Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Ale tylko to na co Ci pozwolimy...
Witaminer  14-02-05, 11:35 Zgłoś
+ 215 -
Dodano: 2014-02-05, 11:35:47   przez: Witaminer
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 215  Zgłoś nadużycie
31
 Udostępnij inaczej
Ukryj komentarze(53)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
JohnMilton
    Ocena: 55 (glosow:67)
2014-02-05 21:20:58
Straszna wiocha. Jak już będziesz starszy, to daj tu ogłoszenie, że nie możesz zdać egzaminu na prawo jazdy, bo dyrektor ośrodka egzaminacyjnego nie dysponuje fiatem panda z 2008 roku, a na takim właśnie umiesz jeździć.

mormocs
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-09 23:53:40
komentarz usunięty przez moderatora

paullla17
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-09 10:18:47
szkoły średnie to jedynie strata czasu, lekcji nie prowadzą ale obowiązek siedzenia i słuchania co nauczyciel robił w zeszły weekend jest... zdawałam chemie jedyna w szkole więc wywalone mieli w cisze na korytarzu pisanie przy takich krzykach nie poszło za dobrze... na szczęści już studia.

Adrian18081996
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-02-07 11:13:48
A skąd ty taką wiedze masz? Najpopularniejsza dystrybucja- Ubuntu jest rozpowszechniana na zasadach Open Source. Nie ważne czy w domu, szkole, biurze czy u Tuska na laptopie- zawsze jest darmowa. Są płatne dystrybucje- mają dodatkowe wsparcie techniczne i mają wariant darmowy. Nie od dziś instaluje się Linuksy w szkołach i nikt za to nie płaci. Ba, są nawet dystrybucje specjalnie dla szkół (SRU, Edubuntu)

goblin626
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-02-06 21:30:47
Dla domowego użytku faktycznie - dystrybucje linuxa są za darmo. Jeżeli jednak, ma się on znajdować w szkole na stanowisku komputerowym a tym bardziej będzie się na nim zdawało egzamin - trzeba go wykupić.

alex51
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-06 22:20:28
komentarz usunięty przez moderatora

Nick-T_00
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-02-06 19:15:19
Microsoft zatrudnia bardzo i inteligentnych ludzi. Często szkoły są zaopatrywane w darmowy sprzęt z SO Windows. Teoretycznie firma na tym traci, bo szkoła systemów nie kupuje, ale to tylko pozór. Dzieci i młodzież uczą się tylko na tych systemach. W przyszłości nie potrafią przestawić się na MAC OS lub Linux. Panuje więc praktycznie monopol.

GlodnyStudent
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-02-06 19:13:27
Co za problem zainstalować linuxa na drugiej partycji. Tym bardziej, że jest darmowy.

nastarkill
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-02-06 17:06:12
BTW. Niech mi ktoś pokaże uczelnie gdzie patrzą na mature z Infy . Na liczących się uczelniach potrzebna Ci matura z MAT FIZ

DeiVXX
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-02-06 16:58:06
WIOCHA DLA BUDY ! Linux jest za free o.o

neo86
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-02-06 18:55:08
Dokładnie jest za free poza tym wcale nie trzeba go instalować! Od czego jest sesja Live CD/DVD. I stanowisko gotowe bez ingerencji w Windows na dysku no ale widać w tej szkole ten dyrektor to Idiota z komisją na czele!

sex4all
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-06 16:27:13
Panie Donaldzie proponuję kilka mln zł przeznaczonych na oświate przeznaczyć na Zakłady Karne!

merlinseducer
    Ocena: 5 (glosow:5)
2014-02-06 14:35:28
No tak, a jak by ktoś chciał z baz danych Oracle, to szkoła miałaby mu to zapewnić? ;) Oczywiście zainstalować Linuxa to nie problem, ale z drugiej strony - ten przepis ma sens, bo ktoś mógłby sobie zażyczyć AmigaOS. :D

yoopi80
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-07 14:30:04
Nawet Oracle ma wersję Express Edition, która jest darmowa i funkcjonalnie zbliżona do wersji płatnych. Problemem w szkołach jest to, że informatyki uczą nauczyciele, którzy ramach łatania niedoboru godzin się doszkolili. I tak biolog, plastyk itp. uczą informatyki. W takich szkołach po prostu nie ma kto stworzyć "środowiska komputerowego Linux", choć to nie jest trudniejsze od instalacji M$ Windows.

tuomollo
    Ocena: 0 (glosow:8)
2014-02-06 13:36:19
Wiochą jest: - kupowanie komputerów z windowsem za publiczne pieniądze podczas gdy spokojnie wystarczyłby linuks i open/libreoffice. - uczenie dzieciaków nie informatyki tylko windowsologii. Dobrze prowadzone lekcje powinny przygotować dzieci do obsługi dowolnego (rozsądnie trudnego) systemu operacyjnego.

