Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Kiedyś prawie każdy dorosły facet umiał strzelać, teraz już tak nie jest...
mrocznaakraina  14-07-21, 21:44 Zgłoś
+ 476 -
Dodano: 2014-07-21, 21:44:26   przez: mrocznaakraina
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 476  Zgłoś nadużycie
902
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Chamstwo i debilizm na polskiej drodze
  •  O, pojawił sie pierwszy klient.
  •  W temacie
  •  Powrót do domu po zakupach
Ukryj komentarze(155)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
zielunahaluna
    Ocena: 33 (glosow:85)
2014-07-22 10:32:43
Nie przepadam za tym panem, ale w tej kwestii trudno mu racji odmówić... Gdyby wojna przelała się przez granicę, to banderowcy chętnie i ochoczo zrobią nam powtórkę z Wołynia. Nawet nie ukrywają takich zamiarów. A u nas co? Chłopcy w rurkach, którzy szminką posługują się lepiej niż niejedna dziewczyna.

Diablo866
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-07-26 15:13:38
Jestem za

Tescosatan
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-07-24 20:49:37
Strzelać bym się chętnie nauczyła, ale myślę, że nawet nie byłoby mi to potrzebne, gdybym miała okazję trafić w niego.

popek70
    Ocena: -2 (glosow:6)
2014-07-24 19:08:30
Jak człowiek który zrzekł się obywatelstwa polskiego może dyktować nam Polakom co jest dla nas dobre i co powinniśmy , a czego nie.

duck4uall
    Ocena: -3 (glosow:5)
2014-07-23 23:18:56
aaa tam, polacy by znowu na koniach czolgi atakowali, muahahahah

Genialon
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-08-04 23:49:04
Co znaczy "znowu"? A kiedy niby atakowali? Według źródeł szarże kawalerii na czołgi istniały tylko w propagandzie Goebbelsa, później kłamstwo powtórzył niejaki Wajda w jakimś, też propagandowym filmiku. W rzeczywistości bezpośredniego spotkania konnicy z bronią pancerną nie było nigdy.

cochise
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-07-23 22:44:34
Więcej tu pacanów niz na onecie.... wojtuś pieprzy 3 po 3 a chłoptasie sie banderowców boją...

sylwek_161
    Ocena: 5 (glosow:7)
2014-07-23 21:42:01
Chętnie bym na niego zagłosował jak by startował na prezydenta ....

flagusek
    Ocena: -2 (glosow:4)
2014-07-23 17:03:25
Jak go nie lubię.. 100% poparcia.

kulkaoolo
    Ocena: -4 (glosow:6)
2014-07-23 16:46:31
bzdury; dajcie mi karabin i xero z prostą instrukcją, a się sam nauczę strzelać, rzucać przed siebie już potrafię

bingo73
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-07-23 15:53:55
Przeszkolenie? ile by miało trwać? tydzień czy dwa tygodnie? I co by dało? zupełnie nic. Nauka obsługi broni zajmie w najgorszym razie kilka godzin, więc bez sensu teraz uczyć kogoś obsługi jednego karabinu, by w razie zagrożenia dostał inny, zdobyczny. A i tak będzie raczej mięsem armatnim. A by był z niego pożytek, to trzeba wyrobić nawyki i odruchy, wykonywane zanim nawet o tym się pomyśli. a tego nie da się zrobić nawet w miesiąc, i to jednego tylko odruchu. A bez tego i tak wartość nasza jest 0 w stosunku do zawodowego żołnierza

paweln0221
    Ocena: -1 (glosow:5)
2014-07-23 11:32:05
niektórym świrusom wojna się marzy i gdyby byli u władzy pewnie już by była

Bolec1980
    Ocena: -2 (glosow:12)
2014-07-23 11:00:14
Powiedział Wojtuś siedząc na tarasie w swym bungalow w Boliwii jedenaście tysięcy km od Polski... Odwaga godna intelektu!

zbigniewboniek
    Ocena: 5 (glosow:15)
2014-07-23 10:35:20
Spokojna głowa ten rząd zrobi wszystko (i robi) żebyśmy byli bezbronni. Nasz wywiad i kontrwywiad to tak naprawdę przedłużenie KGB i GRU i oni tam rządzą i korumpują kolejnych generałów odpowiedzialnych za wyposażenie armii. Nasze zbrojenia to jakieś żarty jak w krajach trzeciego świata a liczebność armii to chyba każdy zna. Prawda jest taka że POLSKA w rozumieniu państwa, istnieje tylko na mapie i w naszej naiwnej wyobraźni. Jesteśmy całkowicie przeżarci na wylot rosyjską agenturą i to na najwyższych szczeblach. W końcu doradcami prezydenta w większości są absolwenci akademii KGB.

mic1
    Ocena: 1 (glosow:7)
2014-07-23 11:21:36
Ten, kto zminusował wypowiedź bońka musi być 100% matołem niezdolnym do myślenia i najprostszej analizy sytuacji. Ludzie którzy tych słów nie rozumieją są największym zagrożeniem, bo godzą się na coraz większą zewnętrzną kontrolę nad naszym krajem. W tej sytuacji nie trzeba wjeżdżać do Polski czołgami, wystarczy wydać trochę rubli na kilku polskich dziennikarzy, których ruscy nazywają "pożytecznymi idiotami". A matoły czytają ich wypociny i wierzą im, niestety...

