Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Nie boi się korozji
Elbing  14-03-02, 00:40 Zgłoś
+ 167 -
Dodano: 2014-03-02, 00:40:44   przez: Elbing
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 167  Zgłoś nadużycie
318
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Nie wolno
  •  Joanna Senyszyn w 140 znakach pokazała
  •  Woreczek niezbędny, ubogacenie
  •  Niech ktoś mi powie
Ukryj komentarze(44)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
zenekf
    Ocena: 31 (glosow:35)
2014-03-03 19:49:01
Ta rdza jest celowa. To rat rost style. Proces kontrolowanego "pordzewiania" elementów auta kosztowo porównywalny jest z lakierowaniem. Więc nie widzę tu wiochy.

colo12wp
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-14 00:56:32
Taki zestawik jak ten VW i Czarnulka na dole by mi się przydał ;D

michaeloo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-06 21:47:49
TRACH

strzala320
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-03-05 23:55:40
Ruchałbym...

Pziuta
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-05 10:49:58
dobrze ze nap[isales ze to taki styl bo bym omyslał ze reszta to ocynk Idioto :P

Pziuta
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-03-05 10:47:56
dzieki ze napisales ze to taki styl bo bym pomyslał ze reszta to ocynk idioto:P

krolewnasciezka
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-03-05 10:39:28
ja jako baba wiem, ze to rat style, wiec ten kto do dodal musi byc ladnym ignorantem;p

grubypm
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-04 20:30:08
komentarz usunięty przez moderatora

Slepecci
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-03-04 16:29:54
Wiochą jest skorodowany plastikowy błotnik w pandzie:D

djetka228
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-03-04 15:46:42
Ten kto to dodał to widze prawdziwy znawca

kamilova
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-03-04 13:24:19
Samochody Git a i czarnula niczego sobie.

rogalo17
    Ocena: 5 (glosow:5)
2014-03-04 10:12:07
gimby nie wiedzą co to ratstyle, dlatego widza tu wiochę.

paraolsztyn
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-03-04 09:43:59
no spoko, tylko, że to jest lakier "rat style".

Marek-irl
    Ocena: -2 (glosow:4)
2014-03-04 00:31:32
komentarz usunięty przez użytkownika

kamisio85
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-03-03 22:54:12
Mod kretynie. Czemu jeszcze to nie zostało usunięte? To nie jest wiocha tylko rost (rat) style!!!!!!!!!!!!!!

szulcik
    Ocena: 5 (glosow:5)
2014-03-03 22:07:01
Kiedys marzyłem o Corrado ;) fajne autko ..

Kawasaki
    Ocena: 9 (glosow:9)
2014-03-03 21:41:44
Wiochę to zrobił ten co to wrzucił.

furinmorte
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-03-03 21:32:34
komentarz usunięty przez moderatora

Chester_77
    Ocena: -3 (glosow:3)
2014-03-03 21:31:26
Pierwsze wiocha, drugie fajne

kkkarola
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-03 20:01:45
to z corrado, jaka wiocha? swietne zdjecie!

zenekf
    Ocena: 31 (glosow:35)
2014-03-03 19:49:01
Ta rdza jest celowa. To rat rost style. Proces kontrolowanego "pordzewiania" elementów auta kosztowo porównywalny jest z lakierowaniem. Więc nie widzę tu wiochy.

MINTOR
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-04 15:25:31
Tylko po co robić takie rzeczy? Dla mnie jasne jest, ze rdza jest op prostu niepożądana. Jakiś dziwny fetysz, czy jak?

Czupur82
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-03-03 19:45:29
Fajne rusty i tyle...a dziewczyny jeszcze lepsze ;]

elefteria
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-03-03 19:20:29
Sosnowiec - i wszystko jasne. ;)

sebols
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-03-03 19:18:00
Ciekawe gdzie fotograf znalazł aż dwie ładne niemiki(pierwsze zdj). Jedno jest pewne długo szukał.

irek285
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-03 19:13:57
Niemki i takie ladne? nie wierze!!!

astaii
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-03-03 18:48:39
Scirocco ty chyba w życiu nie widziałeś,to Corrado jest!!!

darkflower
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-03-03 18:41:01
wg mnie zdjęcie nr 2 to żadna wiocha, nawet ze dość ciekawe

monterr78
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-03 18:40:43
nasza polka zabija uroda te dwie niemry

monterr78
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-03 18:35:52
komentarz usunięty przez użytkownika

soulraver1984
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-03 18:18:09
chętnie wymienię oponę

mateos1708
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-03-03 17:50:21
z pierwszego zdjęcia to facet musiał być James'em Bond'em skoro na starego fiata wyrwał dwie laski :D

lukasz1994V
    Ocena: -4 (glosow:4)
2014-03-03 17:46:59
Blachy z Sosnowca na drugim obrazku :D

Errad
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-03-03 17:42:04
Ta "rdza" czyli cecha tuningu rost-style jest ostatnio niesamowitą plagą- jak ktoś nie ma pomysłu na jaki kolor pomalować atrapę w e36 to maluje w stylu rost. Ch*j, że felgi zielone, lakier granatowy, ale tjuning musi być.

freak4life
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-03 17:38:41
Bo to są specyficznie elitarne blachary.Byle wypasioną furą im nie zaimponujesz...

Royer30
    Ocena: 1 (glosow:13)
2014-03-03 17:36:36
Co jak co, ale scirocco jest spoko

delfin
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-03-03 18:36:13
to nie scirocco tylko corrado

mateoloki89
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-03-02 08:40:57
Jak ktoś nie ogarnia co to Rost Style to wkleja takie głupoty;) Pozatym fajne corrado

YamakasiLBC
    Ocena: -4 (glosow:4)
2014-03-02 05:45:35
Widać że blacharki i to z sosnowca hahah

robur69
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-03-02 05:22:52
ach tam, dobre dupy...

vacarius
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-03-02 04:23:48
Brałbym je w aucie.

klisza08
    Ocena: 1 (glosow:7)
2014-03-02 01:26:02
DINITROL jest przeznaczony do aplikacji w miejsca szczególnie "wyżarte" przez rdzę np. podwozia

Elbing
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-03-02 12:13:36
Podwozia owych niewiast mogą być wyżarte - z tym, że niekoniecznie przez korozję...

klisza08
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-02 13:06:22
wole za bardzo nie wgryzac sie w temat ;-)

MurzynPL
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-03-03 17:59:09
Fakt, to może być ciężki orzech to zgryzienia.


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0300