ReniferuCzerwony
    Ocena: -5 (glosow:11)
2014-02-06 15:32:15
Rzeczywiście masz racje, dzieciaki w tych czasach ucząc się obsługi Windowsa na pewno nie ogarnęły by Linux'a czy jakiegokolwiek innego systemu operacyjnego. Trzeba odinstalować wszystkie Windowsy i przynieść im gliniane tabliczki, tam nie będzie problemu z obsługą.

Hehe2013
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-02-06 18:28:10
ReniferuCzerwony-i naraziłeś się zwolennikom jedynego słusznego systemu :D Windows jest popularny i łatwy w obsłudze.Jak ktoś będzie chciał bawić się trudnymi systemami to niech się bawi.Nudzi mnie już gadanie wielkich informatyków fanboyów linuxa.Próbowałem kiedyś używać,przymierzałem się do kilku dystrybucji.Między bajki można włożyć stabilność czy małą zasobożerność systemu (chyba że ktoś urzęduje w trybie tekstowym).Jedyna zaleta że jest darmowy.A oprogramowanie do użytku na codzień jest żałosne no chyba że chcemy słuchać mp3 i pisać maile.

neo86
    Ocena: -2 (glosow:4)
2014-02-06 18:59:19
@Hehe2013 Windows łatwy?! Ten wirusochłonny system trzeba raz na jakiś czas reinstalować by nie zwalniał jak starzejąca się kobyła! Linuksa raz zainstalujesz i dzięki braku rejestru systemu nie mają do czego się podczepić wirusy (bo właśnie z rejestru systemu Windows który też jest nadal w Windows 8.1 korzystają ochoczo wirusy) a także nie ulega defragmentacji system plików :-P Linux jest łatwy bo raz instalujesz i problem z głowy! Tylko Update co jakiś czas i zero problemów!

CzuowiekBanan
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-02-06 22:59:59
@neo86 mysisz ze ten twoj linux nie ma wirusow bo jeszcze nikt o tym nie powiedzial a pewnie jakby jakies badziewne wp albo onet napisal ze linux jest dziurawy jak polskie drogi to pewnie jak najszybciej zainstalowalbys windowsa

enteros
    Ocena: -11 (glosow:15)
2014-02-06 13:10:00
dzięki kk mam w polsce to co mamy ciemnotę i zacofanie, przez to brak linuksa tylko ten stary windows.

szatanoslaw
    Ocena: -9 (glosow:9)
2014-02-06 12:46:45
Wiocha jak nie wiadomo co - szkoła powinna zorganizować sprzęt. U mnie w szkole jedna osoba zdawała maturę z Hiszpańskiego i sama siedziała na auli. Chodzi tutaj zapewne o kasę - szkoły często podpisują umowę z MS, że dostają oprogramowanie, sprzęt, czy łapówy za to, że szkoła zobowiąże się, że będzie korzystać tylko z oprogramowania MS.

Stinky99999
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-02-06 12:59:43
Skąd takie wnioski? Przyłapałeś kogoś? Problemów szukaj w ministerstwie, bo to oni decydują.

kontroler
    Ocena: -4 (glosow:4)
2014-02-06 14:04:57
tu nie chodzi o szkołę i jej dobrą wolę bądź jej brak, tylko Centralną Komisję Edukacyjną, to Oni, że tak powiem, rządzą i układają pytania, co do hiszpańskiego, to szkoła ma zapewnić salę, odtwarzacz CD i nauczycieli do komisji

neo86
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-02-06 19:00:56
Co ma kasa do linuksa?! Jak linuks jest darmowym system! Toś przywalił gniota dzieciaku windowsa!

szatanoslaw
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-02-07 01:17:36
Nie wiem skąd biorą się tacy ludzie jak wy. Kasa ma to do linuxa, że jak podmiot ma podpisaną umowę o wyłączności dostarczania oprogramowania to nie może sobie nic zainstalować, bo będzie kara. Wiele szkół ma taką umowę z MicroSoftem - więc nie może zainstalować linuxa. W szkole gdzie chodziłem zrobili pracownie MAC, ale 2 lata stała nieużywana, bo licencja z MS nie pozwalała na używanie innego systemu niż Windows. Nie macie matoły pojęcia jakie łapówy dają dyrekcji szkół firmy dostarczające sprzęt, oprogramowanie, czy podręczniki. Później wychodzą takie sytuacje jak tu.

szatanoslaw
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-07 01:20:54
Tu jest ewidentny brak dobrej woli dyrektora szkoły, bo to on podpisał to pismo, powołując się na jakieś postępowanie Komisji Edukacyjnej. Szkoła powinna zapewnić temu uczniowi warunki do pisania matury - co za problem wziąć komputer, linuxa i kogoś kto się na tym zna - żaden. Chyba, że chodzi o kasę. Jeżeli szkoła nie potrafi tego zapewnić to niech zapewni miejsce w innej szkole, gdzie można zdawać maturę z tego przedmiotu.

