Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Znowu ktoś chce zarobić kasę na biednych Polakach? PROTESTUJMY!
pablo1122334455  14-06-07, 21:56 Zgłoś
+ 155 -
Dodano: 2014-06-07, 21:56:06   przez: pablo1122334455
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 155  Zgłoś nadużycie
67
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Powrót do domu po zakupach
  •  Kobiety tak mają
  •  Portfel mu oddał, a telefon rozwalił
  •  Turyści w ataku.
Ukryj komentarze(155)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
cymboriki
    Ocena: 110 (glosow:134)
2014-06-07 22:26:46
Powiem tak niektórzy mają kasy jak lodu i mandat 500 czy 1000zł na nich wrażenia nie robi, a zabranie prawna to już są jakieś konsekwencje prawne.

zonkumariano
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-06-13 23:16:52
LUDZIE OTWÓRZCIE OCZY Gdybym był żydowskim okupantem podszywającym się pod Polaka pod bardziej lub mniej zmienionymi nazwiskami i chciał zniszczyć naród polski, pracując na zlecenie obcych wrogich służb to wyganiałbym młodych ,mądrych ludzi zagranicę za chlebem na emigrację, podnosiłbym podatki i wprowadzałbym nowe, dawał podwyżki i kolejne przywileje resortom siłowym, stawiałbym 500 nowych radarów, wzmacniałbym inwigilację obywateli, likwidowałbym państwowe szkolnictwo i służbę zdrowia oraz ograniczałbym do nich dostęp, oddałbym banki, media i handel obcym i wrogom Polski, wyśmiewałbym ich wa

benq51
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-06-12 16:34:11
Powinni wprowadzić taki przepis za przekroczenie o ponad 50km czyli np 101km/h w terenie zabudowanym 15 punktów i mandat w wysokości np: 20% rocznych dochodów ale nie mniej niż np 3000tyś zł. Dlaczego z takim minimalnym to na cwaniaków którzy niby po za majtkami nic nie mają! Z miejsca by wszyscy zwolnili!

benq51
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-06-12 16:32:18
komentarz usunięty przez użytkownika

k_radek
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-06-11 12:06:20
Czemu tylko tyle i czemu tylko prawka, powinni automatycznie zabierać auto.

konkep
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-06-11 09:30:57
Protestować? A nie łatwiej tak zwyczajnie jeździć zgodnie z przepisami i np. włączać kierunkowskaz

larkin2626
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-06-11 08:22:04
Z tego co wiem, to zatrzymali nietrzeźwym kierującym lub za przekroczone punkty karne. Tylko w tych przypadkach policja zatrzymuje prawa jazdy. Więc gdzie tu WIOCHA?

adams150
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-06-10 13:40:54
Bydło powinno mieć odbierane samochody!!!!!!!!!!!

h4cker
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-06-09 19:59:32
Zero tolerancji... a to ciekawe... jakoś M3-ką robił we wsi Wawa co chciał i nawet obok piesków śmignął i nic :D

bierut1
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-06-10 11:10:22
Bo "pieski" siedzą na wylotówkach i krajówkach gdzie jest akurat teren zabudowany(pole, łąka, las i 10 domów po drugiej stronie) i strzelają a kilometra. Jednym słowem zarabiają pieniądze a nie pilnują bezpieczeństwa tam gdzie powinni. Na harce i swawole najlepsze jest miasto bo nie ma "piesków"...bo siedzą na wsi w lesie w "terenie zabudowanym".

rybaczko
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-06-09 19:53:38
popieram radykalne zmiany wymagaja radykalnych srodkow.

RADZI005
    Ocena: 4 (glosow:8)
2014-06-09 17:13:10
I bardzo dobrze, ze zabieraja. Niech jeszcze wiecej zabieraja. Jak ktos zapomnial przepisów to musi sobie je powtorzyc na kolejnym egzaminie na prawo jazdy.

akjs
    Ocena: -4 (glosow:8)
2014-06-09 15:37:44
a do tych co tak się cieszą niemiła wiadomość nie ma katalogu za co może pała zabrać prawo jazdy wszystko zależy jak policjant zakwalifikuje wykroczenie jak będzie upierdliwy to za złe parkowanie może zabrać tobie też więc się tak nie cieszcie

akjs
    Ocena: -2 (glosow:4)
2014-06-09 15:31:36
no i co z tego bez plastiku można jechać a przy kolejnej kontroli 50 złty mandatu za brak dokumentu uprawnienia może zabrać tylko Sąd i w 90% zatrzymanych praw jazdy zwraca je kierowcom po co tyle propagandy

nomadsky
    Ocena: 5 (glosow:5)
2014-06-09 14:32:25
Prawo jazdy to przywilej a nie obowiązek. I jak każdy przywilej powinien być traktowany z pełna powagą. Nie może być tak że jakiś debil siądzie po pijaku za kółko, zacznie kozaczyć w środku miasta jakiego to on nie ma wypasionego samochodu czy też będzie deptał gaz do dechy bo mu się śpieszy do pracy/domu. Dobrze że zabierają prawa jazdy bo to oznacza że jest wielu debili którzy myślą że jak wsiądą na gazie lub przygrzeją na prostej w mieście to im nic nie zrobią a na mandat mają. Jak stracą prawko a potrzebują go do pracy to dopiero zaczną myśleć.

steve99
    Ocena: -3 (glosow:7)
2014-06-09 14:11:12
Tak działa łatanie dziury budżetowej. Przecież Ci kierowcy muszą zrobić teraz prawko od nowa i zapłacić za to w WORDzie.

