Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Wiocha dla kanara
Gall Anonim  14-01-29, 17:12 Zgłoś
+ 471 -
Dodano: 2014-01-29, 17:12:54   przez: Gall Anonim
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 471  Zgłoś nadużycie
65
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Zakorkowali ulicę, bo robili sobie selfie
  •  Big News
  •  Na jesienne chłody
  •  Zielona wyspa, dobra zmiana, teraz niebo-dla kogo to
Ukryj komentarze(61)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
indepedent
    Ocena: 35 (glosow:109)
2014-01-30 17:53:28
Mówcie co chcecie ale bilet ulgowy bez legitymacji jest nie ważny, więc skoro dzieci nie miały ważnego biletu to czemu kanar miał to pominąć? Po co te legitymacje są wystawiane dla dzieci w szkołach podstawowych skoro widać, że są jeszcze dziećmi? Właśnie po to żeby np. móc jeździć na bilet ulgowy, mieć ulgowe wejścia do różnych placówek itp. A z tego co pamiętam to nie było żadnej wycieczki u mnie w szkole żeby nauczycielka nie powtarzała co najmniej 2 razy żeby wziąć legitymacje. Za głupotę się płaci, następnym razem będą pamiętać.

maxlingua
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-05 10:48:24
W Polsce jest obowiązek szkolny i dotyczy on dzieci w tym wieku, jak jeszcze jadą z nauczycielką to jednoznaczne jest, że ten obowiązek wypełniają oraz, że mają legitymacje. Ale kanarek chciał łatwo dorobić się na dzieciach. Mam nadzieję, że jak będzie stary i zapomni legitymacji emeryta to inny głupawo nadgorliwy dosadzi mu karę. W przyrodzie nic nie ginie

marli89
    Ocena: -1 (glosow:5)
2014-02-01 00:07:50
człowiek bez sumienia.. co z tego że nie miały legitymacji jak zapłaciły za ten jbny bilet. dzieciaki nie powinno obowiązywać noszenie legitymacji bo to widać że są dziećmi. nie mógł sobie darować tych marnych kilku groszy więcej do wypłaty nawet kosztem dzieci. frajerstwo, ale to jeszcze nic bo za nim stoi cały sztab takich jak on. jak te dzieciaki wezmą legitymacje i pójdą z nimi udowodnić że jednak faktycznie są dziećmi, mandat i tak nie zostanie anulowany.

bingo73
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-01-31 20:56:55
zasady są jasne - musisz posiadać dowód, że zniżka cię obowiązuje. Bilet ulgowy nie przysługuję dzieciom, tylko dzieciom uczącym się. I legitymacja to potwierdza. i po to jest ważna do 30 września, by był czas na jej przedłużenie. A jak ktoś nie przedłużył, to znaczy że w szkole też nie bywa.

chrisling
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-31 23:27:49
komentarz usunięty przez moderatora

asfaltowka
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-01-31 17:05:27
Zgadzam się, po to się legitymację przedłuża żeby była ważna, jeśli się zapomni robi się dopłatę. W kraju nigdy nie będzie dobrze dopóki ludzie będą myśleli kategoriami jak autor

majki0911
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-01-31 15:14:04
Są pewne prawa i obowiązki i gimbusy też muszą je przestrzegać. Dlaczego KANAR ma być piętnowany skoro prawidłowo wykonywał swoje obowiązki?? Regulamin przejazdu mówi wyraźnie co podróżny ma mieć- prawda?? I ma mieć dokument i okazać go uprawniający do ulgowego przejazdu!!!!!

Bolec1980
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-31 12:15:03
Z innej beczki: wczoraj 2014-01-29, o godz. 20:39:16 ten sam absurd z opisem "W Tym kraju nie da się normalnie żyć... Naprawdę wszystko kręci się wokół pieniędzy?" podany przez użytkownika unicornporn14, a dziś "Kontrola. Wiocha dla kanara" przez Galla Anonima!!! Czy ktoś panuje nad tą stroną???