SiataFullHD
    Ocena: -4 (glosow:6)
2014-02-06 12:38:00
Dlatego się do liceów nie idzie...

falka21
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-06 11:51:12
komentarz usunięty przez użytkownika

bogas86
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-02-06 10:59:18
W pełni popieram JohnaMiltona i bingo73. Od siebie dodam jeszcze, że "informatyk" powinien wiedzieć co to skaner.

MINTOR
    Ocena: 2 (glosow:26)
2014-02-06 10:54:49
Gdzie wiocha baranie? Nie można, to nie można i tyle, to ty masz się dostosować do szkoły i przepisów a nie szkoła i przepisy do ciebie. Za kogo ty się niby uważasz?

marcin1975rm
    Ocena: 15 (glosow:17)
2014-02-06 10:49:57
A może pytanie na maturę sam sobie ułożysz? Kończąc LO masz wykazać się wszechstronnością. Warunki będziesz stawiał jak zostaniesz prezesem wielkiej korporacji.

bingo73
    Ocena: 8 (glosow:18)
2014-02-06 10:25:49
To jest Liceum Ogólnokształcące, a nie Technikum Informatyczne. Chcesz umieć informatykę i zdawać z tego egzaminy na wysokim i szerokim poziomie, wybierz odpowiednią szkołę. Jak sama nazwa wskazuje - tu zdobywasz tylko wiedzę ogólną, czyli tak naprawdę po trochu z każdego, a więc w sumie nic ... niestety, Licea Ogólnokształcące dają coś tylko osobą chcącym się kształcić dalej na uczelniach wyższych i to nie technicznych.

zielunahaluna
    Ocena: 4 (glosow:8)
2014-02-06 11:22:34
Pomijając fakt, że chłopaczek przesadził, bo to po prostu błąd w komunikacji pomiędzy nim a szkołą, to niestety ty też nie masz do końca racji. Na politechnikach są zajęcia wyrównawcze akurat dla absolwentów techników, nie absolwentów LO i to zazwyczaj absolwenci techników kończą studia techniczne na pierwszym semestrze. Różnica jest taka, że technikum poza przedmiotami ogólnymi (w takim wymiarze jak LO), daje też zawód. LO nie daje zawodu. Ps. daje to osobom - nie osobą.

kontroler
    Ocena: -3 (glosow:13)
2014-02-06 12:21:21
Muszę się z Tobą zgodzić zielunahaluna, ale jedno chciałam Ci wyjaśnić bo być może żyjesz w nieświadomości. Absolwenci techników dlatego kończą studia na pierwszym semestrze ponieważ, delikatnie mówiąc, są mniej bystrzy niż absolwenci LO. W obecnej chwili do technikum idą uczniowie, którzy w większości nie poradziliby sobie w LO a właściwie wielu z nich powinno być w zawodówkach.

zielunahaluna
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-02-06 12:37:04
Wiesz co, ja się bacznie przyglądam temu (choremu tak naprawdę) systemowi oświaty i widzę, że problem jest gdzieś indziej. Nie zgodzę się, że do techników idą głupsi ludzie. Idą tacy, którzy wcześniej wybrali, co chcą robić, wcześniej wybrali zawód. Bo podstawa programowa kształcenia ogólnego w LO i technikach jest taka sama. Tylko dochodzą im przedmioty zawodowe. Ale że w przyrodzie nic nie ginie - to coś kosztem czegoś.

zielunahaluna
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-02-06 12:40:01
A ten "koszt" jest taki, że nie ma miejsca na profile matematyczne i dodatkowe godziny z matematyki (no i innych przedmiotów też), nie ma miejsca na zajęcia fakultatywne. W rezultacie absolwent techników zdąży liznąć po łebkach wiedzę ogólną, nauczy się przedmiotów zawodowych, bo przypominam, że żeby zdać egzamin zawodowy nie wystarczy 33% jak na maturze - 75% musi być. No i tyle. Wiadomo, że bardziej się człowiek skupi na zawodowych przedmiotach, żeby uprawnienia zyskać, niż na matematyce i innych ogólnych.

zielunahaluna
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-02-06 12:43:06
I dlatego taki ktoś ma kłopot na studiach - przeładowany program w technikum. A niestety, bo zmierzam do meritum tego, co zarzuca bingo73 - na studiach technicznych poza przedmiotami technicznymi (gdzie faktycznie absolwenci techników raczej lepiej sobie radzą, bo wiedzą, z czym to sie je), jest jeszcze matematyka i fizyka. I tu wychodzą braki ze średniej szkoły, które sprawiają, że mimo zajęć wyrównawczych, odpadają ci po technikach, zostają ci po LO.

