Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Ludzie się budzą !!!
ex-ogladacz1000  14-02-17, 02:20 Zgłoś
+ 446 -
Dodano: 2014-02-17, 02:20:44   przez: ex-ogladacz1000
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 446  Zgłoś nadużycie
237
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Wymuszenie
  •  9-latka zorganizowała zbiórkę dla chorej matki,
  •  W temacie
  •  Zakorkowali ulicę, bo robili sobie selfie
Ukryj komentarze(136)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
kamilj.turbo
    Ocena: 92 (glosow:106)
2014-02-17 05:27:54
i słusznie , może ciapate przypomną sobie co to były wyprawy krzyżowe ....

Talges
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-02-22 12:14:15
A i jeszcze jedno. Poczytajcie w tym plugastwie jak traktować kobiety i czy faktycznie są one równe wobec allaha tak jak mężczyźni. Prorok każe zakrywać się kobietom dlatego, że był prawdopodobnie zboczonym pederastą i fetyszystą który na widok odsłoniętej dłoni, szyi, łokcia dostawał wzwodu i spuszczał się. I to ma być prorok? Po kiego grzyba nam szatan jak można mieć takiego boga jak allah?

Talges
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-02-22 11:46:43
Różnice między Biblią a "świętą księgą" (specjalnie z małej litery i w cudzysłowu) 1.Bóg Koranu, Allah - nie jest Bogiem Biblii. 2.Koran wielokrotnie przekręca fakty biblijne, zmieniając je lub dodając nierzeczywiste historie. 3.Koran zaprzecza istnieniu Boga w Osobie Ojca, Syna i Ducha Świętego. 4.Koran zaprzecza, że Jezus jest Bogiem i że został zabity oraz ukrzyżowany. 5.Na zbawienie w islamie trzeba sobie zasłużyć uczynkami, a w chrześcijaństwie zbawienie jest z łaski, pewne i niezależnie od ilości uczynków.

Talges
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-02-22 11:48:31
Jak rozmawiać z muzułmanami? - dlaczego, skoro Koran miał być kontynuacją Biblii i ostatecznym objawieniem, nie jest zgodny z Biblią, zmienia jej treść lub podaje sprzeczne informacje? Przecież Bóg nie może sobie zaprzeczać ! - dlaczego Koran nie każe miłować nieprzyjaciół? - dlaczego Allah jest w jednej osobie i nie ma Syna? - dlaczego Koran zaprzecza ukrzyżowaniu Jezusa oraz Jego zmartwychwstaniu? - dlaczego wg Koranu, na zbawienie trzeba sobie zasłużyć, natomiast wg Biblii zbawienie jest z łaski?

Talges
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-22 11:51:42
Czy Koran nawołuje do świętej wojny tzw. dżihadu? OCZYWIŚCIE:)!!! Sura 2, 190 - 194 I zabijajcie ich, gdziekolwiek ich spotkacie Gdziekolwiek oni będą walczyć przeciw wam, zabijajcie ich!Taka jest odpłata niewiernym!...A jeśli kto odnosi się wrogo do was,to i wy odnoście się wrogo do niego,podobnie jak on odnosi się wrogo do was. Fragment Sury 4 Zaprawdę, niewierni są dla was wrogiem jawnym!

Talges
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-22 11:53:43
Sura 5, 33-34 Zapłatą dla tych, którzy zwalczają Boga i Jego Posłańca i starają się szerzyć zepsucie na ziemi,będzie tylko to,iż będą oni zabici lub ukrzyżowani albo też obetnie im się rękę i nogę naprzemianległe, albo też zostaną wypędzeni z kraju… Z wyjątkiem tych,którzy się nawrócą,zanim przejmiecie władzę nad nimi.I wiedzcie, że Bóg jest przebaczający, litościwy!

poznan2000
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-02-21 13:21:10
tłuc to islamskie robactwo zanim pojawi się w Polsce

mwmax
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-02-21 09:54:18
islam prowadzi sówj uryty dzichad od lat, nie muszą wysadzać sie w powietrze żeby zawładnąć krajem, jesli ich nie powstrzymamy zniszczą to w co wierzymy, nie ważne czy jestes chcrześcijaninem, prawosławnym, chindu, czy protestantem albo nie wierzący, dla islamu jesteś wrogiem niewiernym psem. europo obudz się! juz raz Sobieski uchronił europe od islamu, jesli trzeba bedzie zrobimy to drugi raz.

Balt-A-Zar
    Ocena: 5 (glosow:7)
2014-02-20 15:43:22
popatrzymy i pouczmy się na przykładzie Brytoli w co się przerodzi sytuacja kiedy państwo wbrew obywatelom forsuje multi-kulti dająć wolną rękę mniejszościom, mam tylko nadzieję że nowi templariusze nie skończą jak oryginał w jakiś piątek 13..

rallybart
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-02-20 07:58:28
Nareszcie. Templars reaktywacja...

mingus33
    Ocena: 4 (glosow:8)
2014-02-20 05:22:08
kilku zapaleńców nie wystarczy by dawny spokój powrócił, muslimy są niemile widziani a jednak ich przybywa. tak już pewnie zostanie.

