Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Podwójna wpadka kurierów z siódemki
adek67  14-04-27, 16:20 Zgłoś
+ 614 -
Dodano: 2014-04-27, 16:20:04   przez: adek67
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 614  Zgłoś nadużycie
488
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Dziewczyna o tym jak dotknęła Justina Biebera
  •  Tymczasem w Suwałkach.
  •  Jaki ten świat mały...
  •  Skarbówka
Ukryj komentarze(141)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
adek67
    Ocena: 46 (glosow:60)
2014-04-27 18:55:43
Kurier zostawił u sąsiada,i uciekł !!!!!! na telefony nie odpowiadał. To był ostatni raz kiedy pozwoliłem na zostawienie paczki.

larwusus
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-05-19 13:13:36
Mi ta piekna firma przywiozła czesci do auta za 800zł nic mi nie powiedzial bylem w domu a na dole dał paczke sasiadom żulom bo nie chcialo mu sie wchodzic na pietro poczym 2 dni musialem lac zulikow by oddali paczke. Ta firma jest najgorsza w calej polsce juz lepsza jest nasza poczta poska :/ a jak dzwonilem do nich co oni wyprawiaja to mi odpowiedzieli ze ich to nie obchodzi i jak nie odzyskam paczki to mam sasiadow na policje podac i im najwyzej sprawe w sadzie zalozyc bo to oni podpisali odbiór i tyle bylo z ich strony maja gdzies swoich klientów.

larwusus
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-05-19 13:07:54
komentarz usunięty przez użytkownika

hubertberger
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-05-07 15:42:55
A ja na ten przykład przyjąłem już kolo 500 paczek siódemka i ani jedna nie była uszkodzona.

M1CLAY19
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-05-06 20:43:38
Goowno prawda panie specjalista od kueierow.Dzieki tej akcji do chwili obecnej sprzedajacy ozenil juz 3 zegary zamiast jednego bo przesylka byla ubezpieczona. THINK !!!Byly przypadki gdzie wysylajacy swiadomie pakuje zlom w celu wyludzenia odszkodowania,sprzedania odpadow i wyprostowania stanow magazynowych.Jezeli naprwde doszlo do uszkodzen w siodemce to na 99,9% nie z winy kuriera.

aadam1984
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-05-05 13:46:35
Bo zegarka Ci się zachciało, jak byś kupił coś porządnego np, kowadło to na pewno by dotarło w nienaruszonym stanie.

bisqp2
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-05-04 21:50:46
komentarz usunięty przez moderatora

bisqp2
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-05-04 21:03:38
komentarz usunięty przez moderatora

michcio1111
    Ocena: -5 (glosow:5)
2014-05-04 11:04:11
komentarz usunięty przez moderatora

zbrodniczyzboj
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-05-04 08:50:07
Zależy bardziej od kuriera, niż od firmy - chociaż wizerunek firmy na pewno na tym cierpi. Jeden kurier rzuca pozostałymi paczkami, byle tylko znaleźć tą jedną. Drugi traktuje je normalnie, po prostu je przekładając. Tylko raz widziałem kuriera, który rzucał przy kliencie paczkami ;D. Na szczęście nie było tam żadnej dla mnie

bisqp2
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-05-04 20:54:59
komentarz usunięty przez moderatora

pinia152
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-05-03 14:20:51
Pakowanie rzeczy w takich firmach polega na wrzuceniu ich do auta

marillion
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-05-02 18:59:13
Coś tu tylko się nie zgadza, bo pudełko było nawet nie pogniecione. Jak więc się stłukł zegar?

Jacenty74
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-05-02 17:16:13
O czym tu gadać - kiedyś firma kurierska wygięła w transporcie gryf do sztangi, który sobie zamówiłem. Wytrzymałość takiego "pręta" to pewnie jakieś 300kg....

ardnaza
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-05-02 08:47:41
o! a ja tak mocno trzymałam kciuki ,żeby się udało! eh :(

tomekk84
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-05-01 23:27:30
Naklejka fragile jest z dpd.

marcin78
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-05-01 21:48:09
na mój rozum to reklama tego dziwnego zegara dla mnie wiocha

cybulsyrf
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-05-01 20:56:13
Mam znajomego, który pracował w firmie kurierskiej i opowiadał jak się tam paczki traktuje, więc nie warto wysyłać wrażliwych przedmiotów jakąkolwiek firmą.

jarko8927
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-05-01 20:48:32
żeby nie było o tamto nożem uszkodził. POLSKA przecież i Polskie reguły :D

acherons
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-05-01 14:44:52
też ostatnio zamawiałam kurierem rowery i nie dość że prawie odpadło dno kartonu to były pogniecione a zawartość też super nie wyglądała potrzaskane światła.

