Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Tatusiowie są OK a policja zła bo bije pedałów. Zobaczcie co dziecko ma na ręku
M1CLAY19  14-02-12, 13:11 Zgłoś
+ 314 -
Dodano: 2014-02-12, 13:11:54   przez: M1CLAY19
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 314  Zgłoś nadużycie
33
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Powrót do domu w poniedziałek rano
  •  Mam nadzieję że dożyje takich czasów
  •  Tymczasem w Suwałkach.
  •  Piąteczek piątunio .
Ukryj komentarze(156)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
krystian2004
    Ocena: 11 (glosow:11)
2014-02-14 18:17:12
Za moich czasów to się Rumcajsa z Haneczką i Cypiskiem kolorowało ...

slawsadder
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-02-27 19:12:59
davistar, popieram !!!

szmit1
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-16 21:07:12
własciwie ksiazka dobra bo ludzie 0 tolerancji sa geje to w koncu wigina bo sie rozmnazac nie bd to co sie czepiacie i czemu nie widze takiej ksiazki z dziewczynami tylko z facetami he?

arytmetyk98
    Ocena: 2 (glosow:12)
2014-02-16 14:34:05
davistar, jesteś żałosny naprawdę. A twoja wypowiedź jest tak prymitywna, że az brak mi słów.

slawsadder
    Ocena: -4 (glosow:8)
2014-02-16 12:49:11
co za patola szkoda slow na cweli co robia cos takiego. a ta policja z obrazka to akurat dobra jest :D pedaly do piachu --> tylko tam jest dla nich miejsce

slawsadder
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-16 12:47:29
komentarz usunięty przez użytkownika

puszczyk82
    Ocena: -6 (glosow:6)
2014-02-16 09:59:31
ku...a! nie wytrzymam!!co to KU....A ma byc! ku...a! zaku....cie!KU...a! ku....A! mać!!!!!

tomas1980
    Ocena: 0 (glosow:14)
2014-02-15 23:38:26
Nie jeden "pedał" jest lepszy od Nieznanego Tatusia i mamusi która leży zajechana w drugim pokoju... pie... kraj homofobów

Gryla
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-02-15 20:35:29
Na ogół nie mam nic przeciwko homoseksualizmowi, ale to jest ostre przegięcie.

boombeel
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-02-15 20:08:01
Będę przeciw do ostatniej kropli krwi...

derepaid
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-15 18:03:59
komentarz usunięty przez użytkownika

Nato-Vanila
    Ocena: 1 (glosow:17)
2014-02-15 17:41:40
Według mnie wiocha.pl schodzi coraz niżej, bo zamiast być ciekawą stroną rozrywkową zniża się do propagowania nienawiśći, braku tolerancji i homofobii. Nie rozumiem jak takie coś mogło w ogóle znaleźć się na głównej. No proszę, trochę wyrozumiałości. Gejem się rodzi i nikt z nich nie ma na to wpływu, tak samo jak np. na swój kolor skóry czy oczu.

tomnbb
    Ocena: -3 (glosow:9)
2014-02-15 18:48:45
Można się też urodzić ze złamanym obojczykiem Ale można się z tego wyleczyć

sokolek2
    Ocena: 4 (glosow:8)
2014-02-15 21:41:05
tomnbb - to tak samo jakby ktoś chciał Cię wyleczyć z heteroseksualizmu. Chociaż też nie popieram propagowania zachowań seksualnych wśród dzieci. Każdy dowie się w swoim czasie i samodzielnie oceni.

renek77
    Ocena: 1 (glosow:11)
2014-02-15 16:33:41
Wymiotowac mi sie chce na homofobow:(

puszczyk82
    Ocena: -2 (glosow:4)
2014-02-16 10:01:30
mi na g tfu! homosiów!!!

MatixTV
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-02-15 12:38:01
co za swiat, schodzi na psy

Jachociacho
    Ocena: 0 (glosow:10)
2014-02-15 12:32:12
Jestem tolerancyjny! Ale nie akceptuję publicznego narzucania się tej dewiacji!

guido1970
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-02-15 09:44:11
Mam wrażenie że ta opaska jest(dość zresztą nieudolnie)domontowana.

slowik11
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-15 09:43:06
komentarz usunięty przez moderatora

grog
    Ocena: 1 (glosow:13)
2014-02-15 09:04:39
Gdyby twoj syn byl gejem tez chcialbys go leczyc tabletka 9 mm?

orzel77
    Ocena: 1 (glosow:11)
2014-02-15 12:15:51
napewno nie należy mówić mu że wszystko ok starałbym się raczej uświadomić że jest to zboczenie zresztą od najmłodszych lat by to miał wpajane. a jak wpaja się małym dzieciom że gej ok i gendery to nic dobrego z nich nie może być

puszczyk82
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-16 10:03:15
tak!!

AQ16
    Ocena: 8 (glosow:22)
2014-02-15 04:08:18
Żyjemy w chorych czasach, w których wszystko, co chociażby minimalnie odbiega od "normy" musi zostać zniszczone. Iście faszystowskie podejście. Czemu niszczenie komuś życia sprawia ludziom taką cholerną radość? Czemu "zaglądanie do łóżka" innym sprawia ludziom wielką radość? Czy to, że ktoś jest gejem/lesbijką od razu musi go czynić złym? Otóż nie. Parady równości to przegięcie i obnoszenie się, robienie wszystkiego na pokaz. Ale na miłość boską, czy wiecie, że Kowalski, może być gejem? Czy wiecie, że nie ma w Polsce prawie żadnych praw? Nienawidzicie Kowalskiego. Czemu? S

M1CLAY19
    Ocena: 3 (glosow:13)
2014-02-15 07:00:34
Pobudka!!!Hej.!!! PUK PUK .Jes tam kto ? Chyba w tej wstawce chodzi o co innego !!! Dziecko 5 letnie nie rozumie wielu spraw m/innymi plciowosci(wie tylko ze Jasiu ma siusiaka a Zosia nie) wiec niemoralne jest lasowanie mlodej mozgownicy.Szczytem Qurestwa jest wciskanie dziecku ze Policja bije gejow tylko za to ze sa gejami. Podwojnym szczytem Qurestwa jest firmowanie tego logiem olimpiady .Wychodzi na to ze ci inni ,zadajacy zrozumienia w walce o swoje interesy sami stosuja chwyty ponizej pasa .(ponizej pasa-jakie trafne sformulowanie).