carmamir
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-02-06 12:51:23
@kontroler Nie wiem jakie tam technika sa u Ciebie w okolicy, ale mozesz mi wierzyc ze w technikum i profilu ktory lata temu robilem 95% ludzi z liceum nie dalaby rady (co prawda technikum startuje i wygrywa w Europejskich konkursach dla Polibud ale coz, kazdy wybiera najlepsza szkole). Dzieki tej szkole posiadlem wiedze i umiejetnosci, ktore zapewnily mi sukces w biznesie (produkuje maszyny i dziennie teraz moja firma zarabia wiecej niz 4 lata temu zarabialem przez rok). To zasluga technikum.

DonElton
    Ocena: -2 (glosow:4)
2014-02-06 12:52:09
Zielunahaluna: No i dobrze że nie ma więcej godzin matematyki bo to tak samo zbędny przedmiot jak biologia fizyka czy język polski. Dorosłemu człowiekowi z dziedziny matematyki wystarczy proste mnożenie dodawanie, używanie metrówki czy obliczenie powierzchni kwadratu prostokąta itd. Reszta jest zdbędna, a liczy się tylko dla jakiś księgowych a głownie dla nauczycieli tegoż przemiotu. Dopóki szkoły nie będą uczyć tego co absolwent wykorzysta w 100% po szkole to dalej szkolnictwo nie tylko w naszym kraju będzie brnęło w złą stronę, tylko ciekawe kiedy świat się obudzi i postanowi coś zmienić

zielunahaluna
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-06 13:42:28
DonElton, ale ty przeczytaj cały wątek najpierw. bingo73 pisze, że na studiach technicznych ludzie po LO sobie nie radzą, tak? No to ja piszę, że radzą sobie lepiej, niż ci po technikum właśnie dlatego, że mają dodatkowe godziny matematyki. Uczniowie technikum mają mniej tej matematyki, bo czas wypełniają przedmioty zawodowe, zatem często z powodu matematyki i fizyki wylatują po pierwszym semestrze niestety. I do tego się odnieś, nie filozofujesz.

zielunahaluna
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-06 13:47:18
A to, że program szkolny jest nieadekwatny do rzeczywistości, wypełniony rzeczami niepotrzebnymi, za to ubogi w to, co rzeczywiście może się w życiu przydać - to wiadomo nie od dziś. Niestety i w szkołach średnich tak jest i na studiach podobnie. Umiesz wyjaśnić, po co studentowi automatyki psychologia a słuchaczowi policealnego studium uczącego w zawodzie cukiernik - mikroekonomia? Jak nie, to się nie przejmuj, większość normalnych ludzi nie widzi związku.

kontroler
    Ocena: -4 (glosow:4)
2014-02-06 13:48:49
carmamir ale masz absolutną rację, ale napisałeś "lata temu", kiedyś technika miały zajebisty poziom, wyższy niż LO, natomiast ja piszę o tym co jest teraz, wiem to z najlepszego źródła, wierz mi, poza tym szkoły walczą o ucznia i nawet nie ma progów punktów podczas przyjęć. Możesz mi nie wierzyć ale są tacy uczniowie, którzy nie potrafią nawet odejmować do 20 bez kalkulatora.

zielunahaluna
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-02-06 14:48:40
kontroler, ale fakt, że szkoły walczą o ucznia wynika z tego, że mamy ogromny niż demograficzny. Za moich czasów trzeba było się wykazać, bo miejsc było mniej niż chętnych. Teraz jest odwrotnie - w szkołach są pustki a z czegoś się szkoły musza utrzymać. subwencje oświatowe idą za uczniem - zatem walka o ucznia to tak naprawdę walka o pieniądze z ministerstwa, bo z czegoś żyć trzeba. Nie twierdzę, że to zmierza w dobrym kierunku, ale coż - niż demograficzny powoduje wiele absurdalnych sytuacji.

bingo73
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-02-06 19:05:47
Są technika, po których wiedza jest jak po dobrej zawodówce, i są technika, po których studia to tylko powtórka materiału. nie mówimy tu o poziomie nauki, ale o jej zakresie. Liceum ogólnokształcące, choćby o wysokim poziomie, daje wiedzę ze wszystkiego po łepkach, technikum mniejszy zakres, ale za to głębiej. a co do mikroekonomii cukiernikowi - by umieć prowadzić własną małą cukiernie. Matematyka, i ta z poziomu technikum, i ta ze studiów jest potrzebna każdemu, kto w życiu zawodowym pnie się do góry, a nie ogranicza się do pracy na kasie ....

plkwn
    Ocena: 6 (glosow:6)
2014-02-06 10:21:26
Zdaj maturę z czegokolwiek. Jako pracodawca w dziedzinie IT od razu Ci mówię, że zarówno oceny jak i przedmioty na maturze nie mają żadnego znaczenia. To czy umiesz linuxa, nie zweryfikuje świstek z matury tylko kilka prostych pytań na rozmowie kwalifikacyjnej.

