Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
dywizjon33  14-05-21, 11:32 Zgłoś
+ 138 -
Dodano: 2014-05-21, 11:32:39   przez: dywizjon33
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 138  Zgłoś nadużycie
27
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Toruń przeprasza.
  •  A Ty? Byłeś kiedyś tak narąbany...
  •  Rozmowa o pracę
  •  Gratulujemy Sylwii rozumu.
Ukryj komentarze(12)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
elfcalypso
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-06-02 19:08:19
moze byc i modnisia,po ludziach mozna sie wszystkiego spodziewac :)

davidbrian35175
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-06-03 19:34:20
To straszne, jak niektore kobiety potrafia sie oszpecic. A pozniej placza, ze fajnego meza niet, tylko osiedlowy dres - ci w czyms takim gustuja

waw1910
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-06-03 14:17:16
Conchita 30 lat później

unity
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-06-03 09:55:40
zajumał córce kiecke

Rexica
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-06-03 06:48:32
Dywi, nie chwal się rodziną, nie ładnie tak:-)

dywizjon33
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-06-04 12:25:53
Rexie no co Ty nie poznałaś swojego byłego małżonka :)

paraolsztyn
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-06-02 22:06:49
Conchita za kilka lat. It was too easy LOL

szulcik
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-06-02 21:44:27
Pedała do gara ! Tfu ! Obrzydliwiec stary pedał !

DirtySanchez1121
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-06-02 20:13:00
Calineczka...

porcela898
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-06-02 19:17:00
kurcze ładną ma tą sukienkę :D

elfcalypso
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-06-02 19:08:19
moze byc i modnisia,po ludziach mozna sie wszystkiego spodziewac :)

kasinek86
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-05-22 05:19:35
a moze to babcia/dziadek?conchity

outsiderjack
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-05-21 15:15:17
A przecież w tym sezonie do kiecki nosi się czarną brodę.:-)


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0300