grigore
    Ocena: 5 (glosow:15)
2014-02-15 08:57:08
PUK PUK ten obrazek to tylko prowokacja i nikt dzieciom tego nie pokazuje! Sam wiesz dobrze ze wstawiles to tu po to zeby urzadzic lincz nad gejami i zjednac sobie plusy wszystkich homofobow na wiocha:) Nie chcesz zeby sie obnosili ze swoimi pogladami? to i ty swoje zachowaj dla siebie:)

FuckAtheist
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-15 09:01:59
komentarz usunięty przez moderatora

FuckAtheist
    Ocena: 0 (glosow:8)
2014-02-15 09:04:18
komentarz usunięty przez moderatora

grigore
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-02-15 09:09:01
z drobna uwaga ze spoleczenstwo wcale takie zdrowe do konca nie jest ani normalnee mimo ze heteroseksualne, za duzo w nim nienawisci, strach wypuscic dziecko w taki swiat bo kto wie co nastepnie ludzie postanowia tepic - inny wyglad, choroby genetyczne, sposob mowienia (sposob myslenia juz jest tepiony), w takim spoleczzenstwie rozsadne podejscie do zycia bedzie zawsze odstepstwem wiec nie mozna dzieci wychowywacna dobrych ludzi bo beda odmiencami.

ann2422
    Ocena: 2 (glosow:8)
2014-02-15 09:55:22
Wolę uczyć moje dzieci tolerancji do drugiej osoby niż akceptacji zachowań homoseksualnych. Piszesz że geje są i zawsze byli, ok niech sobie są, ale niech nie wpływają na sposób myślenia nie swoich dzieci i to jeszcze takich małych.

FuckAtheist
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-02-15 10:21:27
komentarz usunięty przez moderatora

FuckAtheist
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-15 10:30:32
komentarz usunięty przez moderatora

grigore
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-02-15 11:49:48
@fuckateist po pierwsze absolutna bzdura jest ze najwiecej przypadkow pedofilii jest w rodzinach gejowskich. Od zawsze pierwsze miejsce zajmuja tatusiowie "kochajacy" swoje coreczki. Po drugie jak niby mamy tych gejow leczyc? jak wyglada takie leczenie?nie ma takiej metody bo nie ma takiej choroby-wez lecz faceta z tego ze woli blondynki a nie brunetki, no nie da sie. Nie wszystko co nam sie nie podoba jest choroba. Duze niebezpieczenstwo w zrownywaniu pedofilii i homoseksualizmu bo znika podejrzenie z tych heteroseksualnych "tatusiow"

grigore
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-02-15 11:52:16
Nie wybiegam w przyszlosc i nie czarnowidze-ludzka niechec do innosci jest faktem, wynika ze strachu, taka patologia instynktu samozachowawczego (moze sluszna moze nie) i tylko zmienia sie to co uznajemy za inne i sami sobie o tym decydujemy popierajac to mniej lub bardziej sensownymi argumentami. Wiekszosc tez moze sie mylic, to co uznane za norme przez wiekszosc nie koniecznie musi byc racja -prosty przyklad pedofilia uznana za norme w krajach arabskich i w innych rowniez jakies 150 lat temu.

grigore
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-02-15 11:58:30
absolutna nieprawda jest ze dziecko wychowane w rodzinie homoseksualnej ma duze szanse ze bedzie gejem w przyszlosci, bo orientacja nie jest wynikiem wychowania. Inaczej nie mielibysmy w ogole gejow - przeciez wszyscy geje sa wychowani w rodzinach hetero, no wiec jakim cudem nie sa hetero? to nie jest chorba zarazliwa. Czlowiek szuka w przyszlym partnerze pewnych cech ktore miala matka czy ojciec ale nie jest to plec tylko cecha charakteru. Nie ma zadnych podstaw zeby myslec ze dzieci odgapia od rodzicow ich orientacje.

grigore
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-02-15 12:01:48
Na przyklad chlopiec w wyniku zlego wychowania moze wyniesc z domu niechec do kobiet, wyrosnie na faceta ktory nienawidzi, bije wyzywa kobiety a mimo to nadal nie bedzie gejem, nadal bedzie dazyl do zwiazkow z kobietami. Tak samo z kobietami, mozna wyniesc z domu z przykladu zlego ojca strach przed mezczyznami, lub chec dominacji nad nimi-niechec ogolnie, ale nie oznacza to ze kobieta ma jakiekolwiek ciagoty seksualne w kierunku kobiet. Dziecko wychowane w nienawisci do gejow rowniez moze wyrosnac na geja, tyle ze ukrywajacego sie lub odrzuconego przez rodzine.

toudy666
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-02-15 12:23:07
Rzeczywiście chore czasy gdy pojęciami takimi jak np. faszyzm operujemy tak dowolnie, zawsze w takiej sytuacji zdaję sobie pytanie czy to mnie ktoś źle uczył w szkole i nie wiem co to faszyzm czy ludzie używają tego pojęcia żeby brzmieć dosadniej (a nie wiedza co ono oznacza)

FuckAtheist
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-15 15:36:38
komentarz usunięty przez moderatora

grigore
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-15 16:23:28
Wreszcie maadrze:) pora zajac sie zyciem a nie ruskimi problemami:)

a1ednak
    Ocena: -3 (glosow:9)
2014-02-15 02:58:52
miłuj bliźniego jak siebie samego bracie i siostro. ale pedała wal z buta w mordę. amen

grog
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-15 09:05:53
po takiej deklaracji nikt nie pozna ze jestes pedalem

grog
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-15 09:10:52
po takiej deklaracji nikt nie pozna ze jestes pedalem

AQ16
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-05 15:02:43
Jak wpadniesz pod tramwaj to krzyknę alleluja

sdiz
    Ocena: -1 (glosow:7)
2014-02-15 01:21:08
Tego swojego syna uczyć nie będe- wręcz przeciwnie!!!!! A dlaczego? Tego chyba mówić nie musze!!!

flejka
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-02-14 23:54:33
Napiszę tylko jedno słowo. PATOLOGIA!!!

jadziodzia
    Ocena: 5 (glosow:9)
2014-02-14 23:40:27
Ile tu nienawiści...I po co?

frytcia542
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-14 23:22:32
Bo tam wolno. Jeju nauczyciele i ich pomysły na wychowanie najmłodszych... A ten dzieciak ma na łapie?!

