dzialacze PZPR sa dzisiaj najwiekszymi i najbogatszymi katolikami.

jurek1102
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-01-16 17:10:16
foytaz ale ja też bym chciał żeby państwo zapewniło mi to co niezbędne... Ale skoro tego nie robi i robi to orkiestra to znaczy że mam na nią pluć?

foytaz
    Ocena: 2 (glosow:8)
2014-01-16 17:14:48
Tak samo niedofinansowana jak służba zdrowia jest w Polsce każda inna służba. Tylko kwesta na ich rzecz nie byłaby taka medialna. Bo nie ma to jak przed setką kamer lansować się w cieniu ludzkich nieszczęść. Pierwsze wośp'y jeszcze miały tego duch spontaniczności a potem to już tylko PR dla tych, którzy chcą zaistnieć w przestrzeni publicznej.

jurek1102
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-01-16 18:39:39
foytaz ale dzięki tej medialnej szopce ta kasa spływa. A że na służbę zdrowia... Dla mnie nie ma w życiu nic ważniejszego niż zdrowie mojego syna. Mnie to kiedyś bardzo bulwersowała sprawa robienia bohatera z Salety za to że nerkę własnej córce oddał.

mlw1488
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-01-17 12:43:34
Jurek, to nie jest argument. Gdybys sie topil i sztuczne oddychanie zrobilby Ci Macierewicz, tym samym ratujac zycie. To oprocz tego, ze dygnal byc Ci naganiacz, to tez nagle bys go pokochal? Sprzet ma taka funkcje, ze ma ratowac zycie. Gdyby nie WOSP to zmuszony do jego kupna bylby NFZ.

zbysiula154
    Ocena: 3 (glosow:9)
2014-01-16 16:34:47
Dane z dupy - dupy dane.

caleanka
    Ocena: -1 (glosow:7)
2014-01-16 17:12:34
@zbysiula - zadzwon do Radio Maryja i poskarz sie.

polska_kurwa1998
    Ocena: 6 (glosow:28)
2014-01-16 15:36:25
jakiś lewak wrzuca na wioche jakieś kłamliwe dane w celu lewackiej propagandy, żałosne.

jurek1102
    Ocena: 1 (glosow:7)
2014-01-16 15:39:40
Fajny masz nick:)

caleanka
    Ocena: -8 (glosow:16)
2014-01-16 15:41:08
Obecnie liczy sie tylko to co "wrzucaja" pisiorowe prawiczki.

jurek1102
    Ocena: 2 (glosow:8)
2014-01-16 15:45:15
To są kłamliwe dane wrzucone w odpowiedzi na kłamliwe dane wrzucane przez prawice w celu zmanipulowania ludzi przed finałem orkiestry. Jak widzę jest tu sporo mądrusiów którzy nie rozumieją tego przesłania.

WMG1945
    Ocena: 3 (glosow:9)
2014-01-16 16:38:04
Teraz sie nie usprawiedliwiaj .Dales doopy i sie tlumaczysz.Lewacki hipokryto

jurek1102
    Ocena: -3 (glosow:11)
2014-01-16 16:44:41
Zwyczajnie nie przewidziałem że tępak twojego pokroju nie zrozumie tej wstawki.

WMG1945
    Ocena: 1 (glosow:11)
2014-01-16 16:55:16
Zaklamana ladacznico.Juz nie raz jakies farmazony wrzucales!Nie potrafisz sie przyznac,ze dales sie zmanipulowac?Wszystko lykacz co jest przeciw prawicy.J.. pelikanie

jurek1102
    Ocena: -1 (glosow:5)
2014-01-16 17:04:05
Cieszę się że tego nie zrozumiałeś. Moja teoria o tępocie prawaków zyskała kolejne potwierdzenie. Łap plusa:)

WMG1945
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-01-16 17:09:43
Ty masz cos z glowa?Jak wyliczalem ze hajs z budzetu idzie na:policje.koncert,swiatelko itp.To broniles swoj absurd ze,sobie wymyslam.Czyli wierzyles w to co wrzuciles i nie odwracaj kota ogonem ze,to dla podpuchy wrzuciles.Nie wszyscy sa idiotami jak ty.

jurek1102
    Ocena: -2 (glosow:6)
2014-01-16 17:13:45
Wyszukaj sobie gdzie to jeszcze jest wrzucone i z jakim komentarzem to zmienisz zdanie. Tu niestety na dokładny opis jest zbyt mało miejsca. Na FB jest wszystko wyjaśnione krok po kroku.

WMG1945
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-01-16 17:17:26
Mam w.. na jakies fb.Nie mam czegos takiego.

jurek1102
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-01-16 18:42:46
To szkoda bo wtedy byś zrozumiał o co chodzi w tej wstawce.