Sopranogl
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-06-09 15:13:50
Za nic nie zabierają - kilka miechów bez jednego idioty więcej

Darofiej
    Ocena: -2 (glosow:4)
2014-06-09 11:22:33
na drogach expressowych i autostradach zlikwidować ograniczenie prędkości człowiek nadgoni i w terenie zabudowanym jedzie 50 km/h

ixtab86
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-06-09 10:06:34
Zabierają prawko tam gdzie tylko mogą. Moim zdaniem uzbierać choćby 15 pkt jest trudno, trzeba być prawdziwym piratem, pielęgnować zasadę "wczesnego czerwonego" i wyprzedzać na trzeciego, a takim nie tylko zabierałbym prawko ale też stawiał przed sądem z zarzutami

bierut1
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-06-09 14:31:31
Ja mam pewnie z 15 i ANI RAZU nie dostałem za wyprzedzanie, czerwone czy wymuszenie pierwszeństwa ect. Wszystkie są za 70-87km/h w terenie zabudowanym(pole, łąka las i 10 domów po drugiej stronie) tuż za znakiem lub dwupasmowa wylotówka strzałem z 500-900m, oczywiście zwolniłem PRZED zobaczeniem Policji ale po strzale. Ukamienuj mnie bo niosę śmierć na drodze. Jestem pirat czy po prostu robię 20tys rocznie nie po mieście bo tam nic za prędkość nie grozi...a właśnie tam powinno. Odnoszę wrażenie że komentują to same gimby

bierut1
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-06-09 14:42:12
lub ludzie dobrej woli chcący dobra i ideału, lecz zaczynają od innych a nie od siebie. Pogadaj z kurierami ile mają punktów za takie coś jak ja, jeśli ktoś jeździ zawodowo to się nie da bez punktów, jeśli robi rocznie +15tys-nie niedzielni to też się nie da.Jeśli punkty byłyby dla bezpieczeństwa to nie powinno się bodajże 3 zdejmować za 300zł oglądając filmy z wypadku lub mieć wybór za fotoradar 200zł i 4 punkty kiedy ty kierujesz lub 400zł bez punktów i nie wiesz kto kierował. MASZYNKA DO PIENIĘDZY A NIE DLA BEZPIECZEŃSTWA

ixtab86
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-06-09 17:18:31
To matoł z Ciebie @bierut1, że dałes się złapać 3x w ciągu roku za to samo przewinienie. O tym właśnie mówię - idiotom powinno się zabierać prawko

bierut1
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-06-10 08:43:52
Może matoł, może idiota, może jeżdzę w pracy, może co niedziele robię sobie wycieczkę tak 150km w Polskę, może mam czym przekroczyć tą prędkość, może mam trochę ikry bo nie wiem czy wiesz ale punktów nie mają chyba tylko kobiety co parkowanie je przerasta. Do 4 się przyznaję...wybierz sobie. Jak byś chciał takim jak ja zabierać prawko to spokojnie 75% kurierów traci pracę i 30% męskich kierowców. Przyznaj się, nie zajechałeś nigdy komuś drogi w trasie czy skrzyżowaniu bo albo ktoś umie jeździć i wykorzystuję to łapiąc punkty albo...

ironik
    Ocena: 5 (glosow:5)
2014-06-09 10:06:04
Jak dla mnie za niewłączanie kierunków też mógłby być jakiś mandat, bo jest to nagminna choroba kierowców..

bierut1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-06-09 09:36:39
MODERATOR TEGO Z DOŁU SAM SE USUNE, OSZCZĘDŹ PALCE.

falk87
    Ocena: 4 (glosow:6)
2014-06-09 09:23:37
bardzo dobrze ze zabieraja, gimbusy tylko klikają TAK na pewno za niewlaczenie kierunkowskazu nie zabieraja tylko piratom dla ktorych 1000 zł mandatu to zadna kara

bierut1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-06-09 09:22:22
komentarz usunięty przez moderatora

bierut1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-06-09 09:34:11
komentarz usunięty przez użytkownika

pacan2012
    Ocena: 6 (glosow:6)
2014-06-09 09:02:49
Policja nie jest po to zeby ja kochac ! Ma byc skuteczna. Czy zastanawialiscie sie dlaczego za komuny nie bylo takiego syfu jak teraz ? Wlasnie dlatego ,ze owczesna Milicja stosowala zasade "Zero tolerancji" dla zalewajacego nas w dzisiejszych czasach qrestwa. Tyle w tamacie. Jeb..c , karac , nie wyrozniac.

ElementLoken
    Ocena: 4 (glosow:8)
2014-06-09 08:20:28
Moim zdaniem to jest super pomysł. Bo w większości jeżdżą jak debile.

davis44
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-06-09 07:08:11
komentarz usunięty przez użytkownika

videocop
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-06-09 01:47:51
Czas najwyższy. Takie prawo istnieje ze zmianami od lat 90-tych, tyle że z niego nie korzystano bo nikomu się nie chciało.

asd1905
    Ocena: 3 (glosow:7)
2014-06-09 01:01:09
autor jest debilem ;/ prawo jazdy policja mogla zabierac juz wczesniej a teraz maja rozkaz wykonywania czynnosci czesciej i debilowi ktory w miescie jedzie 100km/h albo wiecej zabieraja prawko wiec co w tym dziwnego ? prawidlowo

jsph1981
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-06-08 23:52:41
bardzo dobrze!!! Zero tolerancji dla ludzi ktorzy maja gdzies bezpieczenstwo innych. Przepisy sa po to zeby ich przestrzegać, wymyślili je mądrzejsi od tych "świetnych polskich kierowców" ktorych kazdego dnia w drodze do pracy!!! Wiocha dla autora "wiochy"

merlinseducer
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-06-08 23:15:02
Jesteś dorosły. Umiesz czytać. Poznaj przepisy i ich przestrzegaj. Narzekanie o czepianie się pijanych kierowców, czy debili wyprzedzających na trzeciego jest jak narzekanie, że prześladują, bo kraść nie pozwalają.

scottie
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-06-08 23:05:54
to samo powiedz dla kierowcy ktory zapieprza w poblizu szkoly 80-100 km/h albo dla motocyklisty ktory probuje przedluzyc sobie siurka stawiajac motor na kolo przy wyprzedzaniu samochodu. chcecie zapierdalac? won na tory albo polne drogi

rene30
    Ocena: 8 (glosow:8)
2014-06-08 22:43:44
a posłom też zabieracie?

videocop
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-06-09 01:49:32
Osły mają immuniteta i o ile się zatrzyma to ci powie wal się psie bo ci cie zwolnie. Kwit do marszałka sejmu i tak zginie.

