Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Klub_Smolenski  14-03-05, 15:57 Zgłoś
+ 246 -
Dodano: 2014-03-05, 15:57:41   przez: Klub_Smolenski
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 246  Zgłoś nadużycie
55
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Bajki uczą.
  •  Zamówił komputer przez internat
  •  41 Polaków wyrzuconych z belgijskiego samolotu
  •  Miriam Shaded (Fundacja Estera)-fb zablokował jej
Ukryj komentarze(257)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
DeeDeeLinka
    Ocena: 145 (glosow:179)
2014-03-05 23:50:06
@klub w życiu nie uwierzę, że chłopcze siedziało grzecznie a zakonnik ni z tego ni z owego go zaatakował - nie miał oczywiście prawa, ale mam do czynienia z uczniami podstawówki i gimnazjum i tak się składa, że lekcje religii cieszą się najmniejszym szacunkiem. I tylko patrzą, żeby zyskać "szacunek" u kolegów robiąc sobie jaja z katechetów czy zakonników. Obecnie uczniowie robią co chcą, a kiedy nauczyciel zwróci uwagę to rodzice lecą jeszcze ze skargą do dyrektora albo kuratorium, na nauczyciela oczywiście

kep123
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-03-29 18:05:31
na świętego mi on nie wygląda

jabi301
    Ocena: 5 (glosow:5)
2014-03-12 10:39:16
Gad mu z oczu patrzy, nic tylko w mordę lać

Talges
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-03-10 19:33:24
Powiem wam jedno. Pracuję dużo z młodzieżą i zachodzę naprawdę w głowę co z nich będzie. Są cholernie roszczeniowi wobec rodziców, nic nie robią, pierd@#nik w pokojach, zero szacunku dla starszych. Uznaję, że moja młodość skończyła się w wieku kiedy się wyprowadziłem od rodziców w wieku 22 lat. Pracowałem na siebie. Ale wcześniej taki jak wyżej opisałem nie byłem, ani moi koledzy. W życiu bym nie pomyślał nawet że mogę ubliżyć matce czy ojcu. Albo napyskować nauczycielowi (ale ja chodziłem do technikum samochodowego gdzie było 1000 chłopa i 50 dziewczyn dlatego nauczyciele mogli nas twardo...

Talges
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-03-10 19:37:51
...jak w wojsku. Długie włosy, brody, opuszczone spodnie w kroku to tylko do końca pierwszego roku. Potem już każdy był elegancko ostrzyżony i ogolony, koszula i jeansy lub sportowa bluza. Każdy ćwiczył na w-f. I trzymaliśmy się razem tak mocno że każdy murem za sobą stał. Teraz tego nie widzę u młodzieży ale to tylko moja subiektywna ocena.

Antycyponek
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-03-10 18:00:40
komentarz usunięty przez moderatora

ixtab86
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-03-10 16:54:30
Jak tak patrze na to dziecko to rzuciłbym nim jeszcze raz. Albo może kilka, tak w formie szczepienia, żeby na kilka lat starczyło

i.nasa
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-03-10 09:38:29
Z perspektywy czasu przypominając sobie fakt jak ja zachowywałem się na religii, to sam bym sobie skręcił przedramię i rzucił o ławkę :D A mały Kamilek wyrośnie na takiego co najpierw sam zaczepia, dostaje wjeb i leci na policję, że go pobili.

sebololo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-09 21:37:08
komentarz usunięty przez moderatora

closterable
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-03-09 20:14:06
Ten klub Smoleński to musi niezłe hajsy zbierać za siedzenie na wiocha.pl i cytowanie janusza. Ile płacą w twoim ruchu?

orzel77
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-03-09 20:04:06
biedny chłopiec pewnie siedziało grzecznie a niedobry zakonnik go napadł brutalnie lać trzeba sfołocz w szkołach tylko wtedy coś z nich wyrośnie

sasuko
    Ocena: 8 (glosow:8)
2014-03-09 15:54:59
biedne grzeczne dzieciontko skrzywdzone przez zlego zakonnika, tez chodzilam do szkoly i wiem jak sie potrafi takie talatajstwo zachowywac i dobrze gowniazowi jeszcze zalowac go haha niech powie czym sobie zasluzyl na kare, moze czegos go to nauczy jak matka nie umiala wychowac

reec
    Ocena: 5 (glosow:7)
2014-03-09 14:01:07
widac po mordzie ze mu sie nalezalo skur..syn!!!!!

cienkinio
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-09 13:44:25
komentarz usunięty przez moderatora

alwexim
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-03-09 13:12:41
po co wkładał rękę pod sutannę ;)

olokaloryfer
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-08 21:31:23
sorki alkoholik

olokaloryfer
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-03-08 21:29:51
matka pijaczka ojciec alkocholik

barths
    Ocena: 7 (glosow:7)
2014-03-08 19:35:58
Przeca na fotce widać, że to niewinny aniołek. Biedna ofiara zakonnej przemocy :/

closterable
    Ocena: 10 (glosow:12)
2014-03-08 18:56:30
Patologia z mordy. Powinni przywrócic nauczycielom prawo do kar cielesnych. To co teraz dzieje sie w szkołach to tragedia. Nauczyciele boją sie wchodzic do klas bo sa zastraszani przez uczniów takich jak ta małpa na zdjęciu.

hamakarol
    Ocena: 4 (glosow:8)
2014-03-08 17:57:41
Po ryjku widać ze patola pełną mordą.

DirtySanchez1121
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-03-08 17:45:27
chciał klechę uwieść ale na szczęście czarny w porę rzucił zaklęcie obronne :D

sasuko
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-09 15:57:03
hehe usmialam sie dobre :DDDD

kristofer138
    Ocena: -8 (glosow:8)
2014-03-08 17:32:14
szkoda że to nie wasze dziecko było,inaczej byście gadali

kermitttt
    Ocena: 8 (glosow:8)
2014-03-08 17:56:55
Moje by szanowało nauczycieli, a jesli nie, to bym mu dał powód do narzekania.

closterable
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-09 20:08:57
jakbymn cie spotkał na ulicy to zrobiłbym to samo co zakonnik z małpa ze zdjecia. wychowuj bachory na ludzi a nie na zwierzeta szkodniku społeczny.

kermitttt
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-03-08 17:19:45
Pewnie biedny się chciał przeżegnac i mu zakonnik rękę zatrzymywał! Młody pewnie kozaczył przy kolezkach, a teraz bidulka cierpi pokrzywdzony...

tasior777
    Ocena: 6 (glosow:6)
2014-03-08 15:59:38
wygląda na skrzywdzonego, biedaczysko. pewno rodzice patologia i będą chcieć odszkodowanie od zakonnika, na parę flaszek starczy, a chłopca na pewno zły duchowny skrzywdził bez powodu :(

C2ShadowMan
    Ocena: 6 (glosow:8)
2014-03-08 14:21:16
oj biedaczek. Z twarzy widać, że będzie częstym gościem w zakładzie karnym.

raffal0014
    Ocena: -10 (glosow:16)
2014-03-08 13:55:59
komentarz usunięty przez użytkownika

kojo_333
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-03-08 13:38:23
Pewnie dostał za niewinność :)

tomek123219
    Ocena: 10 (glosow:10)
2014-03-08 13:31:43
Gdybym ja był nauczycielem już bym siedział w więzieniu dzieciaki teraz są okropne i bezkarne do tego , proszę o czasy gdzie nauczyciel przypierdzielił linijką a jak w domu się poskarżyłem to jeszcze wpier...

bula76
    Ocena: 7 (glosow:9)
2014-03-08 12:19:32
dzieci są bardzo niegrzeczne więc w szkole powinni pracować ludzie nie z przypadku tylko specjalnie dobierani fachowcy, którzy by potrafili obezwładnić gnojka bez jego wcześniejszego połamania. Najlepiej nadawali by się emerytowni żołnierze grom po psychologii z odpowiednim wykształceniem i uprawniwniami na nauczany przedmiot. Na wychowawców proponował bym funkcjonariuszy zakładów karnych, uzbrojonych w broń ostrą, zarobki szacuję na 15 000 złotych

ispo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-08 14:30:49
oj nie oj nie co ja tu widzę. Z bronią kolego pojechałeś, aż widać że poniosła Cię fantazja. Jak sobie to wyobrażasz, wiesz jak niewygodnie siedzi się z AK na plecach. Proponuje paralizator i zaminować ławki. Jak kogoś porazi to tak nim po telepie że i mina się uaktywni.