Butryk
    Ocena: 0 (glosow:12)
2014-02-14 23:18:46
Widzę po komentarzach, że zlot homofobów, agresorów i kryptogejów udany. :)

wojtas299
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-02-15 00:48:11
widze po wpisie, że jesteś pedałem

Butryk
    Ocena: 1 (glosow:11)
2014-02-15 01:06:25
Może tak, może nie. Może jestem gejem, może tolerancyjnym hetero. Pewności do końca mieć nie możesz. Ale ja natomiast mogę, żeś cham i prostak. :)

M1CLAY19
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-02-15 07:05:42
Jest ogromna roznica miedzy tolerancja odmiennosci upodoban seksualnych a tolerancja terrorystycznych zachowan gejowskich,gejowskiej propagandy i najwiekszego swinstwa jakie czlowiek wymyslil do tej pory - ataku na niesformatowane dziecinne mozgi.

grigore
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-02-15 09:03:10
atak na niesformatowane (cokolwiek to znaczy) dzieciece mozgi- ja tak nazywam posylanie dzieci do szkol takich jakie mamy i kosciola:)te dwie tolerancje ktore porownujesz to tylko dwie rozne nazwy na to samo: pierwsza normalna a druga wymyslona przez homofoba paranoika ktory mysli ze oddychajac tym samym powietrzem co geje nagle wyrosna mu cycki i sam stanie sie transwestyta.

grigore
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-02-15 09:05:32
Twoje dzieci beda uczone przez nauczycieli gejow, w klasie beda miec kolegow gejow, w pracy beda miec moze nawet szefa geja, w kosciele slubu mu udzieli ksiadz gej-oni zawsze byli i beda wszedzie bo pracowac tez musza.ucz dziecko nienawisci to mu w zyciu wcale latwiej z tym nie bedzie. Geje sa od zawsze a to ze czasy takie ze nie musza sie ukrywac to juz cos z czym sami musimy sobie poradzic-osobiscie wole wiedziec kto jest kto.

Asmodei
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-02-14 20:23:33
Takie wpajanie chorych doktryn ma się nazywać wolnym wyborem ??

szulcik
    Ocena: 6 (glosow:12)
2014-02-14 20:06:00
Pedały ok??? Co za debil temu dziecku to ząłożył? Co za skonczony debil kupił taka ksiażke !? Pewnie jakiś pedał ! Do pieca ze zwyrolami ,pedałalmi ,pedofilami !

grigore
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-02-14 20:19:42
to ten co ten photoshop robil...

M1CLAY19
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-02-15 07:08:29
Nikt nie kupil. Zostaly rozprowadzone za darmo razem z kredkami. Lobby pedalskie jest bardziej bagate i wplywowe niz mozemy to sobie wyobrazic.

grigore
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-02-15 09:23:22
ale nie zostaly rozdane dzieciom bo nie do dzieci byly adresowane:) dzieci nie zmienia prawa rosyjskiego na litosc boska! Amerykanscy aktywisci niezadowoleni z tego jak rosja lamie prawa czlowieka (nie zaprzeczy nikt ze robia to od zawsze)tym razem gejow, uzyli olimpiady jako okazji zeby naglosnic cala sprawe miedzynarodowo. ta ksiazeczka jest forma ulotki adresowanej do spolecznosci miedzynarodowej zeby wyzebrac jakis nacisk (ktorym rosja jak zawsze podetrze swoja putinowska dupe)ktory moglby cos zmienic.

grigore
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-02-15 09:27:06
ale idiotyzmem jest myslec ze w rosji gdzie geje nie maja zadnych praw ktokolwiek uzywa tej kolorowanki w przedszkolach i daje to dzieciom! 10tys sztuk tego poszlo wcale nie takie bogate to lobby biorac pod uwage liczbe widzow ktorzy zjechali na olimpiade i wielomilionowe spoleczenstwo rosyjskie. Jak zawsze sranie w gacie bez powodu. Paranoja to choroba i nalezy ja leczyc.

T_ensor
    Ocena: 9 (glosow:13)
2014-02-14 19:51:11
komentarz usunięty przez moderatora

payperday
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-02-15 00:22:51
komentarz usunięty przez użytkownika

marczello
    Ocena: -2 (glosow:6)
2014-02-14 19:33:53
I bardzo dobrze! Niech propagują homoseksualizm w Rosji. Nie mam nic przeciwko, szybciej się zdegenerują, choć nie wiem czy w przypadku ruskich to jeszcze możliwe. Jeszcze dać im duuużo taniej wódki, dla każdego.

dobuzibralska
    Ocena: -2 (glosow:6)
2014-02-14 19:23:22
ten maly moze miec dwoch tatuf pedauf

asiek890
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-02-14 18:55:33
W dzisiejszych czasach nikt nie wie co to przeróbka. Przecież żyjemy w średniowieczu. P.S. To dziecko nie ma TEGO na ręku.

MINTOR
    Ocena: 4 (glosow:16)
2014-02-14 18:38:22
"They live in France" jakie to typowe. No bo gdzie by indziej? J3bana ojczyzna "tolerancji", pedalski, lewacki naród. Sarkozy chciał dobrze, chciał wypi3rdolić cyganów na zbity pysk to kretyni go zmienili na kogoś kto im dorzucił 75% podatku. Niech zdychają.

C2ShadowMan
    Ocena: 8 (glosow:16)
2014-02-14 18:18:58
patologia, margines społeczeństwa narzuca poglądy większości. A może dewianci mszczą się za to, że ludzie są przeciwni adopcjo dzieci przez homusiów? "My nie możemy adoptować, to spierzemy mózgi waszym dzieciom"?

krystian2004
    Ocena: 11 (glosow:11)
2014-02-14 18:17:12
Za moich czasów to się Rumcajsa z Haneczką i Cypiskiem kolorowało ...

ObliczeGreya
    Ocena: 1 (glosow:15)
2014-02-12 20:47:28
komentarz usunięty przez użytkownika

dedede66
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-12 20:35:12
komentarz usunięty przez użytkownika

davidstar
    Ocena: 27 (glosow:115)
2014-02-12 20:32:22
komentarz usunięty przez użytkownika

foytaz
    Ocena: 10 (glosow:22)
2014-02-12 20:48:28
no ale właśnie całemu lgbt o to chodzi, żeby ci mali już od samego początku byli obeznani i przyzwyczajani do tego. W końcu po to gender tak zajadle walczy o przywileje dla homo.