WMG1945
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-01-16 19:00:11
Naprawde nie interesuje mnie to,mam swoje zdanie nt wosp.Caritasu i Ochojskiej tez wspierac nie bede.Jest wiele innych fundacji ktore nie sa tak rozpieszczane przez panstwo.

mrdaniel
    Ocena: 9 (glosow:17)
2014-01-16 15:26:01
Tak właśnie moi drodzy internauci powstaje manipulacja. Kilka danych z dupy i 90% ludzi w to wierzy.

jurek1102
    Ocena: -4 (glosow:14)
2014-01-16 15:29:43
I dokładnie środowiska prawicowe tak manipulowały danymi przed finałem orkiestry.

caleanka
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-01-16 15:22:15
A ile dal Rydzyk?

Wojtko82
    Ocena: 7 (glosow:11)
2014-01-16 15:13:40
Jakiemuś deb**wi coś się przyśni, a reszta w to wierzy.

WMG1945
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-16 15:07:15
komentarz usunięty przez użytkownika

Bania92
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-01-16 15:03:01
Proszę o źródła.

jurek1102
    Ocena: -7 (glosow:13)
2014-01-16 15:20:20
Fronda:)

aaaggaa
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-01-16 15:02:32
Osobiście najchętniej pomagam konkretnym osobom :chorym dzieciom z okolicy, osobom które znają znajomi bo do reszty nie mam zaufania

zwyklychlopak1
    Ocena: 6 (glosow:18)
2014-01-16 14:20:01
Zdjąć to kłamstwo.!

jurek1102
    Ocena: 3 (glosow:9)
2014-01-16 15:18:57
A jak przed finałem orkiestry pojawiały się wstawki z odwrotnymi danymi to było dobrze?

Mario1315
    Ocena: 8 (glosow:14)
2014-01-16 14:18:25
Danie nie zgadzają się z zenanami finansowymi WOŚP i Caritas.

jurek1102
    Ocena: -1 (glosow:9)
2014-01-16 15:25:09
Z WOŚP się zgadzają a zeznań finansowych Caritas nie ma.

vego1985
    Ocena: 4 (glosow:10)
2014-01-16 13:53:39
każdy może zrobić taka grafikę , zreszta troche sa mylne bo organizacja przystanku woodstock kosztuje wosp ponad 8milionow nie ukrywaja tego mozna to sprawdzic czyli juz blod w twojich wyliczeniach , plus to ze wosp potrzebuje jeszcze forsy na swoja dzailalnosc

bingo73
    Ocena: 1 (glosow:7)
2014-01-16 12:44:27
nie jestem przeciwnikiem ani jednych, ani drugich, ale : - jeśli chodzi o WOŚP na jednym kanale Owsiak chwalił się, że w 21 edycjach zebrał ponad 1,2 mld zł, a na innym kanale chwali się, że WOŚP kupiła sprzętu już za 0,5 mld zł - dane roczne nie koniecznie mogą być obiektywne - wszystko zależy od tego, kiedy sprzęt jest kupowany i czy z pieniędzy jednego, czy dwóch finałów - Caritas nie jest tak medialny, jak WOŚP, co Owsiak znacznie wykorzystuje - nie ważne ile z tego mają, ważne, że dzięki nim ktoś żyje ... - koszty organizacji WOŚP są dużo wyższe niż zebrane składki, mało tego, możli

bingo73
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-01-16 12:51:06
we, że koszty z budżetu Państwa są wyższe, niż to, co wraca w formie zakupionego sprzętu. WOŚP robi jednak nie tylko zbiórkę pieniędzy, ale też całkiem niezłą rozrywkę dla ludzi, jak i też daje coraz więcej zarobku różnym firmą. No i pozwala na spełnienie wielu marzeń ludziom, którzy normalnie ich by nie spełnili (aukcje typu "1 dzień w / z / na ...). No i bardzo wiele ludzi na WOŚP przekaże pieniądze, a bez imprez WOŚP nie, chociaż większy pożytek wtedy z nich był. Nie zapominajmy też o pracy wolnotariuszy, których praca nigdy się nie zwróci - zbierają mniej pieniędzy, niż by mogli w ty

bingo73
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-01-16 12:55:49
mniej zbiorą, niż mogliby zarobić w tym samym czasie (oczywiście jedni zbiorą dużo więcej niż mogliby zarobić, a inni dużo mniej, choć przypuszczam, że ci co zbierają dużo umieli by też zarobić sporo), ale jak nie ma problemu z tym, by jeden dzień być wolnotariuszem, o tyle rzadka kto oddałby swój dzienny zarobek na jakąś fundację ...

fived
    Ocena: 3 (glosow:11)
2014-01-16 12:20:02
zapomniałeś dodać o organizacji przez miasta koncertów, imprez dodatkowych + światełka do nieba. Pewnie koszt tego w skali kraju idzie w MILIONY