JohnMilton
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-02-05 21:23:05
PS Używam linuksa od 15 lat. No i co z tego?

neo86
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-02-06 19:04:23
Linuks jest najlepszy! Ja mam styczność od 10 lat w tym od 3 lat jest to mój jedyny system na komputerze i żyję. Mogę kręcić filmy (edytor OpenShot), obrabiać zdjęcia (edytor Gimp) full legal oprogramowanie do tego za darmochę!

Samwise_Gamgee
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-02-07 00:45:54
koniowi na ucho.. medal za to chcesz czy jaki ch.j? jesteś jak ta sekta od trawy, żyj i daj żyć innym, w dopie mam na jakim systemie trzepiesz konia i ciebie też g.wno powinno obchodzić na jakim trzepie reszta

JohnMilton
    Ocena: 55 (glosow:67)
2014-02-05 21:20:58
Straszna wiocha. Jak już będziesz starszy, to daj tu ogłoszenie, że nie możesz zdać egzaminu na prawo jazdy, bo dyrektor ośrodka egzaminacyjnego nie dysponuje fiatem panda z 2008 roku, a na takim właśnie umiesz jeździć.

wieslav
    Ocena: 11 (glosow:15)
2014-02-06 10:44:49
Dokładnie! Złej baletnicy przeszkadza rąbek u spódnicy. Koleś ewidentnie szuka problemu, albo chce pokazać jaki to on szpec bo jedzie na linuksie...

tuomollo
    Ocena: -7 (glosow:9)
2014-02-06 12:14:08
Wiochą jest program nauczania oraz nauczyciele, którzy dodatkowo jeszcze nawet za programem nie nadążają. Nauka informatyki powinna być taka, żeby uczeń poradził sobie w każdym względnie prostym systemie operacyjnym. Dodatkowo, wiochą jest kupowanie do szkół komputerów z Windowsem za publiczne pieniądze.

tlenowygonzo
    Ocena: 6 (glosow:8)
2014-02-06 12:49:17
Tak, cały świat jest wiochą bo kupuje komputery z windowsem, tylko ta garstka linuxowców nie jest wiochą. A z tego ucznia to dupa jest wołowa, bo porządny linuxowiec radzi sobie z windowsami bez problemu. Taki z niego informatyk jak ze mnie geograf.

hubertberger
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-07 19:51:23
Tak się składa, że cały świat korzysta akurat z linuxa, gdyby nie linux to teraz nie pisał byś komentarza na temat którego ewidentnie nie znasz. 99% serwerów stoi na linuxie, wiec przestań się ośmieszać. Co do wiochy to dyrektor pewnie boi się kosztów związanych z zakupem linux, który jest darmowy... i właśnie tu jest wiocha

TheMaciej
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-08 08:09:18
"Dzjeń dobry mam matóre z linóksa i hcem pracować ó was" A jak pójdzie na informatykę na polibudę to będzie zdziwko że chcą od niego matematykę i fizykę a informatyka nie jest nawet brana pod uwagę :D
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Petycja do TVP żeby meczu Polska - Kolumbia
  •  Tak więc kończymy
  •  PROMOCJA Na młode ziemniaczki z Senegalu już jutro
  •  Dwa autorytety


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
X

POLITYKA PRYWATNOŚCI SERWISU WIOCHA.PL



POLITYKA PRYWATNOŚCI

Na naszych stronach używamy technologii plików cookie w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronach. W ten sam sposób technologię tę wykorzystują również Zaufani partnerzy OF.PL Sp. z o.o. którzy także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Ponadto pliki cookie używane są do przechowywania informacji o zalogowanym użytkowniku w związku z czym nie jest możliwe zalogowanie się do serwisu bez akceptacji Polityki Prywatności. Użytkownik który nie loguje się na stronie a jedynie ją przegląda może wyłączyć używanie plików cookie dla naszej witryny. Zapoznaj się z poniższymi informacjami przed przejściem do serwisu.

RODO
Od dnia 25 maja 2018 r. obowiązuje  Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane popularnie jako "RODO"). RODO obowiązywać będzie w identycznym zakresie we wszystkich krajach Unii Europejskiej, a więc także w Polsce i wprowadza szereg zmian w zasadach regulujących przetwarzanie danych osobowych, które będą miały wpływ na wiele dziedzin życia, w tym na korzystanie z usług internetowych.

