Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
W imię polskich interesów
rekin666  14-07-23, 22:01 Zgłoś
+ 352 -
Dodano: 2014-07-23, 22:01:19   przez: rekin666
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 352  Zgłoś nadużycie
94
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Nie wolno
  •  NAJLEPSZE BURAKI TYLKO Z WIEJSKIEJ
  •  Pytanie na dziś.
  •  Kobieta i telefon
Ukryj komentarze(48)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
bezpieczna123
    Ocena: 25 (glosow:29)
2014-07-23 22:26:30
Ja tam nie mam problemu ani z koncernami ani z sasiadami. Sama swoje soki robie i cudzych interesow w to nie mieszam. A jak ktos wymysli samomyjaca sie sokowirowke to juz bede miala wszystko:)

szatanoslaw
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-07-27 11:53:21
W Polsce jest to legalne na takich samych zasadach jak w całej UE - po prostu musisz mieć działalność i zezwolenie - a to, że w Polsce załatwia się to 5 razy dłużej i 10 razy drożej to inna sprawa. Jeżeli ktoś sądzi, że na zachodzie jest kolorowo to niech w Niemczech, czy we Włoszech spróbuje kupić owoce, warzywa, jajka od rolnika - nie da się, a w Polsce choć to nielegalne to jeszcze się da.

pigbull
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-07-25 08:50:54
jakis czerwony pajak rozpowszechnia tu klamliwa propagande,sok mozna robic z wlasnych owocow i sprzedawac tylko tak jak z oscypkiem,musi to byc produkt regionalny z certyfikatem a nie gniecenie jablka butami z gowna i sprzedawanie jako "eko"w starym saczu jest sok jablkowo gruszkowy legalnie produkowany i sprzedawany wiec jakie "nielegalne"??? internet przyjmie i powieli kazde klamstwo zmieniajac je z biegiem czasu w prawde...

Weldenia
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-07-25 01:07:14
Co więcej: sprzedaż "wędzonych" produktów, które wcale nie są wędzone tylko nasączone jakąś świńską chemią lepsza niż porządnie wędzone swojskie kiełbaski, itp.

zbysiula154
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-07-24 23:37:22
Z mlekiem jest tak samo. Chodzi o to by wielkie koncerny nie miały konkurencji.

Weldenia
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-07-25 01:10:49
Na dodatek te całe koncerny walą mleko pół na pół z wodą. Nawet nie można zrobić sobie zsiadłego mleka jak dawniej, bo od razu się gorzkie robi.

merfi9
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-07-24 22:36:17
Tusk ty *******************************************any

ferdoat
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-07-24 22:31:34
Jakby było legalne, a by Cię po tym przesrało to zniszczył byś tego 'sąsiada' i zrównał jego biznes z ziemią. Chroni to jego i Ciebie. A jeśli sąsiad chce to może. W higienicznych zatwierdzonych przez odpowiedni instytut warunkach. Kto mu broni?

fenomen9
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-07-24 22:30:32
A czarna porzeczka na skupie po 30 gr/kg, wiśnia pierwsza klasa 90gr/kg. A jakiś tandetny sok z marketu w którym jest sama chemia wiecie ile kosztuje. Rolnicy nawet nie wrywaja owoców bo się nie opłaca. Ale czy ktoś się tym przejmuje w telewizji czy radiu nikt o tym nawet nie wspomnie

Asmodei
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-07-25 10:49:41
No widzisz wszystko takie tanie nic tylko zakładać przetwórnie i produkować, ale jak przychodzi do działania, nie do gadania to zawsze się okazuje, że nic się nikomu nie opłaca.

sex4all
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-07-24 21:07:20
nie legalne gdyż sąiad podpindoli do skarbówki, że komuś sie zaczyna powodzić ale nie jemu!

bingo73
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-07-24 17:25:53
jedna wielka bzdura - produkcja soków jest legalna i przez koncern, i przez Twojego sąsiada. Oczywiście, że jest o produkcja legalna. A jak jest to produkcja nie legalna, to jest zakazana zarówno dla dużego koncernu, jak i Twojego sąsiada. Tele tylko, że legalna produkcja Twojego sąsiada jest na tyle droga, że on to robi nie Legalnie, ba za legalny towar nikt by mu nie zapłacił. I dokładnie tak samo jest w całej UE, tylko że w innych krajach dla nikogo nie jest dziwne, że produkcja na małą skalę kosztuje więcej niż masówka.

kulkaoolo
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-07-24 16:45:50
po błędach i bzdurach zawartych na obrazku można zgadywać, że autorem jest fan korwina

nexus4610
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-07-24 16:36:34
ja kupuje naturalny sok na Festiwalu Smaku w Grucznie ale jest o wiele drozszy niz te ze sklepu i dostepne tylko 2 dni w roku

JeannYine
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-07-24 15:01:37
Po pierwsze te "soczki" na półkach w sklepie z sokiem nie maja wiele wspólnego. Nie lepiej nazwać je po prostu: pseudo-soki

groh
    Ocena: -5 (glosow:5)
2014-07-24 14:29:47
panstwo tuska

immortallus
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-07-24 12:43:38
Masz złe informacje: Jeśli jest rolnikiem to może sprzedawać, a nawet ma dość znaczną kwotę możliwą do rozdysponowania w tzw. wolnej sprzedaży (nieewidencjonowanej). Jeśli nie jest rolnikiem to przy działalności zarobkowej musi założyć DG, to chyba logiczne. A zawsze może zrobić wymianę barterową i nikt się nie przyczepi.