Flowerq
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-02-20 02:49:48
''pedalski ateizm'' taka mała rada -spierd..laj do muślinów i nie wracaj,aha i kop w doope na do widzenia...

kary1977
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-02-19 23:19:05
Ciekawe kto jeszcze wyśle patrole...

videocop
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-02-19 22:54:44
Pozwolili na to, to teraz mają. Trzeba było lać Muslimów od początku. Teraz już trochę za późno.

Valdi75014
    Ocena: 7 (glosow:11)
2014-02-19 21:16:09
Ciapate psy niech wracaja do siebie i niech maszcza kozy od tylu à nie kurxa do Europy

sylwester2712
    Ocena: 10 (glosow:14)
2014-02-19 20:06:10
no a maja jakieś inne wyjście , policja i sądy które powinny walczyć z takimi patrolami jakie urządzali islamiści nie reagowali bo a nóż obrażą ich prawa albo zostana nazwani rasistami , ludzie zaczeli bać się chodzić we własnym kraju , no najwyższa pora było zacząć się bronić

grzechmen
    Ocena: 4 (glosow:10)
2014-02-19 18:55:12
BRAVO !!! Tylko trochę za późno. U nas jest jeszcze czas, można zrobić tak jak na południu Afryki Prezydent. Likwidacja meczetów z katolickiego Państwa ;-)

Hexogen
    Ocena: 7 (glosow:9)
2014-02-19 18:35:07
Ale mnie to cieszy, juz czas ich wytępić

pajakpajok
    Ocena: -1 (glosow:9)
2014-02-19 18:24:42
komentarz usunięty przez moderatora

avd1980
    Ocena: -1 (glosow:9)
2014-02-19 18:21:06
komentarz usunięty przez użytkownika

foytaz
    Ocena: -1 (glosow:7)
2014-02-19 18:20:31
Z ciapatymi najlepiej dyskutować wg wzorów jakie pozostawili po sobie wybitni znawcy tematu z końca XI w, czyli bracia Godefroy i Baldwin de Bouillon oraz Boemund I de Hauteville czy Rajmund de Saint-Gilles. To byli prawdziwi znawcy tematu. No i oczywiście ich cichy mecenas i mentor Aleksy I Komnen.

archiequatro
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-19 17:42:05
komentarz usunięty przez użytkownika

awesomebeauty
    Ocena: -5 (glosow:15)
2014-02-19 17:15:12
Wypowiadacie Sie na tematy na które nie macie pojęcia. Tzw ciapaci to indyjczycy którzy mają religię "sikh" nie ma nic wspólnego muzułmanami i są u siebie bo jak wiadomo indie to kolonia brytyjska. Najgorsi są islamiści nie chce tu unarodowiac islamu bo jest w wielu krajach takich jak pakistan i niektore kraje afrykańskie.

grigore
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-19 20:16:08
indyjczycy?!

Samwise_Gamgee
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-02-20 02:01:41
ale to raczej nie Indusi robią te muzułmańskie patrole więc o chooj ci chodzi?

piyrwqe
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-02-20 06:52:27
Pewnie chciał napisać "Indianie" :-))

trybik
    Ocena: 13 (glosow:17)
2014-02-19 17:00:27
brawo Brytole a już bałem się że czmychniecie i poddacie się arabom tak trzymać

seban72
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-02-19 16:55:45
Jesli Bog stworzyl czlowieka to diabel stworzyl religij. SEBAN72

chester111
    Ocena: 18 (glosow:18)
2014-02-19 16:43:39
Nie dziwię się Brytyjczykom. To tak jak by jakiś obcy człowiek wlazł do twojego domu,wyżerał ci z lodówki i mówił ci jak masz żyć.

abwee87
    Ocena: -2 (glosow:6)
2014-02-19 16:41:49
PolskiAteizm ale nie rozumiem twojego toku myślenia minusujesz mnie za co? Ja nie nawołuję do krucjat, ani tym bardziej nawracania kogoś na siłę. Komentuję aktualne zdjęcie.

PolskiAteizm
    Ocena: -3 (glosow:9)
2014-02-19 16:47:41
komentarz usunięty przez użytkownika

abwee87
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-02-19 16:28:54
Poza tym w islami nie ma rozdzielenia państwa od religii. Mahomet spisał ich prawa które dotyczą KAŻDEJ dziedziny życia. W Turcji którą znacie z wycieczek nadal popełniane są morderstwa honorowe. Ostatnio nawet chyba w Pakistanie zabito dziewczynę za posiadanie konta na fb.