KurdePL
    Ocena: 4 (glosow:6)
2014-07-23 09:58:16
Wojna będzie tylko nikt nie wie kiedy. Szkoda, że Nasz kraj nie ma się czym bronić. Nielatające samoloty, starsze od mojego Ojca pojazdy i brak broni. W Rosji każdy dzieciak w szkole rozbiera kałacha na czas, a u nas napierdziela w CS-a. Jeśli wliczając do tego rurkowców to tak..będzie to szybka i niemiła wojna dla nas.

orzewoi
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-07-23 09:36:05
Tia, wszyscy tak się rwą do walki w imię honoru i obrony ojczyzny. Ale lepiej zastanówcie się, skąd się biorą wojny. Czy wy naprawdę myślicie, że jakiś przeciętny Rosjanin, czy Ukrainiec myśli sobie "Powinniśmy zebrać chłopaków i zająć Polskę". Nie, większość zwyczajnych obywateli wojen nie chce. Wojny w dzisiejszych czasach są wywoływane przez ludzi wysoko w górze, ponad rządami, którym wojna zwyczajnie się opłaca. Ty myślisz, że w takiej wojnie zginąłbyś za ojczyznę? Nie, zginąłbyś za dodatkowe pieniądze dla jakiegoś dziadka, dla którego jesteś mrówką.

szikaka09
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-07-23 09:26:43
czekaj zdejme rurki najpierw

mic1
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-07-23 08:58:00
Wiecie po co jest ideologia gender? Żeby było jak najwięcej niezdolnych do walki "facetów" w legginsach i sukienkach. Chodzi o to, żebyśmy powoli stawali się bezbronni jako społeczeństwo i naród.

ymon79
    Ocena: -1 (glosow:5)
2014-07-23 08:19:09
Cejrowski to burak!

szulcik
    Ocena: 4 (glosow:12)
2014-07-23 07:17:07
Lubię Pana Wojciecha ,dobre i madre ma poglądy typowo prawicowe.

kulkaoolo
    Ocena: -5 (glosow:5)
2014-07-23 16:48:24
typowo prawicowe - ani mądre, ani dobre

zbysiula154
    Ocena: 5 (glosow:5)
2014-07-23 17:19:45
Wojtek Cejrowski, Mariusz Max Kolonko, Janusz Korwin Mikke są to fachowcy w swoich dziedzinach, całkowicie niepoprawni politycznie i za to ich szanuje.

Python013
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-07-23 18:55:26
zbysiula154 masz u mnie mega plusa i w 100% Cię popieram.

puszczyk82
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-07-23 21:26:46
100 procent prawdy.

szulcik
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-07-23 22:34:04
kulkaoolo lepsze lewicowe ? Lepiej jak cie okradaja na prawo i lewo ? Lepiej jak ci opierd**ją twoja emeryturę z 153MLD złoty i bezpardonowo w świetle kamer twierdza ,ze to nie twoje pieniadze ? A czyje KU**WA ?! Kto płacił na ofe ?! Komu potracali z wypłaty ?!KU**WA NAM ! NAM POLAKOM!!!

szulcik
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-07-23 22:35:19
jezeli Kolega kulkaoolo dalej bedzie wypier**lać z takimi tekstami to proszę cie bardzo .. Ty usiadz ,zastanów sie i dopiero wtedy coś napisz.

bialy_pielgrzym
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-07-23 01:13:18
... jest ciekawe i "Przynajmniej tyle możemy zrobić dla naszych matek, dzieci i żon na wypadek, gdyby wojna przelała się przez granicę" Polecam kałacha- genialna broń:-)

bialy_pielgrzym
    Ocena: -2 (glosow:4)
2014-07-23 01:11:30
Wystarczy iść na strzelnicę, wydać te 100 do 300 zł jednorazowo i da się ogarnąć jak strzelać np z mosina, kałacha, m16, pistoletów i nawet shotgunów (oczywiście wszystko single shot). Jak ktoś chce to lepiej poznać, to musi więcej razy się na tą strzelnicę przejść i więcej wydać. Gorzej jest z granatami, jednakże każdy głupi wie, że trzeba wyciągnąć zawleczkę i rzucić, szkolenie zbędne, no chyba, że ktoś chce nauczyć się je "gotować" ale to już inna szkoła jazdy. Polecam zainwestować bo daję to dużo frajdy...

zbysiula154
    Ocena: -3 (glosow:7)
2014-07-23 00:10:23
Lewacy myślą, że skoro oni nie zeżrą lwa, to lew nie zeżre ich, w tym cały problem.

tatali
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-07-23 00:06:54
A ja uważam, że Wojtuś powinien z "kimś" się pokochać i spuścić jakkolwiek to brzmi z ciśnienia...bo coś mi "Ziobrą" zalatuje..tyle,że Z. sobie Patrycje znalazł i nikt go nie podejrzewa.....

sebololo
    Ocena: 2 (glosow:8)
2014-07-22 23:40:36
A Cejrowskiego na dowódcę tego mięsa armatniego. Oczywiście jak przystało na prawdziwego polskiego męża stanu będzie dowodził będąc na uchodźstwie w Meksyku lub gdzieś w dżungli.

traffick
    Ocena: -1 (glosow:11)
2014-07-22 22:22:14
cymbal nie ma pojecia o czym bredzi, po takim "przeszkoleniu" szlag by tych zolnierzykow trafil jak tych z powstania...

ks.proboszcz
    Ocena: 3 (glosow:7)
2014-07-22 22:18:53
Kolejna, z tego wywiadu, mądrość patrioty z dżungli Cejrowskiego bez kapci „…Najlepiej zorganizowane oddziały obronne w państwach NATO to polscy kibole i w ich stronę powiem teraz: Chwała bohaterom! Tak, bo są na miejscu. Gotowi zginąć za Polskę.." Zastanów się jeden z drugim zanim popadniesz w euforię po przeczytaniu małego FRAGMENTU wywiadu z tym panem.