Pwuriel
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-06-08 22:40:45
Przekraczasz prędkość = nie jeździsz. Robią dobrze i niech redukują dalej liczbę debili na drogach.

zbysiula154
    Ocena: -2 (glosow:4)
2014-06-09 00:25:56
Trzeba być debilem by nie umieć reagować powyżej 40km/h taka prędkość dzieciaki na rowerach z komunij osiągają.

rafal969696
    Ocena: 0 (glosow:10)
2014-06-08 21:21:41
Policja też łamie przepisy na drogach służbowymi autami, i nikt im nic za to nie zabiera bo oni mogą. A jak słucham tego głównego Peda... policji to mi się rzygać chce.

b483
    Ocena: -2 (glosow:4)
2014-06-08 21:21:32
Brawo

faille
    Ocena: -3 (glosow:11)
2014-06-08 21:16:13
Łamiesz prawo tracisz lejce, proste......i tak powinno być

potmar
    Ocena: 5 (glosow:5)
2014-06-08 21:07:07
niech zaczną od posłów

kamuimac
    Ocena: 5 (glosow:11)
2014-06-08 21:04:00
Jest autor jesli autor tej wiochy jest jednym z tych lujów którzy skrecaja albo bez kierunkowskazu albo wlączajac go w ostatnim momencie to serdecznie mu powiem "kij ci w oko".

kajmelka
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-06-09 11:08:58
pamiętam jak instruktor jazdy kwitował takie zachowania: co za kretyn - kierunkowskazem masz zasygnalizować zamiar wykonania manewru. to że skręcasz to każdy już widzi palancie :D złoty człowiek

candidmind
    Ocena: 5 (glosow:13)
2014-06-08 19:55:19
Jestem za !!! Mam prawko od 4 lat i to co widzę na drogach prosi o pomstę do nieba ... Za jazdę pod wpływem, czy wyprzedzanie na 3go, na podwójnej ciągłej powinni DOŻYWOTNIE zabierać prawo jazdy ...

zbysiula154
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-06-09 00:34:13
Od razu rozstrzelać! Bezpieczeństwo sięgnęło by wówczas szczytu.

jto1975
    Ocena: -6 (glosow:10)
2014-06-08 19:53:13
POpaprańcy wyprzedali majątek narodowy, a pieniądze zdefraudowali. Teraz widać jest pomysł na karanie mandatami bo Donald w kasie ma pusto i cedował zadania w dół. Wykonać, a o trudnościach nie meldować :-) Bareja lepszej komedii by nie wyreżyserował. ps. Również jestem za karaniem piratów, pijaków itp. Jednak jeśli znacie jakiegoś policjanta to zapytajcie czy jego przełożeni dobrze patrzą na pouczenia i chodzi tu o inne osoby jak wymienieni wyżej.

gordon.lameman
    Ocena: 1 (glosow:7)
2014-06-08 20:15:21
Ale debilizmy wypisujesz. Co ma wspólnego z tym co tam wyżej wymyślasz zatrzymywanie prawa jazdy i kierowanie sprawy do sądu? Bo widzisz, wtedy mandatów się nei wystawia, matole. A czas i koszt postępowania w sądzie sprawiają, że z punktu widzenia państwa się to nie opłaca, bo grzywny nie będą ogromne i nie pokryją kosztów postępowania (godzin pracy sekretariatu, sędziego, doręczeń, i całej reszty). No, ale zindoktrynowani debile tak mają, że nie myślą tylko klepią bzdury.

kulkaoolo
    Ocena: 5 (glosow:9)
2014-06-08 19:27:37
Bardzo dobrze, piraci i idioci zabijają niewinnych ludzi, może odebranie prawka niektórych przystopuje i nie będą zagrożeniem na drodze.

czacha666_2004
    Ocena: 10 (glosow:10)
2014-06-08 18:12:43
Prawka mają zabierać piratom szalejącym na drogach i mającym w dupie przepisy. Jak pojedziesz o 50 więcej niż mówi przepis, to dostaniesz mandat, prawka Ci nie zabiorą, no chyba, że zrobisz to na pasach przed szkołą, które są oklejone i oznakowane na wszystkie sposoby. Ja akurat popieram eliminację cwaniaków i całej bandy za szybkich i za wściekłych z ruchu drogowego.

danielitoabc
    Ocena: 1 (glosow:9)
2014-06-08 18:05:56
ok ale jak mają zabierać prawka to każdemu nawet premierowi jak przekroczy 50/h a nie zwykłemu polaczkowi

brumby
    Ocena: 5 (glosow:7)
2014-06-08 17:58:04
Drogi kolego Pablo - jakbyś miał prawo jazdy i byś jeździł to byś wiedział, że kandydatów do zabrania prawa jazdy na drogach jest na pęczki... I nie chodzi tutaj o kierunkowskazy, ale o wyprzedzanie na czołówkę, jazdę na czerwonym czy 100kmh po mieście.

Nsti
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-06-08 16:53:25
Dobrze robią

wolk0
    Ocena: 5 (glosow:5)
2014-06-08 16:40:13
Dla ćpunów, alkocholików i poj....bańców ZZZZZAAABIIIERRAĆĆĆ !!!!!!!!!!!!!!!!!!

wonskee
    Ocena: 9 (glosow:13)
2014-06-08 16:04:37
od razu widac kto lubi zap*****ac.. ja jezdze starym volvo i od czasu do czasu fiaciorem.. kredensem. non stop widze jak jedzie durny akwizytorek nie swoim autem i wyprzedza jak popadnie czy wyjdzie czy nie, bmw (bolid mlodziezy wiejskiej) z gnojami co sie na drzewach i przystankach zatrzymuja, i oczywiscie tych co maja siana jak lodu. ich nic nie obchodzi. ZERO TOLERANCJI.. zwlaszcza dla warszwiakow heh..

remekdr
    Ocena: 8 (glosow:14)
2014-06-08 15:31:41
Ciekawi mnie czy jeżdząc za granicą też tak kozaczą Ci których ten przepis tak zabolał. Wyjeżdzając poza kraj wszyscy potrafią jezdzić przepisowo bo boją sie konsekwencji u nas krzyczą że to skok na kase obywatela.Jedz zgodnie z przepisem a prawka nie stracisz.Wszystko w temacie.