M1CLAY19
    Ocena: 5 (glosow:7)
2014-02-20 01:01:59
Mahomet nic nie spisal bo byl analfabeta. Spedzil kilkadziesiat lat w odosobnieniu ,mial loty,swoje wizje przekazywal cwaniakom ,ktorzy mogli pisac co im sie podoba bo o autoryzacji nie moglo byc mowy. Potem molestowal a nastepnie gwalcil dziecko i stal sie wzorem dla wszystkich muslimow.Koran jest dostepny takze w j.polskim wiec mozna poczytac.

abwee87
    Ocena: 6 (glosow:12)
2014-02-19 16:22:01
Muzłumanie się nie zmienią jest to religia która nadal tkwi w 7 wieku naszej ery. U nas w chrześcijaństwie kiedy występujesz z kościoła większości to nie interesuje. W islamie bycie apostatą jest karane śmiercią - jest największą zbrodnią. Jest wiele historii ludzi którzy odeszli od islamu, a na których ciąży prawny wyrok śmierci i muszą się ukrywać. Poza tym to religia hipokryzji, islam religią pokoju - tak twierdzą muzłumanie, ale jednocześnie ich misją jest dżihad, nawracanie niewiernych siłą.

PolskiAteizm
    Ocena: -13 (glosow:15)
2014-02-19 16:33:18
komentarz usunięty przez użytkownika

CalliforniaGirl
    Ocena: 6 (glosow:14)
2014-02-19 16:37:04
PolskiAteizm - to ty pierdoli*sz farmazony. Nałykałeś się czegoś z telewizji nie będąc nigdy w krajach islamskich.

Balt-A-Zar
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-02-20 15:51:56
polski ateizm - tak Ci powiem: nasi chrześcijanie są lepsi niż jacykolwiek muzułmanie, bo już przeszli przez swoje mroki średniowiecza a islam właśnie je przerabia, więc w moim dobrze pojmowanym ateistycznym interesie jest wspierać katolików w walce obronnej przeciw islamowi jeśli taka koniecznośc zajdzie, zgadzaszię z takim pkt odniesienia? bo jak muzułmanie zaczną świrować i nakręcą katoli to nam ateistom nie będzie nigdzie dobrze

NoZastanowSie
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-02-23 14:40:41
PolskiAteizm, w tamtych czasach nie tylko chrzescijanizm byl taki, wszystko takie bylo, bestialskie! ale swiat poszedl do przodu.... no procz wyznawcow islamu.

majorero
    Ocena: 8 (glosow:8)
2014-02-19 16:09:41
Fanatyzm religijny (każdy) cofa nas w czasy średniowiecza.

usmieh
    Ocena: 4 (glosow:10)
2014-02-19 15:41:16
Mam nadzieje że my nie pozwolimy na to żeby ciapaci np: chcieli wschodnią Warszawę.

bleidd
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-02-19 15:15:51
dziwne bo ciapaki sprzedaja przewaznie alkohol w swoich sklepach

PolskiAteizm
    Ocena: -4 (glosow:10)
2014-02-19 15:23:01
komentarz usunięty przez użytkownika

CalliforniaGirl
    Ocena: 10 (glosow:16)
2014-02-19 15:27:56
Nie masz racji. Muzułmanie odstępujący od islamu są tylko w Niemczech - Turcy. Jeśli chodzi o Anglię, to myślisz, dlaczego ma taki wielki "śmieciowy" problem? Ponieważ napływa fala konserwatywnych ciapatych, którzy żądają już nawet przestrzeni powietrznej!? Jak można być takim hipokrytą, przyjechać do Londynu, gdzie rząd karmi ciapatego i jego 243243 bachorów a potem straszyć ludzi krzycząc, że wschodni londyn to teren allacha. Sama byłam zaczepiana przez takich za picie alkoholu, które jest w Wielkiej Brytanii DOZWOLONE! Islam - religia hipokryzji. Sprzedają bo allach nie patrzy i m

PolskiAteizm
    Ocena: -12 (glosow:14)
2014-02-19 15:35:21
komentarz usunięty przez użytkownika

CalliforniaGirl
    Ocena: 8 (glosow:12)
2014-02-19 15:46:32
Tak walczą z islamizacją? Jak się wypowiedziałam owszem Turcja - tak. Mimo konserwatystów w rządzie młodzi ludzie próbują walczyć. Ale w innych krajach już tak kolorowo nie jest. Arabia Saudyjska, Irak, Iran, Pakistan, kraje Afrykańskie właśnie konserwatyści z tych krajów lgną do Anglii. Ty uważasz, że w Anglii nie ma problemu!? Czy ty kiedykolwiek byłeś w dzielnicy Whitechapel!? Skoro już mogą odrąbać ci łeb w Londynie, albo pobić za to, że w swoim kraju popijasz alkohol mimo, że jest dozwolony i ściąga się choinki żeby ich nie obrazić, wyzywa się od dziwek tą która nie ma reklamówki na głowi

CalliforniaGirl
    Ocena: 10 (glosow:14)
2014-02-19 15:49:02
to chyba jest to dość spory problem! Jak można przyjechać do kraju, który karmi całą rodzinę i żądać praw i dostosowania się Brytyjczyków do religii koranu!? W Anglii, Francji i Belgii to problem nr 1!! Konserwatyści z Bliskiego Wschodu naciągają do Europy niszcząc pielęgnowaną od lat historię, kulturę i tradycję. Wyobraź sobie siebie z krzyżem w Arabii Saudyjskiej. Ucinają ci łeb, podczas gdy sami w Anglii żądają praw koranu i ściągania krzyży. Czy to nie akt hipokryzji!?

