Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Ciekawe co by powiedział gdyby to spotkało jego córkę?
rekin666  14-06-07, 17:47 Zgłoś
+ 369 -
Dodano: 2014-06-07, 17:47:15   przez: rekin666
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 369  Zgłoś nadużycie
45
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Nie jestem homofobem.
  •  Szkolana łazienka
  •  Zakorkowali ulicę, bo robili sobie selfie
  •  Jeszcze troszkę i Macierewicz
Ukryj komentarze(160)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
lenkaya
    Ocena: 78 (glosow:92)
2014-06-07 17:59:20
Terlikowski to kretyn.Nie popieram aborcji ale w takich przypadkach ofiara powinna mieć prawo do zadecydowania czy urodzić czy nie.Pozwalać rodzić 11-latce to jest chyba kolejny gwałt.

jacek8887766
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-07-04 19:35:46
TERLIKOWSKIEGO NALEŻAŁOBY ZAMKNĄĆ NA SZEŚĆ MIESIĘCY W PACE , JEŚLI WYTRZYMA 150 GWAŁTÓW I NIE ZMIENI ZDANIA TO GO POPRĘ !

robcio6666
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-06-20 17:53:29
komentarz usunięty przez moderatora

dave1978
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-06-20 17:35:54
debil, no debil i jeszcze raz idiota !!!

wior
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-06-20 15:36:27
szkoda że jego nie wyskrobali

jimmye
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-06-20 13:48:09
Pierdolnij się w łeb pacanie!

Samwise_Gamgee
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-06-20 02:08:39
śmiejeta sie z ciapaków, a w polszy robi sie wcale nie gorszy taliban, lekarze karzą rodzić bezmózgie mutanty, które umrą zaraz przyjściu na świat, katoliby karzą rodzic zgwałonym dzieciom, klechy nawołuja do zamieszek i cenzury, choc przedstawioenie odbywa sie w zamkniętym obiekcie, ciekawe kiedy zaczną nas zapładniać na siłe i karzą klęczeć cały dzień przed krzyżem

grog
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-06-17 01:32:42
takiego terlikowskiego powinno sie rznac w anal codziennie przez 4 miesiace, potem zapytac czy zmieni zdanie na temat tej dziewczynki i niezaleznie od odpowiedzi powinno sie go dalej rznac w anal przez kolejne 5 miesiecy. Niestety tak nie bedzie bo boga nie ma a sprawiedliwosc nie istnieje

Arkadio92
    Ocena: 6 (glosow:8)
2014-06-16 10:36:13
Poczytałem komentarze i jestem pod wrażeniem. Część ludzi nie zdaje sobie sprawy jaki koszmar przeżywa ta 11-latka. Będzie musiała chodzić każdego dnia do szkoły, z dzieckiem które nie jest owocem miłości. Każdego dnia będzie miała przed oczami oprawce i sceny gwałtu, a inne rozpieszczone dzieci będą się z niej szydzić. potem poród, kolejny wielki ból. Jeśli decyzją jest aborcja - rozumiem w zupełności, jeśli urodzenie dziecka - mniej rozumiem ale podziwiam odwagę i wiarę w przyszłość, a reasumując: g*wno nas to powinno obchodzić, bo jest to decyzja jej i jej rodziców

Samwise_Gamgee
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-06-20 02:10:23
popieram, jeśli ktoś chce urodzić dziecko z gwałtu jego sprawa, ale nie powinno sie nikogo do tego zmuszać

Corriere
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-06-15 16:57:00
Za idiotyczne wypowiedzi podziękuje mu przy następnych wyborach

Alcatraz91
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-06-15 12:28:56
kolejny nawiedzony polityk

prymuss123
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-06-15 11:51:18
Heh koleś za sam wygląd powinien zostać zlikwidowany,poza tym jego zdanie tak się liczy jak gówno kręcące się w sraczu shrecka.

lucksky
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-06-15 09:22:16
komentarz usunięty przez moderatora

Daroeu
    Ocena: -1 (glosow:5)
2014-06-15 09:02:11
Prosze ile chętnych na gwałty. Czyli Korwin miał racje. A ciekawe jak bedzie czuła sie dziewczynka po takim morderstwie ?

Townsville
    Ocena: 6 (glosow:12)
2014-06-15 01:32:56
Zadam gwaltu na Terlikowskim albo lepiej jego corce. Poprostu jestem ciekawa reakcji.

forszizel
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-06-15 08:56:11
Bardzo madrze - rzadajmy gwaltow zeby udowodnic swoje racje, Terlikowski by cie po du*pie poklepal za taki pomysl.

kbrowarek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-06-15 01:32:09
komentarz usunięty przez moderatora

kbrowarek
    Ocena: 3 (glosow:7)
2014-06-15 01:29:56
Terlikowski pewnie sam byl gwalcony przez kuzynow i spodobalo sie jemu to

sebololo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-06-16 23:49:10
Może i przez kuzynów też ale na pewno był ministrantem;)

ferro79
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-06-14 23:42:43
Mówi tak, bo sam jest synem pochodzącym z gwałtu. W naszym kraju jest aktualnie zapotrzebowanie na tego typu kretynów, więc ratuje dupę podobnym sobie. Oby spłonął w piekle

manamanam
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-06-14 23:01:41
Taki "pro life" hipokryta. Ch*j z dziewczynką. Nie ważne, jak się czuje, jaki jest jej stan. Ważne, żeby tego bachora urodziła, bo tak, ku*wa bozia kazała.

saphatov
    Ocena: 9 (glosow:9)
2014-06-14 21:19:14
Wystarczy spojrzec na jego tepy ryj...