roman2272
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-07-22 21:38:50
Ale rząd nie pozwoli na taki manewr ponieważ boi się systemu kargula

antony
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-07-22 21:34:24
z naszym dzisiejszym wojskiem nie pobiliśmy rekordu z 39 września

Python013
    Ocena: 5 (glosow:7)
2014-07-22 21:24:28
Każdy obywatel tego kraju powinien przejść jakieś szkolenie strzeleckie a do tego z obsługi broni i podstawowych zasad bezpieczeństwa. Może nie poprzez służbę wojskową, ale poprzez zajęcia w szkołach ponadgimnazjalnych lub wyższych powinni każdej klasie zorganizować kilka godzin w roku na takie szkolenia. Nigdy nie wiadomo co nas w życiu spotka a jakieś tam informacje na przyszłość w głowach z tego szkolenia zostaną.

BloodyFace
    Ocena: -2 (glosow:16)
2014-07-22 21:21:52
przestańcie wychwalać tego prymitywa

Samsara
    Ocena: 3 (glosow:7)
2014-07-22 20:56:11
Wy wyjdziecie z tymi swoimi kałachami, a silniejsze państwo pier...nie bombkę na wasze głowy i wyparujecie w ułamku sekundy, ewentualnie dostaniecie napalmowy poranek. I tyle będzie z tej waszej walki. Jestem za dostępem do broni ale jak ktoś myśli że obroni w ten sposób państwo, to niech... dalej myśli ;-)

alex51
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-07-22 22:20:02
Tak, myślę że lepiej siedzieć i czekać z założonymi rękami... A co do tych bombek - Irak, Afganistan jakoś ich nie zgarnął, myślisz że jesteśmy strategicznie ważniejsi? Partyzantka zawsze była zmorą piechoty - przejrzyj tylko historię najnowszą od 1939 roku do czasów obecnych.

trumpor113
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-07-22 23:53:19
Polska to nie Afgan. Tam masz teren pełen gór, jaskiń, wąwozów. U nas jest płasko jak w staniku gimnazjalistki. W 39 roku mieliśmy po pierwsze ogromną rzeszę lasów, gnoje z zachodu oczywiście mieli niezłą technologie ale nie mieli jakiś termowizorów i ciężko było im wysłać helikopter z termowziorem do przeczesania jakiejś puszczy w poszukiwaniu 4 osób. Wojna musi się opłacać, Szwajcarnia nie zaatakuje Nigerii dla terytoriów, bo więcej stracą niż zyskają. Też z tą Rosją bym się nie bał. Podbiją nas dla czego? Co my kuźwa mamy? Długi? Wyprzedany przemysł?

KurdePL
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-07-23 10:04:03
Bombki to oni zostawią na ważniejsze i większe cele. My z naszym starym uzbrojeniem militarnym zapewniamy im łagodne przejście przez Polskę, więc nie mają żadnegopowodu, aby pakować tutaj bomby logicznego

grog
    Ocena: -2 (glosow:16)
2014-07-22 20:51:29
myslenie typowego idioty

zbysiula154
    Ocena: 0 (glosow:8)
2014-07-23 00:11:29
Tak wiemy, ale może kiedyś się zmienisz.

kawalrafala
    Ocena: 4 (glosow:6)
2014-07-23 01:29:46
Zbysiula, dobre:)

spartan1977
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-07-23 21:57:59
pewnie siedzisz umalowany jak laka i przegladasz sie w lusterku w obcisłych spodniach lub 2 opcja grubas który wychodzi z domy aby kupic sobie taniego energetyka i szuka sposobu na przetrawie kolejną noc przed kompem takim jestes małym takim genderkiem .Pozdrowienia od ludzi łowco męskich majtek

gekon80
    Ocena: -1 (glosow:15)
2014-07-22 20:46:14
Jestem za przywróceniem obowiązkowej służby wojskowej.

yabol428
    Ocena: 2 (glosow:14)
2014-07-22 20:37:22
Nie zgadzam się. Wojną, jak wszystkim innym, powinni zajmować się profesjonaliści. Właśnie po to armia jest zawodowa.

trumpor113
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-07-23 14:16:56
A jak armia zawiedzie to co zrobisz?

ks.proboszcz
    Ocena: -2 (glosow:14)
2014-07-22 20:23:32
Dorzucił jeszcze kilka innych mądrości zawartych w tym (...). Min. że każdy powinien dostać bagnet, a żeby nauczyć się nim przebijać tkanki ludzkie przez kurtkę wojskową to należy ćwiczyć na świniach (ubranych zapewne w takowe kurtki) w ubojniach. Popie*doliło się pod kopułką od tego szlajania bez butów.

reunion1
    Ocena: -3 (glosow:15)
2014-07-22 20:25:32
komentarz usunięty przez użytkownika

lulaa
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-07-22 20:11:13
Spoko, teraz dupy lepiej się obchodzą z bronią od kolesi, także ktoś kogoś obroni :P

saviola1
    Ocena: 3 (glosow:9)
2014-07-22 20:06:15
i pewnie ma racje, chociaż ja przyznam się szczerze ze do woja nie mam chęci iść, ale jak przyszło by co do czego poszedł bym bronic kraju - pytani brzmi tylko tak: za jaki kraj walczyć? za jaki umierać? w obronie gejów? pedałów? lewaków? w takim przypadku mowie NIE. W obronie swojej żony,dzieci, i ojczyzny którą kocham za przeszłość, za historię (bo obecnie, z reszta od końca XVIw, nie ma się czym chwalić) powiem TAK