PolskiAteizm
    Ocena: -16 (glosow:16)
2014-02-19 15:49:56
komentarz usunięty przez użytkownika

PolskiAteizm
    Ocena: -5 (glosow:7)
2014-02-19 15:54:33
komentarz usunięty przez użytkownika

CalliforniaGirl
    Ocena: 6 (glosow:12)
2014-02-19 16:01:07
Byłeś kiedykolwiek w krajach islamskich? Próbujesz mi wmówić, że w Egipcie i w Maroko przez które Francuzi teraz cierpią, nie istnieje już religia islamu? W Palestynie? Obejrzyj sobie nowy film " w ciemności" i zobaczysz jak w Palestynie ludzie "odchodzą" od islamu. Chociaż film ma wątek homoseksualny, może cię zniesmaczyć ;) To skąd się biorą te dziwne worki na śmieci w Anglii, skąd zatem bierze się ten problem w Anglii, że Bt]Brytyjczycy tracą swoje tradycje, historię przez Muzułmanów? może to nie prawda?

PolskiAteizm
    Ocena: -7 (glosow:7)
2014-02-19 16:05:02
komentarz usunięty przez użytkownika

CalliforniaGirl
    Ocena: 5 (glosow:9)
2014-02-19 16:10:42
Obalili rząd a nie islam! W Egipcie dalej koran odgrywa najważniejszą rolę. Myślisz, że oprócz Kairu i wypoczynkowych Sharm el Shaikh, Hurghada, Marsalam nie ma już innych ludzi? Gdyby nie wpływy Francji Maroko nie byłoby jednym z bogatszych krajów Afryki.

PolskiAteizm
    Ocena: -10 (glosow:10)
2014-02-19 16:13:09
komentarz usunięty przez użytkownika

CalliforniaGirl
    Ocena: 9 (glosow:11)
2014-02-19 16:16:02
Niestety islam ma to do siebie, że w nim zawarte są już ideologie. Wróć do szkoły i poucz się.

PolskiAteizm
    Ocena: -13 (glosow:13)
2014-02-19 16:18:51
komentarz usunięty przez użytkownika

CalliforniaGirl
    Ocena: 11 (glosow:13)
2014-02-19 16:24:44
Najciekawsze jest to, że minusują mnie ludzie o tych samych poglądach co ja a robią to tylko dlatego, bo to moje komentarze. Kocham hejterów na tym portalu :)

CalliforniaGirl
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-02-19 16:26:35
Czyli uważasz, że w Anglii nie ma problemu z islamistami?

PolskiAteizm
    Ocena: -12 (glosow:12)
2014-02-19 16:27:17
komentarz usunięty przez użytkownika

CalliforniaGirl
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-02-19 16:27:48
Czyli uważasz, że Anglia nie ma takowego problemu?

majorero
    Ocena: 1 (glosow:7)
2014-02-19 16:28:18
Ciapaki w Londynie, ci którzy mają sklepy, to głównie Hindusi, a nie Arabowie.Zresztą określenie "ciapak" odnosiło się pierwotnie wyłącznie do Hindusów.A Hindusi mogą pić alkohol bo nie są muzułmanami.

PolskiAteizm
    Ocena: -7 (glosow:7)
2014-02-19 16:28:33
komentarz usunięty przez użytkownika

CalliforniaGirl
    Ocena: 1 (glosow:7)
2014-02-19 16:32:48
Czyli uważasz, że Anglia nie ma problemu z Muzułmanami. Nic się nie dzieje, wszystko jest w porządku, tak jak powinno być? ;)

PolskiAteizm
    Ocena: -6 (glosow:6)
2014-02-19 16:36:11
komentarz usunięty przez użytkownika

CalliforniaGirl
    Ocena: 4 (glosow:10)
2014-02-19 16:39:19
A problem z Muzułmanami? Dlaczego w niektórych szkołach dzieci muszą uczyć się o Koranie by "bliżej poznać kulturę" przyjaciół? Dlaczego ludzie zostają napadani za to, że robią coś co w ich kraju jest dozwolone i co ważniejsze, robią to u siebie? Z jakiej perspektywy Whitechapel miałby być terytorium allacha?

PolskiAteizm
    Ocena: -4 (glosow:4)
2014-02-19 16:43:24
komentarz usunięty przez użytkownika

majorero
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-02-19 16:48:53
Ideał nauczania religii powinien sprowadzać się do nauki o religii.Gdyby jedni, drudzy i trzeci nauczyli się w co wierzą koledzy z klasy to może te patrole nie byłyby potrzebne. Zorientowaliby się, że wierzą w tego samego Boga.Anglicy już mają problem z muzułmanami, albo raczej niektórzy Anglicy lokalnie maja problem z muzułmanami. Niezależnie od tego czy jest ich kilkuset, czy mniej, czy więcej, to są oni aktywni.Są to koszty państwa nad którym nigdy nie zachodziło słońce.

dagmik
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-02-19 16:49:50
komentarz usunięty przez użytkownika

CalliforniaGirl
    Ocena: 4 (glosow:6)
2014-02-19 17:08:11
Owszem, nie ma może ekstremistów ale cała ta religia jest oparta na tym. W Anglii to wręcz plaga. Bycie szykanowanym za to, że jest się obywatelem swojego kraju.