Bolec1980
    Ocena: 8 (glosow:12)
2014-06-14 20:55:01
Arcypapież Terlikowski - główny idiota fundamentalizmu katolickiego, ajatollah, ortodoks. Człowiek, któremu żal w ryj splunąć... A jednak uczciwy katolik. Tak! Właśnie na tym to polega: albo-albo jak u Kierkegaarda. On jest uczciwy w swej małej bani!!! Teraz: albo ufasz religii w całości, albo nie jesteś w niej wcale. Terlikowski idzie na całość... Zastanówcie się, czego chcecie: talibanu - wówczas klaszcie Frondzie, albo nie i niech Gott ist Tott będzie waszą drogą. Nie lubię tego pedała, ale jest sobą. Katolicyzm u podstaw jest wynaturzony dla ratio.

pjj76
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-06-14 19:48:40
komentarz usunięty przez moderatora

lemingjager
    Ocena: -7 (glosow:21)
2014-06-14 19:28:14
komentarz usunięty przez moderatora

InvincibleMist
    Ocena: 11 (glosow:15)
2014-06-14 19:13:32
Cała dyskusja tutaj opiera się o mordowanie/nie mordowanie dziecka. A czy nikt nie pomyślał, że poród w wieku 11 lat jest zagrożeniem dla życia tej dziewczynki? O nią trzeba dbać! Ją spotkała straszna krzywda. To przecież DZIECKO, a wy chcecie kazać jej nosić ciążę i rodzić?! W takich sytuacjach jestem absolutnie za aborcją, im szybciej wykonana, tym lepiej, bo płód jest mniej rozwinięty.

lemingjager
    Ocena: -8 (glosow:16)
2014-06-14 19:24:03
komentarz usunięty przez moderatora

forszizel
    Ocena: 8 (glosow:12)
2014-06-14 22:13:16
Zapewne bedzie wspaniala matka patrzac jak rosnie owoc najwiekszej traumy i nieszczescia w jej dziecinstwie, dziecko tez bedzie miec ubaw po pachy jak pozna swoja historie. Uszczesliwianie ludzi na sile i wmawianie sobie ze kazde zycie jest swiete i wazne. Otoz nie jest i z tym tez trzeba sie umiec pogodzic a nie robic z ludzi bogow wartych kazdej swietosci.

bezpieczna123
    Ocena: 7 (glosow:11)
2014-06-14 22:31:55
Jak mozna kazac 11-latce nosic ciaze i rodzic? I kto to niby sa ci co jej kaza? Ci co beda miec atrakcje z jej nieszczescia za kazdym razem jak ja zobacza (i oczywiscie w niczym nigdy jej nie pomoga bo to oczywiscie nie ich sprawa i nie ich zycie) czy ci ktorzy nie beda wiedziec co sie stalo i beda ja palcami wytykac mowiac ze sie puscila?A swoja droga to dziecko (matka) to jakie jest jej zdanie, ona sie cieszy ze bedzie miec dzidziusia i chce juz je miec czy chce usunac? Czy gdzies jest w ogole podane czego ona chce? - bo chyba to wazne skoro to ona i tylko ona bedzie z tym zyc i sie borykac.

owcazogorkowca
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-06-15 09:40:17
Oczywiście, bo skrobanka u 11 latki to samo zdrowie i żadnej traumy jak dorośnie nie będzie miała kiedy zrozumie że zabiła własne dziecko i do tego np. już dzieci nie będzie mogła mieć nigdy. Oczywiście o gwałcącym pedofilu nawet słowa nie powiecie, bo przecież tacy jesteście tolerancyjni. Niedługo jak wam powiedzą że dozwolony jest seks z 12 latkami to będziecie latać pod podstawówkę szukać sobie "dupy". Banda zwyrodnialców.

bezpieczna123
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-06-17 07:34:16
A ktora kobieta zaluje ze bedac dzieckiem nie urodzila dziecka? Aborcja nie jest wieksza trauma niz gwalt, i nikt kto nie bedzie musial wychowywac dziecka gwalciciela nie powinien miec opinii na temat tego co powinna zrobic dopoki sam nie zostanie zgwalcony i zaplodniony przez kogos z rodziny. proste. Tragedia juz sie stala tej dziewczynce i jej sie powinno pomoc przede wszystkim a nie zmuszac ja do rodzenia dziecka i wychowywania tego co jej gwalciciel zostawil. Ona nie musi ponosic konsekwencji tego co jej zrobiono.

szulcik
    Ocena: 3 (glosow:11)
2014-06-14 19:11:03
Terlikowski to szmata do wycierania podłóg ! Dlatego Moi Drodzy żadne ku*wa pisy ,zadne peło ,zadnych sldeków ! KNP!