Czupur82
    Ocena: 12 (glosow:18)
2014-03-08 11:50:09
Z mordy widać, że dzieciak z jakiejś patologicznej rodziny więc nie zdziwiłbym się, że jest kawałem sqrviela na lekcjach...

Klub_Smolenski
    Ocena: -12 (glosow:12)
2014-03-08 12:31:16
A jak nazwiesz dorosłego który wykręca dzieciakowi rękę i ciska nim o ławkę ?

Czupur82
    Ocena: 11 (glosow:11)
2014-03-08 13:28:46
Zapewne byłeś świadkiem tego incydentu ;]

piorun666
    Ocena: 14 (glosow:16)
2014-03-08 11:13:48
widać, po mordzie, że jakiś mały patolog a nie biedne dziecko. jak zasłużył do dostał za swoje. proste

mikoss
    Ocena: 1 (glosow:9)
2014-03-08 10:56:30
cham!dlaczego nie został zgwałcony?! gówniarz!

mikoss
    Ocena: -6 (glosow:8)
2014-03-08 10:47:49
zostawcie zakonnika.to że gwałcą dzieci to nie oznacza że są winni.

NoZastanowSie
    Ocena: 4 (glosow:6)
2014-03-08 16:59:52
slyszales kiedys, zeby zakonnik zgwalcil dziecko? co za pierd*lenie.

owcazogorkowca
    Ocena: 11 (glosow:17)
2014-03-08 10:03:03
Po mordzie widać że z patologicznej rodziny pijaków.

freedom80
    Ocena: -13 (glosow:19)
2014-03-08 10:07:16
gdzie widziałeś zdjęcie tego zakonnika?

owcazogorkowca
    Ocena: 14 (glosow:16)
2014-03-08 10:01:49
Kiedyś się dzieci lało i chodziły jak w zegarku. Dzisiaj macie zwyrodniałe bydło na ulicach co nawet Policji się nie boi, a ich wzorcem są gangsterzy i gwiazdy porno :]

Klub_Smolenski
    Ocena: -7 (glosow:9)
2014-03-08 11:10:59
lało się i leje dzieci ale w rodzinach patologicznych.

owcazogorkowca
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-03-09 10:25:38
Jeśli chodzi o ciebie, mała jureczkowa k...rwo, to nie mam złudzeń że z takowej rodziny pochodzisz :]

fekaliator
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-03-09 13:15:57
Patologią jest bicie dziecka.Nie trzeba być chlejusem. Koleżanki matka jest doktorem nauk humanistycznych (pani psycholog), a potrafiła koleżankę prać po twarzy, gdy ta miała 22 lata

jurijek
    Ocena: 10 (glosow:12)
2014-03-08 09:48:32
łobuz z niego rosnie jak sie patrzy i bardzo dobrze mu zrobił po mordzie jeszcze powinien gluta wystrzelac

niw5niw10
    Ocena: 7 (glosow:9)
2014-03-08 09:45:59
Kurde a powinien mu byl skrecic obie lapy. Gowniarz jeden. Jakos nie wierze ze za darmo mu sie oberwalo. Przeciez od razu widac ze to zwykla patologia!!!

vert0
    Ocena: 7 (glosow:7)
2014-03-08 09:05:26
Bardzo dobrze bachoroei. Najpierw kozaczy przed kolegami, a później z płaczem do mamusi jak się krzywda stanie.

qartz
    Ocena: 16 (glosow:16)
2014-03-08 08:46:28
Tak się składa że mieszkam w Łęczycy i znam sprawę bardzo dobrze. Dziwi mnie że ta sytuacja miała miejsce ok 1,5 roku temu. Po drugie ten gówniarz skakał po ławkach a zakonnik chciał go zdjąć z ławki synek się szarpał i spad z ławki ot cała historia.

Klub_Smolenski
    Ocena: -3 (glosow:5)
2014-03-08 08:51:55
Skąd masz takie informacje?

Ingenue87
    Ocena: 12 (glosow:16)
2014-03-08 09:35:30
Klub Smoleński, nie dociekaj, to nie jest domena ludzi twojego pokroju. Mogliby jeszcze napisać, że zakonnik skakał po płaczącym dziecku a następnie oddał na niego mocz a ty byś uznał to za prawdę objawioną.

Klub_Smolenski
    Ocena: -3 (glosow:5)
2014-03-08 09:59:10
Bo to by było prawdopodobne.

Ingenue87
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-03-08 10:01:31
No właśnie. Dokładnie to miałam na myśli.

Raiden
    Ocena: 4 (glosow:6)
2014-03-08 11:22:14
Łęczyca pozdrawia. Znam tego dzieciaka, wychowywałem się z jego bratem za czasów bajtla i nie powiedziałbym, żeby do grzecznych to dziecko nie należało. Patologia? Może i owszem, ale sam sobie rodziny chłopak nie wybierał.

wolvik
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-03-08 08:00:17
Bo to nie był zakonnik tylko mnich z klasztoru Shaolin...

cyc1982
    Ocena: 10 (glosow:16)
2014-03-08 07:20:47
wszyscy żałujcie tego szczeniaka,pewnie chciał zakonnikowi na głowę wyjść i każdemu cierpliwość się kończy kiedyś,

Klub_Smolenski
    Ocena: -11 (glosow:13)
2014-03-08 08:01:14
Jak zawsze wina dziecka a nie księdza. Jak nie prowokują do gwałtów to kuszą by ich napyerdalać. Ludzie zastanówcie się... Czy jak będziecie mieć własne potomstwo to też będziecie się tak cieszyć że obcy facet je napyerdala?

Ingenue87
    Ocena: 4 (glosow:6)
2014-03-08 09:37:03
Widzę, że bierzesz pod uwagę fakt, że swoje dzieci wychowasz na hołotę. Słusznie, przezorny zawsze ubezpieczony.

login987654
    Ocena: 13 (glosow:15)
2014-03-08 06:33:34
Nikomu też nie wolno obrażać innego człowieka a tym bardziej starszego ani też przeszkadzać mu w wykonywaniu pracy. Dlaczego zakonnik nie pobił reszty klasy? Jak inaczej gówniarza nauczyć rozumu? Ciekaw jestem co zrobiłbyś na miejscu zakonnika gdyby ci ten gnojek wlazł na głowę i nasrał.

Klub_Smolenski
    Ocena: -8 (glosow:10)
2014-03-08 08:40:45
Nic nie usprawiedliwia przemocy fizycznej wobec dziecka.

owcazogorkowca
    Ocena: 6 (glosow:12)
2014-03-08 09:58:48
Owszem usprawiedliwia. Mnie ojciec zlał kiedy jako gówniarz kopnąłem psa i od tamtej pory sam leję tych co znęcają się nad zwierzętami. Osobiście wypucowałem mordę tzw. "człowiekowi", który przywiązał psa do drzewa i katował go bezbronnego kijem. Strzał w podbródek i skowyczał jak pies. Do dzisiaj mi się kłania a pies żyje i ma się dobrze (sprawdzam co jakiś czas). Tyle w temacie.

Klub_Smolenski
    Ocena: -4 (glosow:6)
2014-03-08 10:02:24
A ja jako gówniarz nigdy nie kopnąłem psa ponieważ rodzice mi wpoili od szkraba miłość do zwierząt. Ojciec więc nie miał za co mnie lać.