Bucychrust
    Ocena: -1 (glosow:5)
2014-07-22 21:56:38
historyk się znalazł...

saviola1
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-07-22 22:33:57
to wszystko co masz do powiedzenia?

przesmieszne
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-07-22 22:52:40
@saviola, Hubal, Haller, Sucharski i tu nazwiska mozna mnożyć nie oglądali się na sanacyjnych zmanierowanych fircyków roztrwaniających polskie majątki na hulankach ale czynili swą powinność, a Ty stając do obrony kraju nie bronisz ani gejów ani pedałów ani lewaków tylko bronisz Swojej Ojczyzny

kawalrafala
    Ocena: -5 (glosow:7)
2014-07-22 18:27:59
Wojtek to jakiś Twój kolega z ławki? Bo chyba nie jesteś na "ty" z Panem Wojciechem Cejrowskim?

grog
    Ocena: -2 (glosow:10)
2014-07-22 20:54:09
dla mnie jak ktos pisze jego imie z duzej litery to tez za duzo dla tego blazna, wojtek, moj dziadek mial konia o imieniu Wojtek

kawalrafala
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-07-22 21:20:30
Urzekła mnie twoja rodzinna historia.

kawalrafala
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-07-22 21:21:49
Ale jak widać po wypowiedzi ani dziadek, ani ktokolwiek inny nie zdołał nauczyć cię minimum szacunku dla drugiego człowieka.

akebono34
    Ocena: 1 (glosow:9)
2014-07-22 18:25:04
"kiedys prawie kazdy dorosly facet umial strzelac". Tak potrafimy byc dumni z tego ze umiemy zabijac innych ludzi. Ludzkosc jest zalosna.

GanGstaRR
    Ocena: 3 (glosow:13)
2014-07-22 18:55:22
A co bys wolal patrzec jak rzna twoja zone, narzeczona, corke czy wyprzedzic sytuacje i strzelic pacjentowi w leb? Co ty gosciu, w rurkach chodzisz?

asd1905
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-07-22 18:19:56
to hcyba jedyna kwestia w ktorej sie z nim zgodze tym bardziej ze uzywanie kałacha jest proste jak budowa cepa i tak na prawde na przeszkolenie wystarczy 1 dzien gorzej potem gdy stanie sie z przeciwnikiem twarza w twarz uzyc tej wiedzy bo zycie to nie gra i strzelanie do kogos by zabic ie jest latwe

grog
    Ocena: -3 (glosow:5)
2014-07-22 20:55:12
wzruszyla mnie twoja historia, pewnie czolgiem tez kierujesz?

asd1905
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-07-24 12:40:25
widziales kiedys kalacha ? byles w wojsku? murzyni w afryce potrafia sie tym obslugiwac a 70% polakow nigdy nie widzialo prawdziwej broni z bliska

caleanka
    Ocena: 1 (glosow:13)
2014-07-22 18:10:39
Nacjonalistyczny oszolom i katolicki pajac.

egon68
    Ocena: -1 (glosow:9)
2014-07-22 18:09:13
nie lubię gościa ale tu mu muszę przyznać rację

rafalb103
    Ocena: 7 (glosow:11)
2014-07-22 18:09:12
Przeszkolony boso nabawiłby się odcisków na poligonie.:)

lola8940
    Ocena: 3 (glosow:11)
2014-07-22 15:27:03
Nie przesadzałabym na miejscu tego pana (wydaje się tylko, że każdy nastolatek w rurkach chodzi, w rzeczywistości tak nie jest-rozejrzyjcie się za oknem, na ulicy), aczkolwiek zgodzę się z tym, że obowiązkowa służba powinna wrócić. W obecnym stanie rzeczy faktycznie nie bylibyśmy w stanie się obronić. A jeśli chodzi o naukę strzelania, czy rzucania butelkami z benzyną, to i my, kobiety powinnyśmy być szkolone. Nie zawsze mężczyzna jest pod ręką ;)

SuperGL
    Ocena: -5 (glosow:9)
2014-07-22 15:15:07
gdyby przyszła wojna i daliby mi broń to broniłbym kraju normalnie, ale w razie gdyby nasi kochani z wiejskiej zaczeli uciekać do Izraela to chyba ruszyłbym za nimi. za dużo sprzedali, za bardzo się pogorszyło, w dodatku robią laskę tym, którzy nam na pewno nie zrobią. ukraina zawsze była ruska, sami jesteście sobie winni.

GangBangStyle
    Ocena: 0 (glosow:10)
2014-07-22 14:59:21
Ale ten Cejrowski to jest pajac.. Nie wiem po jakiego grzyba uczyć się strzelać skoro wojna to i tak będzie jedno BUM! I po wojnie..

marczello
    Ocena: -1 (glosow:13)
2014-07-22 14:55:19
Cejrowski jest jakiś taki pedałowaty, może przez głoszenie tych poglądów stara się coś ukryć?

memek69
    Ocena: 3 (glosow:7)
2014-07-22 14:49:58
a jak się miewa żona pana Cejrowskiego?

sarna
    Ocena: 3 (glosow:7)
2014-07-22 14:17:36
a kobiety to co? też chciałabym by nauczono mnie strzelać by potem móc sie obronić przed jakimś brudnym kozoj*cą który mógłby mi na chatę wtargnąć ;/

ladyem88
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-07-22 15:04:37
komentarz usunięty przez moderatora