tomeks86
    Ocena: 0 (glosow:8)
2014-05-01 13:37:11
kurier nie ma obowiązku dzwonienia do odbiorcy. jest to ułatwienie skierowane w stronę kuriera a nie klienta. jeśli nadal ktoś myśli że zrobi krzywdę kurierowi to od razu mówię że dwa awiza w skrzynce i paczka odesłana do nadawcy. a jeśli paczka jest uszkodzona i ktoś jej nie odbierze z podpisem to i tak kurier ma za to zapłacone. kurier z kilkuletnim stażem

tomeks86
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-05-01 13:31:54
kochani odbiorcy. zegar był źle zapakowany, szkło zegarka ma dużą powierzchnię a pudełko i znikoma ilość foli bom bombelkowej jej nie zabezpieczają, nie trzeba wiele żeby pękła. kurier układając paczki na samochodzie położył jedną na drugiej i pod ciężarem pękła. a przy oglądaniu zawartości trzeba się sprężać, bo jest na to 10 minut, po upływie tego czasu należy się 10zł. a co do odbierania paczek to kurier ma obowiązek w jedno miejsce podjeżdżać tylko jeden raz dziennie. zostawia awizo i jest kryty. to że do kogoś przyjedzie drugi raz to jest tylko jego dobra wola.

majka.majeczka.58
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-05-01 12:05:13
Miałam styczność z siódemką, i w miarę fajni kurierzy, raz dostałam przesyłkę delikatnie pogniecioną, to kurier sam mi kazał przy nim sprawdzić czy zawartość jest w środku cała.

Yorgen1990
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-05-01 11:43:36
To nie ma znaczenia jaka firma. Pracowałem kiedyś w DPD. Towar jest tam traktowany jak sterta śmieci. Dosłownie wrzucają do samochodów wszystko jak leci, nie układają tego w żaden sposób. Zero poszanowania. Naklejka "Nie rzucać, szkło" nie robi żadnej różnicy. A to że za chwileczkę przytrzasną to czymś ciężkim to już ich nie interesuje.

boski311
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-05-01 19:55:05
Ty szyderca jak pracowałeś w dpd tak robiłeś ?. Dlatego już nie pracujesz

NieMaCh-jaWeWsi
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-05-01 02:37:43
Pierdu, pierdu, a zegarek dalej źle zapakowany. A wystarczyło owinąć go jakąś blachą 5mm :D

rafx11
    Ocena: -2 (glosow:6)
2014-04-30 23:13:39
to nie wina kuriera !!! towar beznadziejnie zapakowany !! to wszystko

kitowiecs
    Ocena: -4 (glosow:4)
2014-04-30 23:05:49
nie siódemka nie dhl nie upc czy dpd tylko k-ex sto procent skuteczności od kilku lat ;]

szatanoslaw
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-05-01 01:20:25
ja wysyłam k-exem i nie miałem problemów z niczym. Problemy miałem tylko w DPD. Tak czy inaczej im więcej takich filmików tym lepiej, bo będą musieli poprawić swoje usługi.

boski311
    Ocena: -5 (glosow:7)
2014-04-30 19:10:58
to siedź na d***e albo odbieraj o oddziale

boski311
    Ocena: -2 (glosow:6)
2014-04-30 19:09:43
a zapłaciłeś za godzinówkę? zamów autobus na 17 bo kończysz pracę na pewno kierowca zaczeka. debil

Antycyponek
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-04-30 17:03:13
komentarz usunięty przez moderatora

bingo73
    Ocena: 5 (glosow:5)
2014-04-30 12:39:28
odnośnie otwierania paczki przy kurierze: chodzi o złożenie reklamacji, więc najpierw odbieramy paczkę, a potem ją otwieramy. czasem można otworzyć wcześniej, ale to zależy od firmy , rodzaju wysyłki, umowy nadawcy i odpowiedniego zapisu. Jeśli jest ewidentne uszkodzenie opakowania lub dźwięk wskazujący na uszkodzenie, nie odbieramy paczki, a jeśli nie ma takich objawów, to odbieramy i rozpakowujemy przy kurierze. Jeśli coś nie tak (uszkodzenie, cegły w kartonie zamiast zegarka, itp.), mamy podstawy do reklamacji.

bingo73
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-04-30 12:36:02
komentarz usunięty przez użytkownika

bingo73
    Ocena: 1 (glosow:15)
2014-04-30 12:24:32
no cóż, na miejscu SIÓDEMKI podałbym autora do sądu o znieważenie. Po pierwsze paczkę należy otworzyć przy kurierze, a jak pozwolono zostawić u sąsiada, to równie dobrze sąsiad mógł się postarać o zniszczenie. A jeśli chodzi o zapakowanie - taki towar wysyła się w twardym opakowaniu, a nie miękkim. Korzystam z SIÓDEMKI i nie ma m tego typu problemów.

Sensualna
    Ocena: 4 (glosow:8)
2014-04-30 12:04:12
przesyłki otwiera sie przy kurierze!

boski311
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-05-01 19:52:05
a przy kurierze się pakuje przesyłkę ? ty szyderca jakis mało sprytny jestes

olcia87pl
    Ocena: 7 (glosow:7)
2014-04-30 11:58:16
Coś mi to śmierdzi reklamą firmy produkującej zegarki...

jarod220984
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-04-30 10:27:37
no ku*wa masakra z tym :/

retsyM
    Ocena: -2 (glosow:8)
2014-04-30 10:13:46
Kolega pracował w siódemce. Opowiadał, że standardowym sposobem pakowania samochodów na jego bazie było wyrzucanie mniejszych paczek w powietrze, które następnie drugi pracownik z "woleja" pakował do samochodu. Kierownik zmiany podobno był bardzo zdenerwowany gdy pracownicy rozpoczynali tę zabawę bez niego.