loleknabolka
    Ocena: 4 (glosow:6)
2014-06-08 15:04:34
Metoda dobra tylko żeby umieli rozróżnić poziom zagrożenia przy przekroczeniu prędkości. Bo inne jest przy szkole gdzie może gimbus wybiec na drogę, a inne poza terenem zabudowanym gdzie może nam sarna pogruchotać pół auta.

nik77
    Ocena: 6 (glosow:12)
2014-06-08 14:54:06
stop wariatom drogowym

kolgrim13
    Ocena: -2 (glosow:6)
2014-06-08 14:42:07
cymboriki jestes idiota z tej samej zasady skorzystali i teraz prawnie moze cie do porzadku niemieckie wojsko na terytorium polski ustawiac gratulacje

Nieznany-Sprawca
    Ocena: -6 (glosow:14)
2014-06-08 14:32:08
Żona takiemu nie kopsnie wieczorem szpary i na jego "widzi mi się" zabiera prawo jazdy od tak bo ktoś przeleciał na podwójnej ciągłej albo jechał o 20km/h więcej !!! Bzdura !!!! Albo prawo mówi konkretnie w jakim przypadku albo spie*rdalać !!!! Policja to nie sądy !!! jeszcze może policjant łapiąc przestępce będzie decydował ile ktoś ma siedzieć we więzieniu ??!! OK chce może złożyć wniosek do sądu o odebranie prawa jazdy ale to sąd powinien o tym decydować a nie pan posterunkowy kaziu z wyżygowa nad ścierniawą !!!

remekdr
    Ocena: 7 (glosow:9)
2014-06-08 15:20:45
Policja zatrzymuje prawo jazdy a sad decyduje o jego zabraniu; doczytaj koles zanim cos napiszesz "bo ktoś przeleciał na podwójnej ciągłej albo jechał o 20km/h więcej" takim właśnie postepowaniem mozesz kogos zabic pomysl nastepnym razem zanim cos napiszesz

zbysiula154
    Ocena: -14 (glosow:22)
2014-06-08 14:05:41
Proponuje wraz zabraniem przez milicje prawa jazdy rzucić im też dowód osobisty pieprzyć takie barbarzyńskie rządy i olać ich obywatelstwo.

jacek.jacek
    Ocena: -1 (glosow:5)
2014-06-08 14:09:19
top wyjazd z Polski w takim przypadku nawet szybko

zbysiula154
    Ocena: -10 (glosow:12)
2014-06-08 14:44:39
Sam sobie wyjedz z Polski pi.do jeb.na takie mongoły jak ty głosują na PiS i PO po czym wyjeżdżają na zmywak do Anglii. Ja nie mówię, że nie jestem Polakiem albo, że Polski nie kocham tylko, że nie podoba mi się ten komunistyczny ustrój poza tym to oni pierwsi postanowili odbierać dokumenty państwowe. Z dowodem czy bez polakiem będę.

grog
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-06-08 17:24:01
milicji juz nie ma, byles zamrozony?

FireCrow
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-06-08 19:50:43
Z papierami czy bez i tak dalej będziesz idiotą, Zbysiu...

zbysiula154
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-06-09 17:38:16
Policja ściga przestępców, a nie gnębi uczciwych kierowców którzy nie są pi.dami na drodze i w domu. Za to milicja właśnie tak robiła.

FireCrow
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-06-09 21:34:53
Jak wyżej, Zbysiu, dalej utrzymujesz nas w przekonaniu, iż jesteś idiotą...

zbysiula154
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-06-11 01:45:02
Akurat na twoje przekonania ciepłym moczem sikam.

Rebus364
    Ocena: 10 (glosow:12)
2014-06-08 13:57:08
Czy nowa zasada dotyczy też ,,świętych krów'' na polskich drogach czyli posłów i senatorów?

ryho88
    Ocena: 2 (glosow:12)
2014-06-08 13:33:48
zbysiula154- Bande pomyleńców to masz w domu. Skończcie winić o wszystko policje debile bezmózgie. Zrozumcie wkońcu ze wszedzie jest tak sam. Góra karze a dół wykonuje. W zwykłej firmie jest tak samo. Prezes do dyrektora- jak produkcja wzrosnie o 100% dostaniesz 5 tys premi, dyrektor do kierownika, jak produkcja wzr..... dostaniesz 1000 zł, dyrektor do pracownika jak produkcja nie wzrosnie o 100% to żadnych premii i długo tu nie porobisz. I skończcie wylewać całe gówno na policjantów na ulicy bo to niech ich wymysly tylko gory.

zbysiula154
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-06-08 14:16:01
"Bande pomyleńców to masz w domu" -O jaka obraza pewnie kolega z milicji więc ruszyło. Tylko, że cały czas się słyszy, że to na wniosek policji, wróć w komunie jest milicja śrubuje się te przepisy. Stoi wówczas ten ich rzecznik prasowy dumnie przed kamerom i gada mniej więcej tak " Na wniosek policji zastało uchwalone prawo o zaostrzeniu przepisów dotyczących ruchu drogowego ble ble ble..."

bula76
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-06-08 13:31:18
ale podstawe prawną muszą chyba mieć

zbysiula154
    Ocena: -2 (glosow:4)
2014-06-08 14:33:45
Jak nie mają to sobie je stworzą takie czasy, że prawo konstruują pod siebie i jak im tylko pasuje by wyrwać kasę od ludzi, a tym głupim ludziom wciskają, że dla ich bezpieczęstwa

rafal061084
    Ocena: 1 (glosow:11)
2014-06-08 13:15:50
ja bym strzelał w głowę a nie zabierał prawko, tępota za kierownicą szeroko się rozprzestrzenia, dodam z miłą chęcią do likwidacji rowerzystów którzy jeżdżą po ulicy a obok jest ścieżka rowerowa. Bandą pomyleńców można nazwać "ludzi" co się sprzeciwiają temu!!!