Czym są dane osobowe ?
Dane osobowe to, zgodnie z RODO, informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej. W przypadku korzystania z naszego serwisu taką daną jest Twój adres e-mail oraz klucz sesji. Dane takie wykorzystywane są przez witrynę tylko gdy użytkownik zdecyduje się na rejestrację w serwisie. Twoje dane, w ramach naszych usług, przetwarzane będą wyłącznie w przypadku posiadania przez nas lub inny podmiot przetwarzający dane jednej z dopuszczonych przez RODO podstaw prawnych i wyłącznie w celu dostosowanym do danej podstawy. Twoje dane przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania - czyli w przypadku udzielenia zgody do momentu jej cofnięcia, ograniczenia lub innych działań z Twojej strony ograniczających tę zgodę.

Przetwarzanie i przekazywanie danych.
Twoje dane będzie przetwarzać OF.PL Sp. z o.o z siedzibą w Dabrowie Górniczej, ul. Rejtana 20, oraz nasi partnerzy, jeśli wyrazisz im zgodę, ale mogą być one również powierzone do przetwarzania innym podmiotom. W każdym takim przypadku przekazanie danych nie uprawnia ich odbiorcy do dowolnego korzystania z nich, a jedynie do korzystania w celach wyraźnie wskazanych przez OF.PL Sp. z o.o. lub naszego zaufanego partnera. Przekazywanie danych ma miejsce na ogół w przypadku współpracy z podwykonawcą (np. agencją marketingową) lub usługodawcą (np. dostawcą usług przechowywania danych). W każdym przypadku przekazanie danych nie zwalnia przekazującego z odpowiedzialności za ich przetwarzanie. Dane mogą być też przekazywane organom publicznym, o ile upoważniają ich do tego obowiązujące przepisy i przedstawią odpowiednie żądanie, jednak nigdy w innym przypadku.

OF.PL sp. z o.o. zobowiązuje się nie przekazywać Twoich danych podmiotom trzecim do wykorzystania w celu wysyłania ofert marketingu bezpośredniego czyli tzw. spamu reklamowego.

Cookies
Na naszych stronach internetowych i w aplikacjach używamy technologii, takich jak pliki cookie, local storage i podobnych służących do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych w celu personalizowania udostępnianych treści i reklam oraz analizowania ruchu na naszych stronach. W ten sposób technologię tę wykorzystują również nasi Zaufani Partnerzy, tacy jak Google Inc., Facebook Inc.,TradeDoubler AB, Media Impact Polska Sp. z o.o., Stroer Digital Operations Sp. z o.o., Adform A/S, Internetowy Dom Mediowy NET S.A., YieldRiser Sp z o.o., Digital Avenue Spółka Akcyjna, MEDIAFARM Sp. z o.o., Onnetwork Sp. z o.o., TVN S.A.,Adinplay HQ, adrino Sp. z o.o., MultiChanel Network Sp. z o.o. oraz inne firmy które także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Cookies to dane informatyczne zapisywane w plikach i przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym (tj. Twój komputer, tablet, smartphone itp.), które przeglądarka wysyła do serwera przy każdorazowym wejściu na stronę z tego urządzenia, podczas gdy odwiedzasz różne strony w Internecie.

Witryny stosują cookies, w celu:
- świadczenia usług,
- dostosowania zawartości Witryn do urządzenia końcowego Użytkownika, zapamiętywania indywidualnych ustawień Użytkownika i optymalizacji korzystania z Witryn
- poprawy bezpieczeństwa, poprzez kontrolę nadużyć w procesie korzystania z Witryn,
- uzyskiwania zbiorczych, anonimowych danych statystycznych, aby ulepszać funkcjonalność Witryn,
- utrzymania sesji Użytkownika (dotyczy Witryn z opcją logowania się Użytkowników), aby Użytkownik nie musiał, na każdej stronie Witryny ponownie wpisywać loginu i hasła,
- umożliwienia korzystania z podstawowych funkcjonalności Witryn (np. zapamiętywanie kolejno odwiedzanych stron w celu ich przywrócenia na "żądanie" Użytkownika)
- reklamowym i marketingowym, aby dostosować do preferencji Użytkownika treści reklam oraz tekstów wyświetlanych na Witrynach jak i poza nimi.

W celu łatwego zarządzania plikami cookie, należy wybrać preferowaną przeglądarkę i postępować zgodnie z instrukcjami:
Internet Explorer
Firefox
Chrome
Opera
Safari
Znajdziesz tam także informację o tym jak zmienić ustawienia przeglądarki, by ograniczyć lub wyłączyć funkcjonowanie plików cookies itp. oraz jak usunąć takie pliki z Twojego urządzenia.