Rexica
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-06-14 23:26:28
AJ lowiu mieszczuchu:-)

szulcik
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-06-15 08:06:03
az do bólu ;)

rysiekzdupy
    Ocena: 8 (glosow:14)
2014-06-14 19:09:34
Ten kolo chyba sam uciekł z wiadra po skrobance.

muzg
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-06-14 18:57:01
tego cwela bym wyruchal kaktusem !!

bimbek
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-06-14 18:49:15
a co jego corka ma z tym wspolnego? chcial bys by niewinna dziewczyna zostala zgwalcona tylko dlatego ze nie lubisz jej ojca?

nie_mam_reki
    Ocena: -2 (glosow:10)
2014-06-14 18:46:47
nie rozumiem tej logiki: dziecko zabić w strasznych mękach. Nie czarujmy się, że to zwykły zabieg (ciekawe cobyście powiedzieli gdyby was rozrywano na kawałeczki)gwałcicela zamknąć. Na własna reke poszukajcie info o aborcji nie z tych głownych nurtów, okłamuje się nas jakoby aborcja była od zawsze, jaboby była bezpieczniejsza od porodu. Aborcja przyszła od bolszewików do Ameryki gdzie zrobiono z niej biznes budowany na gruncie wyżej wymienionych kłamstw.

sebkop
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-06-14 20:18:18
Czytać i myśleć też nie potrafisz, aborcja była praktykowana od czasów kiedy jeszcze katolicy czcili siły natury i mordowali tylko dla zysku, nie zasłaniając się wola boga.

pibi80
    Ocena: 5 (glosow:9)
2014-06-14 18:17:50
Panie pierdzikowski - prawo mówi wyraźnie: ciąża w wyniku gwałtu to jeden z przypadków w których aborcja jest legalna. Chcesz pan innego prawa to się pan nie trudź. Są już takie państwa, w których prawo pasuje do pańskiej wizji świata. Afganistan, Pakistan, Iran. Proszę wybierać i szybko pakować walizki, bo tutaj pańskich wywodów nam nie trzeba.

owcazogorkowca
    Ocena: -4 (glosow:8)
2014-06-14 19:03:07
Jak prawo powie że seks z 9 latką jest dozwolony to będziesz wystawał pod szkołą żeby wyrwać dziewczynę czy we łbie zakiełkuje myśl że to jeszcze dziecko?

Nagasukaaa
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-06-14 17:56:29
Panie Terlikowski - mów jak żyć tym którzy Cię popierają i się z tym zgadzają, każdy inny i tak cię zleje a zrobi swoje.

owcazogorkowca
    Ocena: -13 (glosow:19)
2014-06-14 17:29:36
JESTEŚCIE WSZYSCY PATOLOGIĄ OBYWATELSKĄ! Chcecie skur....ałe lewackie syny zamordować dziecko bo jego matkę ktoś zgwałcił ale gwałcicielowi karę śmierci znieśliście i jedzonko dobre załatwiliście w wiezieniu???! Taaaak??? Gardzę tymi przygłupami, którzy nie rozumieją słów Terlikowskiego (za którym sam nie przepadam!). Wszyscy nadajecie sie sami do wyskrobania.

pibi80
    Ocena: 5 (glosow:11)
2014-06-14 18:10:14
a ty prawaku-obesraku pokazałeś typowo krześcijańską miłość bliźniego

owcazogorkowca
    Ocena: -3 (glosow:7)
2014-06-14 18:53:00
szkoda tylko że jestem niewierzący, przygłupie:) Ale dla takich prymitywów jak ty istnieje tylko czarno-biały świat:) Jak ktoś jest lewakiem to drugi MUSI być katolikiem:) TVN zesrał wam się do czaszek i zrobił z wami co chciał. Jesteście już tylko marionetkami, zdalnie sterowanymi robotami bez mózgów.

Czupur82
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-06-14 17:28:34
Dziwna zależność. Najgorsze komentarze to te pierwsze, a są najwyżej oceniane i zawsze walczą o ten topowy. To jest dopiero wiocha...głównie mam na myśli łapkujących w górę te pierwsze wypociny. Fuck the logic

owcazogorkowca
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-06-14 17:24:02
komentarz usunięty przez moderatora

jk112
    Ocena: 3 (glosow:7)
2014-06-14 17:12:24
jakby można było przewidzieć wygląd człowieka podczas ciąży to ten pajac na pewno zostałby ofiarą aborcji

owcazogorkowca
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-06-14 17:18:53
komentarz usunięty przez moderatora

owcazogorkowca
    Ocena: -8 (glosow:10)
2014-06-14 17:31:52
To może zobacz sobie wygląd płodu dziecka po aborcji i zastanów sie dlaczego je zamordowałeś? Potem zapytaj się sam siebie czy jesteś człowiekiem skoro bardziej martwisz sie o wygode gwałcącego, któremu zniosłes nawet karę śmnierci i załatwiłeś swoją głupota jedzonko i siłownie w pierdlu, zryty lewaku.

jurek1102
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-06-14 21:27:02
Płodu dziecka... Nie mam więcej pytań:)

Antycyponek
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-06-14 16:56:51
komentarz usunięty przez moderatora