Python013
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-07-22 21:15:44
Jeśli chcesz nauczyć się strzelać to poszukaj w swoich okolicach klubów i stowarzyszeń strzeleckich. Zapewne część z tych ludzi ma pozwolenia na broń kolekcjonerską więc jak zagadsz i zaczniesz z nimi kontakt to zaskoczą Cię różnorodnością posiadanej broni ;)

cupamo
    Ocena: 4 (glosow:10)
2014-07-22 14:11:55
Tak,a w czasie wojny,wojskowo przeszkolony Cejrowski w pierwszej kolejności wydupiłby do Amazonii

ladyem88
    Ocena: 0 (glosow:10)
2014-07-22 13:54:12
komentarz usunięty przez moderatora

Python013
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-07-22 21:20:17
Też jestem zdania, że każdy powinien przejść jakieś szkolenie strzeleckie a do tego z obsługi broni i podstawowych zasad bezpieczeństwa. Może nie poprzez służbę wojskową, ale poprzez zajęcia w szkołach ponadgimnazjalnych lub wyższych powinni każdej klasie zorganizować kilka godzin w roku na takie szkolenia.

kurwamac02
    Ocena: 1 (glosow:11)
2014-07-22 13:51:51
W razie wojny to ja spie*dalam z tego burdelu, a wy sobie umierajcie za tę krainę gdzie Polak Polakowi największym złem. Gdzie system niszczy obywateli, gdzie wszystko jest rozprzedane za garść srebrników. To nie jest Polska, to zwykły przedsionek dla bandytów.

trumpor113
    Ocena: -2 (glosow:8)
2014-07-22 14:31:24
Jak będziesz uciekał to mam nadzieję że wrogowie rozstrzelają cie jako pierwszego, ochłapie bez kszty honoru...

kurwamac02
    Ocena: -2 (glosow:8)
2014-07-22 14:44:40
Hihi, ojej wielki obrażony bo odważyłem się powiedzieć to co mi nie pasuje. Okej, po twoim wpisie widzę, że w szkole byłeś tym, któremu zabierali kanapki, a on jeszcze ze uśmiechem na twarzy pisał wypracowania największym debilom:) To prawy obywatelu napisz mi kiedy to system zadbał o dobro obywatela? Kiedy komuś pomógł?

trumpor113
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-07-23 00:10:16
komentarz usunięty przez moderatora

trumpor113
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-07-23 00:17:17
komentarz usunięty przez użytkownika

trumpor113
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-07-23 00:26:49
"Moderator" usunął mój wywód, nie wiem czemu. Nie zwyzywałem cię. W skrócie bo nie chce mi się znów robić wywodów: 1. Ucieczka do niczego nie prowadzi. Nie wiesz nawet czy cię przyjmą (mogą nie chcieć problemów z okupantem). 2. Ten system nikomu nie pomógł, nie wiń za to kraju ale rząd i czerwonych. 3. Chociażby dlatego że nasi przodkowie walczyli o ten kraj moim zdaniem warto chociaż postawić opór a nie witać okupanta chlebem i solą. 4. To nie jest Polska, ale Kolonia Polska. Przy tym by walczyć trzyma mnie to że przodkowie oddali za nas życie, trochę tak nie fair uciec, nie

segregator81
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-07-22 13:36:37
komentarz usunięty przez moderatora

malin12
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-07-22 13:35:36
@zodiac666. nie jeden umie odpalic samochod lecz jezdzic najnormalniej nie potrafi. co z tego ze bedzie umial nacisnac spust jak lep swojemu odstrzeli.

zodiac666
    Ocena: -4 (glosow:4)
2014-07-22 13:31:13
Panie Wojtku, sam pan mówił w którymś ze swoich programów że kałach to konstrukcja idiotoodporna i "każdy kto go znajdzie na ulicy może go podnieść i strzelać". Nie wydaje mi się żeby było wymagane specjalne szkolenie - jak ktoś potrafi ustawić wi-fi w telefonie to potrafi też wcisnąć kilka naboi do magazynka, odciągnąć zamek i zacząć strzelać. Zwłaszcza że te rzesze 14latków mają pod telewizorami pierdyliard kopii Call of Duty. W dzisiejszych czasach trzeba być matołem żeby nie wiedzieć jak obsługiwać podstawową broń osobistą.

trumpor113
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-07-22 14:41:30
Tia? Na prawdę? Wystarczy że położysz kciuk na suwadle to ci go przy strzale wybije albo co gorsza złamie. Serio myślisz że ktoś nieprzeszkolony takiego błędu by nie popełni? Dam ci COD a potem wezmę na strzelnice i pokażesz mi jak ustrzelsisz same 10-tki. Oczywiśćie kałach to nie M16 że trzeba miesięcy szkoleń, jednak 14 latek w rureczkach zrobi sobie kałachem większą krzywdę niż komuś innemu...

grog
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-07-22 20:56:57
panie wojtku, hehe, mowisz do cejrowskiego czy do konia mojego dziadka?

beastie_boy
    Ocena: 3 (glosow:15)
2014-07-22 13:06:11
Lubię Pana Wojtka, ale niestety muszę stwierdzić, że jest populistą. A WIOCHA.PL staje się coraz bardziej upolityczniona. Administrator chyba nie może sobie odpuścić wrzucania tych "złotych myśli". Szkoda bo chyba nie tak przeznaczenie było tej strony...