Antek999
    Ocena: 5 (glosow:19)
2014-01-16 12:09:41
Zero z budżetu Państwa ? A czas antenowy TV publicznej ? A obsługa techniczna TV ? A zabezpieczenie imprez przez Policję ? Za friko to jest czy z kieszeni podatników ?

cavefalcon
    Ocena: -2 (glosow:14)
2014-01-16 12:20:35
komentarz usunięty przez użytkownika

LoganX87
    Ocena: 4 (glosow:6)
2014-01-16 12:03:16
Podaj źródło.

jurek1102
    Ocena: -1 (glosow:11)
2014-01-16 12:10:56
Fronda:)

fekaliator
    Ocena: 1 (glosow:11)
2014-01-16 11:56:38
... A Złoty Melon w białym futrze, bidulek taki, nocami ślęczy i z potłuczonych butelek po piwie robi witraże, sprzedaje je za grube miliony i wspiera Orkiestrę i kretyna o imieniu takim samym jakie on nosi

Marek-irl
    Ocena: -5 (glosow:23)
2014-01-16 11:31:58
komentarz usunięty przez użytkownika

Rexica
    Ocena: -7 (glosow:33)
2014-01-16 11:26:52
Chcecie to mnie opirdolcie ale caritas to jedno wielkie qrestwo.

malgolina
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-01-16 11:29:15
Rex, za krytykę Caritas nikt Cię tu nie opieprzy ;P Chcesz nam coś powiedzieć skoro taki Twój komentarz...? ;)

rex-van-dekiel
    Ocena: 1 (glosow:17)
2014-01-16 11:47:06
Rexik to tak coś podobnie jak ty ? Też jesteś wielkim qrestwo :)

jurek1102
    Ocena: 2 (glosow:8)
2014-01-16 12:12:59
rvd mimo tego uśmieszku na końcu takie słowa do kobiety to nawet w żartach są chamskie.

malgolina
    Ocena: 1 (glosow:9)
2014-01-16 14:08:44
Jurek,bo to pisze jakiś złośliwy debil, słowa takich ludzi są nic nie warte ;)

Rexica
    Ocena: -2 (glosow:4)
2014-01-16 18:32:50
Małgoś miałam przykre doświadczenia z Caritasem.. stąd to moje rozgoryczenie. A tym przygłupem się ni przejmujcie... stałam się jego obsesją:)

rex-van-dekiel
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-01-16 18:35:22
Rexik. Przygłupa to masz w domu :) I oby więcej ich nie było :):):)

slawek1979
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-18 21:56:39
I znowu pokazujesz cudze cycki. żal

maras2604
    Ocena: 10 (glosow:22)
2014-01-16 11:16:47
znam jednego ksiedza ktory byl zwiazany z karitasem, po tym gdy dostal "awans" i mial dostep do danych na temat finansow tej organizacji zrezygnowal z tej funkcji po 3 miesiacach bo jak powiedzial, " to co tam sie wyprawie to sie w glowie nie miesci" niestety niechcial wyjasnic dokladnie, mozna sie tylko domyslac

nil0
    Ocena: 8 (glosow:24)
2014-01-16 11:13:00
Kolejna żałosna wrzuta jurka1102, nie mająca nic wspólnego z prawdą. Dane wyssane z palca zarówno dla Caritas jak i dla WOŚP. Naprawdę nie rozumiem adminów tego serwisu.

jurek1102
    Ocena: -12 (glosow:20)
2014-01-16 11:18:28
Nie zrozumiałeś tej wstawki. To dla YntelYgentnYch.

rzeznianumer5
    Ocena: 11 (glosow:19)
2014-01-16 11:06:23
Dożyliśmy czasów, że wystarczy namalować obrazek z danymi z dupy i stają się faktem. Przynajmniej na wiocha pe el.

xx99xx
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-01-16 11:06:10
Jak już to 0,86% :)

bystry_kaziu
    Ocena: 6 (glosow:6)
2014-01-16 10:57:05
pamiętam pierwsze orkiestry z lat 90-tych - to było coś , ciężkie czasy wszyscy solidarnie pomagali , przecież to chodzi o nasze zdrowie itd. - ale wytłumaczcie mi jedno jak można przez 22 lata cały czas ku.... pomagać ? Przecież tym wszystkim pajacom przy sterach takie akcje są na rękę , przecież każdy znasz regularnie płaci haracz to jeszcze raz w roku płacimy go doatkowo

mlw1488
    Ocena: 1 (glosow:7)
2014-01-16 11:52:26
Kaziu, do nich to nie dotrze... Woda z mozgu i duma na cala Europe!