Z Polityką Prywatności Google można zapoznać się tutaj.
Z zasadami Facebook'a dotyczącymi gromadzenia i wykorzystania danych można zapoznać się tutaj.
Z Polityką Prywatności TVN S.A. można zapoznać się tutaj.

Pliki cookies związane z badaniem efektywności kampanii reklamowej w sieci Google AdWords lub Google Display Network pobierają dane wykorzystując oprogramowanie Google Analytics. Zachowana zostaje gwarancja anonimizacji numeru IP użytkowników witryny, przez co rozumie się zapewnienie użytkownikowi całkowitej anonimowości.

Twoje uprawnienia
Zgodnie z RODO przysługują Ci następujące uprawnienia wobec Twoich danych i ich przetwarzania przez nas oraz naszych partnerów:
- żądanie dostępu do Twoich danych
- żądanie sprostowania Twoich danych
- żądanie usunięcia Twoich danych
- żądanie przetwarzania Twoich danych
- żądanie przeniesienia Twoich danych
- sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych
- żądanie niepodleganiu decyzji opartej wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
Uprawnienia powyższe przysługują także w przypadku prawidłowego przetwarzania danych przez administratora.
Użytkownik witryny może przeglądać, usuwać, modyfikować oraz przenosić dane w opcjach przeglądarki jak również może tam wybrać opcję wyłączenia stosowania plików cookie dla witryny.

Użytkownik witryny posiadający zarejestrowane konto na witrynie może uzyskać dostęp do danych w opcji: "Moje konto" gdzie ma możliwość przeglądania oraz modyfikacji danych. Ponieważ nie jest możliwe logowanie się do serwisu bez wyrażenia zgody na poniższą Politykę Prywatności użytkownik posiadający zarejestrowane konto który nie wyraża zgody na przetwarzanie danych osobowych winien zamknąć swoje konto. Zamknięcie konta jest równoznaczne z usunięciem związanych z nim danych osobowych oraz zaprzestaniem ich przetwarzania. Aby zamknąć konto należy zalogować się na witrynę (wyrażając tymczasowo zgodę na Politykę Prywatności tylko dla celu przetwarzania danych w celu zamknięcia konta) oraz wysłać żądanie zamknięcia konta korzystając z formularza kontaktowego do którego odnośnik znajduje się na dole strony. Można także wysłać wiadomość z adresu e-mail który jest powiązany z kontem użytkownika na witrynie. Po weryfikacji żądania konto zostanie zakmnięte a przetwarzane dane usunięte.

Wyjasnienia odnośnie Twoich praw związanych z danymi zbieranymi przez Google Inc. i Facebook Inc. znajdują się w ich politykach prywatności do których linki podano w akapicie powyżej.

Zgoda
Jeżeli nie wyrażasz zgody na przetwarzanie Twoich danych wyłącz obsługę cookie na naszej witrynie lub jeżeli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem wyślij wiadomość z żądaniem zamknięcia konta tak jak opisano powyżej.

REGULAMIN


Strona Wiocha.pl przeznaczona jest dla osób, które mają dosyć absurdu jaki szerzy się w Internecie.
Strona nie ma zamiaru nikogo obrażać, ani naruszać czyichś dóbr.
Jeżeli komuś nie podoba się nasza idea to przepraszamy i nie zachęcamy do odwiedzania naszych stron.

Wszystkie absurdy w serwisie są dodawane przez użytkowników serwisu i jego administrator nie bierze za nie odpowiedzialności.
Za wszelkie Materiały dodane na stronę odpowiada tylko i wyłącznie osoba która go dodała. Jeżeli znajdziesz swoją własność na profilu innej osoby, skontaktuj się z nią osobiście. Redakcja Wiochy nie będzie rozstrzygała kto jest właścicielem materiałów, ponieważ nie ma do tego ani środków ani uprawnień. Od tego jest sąd i tam należy kierować oskarżenia dotyczące kradzieży zdjęć, filmów czy innych materiałów pamiętając, że fałszywe oskarżenie jest karane. W przypadku znalezienia na stronie wpisu naruszającego prawo można wysłać informacje o takim naruszeniu korzystając z linku "Zgłoś nadużycie" lub formularza kontaktowego na dole strony. Wszystkie takie informacje są rozpatrywane przez administratorów strony w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia. Domagając się usunięcia zdjęcia należy przesłać oryginał zdjęcia lub w inny sposób potwierdzić prawa do materiału. Tylko zgłoszenia zawierające takie poświadczenia będą uznane za wiarygodne w myśl artykułu 14 Ustawy o Świadczeniu Usług Drogą Elektroniczną. W przypadku uznania wiarygodności zgłoszenia dostęp to takiego absurdu zostanie zablokowany.