DrLord666x
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-04-30 10:03:53
Pracuję w McDonald's i ostatnio panowie z siódemki w środku dnia, około godziny 13-14 przyjechali na Drive. Kierowca i jego "wspólnik" byli nieźle napruci i powiedzieli, że wpadli tylko po przekąskę bo czeka ich dziś ciężki dzień w pracy. Gratuluję takich pracowników.

bingo73
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-04-30 17:10:12
a ja gratuluję odpowiedzialności i myślenia - powinieneś od razu to zgłosić na Policję. na następnym przejściu mogą spotkać kogoś z twoich bliskich ...

RealityVSDelusion
    Ocena: -2 (glosow:4)
2014-04-30 10:00:42
Na rejon mojej klatki, przypadl niestety od roku zaj3bisty listonosz/kurier ktory paczki nie jest w stanie wlozyc do odpowiedniej klatki!! I tak masa rzeczy nigdy do nas nie doszla nawet bo sie sasiedzi cieszyli... a skarli byc byly, mirli cos zrobic i juz nic po prostu nie zamawiany.

martenscool
    Ocena: -3 (glosow:5)
2014-04-30 09:29:05
Ja wysyłam codziennie rzeczy, które się nie tłuką, a paczki pakuję 10 razy lepiej!!! Moimi paczkami kurierzy mogą w piłkę grać, a przesyłka dotrze nieuszkodzona! Na kurierów nie ma co liczyć! A ubezpieczenie obejmuje uszkodzenia w trakcie przesyłki i do 7 dni można wezwać kuriera do spisania szkody!!!

CzarnaMarzena
    Ocena: -4 (glosow:6)
2014-04-30 09:24:35
To są wgl jakieś nie do rozwinięte istoty z tej sidódemki. Raz w życiu ich użyłem jako transport mojej paczki ale to był już ostatni. Nie dość że koleś był ode mnie 2 ulice dalej i nie chciał przywieść to jeszcze nie chciał się umówić bym po nią do niego podjechał. Tłumaczył się że to nie jego rejon jak sprawdziłem był to nie mal środek jego obszaru. Wniesiecie oskarżenie czy nie i tak mają to w dupie i będą tak robić. Jakby tego było mało kupiłem plastikowe małe przedmioty które były solidnie zapakowane w folie bom belkowe, gazety itd. A karton przyjechał w formie podeptanej i zgniecionej

boski311
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-04-30 22:19:36
zmien lekarza, twój cie oszukuje

kwadrat109
    Ocena: 1 (glosow:13)
2014-04-30 09:06:24
To jest wina pakującego. Co z tego, że opierdzielił 100x kartonami, skoro wystarczy niewielki nacisk na środek i szkło pęknie. karton od strony szkła powinien mieć przekładkę ze sklejki lub temu podobnego materiału. Wiocha dla home & garden.

bierut1
    Ocena: 1 (glosow:9)
2014-04-30 10:35:20
Zgadza się, tylko nie "mów tego" głośno bo ludzie dobraj woli Cię zminusują...tu trzeba narzekać na wszystko co się pojawi. Na tak zapakowany zegarek wystarczy położyć drugą paczkę i szkło pęka, dziecko się tego domyśli.

tomeks86
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-05-01 13:39:46
racja panowie już macie po kilka minusów!!!

viceroya1111
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-04-30 08:02:39
masz prawo do obioru przy kurierze. twój błąd. po zatym powiem ze ja zamawiam siódemka i odpukać na czas, ładnie trafiają, chociaż muszą dzwonić gdzie mieszkam, i ani razu nie uszkodzona paczka. sam mogłeś popukać paczką. lub sprzedawca Ci takie coś już wysłał bo tak dużo tego zbicia. a czytając komentarze widać że mało znacie swoich praw :)

tomon1984
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-04-30 06:56:44
kiedyś miałem do czynienia z kurierem z siódemki, oddał zamówione ciuchy właścicielowi zamówione ciuchy bo podobno nie chciałem odebrać. obaj byliśmy zdziwieni bo były już zapłaqcone, a ja kuriera w życiu na oczy ani nie widziałem ani nie słyszałem. nie po drodze mu chyba było

MasterMagic
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-04-30 05:56:09
To nie jest wina ani kurierów, ani polskich dróg ! To jest wina magazynierów, kurier musiałby skakać po tych paczkach, żeby je uszkodzić, a magazynierzy rzucają paczki do kratek [taki bajer gdzie sortowane są paczki ] jak chcą i nie przejmują się oznaczeniami , a nawet jak je widzą to rzucają chętniej .

kwiateksson
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-04-30 05:21:56
co wy gadacie jak to wa?ek jest... ?e by?cie wiedzieli przez ile to baz przeje?d?a to co innego by?cie mwili. i po drugie nie raz tak mia?em ?e dostawa?em taka przesy?k? do dostaRczenia dla klienta od firmy... firma robi to hurtowe. i wiadomo ?e to rzecz naturalna ?e si? co? rozwali... tym bardziej na naszych jak?e super polskich drogach.... moja rada. wysy?a? z ubezpieczeniem. to grosze kosztuje a czasem pomaga... a i wszystkie firmy tak maj?... nie tylko sidemka... jestem kierowca w innej firmie. nie broni? ich. mi?ego dnia.

wisz35
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-04-30 09:38:10
polska język ,trudna język?