szatano999
    Ocena: 0 (glosow:24)
2014-01-16 10:50:30
Różnica jest tak że jak dasz na Owsiaka to cię tym sprzętem wyleczą...a jak dasz na Caritas....to się za ciebie już tylko ....POMODLĄ

krzyzyk
    Ocena: 92 (glosow:200)
2014-01-16 10:37:58
dane z dupy!!!

mikmas
    Ocena: -3 (glosow:13)
2014-01-16 11:08:50
argument z dupy!!!

cymboriki
    Ocena: 10 (glosow:24)
2014-01-16 09:02:31
Dawajcie na caritas, na wyjazdy księży, i zabawę z małolatami:P

hemisys
    Ocena: 1 (glosow:13)
2014-01-16 10:48:13
i na transfer kasy do Watykanu - nie zapominajcie, że KK to państwo w państwie i mają obowiązek transferu pieniędzy do swojej stolicy.

piPPcius
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-01-15 21:36:15
komentarz usunięty przez moderatora

jurek1102
    Ocena: -2 (glosow:12)
2014-01-15 22:24:03
Nie mierz ludzi swoją miarą...

WMG1945
    Ocena: 2 (glosow:36)
2014-01-15 21:20:54
WOSP zero z budzetu panstwa?haha.Final WOSP jest sponsorowany przez samorzadady to miasta wykladaja pieniadze na koncerty,policje itp.Darmowy czas antenowy w publicznej tv.Czemu nikt nie poda jakie koszta ponosza samorzady za organizacje tej imprezy?

jurek1102
    Ocena: -5 (glosow:15)
2014-01-16 00:53:24
I co jeszcze wymyślisz....

malgolina
    Ocena: 1 (glosow:17)
2014-01-16 09:39:50
Jurek, ja te same argumenty słyszałam w tv jak któryś z polityków rozmawiał z kimś w studiu. Wiem,powiesz,że to na pewno ktoś z Pisu ;P Ale pomyśl, organizacja koncertów, pokazów, postawienie w stan gotowości policji,straży,karetek, służb porządkowych, zorganizowanie transmisji w tv, zaangażowanie wielu osób (nie wolontariuszy), pokaz fajerwerków o 20.00. Wszyscy robią to za darmo? Samorządy nie wydają złotówki na te przygotowania?

WMG1945
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-16 10:23:22
komentarz usunięty przez użytkownika

WMG1945
    Ocena: -2 (glosow:8)
2014-01-16 10:27:58
To sa moje wymysly?Wiekszosc twoich absurdow jest wymyslem.Je.. hipokryto

jacek.jacek
    Ocena: -1 (glosow:7)
2014-01-16 11:14:48
malgolina , nie wymagaj rzeczy niemożliwych " jurek pomyśl " nie doczekasz się tej chwili. A i tak wszyscy wiedzą ,że każda zebrana złotówka ma wośp kosztuje jakieś 5 zł

mlw1488
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-01-16 11:50:31
Jurek, jakie wymyslisz? to sa fakty. Podlicz sam koszt antenowy i odejmij to od zbiorki. Tu nie chodzi o pieniadze, ktore zbiera WOSP (te jak juz ustalilismy to grosze), a o przekaz i kreowanie publicznych bohaterow.

pajakpajak
    Ocena: 1 (glosow:7)
2014-01-16 13:44:48
Dokładnie,np. za pieniądze z reklam które by wyemitowano w czasie tej szopki zebrano by wielokrotność sumy którą zebrała WOŚP. Ale show jest ważniejszy a ludzie zapomną na parę dni jaki syf jest w kraju.

drvector
    Ocena: 7 (glosow:23)
2014-01-15 20:49:28
Jak zal co niektorym tylek sciska ze ktos moze pare groszy zarobic to prosze za wczasu wlozyc sobie do kieszonki karteczke w razie czego jak cos sie stanie zlego i beda musieli was nieprzytomnych targac do szpitala ze nie chcecie byc leczeni sprzetem ani lezec na lozkach ktore zostaly zakupione przez WOSP, proste, a Panu Owsiakowi z calego serca wielki szacun i jesli ja bym taka akcje ogolnoswiatowa robil i ludzie tak by sie odwdzieczali to chyba bym to olal jakbym zobaczyl jak nasz tepy narod odwdziecza sie za rzeczy dobre.

malgolina
    Ocena: 2 (glosow:10)
2014-01-15 21:00:48
Drvector, zaraz napiszesz,że to fundacja Owsiaka wybudowała szpitale i opłaca pensje lekarzom,aby ci ratowali nam życie. Obrońcy Owsiaka zaczynają pędzić w skrajność, tak jak to robią krytykujący wośp. Jacyś nawiedzeni ludzie zaczęli nagonkę i już wybuchła afera. Ci,którzy są przekonani o dobroczynności wośp,nie zrażą się głupimi oskarżeniami i nadal będą wrzucać do puszki. Powoli zaczynamy wpadać w bezsensowne przepychanki,kto daje więcej,kto bardziej się przysłużył. Dobroczynność wośp widać gołym okiem,Caritasu nie (jaka ona by nie była),bo nie pokazuje się tego z taką pompą jak wośp.