ObliczeGreya
    Ocena: -4 (glosow:20)
2014-02-12 20:53:50
komentarz usunięty przez użytkownika

davidstar
    Ocena: 4 (glosow:16)
2014-02-12 21:46:48
komentarz usunięty przez użytkownika

grigore
    Ocena: 1 (glosow:19)
2014-02-12 21:55:30
skad ty masz takie pojecie o dzieciach? ogladaja na kreskowkach jak wilk strzela do zajaca i pies na dwoch lapach chodzi a kot sylwester napastowany jest przez skunksa gadajacego po francusku, myslisz ze z takim przekonaniem funkcjonuja na codzien? ja wiem o tym ze homoseksualizm istnieje mniej wiecej od 8 roku zycia i w zyciu by mi nie przyszlo wsadzac komus palec do tylka czy pale brac do ust. co ty masz za dzieci czlowieku takim to lepiej nic nie pokazuj tylko daj biblie do czytania i nic poza tym:)

davidstar
    Ocena: 5 (glosow:21)
2014-02-12 22:01:12
komentarz usunięty przez użytkownika

grigore
    Ocena: -1 (glosow:11)
2014-02-12 22:41:12
tak ktos mi powiedzial ze czasem facet chodzi z facetem a kobieta z kobieta,i mimo to nie jestem gejem:) nawet w polskim czarnogrodzie tak sie czasem mowilo, ale nie dlatego ich nie nienawidze. po prostu zaden mi jeszcze krzywdy nie zrobil, niektorym prowadze leczenie z alkoholizmu bo geje a zwlaszcza lesbijki pija na umor zeby sobie poradzic z ludzka nienawiscia ktorej nie rozumieja.Moja meskosc nie jest zagrozona przez zadnego geja, mysle ze moje dzieci beda bezpieczne,i wszystko mi jedno co kto komu wsadza w lozku, bo ja na to nie patrze.

grigore
    Ocena: 3 (glosow:9)
2014-02-12 22:47:26
Bardziej mnie zastanawiaja ciagoty heteroseksualnych mezczyzn ktorzy brzydza sie tym co robia geje a sami namawiaja partnerki do seksu analnego, w moim osobistym odczuciu dupa to dupa, plec jej nie zmienia. wiesz ilu polskich gejow mieszkajacych za granica ma zony i dzieci w polsce? mnostwo-wyjezdzaja na zarobek niby a przy okazji zaczynaja zyc otwarcie, z czasem sie rozwodza jak sie udawanie w polsce znudzi. W Polsce krzycza ze gejow do gazu zeby nie wzbudzac podejrzen a w UK do gej-barow co sobota:)

grigore
    Ocena: -1 (glosow:11)
2014-02-12 23:00:53
Jest teoria oparta na badaniach ryb z zanieczyszczonych rzek w USA ktora mowi ze plastik i zanieczyszczenia z niego pochodzace moga zmieniac geny odpowiedzialne za orientacje i prowadzic do niewiescienia mezczyzn (ryby doslownie zaczynaly zmieniac plec). Kazdy sobie przemysli zanim kupi dziecku plastikowa butelke na mleko i plastikowe zabawki i bedzie pakowac kanapki w plastik i dawac napoje z plastikowych butelek:)Walczac z homoseksualizmem dbajcie o srodowisko- przydajcie sie na cos:)

wirus0666
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-15 02:45:22
@grigore - patrząc po wypowiedziach, ale też ocenach Twojej wypowiedzi, to społeczna przydatność większości, do których tę wypowiedź kierowałeś, jest na poziomie przydatności lizaka wykonanego ze skondensowanego g**na ;)

grigore
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-15 09:32:29
trzeba wziac poprawke na to z kim sie rozmawia a wtedy komentarze i oceny ani nie dziwia ani znaczenia wiekszego nie maja:) Idz w ciemnogrod i ucz ludzi praw fizyki a nazwa cie czarownikiem i spala na stosie:)

FuckAtheist
    Ocena: 4 (glosow:14)
2014-02-12 15:16:57
komentarz usunięty przez moderatora

jurek1102
    Ocena: 0 (glosow:10)
2014-02-13 00:58:55
Pewnie że cię lubię Untra... Nawet twoja chora orientacja mi nie przeszkadza. Dopóki nie dobierasz mi się do tyłka to wszystko jest ok :)

FuckAtheist
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-02-13 09:55:41
komentarz usunięty przez moderatora

cezarmilan
    Ocena: 0 (glosow:10)
2014-02-12 15:12:05
Dla mnie to jedna wielka podpucha i prowokacja.

picnawode35
    Ocena: -7 (glosow:25)
2014-02-12 15:06:24
Ale co jest złego w mówieniu, że geje są OK? Czy ktoś jest takim kretynem, że wierzy, że dziecko może od tego zostać gejem?

grigore
    Ocena: -2 (glosow:6)
2014-02-12 19:40:49
Z jakiegos powodu ludzie czuja sie zagrozeni homoseksualizmem ale sami nie potrafia powiedziec czemu i czego sie tak boja, co konkretnie im zagraza, fizycznie cos czy slownie czy nie wiadomo co. To wymyslaja przerozne argumenty sami nie widzac jak malo w nich logiki, prawdy, sensu. Boja sie to sie boja, no nie mozna zabronic, jak ktos sie czuje zagrozony innoscia kogos kogo nawet nie zna i nie ma z nim nic wspolnego. Chyba nikt naprawde nie wierzy ze cos sie im stanie ze strony gejow tylko dlatego ze istnieja-dzieciom tak samo. wiec w czym problem?

malgolina
    Ocena: 5 (glosow:7)
2014-02-12 21:30:43
Grigore, to nie jest kwestia strachu przed homoseksualizmem, bo on występuje u ludzi nie od dziś, nie jest zaraźliwy i nie będzie wśród ludzi epidemii homoseksualizmu, tak jak jest z grypą. Mnie się wydaje, że to kwestia zmuszania do akceptowania,mody na homo, naciskom lgbt, coraz głośniejszego manifestowania.