Dejmien25
    Ocena: -2 (glosow:4)
2014-04-30 01:14:33
dlatego najlepszy jest DHL.

siemankoooo
    Ocena: 5 (glosow:7)
2014-04-30 00:57:11
Może i tak jest w prawie, ja pracuję w DPD i nasz protokół nie obejmuje czegoś takiego, bo skoro przesyłka nie została przyjęta, to na jakiej podstawie można pozwolić komukolwiek otwierać ją? a swoją drogą to ta przesyłka NIE MIAŁA JAKIEGOKOLWIEK WYPEŁNIENIA, TRZEBA PAKOWAĆ Z GŁOWĄ, także państwo nie oczekujcie cudów. I prawdą jest, że kurierzy rzucają paczkami.

pawel1710
    Ocena: 8 (glosow:12)
2014-04-30 00:45:23
Bo trzeba kurierem Poczty Polskiej wysyłać, a nie jakimiś pseudo kurierami. Poczta raz, ze tańsza, a drugi raz, ile już rzeczy nasprzedawałem na Allegro, zawsze wysyłam Pocztą Polską i nigdy nie miałem skargi, że coś doszło uszkodzone. Sam jak coś kupuję przez sieć, to też zawsze proszę o wysyłkę Pocztą Polską. Jak się nie da, to kupuję gdzie indziej. Korzystanie z Poczty ma jeszcze taką zaletę, że jak kurier nie zastanie Cię w domu, to zostawi awizo i na drugi dzień odbierzesz sobie paczkę w swoim rejonowym urzędzie pocztowym, bez latania i wydzwaniania ch..j wie gdzie.

astaii
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-04-29 23:38:28
Mieszkając w UK zdarza mi się zamówić coś co "idzie" z Chin,trwa to nawet do miesiąca nim otrzymam paczkę,ale takich cudów nigdy nie doświadczyłem,to świadczy tylko o tym co firma 7-ka sobą reprezentuje!!!!

arnid
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-04-29 23:25:08
Ja tam przez kuriera nigdy nie zamawiałem nic innego oprócz książek. Książki nie da się tak łatwo zniszczyć, a po co mam się denerwować. Wolę sam odebrać sobie gdzieś w jakimś salonie, przed otworzyć i sprawdzić stan tej rzeczy, dopiero wtedy ewentualnie kupić.

fxspeed
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-04-29 23:21:52
ludzie kurier ma pisać protokół szkody za każdym razem może wreszcie jak straci godzine czasu to się zacznie zastanawiać czy warto niszczyć........

Ksiondz_Piotrus
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-04-29 23:21:14
gratulacje ladnie popekane szklo. u nas jest pewna zasada jak jeden cos sp.ieprzy to drugi naprawia

doniu500
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-04-29 23:13:23
mayor1980 zgadzam sie z toba całkowicie masz racje ma sie prawo do otwarcia paczki przy kurierze a ta siodemka chyba nie slyszała o folii bombelkowej hahaha

burtek
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-04-29 23:00:22
Dla mnie osoby, które piszą, że można sprawdzić paczkę przed przyjęciem są debilami. Codziennie kurierzy przywożą mi towar z hurtowni i jeśli paczka zewnętrznie nie jest uszkodzona, i spiszą protokół - reklamacja nie jest uznawana. Po za tym z 7 (akurat na pomorzu) też mam przykre doświadczenia. Kurier (stary dziadek) na terenie firmy postanowił sobie przygazować - skutek był taki, że wybił kamieniem szybę w nowiuśkim samochodzie. Dobrze, że obszar był monitorowany - bo inaczej kasy bym nie odzyskał.

Bizonek2004
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-04-29 22:50:46
Akurat tak się złożyło że też od tego samego Sprzedawcy w zeszłym roku zamówiliśmy do firmy inny produkt. Dostarczała też 7 paczkę miał odebrać mój wspólnik. kurier przyjechał ale akurat wspólnika nie było(musiał wyjść na chwilkę) była jego żona. Zadzwoniła do męża i mówi że przyjechał kurier, przekazała telefon wspólnik mówi że przesyłka jest dość ciężka i za chwilkę wróci albo żeby podjechał po południu i tu się zaczęło. Kurier zaczął wyzywać wspólnika Ty ch...u nigdy cię nie ma ciągle muszę do ciebie jeździć ja cię potnę ... itd. Sprawa zakończyła się doniesieniem na policji...

mayor1980
    Ocena: 4 (glosow:6)
2014-04-29 22:49:27
I piszecie bzdury. Każdy kupujący ma prawo sprawdzić zawartość przesyłki przed zapłatą. Kurier może jedynie pisać protokół że paczka została otwarta przed pobraniem. To jest wypis z prawa handlowego i tego głównie trzymają się porządni sprzedawcy. Analogię mogę podać w razie pytań Radca Prawny CNB STH UR

loomp
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-05-03 00:43:36
Bzdury wypisujesz. Nie wprowadzaj ludzi w błąd.

wnorekkk
    Ocena: -1 (glosow:7)
2014-04-29 22:45:42
No trzeba byc debilem zeby nie otworzyc paczki przy kurierze. Protokół szkody i po kłopocie. Kurier dzwoni i mozna na dana godzine sie umówic jak komus nie pasuje. Nom ale głupich nie sieją, głupi sie rodzą...

kurwamac02
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-04-29 22:58:11
Nie zawsze jest tak, że dostarczają paczkę na godzinę. Jak zamawiałem zasilacz do lapka to nadmieniłem, że chcę żeby paczka była dostarczona po godz. 17 bo jestem w pracy. Paczka była dostarczona koło południa. Odebrał ją współlokator.

wnorekkk
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-05-02 16:50:38
Współlokator najwidoczniej ograniczony.

