Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
dar7724  14-01-24, 16:12 Zgłoś
+ 442 -
Dodano: 2014-01-24, 16:12:40   przez: dar7724
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 442  Zgłoś nadużycie
154
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  O, pojawił sie pierwszy klient.
  •  W temacie
  •  Pracowitych powinno się nagradzać...
  •  Budujesz, Remontujesz... Kombinujesz...
Ukryj komentarze(27)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
lysylublin1984
    Ocena: 26 (glosow:30)
2014-01-24 16:27:11
blizniaczki

artisabang
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-21 08:51:07
Jak widać plastiki wiele się od siebie nie różnią

Kaczorek555
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-13 18:51:46
Tylko ona ma na sobie mniej tapety (chodzi o cyrus)

wiejskisplaw
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-01-27 03:54:26
komentarz usunięty przez moderatora

KRISUMKS
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-26 16:36:26
Znajdź Trzy różnice :p :p

emilos24
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-01-26 12:23:11
ktoś tu miał niegrzecznego ojca :D

a1on
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-01-26 10:47:27
fak!!! bliźniaczki! zresztą obie do dupy:)

robisc
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-26 08:00:22
Rozbiło mnie to!

kornelka2244
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-26 06:06:07
komentarz usunięty przez użytkownika

Youusmilee
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-01-26 00:23:50
Cyrus wygląda bardziej męsko niż Bieber...

janel
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-26 00:20:41
komentarz usunięty przez moderatora

SYSOP
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-01-25 23:07:02
komentarz usunięty przez użytkownika

wojo876
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-25 23:03:09
to ta sama dziewczyna w dwóch wcieleniach

szulcik
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-01-25 21:09:44
;) heehehe ku..wa nie zauwazyłem róznicy ;) hehehe ku..wa myslałem ,ze i to po prawej i po lewej to ta sama ososba ;) eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ku..wa dobre ;)

strachonatorka
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-25 20:45:05
A.H.A

cienkibolek
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-01-25 20:44:41
w sumie ta po prawej ładniejsza... lol

dagmik
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-01-25 21:26:37
komentarz usunięty przez użytkownika

eSQUIRE
    Ocena: -1 (glosow:5)
2014-01-25 19:30:34
kolejne zdjęcie który było na wszystkich portalach...kurde serio? na początku może było fajne ale teraz to już jest nudne.

sarka1123
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-01-25 19:00:17
a to nie dwa transy?

WizKhalifa69
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-01-25 18:42:07
przypadek? NIE SĄDZĘ!

ReporterDD
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-01-25 21:28:15
i masz racje. W show biznesie ważny jest wygląd twarzy. Zauważ,ze wiele gwizd jest podobnych do siebie. Był taki program ,gdzie wypowiadał sie menadżer gwiazd i mowił,ze wybiera sie nie po talencie tylko po wyglądzie by wpasować sie w trendy.

dread18
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-01-25 18:26:20
przecież klonowanie ludzi jest zabronione

goldhand
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-01-25 18:20:03
komentarz usunięty przez użytkownika

slonina
    Ocena: -4 (glosow:12)
2014-01-25 18:11:27
A tam kur...wa wiocha. Gdzie? Zadajcie sobie pytanie, co tak naprawdę wiecie o tych ludziach? Nic, podobnie jak i ja, nie znam typa ani dziewczyny. Nie interesuję się tym co robią lub nie robią na scenie. Nie mój klimat. A Wy wszyscy czytacie pewnie każdą wzmiankę i nich i sycycie się bezpodstawną nienawiścią. Prawda jest taka, że zwykła zazdrość Was zjada, bo kto by nie chciał mieć tyle hajsu co oni :D Gówno wam w życiu wyszło i gówno osiągniecie dlatego tak bardzo nienawidzicie tych co mają lepiej.

Bolec1980
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-01-25 18:59:15
Nie znasz "typa, ani dziewczyny". Ale "zwykła zazdrość was zjada"... Super. No to nie wiedząc - skąd to wiesz???

kurcak17
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-25 18:04:20
To się chyba gender nazywa

lysylublin1984
    Ocena: 26 (glosow:30)
2014-01-24 16:27:11
blizniaczki

exploit
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-01-24 19:26:55
czterojajowe xD z tym, że bimber nie ma żadnego xD


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0300