liseklisek6666
    Ocena: 1 (glosow:7)
2014-06-08 13:14:44
I bardzo dobrze, ze zabieraja. Co prawda mi tez zabrali teraz prawko na kilka lat, ale uwazam jednak ze jest to sensowna metoda i powinni tak robic bo wiele ludzi po prostu nie umie jezdzic i nie powinni miec prawka. Ale i tak uwazam ze powinni wiecej uwagi poswiecic dzieciarni na skuterach bo ci to sa dopiero niebezpieczni.

rokicki
    Ocena: 6 (glosow:8)
2014-06-08 13:13:10
Ja to z kolei powiem tak, niech zabierają. Możliwe, że w końcu "cwaniaczki" ale nie tylko, jeździć się na nauczą.

zbysiula154
    Ocena: -14 (glosow:20)
2014-06-08 12:55:40
Ta banda pomyleńców niedługo zacznie zabierać prawka za źle zaparkowane auto w własnym garażu.

jurek1102
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-06-08 16:10:52
No i dobrze... Skoro ktoś nie potrafi prawidłowo nawet w garażu zaparkować to nie powinien mieć prawa na drogi publiczne wyjechać.

zbysiula154
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-06-09 17:44:19
jurek1102 - idź weź tabletkę bo znowu zaczniesz krzyżyki w ubikacji widzieć.

witawu
    Ocena: -2 (glosow:8)
2014-06-08 12:39:36
Najlepiej od razu rozstrzelać na miejscu.

jacek.jacek
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-06-08 14:11:15
to jak złapią prowdzącego z zabranymi uprawnieniami

witawu
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-06-08 14:41:57
Rozrywać końmi po wcześniejszym wypaleniu oczu i oskórowaniu :)

Nagasukaaa
    Ocena: 11 (glosow:17)
2014-06-08 12:39:18
A czy pisze tam że zabierają za niewłączenie kierunkowskazu? Jak zabierają to jasne że chodzi o grubsze naruszenie przepisów a z tym się całkowicie zgadzam, mniej takich kierowców na drogach = mniej wypadków.

cozabzdet
    Ocena: 10 (glosow:10)
2014-06-08 12:39:01
Za kierunkowskaz nikt prawa jazdy nie zabiera. Decydują o tym sądy. Natomiast przeginaczom należy zabierać prawa jazdy, co widać na filmiku z wykroczeniami ciężarowców. Jak chcesz zaperdalać t o jedź na tor wyścigowy, a nie na drogę publiczną. Nie rozumiem jak przy takim natężeniu ruchu można jechać 140 na drodze krajowej pokonując np. dystans 50 km. Jadąc 90-100 dojeżdżamy 5-10 minut później. Warto narażać swoje i cudze życie?

mirga
    Ocena: 13 (glosow:17)
2014-06-08 12:12:53
Wiochą jest autor i jego opis. Tobie powinni zabrać za brak myślenia, to też jest niebezpieczne na drodze

BEERserker
    Ocena: 10 (glosow:12)
2014-06-08 12:12:37
Ja jestem za, jak ktoś jeździ jak baran to niech zabierają prawko...

sell71
    Ocena: 12 (glosow:16)
2014-06-08 12:12:20
jak będziesz jeździł prawidłowo - zgodnie z przepisami - nie musisz się martwić, a jak jesteś zwyczajnym debilem drogowym to trzeba cię z ruchu wyeliminować nim ty wyeliminujesz kogoś niewinnego - tak to działa w całym cywilizowanym świecie i możesz sobie ryja drzeć ile chcesz i tak nic nie wskórasz

Paindemonium
    Ocena: 6 (glosow:12)
2014-06-08 12:06:22
NIE PROTESTUJEMY tylko bardzo dobrze. Nauczycie się jeździć przepisowo a nie popisywac się na drodze. Wole to niż fotoradary a jeszcze lepsze było by zabieranie samochodu jak we włoszech.

Owi3c
    Ocena: 7 (glosow:9)
2014-06-08 12:05:13
I bardzo dobrze! Szkoda, że nie ma wyjaśnienia, że zabierają prawko za poważne wykroczenia, nie tylko za jazdę "pod wpływem". Autor-debil

Pingwin001
    Ocena: 6 (glosow:8)
2014-06-08 12:00:26
Ta jasne, zła policja, jestem sparaliżowany bo durna krowa wpeprzyła w nas na czerwonym, sąd jej nawet prawka nie odebrał o rodzina sprawcy nie może ucierpieć ...

hbktoja
    Ocena: 4 (glosow:6)
2014-06-08 11:59:20
Rozumiem, że to wiocha, bo wiara łamie prawo na potęgę, a policjanci się obudzili dopiero teraz?

Elkesz
    Ocena: -4 (glosow:6)
2014-06-08 11:46:21
Jeszcze bym się zabrał za tych,co prowadzą jedną(!)ręką trzymaną na górze kierownicy.

caleanka
    Ocena: 0 (glosow:8)
2014-06-08 11:52:13
No i za brudny samochod.

szymas93
    Ocena: 5 (glosow:7)
2014-06-08 11:43:45
Będę popierał tę akcje jak usłyszę że "bałwan" z immunitetem stracił w ten sposób prawo jazdy

ferdal
    Ocena: 4 (glosow:12)
2014-06-08 11:29:36
Jestem za

andzia8001
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-06-08 11:29:01
komentarz usunięty przez użytkownika

marcianok
    Ocena: 9 (glosow:15)
2014-06-08 11:27:15
Za niewinność Ci nie zabiorą cwaniaku. Jeśli jeździsz jak cipa i nie znasz znaków drogowych lub masz za dużo kasy, która bije Ci na łeb, masz za ciężką girę i zmarznięty łokieć w swojej beemce to prawka nie powinieneś mieć. Na ponowny egzamin wysyłać piratów - niech tam cwaniakują, hehe. Popieram akcję Policji. Będzie mniej korkówi oraz mniej cwaniactwa na drogach.

andzia8001
    Ocena: 15 (glosow:19)
2014-06-08 11:27:03
A przepraszam bardzo.... jaka to wiocha? Niektórzy nie powinni mieć go wcale. Wkurzają mnie debile na drodze - zapierdal... po 150, wyprzedzają na trzeciego i wszystko zwalają na złe drogi. A najbardziej mnie wkurw... Ci, którzy twierdzą, że są super kierowcami - tacy kończą wcześniej czy później na drzewie (nie daj Boże zabijając niewinnych ludzi). Ja jeżdżę normalnie, rozsądnie, ale co z tego skoro jakiś debil wyprzedzając pod górkę wpierdol... mi się na czołówkę?? Zabierać prawo jazdy kretynom drogowym!!!!