Damianos_17
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-04-29 22:44:19
Najgorsza firma kurierska, miałem podobnie, ale skończyło się na zmasakrowanym opakowaniu, produkt na szczęście przetrwał. Jak dla mnie "7" jest skończona...

adek67
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-04-29 22:43:24
Witam film wstawiłem własnie po to aby już nikogo nie spotkała taka przyjemność,z informacji jaką otrzymałem firma wysyłająca złożyła reklamacje na podstawie protokołu ,jak już pisałem za drugim razem przesyłkę odebrał sąsiad i nim się spostrzegł kuriera nie było a telefonu nie odbierał.Ponieważ zegar był prezentem dla mnie poprosiłem wspomnianą panią Ilonę o niewysyłanie mi więcej prezentów.

kunia100
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-04-30 01:19:09
Niech wysyła, tylko inną firmą

kriss92
    Ocena: -5 (glosow:7)
2014-04-29 22:41:49
7 tylko dostarcza,a pakuje ten co wysyła inteligencie ! Dziwne,że otworzyles i akurat wiedziales,ze cos nie teges....

mayor1980
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-04-29 22:39:24
Każdy sprzedawca radzi: otwórz paczkę przy kurierze, nie ważne że mu się spieszy to jego zasrany obowiązek

mmcs
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-04-29 22:32:47
jaka placa taka praca

Wojciech-92
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-04-29 22:29:06
Wkur**ć się to za mało na takie sytuacje :)

QuickSand23
    Ocena: -1 (glosow:7)
2014-04-29 22:27:04
Ewidentnie źle zapakowane. Tektura i kawałek foli bąbelkowej nie wystarczą. Należało zegar owinąć folią kilka razy i zapakować do większego kartonu plus jakiś wypełniacz żeby nie latało. Jak ktoś nie pracuje w kurierce to nie ma bladego pojęcia o tej pracy i myśli że jak na talerz naklei "ostrożnie szkło" to wszystko jest ok.

nexus4610
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-04-30 13:25:07
no na szczescie ty jestes kurierem i znasz tajniki tej mega trudnej roboty profesor to debil przy tobie.

misjonarka
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-04-29 22:16:34
SIÓDEMKA dwa razy przysyłała mi towar uszkodzony.Miałam dość,sprzedawca zwrócił pieniądze.Ale zaskoczyło mnie to,co powiedział kurier z SIÓDEMKI,że sprzedawcy (nie zawsze i nie wszyscy) wysyłają tak towar,żeby doszedł uszkodzony,bo wtedy mają kasę z ubezpieczenia,większą niż ze sprzedaży towaru.Nie wiem ile w tym prawdy a ile zwalenia winy na sprzedawcę za zapakowanie towaru.

Tobiasz4561
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-04-29 22:03:10
Sie rozesmialem ;3

roger_money
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-04-29 21:56:13
Taka prawda!!

boski311
    Ocena: -16 (glosow:20)
2014-04-29 21:29:42
Jak zamawiasz to siedź w domu na dupie i czekaj, czego oczekujesz za 15 zł? kuriera na cały dzień ?

svc2000
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-04-30 00:01:33
Kurier do ciebie dzwoni i umawiacie się na konkretną godzinę, no chyba że masz tylko stacjonarny to czekasz...

boski311
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-04-29 21:27:14
komentarz usunięty przez użytkownika

lorizzz
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-04-29 21:22:53
komentarz usunięty przez moderatora

E1000000
    Ocena: -4 (glosow:8)
2014-04-29 21:21:27
jeździłem rok w 7, paczki do danego miasta przychodzą traktami, w boxach po 1,8 metra, te na dnie są biedne, bo całą drogę leży na nich czasem po kilkaset kilo i nie zauważyłem żeby ktoś nimi rzucał, po prostu waga robi swoje, a że ilości na jednym tirze są w tysiącach, to nikt się nie cacka która paczka ma być na górze, a która na dole bo byśmy czekali na nie kilka dni, najsłabsze ogniwa pękają.

kurwamac02
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-04-29 20:26:01
hmm, przypomina mi to akcję jaką miałem kilka lat temu. Zamówiłem żyrandol i kurier jak przyjechał to postawił paczkę odwróconą do siebie, tak, że widziałem tę 'dobrą' część paczki. Podpisałem odbiór, zresztą był strasznie zestresowany, następnie szybciutko uciekł tak, że jak zobaczyłem, że paczka dziurawa (ktoś ewidentnie rozdarł nożem żeby sprawdzić co jest w środku, a dziura była wielkości pięści) to już człowieka nie widziałem. Pewnie sprawdzał czy coś małego i wartościowego. Jak okazało się, że przesyłka duża to dał sobie spokój. Na szczęście żyrandol cały.