Aby dodać absurd najpierw musisz się zarejestrować w serwisie. Rejestracja i korzystanie z serwisu jest darmowe. Korzystanie z serwisu jako użytkownik zarejestrowany wymaga wyrażenia zgody na przetwarzania danych opisanych w znajdującej się poniżej Polityce Prywatności.

Absurdy można dodawać w ośmiu kategoriach:

wiocha na naszej klasie
wiocha w polityce
wiocha na facebooku
wiocha na fotka.pl
moto wiocha
video Wiocha
śmieszna Wiocha
inne nieskategoryzowane wiochy.

Zamieszczony absurd powinien być opatrzony opisem i komentarzem bez użycia wulgaryzmów i słów ogólnie uznawanych za obraźliwe. Opis i komentarz powinien ubawić użytkowników strony do łez.
Na stronie użytkownicy mogą umieszczać materiały, tylko po uprzednim zakryciu wszelkich adresów internetowych oraz danych osobowych użytkowników, które dopuściły się absurdu. Dane można pozostawić jedynie w przypadku działu "Wiocha w polityce" pod warunkiem, że dotyczą osób wykonujących funkcje publiczne.
Wszystkie absurdy nie będące wiochą (w szczególności zatytułowane: "Może to nie wiocha" lub podobnie) będą usuwane. To samo dotyczy absurdów proszących o głosy lub polubienia.

Surowo zabronione jest dodawanie zdjęć pornograficznych, reklam, zdjęć przerobionych w celu obrażania osób na nich się znajdujących, zdjęć nawołujących do przemocy, zdjęć roznegliżowanych dzieci.

Dodatkowo usunięte mogą być absurdy:
- powtarzające się lub bardzo podobne a nie wnoszące nic wartościowego.
- opisane sprzecznie z zasadami polskiej pisowni
- nieprawidłowo przypisane do kategorii
- niezgodne z szyderczym charakterem strony

Po dodaniu absurdu trafia on do poczekalni, gdzie jest oceniony przez użytkowników serwisu. Im wyżej oceniony jest dany absurd, tym większa ma szanse na trafienie na stronę główną.
Dopóki dodany absurd znajduje się w poczekalni, możesz zmienić jego opis, lub komentarz. Każdy absurd może być oceniany i komentowany przez innych zarejestrowanych użytkowników serwisu. Zawsze będziesz wiedział co inni o nim sądzą.
Absurdy nisko ocenione przenoszone są do archiwum. Postaraj się aby Twój absurd został jak najlepiej oceniony.

Administrator witryny może ograniczyć ilość możliwych do dodania przez jednego użytkownika materiałów zarówno ogólnie jak i w konkretnej kategorii. W szczególności dotyczy to kategorii "wiocha w polityce".
Komentarze dodawane przez użytkowników nie mogą zawierać adresów internetowych oraz być obraźliwe dla innych użytkowników strony lub osób trzecich. Wszystkie dodane wpisy i materiały muszą być zgodne z prawem. W przypadku podejrzenia naruszenia prawa Administrator ma prawo usunąć wpis. Administrator witryny może zablokować użytkownika, który nie stosuje się do regulaminu, na określony czas lub bezterminowo. Blokowane są także konta zakładane jedynie w celu zakłócania korzystania ze strony innym użytkownikom poprzez ich obrażanie, powielanie tych samych wpisów lub inne zachowania niezgodne z ideą strony.  

Każdy użytkownik może przekształcić swoje konto w konto VIP.
Co daje konto VIP:

- całkowity BRAK REKLAM na wiocha.pl
- dodawanie komentarzy BEZ UŻYCIA TOKENA
- jeżeli nie jesteś trollem to możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ komentarzy
- możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ absurdów dziennie
- konto użytkownika wyróżnione ikoną przy absurdach, komentarzach oraz w karcie użytkownika


Regulamin może w każdej chwili zostać zmieniony lub poprawiony w celu dostosowania do aktualnych warunków prawnych i technicznych o czym użytkownicy zostaną poinformowani. Poprawki estetyczne (wygląd, kolor, liniatura, poprawienie błędu stylistycznego itp) nie są uznawane za zmianę regulaminu.
Mając na względzie dobro większości Użytkowników, redakcja Wiochy z przyjemnością i bardzo skutecznie współpracuje z wszelkimi organami ścigania (policja, prokuratury, sądy) w celu eliminowania dowcipnisiów, podszywaczy i fałszywych "właścicieli zdjęć", psujących reputację, dobry klimat i miłą atmosferę zabawy.


Obowiązkiem każdego użytkownika jest znajomość aktualnego regulaminu.
Zakładając swój Profil potwierdzasz, że bezspornie i w pełni świadomie zgadzasz się ze wszystkimi punktami Regulaminu i Polityki Prywatności.



AKCEPTUJĘ
NIE TERAZ


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0200