PolskiAteizm
    Ocena: -4 (glosow:4)
2014-02-19 17:09:27
komentarz usunięty przez użytkownika

CalliforniaGirl
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-02-19 17:19:15
stacey dooley investigation. / Muslim Patrol' Sharia vigilantes take to streets in East London / poczytaj sobie o muslim patrol.

majorero
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-02-19 17:20:59
Trochę obok tematu, ale nie do końca. Rozmawiałem kiedyś z "mieszańcem".Ojciec Włoch, matka Jamajka. On urodził się w Edynburgu.Pytam go kim on się czuje? Odpowiedź: Szkotem, i miał piękny, szkocki akcent.Ci muzułmanie też są teraz u siebie, zwłaszcza ci, którzy się tam urodzili.Islam nie jest oparty na ekstremizmie,z koranu, z biblii zawsze można wyciągnąć coś czym można walczyć z innymi.

CalliforniaGirl
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-02-19 17:22:04
" Is not so Gret Britain". Jakie źródło? ! Wejdź sobie na youtube skoro sam nigdy nie byłeś w Anglii...

CalliforniaGirl
    Ocena: 4 (glosow:6)
2014-02-19 17:26:07
Muzułmanie nie są u siebie, nie Ci w Anglii. Inaczej wygląda sprawa w Niemczech gdzie do Berlina jako Gastrbeiter przyjechało mnóstwo Turków, którzy zżyli się z niemieckim społeczeństwem, odstępując od meczetów i walk o prawa Allacha. W Niemczech 2 pokolenie Arbeisgaste to już urodzeni w Niemczech. Ekstremiści i Muzułmanie z Arabii, Pakistanu zaczęli swoją migrację dopiero z końcem lat 90-tych! A to różnica jednego pokolenia. Urodzeni na miejscu w Anglii 90% nie ma skończonych 18-tu lat! I wciąż napływają nowi.

dagmik
    Ocena: 5 (glosow:7)
2014-02-19 17:29:43
komentarz usunięty przez użytkownika

archiequatro
    Ocena: 6 (glosow:10)
2014-02-19 17:31:13
CalliforniaG-szkoda nerwow na dysputy z przyglupami ,ktorzy nie maja bladego pojecia i zlosliwie pieprza na przekor.Jezeli ktos twierdzi ze Egipt odchodzi od islamu to znaczy ze zyje na innej planecie alb zna Egipt z "miesnego jeza".Na pogrzebie prezydenta Nasera w 1970 bylo miliony Egipcjan.Nie bylo zadnej burki a byly miniowy. Dzis na ulicach Kairu ciezko spotkac kobiete bez nakrycia glowy ,a te nieliczne sa szykanowane.

majorero
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-02-19 17:32:20
Ci co przyjechali do Anglii też przyjechali do pracy. Nie można mówić,że nie są u siebie tylko dlatego,że dalej wyznają swoją religię.Jeżeli dostali obywatelstwo, a w większości są obywatelami, to są już u siebie.

CalliforniaGirl
    Ocena: 5 (glosow:7)
2014-02-19 17:36:36
Są u siebie przez pryzmat prawa. To prawda, ale z punktu widzenia religii i trdycji nigdy, a te są nieodłączoną wartością danego kraju i jego historii. Muzułmanie nie mają prawa narzucać swojej religii! Ponieważ Anglia jest chrześcijańska. Poza tym połowa tych nierobów jest nielegalnie i nawet nie wiemy ilu ich naprawdę jest. Niestety zróżnicowanie kulturowe też ma na to wpływ i jako islamiści nie mają prawa szykanować innych za tradycje, które są nieodłączną częścią kraju, w którym żyją!

majorero
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-02-19 17:42:39
Nikt nie ma prawa szykanować drugiego człowieka za wiarę lub jej brak.Ale w tym co piszesz jest pewna pułapka. Chrześcijaństwo na wyspach tez jest napływowe, a nie "naturalne". Jak wszędzie zresztą.

archiequatro
    Ocena: 3 (glosow:7)
2014-02-19 17:43:08
W Bradford sa specjalni lowcy glow niewiernych. Przykladowo: dziewczyna z islamskiej rodziny konczy studia,zaczyna prace w powaznej firmie,widzi inny swiat,innych ludzi,chce zyc po europejsku.Jest jednak maly problem.Jest przeznaczona jakiemus wiesniakowi w Pakistanie.Dziewczyna odmawia i ucieka z domu.Bracia i ojciec wynajmuja lowce,ktory ma ja dnalezc(jezeli juz zhanbila rodzine to i zabic).Pare lat temu jeden z przypadkow byl ujawniony. Glosno o tym bylo o paru islamskich taksowkach.