C2ShadowMan
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-03-08 14:28:11
Klub_Smolenski szkoda, że tobie nie wpoili tolerancji do innych ludzi.

ciapek07
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-03-08 01:44:28
TRZEBA BYŁO MU PIERDOLNĄĆ

piwek1985
    Ocena: 11 (glosow:13)
2014-03-08 01:38:52
jak widzę jaka teraz młodziez jest w szkolach - to szczerze zakonnikowi flaszke bym postawil i kazał poprawic na drugiej lapie bo gówniarz bynajmniej z twarzy na spokojnego nie wygląda a wiem doskonale co bezstresowo chowani potrafia na lekcja odwalac.

lenkaya
    Ocena: 7 (glosow:11)
2014-03-08 01:33:57
zakonnika 'troche ponioslo' ale nie bez powodu.. pewnie. za moich czasow linijka po lapach nie wolno bylo ale za to popularna metoda na krnąbrnych bylo ; dziennikiem w leb :) skutkowalo

ninjaassasin
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-03-08 00:56:45
A mógł zgwałcić.

komputerek9
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-03-08 00:47:41
Po pysku widać, że diabeł wcielony

ramzesx
    Ocena: 4 (glosow:8)
2014-03-08 00:06:42
Prawdopodobnie dobrze zrobił a gówniarzowi należało się porządne lanie. Teraz gówniarze są tak rozwydrzeni, że myślą, że wszystko im wolną. Jak się nie potrafi taki zachować powinien dostać porządnego strzała w pysk i siedziałby cicho.

drobniak12
    Ocena: -3 (glosow:11)
2014-03-07 23:59:13
Denerwuje mnie gadanie typu dostal bo zasluzyl, jezeli nauczyciel nie potrafi opanowac sie przed uderzeniem ucznia nie powinien wykonywac tego zawodu. Jezeli ktos nas zdenerwuje np na przystanku to go nie bijemy, prawda? A plucie sie typu glupi gimbus nalezalo mu sie jest idiotyczne, nikt nie ma prawa bic drugiego czlowieka (chyba ze w obrnonie koniecznej). Zdaje sobie sprawe ze wieksząsci moj komentarz sie nie spodoba, ale uzyjcie mozgu i zastanowcie sie czy jezeli wy kogos zdenerwujecie to tez powinniescie dostac wpierdo*. Łatwo jest krytykowac innych niz samemu spojrzec na swoje zachowanie.

Klub_Smolenski
    Ocena: -5 (glosow:9)
2014-03-08 08:45:27
szacun za ten komek drobniak. Przerażające jest jak wielu tu usprawiedliwia bicie dzieci.

drobniak12
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-03-08 23:25:47
Ale niestety wiekszasc uzytkownikow to ludzie ktorzy uwazaja ze sa bardzo inteligetnie, a w praktyce to idioci ktorzy by rozwiazywali sprawe za pomoca pięsci. Nawet jezeli zasluzyl to i tak nauczyciel nie powinien sie tak zachowac. Sam cwicze od paru ladnych lat sztuki walki i nigdy nikogo nie pobilem ( tylko na sparingach), jezeli ktos dopuszcza bicie innych ludzi (z wyjatkiem obrony wlasnej) jest dla mnie skonczonym kretynem, moze od razu zaakceptujemy palenie czarownic na stosie i wbijanie na pal niewiernych bo, przeciez to tez nie jest za nic, a problem by rozwiazalo natychmiast

rybachan
    Ocena: 4 (glosow:8)
2014-03-07 23:59:00
Przepraszam, CO? Skręcił mu CO? Jak można skręcić przedramię? O.o Bujda, powiadam, albo wyjątkowo marny popis dziennikarza. Chłopak na pewno nie był bez winy,

menzoberranzan
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-03-07 23:42:05
bylem dzieciakiem, mialem lekcje i nikt mi nie powie, ze dostal za darmo, wiem doskonale jak taki gowniarz moze wyprowadzic z rownowagi, zwlaszcza, ze od podstawowki dom dziecka stal jakies 100-150 metrow to wiem doskonale co tam sie wyrabia...

Pikus18
    Ocena: 2 (glosow:8)
2014-03-07 23:22:12
Gnojek pewno zachowywał się jak bydle

Klub_Smolenski
    Ocena: -5 (glosow:7)
2014-03-08 08:47:14
Wyjrzał przez okno bez pozwolenia.

passatwtdi
    Ocena: 7 (glosow:11)
2014-03-07 23:13:44
widać syndrom upośledzenia alkoholowego na twarzy.

bincek
    Ocena: 7 (glosow:13)
2014-03-07 22:36:53
i dobrze gówniarzowi ja bym mu poprawił bo swięty nie jest brawo dla zakonnika

owcazogorkowca
    Ocena: 7 (glosow:11)
2014-03-07 22:15:18
Ze "ślipków" mu patrzy mału skurw....ynek :]

owcazogorkowca
    Ocena: 5 (glosow:9)
2014-03-07 22:13:57
Jureczku zapomniałeś chyba dopisać że zakonnik jeszcze go zgwałcił i podpalił! Podobno też dobierał się do jego siostry i maczał palce w "Shoah" a ojciec zakonnika był zatwardziałym nazistą :D Do tego jeszcze ten chłopiec tak naprawdę jest dzieckiem tego zakonnika z nieprawego łoża i prześladowanym transem :D Czy dobrze się uczę? Nadam się do pisania kocopołów za pieniądze tak jak ty? :D

profalok
    Ocena: 6 (glosow:8)
2014-03-07 22:10:20
Wiadć po nim że napewno zakonnik jest chory psychicznie i rzucił sie na spokojnego chłopczyka bez powodu... swoją drogą przydała by sie dyscyplina jak kiedyś, za takie coś dostałbym jeszcze w domu, nie byłoby tlumaczenia, a nie wyrasta nam pokolenie małych cwaniakow ktorzy mysla ze im wszystko wolno i pyskuja na kazdym kroku

passatwtdi
    Ocena: 11 (glosow:13)
2014-03-07 21:34:36
widac ze to jakis jp albo rpk

diabelek71
    Ocena: 4 (glosow:8)
2014-03-07 21:20:30
Z gęby widać że niezły z niego guguś!!!

marcinko83
    Ocena: 8 (glosow:10)
2014-03-07 21:14:09
biedni nauczyciele,rozpieszczone gimbusy robią w szkołach co chcą,a potem wyrośnie z takiego mały zboczeniec,albo bandyta,który od małego jest nauczony,że mu wszystko wolno

zbysiula154
    Ocena: 8 (glosow:10)
2014-03-07 21:09:21
Już dobrze wiem jacy ci smarkacze są na lekcjach i do jakiego stopnia potrafią człowieka z równowagi wyprowadzić.

sebbol91
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-07 21:07:17
komentarz usunięty przez moderatora

darko6761
    Ocena: 8 (glosow:10)
2014-03-07 21:03:26
Po ryju widać że bandzior też bym mu skręcił i nie tylo rękę.(jaką zrobił niewinną minę)

szulcik
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-03-07 21:01:45
W nim musi siedzieć władca piekieł .. Te czarne slepia ,to samo zło.

damian.szefo
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-03-07 20:59:19
Jak na niego patrzę to nie dziwie się temu zakonnikowi, rośnie mała gnida

Kuballa88
    Ocena: -6 (glosow:10)
2014-03-07 20:47:07
Gdyby to spotkało mojego syna to bym chu*** ręce połamał w najlepszym wypadku!

zbysiula154
    Ocena: 8 (glosow:10)
2014-03-07 21:12:23
Masz racje też bym gówniarza załatwił, smarkacz jeszcze długo by się nie onanizował!

Aleksandra07
    Ocena: 6 (glosow:8)
2014-03-07 20:39:15
Ten chłopak nie wygląda na niewiniątko.

morita83
    Ocena: 9 (glosow:11)
2014-03-07 20:24:45
Ja bym polecił monitoring w klasach, i małe szczury byłyby jak w terrarium :D

jacek8887766
    Ocena: 5 (glosow:11)
2014-03-07 20:12:56
UDAJE NIEWINIĄTKO A PEWNIE WYPROWADZIŁ ZAKONNIKA Z RÓWNOWAGI , KRETYN

NoZastanowSie
    Ocena: 10 (glosow:14)
2014-03-07 20:09:51
Kamil, przyznaj sie cos zmalowal! zaczelo sie pewnie od ostentacyjnego grania na telefonie z 5 kolegami za plecami, nauczyciel ci zwrocil uwage, to mu powiedziales zamknij ryj batman, lub zwyzwales od pedofili, a twoja swiata za plecami chichotala ale przestala jak wpierdziel zgarnales? Jestem przekonana, ze cale wydarzenie mialo mniej wiecej taki przebieg. Zakonnikowi trzeba podziekowac, bo gdyby mu nie dal lekcji, to gowniarz by myslal, ze moze sobie pozwolic na wszystko i wtedy biedne, zastraszone nauczycielki za kilka miesiecy.