SNAP32
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-06-14 16:54:33
Panie TERLIKOWSKI mam nadzieje że sku*wielu zostaniesz zgwałcony przez szajkę niewyżytych zwyrodnialców aż ci kretynie DUP*KO rozerwie.Żeby tobie córkę zgwałcili( o ile ja masz poj*bie) I ciekawe czy też jej każesz urodzić!!!!!!!!!!!!!!

zbyszek1986
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-06-14 16:50:53
komentarz usunięty przez użytkownika

spitulis
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-06-14 16:45:39
Polska się wstydzi za takich niedorozwojów umysłowych

spitulis
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-06-14 16:42:56
niedorozwój umysłowy

spitulis
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-06-14 16:40:09
ale to głupol skatolały

minpio
    Ocena: -4 (glosow:8)
2014-06-14 16:35:43
My nie możemy oceniać i rozkazywać, Bóg tego dokona na Sądzie Ostatecznym. Jeżeli kimś "miota szatan" i chce skrobać to proszę sie nie wpierdalać. Ocena nalezy do Boga.

gadrianoo
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-06-14 16:41:19
Boze widzisz a nie grzmisz , auto tez masz w reklamy TV Trwam ? za takich jak ty normalni katolicy po prostu sie wstydza .

zwierzak250477
    Ocena: -1 (glosow:5)
2014-06-14 16:24:53
komentarz usunięty przez użytkownika

zwierzak250477
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-06-14 16:29:41
komentarz usunięty przez użytkownika

zwierzak250477
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-06-14 16:34:44
komentarz usunięty przez użytkownika

Neuromancer1987
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-06-14 20:17:31
i zmuśmy taką zgwałconą 11-latkę do wychowania dziecka, które przez całe życie będzie przypominało jej o traumie, jaka ją spotkała. szkoda, że wszyscy martwią się takim dzieckiem tylko do momentu narodzin, potem każdy ma juz głęboko w d**pie jak będzie wyglądało życie takiego dziecka. Adopcja? powiedzmy sobie szczerze, dzieci w domach dziecka już teraz jest za dużo, więc nie wciskajcie kitu, że to jest rozwiązanie. no chyba że uważacie że potrzebujemy jeszcze więcej sierot.

zwierzak250477
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-06-14 21:20:47
komentarz usunięty przez użytkownika

mosmag
    Ocena: -6 (glosow:8)
2014-06-14 15:56:11
Niestety tragedia się stała, ale NIKT Z WAS nie ma prawa odbierać życia niewinnemu dziecku, można oddać do adopcji, a nie mordowac, tacy z was psudokatolicy! obłudnicy.

minpio
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-06-14 16:32:36
Katolicy ? Chrześcijanie A nie tylko Katolicy. My nie możemy oceniać i rozkazywać, Bóg tego dokona na Sądzie Ostatecznym. Jeżeli kimś "miota szatan" i chce skrobać to proszę sie nie wpierdalać. Ocena nalezy do Boga.

innin
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-06-14 16:37:06
Poród, ze względu na wiek dziewczynki, jest sporym zagrożeniem dla JEJ życia.

zbysiula154
    Ocena: -11 (glosow:13)
2014-06-14 15:53:22
Usuwając z urzędu owoce gwałtu sprawicie, że gwałtów będzie więcej, a sprawcy poczują się bezkarni. W gwałcie karę powinien ponieść tylko i wyłącznie sam sprawca. Kobieta, ofiara tego przestępstwa nie musi wcale wychowywać dziecka, a wiele osób przyjmie to właśnie dziecko z otwartymi rękoma.

neurotyczny_jan
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-06-14 15:11:53
coś mi mówi, że terlik został niepokalanie poczęty. jest taki święty za życia, wzór wszelkich cnót.

aahaus
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-06-14 15:06:35
trzeba mu dac potem to dziecko niech sobie wychowa

zbysiula154
    Ocena: -8 (glosow:8)
2014-06-14 15:56:02
Jest wiele rodzin, które to dziecko chętnie przyjmie i wychowa jak swoje w czym problem.

SzeResZ
    Ocena: 5 (glosow:7)
2014-06-14 15:05:10
Głos w sprawie zabrał Tomasz Terlikowski pisząc: "To nie moje dziecko i nie powinienem się wpi***ać między wódkę a zakąskę. Poza tym ch**a się znam na tych sprawach, dla tego tak często zabieram głos w sprawach, które mnie w ogóle nie dotyczą."

BilliJoe
    Ocena: 5 (glosow:9)
2014-06-14 14:36:12
Jakby mu żonę lub córkę zgwałcili to wtedy by zobaczył , że czasami aborcja powinna być dopuszczalna ...

zbysiula154
    Ocena: -3 (glosow:7)
2014-06-14 16:01:29
Jesteś głupszy niż przeciętna małpa z zoo. Co to jest w ogóle za argument?

BilliJoe
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-06-14 18:31:22
Chciałabyś wychowawać dziecko z gwałtu ?

zbysiula154
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-06-16 00:01:10
Przecież pisałem już, że nie musisz je wychowywać zostawisz w szpitalu i ktoś je adoptuje.