majorero
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-02-19 17:47:59
Jak spojrzeć na parę absurdów tutaj, to dziewczyny, które związały się z kimś o innym kolorze skóry są przez dużą część userów nazywane kooorwami, szmatami itp. Niewiele ci komentatorzy różnią się mentalnością muzułmanów.

dagmik
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-02-19 17:58:18
komentarz usunięty przez użytkownika

majorero
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-02-19 18:08:08
@dagusiu, masz rację. Gdzieś powyżej, ale nie w tej dyskusji, napisałem,że każdy fanatyzm religijny cofa nas do średniowiecza.

majorero
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-19 18:16:24
Ktoś mi kiedyś tłumaczył dlaczego na Hindusów mówią ciapaci.Ale nie pamiętam, choć wydaje mi się,że nie było to obraźliwe, bardziej w śmieszny sposób coś wytykające.

dagmik
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-02-19 18:25:14
komentarz usunięty przez użytkownika

majorero
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-02-19 18:36:03
I to jest błąd. "Ciapaci" to byli Hindusi i miało to raczej pozytywne znaczenie, a "brudasi" to Arabowie i nie miało to pozytywnego znaczenia.Wymieszało się to chyba w Polsce, a nie w Anglii i w Polsce "ciapaci" zyskało pejoratywnego znaczenia na oznaczenie Arabów.Coś mi się kojarzy, ale nie na 100%, że "ciapaty" powstał od hinduskiej wymowy słowa "zapłaci", co było często słyszane w sklepach właśnie.

dagmik
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-19 19:01:47
komentarz usunięty przez użytkownika

M1CLAY19
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-02-19 21:19:35
Geneza slowa "ciapak/ciapek" jest nieodkryta. Mnie uczono ze to od "ciabatta" ale pewnym jest ,ze ladnych pare lat temu nie bylo to okreslenie obrazliwe i tak jak pisze majorero ,tyczylo sie hindusow. Dla mnie osobiscie ,praktycznie za sprawa przebywania na wiosce,rozroslo sie takze na muslimow. Jedno jest natomiast pewne,ze w chwili przyjazdu na Wyspy bylem przepelniony tolerancja do kolorow,narodowosci,religii i kultur.Obcowanie z nimi szybko mnie z tego wyleczylo i leczy do dzis.

majorero
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-19 21:49:31
Ale Hindusi nie mieli ciabatty. To pieczywo makaroniarzy.

M1CLAY19
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-19 23:00:00
OK. Ja tylko napisalem jak mnie uczono 10 lat temu. Wedlug slownika slangu ciapki na lubelszczyżnie i podkarpaciu to kapcie.W/g Ponglish to Indie ,Pakistan lub Bangladesz. Mysle ze koles z Kaszmiru ;pakol wziety za hindusa lub odwrotnie nie bedzie zadowolony (tak jak na Slowak nazwany pepikiem).W/g wikipedi i wszystkich mediow kazda ciezarowka to TIR choc jest to idiotyzm. Język ewoluuje nie zawsze w dobrym kierunku. Moze napiszemy do Miodka by zglebil entymologie ciapola. :-)

majorero
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-02-19 23:06:52
Poszukałem. Tsiapaty bread to nazwa placka z mąki i wody. Mąka nazywa się właśnie tsiapaty. Placki pochodzą z Azji: Indie, Pakistan, Bangladesz.

M1CLAY19
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-02-19 23:15:12
Znalazlem jeszcze takie cos ---Indian Chapati Bread-----.Mysle ze byc moze o to chodzilo a dla mnie jako swiezaka CHAPATI i CIABATTA brzmialo tak samo.

majorero
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-19 23:22:08
To jesteśmy zgodni.

M1CLAY19
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-02-19 23:24:50
No to jestesmy w domu (nie wazne gdzie on jest) i wiemy dlaczego tak sie na nich wola.Moze i lepiej ze nie robilismy fatygi prof.Miodkowi bo gdybym ja do niego napisal zszedl by biedak na zawal. Pozdrawiam i namawiam do polskiego chleba. Moja kobieta ostatnio zaczela piec.Z polskiej maki ,chrupiacy,jeszce cieply posmarowany maslem. Bochenek znika w 5 minut.Bajka i flashbacki z dziecinstwa.

Talges
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-21 20:29:19
Dobra. To umówmy się że nazwiemy ich KOZOJ@#CY i po temacie. świńska krew i łeb załatwia sprawę pochlapcie drzwi meczetu a żaden już tam nigdy nie wejdzie.