NoZastanowSie
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-03-07 20:01:15
komentarz usunięty przez użytkownika

piyrwqe
    Ocena: 6 (glosow:6)
2014-03-07 19:53:10
A mógł zabić...

Zbowidowiec
    Ocena: -1 (glosow:9)
2014-03-07 20:17:30
lub wyruchać.

marinpln
    Ocena: 0 (glosow:16)
2014-03-07 19:52:18
DZIĘKUJEMY za gimnazja Panie Giertych.Otumanionym narodem łatwiej się rządzi.

pimps
    Ocena: 5 (glosow:7)
2014-03-07 20:24:24
panie jak gimnazja powstawały to o Giertychu nie było jeszcze słychu w polityce

kropka3D
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-03-07 23:25:24
Program czterech reform z 1999 roku coś Ci mówi, czy nie?

mingus33
    Ocena: -5 (glosow:13)
2014-03-07 19:47:47
przeniosą typa do innej parafii i sprawa sie wyciszy jak zawsze.

zbysiula154
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-03-07 21:18:09
No właśnie, mały potwór będzie komu innemu nerwy psuł, taki gówniarz nikogo nie szanuje wszystkich traktuje jak rówieśników.

Klub_Smolenski
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-03-08 08:50:18
zbysiula znasz go? Skąd wiesz że dzieciak jest winien a nie zakonnik jest jakimś sadystom ?

zbysiula154
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-08 12:16:07
Klub_Smolenski znasz go? Skąd wiesz, że zakonnik jest winien, a nie gówniarz jest jakimś zwyrodnialcem.

Klub_Smolenski
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-03-08 12:34:09
To zakonnik czyli dorosły człowiek pobił to dziecko a nie dziecko pobiło dorosłego.

zbysiula154
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-03-09 14:05:31
Bąć spokojna smarkacz dzisiaj przeszkadza na lekcjach utrudniając ich prowadzeni i wyprowadzając z równowagi, a jutro gnida dopieprzy ci na ulicy bo się na niego "krzywo" spojrzałaś.

mingus33
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-03-09 15:59:31
zbysiula, gdyby klecha połamał twoje dziecko to byłaby inna śpiewka, co? są inne metody wychowawcze, a jak sobie chłoptaś nie radzi z młodzieżą to niech zrezygnuje z kapłaństwa.

zbysiula154
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-10 00:08:23
Pewnie z góry zakładasz, że miałby za co, a ten szczeniak był małym niewinnym chłopczykiem z bidulka, który to jakby nigdy nic siedział sobie na lekcji, dłubał zamyślony o temacie katechezy w nosie, a tu zły ksiądz wpadł i z premedytacją zwichną mu rękę, tylko nie wziąłeś pod uwagę wychowania bo tacy jak ty myślą, że wszystkie dzieci są takie. Typowo lewicowe myślenie. Co to znaczy nie radził bo jak widzę to jednak dał sobie radę. Natomiast myślę, że to jego starzy sobie już z nim nie radzą skoro na lekcji gnojek robi co chce.

falka21
    Ocena: 7 (glosow:11)
2014-03-07 19:36:45
Z twarzy nie wygląda mi na niewinne chłopie, pewnie coś zmalował. Niemniej jednak zakonnik nie powinien wykręcać ręki nikomu. Pytanie kto na kogo pierwszy porwał się z łapami.

jethro
    Ocena: 9 (glosow:13)
2014-03-07 19:36:21
eee... ZDECYDOWANIE ten materiał powinien zostać na stronie źródłowej a nie trafić tu. Nie żebym popierał takie akcje ale... Jak znam życie "bezstresowo" wychowany chłopczyk zapewne zasłużył na reakcję zakonnika.

faille
    Ocena: 14 (glosow:18)
2014-03-07 19:17:16
oj tam...teraz gimbus będzie walił konia lewą ręką......

andrej158
    Ocena: 9 (glosow:13)
2014-03-07 19:10:11
Wygląda gnojek na niezłego szmaciarza - gdyby kózka nie skakała...

jacek.jacek
    Ocena: 0 (glosow:10)
2014-03-07 19:09:25
typowa patologia ojciec chyba sympatyk tfoiego róhó jak trzeźwieje

cubajszpil
    Ocena: -13 (glosow:15)
2014-03-07 19:00:09
komentarz usunięty przez użytkownika

jacek.jacek
    Ocena: 6 (glosow:10)
2014-03-07 19:06:50
bohater jak ruski spróbuj z normalnym facetem

cubajszpil
    Ocena: -11 (glosow:11)
2014-03-07 19:07:52
komentarz usunięty przez użytkownika

rob-87
    Ocena: 5 (glosow:7)
2014-03-07 19:10:08
no faktycznie chłopak wygląda nawet na aniołka i trzeba go pomścić a ty piszesz głupoty jak skurw***n Pomyśl troszkę nie zaszkodzi ci

zbysiula154
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-03-07 21:21:33
Swoją prywatną wojnę z katolikami może odłóż na bok bo następnym razem ten gówniarz nie uszanuje staruszki na ulicy, albo kogoś innego.

gregor1975
    Ocena: 7 (glosow:11)
2014-03-07 18:44:47
już z wyglądu widać że to aniołek wychowany by szanować innego człowieka. Taki wrażliwy bo nim ktoś potrzepał a z kumplami to twardziel.

pisiu104
    Ocena: 7 (glosow:9)
2014-03-07 18:44:41
po gębie widac że to mały bandzior

fekaliator
    Ocena: 6 (glosow:10)
2014-03-07 18:40:04
Prawdopodobnie powinien mu łapę urwać lub łeb i nasrać do kadłuba. Wiem jak zachowują się dzieciaki w klasie mojego syna i wiem w jaki sposób odnoszą się do nauczycieli. To jakiś patologiczny bezstresowiec. Może jeszcze miał ksiendzoju kosz śmieciowy na głowę założyć ?

jacek.jacek
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-03-07 19:11:32
do bolca za komuny ja nie zapisałem się do zsmp nawt w wojsku i choć mnie szykanowano miałem to w dup..e . A teraz jest demokracja. Ale jak sie na coś liczy to na wszelki wypadek na religię poślę hipokryci tacy jak ty

fekaliator
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-07 19:24:43
Jacek dwa razy, ja jako JEDYNY z trzech klas równoległych w podstawówce, nie należałem do TPPR ... towarzystwa przyjaźni polsko radzieckiej ... byłem szykanowany

Bolec1980
    Ocena: -5 (glosow:9)
2014-03-07 18:39:04
A ja uwierzę. Omszali koniobijcy z seminarium, bez jakiegokolwiek przygotowania pedagogicznego. Do tego niewyraźni seksualnie (bo co to pała za snickersa i dwa jabłka) i na stanowisku... Mieszanka wybuchowa. Weźcie pod uwagę: gość bez seksu, do tego wybrany jako świętość (wszak ksiądz, a w RP, to lepiej niźli prezydent, policja, etc.), na stanowisku, samotny... To, co będzie robić??? Je.ba.ć tych, którym życie się udało, albo jeszcze może udać.

fekaliator
    Ocena: 3 (glosow:11)
2014-03-07 18:43:22
To niech nie chodzi na religię przychlast z FAS. NIE MA OBOWIĄZKU CHODZENIA DO KOŚCIOŁA, NA RELIGIĘ, PRZYJMOWANIA KSIĘDZA Z TZW. WIZYTĄ DUSZPASTERSKĄ

Bolec1980
    Ocena: -2 (glosow:8)
2014-03-07 18:50:27
Wierz mi - żyjesz w matrixie. Spróbuj nie łazić na wsi do kościoła, albo, niech tam z kościołem - na religię... Po pierwsze: nie masz wyboru; po drugie: gdy nie puścisz dzieciaka na relę, bo nic innego tak naprawdę ci nie zorganizują, to masz przesran.e. Często "nie ma obowiązku", to sytuacja bez wyjścia. Niestety jest obowiązek łażenia na zajęcia prowadzone przez te wyalienowane k.nury.

fekaliator
    Ocena: 5 (glosow:5)
2014-03-07 19:02:09
Łęczyca to nie jest wieś. Ja nie łażę do kościoła, mój syn nie chodzi na religię. Nie czepiam się mocherów, bo WIARA to jest coś czego mimo 42 lat życia nie ogarniam i nikomu nie zabraniam, ale też z nikogo nie kpię

NoZastanowSie
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-03-07 19:43:25
moja siostrzenica nigdy nie chodzila na religie, bo w pierwszej klasie byla to ostatnia lekcja, wiec ja odbieralismy wczesniej. Nigdy nikt sie tego nie czepial.