grigore
    Ocena: 0 (glosow:10)
2014-02-12 21:49:23
Oni po prostu przestaja sie ukrywac, wychodza i mowia "Tak jestem gejem i nie ma w tym nic zlego, mam prawo zyc jak chce-jesli mnie za to nienawidzisz to ty jestes ten zly". homoseksualizm byl ok dopoki nie bylismy z nim bezposrednio konfrontowani, byli gdzies w ukryciu, w tajemnicy, w tabu. Teraz wychodzi i nam hetero nagle wydaje sie ze cos sie szerzy,a ich nie ma wiecej, po prostu czesciej sie przyznaja niz wczesniej.To ze mowia glosno o swojej orientacji nie wyrzadza nikomu krzywdy. Konca swiata nie bedzie.nie przed gejow:)

toudy666
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-02-14 20:49:02
To nie strach tylko zmęczenie ciągłym odgrzewaniem tematu, zmęczenie "pedalstwem" w mediach, tu nie chodzi o to kto z kim sypia tylko o to że koleś który pokazuje się w tv szykanuje otoczenie jako "nietolerancyjne" po czym wsiada do nowego auta (bo osoby związane z mediami raczej dobrze zarabiają) i odjeżdża, a narzeka jakby codziennie dostawał wpier..dol (co jest niemożliwe skoro non-stop porusza się autem) bo jest "inny". I uwierz mi że takim epatującym, wręcz chwalącym się swoją orientacją ludziom czasami naprawdę resocjalizacyjny wpierd.. by się należał.

grigore
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-02-14 20:57:49
my swojej orientacji tez nie ukrywamy:) chyba tolerancja dla homoseksualizmu konczy sie na tym "Mozecie zyc ale w ukryciu" a oni sie ukrywac nie chca. Nie znam polskich mediow na tyle zeby wiedziec ile sie tego tematu walkuje, ale jesli naprawde daza do jakis praw to trzeba to przeczekac, niech je sobie maja to bo nie naszym kosztem a jak ich to uciszy to moze warto.co w najgorszym przypadku moze sie stac? Nawet prawo adopcji nie daje pewnosci ze sie dziecko dostanie-zwlaszcza przy polskich restrykcyjnych wymaganiach nawet dla par hetero - trzeba byc idealnym,jesli to udowodnia to ni

toudy666
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-15 12:25:33
Niech się nie ukrywają robią to na własną odpowiedzialność, ale ja np. nie liżę się z każdą napotkaną panienką pod blokiem wykrzykując hasła w imię tolerancji dla heteroseksualizmu, zachowanie środowisk gejowskich mocno haczy momentami o hipokryzję nie uważasz ?

mlw1488
    Ocena: 6 (glosow:8)
2014-02-12 14:20:58
jeszcze kontekst rasowy udalo im sie wcisnac, zdecydowanie wygladaja na Rosjan!

foytaz
    Ocena: 0 (glosow:14)
2014-02-12 13:35:23
autorów i dystrybutorów takich szmatławców od razu auf nach Auschwitz!!!

saqigar
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-02-12 22:09:42
To nach, czy auf? A tak na serio, to mialem wrazenie, ze masz troche rozumu - wycierasz sobie gebe miejscem gdzie gineli Polacy.

foytaz
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-02-14 22:58:23
Auf nach Wacken Kopp im Nacken Auf nach Wacken Kopp im Nacken Für Dich sind wir bereit Keine Kinder von Traurigkeit Hier finden wir das Glück Mit Teufelshaar geschmückt Wir kehren immer wieder Und singen unsere Lieder Zurück zum Heimathafen Vom lieben Gott verlassen Wir waren schon überall Doch hier gehören wir hin Auf nach Wacken Kopp im Nacken Auf nach Wacken Kopp im Nacken Das Herz am rechten Fleck Hauen wir die Scheiße weg Millionen Biere durch die Kehlen flossen Und so feiern wir unverdrossen Sei gegrüßt Du Wonnespender Auch Du wirst langsam älter Doch

M1CLAY19
    Ocena: 4 (glosow:16)
2014-02-12 13:30:44
Tyle jest na Swiecie glodu,biedy ,gwaltow,handlu dziecmi i organami,zlodziejstwa i wynaturzen ...ale najlepiej przeznaczyc kase na walke z normalnoscia. Najlepiej finansowac pedalskie wzorce "rodziny" .Kto za tym stoi? Kto ma w tym biznes ? Dlaczego na to pozwalamy? W czyim interesie jest zniszczyc tradycyjny porzadek i zniszczyc normalna rodzine? Dlaczego pozwalamy by margines narzucal wiekszosci swoje chore zasady?

grigore
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-02-12 19:46:44
Ale jakie swoje zasady oni nam narzucaja? chyba nie te ktore nas od nich roznia czyli seks? Oni chyba bardziej prosza o nasze zasady zycia bo poki co nie wszystkie ich dotycza, np odwiedziny partnera w szpitalu-gdy moze wejsc tylko rodzina, lub wspolne rozliczanie podatku, dziedziczenie itd, biedy i glodu czy gwaltow nam od tego nie przybedzie, choc beda one i tak bo nie od homeseksualistow uzaleznione a od tej wspanialej hetreoseksualnej wiekszosci ktora nic z nimi nie robi bo woli walczyc z gejami-tu jest marnotrastwo kasy.

M1CLAY19
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-02-14 05:37:26
Chodzilo mi dokladnie o ta ksiazeczke,wydrukowana na czas olimpiady majaca uswiadomic dzieci ze pedalska rodzinka jest lepsza a stroze prawa tylko za to ich paluja. Na to kasa sie znalazla. 2..Obserwujac wszelkie pedalskie manifestacje nie zauwazylem checi dialogu na temat dziedziczenia tylko wyuzdane obnoszenie sie ze swoim zboczeniem.Nawet gdy znajda kogos akceptujacego ich odmienna "milosc" to robia wszystko by 10 innych znienawidzilo ich za perwersje i chore zachowanie.

grigore
    Ocena: -3 (glosow:5)
2014-02-14 07:49:26
Chcialoby sie zapytac dlaczego obserwujesz parady gejow ale odpowiedz sama sie nasuwa hehe Dzialania LGBT to troche wiecej niz parady, podejrzewam ze 95% narzekajacych na te parady na wiocha.pl nigdy zadnej nie widzialo na zywo poza wrzutkamina wiocha.pl:) Co do ksiazeczki to rzeczywiscie troche przyglupia, przy czym nigdzie tam nie napisane ze mowi ze rodziny gejowskie sa LEPSZE niz normalne , no chyba ze pokazuje sie taki kochajacy obrazek dziecku z hetero patologii ktorych nie brak w Rosji.