malgolina
    Ocena: -3 (glosow:5)
2014-01-15 21:01:53
Pawłowicz zaczęła coś szczekać i poszło w Polskę. A należało ją olać i nie słuchać jej bzdur.

drvector
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-16 14:08:31
malgolina prosze nie wciskaj mi w pape rzeczy ktorych akurat nie powiedzialem i nie mialem zamiaru powiedziec, oczywistym jest ze nie placi lekarzom czy nie buduje szpitali ale czesciowo je wyposaza, a z tego co widze to najbardziej krzycza na wosp ci ktorzy to niby tak bardzo maja w swoim "sumieniu" pomaganie innym, czyli klechy i jacys skrajnie wierni pisowcy, obroncy narodu sie znalezli, chyba gul im skacze ze sami nie zrobili takiego przedsiewziecia.

drvector
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-16 14:14:32
A z tym zeby ludzie ktorzy sa przeciwni wosp powkladali sobie adnotacje w kieszen ze nie chca byc leczeni na tym i przez ten sprzet wcale nie zartuje:)

malgolina
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-16 14:24:58
A ten kto ma obojętny stosunek,albo popiera tą akcje,jednak nie daje,bo go na to nie stać,też ma sobie takie oświadczenie włożyć w kieszeń? Rozwinęłam dalej Twoje słowa,bo tak odebrałam Twoją wypowiedź ;) Cały czas czytam te właśnie argumenty: jak jesteś przeciwny wośp,nie korzystaj ze sprzętu przez nią zakupionego,bo dzięki temu szpitale mają czym ratować ludzi.Wiesz jak to brzmi? Że tylko i wyłącznie dzięki wośp wszystkie szpitale w Polsce są zaopatrzone w sprzęt,którego by w ogóle nie było,gdyby wośp nigdy nie ruszyła.Wiem, wyolbrzymiłam nieco,ale tak to widzę czytając niektóre komentarze.

drvector
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-16 14:56:23
Ale daj spokoj:) Chodzi mi oczywiscie o osoby ktore jawnie mowia ze sa przeciwni tej akcji, sa przeciez bransoletki dla cukrzykow ze sa chorzy albo jaka grupe krwi sie ma to niech zrobia takie ze nie chce sie byc leczonym przez sprzet z wosp i wtedy kazdy niepocieszony faktem wystepowania takiej akcji bedzie leczony na sprzecie bez serduszka ktory oczywiscie nie musi byc gorszy ale przynajmniej bedzie wiedzial ze nie jest to od tego oszusta, komucha, lewaka, czy jaki komu epitet sie podoba, Owsiaka:D

drvector
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-16 15:01:00
Po drugie chyba nikt o zdrowych zmyslach nie wychodzi z takiego zalozenia ze caly sprzet jaki znajduje sie w szpitalach kupil Owsiak:) o takie wnioski moge posadzic ludzi pokroju zaiste zacnej persony w postaci Pawlowicz, Macierewicza czy innych komikow z naszej sceny politycznej.

drvector
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-16 15:14:28
a po trzecie, Pawlowicz wielce sie nagadala ze to sie nazywa cyganskie zbieranie pieniedzy bo na sile biednym obywatelom podklada sie urne zeby wrzucic grosik, przypomne tylko ze kosciol robi to co msze.

malgolina
    Ocena: -1 (glosow:7)
2014-01-15 20:48:11
"Dane Caritasu są objęte kościelną tajemnicą więc nikt nie udowodni że dane są wyssane z palca" - jak więc policzono kwotę datków? (pomijając dotacje od państwa,które są policzalne).

jurek1102
    Ocena: -3 (glosow:13)
2014-01-15 20:57:41
To jest tak jak z wiarą w Boga:) Żadnych dowodów a jednak ludzie wiedzą :)

malgolina
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-01-15 21:03:01
Jacy ludzie? Kto policzył tą ogólną kwotę?

jurek1102
    Ocena: -4 (glosow:10)
2014-01-15 21:18:41
Gosia!!! obudź się :)

malgolina
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-01-15 21:22:14
Ale to,że pytam, nie znaczy,że czegoś bronię czy nie dowierzam.Ja lubię fakty, dokumenty, dowody, wyliczenia, tabele, zestawienia ;)

Kinia024
    Ocena: 4 (glosow:8)
2014-01-15 22:22:09
Ten obrazek jest wyssany z palca, zmyślony to nie jest możliwe iż caritas oddał w ciągu roku 15 mln zł. To jakby dał 15 mln polakom po 1 złotówce na cały rok to jest śmieszne i niedorzeczne. Znam rodziny które co miesiąc dostają paczki od caritasu jest tam masło kasza ryż konserwy dżem mleko w proszku, co miesiąc w różnych miastach i wsiach gdzie istnieje caritas można przyjść i poprosić o pomoc datki wydają na podaną liczbę osób w rodzinie nie pytają o zarobki o nic, niestety nie wszyscy ludzie są uczciwi wiele za przeproszeniem żuli i cyganów kłamie i biorą datki a potem sprzedają.