PolskiAteizm
    Ocena: -11 (glosow:11)
2014-02-19 15:12:47
komentarz usunięty przez użytkownika

PolskiAteizm
    Ocena: -5 (glosow:5)
2014-02-19 15:21:05
komentarz usunięty przez użytkownika

damian.szefo
    Ocena: 6 (glosow:8)
2014-02-19 16:02:48
Jesteś tak pustym człowiekiem że dla ciebie stworzą specjalna kategorię. Mało jest tak ograniczonych ludzi jak ty. Myślałem że komsomolec jest największym debilem ale zmieniam zdanie, przebiłeś go.

wiejskisplaw
    Ocena: 4 (glosow:8)
2014-02-19 16:09:21
komentarz usunięty przez moderatora

PolskiAteizm
    Ocena: -7 (glosow:7)
2014-02-19 16:14:40
komentarz usunięty przez użytkownika

wiejskisplaw
    Ocena: 5 (glosow:7)
2014-02-19 16:21:28
komentarz usunięty przez moderatora

PolskiAteizm
    Ocena: -6 (glosow:6)
2014-02-19 16:26:04
komentarz usunięty przez użytkownika

wiejskisplaw
    Ocena: 4 (glosow:8)
2014-02-19 16:54:45
komentarz usunięty przez moderatora

PolskiAteizm
    Ocena: -4 (glosow:6)
2014-02-19 17:08:24
komentarz usunięty przez użytkownika

kaiko26
    Ocena: 3 (glosow:7)
2014-02-19 20:21:59
powiedz mi jestes zadeklarowanym ateistą a wypowiadasz sie na tematy religii które są Tobie obcym pojęciem i jako ateista czyli osoba nie wierząca w żadne poglądy religijne nie posiadająca ideałów nie powinieneś nawet sie tu udzielać chyba ze twój ateizm jest wyssany z palca i boisz się przyznać do swojej przynależności religijnej aby z ukrycia hejtować innych za swoje poglądy no chyba ze jesteś agnostykiem ale mylisz pojęcia

olo2411
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-02-20 00:30:24
polskiateizm, strasznie płytki umysłowo jesteś, chrześcijanin nie podetnie ci gardła za innowiernoś, w przeciwieństwie do islamistów. Tak na marginesie, skup się lepiej na nauce, i zapoznaj się ze znakami interpunkcyjnymi. Zamiast treściwej wiadomości, powstaje bełkot.

puszczyk82
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-02-20 10:20:49
polski ateizm obejrzyj sobie film" ksiega ocalenia" tam jest pokazane co wart jest swiat bez wiary

puszczyk82
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-02-19 14:47:42
enteros- kazdy inny wszyscy rowni, to jest ku...a twoje hasło i do tego to doprowadziło, i szacun dla tych patroli niech przetrzebia troche ciapatych bo sie we łbach pierdzieli i to nie tylko im!!!

konias12
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-02-19 14:21:16
co ma zrobić policja jak tu co 4 to brudas.

wojtalo
    Ocena: 9 (glosow:11)
2014-02-19 14:05:23
Wiochą jest fakt, że muszą się tym zająć obywatele, bo policja w imię lewackiej poprawności politycznej przygląda się wszystkiemu z boku.

C2ShadowMan
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-02-19 14:04:44
Gdzie dwie religie się biją, tam trzecia korzysta. Bankierzy zacieraja raczki

DXPac
    Ocena: 7 (glosow:9)
2014-02-19 13:59:00
Bardzo dobrze.!!!! Piękna sprawa !!!!! jak władza nie umie sobie poradzić nie należy czekać i trzeba wziąć sprawy w swoje ręce !!!!! całkowicie popieram a te nie szanujace naszej Europejskiej kultury brudasy niech spieprzają do swoich krajów jeśli nie podoba im się nasza kultura tzn. alkohol, kanapki z wpieprzowiną czy NASZE kobiety chodzące same po ulicy z odsłoniętą twarzą.

Coolerss
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-19 13:30:51
Cenzura działa! Zaczyna się blokowanie strony britainfirst.org Jednak TOR to dobra rzecz :]

ErmIN656
    Ocena: 7 (glosow:9)
2014-02-19 13:23:01
komentarz usunięty przez użytkownika

marcind5891
    Ocena: 7 (glosow:7)
2014-02-19 12:39:37
"... My, prawdziwy naród Wielkiej Brytanii, będziemy ścigać was od rana do wieczora!..." a skończy się jak w '40 że Polacy będą im tyłki ratować :D

dagonaira
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-02-19 12:30:12
taaak, tłum się budzi i "wydarza"...

massdnm07
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-19 12:25:42
Wiecie co mi to nawet tych angoli nie jest żal! Sami są sobie winni wpuszczają brudasów do siebie to teraz niech się męczą !

tlenowygonzo
    Ocena: 11 (glosow:11)
2014-02-19 12:11:56
Zaraz wyborcy Palikota czy różene tam Środy i Szczuki oskarżą ich o prześladowanie muzułmanów.

SuperGL
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-02-19 15:29:12
Dokladnie zamiast sie zajac glodnymi dziećmi czy splacaniem wlasnego dlugu publicznego. Ruch Palikota to centralny burdel

NoZastanowSie
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-23 14:49:43
o przesladowanie muzulmanow polegajace na tym, ze nie moga nas przesladowac.