zbysiula154
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-06-08 15:23:09
Sprawiedliwość jest ślepa jeszcze trafi na ciebie.

miodzjo
    Ocena: 6 (glosow:16)
2014-06-08 11:11:30
Jestem za, popieram tą akcję policji!

lolek143
    Ocena: -13 (glosow:19)
2014-06-08 11:27:02
to zycze ci zeby cie zatrzymali jak jedziesz w zabudowanym 60 na godzine

BEERserker
    Ocena: 6 (glosow:8)
2014-06-08 12:14:50
lolek143 Za takie przekroczenie dostaję się 200 zł i 4 punkty karne, prawko zabierają za brawurę na drodze tłumoku :)

Nieznany-Sprawca
    Ocena: -2 (glosow:4)
2014-06-08 14:37:10
BEERseker Ty to za dużo kontroli nie miałeś co ? bo w sumie autem też za dużo nie jeździłeś !! jak może decydować policja o zatrzymaniu prawa jazdy ? od tego jest sąd a nie posterunkowy kaziu !!! niech składa wniosek i sąd zdecyduje takie to proste !!! ale dziura w budżecie jest i trzeba ją łatać jak się da !! ale to trzeba myśleć a nie zastanawiać się jak by tu się spiąć w internecie w temacie na który mam zerowe pojęcie !

gordon.lameman
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-06-08 15:30:30
Nieznany Sprawca, matole. Policja zatrzymuje prawo jazdy, a o jego zabraniu decyduje Sąd. Doucz się nieuku. Zatrzymanie prawa jazdy nie łata dziury budżetowej, idioto.

zbysiula154
    Ocena: -4 (glosow:6)
2014-06-08 15:30:55
BEER-ek jeszcze się zdziwisz za pół roku i za to ci odbiorą takie rzeczy wprowadzają stopniowo by ludzi przyzwyczaić inaczej mogli by się buntować. Dojdzie do jakiegoś wypadku, że zginie z siedem osób w jednym zdarzeniu jak ostatnio i znów ten dureń rzecznik milicji wystąpi z takim obwieszczeniem "Na wniosek policji zastało uchwalone prawo o zaostrzeniu przepisów dotyczących ruchu drogowego ble ble ble..."

sex4all
    Ocena: 6 (glosow:10)
2014-06-08 11:06:33
bardzo dobrze niech zabierają bo tylko w POlsce taryfikator przewiduje małe kary za poważne wykroczenia!( wyprzezania na przejściu dla pieszych itp)

lolek143
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-06-08 11:28:26
komentarz usunięty przez moderatora

bingo73
    Ocena: 4 (glosow:8)
2014-06-08 11:06:28
nareszcie wezmą się do roboty, a ci, co nie zaiwaniają jak idioci i nie łamią podstawowych przepisów by być nieco dłużej stać na kolejnych światłach lub zaoszczędzić kilkanaście minut na trasie nie muszą się martwić. Sam musiałem powtarzać egzamin za punkty, wszystkie zebrane za prędkość i nie uważam się za pokrzywdzonego (to było przed erą fotoradarów). Jest może kilka durnych przepisów, ale przeważająca większość ma swoje uzasadnienie i jest dla naszego bezpieczeństwa.

zbysiula154
    Ocena: 0 (glosow:10)
2014-06-08 10:59:48
To co się wyrabia z kierowcami i ruchem drogowym w 21 wieku jest chore. Normalna zasada cywilizacyjna mówi, że ruch trzeba usprawniać i przyśpieszać. Od setek lat właśnie tak robiono. Człowiek najpierw ganiał piechotą, ale w całej swej mądrości oswoił konie by móc poruszać się szybciej wówczas powstały pierwsze szlaki. Gdy sam koń już nie wystarczył by sprawnie przewozić towary i ludzi podczepił do niego wóz by mógł robić to lepiej, sprawniej, wygodniej i więcej powstały pierwsze drogi. Gdy tego było mało wymyślono kolej było jeszcze szybciej i wygodniej, niestety nie wszędzie mogła dojechać.

zbysiula154
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-06-08 11:10:56
Więc człowiek w swej mądrości wymyślił silnik spalinowy, a w końcu samochody utwardził drogi i mógł dojechać wszędzie sprawnie i szybko. Polityka Unii europejskiej sprawiła, że pierwszy raz od setek lat ruch jest sztucznie hamowany to co wyrabiają ci durnie to anty cywilizacja. Mając sprzęt mając środki sztucznie hamują ruch, a tym samym rozwój cofamy się z powrotem do początku wieku 19 gdzie gdzie prędkość 40km/h było szczytem marzeń, gdyż na więcej nie pozwalały ówczesny postęp a nie przepisy.

caleanka
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-06-08 11:26:54
@zbysiula - powinienes zaczac pisac prace naukowe o "wolnosci". Czyli kazdy robi co chce, bez respektu dla innych.

zbysiula154
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-06-08 12:49:12
Wolność - to możliwość podejmowania decyzji i ponoszenie konsekwencji ich wyboru. Czyli ktoś kogoś zamorduje my go osądzimy, skarzemy i powiesimy. Bo tylko taka kara może być za morderstwo z premedytacją. Od cała definicja wolności i przykład.