Kinia024
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-01-15 22:26:34
No i oprócz darów żywieniowych pomagają w inny sposób chorym, niepełnosprawnym biednym. Rozumiem że nie przekazują 100 czy 99%, ale te 15 mln to gruba przesada.

C2ShadowMan
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-16 11:10:13
komentarz usunięty przez użytkownika

ethnie
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-16 11:52:57
malgo, lubisz fakty a w boga wierzysz. To się kłóci

malgolina
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-16 14:17:28
Ethnie, ale sfera duchowa, własne myśli,wiara, to coś innego niż namacalna działalność, która posiada dokumentację ;) Rozmawiamy o konkretnej instytucji i właśnie o ich działalność chodzi ;)

C2ShadowMan
    Ocena: -5 (glosow:5)
2014-01-15 20:18:55
komentarz usunięty przez użytkownika

jurek1102
    Ocena: -1 (glosow:13)
2014-01-15 20:20:17
Na jakich portalach piszą o tych 99%? Na frondzie?

Savathus
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-01-15 20:23:18
a poryalach?Aś ty naebaeny jestes?Cszy mnia sszie tak wydaeayem?

freedom80
    Ocena: 3 (glosow:11)
2014-01-15 20:24:29
hahahahaha, 99% hahahahaha żadna organizacja tyle nie daje - to jest niemożliwe do wykonania by utrzymać się z 1%. Czysta matematyka i minimalna wiedza na temat organizacji charytatywnych się kłania.

jurek1102
    Ocena: 0 (glosow:14)
2014-01-15 20:27:05
Wiedza u miłośników Toruńskiego bożka? :):):)

adam568
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-01-15 20:08:28
szkoda mi owsiaka naprawdę dużo pomógł ludziom

jurek1102
    Ocena: -1 (glosow:11)
2014-01-15 20:13:02
I dlatego prawica chce go zniszczyć...

drvector
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-01-15 20:50:59
bo przeciez to nie po bozemu:D

jurek1102
    Ocena: -2 (glosow:8)
2014-01-15 22:25:55
Dokładnie wdg zasad wpajanych w kościółku :)

Nimfomanka69
    Ocena: -11 (glosow:21)
2014-01-15 18:44:05
Ani wośp ani caritas nie zasługuje na moje wsparcie. Wole kupić nowe szpilki.

Seksocholiczka
    Ocena: -4 (glosow:6)
2014-01-15 19:40:20
Albo seksowną bieliznę bo ja więcej ci pożyczać nie będę!:P

jurek1102
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-01-16 02:37:09
Mi pożycz.

grrronek
    Ocena: 3 (glosow:7)
2014-01-15 18:36:29
ktoś zweryfikował te dane?

jurek1102
    Ocena: -2 (glosow:20)
2014-01-15 18:40:14
Ale po co? WOŚP opluwało się bez zweryfikowania.

freedom80
    Ocena: -8 (glosow:22)
2014-01-15 18:26:04
nic nie przekona kato-prawicy, nawet konkretne i prawdziwie dane.

jurek1102
    Ocena: -3 (glosow:11)
2014-01-15 18:36:36
Yebać ich...

fantazyyja123
    Ocena: 5 (glosow:5)
2014-01-15 18:40:59
Hmmm...znaczy kogo? Uważacie że tłumy na WOŚP to sami ateuszo-lewacy? ;)

foytaz
    Ocena: 4 (glosow:14)
2014-01-15 18:43:48
"nawet konkretne i prawdziwe dane" daj mi nr do swojego dilera :)

freedom80
    Ocena: -4 (glosow:6)
2014-01-15 18:44:49
fanta kato-prawica to nie wszyscy katolicy, tylko Ci fanatyczni :)

fantazyyja123
    Ocena: -1 (glosow:5)
2014-01-15 18:46:23
Toż to margines..kogo obchodzi ich zdanie :D