herayo
    Ocena: -8 (glosow:10)
2014-04-29 20:30:34
Twoja wina by była, bo przy kurierze się paczkę otwiera, żeby były podstawy gwarancji.

kurwamac02
    Ocena: 5 (glosow:5)
2014-04-29 20:44:33
A czy pisałem coś o winie. Mając 15 lat na pewno wiedziałem, że tak trzeba robić. Ale dzięki bohaterze, teraz będę wiedział już na pewno.

ydk24473
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-04-29 21:52:24
herayo Tylko trzeba pamiętać, że ludzie naczytali się głupot w internecie i myślą, że mogą otworzyć paczkę przed podpisaniem i ewentualnie zapłaceniem. To jest błąd! Można otworzyć przy kurierze, ale dopiero po podpisaniu i zapłaceniu. Są wyjątki od tego, np. Poczta Polska za dopłatą 5zł pozwala otworzyć paczkę przed zapłatą(ten co wysyła musi to zaznaczyć podczas wysyłania). Wiem, że też niektóre firmy kurierskie również za dopłatą umożliwiają coś takiego.

svc2000
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-04-30 00:07:49
do ydk24473 z tym jest różnie, w większości przypadków mogłem otworzyć przed zapłatą, jeżeli było to coś wartościowego to odmawiałem gdy nie pozwolono mi obejrzeć. Nie wiem co prawda co by się stało jakbym odmówił zapłaty po otwarciu paczki, nie miałem takiego przypadku.

ydk24473
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-05-01 16:52:19
svc2000 wtedy to niestety kurier będzie w dupie. Ponieważ klient teoretycznie nie otrzymał paczki(bo nie podpisał), a paczka jest otwarta(czyt. uszkodzona).

kurwamac02
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-04-29 20:24:17
komentarz usunięty przez użytkownika

robsonrdz
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-04-29 20:07:34
oj tam widocznie ktoś miał zły dzień w końcu każdy jakiś ma :/

demon1976
    Ocena: -15 (glosow:21)
2014-04-29 19:50:44
Sam jestem Kurierem i zachodzę w głowę, jak można tak słabo zabezpieczyć towar przed uszkodzeniem. I to wcale nikt nie musiał tym rzucać, wystarczy, że paczka spadła z taśmy transportującej lub paczka została zgnieciona przez cięższą, kiedy były układane na palecie. NIE ZRZUCAJCIE WINY TYLKO NA KURIERÓW!!! Zastanówcie się też, nie lepiej dopłacić parę złotych w sklepie stacjonarnym i oszczędzić sobie nerwów przy kurierze.

kominiarz
    Ocena: 6 (glosow:6)
2014-04-29 20:25:19
No chyba jak widzę naklejkę z symbolem kieliszka to nie dopuszczam do sytuacji, że leży na niej coś cięższego. No ale lepiej odfajkować cokolwiek, niż się spóźnić.

ydk24473
    Ocena: 4 (glosow:6)
2014-04-29 21:43:06
To po co są firmy kurierskie? Idąc twoim tokiem rozumowania, to lepiej nic nie wysyłać kurierem, bo przecież każdą rzecz można uszkodzić. Płacę, więc wymagam. Pracujesz za darmo, że robisz łaskę? Słabo zarabiasz? Wyjedź za granice, albo rusz głową to i w Polsce dobrze legalnie zarobisz(chodź nie mówię, że to łatwe).. Było zaznaczone, że jest szkło, więc gdzie problem? Mam nadzieję, że w tanich liniach lotniczych nie ma takich ludzi jak Ty! Parę lat jeszcze bym chciał pożyć..

Samwise_Gamgee
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-05-02 00:46:20
on raczej nie jest kurierem skoro namawia na zakupy w sklepie stacjonarnym, przecież wspiera konkurencje :P albo debil albo kłamie

mariamasyna
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-04-29 19:43:10
Raz to przesyłka nie jest wcale dobrze zapakowana... Powinna być zapakowana w kartonie z pianką montażową w workach (specjalistyczna maszyna na pakowaniu). A dwa , kurierzy często ale nie zawsze piętrują palety z przesyłkami..

herayo
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-04-29 20:29:12
tak jeszcze powinno być do okola pudełko ze styropianu o grubości 2cm i włożone w drewnianą skrzynkę... ludzie chcecie kupić tanio i bez wad, to odbierzcie osobiście. Każdy chce mieć jak najtańszą przesyłkę. Sprzedawca na takim zegarku zarabia może 10zł, a odejmijcie koszty dodatkowego opakowania (nic nie jest za darmo). To że wydajesz grube pieniądze na towar, to nie znaczy, że sprzedawca je zarabia, bo każdy musi sprzedać setki, żeby coś zarobić.

wertyxal
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-04-29 19:30:25
niech się cieszy że kurier dotarł na właściwy adres a przesyłka "doszła"

ga-zik
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-04-29 19:29:13
Pracowałem w siódemce,zdarzały się uszkodzone paczki ale gdy była taka ewidentnie uszkodzona to się zawsze mówiło klientowi przez telefon przed dostarczeniem paczki bo szkoda mojego czasu i nerwów odbiorcy paczki.A po drugie taka uszkodzona przeważnie nawet nie wyjeżdża z sortowni bo każdy kurier ma takie zgłaszać przy rozładunku.