PawelJarosz89
    Ocena: 1 (glosow:11)
2014-06-08 10:58:21
i bardzo dobrze !!!!! będzie mniej idiotów na drogach ;)

caleanka
    Ocena: 4 (glosow:6)
2014-06-08 10:45:27
Nareszcie, moze troche cywilizacji na drogach.

zbysiula154
    Ocena: -3 (glosow:9)
2014-06-08 11:23:13
Antycywilizacji! Odbieranie praw jazdy za złamanie przepisu jest prawem barbarzyńskim! Zgodził bym się, gdyby zabierano PJ wówczas gdy na skutek złamania przepisów kierowca doprowadził do wypadku, czyli po popełnieniu przestępstwa, a nie przed.

paullla17
    Ocena: 4 (glosow:6)
2014-06-08 11:27:01
zbysiu co to za głupoty :P wypadkom trzeba zapobiegać a zabranie prawa jazdy po spowodowaniu wypadku to kara prawie żadna

caleanka
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-06-08 11:37:35
@zbysiula - przepraszam, mial byc minus. Zle nacisnelem. Za mojej mlodosci o takich jak Ty mowili : "czy on sie zamienil z glowa na h..a ?"

zbysiula154
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-06-08 11:39:35
Jak to żadna. Oczywiście, że nie samo zabranie prawo jazdy tylko w zależności od okoliczności np. zabranie prawka i kara pieniężna, lub więzienie. Tego nie pisałem bo myślałem, że to oczywiste.

zbysiula154
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-06-08 12:09:27
@celeanka - nic nie szkodzi, dam go tobie i będziemy kwita, a swoją drogą jest to całkiem normalne reakcja po prostu twoja podświadomość i zdrowy rozsądek zgodziły się ze mną, nadając mu pozytywny wymiar, oczywiście zanim twój wyprany przez lewacką propagandę mózg, błędnie przetworzył dane (czyli mój komentarz) i określił go negatywnie. W twoich czasach do ludzi zwracano się obywatelu, a na ciebie mówiono członek partii, a w moich czasach na takich jak ty mówią czerwona hołota. I proszę bardzo jak obiecałem minusik teraz już nie mam u ciebie długu:)

marmal39
    Ocena: 1 (glosow:7)
2014-06-08 10:37:34
i bardzo dobrze ,może co niektórym da coś do myślenia > !!!

zbysiula154
    Ocena: -5 (glosow:7)
2014-06-08 11:31:23
Tak mi dało mianowicie, co to za kraj, co to za barbarzyńska władza i co to za barbarzyńskie prawo, że można komuś coś zabrać dlatego, że nie jest ci.ą na drodze.

MINTOR
    Ocena: 5 (glosow:9)
2014-06-08 10:36:24
Kretyński, tendencyjny manipulacyjny opis. (-)

linaxis
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-06-08 10:34:29
I dobrze robią , za brawurową jazdę trzeba ponosi konsekwencje, niech się nauczą że auto nie służy tylko do popisywania

mateo133
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-06-08 10:38:38
Właśnie nie tylko do popisywania! Jadą potem tacy idioci 100 km/h przez miasto aż czasem ciężko ich wyprzedzić!

yaiba83
    Ocena: 5 (glosow:7)
2014-06-08 10:29:46
Jeżeli są to uzasadnione przypadki i zgodnie z prawem to jestem w pełni ZA. Tak samo pijanych za kierownicą powinni tępić. Co taki jeden z drugim sobie myśli, że mnie nie złapią? A to, że po alkoholu ma obniżone właściwości psychofizyczne to już ma w pompce tak jak innych uczestników ruchu?

DkNG
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-06-08 10:28:01
Najwiekszą zmianą ma być zmiana kwalifikacji jazdy bez prawka z wykroczenia na przestepstwo - to najlepiej zrówna biednych i bogatych... poza tym wiele krajów nalicza mandaty wg rocznych zarobków co też jest fajnym pomysłem... zmiany w prawie drogowym musza być bo to co sie teraz dzieje na naszych drogach to cyrk (na kółkach :) ) mam nadzieje że przy okazji wezmą sie jeszcze za rowerzystów na jezdni

gustaw77
    Ocena: 7 (glosow:11)
2014-06-08 10:22:23
Kierunkowskazu należy używać. Zawsze. Gdybyy za nieużywanie migaczy zabieraliby prawo jazdy, cieszyłbym się. Mamy w kraju mnóstwo debili którzy uzywają kierunkowskazu dopiero gdy już skecili, wyprzedzili itp. Mam niejakie wrażenie że pablo1122334455 należy do ww. grupy. A zabieranie prawa jazdy piratom drogowym? Pijanym czy naćpanym kierowcom? Powinni zabierać im pojazdy, nie tylko dokumenty.

sangre666
    Ocena: -1 (glosow:5)
2014-06-08 10:21:01
Kiedy nie pomagają mandaty i do kierowców nic nie dociera trzeba zacząć działać drastycznie!

qzbik
    Ocena: -1 (glosow:7)
2014-06-08 10:18:46
Kategorycznie powinni zabierać i to dożywotnio.

robolov
    Ocena: 1 (glosow:7)
2014-06-08 10:16:58
Bardzo dobrze, niech zabierają jak najwięcej.. ja widzę w tym same plusy, mniej wariatów na drogach, mniej nie-ogarów, którzy nie wiadomo skąd prawko mają no i w konsekwencji mniejsze korki :) a ktoś kto jeździ jak człowiek i umie się odnaleźć na drodze nie musi sie obawiać zabrania prawka..

dahomej
    Ocena: 4 (glosow:6)
2014-06-08 10:09:23
Dodający to debil który nie umie czytać ze zrozumieniem.

Kominek1993
    Ocena: 1 (glosow:9)
2014-06-08 10:00:51
Jak się jeździ przepisowo, albo przynajmniej nie zachowuje, jak kierowca rajdowy, to się o prawko nie ma co bać. Policja nie zabiera prawka za brak pasów, tylko za wyjątkowe przewinienia. Polecam lekturę KRD...

pitt_99
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-06-08 10:14:50
Bo w Polsce jest nie tyle przyzwolenie, co wręcz nakaz społeczny łamania przepisów. Na DK1 jest kilka miejsc, gdzie są ograniczenia do 50 km/h. Staram się jeździć przepisowo, ale gdy przy ograniczeniu do 50, zdarza mi się jechać więcej, to i tak ktoś mi siądzie na ogonie w odległości metra, mrugając światłami, żebym jechał szybciej.

sangre666
    Ocena: 5 (glosow:7)
2014-06-08 10:22:20
Pit_99 to niech Cię wyprzedzi i niech galopuje na swoim tęczowym jednorożcu z migającym rogiem. Nie Twój problem. A jak Ci się wpier*** w zderzak, to wina jego bo nie zachował bezpiecznej odległości.