Draudzia
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-06-16 12:20:55
"ktoś je adoptuje" ofc... Temat aborcji jest tematem trudnym. I to nie działa tak pięknie jak się zbysiuli wydaje. Ale on jest specyficzny, na niego nie warto zwracać uwagi. Powiem tyle - dla mnie jest to temat wyjątkowo ciężki, który budzi u mnie mieszane uczucia. Jednakże przychylam się do tego, by aborcja w szczególnych przypadkach (jak ten wyżej), była dozwolona. To czy sama poddałabym się takiemu zabiegowi, to inna sprawa. Niemniej uważam, że najpierw trzeba myśleć o tych, którzy już się narodzili, a nie o tych, którzy dopiero narodzić się mogą.

davidbrian35175
    Ocena: -9 (glosow:11)
2014-06-14 14:03:58
Sam bym tam pobaraszkowal 11 latka ;)

gadrianoo
    Ocena: 8 (glosow:12)
2014-06-14 13:21:22
Jestem katolikiem , ten czlowiek ma wiele ksiazek zwiazanych z religia wypowiada sie w katolickich mediach ale nie rozumiem jego toku myslenia i troche wstyd mi za takich ludzi a nie jest on jedyny za ktorego mozna sie wstydzic . Takie osoby jak on i jemu podobni to elita i nigdy nie dotykaja ich sprawy czy tragedie zwyklych ludzi a wiec i nigdy nie beda zdawac sobie sprawy jakie bzdury staraja sie udowodnic . Nie da sie porownac tego przypadku ze zwykla aborcja ktorej jestem przeciwny ale ofiara gwaltu zawsze powinna miec mozliwosc wyboru . ort.bo klawiat.AZERTY

jacek.jacek
    Ocena: -6 (glosow:10)
2014-06-14 14:32:39
jaki z ciebie katolik . Wśród 10 ciu przykazań jest . 5 Nie zabijaj Chcesz być katolikiem i chrześcijaninem ...przestrzegaj wszystkich

gadrianoo
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-06-14 15:24:48
Jacek.jacek - nie wiem jak rozumiesz bycie katolikiem ? nie chodzi tu tylko o tace w kosciele , czy slepe mocherowe myslenie przykazania i kropka raz na tydzien do kosciola i jestem cacy , ilu bylo takich co w imie religii , przykazan zabijali innych albo palili na stosach chrzescijanstwo ma i tez czarne strony historii . Dla mnie bycie katolikiem to miec sumienie , wlasne zasady postepowac uczciwie to jest bycie katolikiem a nie tylko bezsensowne przynalezenie do wspolnoty koscielnej , bo nawet najgorszy oszust moze chodzic do kosciola i tez bedzie katolikiem .

Sealtiel
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-06-14 15:26:27
jacuśjacuś. Czytaj uważniej proszę. Napisał dwa razy że nie popiera aborcji. A od siebie dodam że Krk dopuszcza łamanie tegoż przykazania w kilku przypadkach. Prawda? Od najważniejszego sukienkowego tylko zależy kiedy i w jakich okolicznościach można kogoś wysłać do bozi zgodnie z wolą tejże bozi.

mosmag
    Ocena: -4 (glosow:6)
2014-06-14 15:58:16
katolik? prawdziwy, wierzący katolik nie zabija, obłudnik nastepny.

gadrianoo
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-06-14 16:53:38
Dyskutujac z wami mam wrazenie jakbym targowal sie z mocherem o miejsce w niebie i kto tam bardziej pasuje , a kwestia religii widze was przerasta albo zupelnie jej nie rozumiecie , slepa wiara to nie wiara to ideologia glupcow .

jacek.jacek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-06-14 20:35:08
ja Ci tylko napisałem na czym polega chrześcijaństwo i judaizm . Przykazania są ze starego testamentu. Ja Ci nie nakazuje ślepo i fanatycznie wierzyć . A czym się różni aborcja od aborcji. Czy ludzie poczęci w wyniku gwałtu tak bardzo różnią się od ludzi ze stosunków normalnych , po czym ich poznać? I jeszcze jedno nie uważam się z moimi poglądami za lepszego od innych , nie ja to będę oceniał. Proszę też o pamiętaniu o przykazaniu miłości . Chyba najtrudniejszym.

mingus33
    Ocena: 13 (glosow:13)
2014-06-14 13:10:35
małolatka z dzieckiem w wyniku gwałtu, bez środków do życia i pomocy od państwa, z marnymi szansami na normalne , ułożone po swojemu życie... najpierw zjedzą ją wszystkowiedzące plotkary z podwórka bo stwierdzą że to była jej wina, później popadnie w nędzę bo z kilkudziesięciu zł zasiłku rodzinnego to raczej na pampersy braknie. aborcja to jest jakieś rozwiązanie.