Aniolek1989
    Ocena: 9 (glosow:9)
2014-03-07 18:25:35
a rodzice powinni mu poprawić w domu pasem!!

Aniolek1989
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-03-07 18:22:30
a co na to kierowca autobusu??

fekaliator
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-07 18:45:37
Nie wiem, ale tez z trolejbusu to klaskał razem z pasażerami i jurek też klaskał

bigronald
    Ocena: 7 (glosow:11)
2014-03-07 18:11:18
Znamy tylko wersję chłopaka więc nie oceniajmy. Młody mógł być po prostu niegrzeczny, a zakonnik to tylko facet. Nie każdy ma talent pedagogiczny i cierpliwość do rozwydrzonych dzieciaków. Całe szczęście, że nie jestem nauczycielem i nie uczę w gimnazjum.

troll000
    Ocena: 4 (glosow:6)
2014-03-06 12:35:12
komentarz usunięty przez moderatora

faille
    Ocena: 4 (glosow:8)
2014-03-07 18:45:19
tylko że jurkowi zakonnik wykręcał penisa a później jurek zakonnikowi.....

NoZastanowSie
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-03-07 19:47:13
cos musialo zawazyc o tej jego slepej nienawisci... moze powinni mu poswiecic odcinek wybacz mi czy cos

dandy23455
    Ocena: 13 (glosow:23)
2014-03-05 21:56:25
czytając komentarze doszedłem do wniosku gówniarzowi raz pasem a rodzicom po dwa pasy i będzie spokój

Klub_Smolenski
    Ocena: -7 (glosow:11)
2014-03-05 23:12:48
A za co niby gówniarzowi ?

DeeDeeLinka
    Ocena: 145 (glosow:179)
2014-03-05 23:50:06
@klub w życiu nie uwierzę, że chłopcze siedziało grzecznie a zakonnik ni z tego ni z owego go zaatakował - nie miał oczywiście prawa, ale mam do czynienia z uczniami podstawówki i gimnazjum i tak się składa, że lekcje religii cieszą się najmniejszym szacunkiem. I tylko patrzą, żeby zyskać "szacunek" u kolegów robiąc sobie jaja z katechetów czy zakonników. Obecnie uczniowie robią co chcą, a kiedy nauczyciel zwróci uwagę to rodzice lecą jeszcze ze skargą do dyrektora albo kuratorium, na nauczyciela oczywiście

siwythc666
    Ocena: -8 (glosow:20)
2014-03-06 07:13:25
a gdzie zakonny spokój i szacunek blizniego....... mniejsza o to pewnie i tak kościół podciągnie ten przypadek pod kolejny atak na kościół..... ;-)

DeeDeeLinka
    Ocena: 17 (glosow:23)
2014-03-06 12:50:37
@siwy spokój i szacunek dla bliźniego powinien cechować w szkole każdego. Dla mnie nie ma, że zakonnik to jego to bardziej dotyczy. Tylko teraz ten młody człowiek na zdjęciu kreowany jest na ofiarę złego zakonnika, na zasadzie chłopczyk - cacy, zakonnik - be, a tak jak napisałam wcześniej - nie uwierzę, że siedział grzecznie na lekcji. Tak jak zakonnik nie miał prawa użyć siły, tak on nie miał prawa szydzić z niego i zachowywać się w karygodny sposób na lekcji, a śmiem twierdzić, że tak właśnie było.

malgolina
    Ocena: 3 (glosow:9)
2014-03-06 14:50:03
DeedeeLinka, wielki plus :)

moczita
    Ocena: 11 (glosow:15)
2014-03-06 14:59:27
Jak czasami oglądam filmiki jak młodzież zachowuje się w szkole to marze żeby wróciły czasy gdzie nauczyciel lał wskaźnikiem po rękach... I nie wiem czemu jak w szkole są podobne akcje to zawsze jest wina nauczyciela ale nikt nie pomyśli że teraz młodzież jest wyszczekana i bezczelna i każdemu z nas puściły by nerwy.

siwythc666
    Ocena: 0 (glosow:10)
2014-03-07 06:53:50
DeeDeeLinka zgodzę się z Tobą że ten chłopak na pewno grzeczny nie był, ale przedstawiciel kościoła na agresje nie powinien reagować agresją chyba że kościół chce budować swój autorytet metodami " krzyżackimi' ....czy jeśli mnie zaczepi jakiś 10latek na ulicy mam mu dać w pysk? wiadomo że czasami aż ręka sama się w pięść składa.... są inne sposoby nie koniecznie siłowe ... nie wypada bić dziecka , swojego czy obcego a tym bardziej zakonnikowi i ww opisany sposób ...

DeeDeeLinka
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-03-07 11:00:46
@siwy nikt nie ma prawa używać agresji - czy to względem dzieci, czy względem dorosłych. Ale podkreślanie, że to akurat zakonnik jest bez sensu. Bo NIKT NIE MA PRAWA, bez względu czy jest wierzącym, czy ateistą.

fekaliator
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-03-07 18:57:25
Siwy, masz mu dać w pysk żeby nauczył się szacunku. Jeśli nie działa na małego bydlaka Twoja mądrość i wiek, to niech czuje respekt przed siłą. W klasie mojego starszego brata w latach osiemdziesiątych XX wieku, wychowawca na godzinie wychowawczej sprawdzał dziennik i za każdą uwagę odnośnie zachowania walił w łapę trzy razy wskazówką [taki kijek drewniany]

siwythc666
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-03-08 00:35:37
niby tak .... ale jeb.iesz gówniarzowi pójdziesz siedzieć...... takie prawo..... z młodymi nie wygrasz

foytaz
    Ocena: 4 (glosow:18)
2014-03-05 21:13:35
Kiedyś szkoły 'produkowały' wartościowe jednostki (w większości), dziś produkują bezwartościowych śmieci, z których albo zostają bandyci albo dożywotni klienci mopsu i pupu.

Klub_Smolenski
    Ocena: -7 (glosow:7)
2014-03-05 21:25:11
Bzdura.

kropka3D
    Ocena: 3 (glosow:7)
2014-03-05 21:39:54
Spoko, idąc tym tokiem myślenia możemy założyć, że Trynkiewicz był nieudanym eksperymentem. Kiedyś o patologii się tyle nie trąbiło...

Klub_Smolenski
    Ocena: -6 (glosow:10)
2014-03-05 21:44:40
Kiedyś szkoły produkowały więcej głąbów niz teraz. Wiem że to niektórym nie pasuje ale trzeba się z tym pogodzić że nasze dzieci będą mądrzejsze niz my.

murinforte
    Ocena: 1 (glosow:9)
2014-03-05 21:51:37
Czytając wasze kom. zgadzam się z klubem :)

davidstar
    Ocena: 4 (glosow:8)
2014-03-05 22:05:42
komentarz usunięty przez użytkownika

kropka3D
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-03-05 22:18:10
David, nie: młodzi, wykształceni i z wielkich ośrodków. :)

lucy123
    Ocena: -1 (glosow:7)
2014-03-05 22:19:59
Co to za problem zdać maturę teraz i pójść na jakies "studia"

lucy123
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-03-05 22:19:59
Co to za problem zdać maturę teraz i pójść na jakies "studia"

kropka3D
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-05 22:23:30
Matura prawem, nie towarem!

kary1977
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-03-05 23:16:42
Moi drodzy to nie poziom matury spada tylko wykształcenia podstawowego się podnosi. Jurek ma racje: nasze dzieci będą lepiej wykształcone niż my...