grigore
    Ocena: -3 (glosow:3)
2014-02-14 07:54:29
Dodatkowo ksiazeczka pokazuje ze policja jest od tego zeby bic ludzi, a nie zeby ich chronic. Albo nie jest to pro-gejowska ksiazeczka bo mowi ze dobra policja zawsze powinna bic zlych gejow, albo pokazuje sie dziecku ze policja to zlo i dobrzy kochajacy ludzie powinni sie jej bac. Tak czy siak glupie to i wyglada na jakis propagandowy egzemplazyk dla doroslych a nie dzieci-samo zdjecie jak z plakatu a nie z przedszkola.

ethnie
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-17 13:29:27
,,Tyle jest na Swiecie glodu,biedy ,gwaltow,handlu dziecmi i organami,zlodziejstwa i wynaturzen ...ale najlepiej przeznaczyc kase"... na kościoły-mówi ci to cos?

malgolina
    Ocena: 4 (glosow:12)
2014-02-12 13:28:54
Z tekstu i obrazka po prawej wynika,że policja bije homoseksualistów tylko dlatego,że są homo. Jesteś homo - dostajesz od policjanta pałką w łeb. Paranoja w drugą stronę.

freedom80
    Ocena: 3 (glosow:11)
2014-02-12 13:34:24
ale to chyba w kontekście Rosji i ich podejścia do gejów.

M1CLAY19
    Ocena: 10 (glosow:18)
2014-02-12 13:35:35
Ale obrazek nie jest dokumentem z zajscia tylko swiadomym lasowaniem mozgu kilkuletniego dziecka. Od nas wymagaja poprawnosci a oni w swym lansowaniu pedalstwa stosuja chwyty ponizej pasa.

foytaz
    Ocena: 7 (glosow:17)
2014-02-12 13:37:12
no a po co homo chcą mieć dostęp do małych dzieci?

freedom80
    Ocena: 1 (glosow:15)
2014-02-12 13:40:13
no nie wiem. Wydaje, mi się że dobrze jest aby nie uczyć dziecka używania przemocy wobec innych. No ale jak widać chyba jestem odosobniona w takim sposobie wychowywania dzieci...

foytaz
    Ocena: 6 (glosow:12)
2014-02-12 13:48:10
no pewnie, zwłaszcza w świetle faktów, że geje zawsze adoptują chłopców a lesby dziewczynki. Pewnie już w domu wprowadzają te dzieci w tajniki samo zaspokajania się a w późniejszej kolejności tatusiów z kolegami a mamusie z przyjaciółkami. A już w przedszkolu genderyści wyjaśnią im, że tak trzeba i kto taki nie jest ten jest zły.

freedom80
    Ocena: -4 (glosow:8)
2014-02-12 13:54:23
foytaz, ja mówię o prostym kontekście - używania przemocy wobec odmienności. bez naciągania, gdybania...

foytaz
    Ocena: 3 (glosow:13)
2014-02-12 13:57:05
a ja mówię o prostym kontekście wypaczania norm dla swoich egoistycznych i zboczonych zachcianek i pobudek. Przy okazji kreowania swojej kliki na ofiary.

dedede66
    Ocena: 10 (glosow:14)
2014-02-12 14:03:14
Freedom, na milosc Boska. Ostatnio jak Cie czytam, to sie lapie za glowe. Uczenie dziecka, ze przemoc to zlo nie polega na stosowaniu chwytow rodem z PRL-u.

malgolina
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-02-12 14:05:42
Foytaz, delikatnie mówiąc, w dość specyficzny sposób przedstawia swój stosunek do tematu, taki już jego urok ;P Masz rację Free, nie należy uczyć dziecka nienawiści do tego, czego rodzice "nienawidzą". Jednak nie o to tu chodzi. Chodzi o popadanie w skrajności, jedni pokazują,że homoseksualizm to choroba, drudzy,że homo jest ok. Dziecko chłonie najpierw od swoich rodziców, kiedy dorośnie,będzie już miało ukształtowany sposób myślenia. Niezależnie czy jesteśmy hetero czy homo, i tak wpajamy swojemu dziecku część swoich przekonań, dziecko żyje z nami wg naszych zasad. Nie będzie więc w

malgolina
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-12 14:05:42
komentarz usunięty przez użytkownika

malgolina
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-02-12 14:07:07
..100% obiektywne i nie nauczy się od nowa spojrzenia na świat. Jego spojrzenie już będzie ukierunkowane.

freedom80
    Ocena: -5 (glosow:13)
2014-02-12 14:08:39
no tak. Kiedyś było Ala ma kota, a teraz jest, ze Pascal ma dwóch ojców. Czasy się zmieniają dede :) Skoro można od małego wciskać dzieciom religię to można również uczyć akceptacji dla odmienności. Chociaż mam wrażenie że jedno z drugim się gryzie :)

freedom80
    Ocena: -3 (glosow:5)
2014-02-12 14:10:40
Malgo, ale nie każdy ma kochających rodziców którzy potrafią mądrze poprowadzić dziecko :/

mlw1488
    Ocena: 7 (glosow:11)
2014-02-12 14:19:43
Free, czyli wciskanie religii jest zle, a tego typu indoktrynacja ok?

foytaz
    Ocena: 3 (glosow:13)
2014-02-12 14:25:52
No jasne Free dwóch 'tatusiów' rozwiąże problem. Zamiast trwonić środki na promocje dewiacji i wynaturzeń jaki homo niewątpliwie są należało by skierować te środki i materiał ludzki do programów zwalczania i zapobiegania patologiom wynikającym w wielu aspektów dzisiejszej rzeczywistości. No ale wtedy nie było by poklasku pożytecznych idiotów, którzy myślą o sobie, że są tacy cool i modern bo popierają tolerancje dla odmienności.

freedom80
    Ocena: -1 (glosow:11)
2014-02-12 14:26:25
mlw, tego nie napisałam. To Twoja interpretacja.

foytaz
    Ocena: 5 (glosow:7)
2014-02-12 14:27:02
Gdybym dopadł ści**rwo, które z takim 'podręcznikiem' zbliżyłoby się do mego syna, to w kilka sekund doświadczyłoby wszystkiego czego przez ostatnie dwie dekady nauczyłem się o MT.