Bezimienny123
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-01-31 09:51:27
rok 1994, początek października, pociąg osobowy. My drużyna chłopców z klasy szóstej. Jedziemy na mecz do Nowogardu. Kanar kobieta wypisuje mandat mojemu koledze, który legitymację ma podpitą tylko do 30 września.Cały wagon próbuje wytłumaczyć kontrolerce że przecież jest data urodzenia na legitymacji i nie ma po co wystawiać mandatu. Ta nie wzruszona. Na to jeden Pan tak się odzywa: "Jeszcze nie widziałem 12-latka nie chodzącego do szkoły, no chyba że chce zostać kontrolerem PKP". Wszyscy w brecht. Kanarka czerwona, ale mandat i tak wypisała...

rekin430
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-01-31 09:25:55
proponuje tej tepej kobiecie zapoznac sie z regulaminem przewoznika i taryfa. najbardziej draznia wlasnie tacy ludzie jak ona. konduktor ma w swoich obowiazkach kontrole biletow i dokumentow uprawniajacych do ulgi. za to mu placa. ciekawe gdzie ta szmata pracuje pewnie w biedronce i towar rozdaje za darmo bo po co mamy placic. zycze ci tempa strzalo polamania obu nog i zeby ten konduktor nie pomugl ci wejsc do pociogu

zwisajacy
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-01-31 08:26:25
Mandaty zostaną unieważnione jeżeli dzieci stawią się w biurze rewizorskim z legitymacjami. Wiem bo sam byłem rewizorem.

Ferencyvoros
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-01-31 09:18:57
Na podstawie czego wystawiałeś mandaty jak dziecko legitymacji nie miało? Mogłeś tylko policję wezwać jak nie było dokumentu!

Errad
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-01-31 08:10:16
Piszesz: "Polska to kraj bez zasad i wzajemnej tolerancji" czyli Tobie również tego brakuje? Ocenianie całego Kraju przez pryzmat jednego przypadku to głupota.

hunzuuu1
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-01-31 07:51:45
Tak, widać ze są uczennicami, ale czy widać, ze są uczennicami polskiej szkoły? Teraz to multum przypadków - rodzice w Anglii z dzieckiem i przyjeżdżają na miesiąc do Polski. Kanar ma swoje obowiązki... Musiał wystawić mandat to i wystawił.

Ferencyvoros
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-31 09:17:17
Żeby w tym wypadku wystawić mandat musiałby wysiąść z dziećmi na najbliższej stacji, wezwać policję w celu ustalenia danych osobowych co by się pewnie skończyło na wizycie w komisariacie i wezwaniu rodziców. No chyba, że kanar wystawił mandaty na podstawie danych podanych przez dzieci czy nauczyciela bez żadnego dokumentu w co wątpię. Albo tak jak mówisz dzieci wyciągnęły paszporty bo przecież są w Polsce w odwiedzinach w co też wątpię. Cała ta historia to bujda na resorach..

pigbull
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-01-31 06:52:51
gall anonim jak zwykle wymysla kocoboly i prosze ponad 300 osob jest rownie glupich jak on

Nordi23
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-01-31 04:42:50
Na moje oko to RENOMA.Oni sprawdzają czy konduktor sprawdził wystarczająco.I jak może być dobrze jak zero zaufania do pracowników,wiec trza firmy zewnętrze zatrudniac co niewiadomo ile hajsu biorom,z pewnością więcej niż by se biedny kierownik pociągu drobnych od "gapowiczów"nazbjerał

bbm19
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-01-31 02:42:43
W pociągach nie ma kanarów tylko od tego są drużyny konduktorskie które zawsze sprawdzają/sprzedają bilety bo taki jest ich obowiązek. WIOCHA DLA WSTAWIAJĄCEGO ;)

carpathian
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-04 20:14:39
W pociągach osobowych jak najbardziej są kanary. Tzn kontrolerzy z firm wewnętrznych np. RENOMA. Taki kontroler wystawia Ci bilet za 160 zł.

rmaciej1983
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-01-31 00:54:47
Rozumiem, że ten tytuł ("wiocha dla kanara") jest ironiczny. Kretynka nie wie na czym polega praca kontrolera biletów. Tyle w temacie.