SuperGL
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-07-22 15:11:23
w dzisiejszych czasach nawet dzieciom trzeba pokazywać politykę.

slawek06052
    Ocena: -2 (glosow:12)
2014-07-22 13:00:03
Jego wtórnego debilizmu,już nie da rady wyleczyć!

kawalrafala
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-07-22 18:26:45
Tak jak twojego pierwotnego.

nil72
    Ocena: 2 (glosow:8)
2014-07-22 12:56:11
A co byście chcieli ratować jak Polska jest rozsprzedawana z dnia na dzień , większość dili jest wbrew naszym interesom.Nasi Dziadkowi i Pradziadkowie walczyli za Polskę i co z niej pozostało , każdy ma większe przywileje niż Polak Jedyne czego mogę bronić to Rodzina!!!

slawek06052
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-07-22 12:53:43
Jego wtórnego debilizmu,już nie da rady wyleczyć!

sangre666
    Ocena: -3 (glosow:7)
2014-07-22 12:36:43
Racja! Zamiast ratować dzieci wyślijmy je na front, niech walczą w imię boga, rydzyka, prawicy i cejrowskiego!

rzeznianumer5
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-07-22 12:31:22
Słusznie gada! Polać mu mołotowa.

Pograbek
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-07-22 12:24:00
W tym jednym na pewno ma racje!

opso
    Ocena: 0 (glosow:8)
2014-07-22 12:14:14
A niech mnie w d*** pocałuje. Jak wojna się przeleje przez wschodnią granicę, to ja się z rodziną przeleję przez zachodnią :) Nawet kropelki krwi z małego palca nie ma sensu tracić za ten kraj. Mogę walczyć za jakiś kraj, ale nigdy za kraik!

Pograbek
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-07-22 12:25:39
w dupie się przelejesz w planach strategicznych NATO obrona jest na linii Odra -Nysa więc w najlepszym razie koczował nad rzeką.

lougramm
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-07-22 12:43:09
Tak jest! Nato nigdy nie mialo sluzyc naszej obronnosci, tak samo jak te wszystkie tarcze antyrakietowe, czy jednostki wyslane do polski majace pilnowac naszej granicy. Mamy odegrac pierwsza linie frontu w razie czego. To nas zrownaja z ziemia w pierwszej kolejnosci zanim pojda dalej. Zapomnij o uciekaniu w razie czego, lepiej ostrz szable dziadka, bo znowu trzeba bedzie jej użyć.

LenaK
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-07-22 11:56:14
Gdyby sie przelala.. moze rzad by uciekl..

Suzzi86
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-07-22 11:49:02
a poza tym on mówi tylko o facetach, a kobiety to co? czy my, kobiety, nie możemy bronic swojego kraju? dzisiaj kobiety chyba sa bardziej męskie niż typki w rurkach, więc to my będziemy broniły kraju i wymoczków przed najeźdżcami...

Suzzi86
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-07-22 11:45:03
no co, teraz tez każdy facet potrafi strzelać :) strzelani "słit foci" to jest przecież trudna sztuka :)

Farmaceutka
    Ocena: -6 (glosow:10)
2014-07-22 11:26:35
Pieniądze niezbędne do sfinansowania takich powszechnych, nieudolnych szkoleń może lepiej przeznaczyć na doposażenie zawodowych i wyspecjalizowanych jednostek wojskowych, co? Wojsko naborowe PRL było tak nieudolne, że kalesonów, by nie obroniło. Cejrowski znowu walnął bezrefleksyjnego bąkasa.

useruser
    Ocena: 5 (glosow:9)
2014-07-22 11:15:57
Żeby strzelać, rzucać granatami i podpalać czołgi trzeba mieć jaja. Dzisiejszej młodzieży jaja zanikły w wyniku ugniatania w rurkach albo obiły się na poręczach podczas nieudanych tricków na bmxie.

pp1piotr
    Ocena: -8 (glosow:18)
2014-07-22 11:09:38
Cejrowski to zwykły idiota i powinno się go leczyć a nie cytować jego bełkot.

jakie
    Ocena: 11 (glosow:11)
2014-07-22 11:07:46
I wprowadzić zakaz opuszczania kraju przej polityków w czasie wojny.

zaldbag
    Ocena: 3 (glosow:7)
2014-07-22 10:58:52
tak, w epoce dronów umiejętność rzucania butelkami z benzyna jest bardzo przydatna..

siak
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-07-22 12:09:14
w zasadzie wszyskie oecnie prowadzone konflikty zbroje potwierdzają, że "w epoce dronów", dotychczasowe metody prowadzenia walki cały czas się przydają. zob. np. irak, syria, afganistan, ukraina...

michalng
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-07-22 21:34:25
No. I ilu Amerykańskich żołnierzy zginęło w Iraku czy Afga bo ktoś do nich strzelał z kałacha , pistoletu rzucił granatem albo butelka z benzyną ? Ilu naszych zginęło w ten sposób ?

szprocior
    Ocena: 4 (glosow:10)
2014-07-22 10:54:06
Ręce opadają, głowa niebo i kosmos też na komentarze... Oczywiście, że każdy powinien umieć bronić swojego kraju. Idiota nie zrozumie że przeszkolenie to nie to samo co posiadanie broni... Jak można być takim kretynem?! Oczywiście większość tu to banda spelanochy gówniarzy dla których honor godność i samodzielne myślenie nie istnieje. Liczą się tylko laiki rurki i propaganda TV. Nie chce żyć już w tym kraju nie przez złodziei z rządu ale przez idiotów którzy na nich głosują....

badboy282
    Ocena: 1 (glosow:15)
2014-07-22 10:47:33
Z takiego myślenia właśnie biorą się wojny...Nie daj się zwyciężyć złu, ale zło dobrem zwyciężaj.(Rzym12:21)

malgolina
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-07-22 10:54:48
Nie da się.

zielunahaluna
    Ocena: 5 (glosow:7)
2014-07-22 11:04:01
Tą zasadą chyba właśnie się nasz rząd kieruje, który teraz ukraińcom ofiaruje nowe mieszkania, pomoc medyczną i wszelaką inną. Banderowcy by nas na wschodzie najchętniej wyrżnęli - a rząd im po drugiej stronie kraju będzie za to pomocy udzielał, bo tacy zmęczeni, strudzeni i potrzebujący.

zodiac666
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-07-22 13:33:39
@malgolina Dwie dziewczynki stały na balkonie i pluły na przechodniów. Jedna była dobra, druga zła. Dobra opluła siedmiu ludzi, zła czterech. Dobro zawsze zwycięża ze złem!! xD

kermitzaba87
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-07-22 10:47:13
Ja się zgadzam. W przeciwnym wypadku nie będzie już tak łatwo jak przy rewolucjach bo wtedy każdy wiedział jak się strzela i tylko dzięki temu się obroniliśmy. Teraz tak nie będzie...