mlw1488
    Ocena: 5 (glosow:5)
2014-02-12 14:28:54
Czyli uwazasz, ze tego typu propaganda moze byc uskuteczniana na jakichs dodatkowych, nieobowiazkowych zajeciach (podobnie powinno byc z religia)?

freedom80
    Ocena: -3 (glosow:9)
2014-02-12 14:31:37
Foytaz ja mam wrażenie, że wy widzicie na tych obrazkach coś innego niż ja. Teoretycznie może się zdarzyć, że w przedszkolu będzie dziecko które ma np. dwie mamy. Moim zdaniem dobrze jest uczyć pozostałe dzieci aby temu jednemu nie dokuczały z tego powodu, aby wiedziały że w takiej sytuacji nie ma miejsca na znęcanie się, dokuczanie, przemoc.

freedom80
    Ocena: -2 (glosow:8)
2014-02-12 14:36:18
Mlw, żadnej propagandy nie powinno się prowadzić na dzieciach. Jednak jak wiemy takie rzeczy się zdarzają. Nie tylko dot. to zajęć z religii czy gender czy jakkolwiek to nazwać. Taka propagandę na najmłodszych sieją też koncerny np. McDonalds. Uważam, że ta książeczka sama w sobie nie jest zła, tak samo jak zła sama w sobie nie jest religia. Problem jest w tych którzy przekazują wiedzę dzieciom, naginają i interpretują pod siebie.

foytaz
    Ocena: 2 (glosow:10)
2014-02-12 14:36:59
Free dzieci akurat są takie, że zawsze sobie z jakiegoś tam powodu dokuczają taka ich natura i urok. A homo nie chodzi o to, żeby dziecku które sobie przygruchali nie było przykro tylko żeby nikt się nie interesował co oni z tym dzieckiem robią.

freedom80
    Ocena: -1 (glosow:7)
2014-02-12 14:38:59
foytaz mylisz homoseksualistów z księżmi :)

foytaz
    Ocena: -2 (glosow:6)
2014-02-12 14:53:38
najwięcej homo jest wśród kleru więc nic nie mylę. Dlaczego homo się maskują tylko po to, żeby dostać się do seminarium a potem na parafię?, bo czekają ich dzieci w dużej liczbie.

freedom80
    Ocena: -5 (glosow:7)
2014-02-12 14:57:26
maniak!! i to większy ode mnie :)

dagmik
    Ocena: -1 (glosow:7)
2014-02-12 15:14:37
komentarz usunięty przez użytkownika

bierut1
    Ocena: 4 (glosow:6)
2014-02-12 15:38:11
Ja tu widzę trzy rzeczy w jednym jak szampon: 1 Promowanie pedalstwa, 2 Walka z "homofobią"-normalnością 3 Uczenie że przemoc jest zła. Pod płaszczykiem 3 przemycono wielką 1 i 2.

malgolina
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-02-12 16:08:02
Dagmik, uczyć dzieci,że przemoc jest zła, można w inny sposób, a nie na przykładzie, gdzie dziecku jest smutno,bo policja tłucze ludzi tylko dlatego,że są homo jak jego mamy ;) A "niestosowanie" dyskryminacji i tak się zatraci gdzieś w zderzeniu z rzeczywistością, obserwacjami, życiem wśród różnych ludzi. Poza tym, dyskryminację należałoby przedstawiać dzieciom na różnych przykładach, nie tylko na przykładzie osób homo.

dagmik
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-12 18:55:55
komentarz usunięty przez użytkownika

foytaz
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-02-12 19:07:19
Na innych stronach będzie powtórka z rozrywki a jak wiadomo diabeł tkwi w szczegółach. Poza tym ty widzisz nieusprawiedliwioną przemoc ze względu na 'orientacje' a ja prawomocne egzekwowanie prawa i norm społecznych wobec tych, którzy je próbują zakłócać narzucając swoje fanaberie.

dagmik
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-02-12 19:53:34
komentarz usunięty przez użytkownika

grigore
    Ocena: -3 (glosow:3)
2014-02-12 19:58:53
Jeszcze bym zrozumial te wszystkie argumenty przeciwko homoseksualnym rodzinom, gdyby te heteroseksualne byly takie idealne jak je malujecie w porownaniu z gejami:) niestety prawda jest inna, samo wychowanie w rodzinie heteroseksualnej nie gwarantuje dobra dziecka i ze krzywda mu sie nie stanie i nie mowcie mi ze u hetero to tylko wyjatki bo to nie prawda. Co do rodzin adopcyjnych nie ma prawa wypowiadac sie o nich nikt kto sam uwaza ze "cudzego" nie bedzie chowac i swoje zrobi bo tak mu testosteron kaze.

foytaz
    Ocena: 5 (glosow:5)
2014-02-12 20:04:04
@Dagmik, w Rosji nie pałuje się gejów za bycie tym czym są tylko za to, że podobnie jak w "cywilizowanych" demokracjach zachodnich chcą wymusić pełne pozwolenie i prawną ochronę dla swoich praktyk w przestrzeni publicznej. Nikt gejom nalotów na mieszkania nie robi, to oni sami wyłażą na ulicę i swoimi ekscesami chcą narzucić akceptację.

grigore
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-12 20:05:24
Niektorzy myla homoseksualizm z pedofilia, mysla ze to to samo i dlatego geje chca adopcji. Trzeba by to jakos wytlumaczyc wszystkim dziewczynkom (wiekszosc molestowanych to dziewczynki)molestowanym przez mezczyzn ze ci mezczyzni byli po prostu gejami :)Fritzl jest gejem, Wasniewska lesbijka itd. Mieszanie przemocy wobec dzieci z homoseksualizmem daje wszystkim heteroseksualnym zboczencom wolna reke w dzialaniu. Przeciez wiadomo ze nie sa gejami wiec zapewne nie stanowia zagrozenia dla dzieci.

dagmik
    Ocena: -3 (glosow:3)
2014-02-12 20:13:00
komentarz usunięty przez użytkownika

dedede66
    Ocena: 0 (glosow:8)
2014-02-12 20:22:47
Boze! Dziewczyno! A gdzie Ty widzialas pokojowa, pedalska demonstracje?

grigore
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-02-12 20:25:47
a probowales sie kiedys bic w sukience i szpilkach? ja nie ale wydaje sie byc trudne do wykonania. Chyba ze widzowie hetero zaczynaja maja przewage dresow i glanow jesli chodzi o stroj do walki.