Klub_Smolenski
    Ocena: -6 (glosow:8)
2014-03-06 00:40:35
I powinniśmy się z tego cieszyć :)

zZz85
    Ocena: 5 (glosow:9)
2014-03-06 09:11:24
Gówno prawda kary. Widziałeś kiedyś stare przykładowo zadania z matematyki albo fizyki? Jaki był kiedyś poziom nauczania? Myślisz, że kiedyś matura to była jak to mówią bzdura? Myślisz, że na studia z byle jakim świadectwem łatwo było się dostać? Zobacz co się teraz dzieje - wykształcone tumany bez perspektyw. Jeżeli chodzi o nauczyciela to kiedyś był szanowany albo po prostu uczniowie się go bali.

fekaliator
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-03-07 19:05:39
jutrek pisze bzdura. jurek "wyprodukuje" coś przydatnego społeczeństwu

NoZastanowSie
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-03-07 19:59:59
musialam dac plusa klubowi ( choc mysle ze ten komentarz wstawilo przez przypadek, bo tu chodzi w koncu o ZAKONNIKA), przyszle pokolenia moze beda mniej zastraszone, bardziej spedalone i ignoranckie, ale to, ze mamy wkute do glow, to czego nasi rodzice nie mieli i by nie dali rady nawet, to jest fakt. Dzisiaj dzieciaki w szkole po lekcjach slecza nad ksiazkami podobnie do tych na studiach, bo calego materialu w szkole nauczyciel nie wyrobi. Ps jak moje dziecko ktos by dotknal, to by zaplacil, ale tez nie wychowalabym dziecka na zaczepliwego szczawia.

murinforte
    Ocena: 7 (glosow:9)
2014-03-05 20:40:04
Plus dla mnicha,mógł gnojowi skręcić kark

Untracaeble
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-03-05 20:42:59
komentarz usunięty przez moderatora

murinforte
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-03-05 20:47:19
Będę się modlił za Ciebie

Untracaeble
    Ocena: -1 (glosow:9)
2014-03-05 20:55:54
komentarz usunięty przez moderatora

murinforte
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-03-05 21:03:22
Może nawet dam na mszę

new.cianide
    Ocena: -5 (glosow:11)
2014-03-05 21:03:36
komentarz usunięty przez moderatora

Untracaeble
    Ocena: 3 (glosow:7)
2014-03-05 21:05:14
komentarz usunięty przez moderatora

sebek110974
    Ocena: -1 (glosow:7)
2014-03-05 21:12:23
untrakabel rozpierd@lasz mnie jak kiedyś par@wa arania, gimbus Jacuś i ten ze spychowa..z wiadrem na łbie

Untracaeble
    Ocena: 1 (glosow:9)
2014-03-05 21:16:57
komentarz usunięty przez moderatora

Klub_Smolenski
    Ocena: -3 (glosow:5)
2014-03-06 00:54:45
Untra uważasz się za dobrego katolika?

zZz85
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-03-06 08:55:49
jurek uważasz się za dobrego ojca?

Klub_Smolenski
    Ocena: -5 (glosow:7)
2014-03-06 13:05:49
Tak

davidstar
    Ocena: 7 (glosow:13)
2014-03-05 20:17:20
komentarz usunięty przez użytkownika

omen100
    Ocena: 1 (glosow:7)
2014-03-05 20:27:50
Chcialbys zeby ktos podnosil reke na twoje dziecko? Bo ja nie. Wez sie zastanow :D

davidstar
    Ocena: 5 (glosow:15)
2014-03-05 20:31:22
komentarz usunięty przez użytkownika

kropka3D
    Ocena: 5 (glosow:7)
2014-03-05 20:33:40
david, to nie jest prawda teraz. Pracuję w zawodzie i wiem, że na zachowanie nauczyciela wpływa masa czynników. I to nie jest tak, że uczeń zawsze zawinił. Czasem oberwał, bo nauczyciel dostał burę od dyrektora. A fakty są takie, że nauczycieli jest zbyt wielu, większość się boi utraty pracy, więc frustracja narasta.

lucy123
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-03-05 20:36:22
Ja dostawałam linijką po łapach :D

omen100
    Ocena: 3 (glosow:9)
2014-03-05 20:39:28
Bredzisz :) Od tego sa rodzice. Nie zycze sobie zeby obca osoba bila moje dziecko. To nie sa metody wychowawcze osoby z wyksztalceniem pedagogicznym. Jezeli dzieciak jest nieznosny sprawe mozna zglosic rodzicom,dyrekcji,opiece spolecznej,ktora powinna zainteresowac sie tym co sie dzieje w domu dzieciaka skoro rodzice nie daja sobie z nim rady. Nauczyciel musi sie liczyc z tym,ze nie jest to latwa praca a jezeli nie wytrzymuje psychicznie to zawsze moze zmienic zawod :)

Klub_Smolenski
    Ocena: -6 (glosow:6)
2014-03-05 20:54:25
davidstar jesteś głupi.

davidstar
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-03-05 20:57:51
komentarz usunięty przez użytkownika

davidstar
    Ocena: 8 (glosow:8)
2014-03-05 20:59:07
komentarz usunięty przez użytkownika

Klub_Smolenski
    Ocena: -8 (glosow:10)
2014-03-05 21:01:40
david ale to nie zmienia faktu że jesteś głupi. Każdy kto usprawiedliwia przemoc fizyczną wobec dzieci jest głupi.

davidstar
    Ocena: 5 (glosow:7)
2014-03-05 21:06:12
komentarz usunięty przez użytkownika

Klub_Smolenski
    Ocena: -3 (glosow:7)
2014-03-05 21:14:42
Zmienisz zdanie jak się rozmnożysz. Pewnie 10 lat temu bym się z tobą zgodził ale ojcostwo wiele w postrzeganiu tych tematów zmienia.

kropka3D
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-03-05 21:29:32
David, może i FIZYCZNIE nie, ale czasem ochrzan też potrafi zaboleć. Zwłaszcza nie do końca uzasadniony. Ja nie bronię tutaj dzieciaków w 100%, może bym broniła, gdybym nie widziała, na co ich stać. Zwłaszcza, że w szkole ponadgimnazjalnej to już nie są dzieci właściwie. Przynajmniej oni się nie uważają za dzieci. Ja mam po prostu obawy, że przyzwolenie na tego typu zachowania może być źródłem większych patologii. A w sądzie będzie słowo kontra słowo, komu wierzyć?

davidstar
    Ocena: 5 (glosow:5)
2014-03-05 21:40:36
komentarz usunięty przez użytkownika

lucy123
    Ocena: 4 (glosow:6)
2014-03-05 21:44:02
Dobrze że wybaczyłeś mi jak mam takie samo zdanie a jak miałam "trochę" inne to mnie skreśliłeś :D

omen100
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-05 21:48:49
komentarz usunięty przez moderatora

lucy123
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-03-05 21:51:08
Jeszcze się nie pojednałam :D I nie popieram przemocy tylko przylanie linijką po łapach jak uczeń sobie zasłuży.

Klub_Smolenski
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-03-05 21:57:26
Linijką po łapach to ja też popieram. Ale nie wyłamywanie rąk czy ciskanie o podłogę.

davidstar
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-03-05 21:57:28
komentarz usunięty przez użytkownika

omen100
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-03-05 21:57:44
Za co?!!! Pojednalas sie, tylko pamietaj musisz byc zawsze grzeczna i miec podobne zdanie bo jak nie.. :D

davidstar
    Ocena: 6 (glosow:6)
2014-03-05 21:58:42
komentarz usunięty przez użytkownika

lucy123
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-03-05 22:00:07
No ja sytuacji jaka jest na absurdzie nie popieram. Bo to zupełnie co innego. Dawid nie będę milczeć, jeszcze nie raz się pokłócimy jak sobie zasłużysz :D Omen już widzisz jak jestem grzeczna? :D

kropka3D
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-03-05 22:16:46
David, nie ma na to kasy. :P Ale dziś słyszałam w radiu o fajnej rzeczy: wygłuszanie sufitów i ścian w salach. Większy komfort pracy: ja mówiłabym ciszej, i nie cierpiałby tak mój słuch w wypadku zajęć świetlicowych. :)

davidstar
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-03-05 23:25:58
komentarz usunięty przez użytkownika

zyd26
    Ocena: 4 (glosow:10)
2014-03-05 17:19:06
widac po twarzy ze kawał gnoja powinien mu ryj jeszcze obic

MrsMojoRisin
    Ocena: -1 (glosow:7)
2014-03-05 16:50:57
taki untra to by jeszcze podziękował zakonnikowi za takie traktowanie :)

zZz85
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-03-05 20:36:05
gdyby to o ciebie chodziło, postawiłbym mu zgrzewkę piwa

Klub_Smolenski
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-03-05 20:36:14
Wylizałby :)

Untracaeble
    Ocena: 4 (glosow:8)
2014-03-05 20:39:09
komentarz usunięty przez moderatora

fantazyyja123
    Ocena: -6 (glosow:14)
2014-03-05 21:54:28
Untraceable, z jakiej wsi zabitej dechami, wielbiącej bezkrytycznie klechę wywodzisz się? Bo śmierdzi obornikiem, to chyba Twoje gumioki.