Qhunt77
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-02-19 11:50:52
""..i słusznie , może ciapate przypomną sobie co to były wyprawy krzyżowe ...."" w obrazie całóśći wypraw krzyżowych to chrześcijanie wyszli z obitą dupą wiec to zły argument

maro1981
    Ocena: 8 (glosow:12)
2014-02-19 11:44:13
to nie jest wiocha! postępują bardzo mądrze

azmadon
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-02-19 11:39:14
Brawo !!! Lać ile wlezie te ciapate ryje.

danioo94
    Ocena: 16 (glosow:18)
2014-02-19 11:11:53
Brawo, brawo . Serce rośnie czytając takie piękne teksty, wreście Anglicy pokazują ze mają jaja, a nie ciągle dawali sobą pomiatać w ich własnym kraju. Mam nadzieje ze do Polski nie dojdzie ta hołota, zresztą mamy "obrońców" kibole/dresy to by się nawet cieszyli z tego faktu by się mogli wyżyć na ciapatych, a normalnych ludzi zostawić w spokoju :)

szyps
    Ocena: 6 (glosow:6)
2014-02-19 13:12:49
Do nas nie przyjadą. Mamy za niskie zasiłki.

king_gr
    Ocena: 8 (glosow:10)
2014-02-19 11:10:22
Dobra akcja. Trzeba im pokazać, że to MY-EUROPEJCZYCY jesteśmy u siebie. Ma ktoś może link do filmu z patrolu?

Gregory_k
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-20 01:24:39
www.euroislam.pl/index.php/2014/02/patrole-chrzescijanskie-w-londynie/

liseklisek6666
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-17 20:40:41
oby u nas nic takiego się nie stało.

carmamir
    Ocena: 17 (glosow:21)
2014-02-17 16:27:25
To jest UK i tu panuja zasady prawa Rzymskiego nie jakiegos shitatu. Mieszkam cale szczescie w Szkocji gdzie jest to w miare ostoja bez rozno kolorowych osob, na osiedlu tez nie mam nikogo (cena domow zaczyna sie od 290tys funtow :>)... Nie mam nic przeciw innym ludziom ale jesli sa w Europie to maja sie zachowywac jak my, to ze ich goscimy tu nie znaczy ze maja prawo zmieniac nasze przyzwyczajenia czy zasady. Tyczy sie to kazdego kraju w Europie. Dosc zasranej poprawnosci politycznej, dosc lewactwa.

leo80
    Ocena: 13 (glosow:13)
2014-02-17 13:27:09
to nie jest wiocha , nikt nie będzie bezkarnie konfiskował alkoholu ;-)

Krzysztof_Jarzyna
    Ocena: 13 (glosow:15)
2014-02-17 10:36:03
To nie jest wiocha, to jest akcja, którą naród brytyjski powinien wykonać dawno temu!

carmamir
    Ocena: -1 (glosow:5)
2014-02-17 16:29:25
Problem jest wlasnie poprawnosc polityczna. Jakos marynarka z Europejskich krajow nie ma jakos przeciwskazan aby rozpieprzyc statek piratow poza Europa ale tu sie zachowuja jak chorzy lewacy z lewackim mozgiem. A pakole tez mysla ze ludzie zniosa tu wszystko. Jesli narod zgodzi sie i bedzie chcial to i rzadzacych wybiora agresywnych. Niech tak dalej igraja a obudza sie z bombami wodorowymi w swojej pakolskiej stolicy.

antony
    Ocena: 5 (glosow:11)
2014-02-17 08:48:53
szykuje się wojna miedzy islamem a chrześcijanami

sangre666
    Ocena: 4 (glosow:8)
2014-02-17 09:29:56
ta woja trwa niemalże od początku istnienia obu religii.

admin1944
    Ocena: -12 (glosow:28)
2014-02-17 06:17:26
JEDNI I DRUDZY TO BANDA DEBILI Z KOMPLETNIE WYPRANYMI MOZGAMI !!.

ex-ogladacz1000
    Ocena: 13 (glosow:15)
2014-02-17 11:56:48
ty jesteś debilem z mózgiem wypranym przez poprawność polityczną. Kroki muszą być przedsiewzięte, a je...ne lewactwo zaprasza więcej beżowych ku swej i mojej zagładzie. Mnie nie obchodzi czy to chrześcijanin czy zielonoświątkowiec czy buddysta, ale tej zarazie trzeba się postawić - koniec, kropka. Chcesz żeby twoje dzieci w przyszości były gwałcone i oblewane kwasem wyjedz do kataru. Normalny kraj zostaw normalnym ludziom.

kamilj.turbo
    Ocena: 92 (glosow:106)
2014-02-17 05:27:54
i słusznie , może ciapate przypomną sobie co to były wyprawy krzyżowe ....

vacarius
    Ocena: -12 (glosow:20)
2014-02-17 03:35:11
Jedni i drudzy siebie warci.

ex-ogladacz1000
    Ocena: 9 (glosow:17)
2014-02-17 04:00:00
i jedni i drudzy więcej warci niż tacy jak ty


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0500