cozabzdet
    Ocena: -3 (glosow:3)
2014-01-31 00:09:39
Uprawnieniem do zniżki na bilet jest posiadanie legitymacji i posiadanie statusu ucznia. NIE JEST NATOMIAST OKREŚLONE, że legitymację należy mieć przy sobie. To, że nie ma się legitymacji przy sobie nie oznacza, iż nie posiada się UPRAWNIENIA DO ZNIŻKI. Wobec tego, nawet po przyjęciu mandatu, należy w terminie do 7 dni złożyć odwołanie w sądzie grodzkim. Z mocy prawa taki mandat zostanie anulowany. Dlaczego? Bo nie dopuściło się żadnego wykroczenia.

Z1mna
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-01-30 23:44:24
Ale mandatem się nie kara nieletnich.

carpathian
    Ocena: -1 (glosow:7)
2014-01-30 23:26:01
Tu nie chodzi o to, że kanar wlepia mandat bo to jego praca. Problem tkwi w tym, że większość z nich to cwaniaki i szumowiny. Rżną kozaków gdy mają przed sobą dziecko, kobietę lub jakiegoś studenciaka bez legitymacji bądź machniętego podpisiku gdzieś tam. Niektórzy są cholernie aroganccy i traktują normalnego człowieka jak złodzieja i przestępcę. W momencie gdy jedzie dwudziestu chłopa na gapę, momentalnie gubią jajca dwa przedziały dalej. Nie wspominając już o kombinowaniu na złapanie frajera (zasłanianie kasowników itp) w końcu za każdy mandat mają prowizję 30% od mandatu...

indepedent
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-01-30 23:33:03
Czy człowiek, który jedzie na gapę nie jest złodziejem i przestępcą? Dla mnie jest. A z powyższymi przykładami nigdy w życiu się nie spotkałam, zawsze "poproszę bilecik do kontroli, dziękuję". Nie wrzucajcie wszystkich do jednego wora.

carpathian
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-01-30 23:45:35
Po pierwsze użyłam sformułowania ,,niektórzy,, nie wrzucam nikogo do jednego wora. Po drugie napisałam o ,,braku legitymacji bądź machniętego podpisiku gdzieś tam,, a nie, o jeździe na gapę. Co ciekawe! Wspomniałam o dwudziestu chłopa jadących NA GAPĘ, gdzie kanarki wymiękają i dają im jechać dalej żeby nie obskoczyć wpier.. Nawet nie przeczytałeś mojej wypowiedzi, a jeśli przeczytałeś to nie zrozumiałeś... szkoda. Jeżdżę pociągami od 6 lat regularnie i byłam świadkiem wielu takich sytuacji i przyznam, że czasem mi się scyzoryk otwierał w kieszeni.

carpathian
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-01-31 00:16:38
Po za tym pisząc o jeździe na gapę to Ty właśnie wrzucasz wszystkich do jednego wora. Jazda na gapę to próba jazdy bez biletu (zamierzona, intencjonalna) a jeśli ktoś kupuje normalnie bilety a np. Zapomniał jakiegoś dokumentu, to jest takim samym przestępcą jak cwaniaczek jadący za free?

robur69
    Ocena: -1 (glosow:5)
2014-01-30 23:03:07
Acha warszawa.... tam kazdy jest najwazniejszy, nawet kanar...

xxMorfinaxx
    Ocena: -2 (glosow:8)
2014-01-30 22:57:19
A od kiedy w Polsce jeździ się na wiek? Jeśli listonosz nie da renty staruszkowi bo ten nie miał dowodu osobistego to pojedziecie po nim jak po "burej psinie" bo przecież widać że stary?? Tak samo było kilka lat temu z wydawaniem lekarstw na recepty dla dzieci. To że widać że to dziecko nie zwalnia go z obowiązku posiadania legitymacji. A poza tym to nauczyciel powinien zadbać o to żeby dzieci miały legitymacje i bilety, powinien je zebrać i okazać konduktorowi. Poza tym autorze - Postaram się aby pracownik dowiedział się o upublicznieniu tego zdjęcia, świat jest mały jak to się mów

guss0
    Ocena: -3 (glosow:3)
2014-01-30 21:40:40
Kanar ma umowę - zlecenie co oznacza że ma wynagrodzenie od tego ile wstawi mandatów, więc w sumie nic dziwnego że to zrobił.