Polucjant11
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-03-05 21:59:47
komentarz usunięty przez moderatora

Klub_Smolenski
    Ocena: -3 (glosow:5)
2014-03-05 23:17:38
Untra raczej jedzie wazeliną a nie obornikiem :)

zZz85
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-03-06 09:03:31
komentarz usunięty przez moderatora

snofel
    Ocena: 4 (glosow:14)
2014-03-05 16:44:47
Dobrze gnojowi. Pewnie fikał

admin1944
    Ocena: -4 (glosow:12)
2014-03-05 16:43:14
TAKIEMU S***** TATUS CHLOPAKA POWINIEN KARK SKRECIC - BYLA BY NAUCZKA DLA INNEGO BYDLA !!!.

frontside
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-03-05 16:23:08
Na pewno był grzeczny

Klub_Smolenski
    Ocena: -4 (glosow:12)
2014-03-05 16:24:52
Nawet jeśli nie był to czy ksiądz ma prawo tak postąpić?

dagmik
    Ocena: -1 (glosow:11)
2014-03-05 16:54:17
komentarz usunięty przez użytkownika

dedede66
    Ocena: 6 (glosow:18)
2014-03-05 17:03:23
Wez, dagmik, bo pierrdolisz. Kiedys nauczyciel byl szanowany. Byle gnoj by na niego reki nie podniosl. Nie to co dzisiaj, gdy slyszymy i ogladamy filmiki wrzucane przez gnojkow na YT gdzie nauczyciel jest traktowany jak smiec i nic nie moze zrobic. Niektorym gnojom nalezy sie w pysk i tyle. Juz nie badzmy tacy w dupe poprawni, bo widac jakie przynosi to efekty.

dagmik
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-03-05 17:49:34
komentarz usunięty przez użytkownika

dedede66
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-05 19:54:12
komentarz usunięty przez moderatora

dagmik
    Ocena: -2 (glosow:8)
2014-03-05 20:09:12
komentarz usunięty przez użytkownika

kropka3D
    Ocena: 5 (glosow:5)
2014-03-05 20:25:15
Nauczyciel nie może właściwie dotknąć ucznia. Bo w teorii każde "tknięcie" może zostać potraktowane jako naruszenie nietykalności cielesnej. Ja nie uważam, że nasze prawodawstwo jest sensowne i właściwe, nauczyciel ma zbyt wiele ograniczeń. Nie chodzi mi tu akurat o nietykalność, ale przykładowo picie na zajęciach. Nawijaj przez 45 min. i nie nawilż gardła. Chore. Pierwsza lepsza osoba zajmująca się emisją głosu tego typu zakazy wyśmieje. Takich "kwiatków" jest masa. Ale co tam, nauczyciele to nieroby. ;)

dedede66
    Ocena: 3 (glosow:7)
2014-03-05 20:28:15
Chcialabys. Gdzies sie zagalopowalem widocznie, ale chyba nie przeklalem. Nie wiem po co wyskoczylas z tymi sztukami walki. Chodzi mi o to, ze przez to cale "bezstresowe wychowanie" dzieja sie wlasnie takie rzeczy. Ja dostalem nieraz pasem po dupsku, moi kumple tez i jakos nie wyroslismy na zwyrodnialcow, tylko na porzadnych ludzi. Kiedys nie slyszalo sie w tv o takich przypadkach. Na dziecko nie zawsze wplyna mile slowka i czasem trzeba na nie krzyknac, a i czasem przylac pasem.

kropka3D
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-03-05 20:29:24
Inną sprawą jest to, że masa nauczycieli się do zawodu nie nadaje. Albo są dobrzy nauczyciele będący koszmarnymi pedagogami. Bo co mi po osobie, która dobrze wytłumaczy, będzie wymagająca, ale uczeń będzie się ze swoimi problemami czuł jak śmieć? Inną kategorię stanowią księża - oni w ogóle teraz spotykają się z "ruchem oporu". ;) Pewnie jest garstka porządnych, ale reszta albo sobie nie radzi, albo terroryzuje. W szkole naprawdę nie da się być "miętkim".

kropka3D
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-03-05 20:31:30
De, ale to jest sprawa rodzica. Ja - jak zgłoszę jakieś niepokojące zachowanie ucznia - mogę usłyszeć od rodzica, że to nie mój interes.

dagmik
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-03-05 20:33:38
komentarz usunięty przez użytkownika

Klub_Smolenski
    Ocena: -3 (glosow:5)
2014-03-05 20:34:31
dede litości...

dedede66
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-03-05 20:34:57
Dlatego, moim zdaniem, linijka po lapach jakiemus urujacemu gnojkowi powinno sie moc przypierdzielic. Nikt tu nie mowi przeciez o takim traktowaniu grzecznych dzieci. A jesli nie takie rozwiazanie, to wywalic gowniarza ze szkoly z wilczym biletem i swiety spokoj.

kropka3D
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-03-05 20:39:30
Wiadomo, dagmik. Ale z młodzieżą nie jest łatwo. Rozmawiasz, tłuczesz do łbów, a oni swoje. Czasem nerwy ponoszą. (Ale mam folię bąbelkową nieopodal biurka. ;) Nie wyobrażam sobie, żeby mnie jakiś gnojek opluł przykładowo. Nie mieści mi się to w głowie. I - niestety - nie dziwi mnie to, że taka sytuacja miała miejsce. Jak pisałam - księża to specyficzna grupa. Młodzież ich nie szanuje, bo głoszą poglądy nieprzystosowane do stylu bycia dzieciaków XXI wieku.

kropka3D
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-03-05 20:43:19
De, nie możesz wywalić dziecka z gimnazjum. Te problematyczne są najczęściej przerzucane ze szkoły do szkoły, bo nikt ich nie chce. Potem wracają do wyjściowej, ale wiedzą mają zerową, bo co rusz inni nauczyciele i środowisko. Można - w przypływie weny twórczej - walnąć delikwenta kłębkiem wełny. ;) Ale wciąż nikt nie mówi o poważnych karach cielesnych.

lucy123
    Ocena: 5 (glosow:7)
2014-03-05 20:44:39
Spójrzmy w drugą stronę, jest gnój co całą lekcje drze morde, dokucza wszystkim, wyzywa, naśmiewa się, bije innego ucznia i żadna reprymenda słowna nie działa. Czy aż takim złym byłoby zdzielić go po dupie linijką? Przeciez jego by to nawet nie bolało i byłaby to bardziej psychiczna kara niż fizyczna. Przerażające jest to że w tak wielu przypadkach gdzie dzieciak zachowuje się skandalicznie i wzywani są jego rodzice do szkoły to na rozmowie powiedzą tylko "Mój Jacuś? To nie możliwe on jest taki grzeczny" i taka rozmowa z rodzicami w większości przypadków. Dziecko nie ma żadnych kar

lucy123
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-03-05 20:46:41
i robi co chce. Bezstresowe wychowanie widać na ulicach widać jak kiedyś zachowywały się dzieciaki w wieku gimnazjalnym a jak teraz. Nie mają żadnych zasad ani wartości. Bo wszyscy olewają by mieć święty spokój. Nikt nie mówi o katowaniu dziecka czy biciu, ale o zdzieleniu linijką po łapach. Jakby mój dzieciak zasłużył to nie miałabym nic przeciwko, sama tez będę lać po dupie jak zasłuży.

dagmik
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-03-05 20:48:12
komentarz usunięty przez użytkownika

dedede66
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-03-05 20:48:24
Wlasnie o to chodzi opunko, zeby moc. Zeby kazdy mial wyznaczone granice, po przekroczeniu ktorych czeka taka kara, ze wszystkiego by mu sie odechcialo. Czy to nauczyciel, czy uczen.