Farmaceutka
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-07-22 11:16:14
Obroniliśmy się przed kim? Przy jakich rewolucjach było łatwo?

kermitzaba87
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-07-25 09:43:23
Nie napisałem, że było łatwo tylko, że teraz nie będzie łatwiej niż kiedyś. A jeśli nie wiesz przed kim się broniliśmy w przeszłości to znaczy, że uciekałeś z lekcji historii.

kamilcsw
    Ocena: -6 (glosow:10)
2014-07-22 10:38:08
Jasne, a potem będzie u nas druga Ameryka lub Somalia... I bez tego nasza młodzież jest "szalona" a co dopiero gdyby miała dostęp do broni palnej...

hellbert
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-07-22 10:49:46
Przypominasz mi mentalność szlachetków z I RP. Gdy gardłowali, że król nie może mieć silnej armii, i że słabego nikt nie napadnie. Bo nikomu nie zagrażamy. Machiavelli pisał kilka wieków przed rozbiorami "Bycie nieuzbrojonym pociąga za sobą wiele niemiłych rzeczy (konsekwencji), w tym powszechną pogardę". Jak skończyła I RP? Mam przypomnieć?

jervon28
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-07-22 10:53:50
Typowe myślenie minionego nastroju... Gdybyś chociaż raz przeczytał UOBiA lub jej projekty to nie wypisywała byś takich bzdur. W żadnej UOBiA nie było wziamnki że broń ma być ogólnodostępna. To teraz mi powiedz na co współczesna młodzież wolałaby przeznaczyć pieniądze impreza plus dobry alkohol (koszt 100zł) vs pistolet nowy Glock 17 koszt 2500zł. I wiesz czego jeszcze nie lubie jak ktoś stara się wmówić rodakom że są głupsi niż Amerykanin, Czech itp

Beatmaker24
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-07-22 11:31:02
A kto mowi o dostępie do broni???????Co za nob..chodzi o przeszkolenie w tej materii,a nie o dostępie do kałachów itd,czytanie ze zrozumieniem się kłania!

jervon28
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-07-22 14:48:17
I bez tego nasza młodzież jest "szalona" a co dopiero gdyby miała dostęp do broni palnej... kamilcsw Właśnie do tej wypowiedzi się odniosłem... Więc widzisz faktycznie trzeba czytać ze zrozumieniem. Podpowiem Ci bo może nie zrozumiesz... Nie odnosiłem się do wypowiedzi pana Cejrowskiego tylko do komentarza kamilcsw, szanowny Beatmaker

zielunahaluna
    Ocena: 33 (glosow:85)
2014-07-22 10:32:43
Nie przepadam za tym panem, ale w tej kwestii trudno mu racji odmówić... Gdyby wojna przelała się przez granicę, to banderowcy chętnie i ochoczo zrobią nam powtórkę z Wołynia. Nawet nie ukrywają takich zamiarów. A u nas co? Chłopcy w rurkach, którzy szminką posługują się lepiej niż niejedna dziewczyna.

jacek.jacek
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-07-22 11:37:36
ruskich się raczej obawiaj

Buahahahah
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-07-22 13:31:31
A twój psychiatra co na to?

omen100
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-07-22 15:41:04
Po co uogolniasz? Chlopcy w rurkach? Ja widuje takich tylko na tym portalu,w realu trafi sie 1 zniewiescialy na 100 normalnych.

kosmosik
    Ocena: -1 (glosow:7)
2014-07-22 10:26:18
WC spedalony eunuch nie ma ani żony ani dzieci i wygląda na koleżkę który z kulturą fizyczną czy obronnością nie ma nic wspólngo. I on miałby kogokolwiek bronić?

Zniszczyciel
    Ocena: 1 (glosow:11)
2014-07-22 10:25:24
Tak bardzo dużo biedy umysłowej w komentarzach. Gość ma rację. Ten kraj nie ma żadnej obronności. No bo po co ma mieć? Kwestią czasu jest jak stracimy po raz kolejny niepodległość. I to nie będzie wina tylko naszego kochanego rządu, tylko własnie ludzi, którzy nie widzą potrzeby posiadania armii czy podstawowego szkolenia wojskowego.

bubala
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-07-22 10:47:51
patafianie klawiszowy, co do szkolenia i tym podobnych tematów, daj sobie spokój. gość ma tyle racji ile spłodził obrońców tego kraju. obronność kraju w teraźniejszym czasie to nie zbrojenia i machanie szabelką tylko gospodarka i mądrzy ludzie. TY DO NICH NIE NALEŻYSZ. A PO TYM CO BREDZISZ STWIERDZAM, ŻE NIGDY NIE BĘDZIESZ NALEŻAŁ. SZKODA TYLKO TYCH WYCIĘTYCH DZIKICH LASÓW MÓGŁBYŚ TAM POBIEGAĆ Z TOBIE PODOBNYMI PÓŁOBROŃCAMI GŁUPOTY.