MrMotuk
    Ocena: 6 (glosow:8)
2014-06-14 13:05:20
Oczywiście dla Terliczka nic nie znaczy ryzyko, jakie niesie ze sobą ciąża i poród w tak młodym wieku. Bo nawet jeśli dziewczynka ciąży i porodu nie przeżyje, to na końcu można powiedzieć "Cóż, Bóg tak chciał" i mieć czyste sumienie, a może nawet wnieść o beatyfikację w nagrodę. Oczywiście może się też zdarzyć, że dziewczynka zdrowo przeżyje ciążę i urodzi dziecko. Wtedy Terliczek będzie chodził dumny jak paw, bo przecież wiedział od początku że bozia nie pozwoli dziewczynki więcej krzywdzić.

owcazogorkowca
    Ocena: -18 (glosow:24)
2014-06-14 12:57:26
Czy ja dobrze rozumiem że większość z was uważa że należy ZAMORDOWAĆ DZIECKO, bo matka została zgwałcona? Tzn. że dziecko ma odpowiedzieć za gwałt swoim życiem bo jest winne??? Czy ktoś z was ma jeszcze mózg?

mingus33
    Ocena: 5 (glosow:7)
2014-06-14 13:00:06
adoptuj je

ToRnADo147
    Ocena: 6 (glosow:6)
2014-06-14 13:01:56
Lecz się...

gadrianoo
    Ocena: 3 (glosow:9)
2014-06-14 13:34:08
Postaw sie w sytuacji tej dziewczyny ma 11 lat , czy zgwalconych kobiet fakt aborcja to mordowanie dzicka ktore nie jest winne , ale porownaj przypadek gdzie zabieg robi zwykla szm*ta ktora zaszla w ciaze a dziecko usuwa zeby nie miec problemow czy wydatkow dla mnie to wlasnie jest aborcja usuwanie dziecka bez logicznych przyczyn . Gwalt to trauma dla tych ludzi ich rodzin i kazdy powinien miec prawo decydowania czy chce wychowywac takie dziecko czy go usunac bo jak mowisz ,, dziecko nie jest winne ,, - to i chyba ta zgwalcona 11latka tez nie jest winna .

owcazogorkowca
    Ocena: -7 (glosow:9)
2014-06-14 17:14:51
No cóż, jesteście w takim razie patologicznymi przypadkami na wyrost nazywanymi ludźmi. Wyrazy współczucia dla rodzin. Rzygać mi sie na was chce i tyle.

mingus33
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-06-16 19:44:29
owca, albo jesteś totalnym debilem albo ostro trolujesz...

sell71
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-06-14 12:30:23
komentarz usunięty przez użytkownika

kubana57
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-06-14 12:02:14
Kto jeszcze słucha tego chwasta.

jacek.jacek
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-06-14 14:34:14
e ty to działacz pzpr u no i ormowiec

ptasiagrypa
    Ocena: 9 (glosow:9)
2014-06-14 11:53:55
Gdy słyszę/czytam wypowiedzi takich "mądrych" ludzi jak pan Terlikowski to życzę im, aby ktoś zerżnął mu dupsko tak żeby krew leciała z uszu, z oczu a z d*py to fontanna powinna lecieć.

RealityVSDelusion
    Ocena: 5 (glosow:7)
2014-06-14 11:49:23
Nie dosc, ze dziecko zostalo zgwalcone i ile w tym traumy samej w sobie, to jeszcze rozpowszechniaja sprawe na cala Polske. I co dziecko ma rodzic dzieci? Przeciez po 1 jest duze ryzyko, ze umarlaby podczas porodu a po drugie, ma sobie siostrzyczke czy braciszka rodzic? Takich ludzi jak ten Terlikowski to powinni zamykac w psychaitrykach i poddawac terapii szokowej. Wypadaloby tez go wyruchac, tak zeby potem nie byl w stanie usiasc na dupie przez rok to moze zmienilby zdanie. Bo wg. niego te dziewczyny same sie prosza o gwalty.. on tez sie prosi.

vacarius
    Ocena: 2 (glosow:12)
2014-06-14 11:39:22
Aby zaoszczędzić dziewczynce kolejnej traumy powinny być legalne pigułki "po". Które by rodzicie łatwo kupili i już by je łyknęła i obyłoby się bez żadnych fizycznych zabiegów. A po za tym zabieg aborcji można robić po wcześniejszym podaniu środków nasennych wtedy nie będzie nic z tego zabiegu pamiętać. Chodzenie w ciąży i rodzenie dziecka w wieku 12 byłoby dla niej jeszcze większym gwałtem niż aborcja.

maras2604
    Ocena: -11 (glosow:13)
2014-06-14 11:26:25
ja tu ku*wa nie rozumiem juz nic, kara smierci dla dziecka poczetego przy gwalcie a dla gwlciciela co?? z jednej strony wszyscy sa za mordowaniem nienarodzonych dzieci jakby to byly kruliki a drogiej za klapsa chca rodzicow do wiezienia wsadzac..

Egoiste.PL
    Ocena: 1 (glosow:9)
2014-06-14 14:47:01
komentarz usunięty przez użytkownika

AQ16
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-06-14 15:39:00
komentarz usunięty przez moderatora

zbysiula154
    Ocena: -3 (glosow:3)
2014-06-14 16:20:02
To lewaki czyli współautorzy tej cywilizacji śmierci. Oni w niewinnych nienarodzonych zdusili by życie, za to życia morderców bronią i szkoda im. Płud to nie dziecko więc co ciało obce pasożyt, którego trzeba zwalczać jak tasiemca, lub wycinać jak raka?