cebulak666
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-01-30 21:36:21
to jest jego praca, chcesz jezdzic taniej to mniej przy sobie ten dokument, a autor tego przypadku jadac samochodem jak policja go zatrzyma bez prawa jazdy przy sobie(jesli posiada) tez mowi zeby sobie sprawdzili przez radio?

robur69
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-01-30 23:09:17
Co ma dziecko, gdzie szkola podstawowa jest obowiazkowa, do kierowcy bez prawka????

polska_kurwa1998
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-01-30 20:55:24
komentarz usunięty przez moderatora

C2ShadowMan
    Ocena: -2 (glosow:4)
2014-01-30 20:15:25
typowy Gumbas

monster0
    Ocena: 0 (glosow:8)
2014-01-30 19:41:37
Ja tam nie znoszę tych ciuli po tym jak nie raz widywałem wlepianie mandatu za właśnie takie bzdury, ale gdy siedział taki JP bez zęba i kanar do niego bilecik, ten mówi, że nie ma, kanar na to - ok to wysiądź przynajmniej na następnym przystanku. Jeszcze debil był obruszony.

Ferencyvoros
    Ocena: 9 (glosow:11)
2014-01-30 18:54:31
Na kogo wypisał te mandaty jak legitymacji nie było? Z "dowodów" spisał czy jak:))?

dahomej
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-01-30 19:12:30
farmazon i tyle jak napisałem wcześniej.POWTARZAM DOŚĆ TAKICH GÓWNIANYCH PSEUDO WIOCH NIE JESTEŚMY IDIOTAMI

tosiek
    Ocena: 6 (glosow:6)
2014-01-30 18:47:43
Ludzie! Co za język, którym się posługujecie? Cytuję: Baranie, debilu, cymbale,tępaku. Po co tyle agresji, wyzwisk? Nieładnie. No i jeszcze pojechanie po katolikach, którzy to niby bardziej gadają od innych. Hehe

tosiek
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-01-30 18:41:55
Ludzie! Co za język? Cytuję: baranie, cymbale, debilu, tępaku. Po co sięv tak wyzywać? Nieładnie. No i pojechanie po katolikach. Co Wam zrobili?

dahomej
    Ocena: -1 (glosow:5)
2014-01-30 18:37:54
A maszynista wstał klaskał na koniec twojej opowieści.Kolejny suchar wyssany z palca i miętowych cukierków

xyzabc11
    Ocena: 7 (glosow:15)
2014-01-30 18:34:04
Bilet ulgowy jest ważny ZA UKAZANIEM LEGITYMACJI, a nie ot tak sobie bo jestem uczniem. Zatem mimo, że widać, że to dzieci, mimo, że miały bilet, to był on nieważny.

kapitan89
    Ocena: 6 (glosow:18)
2014-01-30 18:15:33
legitymację można okazać w ciągu 7dni, wtedy mandat się anuluje. Z kolei udostępnianie zdjęcia twarzy publicznie - kara

monster0
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-01-30 19:44:00
I tak trzeba zapłacić. Np. w Krakowie za 'anulowanie' takiego mandatu trzeba płacić 10zł.

maciekwm
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-31 01:24:54
w Elblągu też, jeśli w ciągu tygodnia okaże się w ZKM legitymacje, to 10 zł się płaci kary za mandat.