dagmik
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-02-12 20:28:27
komentarz usunięty przez użytkownika

dedede66
    Ocena: 3 (glosow:7)
2014-02-12 20:37:50
Ale taka z piorami w dupie i wsadzaniem sobie jezorow w mordy to juz jest Twoim zdaniem pokojowa? Nie ma juz nic wspolnego z agresja?

dagmik
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-02-12 20:45:10
komentarz usunięty przez użytkownika

foytaz
    Ocena: 3 (glosow:7)
2014-02-12 20:46:43
@Dagmik w tych "cywilizowanych" krajach pozwala się na adopcje homo a pedofilie określa 'orientacją'. Poza tym parady lgbt to kwintesencja agresji i chamskiego epatowania swoją wynaturzoną seksualnością.

grigore
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-02-12 20:52:56
Chyba cos mi umknelo, foytaz w ktorych krajach pedofilia nie jest karalna i jest okreslaana orientacja? bo chyba tylko w muzulmanskich gdzie gejow sie zamyka do wiezienia. cos gdzies tam uslyszales nie do konca nie wiadomo skad, i wszystko do kupy zebrales i nazywasz to prawda. Na jakim swiecie ty zyjesz czlowieku?Calowanie to agresja? To ja jestem seryjny gwalciciel kobiet w takim ukladzie. Ludzie wy naprawde wierzycie w to co mowicie? A jak gej na was kaszlnie to zlapiecie AIDS?

dedede66
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-02-12 21:03:07
Oczywiscie, ze takie zachowania sa agresywne. Agresja to troche szersze pojecie i nie wiaze sie tylko z waleniem po ryju. Bo czlowiek nie musi sie czuc atakowany tylko z tego powodu. Agresje mozna wyrazic za pomoca slow, jak i rowniez zachowania. Smialo mozna wyrazic znak rownosci pomiedzy lysym debilem bijacym kogo popadnie, a wymalowanym oblesnym facetem w szpilkach i ponczochach krzyczacym o "tolerancji", jednoczesnie grzebiac palcem w dupie swojego chlopaka.

dagmik
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-02-12 21:10:30
komentarz usunięty przez użytkownika

grigore
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-02-12 21:11:17
to ogladanie tych parad nic innego jak masochizm.Rozumiem ze wg tej definicji agresjii ja jestem czesto atakowany przez osoby czarnoskore w bialy dzien na ulicy, czasem atakuja mnie w pracy, tylko w domu jestem bezpieczny. bo mi sie czarni nie podobaja, to juz czyni z nich osoby agresywne? czarni czy geje chodzi ogolnie o kogos innego. Jest troche racji w tej agresji. Wszystko co inne od twojego stylu zycia zagraza twojemu porzadkowi i poczuciu bezpieczenstwa, potrzeba duzo sily wewnetrznej zeby widziec cos tak innego i nie czuc sie zagrozonym czy atakowanym.

dagmik
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-02-12 21:12:40
komentarz usunięty przez użytkownika

grigore
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-02-12 21:16:52
@dede c.d.niemniej nie swiadczy to o tym ze osoba "inna" jest agresywna a o tym ze ty czy ktokolwiek inny "atakowany" jest ofiara gdy tylko zostaje wyrwany ze swojego "comfort zone". To nie swiadczy o nich a o tobie. Nie swiadczy to zle o tobie ale ukazuje pewna slabosc. Odradzam podroze, ogladanie innych kultur moze byc nieco traumatyczne:)Lepiej pozostac w swoim ciasnym ale wlasnym swiatku bo tylko w nim nikt nie zaatakuje. Dagmik ma troche wiecej otwartosci, nie boi sie innosci i nie czuje sie atakowana. Kwestia nastawienia do swiata.Kazdy jest inny.

dedede66
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-02-12 21:29:53
A co Ty mi tu pedalstwo porownujesz do poznawania innych kultur? Pogielo Cie? Dewiacje nie sa czescia kultury. Czy ja sie czuje atakowany? Nie? Ale jesli widzialbym takiego jednego z drugim, to juz nie tylko ja moglbym sie poczuc, ale nawet moje dziecko, z ktorym moglbym przechodzic. Bo nie wmowicie mi, ze te czopy na paradach przed czymkolwiek, badz kimkolwiek sie hamuja.

grigore
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-02-12 21:40:40
homosekssualizm nie jest dewiacja, chodzi ogolnie o innosc- czy to inna kultura czy inna religia czy rasa czy orientacja, w taki sam sposob cie atakuja nic nie robiac w twoim kierunku i zajmujac sie samymi soba. A tak swoja droga jak czesto te parady odbywaja sie w Polsce? W irlandii Pride parade jest raz do roku, jak ja jestem w pracy i tylko w jednym miescie w stolicy. Z lamentu i skali przedstawianego problemu w polsce wyglada jakby parady byly co tydzien w kazdym miescie, zaczyna sie spod kosciola po sumie czekajac na widzow az wyjda:)

foytaz
    Ocena: 1 (glosow:7)
2014-02-12 21:49:41
Mam kandydata na kolejnego debila z cyklu "jestem pożytecznym idiotą i chcę się przypodobać". Ale do tematu, to Dagmik co dla Ciebie jest normą i nad czym się nie spuszczasz to jedno a drugie to to, ze poza Twoją normą są jeszcze inne. Teraz jak widać następuje podział na tych z parad i tych 'normalnych'. Dla mnie jest to podział i różnica taka sama jak między Mc Donaldem a Burger Kingiem. Wygląda inaczej, szkodzi tak samo.

dagmik
    Ocena: -2 (glosow:4)
2014-02-12 22:16:57
komentarz usunięty przez użytkownika

foytaz
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-02-12 23:16:48
"Valhalla" to jest...to coś, już nawet mój 7 letni syn wie co dobre choć on woli dźwięczne i skoczne Ensiferum zwłaszcza "Unsung Heroes". Notabene przy "valhalli" na full o mało nie trafiłbym do niej bo podczas zamieci wyciskałem ile fabryka dała na odcinku Kowal - Stryków.

dagmik
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-12 23:22:18
komentarz usunięty przez użytkownika

foytaz
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-12 23:24:46
wymiata tytułowy zwłaszcza w środku po instrumentalnej części:) Jak lubisz melodyjnie to Amon Amarth powinien Ci podejść.

dagmik
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-12 23:30:35
Znam i lubię :)

dagmik
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-13 00:51:20
komentarz usunięty przez użytkownika


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400