Egoiste.PL
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-06-14 17:31:06
komentarz usunięty przez użytkownika

Egoiste.PL
    Ocena: 3 (glosow:7)
2014-06-14 17:38:17
komentarz usunięty przez użytkownika

Egoiste.PL
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-06-14 17:48:27
komentarz usunięty przez użytkownika

AQ16
    Ocena: 4 (glosow:6)
2014-06-14 11:25:11
Panie... weź pan patelnie i walnij się w łeb... żeby głośno zabrzmiało.

thakanori11
    Ocena: 6 (glosow:8)
2014-06-14 11:18:28
przecież ten człowiek musiał być w dzieciństwie gwałcony przez księdza

jurek1102
    Ocena: 3 (glosow:7)
2014-06-14 13:54:54
To nie były gwałty... On mu się oddawał z radością.

neurotyczny_jan
    Ocena: 4 (glosow:6)
2014-06-14 15:14:22
kto wie, może dalej się oddaje z jeszcze większą radością.

zbysiula154
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-06-14 16:06:30
jurek A co jeśli nagle by się okazało, że możesz mieć rację?

JeBusChytrus
    Ocena: 9 (glosow:11)
2014-06-14 10:58:32
komentarz usunięty przez użytkownika

segregator81
    Ocena: 6 (glosow:10)
2014-06-14 10:51:40
Oby kiedyś tego kutasiarza ktoś porządnie w dupę zwyłomotał i nie mógłby się wysrać bo przecież byłoby to morderstwo dzieci nienarodzonych .Chociaż patrząc na jego tępy pysk obawiam się, że by mu się to jeszcze spodobało .

vacarius
    Ocena: -2 (glosow:6)
2014-06-14 11:41:25
Bo gej bez bolca dostaje pierdolca.

zbysiula154
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-06-14 16:10:05
Twój komentarz to zwykłe pierdy.

oczko44
    Ocena: 7 (glosow:7)
2014-06-14 10:50:58
Zgwałcić Terlikowskiego a później wyskrobać mu mózg.

segregator81
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-06-14 10:50:14
Oby kiedyś tego kutasiarza ktoś porządnie w dupę zwyłomotał i nie mógłby się wysrać bo przecież byłoby to morderstwo dzieci nienarodzonych .Chociaż patrząc na jego tępy pysk obawiam się, że by mu się to jeszcze spodobało .

dm16
    Ocena: 4 (glosow:6)
2014-06-14 10:44:09
ciężko mi powiedzieć i zostawiłbym decyzje kobiecie ponieważ z jednej strony to dziecko z gwałtu, a z drugiej strony to jej tez dziecko i maleństwo jest niewinne ... przykre w ogóle ze coś takiego ma miejsce

ruskihaker
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-06-14 10:15:51
Gwałtem na twoim czym?

ruskihaker
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-06-14 10:14:42
Dokładnie zgadzam się. Tak jak twoja stara.

Umarov
    Ocena: 8 (glosow:10)
2014-06-14 10:10:31
Gdy widzę Terlikowskiego i gdy muszę słuchać herezji, które płodzi to jeszcze bardziej utwierdzam się w przekonaniu, że aborcja jest słuszna.

szyps
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-06-14 10:07:35
Życzę ci skur*ysynu żeby ktoś zgwałcił twoją żonę/córkę/matkę i dopiero wtedy się wypowiadaj.

ruskihaker
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-06-14 10:12:37
Pewnie wiesz co piszesz. Pewnie z autopsji.

sokolek2
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-06-14 11:50:21
Te kobiety nie są winne jego ignorancji.

M1CLAY19
    Ocena: 11 (glosow:13)
2014-06-12 00:39:40
Takie jednostki winne byc izolowane od spoleczenstwa. W swej chorej glowce maja urojenia ,ktore przecza wartosciom o jakie walcza. Chec blysniecia? Wczesniejsze korepetycje z debilizmu? Spievdolone dziecinstwo? Alkohol w czasie rozwojowym plodu? Owoc milosci kazirodczej? Cos musi byc w jego szafie bo zwykli ludzie nie sa tak poyebani.

M1CLAY19
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-06-12 00:38:38
komentarz usunięty przez użytkownika

muzg
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-06-09 09:37:49
debil 2x

akr69
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-06-08 08:08:54
Media to gaz, prad, szambo. Informacyjne media zaliczaja sie do szamba... po jaka cholere promuja takie gowno

ruskihaker
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-06-14 10:13:39
komentarz usunięty przez moderatora

makar161
    Ocena: 8 (glosow:8)
2014-06-08 00:59:10
spójrzcie na ten zacietrzewiony ryj, czy tak wygląda człowiek normalny?

walw99
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-06-07 22:56:49
ciekawe co by powiedział gdyby jego córkę to spotkału ! A pozatym to jest idiota przecie!!!

hejkumtejkum
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-06-07 22:45:25
Idiotów nie sieją oni się rodzą i on jest tego naocznym przykładem...

murinforte
    Ocena: 8 (glosow:8)
2014-06-07 22:31:21
to chory człowiek

majorero
    Ocena: 14 (glosow:16)
2014-06-07 22:14:20
A dlaczego on się o tym wypowiada? To nie jego sprawa, nie jego rodzina.To jest sprawa 11-o latki i jej rodziców.Mogą zrobić co chcą i nikogo nie powinno to obchodzić.A zrobią z tego sprawę wagi państwowej, będą tropić we wszystkich okolicznych szpitalach, napiętnować, a na koniec dziewczynka trafi ostatniego dnia do lekarza, który podpisał klauzulę i zapanuje szczęście u Terlikowskiego.Dramat u dziewczynki, dramat,że żyje w państwie wyznaniowym.