lucy123
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-03-05 20:51:11
A najgorsze jest to że teraz nauczyciel nie ma żadnego szacunku u młodzieży, to jest nieporównywalne choćby z latami 90 czy początkiem 2000r. I bardzo przykre. Rodzice nic nie uczą dzieci szacunku do ludzi, do starszych, do nauczycieli. Gdyby uczyli i dzieciaki wynosiły by to z domu to w szkole można by było się skupić tylko na nauce a nie wychowaniu.

dagmik
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-03-05 20:54:09
komentarz usunięty przez użytkownika

dedede66
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-03-05 20:55:10
Dagmik, przestan wypisywac te poprawne politycznie bzdety, bo dawno nie zdaly egzaminu. Zdarzylo mi sie dostac pasem po dupie, a rodzicow szanuje i jestem wdzieczny za to jak zostalem wychowany. Nikt sie na mnie nie wyzywal. Jak zasluzylem to i dostalem. Wiedzialem za co. A dzisiejsze glaskane po dupie rozwydrzone dzieciaki robia co chca i sa glaskane po glowkach.

lucy123
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-05 21:00:14
komentarz usunięty przez moderatora

malgolina
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-03-05 21:01:19
Dagmik, uwierz mi, nie zawsze ciągłe tłumaczenie, stosowanie kar typu: nie grasz na komputerze czy karny jeżyk,jest w stanie zdyscyplinować dziecko. Jak dla mnie,klaps w tyłek to nie bezsilność w radzeniu sobie z sytuacją, raczej jest to przywołanie dziecka do pionu. Nie zawsze cierpliwe tłumaczenie daje pozytywne skutki, to się sprawdza przy odrabianiu lekcji. Poza tym dzieci w szkole chłoną zachowania kolegów, a ja,choćbym się starała wychowywać dziecko jak najlepiej,nie uniknę przykrych sytuacji w szkole.

dagmik
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-05 21:05:52
komentarz usunięty przez użytkownika

dagmik
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-05 21:12:46
komentarz usunięty przez użytkownika

malgolina
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-03-05 21:24:33
Bo może źle to nazwano. Jak może być coś bezstresowe, skoro każdy z nas przeżywa jakiś stres, nawet dzieciaki. Tu raczej chodzi o "popuszczenie pasa", pozwalanie dzieciakom na zbyt wiele, przesuwanie granic dyscypliny. Kiedyś było nie do przyjęcia aby 13-latek jeszcze o 21.00 kręcił się koło swojego bloku, dziś to normalne.

lucy123
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-03-05 21:30:35
Ja kiedyś w tym wieku wróciłam po 01.00 do domu w wakacje jak mnie babcia zdzieliła kapciem po łbie to się już więcej nie powtórzyło :D

kropka3D
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-05 21:38:22
Za dużo wątków poruszacie. ;) Lucy, jest często tak, jak piszesz, ale... nie wiem, czy wiesz (chociaż pewnie wiesz;) teraz szkoły to firmy świadczące usługi. I to klient ma być najbardziej zadowolony, czyli w pierwszej kolejności rodzic, w drugiej dziecko. (Następny jest dyrektor, potem długo, długo nikt... :P i nauczyciele.) Jeśli rodzic uzna szkołę za złą, zabierze dzieciaka, szkoła straci subwencję. O ile jeszcze u mnie patologii jest umiarkowanie, to są miejsca, gdzie całe patola to 90% uczniów.

kropka3D
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-03-05 21:46:06
Ja nie mogę się wtrącać w metody wychowawcze rodziców, bo oni mogą sobie tego nie życzyć. Nigdy nie wiesz, z czym się spotka nauczyciel etyki czy WDŻ przemycając określone poglądy. Ktoś może sobie nie życzyć braku akceptacji dla aborcji, a ktoś nauki o metodach antykoncepcji. Dramat. Ty się dostosuj. @Dagmik, ja nie piszę, że wykręcanie rąk jest zrozumiałe, ale po prostu gwałtowniejsza reakcja. Jak nauczyciel jest "z zasadami" i w dodatku nielubiany to uczniowie na rzęsach staną, żeby mu uprzykrzyć życie.

dagmik
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-03-05 22:52:51
komentarz usunięty przez użytkownika

dedede66
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-03-05 23:05:05
A czy ja pisalem, ze brak bicia jest bledem wychowawczym? Najwiekszym bledem jest to, ze rozdice nie wychowuja teraz swoich dzieci i pozwalaja to robic TV i internetowi, ktore sa pelne chlamu. Nie wychowuja ich i tego nie potrafia, nie mysla o dzieciach pochlonieci swoimi slowami, a potem sie dziwia jak ten tata dilera z piosenki Kazika. Wszystko jest potrzebne. I czasem krzyknac, i czasem wytlumaczyc, i pochwalic, a jak trzeba to i czasem przyrznac pasem.

Klub_Smolenski
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-03-05 23:09:38
dede ile masz potomstwa?

dedede66
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-03-05 23:15:21
Ech, jurku. Dobrze wiesz, ze nie mam. Pisze o tym jak ja bylem wychowany i jak uwazam. Czy musze byc pilkarzem reprezentacji, zeby wytykac jej bledy w meczu ze Szkocja?

Klub_Smolenski
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-03-05 23:22:21
To uwierz mi na słowo że można dziecko wychować bez jednego klapsa. Uderzenie dziecka świadczy tylko o tępocie i nieudolności wychowawczej dorosłego.

foytaz
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-03-05 23:27:02
jurek te mądrości to skąd wziąłeś, bo idę o zakład że teraz łżesz pod publiczkę!

dedede66
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-05 23:43:15
komentarz usunięty przez użytkownika

Klub_Smolenski
    Ocena: -2 (glosow:4)
2014-03-06 00:26:37
To byś zakład przegrał foytaz.

dagmik
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-03-06 07:39:52
komentarz usunięty przez użytkownika

fekaliator
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-03-07 19:21:28
jurek, uderzenie WŁASNEGO dziecka świadczy o bezsilności i porażce wychowawczej. Generalnie to "zabiję" każdego kto tknie mojego syna cieleśnie. Zbadaj sprawę z żydowskiej gazety, opisz zachowanie młodego i pomyślimy kogo piętnować. A wychowawczo do już w życiu dałem w ryja wielu osobom

NoZastanowSie
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-03-07 20:31:03
Jesli ktos "musi" bic dziecko, bo nie widzi innego rozwiazania, to juz gdzies zbladzil i jako osoba i jako rodzic. Powie, ze przy*ebal pare razy z bezsilnosci? bo nie wiedzial co zrobic? To jak radzi sobie w relacjach z innymi ludzmi, jesli dziecka nie potrafi podejsc odrobina fantazji i argumentami, to czy zonie, przyjacielowi czy szefowi tez da z liscia, bo ich nie potrafi do czegos przekonac? Nie, bo ma zebracza pokore i szacunek do nich, a dziecku jako czlowiekowi drugiej kategorii nie trzeba go okazywac, bo ma sie przewage fizyczna i mentalna. Jesli sie szanuje i kocha swoje dzi

NoZastanowSie
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-03-07 20:40:32
ecko i traktuje jak pelnoprawnego czlowieka, to ma sie z nim dobre stosunki i ono wtedy na lekcjach bedzie grzeczne, nie tylko dlatego, ze rozumie co to szacunek, ale przede wszystkim dlatego, zeby nie zawiesc rodzica. Dziecku w dobrych stosunkach z rodzicami bardzo zalezy, zeby nikt do nich nie dzwonil opowiadajac, ze maja syna gnoja, bo mu zalezy na rodzicach i na tym jak go widza. Madry czlowiek dziecka nie musi bic, ale niemadry kumatego nie wychowa, wiec bedzie dostawalo od innych....

Ratm87
    Ocena: 2 (glosow:14)
2014-03-05 16:22:00
Jak bękart podskakiwał to dostał-----proste!

Klub_Smolenski
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-03-05 22:55:14
Ciebie też ksiądz napiyerdalał?

Adolfik12
    Ocena: 1 (glosow:9)
2014-03-05 16:09:56
Co się dzieje w tych szkołach teraz?A księża są bezkarni pewnie dostanie upomnienie albo grzywne i na tym sie skończy

Klub_Smolenski
    Ocena: -4 (glosow:8)
2014-03-05 16:17:15
Przeniosą go do innej szkoły i tyle.

witawu
    Ocena: 10 (glosow:14)
2014-03-05 16:06:10
Mnich Shaolin.


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0600