falk87
    Ocena: -2 (glosow:6)
2014-07-22 10:22:45
to bysmy dopiero w kraju mieli... Cejrowski duzo gada nie mam juz dla niego szacunku chociaz lubie jego programy BOSO

trumpor113
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-07-22 10:16:57
komentarz usunięty przez moderatora

bubala
    Ocena: -3 (glosow:9)
2014-07-22 10:14:31
znów mu coś w dżungli mózg sparaliżowało, kiedyś pierd.olił jak potłuczony w wc kwadrans. teraz mimo, że nie przebywa w polsce jest bardziej polski niż godło tego kraju. facet z fazą i pół okresem. w zależności jakiej się znajduje punkt sinusoidalny tak bredzi.

admin1944
    Ocena: -1 (glosow:13)
2014-07-22 06:36:06
A GDYBY DOSZLO DO WOJENKI TO JEDEN Z PIERWSZYCH BY SPIER NICZAL PRZEZ RUMUNIE DO DZIKIEJ AMAZONII !!.

cairo
    Ocena: -3 (glosow:13)
2014-07-22 02:30:04
A on umie?, czy innych chce wysyłać na wojnę?

Jordan54
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-07-22 06:01:29
Jeżdzi po tych dzikich terenach ze strzelbą i maczetą.

lemansky1979
    Ocena: 3 (glosow:11)
2014-07-22 00:08:37
podpisuję się ręcyma i nogyma - plutonowy rezerwy

michalng
    Ocena: -8 (glosow:20)
2014-07-21 22:41:31
Proponuje jeszcze podstawy jazdy konnej, walki kopią oraz szablą. Równie przydatne na współczesnym polu walki. ;-)

vacarius
    Ocena: -6 (glosow:8)
2014-07-21 22:45:55
Hahaha.

kawalrafala
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-07-23 01:31:38
Zdoiłeś już krowy że cieszysz mordę fakariusz?

majorero
    Ocena: -6 (glosow:22)
2014-07-21 22:17:35
Takie coś, razem z Kaczyńskim, będą nas pchali w wojnę z Rosją, bo, Cejrowskiemu wszystko jedno, a Kaczyński realizuje zlecenie swoich moskiewskich mocodawców.

madokm
    Ocena: 0 (glosow:14)
2014-07-21 22:26:11
Gdybyś wiedział co nie co o geopolitycznych przesłankach Rosji to może byś zrozumiał,że nikt nas nie pcha na wojnę,to rosjanie realizując swoją strategię sami się na nas wepchają jeśli nie dostaną po łapach na Ukrainie,teraz i to szybko.

vacarius
    Ocena: 0 (glosow:12)
2014-07-21 22:44:29
Kaczyński u władzy w Polsce to najlepsze co może spotkać Putina. Dlatego swoimi szpiegami robiącymi podsłuchy uderzył w PO. Putin wyraźnie chce w Polsce Kaczora bo wtedy Ateistyczny Zachód odwróci się od moherowej Polski i banderowskiej Ukrainy. A gdy Kaczyński zaatakuje Rosję militarnie to tym lepiej dla Rosji. Bo Putin będzie miał usprawiedliwienie i powód do inwazji na Polskę. A NATO nam nie pomoże gdy to my rozpętamy wojnę z Rosją. Wybranie teraz idioty do władzy, który ubzdurał se ze Putin zabił mu brata to jak narodowe samobójstwo.

jurrek
    Ocena: 4 (glosow:10)
2014-07-21 23:12:57
No dobrze ale czemu ta unia się odwraca i nas nie kocha tylko kary w nagrodę ? Czy to jest prawdziwa przyjaźń ? Widzę panie majorero że specjalnie i celowo bredzisz..

jacek.jacek
    Ocena: 1 (glosow:7)
2014-07-22 11:40:54
vacarius twoje rozumowanie przeraża . Może gdzieś na wyprzedaży kup mało używany mózg . Tylko taki byś wiedział ,że trzeba jeść ,spać i się wypróżnić. Mniej będziesz szkodził.

vacarius
    Ocena: -4 (glosow:18)
2014-07-21 22:09:32
Milioner chce aby za niego walczyli 14 latkowie w wojnie Polski z Rosją. A co on zrobi? Będzie siedział za granicą i pouczał Polaków w Polsce?

madokm
    Ocena: 6 (glosow:16)
2014-07-21 22:23:09
Naucz się czytać ze zrozumieniem,to nie za niego będziesz walczył.A tak po za tym myślę,że ma rację,bo jak to sobie wyobrażasz?Że w razie wojny ktoś będzie przelewał za ciebie krew?Sam to zrobisz.

reunion1
    Ocena: -7 (glosow:21)
2014-07-21 22:08:15
komentarz usunięty przez użytkownika

vacarius
    Ocena: -3 (glosow:13)
2014-07-21 22:03:01
Zrobił się z niego ekspert od wszystkiego i niczego jak ksiądz. Kałachami i granatami nie obrani się Polski przed Armią Rosyjską.

reunion1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-07-21 22:09:44
komentarz usunięty przez użytkownika

siak
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-07-22 12:15:20
Armią Rosyjską z wielkich liter. No i wyszło szydło z worka...., co Mateczka Rasija?

slawek06052
    Ocena: -5 (glosow:13)
2014-07-21 22:02:43
Idż chu.u sam na wojnę.

slawek06052
    Ocena: 0 (glosow:16)
2014-07-21 21:58:15
Jesteś zwykłym fi.tem,który myśli,że zawsze ma rację.A jesteś po prostu nawiedzonym ch..em.

reunion1
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-07-21 21:56:06
komentarz usunięty przez użytkownika


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0500