Uszat89
    Ocena: -1 (glosow:5)
2014-01-30 18:11:56
"Warszawiacy" w pociągu do Radomia.. Dziękuję dobranoc

Rasco
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-31 08:55:43
Nie ważne gdzie się mieszka tylko gdzie się jest zameldowanym. Urodziłem się w Warszawie, mieszkałem w niej kilkanaście lat, przeprowadziłem się pod Warszawę do 240 m kw. i nigdy nie wróciłbym do mieszkania w bloku 60 m kw. Nadal jestem zameldowany w Warszawie i płacę tam podatki...

indepedent
    Ocena: 35 (glosow:109)
2014-01-30 17:53:28
Mówcie co chcecie ale bilet ulgowy bez legitymacji jest nie ważny, więc skoro dzieci nie miały ważnego biletu to czemu kanar miał to pominąć? Po co te legitymacje są wystawiane dla dzieci w szkołach podstawowych skoro widać, że są jeszcze dziećmi? Właśnie po to żeby np. móc jeździć na bilet ulgowy, mieć ulgowe wejścia do różnych placówek itp. A z tego co pamiętam to nie było żadnej wycieczki u mnie w szkole żeby nauczycielka nie powtarzała co najmniej 2 razy żeby wziąć legitymacje. Za głupotę się płaci, następnym razem będą pamiętać.

NiggerKiller
    Ocena: 5 (glosow:9)
2014-01-30 18:58:39
I tak dostaniesz od większości minusa bo sytuacja dotyczy dzieci. Ale fakt masz racje, bez legitymacji się nie liczy. Osobiście uważam, że to rodzicie powinni dopilnować dzieciaka by brał legitymacje, ja bynajmniej tak miałem.

zolwo
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-01-30 19:30:30
Popieram. Dzisiaj dzieci są niewinne. Winny jest nauczyciel, że dziecko ma pały bo je wystawił. Winna jest nauczycielka, że dziecko siedziało przed komputerem do północy zamiast spakować dokumenty. Winny jest nauczyciel, że wieczorem nie przypomniał rodzicom, żeby dzieci wzięły legitymacje. Winny nie jest ten kanar, tylko rząd który okrada ludzi, że muszą harować i kombinować. Winni są ludzie co okradają na biletach itp. Każdy narzeka na kontrolerów itp, jednak każdy stawia się za gapowiczem za którch sam płaci (podnoszenie cen biletów).

Nonieeeeee
    Ocena: -5 (glosow:5)
2014-01-30 20:37:45
No nie... Aż się specjalnie zalogowałem... Musisz nie mieć baranie dzieci bo chyba nie pamiętasz jak sam byłeś młody i na pewno cie wk...iało jak Ci baran sprawdzał legitkę a śpiki Ci z nosa wisiały... Do 18 roku masz obowiązek się uczyć. Rozumiem jak stoi mu dryblas i nie wie ile ma lat to sprawdza -jak najbardziej. Ale jak widzi dziecko co tornister jest większy od samego malucha i sprawdza legitkę to typowe buractwo....Już powinien odpuścić jak bilet okazały... Musi się wykazać bo dzieci mu nie uciekną. Po drugie to wina naszego kochanego, ruchającego nas cudownego Państwa...

NiggerKiller
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-30 21:16:39
taka praca. Zrozum, że teraz liczą się pieniądze. Mandacik opłacą rodzice a kontroler będzie sobie tłumaczyć, że kasa potrzebna i trzeba się wykazać by pracy nie stracić.

nioop
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-30 21:23:25
komentarz usunięty przez użytkownika

indepedent
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-01-30 23:26:10
Porównam to do pokazywania dowodu tożsamości w sklepie. Jakoś się nie wkurwiam jak sklepowa pyta mnie o dowód gdy chcę kupić alkohol tylko grzecznie pokazuję, że posiadam dokument, który upoważnia mnie do zakupu alkoholu. Gdy nie mam dowodu przy sobie to owszem wkurwiam się ale nie na sklepową tylko na siebie bo dobrze rozumiem, że taka jej praca. Legitymacja upoważnia do jazdy na bilet ulgowy a kontrolera pracą jest sprawdzenie tego. Polecam zacząć myśleć zamiast mieć ciągłe pretensje do ludzi, którzy wypełniają swoje obowiązki.