admin1944
    Ocena: 9 (glosow:9)
2014-06-07 21:35:11
NIE POKAZUJCIE WATYKANSKICH TALIBOW I WSZELKIEJ TEPOTY UMYSLOWEJ W INTERNECIE - TO BAAAARDZO ZANIZA POZIOM !!.

reunion1
    Ocena: 7 (glosow:7)
2014-06-07 21:32:19
Talib przy nim to liberał

ferdal
    Ocena: 0 (glosow:14)
2014-06-07 20:13:55
Gwałtem na mojej inteligencji są wypowiedzi Terlikowskiego.

Mundzio84
    Ocena: 0 (glosow:12)
2014-06-07 22:08:07
Tak?To teraz pochwal się Cwerdek, jakie masz IQ.Bo podejrzewam, że szału ni ma.

Lexie81
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-06-07 22:14:41
Szal jest,jak kapuje do admina.

marcino75pl
    Ocena: -2 (glosow:6)
2014-06-07 22:16:20
Bo to kapusta i konfitura jest.

Lexie81
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-06-07 22:31:17
Tylko,nie wiedzialam ze tak szybko,bedzie sie zalilze on taki pokrzywdzony.

antonio44
    Ocena: -1 (glosow:7)
2014-06-08 07:42:58
komentarz usunięty przez użytkownika

ferdal
    Ocena: -3 (glosow:9)
2014-06-08 07:52:05
Antonio gówno klei się do siebie to stadem chodzą, cwelundzio z IQ ameby, cweldzielino75 wystraszony małolat i hm.... to coś na L. Ogólnie mnie śmieszy ich bezsilna wściekłość :D

Lexie81
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-06-08 12:24:24
Jestescie zalosni.

ferdal
    Ocena: -2 (glosow:4)
2014-06-08 14:21:31
Na tylko tyle cie stac, no nie rób wiochy i wymyśl cos ambitniejszego, bo ta płaska riposta nie jest warta zachodu odpisania :D

Lexie81
    Ocena: 3 (glosow:7)
2014-06-08 17:27:25
I kto tu za kim przylazl,wiec nie placz ze chodza za Toba,sam szukasz zaczepki,a pozniej placzesz,ze ktos Ciebie obraza itd.nie umiesz obejsc tego bokiem.

dianusia
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-06-07 20:13:13
komentarz usunięty przez moderatora

sarna
    Ocena: 6 (glosow:6)
2014-06-07 20:04:55
twoje poglądy powinny być poddane aborcji potworze bo właśnie nimi przyzwalasz na gwałty na dzieciach

Egoiste.PL
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-06-14 14:50:22
komentarz usunięty przez użytkownika

cairo
    Ocena: 8 (glosow:8)
2014-06-07 19:13:58
Za każdym razem musicie przypominać że ten idiota jeszcze żyje?

Maciek256
    Ocena: 5 (glosow:9)
2014-06-07 18:16:57
"Ciekawe co by powiedział gdyby to spotkało jego córkę?" JE*ŁEM XD taki frajer przecież nie ma żony,on kiedyś porucha ? chyba nie.

rekin666
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-06-07 18:21:54
Ma żonę i pięcioro dzieci.

Maciek256
    Ocena: -3 (glosow:3)
2014-06-07 18:34:45
a ja mam kucyka i jestem lesbijką,jesteśmy w lewackiej uni to mi wolno :-]

caleanka
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-06-14 14:52:57
Biedne dzieci, maja zdegenerowane geny po ojcu.

caleanka
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-06-14 14:56:08
Ciekawe zjawisko, in nizsze IQ , tym wiecej dzieci. To prawie jak kroliki.

Max74
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-06-14 23:27:44
To ty musisz mieć w domu całe przedszkole.

lipadno
    Ocena: 12 (glosow:12)
2014-06-07 18:02:52
Gosc juz dawno powinien byc pozbawiony jezyka...

lenkaya
    Ocena: 78 (glosow:92)
2014-06-07 17:59:20
Terlikowski to kretyn.Nie popieram aborcji ale w takich przypadkach ofiara powinna mieć prawo do zadecydowania czy urodzić czy nie.Pozwalać rodzić 11-latce to jest chyba kolejny gwałt.

SzeResZ
    Ocena: 7 (glosow:9)
2014-06-14 15:07:46
To już nie o to chodzi, czy powinna być legalna czy nie. Każda sprawa jest sporna i decydować powinny raczej osoby z tym związane. Nie powinno być takiej akcji, że jakiś Terlikowski będzie ludziom mówił jak mają żyć i jeszcze poniżał osoby poszkodowane. Frajer jak nic.

caleanka
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-06-14 15:08:14
Dziewczynka jest dzieckiem i decyduja rodzice, nie koscol ani Terlikowski. To rodzice poniosa odpowiedzialnosc za zycie corki.


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0600