MasterC
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-04-29 21:24:17
chuje muje dzikie węże firmy kurierskie nigdy nie dbają o paczki

ToRnADo147
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-04-29 19:15:03
Wyjątkowe kurierstwo !!!!

wineczek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-04-29 19:02:48
Co wy się czepiacie, zegarek dobry, jest on typu "zrób to sam" :)

paja-cyk
    Ocena: 8 (glosow:14)
2014-04-29 19:02:39
Brawo dla nagrywającego. Wystarczyło spisać protokół szkody przy kurierze skoro było słychać, że szkło w środku lata. Szczególnie jeżeli wcześniej już był problem z tym kurierem. Brak mózgu i tyle. Zamów trzeci zegar...

MARO997
    Ocena: -5 (glosow:11)
2014-04-29 19:01:27
nadawca powinien tak zapakowac towar zeby nikt ani nic go nie uszkodzilo,a raczej napewno tnie koszty wiec taki efekt,pozdro dla kurierow

Don_Fernando
    Ocena: -2 (glosow:8)
2014-04-29 18:53:56
Dlatego - gdy zamawiamy delikatny towar - warto dopłacić te kilka złotych i wybrać opcję "płatne przy odbiorze". Oczywiście płatne dopiero po uprzednim sprawdzeniu stanu technicznego przesyłki.

klansman
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-04-29 19:10:26
Nie ma takiej mozliwosci. Kurier nie da otworzyc paczki dopoki mu nie zaplacisz jesli jest ona platna przy odbiorze. Po odebraniu otwierasz ja przy obecnosci kuriera i jesli zawartosc jest uszkodzona piszecie protokol zniszczenia.

marmly7403
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-04-29 19:46:23
a to akurat zadne cwane dzialanie bo przy pobraniowej aby ja otworzyc trzeba najpierw zaplacic a nei zawsze jest to zegarek ze dzwoni

Ganjax
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-04-29 19:47:25
To nie prawda. W każdej firmie kurierskiej jest usługa otwarcia zawartości przy kurierze przed odbiorem, i kosztuje ona 5 złotych, korzystałem wielokrotnie, i parę razy się przydało

ydk24473
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-04-29 21:58:08
Ganjax Gdybyś powiedział jakie? Bo wiem, że poczta polska coś takiego umożliwia, ale poszukałem na stronach firm kurierskich i znalazłem tylko jedną firmę(już nawet nie pamiętam jaką)

Tizi
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-04-29 18:51:43
Ja kiedyś podstawkę pod lapka zakupiłem, i przyszła właśnie w takich kawałeczkach. Co ciekawe, podkładka była plastikowa, trzeba było nie źle nią sponiewierać, że w tylu kawałkach ją dostałem. A w aukcji nie było napisane, że to wersja " Zrób to sam", więc musiała zostać zniszczona podczas transportu.

maxicoveri
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-04-29 18:50:18
kij tam z zegarem ważne że teraz ma dużo makulatury to może oddać do skupu,szkło też!

Samsara
    Ocena: -1 (glosow:7)
2014-04-29 18:35:21
Nie wiem czy ten film to fake czy nie. W każdym razie przesyłka jest źle zapakowana, brak kilkukrotnego owinięcia w tradycyjne bąbelki, nalepka to za mało, bo paczką i tak rzuca jak się jedzie po polskich drogach. Co się tyczy firm kurierskich to nigdy nie miałem takich sytuacji i co więcej każdy kurier z którym się kontaktowałem (obojętnie z jakiej firmy był) był kontaktowy i przytomny. Nie wiem może to rejon w jakim rezyduje, a może po prostu szczęście.

oli11111
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-04-29 18:31:49
Ja zamówiłam mopa z wiadrem w komplecie. Dostawcą była właśnie siódemka, no i niestety wiadro dotarło połamane, A takie wiadro trzeba rozwalić z dużą siłą.

Ryzy_Kundel
    Ocena: -8 (glosow:10)
2014-04-29 20:18:00
komentarz usunięty przez użytkownika

Gargamel_80
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-04-29 18:31:27
Czytałem gdzieś kiedyś że takie naklejki typu "Uwaga szkło" lub "Ostrożnie" bez opłaconej specjalnej opcji przesyłkowej, działają jak płachta na byka co sprawia że na stacjach przeładunkowych ktoś może źle potraktować paczkę i zwyczajnie nią pierdyknąć o glebę ot tak dla żartu.

miemik
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-04-29 19:32:47
komentarz usunięty przez moderatora

kocurxtr
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-04-29 18:22:07
k-ex, siódemka - u mnie ścisła czarna lista; uszkodzone przesyłi cyrki z dostawami, trudny kontakt..

irek285
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-04-29 18:16:15
Kolego ty mnie nawet nie strasz bo do mnie idzie przesylka wlasnie przes siodemke dostraczana.Chyba mnie krew zaleje jak bedzie uszkodzona.

ely13
    Ocena: -9 (glosow:15)
2014-04-29 18:09:45
Na koncu powinno byc: "Wesolych swiat zycza pracownicy DHLa albo innej konkurencyjnej firmy kurierskiej" Jaka mamy pewnosc, ze ten film to autentyk? Zadnej.