freedom80
    Ocena: -1 (glosow:7)
2014-01-15 18:49:38
foytaz, wczoraj czytałam fragmenty 4 różnych raportów na temat fundacji Owsiaka ( m.in. z NIK, skarbówki, ministerstwa itp). W ani jednym raporcie nie było ŻADNYCH obiekcji co do ich działalności. Do tego jasno było pokazane, że blisko 92 procent wplywów przeznaczonych jest na działalność charytatywyną, a 8 % to pozostałe koszta utrzymania ( ok 8mln). Do tego KAŻDA złotówka zebrana na finale idzie na ową działalność a nie ma woodstock itp

foytaz
    Ocena: 1 (glosow:7)
2014-01-15 18:53:55
92% to z reguły mają wyniki wyborów w krajach pokroju Białorusi:)

freedom80
    Ocena: 2 (glosow:8)
2014-01-15 19:00:16
no i foytaz, jesteś idealnym przykładem na to, że żadne fakty do Ciebie nie docierają. Prezes NIK powiedział nawet że fundacja Owsiaka prowadzona jest WZOROWO. Ale co tam, pewnie Owsiak ma prezesa NIK w kieszeni...

dedede66
    Ocena: 6 (glosow:8)
2014-01-15 19:03:20
Prawdziwe dane, prosto z demotow :D Ale odlozmy jaja na bok, jak mawiaja urolodzy. Nie rozumiem tych glupich porownan. Obydwie organizacje sluza szczytnym celom i i nie rozumiem prob zepsucia reputacji, zarowno jednej jak i drugiej. Wrecz sie tym brzydze.

jurek1102
    Ocena: -5 (glosow:11)
2014-01-15 19:07:10
dede to jest odpowiedź na kłamliwe dane publikowane przez środowiska prawicowe które miły na celu zniszczyć WOŚP.

freedom80
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-01-15 19:07:51
dede, dla jasności nigdzie nie napisałam, że ta wstawka to prawdziwe dane - to tak dla ścisłości. Nawet nie chce mi się tego weryfikować. Bardziej chodziło mi o raporty z przeróżnych kontroli, które nie wykazały żadnych nieprawidłowości. To już chyba o czymś świadczy, tym bardziej że o Caritasie tego nie można powiedzieć.

jurek1102
    Ocena: -2 (glosow:6)
2014-01-15 19:13:29
Dane Caritasu są objęte kościelną tajemnicą więc nikt nie udowodni że dane są wyssane z palca. Dane o WOŚP są oczywiście prawdziwe bo w odróżnieniu od Caritasu nie mają co ukrywać.

dedede66
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-01-15 19:21:33
No i dobrze. Dla mnie Owsiak moze byc i milionerem. Nalezy mu sie za te wszystkie lata i za to ile z siebie dal. Tylko po chooj ta Twoja wzmianka o Caritasie? Myslisz, ze ludzie, ktorzy tam pracuja nie wkladaja w to serca? Ze to idzie do czyjejs kieszeni? Niech idzie. Czesc niech idzie. Ale wazne, ze pomoc widac.

jurek1102
    Ocena: -1 (glosow:7)
2014-01-15 19:24:54
A wstawki wywyższające Caritas z kłamliwymi wyliczeniami ile to niby WOSP zgarnia dla siebie były w porządku? Myślisz że one przed samym finałem zła nie wyrządziły?

fantazyyja123
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-01-15 19:30:44
Caritas pomaga..bardzo chora babcia mojej kolezanki musiała wykupić drogie leki..poszła do caritasu, aby trochę jej pomóc. Ksiądz powiedział ze nie ma czasu, zeby przyszła za dwa tygodnie bo musi sie spakować, gdyż jedzie na wakacje..hmmmm

jurek1102
    Ocena: -1 (glosow:5)
2014-01-15 19:47:45
Przecież na Dominikanie są takie upały że za dużo pakować nie trzeba:)

ferrdal
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-01-15 19:52:32
komentarz usunięty przez moderatora

dedede66
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-15 19:56:11
komentarz usunięty przez użytkownika

dedede66
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-01-15 19:59:56
Nie, kurva. Nie pomaga. Dajesz przyklad jakiejs kolezanki, ktora widocznie posiada IQ na poziomie ameby i nie potrafila zalatwic sprawy tak, zeby sie ksiezulo wstydu najadl, publicznie. Mam w rodzinie kogos, kto korzysta z pomocy caritasu, wiec ja widze. Kurva. To jak klotnie ferdsona z pajakiem, w ktorych jeden drugiego wyzywa od multikonciarzy i na odwrot.