robolov
    Ocena: 5 (glosow:7)
2014-06-08 10:26:49
pitt_99 w takiej sytuacji nie puszczając gazu lekko naciskasz hamulec, tak by nie zaczął łapać a jedynie zaświeciły się światła stopu, dystans zwiększa się od razu.. :) ja tam nie reaguję na takich narwańców co mi mrugają bym zjechał zmuszając mnie tym samym do łamania przepisów, ba! jak są naprawdę natrętni i nerwowi to jeszcze ich spowalniam ;p trzeba tępić takich, a nie im ułatwiać

Suri15
    Ocena: -4 (glosow:16)
2014-06-08 09:23:13
Tak bo ludzie już zaczeli przepisowo w miare jezdzic fotoradary juz sie nie sprawdzaja to teraz zabiera prawka a potem za przepalona żarówke bedeą zabierac auta

sodoms1
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-06-08 09:34:46
eee tam po prostu nauczyliśmy się zwalniać przed nimi :))))))

reunion1
    Ocena: 8 (glosow:18)
2014-06-08 06:35:37
jak zawsze polską hołotę uwiera w doope że ktoś zmusza ich do respektowania prawa.to takie typowe dla polaczków.

admin1944
    Ocena: -9 (glosow:13)
2014-06-08 06:26:40
WOBEC PIRATOW DROGOWYCH SIE ZGADZAM ALE DLACZEGO WOBEC NORMALNYCH UMYSLOWO KIEROWCOW, KTORZY NP. PRZEKROCZA PREDKOSC O 5 KM/H - TO JUZ BYLBY BANDYTYZM I NADUZYWANIE PRAWA A POLICJI DAWANIE WOLNEJ REKI DO LAPOWKARSTWA !!??.

pitt_99
    Ocena: 5 (glosow:7)
2014-06-08 10:16:10
Możesz potwierdzić choć jeden przypadek utraty prawa jazdy za przekroczenie prędkości o 5 km/h?

adwer
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-06-08 10:35:41
Za przekroczenie o 5 km nikt ci prawka nie zatrzyma, najwyżej dostaniesz 100zł mandatu i 2 pkt(o ile w ogóle dostaniesz, bo takie przekroczenie mieści się w zakresie tolerancji radarów). Ale jak np. ominiesz na pasach pieszego, będziesz powodował szczególnie niebezpieczne dla innych użytkowników dróg manewry, to prawo jazdy może zostać zatrzymane. Ja jest ZA, chociaż nie jestem zawodowym kierowcą, to moja praca zmusza mnie do pokonywania dziennie 200-300 km. Uwierz mi, że dziennie mógłbym zapychać policyjne skrzynki filmami z kamerki, bo nie ma dnia, żebym 5-10 idiotów nie nagrał

BlackHare
    Ocena: -3 (glosow:5)
2014-06-08 01:36:53
Ok tylko za co zabierają te prawko, bo jak sa jakies,male wykroczenie, to będzie lekka przesada

nevermore11
    Ocena: 8 (glosow:14)
2014-06-07 22:54:52
Mam nadzieję, że to nie czasowe zabranie prawka. Mam nadzieję, że na stałe. Stop piratom drogowym.

gizmunio
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-06-07 22:44:46
No szkoda że na reszcie

kat69
    Ocena: -5 (glosow:11)
2014-06-07 22:39:17
Brawo! Większe szanse dla policji na zarobek-ŁAPÓWKA!

majorero
    Ocena: 3 (glosow:9)
2014-06-07 22:35:38
Jeżeli tak uratują choć jedno życie to jestem za.I nie pisz o kasie, bo właśnie nie o kasę tu chodzi, a o coś co jest realnie dotkliwe, czyli zabranie prawka.

cymboriki
    Ocena: 110 (glosow:134)
2014-06-07 22:26:46
Powiem tak niektórzy mają kasy jak lodu i mandat 500 czy 1000zł na nich wrażenia nie robi, a zabranie prawna to już są jakieś konsekwencje prawne.

zbysiula154
    Ocena: -2 (glosow:8)
2014-06-08 14:02:10
Ale ośle były jeszcze punkty karne. Poza tym jak ktoś ma kasę to stać go będzie wynająć kierowce. Tak jak ci co uchwalili to barbarzyńskie prawo mają kierowców, lub immunitety więc ich to prawo, a raczej bezprawie dotyczyć nie będzie.

orgia
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-06-09 01:26:29
Twój argument mnie nie przekenuje @cymboriki. Zabranie prawa jazdy nie skutkuje tym, że nie będą jeździć. Brak uprawnienia do prowadzenia pojazdu to tylko 500 zł więc jak kogoś stać na mandat 500-1000zł to zabranie prawa jazdy go nie powstrzyma. Zapłaci znów 500 zł poczeka trochę na parkingu aż policja odjedzie i dalej jedzie.

lukasz252525
    Ocena: 10 (glosow:14)
2014-06-07 22:25:41
I Bardzo dobrze , bo wielu ludzi w ogóle nie powinno ich nigdy mieć

PauliusPL
    Ocena: 4 (glosow:12)
2014-06-07 22:11:23
I niech zabierają. Wreszcie kierowcy zaczną się bać utraty prawka, bo mandaty już na nich nie działają. Znacznie lepsze, skuteczniejsze i tańsze od fotoradarów.

dovertis
    Ocena: 12 (glosow:22)
2014-06-07 22:01:28
Nareszcie, nie mogłem się doczekać, aż się potomkom mongolskich wojowników dobiorą do tyłków. Do tej pory w Polsce jeżdżąc przepisowo (i włączając kierunkowskaz gdzie trzeba) czułem się jak ostatni frajer.

pitt_99
    Ocena: 8 (glosow:8)
2014-06-08 10:19:04
Dokładnie. Polacy w 90% nie potrafią jeździć. Podałem dobry przykład z kierunkowskazem. Wbrew powszechnej opinii nie służy on do informowania o wykonywanym manewrze, bo jak się wykonuje to przecież widzę i dodatkowo nie trzeba mnie o tym informować. Służy on do informowania o chęci wykonania manewru.


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0600