Santo29
    Ocena: -2 (glosow:4)
2014-04-29 18:05:43
tak jest wszędzie robiłem w DHL i wiem jak sie paczki traktuje z buta te gdzie pisze szkło latają po całym magazynie to dlatego ze czasu mao na zaladowanie paczek jak sie chce wszystkie rozwiesc na czas bo klienci chca aczke np na 9 wiec wszystkim sie spieszy nikt niwe bedzie sie cackal z paczka kazdy do domu tez chce wrocic i tak sie robi po 12 do 16h w DHL po drugie nigdy sie otwiera paczki bez kurier DHL zawsze uprzedza ze jak sie otwiera bez naszej obecnoasi odpowiedzialnosci DHL nie ponosi

ydk24473
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-04-29 22:06:13
widzę, że pracownicy działu PR(public relations) DHL-u również mają konta na wiocha.pl. 2x minus za to, że napisałeś jak to wszystko wygląda od środka.. :D

orion4444
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-04-29 18:05:23
Ogólnie to szacunek dla gościa za spokój z jakim to wszystko prezentuje. Na szczęście nigdy nie przytrafił mi się taki "zawód" ale zawsze otwieram przy kurierze i nie ma bata by było kiedykolwiek inaczej.

Faja34
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-04-28 15:42:41
DPD też nie zachwyca. Wysyłałem do Poznania nowy piekarnik. W trakcie przeładunku wjechali w niego "widlakiem" Cztery miesiące się z nimi szarpałem o zwrot pieniędzy za uszkodzone urządzenie.

freedom80
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-04-28 18:39:48
Trzeba było walić do mnie. Mam w DPD jeszcze kilka kontaktów ze starych czasów.

Faja34
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-04-28 20:18:10
To dwa lata temu było, stare dzieje.

freedom80
    Ocena: 3 (glosow:7)
2014-04-28 15:34:29
Zdarza się. Czasem ten sam towar i cztery razy trzeba wysłać. Na to składa się sporo czynników nie tylko bezpośrednia wina firmy kurierskiej. Ale fakt, z Siódemką nie mam dobrych wspomnień.

madzik.kuk
    Ocena: -9 (glosow:9)
2014-04-28 09:40:47
Ja zamawiałam wielokrotnie i wszystko było w porządku, w Kieleckiej filii są sami uprzejmi kurierzy :) autor filmu może został zwolniony i msci się na Siódemce :P

maciek2203
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-04-28 08:31:43
Kiedyś miałem do czynienia z nimi dwa razy i potwierdzam to jest firma dziad a kurierzy przynajmniej z radomskiej fili to chamy i buraki.

paoka
    Ocena: 4 (glosow:6)
2014-04-27 22:58:44
Potwierdzam. Wysylam 300 paczek miesiecznie. wsp?pracowa?em z Siodemka kiedys. Tragedia. Ilosc nie jakosc. Kurierzy opryskliwi. Brak awizacji.

danielek1990
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-04-27 22:38:36
Nikt nie bierze pod uwagę tego w jakim stanie był zegar przez zapakowaniem go w te śmieszne kartonowe zabezpieczenia :P ... firma pozbywa się uszkodzonych zegarów, a wszystko idzie na kurierów :)

zyryy
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-04-27 22:26:52
Jak się wysyła takei rzeczy zapakowane w karton, to sie nie ma co dziwic.

bobbudowniczy12
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-04-27 19:12:20
Siódemka to jest jedna wielka porażka. Zawsze mam problemy z odbiorem paczek bo do południa nie ma kto odebrać a po południu kurierowi nie pasuje, choć widzę na mieście że i po południu jeżdżą i tak za każdym razem.

plokijuty
    Ocena: 5 (glosow:5)
2014-04-27 18:44:46
Autorowi nagrania proponuję zamówić Siódemką Surströmming, czyli kiszonego śledzia i niech wtedy kurierzy rzucają przesyłką... Proponuję zapoznać się z dalszą częścią komentarza pod filmem na YT.

arti981
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-04-27 18:11:58
Dziwne dlaczego autor odebrał przesyłkę jeżeli słyszał że się w niej coś przesypuje. Dlaczego nie sprawdził zawartości przy kurierze?

adek67
    Ocena: 46 (glosow:60)
2014-04-27 18:55:43
Kurier zostawił u sąsiada,i uciekł !!!!!! na telefony nie odpowiadał. To był ostatni raz kiedy pozwoliłem na zostawienie paczki.

Don_Fernando
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-04-29 19:16:42
@adek, odbiór przesyłki musi być potwierdzony podpisem adresata. W takim wypadku warto iść na policję i zgłosić przestępstwo sfałszowania podpisu.

pi0trekk
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-04-29 22:29:43
Puknij się w cymbał Don_fernando

dorekdorek
    Ocena: -4 (glosow:16)
2014-04-27 17:38:02
Konkurencja nie śpi, ciekawe co autor filmu robił z przesyłką przed rozpakowaniem?

pawel1188
    Ocena: 6 (glosow:12)
2014-04-27 17:17:16
Dlatego tą firmą nie zamawia się łatwo tłukących się przedmiotów. Jeżdżę w innej firmie już dwa lata i jeszcze ani razu nie miałem przyjemności uszkodzić paczki. Jest to kwestia szacunku do paczki która jest oczywiście moim zarobkiem :)


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0600