Savathus
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-01-15 20:06:59
Dede,czy Ty zdajesz sobie sprawę co dla parafianina oznacza KŁÓTNIA z proboszczem?No przecież to tak,jakby ktoś poszedł w bluzie JP100% na komisariat i zwyzywał policjantów od psów i tępaków...taka osoba ma przerąbane.W majej miejscowośći to strzał w stopę.Jesli jestes osoba wierzaca,to przygotuj sie na "problemy".A Caritasu nikt nie atakował w takim stopniu,jak obecnie katoprawica WOSP.

jurek1102
    Ocena: -3 (glosow:7)
2014-01-15 20:22:05
No właśnie na główną mi wszedł absurd o tym kto korzysta z pomocy Caritasu :)

dedede66
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-01-15 20:39:30
Tak, tak jurku. Poszczescilo Ci sie. Dziwne, ze nie wspomniales o tym, ze TVN przegral proces sadowy i musial na swojej antenie za te pomowienia przeprosic. Ale mniejsza o to. Sav, jesli cos takiego sie dzieje, to pasowaloby to zglosic komu trzeba. Czyz nie? Juz nie mowie o tym darciu ryja.

freedom80
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-01-15 20:44:54
a ja muszę częściowo zgodzić się z dede. Miałam przeboje z księdzem z mojej parafii. Poskarżyłam się w kurii i sprawa została załatwiona. Nawet po miesiącu od załatwienia tej sprawy, zastępca proboszcza wysłał mi maila że jest na pielgrzymce i się za mnie modli :) niełatwo jest walczyć z systemem, ale biernością z pewnością niczego nie można załatwić. Szkoda tylko, że jak się nagłaśnia nieprawidłowości kościelne to jest to traktowane jako atak :) eh

Savathus
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-01-15 20:52:48
Na prowincji,na wsi,proboszcz nie jest tylko proboszczem...czesto przypomina to dyktaturę.Prawdziwej władzy nie ma wójt,czy rada gminy,ale wlasnie proboszcz.On moze z ambony powiedziec co chce i o kim chce...a tak naprawde nie ponosi za to odpowiedzialnosci.Ludzie wierzą w to że "ksiądz to ksiądz,trzeba mu byc podporzadkowanym..bo to przeciez ksiadz".A donoszenie czesto bardziej zaszkodzi,niz cos pomoże.Jestes w konflikcie z proboszczem,a chcesz papierek potrzebny do slubu?No,tu Cię mam.

malgolina
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-01-15 21:09:08
Sav, i to jest największa bolączka dzisiejszej małej społeczności. W miastach tego nie ma, olewasz chodzenie do kościoła, kolędę, sakramenty, nie stanowi to żadnego problemu, na wsiach niestety nadal to ksiądz "ma władzę".

dedede66
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-01-15 21:21:07
Jak Ci nie chce dac papierka, to np. donosisz o tym. Kiedys moj wujek mial podobny problem z naukami przedmalzenskimi i poszedl sobie do innej parafii. Tez jakies rozwiazanie. Nie wiem, gdzie wy mieszkacie...chociaz wiem :D ale u mnie na zadupiu na lubelszczyznie nigdy nic ksiadz o kimkolwiek z imienia i nazwiska nie wspomnial z ambony. Chyba, ze czytal o jakichs datkach, czy pomocy przy naprawie rozwalonych przez debili nagrobkow. Ludzie sanuja ksiedza, oczywiscie, ale wladza to bym go nie nazwal.

jurek1102
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-01-15 23:41:35
Dede mam pomysł na interes... Chodź założymy spółkę i będziemy prowadzić nauki przedmałżeńskie. Kościołowi przyda się konkurencja :)

dedede66
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-15 23:54:01
Chcesz balamucic niedoszle panny mlode? :D

jurek1102
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-01-16 00:01:45
No ja panny młode a ty... to drugie :)

dedede66
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-01-16 00:05:52
I tak beda wolaly mlodszego, prawie, ze wysportowanego jak spusci troche z brzucha, przystojniaka z gestym zarostem, niz Ciebie :P

jurek1102
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-01-16 00:10:51
dede ty gnido dworska... Akurat w tym momencie to masz zaszczyt rozmawiać z prawdziwym Rumcajsem.

omen100
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-01-16 03:32:31
Dedi, bez urazy,ale czy ty naprawde myslisz,ze ktoras poleci na rudego!? :D

jacek.jacek
    Ocena: -4 (glosow:4)
2014-01-16 11:22:33
fantazyja 123 na kompa i internet masz a po leki babcie do caritasu wysyłasz ? ładna kur..a z ciebie

fantazyyja123
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-01-16 15:24:38
jacek.jacek, naucz sie czytać co?? Na kompa i neta masz czas, ale na naukę czytania ze zrozumieniem już brakło..:P I wypraszam sobie, z jakiej stajni wyszedłeś że zachowujesz się jak bydlątko?

jurek1102
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-01-16 15:34:08
I to właśnie droga koleżanko kolejny katolik wyzywający kobietę od Qrwy... Pokaż mi ateistę który tak się zachowuje:)


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0600