kubatron600
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-01-31 01:12:23
No dobra ale skoro tym dziewczynką sprzedano bilet ulgowy i nie wymagano okazania legitymacji podczas ich zakupu to w czym problem. Jeszcze chcę dodać,że mieszkamy w Polsce i tu takie rzeczy to normalność. Zacytuję pewnego aktora z pewnego serialu "Chamstwo w Państwie..."

zolwo
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-01-31 13:27:42
Prawda jest taka, że naszą cechą narodową jest cwaniactwo a często i kradzież, bo jazda na gapę jest kradzieżą. Skoro dla firmy (PKP, ZKM, PKS, MPK itd.) jest stać na opłacenie kanarów, tzn., że jest dużo gapowiczów. Jak by ludzie uczciwie kupowali to by byli niepotrzebni. Druga sprawa jest taka, że jak by koleś odpuścił, bo widać, że dziecko to by się znalazł życzliwy co by liścik napisał bo on mandat dostał a dzieciak nie. Taki kraj, tacy ludzie.

zolwo
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-01-31 13:29:03
Swoją drogą dziwie się, że nikt nie narzeka na tych stojących przed wejściem na sale kinowe. Taki sam kanar, bez biletu nie przepuści.

Pawelczosnek
    Ocena: -1 (glosow:5)
2014-01-29 22:36:31
baranie za dzieci odpowiadają rodzice i to oni muszą płacic kary

katowice1964
    Ocena: 0 (glosow:12)
2014-01-29 17:37:57
Kanar to gorzej niż GESTAPO.....Powinien mieć służbowe ubranie a nie czaić się jak gestapowiec.

Hehe2013
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-01-30 18:40:12
Nom.I wszyscy powinni Ci fundować przejazdy za free bo ty jesteś bardzo ważny.Kurde oni powinni dziękować że ktoś wsiadł do pociągu i masować pasażerom stopy.

Delag
    Ocena: -2 (glosow:8)
2014-01-29 17:35:08
Cała ta dyskusja i tym bardziej ten absurd nie ma sensu. Historia jest zmyślona ponieważ dzieci 5-6 klasa podstawówki to wiek około 11-12 lat, a mandat można wystawić osobie która ma minimum 17 lat!!! osoba która wystawi dziecku mandat poniżej 17 lat popełnia przestępstwo!! Więc ludzie skończcie z wymyślaniem bzdurnych absurdów!!

Nick-T_00
    Ocena: 3 (glosow:7)
2014-01-30 17:42:53
Dwie nauczycielki przedszkola dostały mandat na 5500 zł za to, że zamiast najpierw skasować bilety zaczęły usadzać dzieci na siedzeniach. Mimo, że maksymalna kara to 500 zł... Postanowili ukarać każde dziecko z osobna, jak przystało na prawdziwego kanara. Było o tym głośno w mediach, więc nie pierd*l głupot.

kepup
    Ocena: -7 (glosow:17)
2014-01-29 17:29:16
Baranie głupi piszacy takie bzdury. legitymacja szkolna stanowi 1/3 biletu i jej posiadanie jest obowiazkowe jest to ulga ustawowa . dziecko od zerówki musi miec legitymacje. Dlaczego cymbale tepy masz wątpliwości do osoby kontrolującej która wykonuje swoje obowiazki a nie masz tępaku pretensji do opiekunów dzieci które miały obowiązek sprawdzic to przed wejsciem do pociagu. dlaczego tepaku nie masz pretensji do rodzicow którzy nie dali legitymacji, potrafisz tylko ujadac jak prawdziwy katolik na wykonujacych swoje obowiązki. DZIECKO NIE ZAPŁACI ZADNEJ KARY MA 7 DNI NA ODWOŁANIE , JESLI MA LEG

akr69
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-01-30 17:42:53
tak biedaczyna wykonywala obowiazki ze pominela przedzial...

krawcraf
    Ocena: -7 (glosow:9)
2014-01-30 18:11:49
A no dlatego "baranie", ze w tym kraju kazde dziecko ma obowiazek ukonczenia szkoly podstawowej. Wiec jesli widzisz dziecko 11 letnie to chyba jest logiczne, ze chodzi do szkoly! Mysl debili czasem...


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0300