Asmodei
    Ocena: -1 (glosow:7)
2014-07-24 14:13:35
Logiczne jest to, że im państwo się bardziej miesza w życie codzienne i działalność zwykłych ludzi tym człowiek będzie coraz bardziej kombinował jak państwo zrobić w balona. Po co komu ta cała biurokracja potrzebna? Każdy człowiek chce pracować i mieć spokój, a nie pracować i jeszcze się tłumaczyć na papierach co w tej pracy robił. To jest chore, nie logiczne.

immortallus
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-07-24 17:47:42
asmodei: Jeśli by każdy robił co i jak mu się podoba, to po pierwsze, nie miałbyś bezpłatnej opieki zdrowotnej, nauczania, policji, straży, emerytur, dróg, wszelkich zakładów komunalnych itd. itp. Bo właśnie to wszystko jest opłacane ze składek i podatków. Poza tym, czym zwykły człowiek miałby być lepszy od firmy, że jedynie ta druga musiałaby płacić podatki. Patrząc w tę stronę, to firma powinna być uprzywilejowana, bo daje zatrudnienie większej ilości osób. Tak więc to co piszesz jest logiczne, ale dla przedszkolaka lub osoby z chorą wizją świata.

mlw1488
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-07-24 19:10:27
immortallus, sam napisałeś, że opieka medyczna itp jest opłacana z podatków, więc nie pisz zarazem o tym, że jest to bezpłatne:) Ludzi trzeba edukować, a nie powtarzać te uproszczenia niczym "polskie obozy zagłady".

majorero
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-07-24 22:12:18
@mlw, zgadzam się z Tobą. Ludzi trzeba edukować żeby wiedzieli,że nic nie jest za darmo i że za wszystko sami płacą, chociaż o tym nie wiedzą.Oraz o tym, że gdyby mieli wybór komu i za co płacą to dużo rzeczy mieliby lepszych i tańszych.

immortallus
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-07-24 22:55:38
mlw: nie czepiaj się słówek. To nie miejsce na takie dysputy. Darmowa w sensie, że gdy idziesz do lekarza pierwszego kontaktu nie płacisz za wizytę bezpośrednio, a płaci za nią społeczeństwo pośrednio przez podatki (to dotyczy także reszty z wymienionych dziedzin). mojero: nie zgadzam się. Jeśli kupujesz jedną książkę to kosztuje ona x, jeśli kupujesz 100 to otrzymujesz konkretny rabat. Tak samo z usługami, jeśli poszedłbyś sam do lekarza to wizyta średnio wyniesie 150zł, ta sama wizyta refundowana z NFZ to 1/10 tej kwoty.

majorero
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-07-24 23:42:50
@immortalus, nic bym nie płacił, ponieważ wybór powinien dotyczyć ubezpieczalni.Powinienem mieć wybór, czy ubezpieczam się w firmie A czy B czy u państwa.Przy czym ubezpieczenie powinno być obowiązkowe.A tak płacę składki, płacę za wizytę u lekarza, bo nie chcę stać w kolejce.

immortallus
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-07-25 11:50:15
majorero: a chyba że o to Ci chodzi. To się zgadzam - masz rację. Myślałem że chodzi Ci o sytuację gdzie miałoby się prywatnie chodzić do lekarza. A tak, faktycznie, gdybym wszystkie składki zdrowotne wpłacał na prywatne ubezpieczenie (a trochę tego jest, od etatu, od działalności itp), to chyba by mnie na lektyce nosili do lekarza :P

U148
    Ocena: -1 (glosow:9)
2014-07-24 11:55:20
Oj tam, oj tam, wystarczy, że odda 75% tego co zarobi złodziejskiemu państwu w postaci podatków, ZUSów, akcyz i innych srusów i już będzie legalnie. :-/

C2ShadowMan
    Ocena: -1 (glosow:5)
2014-07-24 11:54:48
komentarz usunięty przez użytkownika

m_p_123
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-07-24 10:47:37
Dziwne, bo ja często kupuję świeże soki z sokowirówki i nigdy nie widziałem nalotu policji na to stoisko. Ktoś tu ściemnia.

gajcy
    Ocena: -5 (glosow:25)
2014-07-24 07:40:11
Korwina program jest najlepszy, powinno byc jak najmniej panstwa w panstwie, jak na razie mamy państwowa patologie.

GodlikePL
    Ocena: -4 (glosow:8)
2014-07-24 11:08:06
Patologia to jest Korwin i jego sposób działania czyli lanie po mordzie. Ostatnio na ukrainie się lali po ryjach w sejmie, wyślijcie tam korwina, nada się pięknie do tego bydła.

Bolec1980
    Ocena: -3 (glosow:5)
2014-07-24 11:15:20
Korwin jest najlepszy!!! I w kosmosie również.

michalng
    Ocena: 4 (glosow:10)
2014-07-23 23:37:10
Sprzedaż i Produkcja soków jest legalna trzeba jedynie prowadzić działalność gospodarczą i opłacać ZUS. Czyli robić to co każdy "Kowalski" jak chce otworzyć firmę produkującą i sprzedająca soki.

trumpor113
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-07-24 11:06:11
Ja pierd***, a jak chce zrobić kanapki dzieciom też mam płacić ZUS? W końcu pracuje dla nich robiąc im te kanapki. Zupełnie normalne...

plkwn
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-07-24 11:51:26
trumpor113, masz 24 i nie umiesz czytać ze zrozumieniem?? Tylko jeśli chcesz te kanapki sprzedawać, wtedy masz płacić podatki jak każdy, to może nie będzie ich trzeba później z tego powodu podnosić.

khartvin
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-07-24 13:29:18
Do produkcji soku z własnej uprawy wystarczy KRUS. Składka symboliczna, jedyne co, to od każdego soczku trzeba 8% VAT zapłacić

bezpieczna123
    Ocena: 25 (glosow:29)
2014-07-23 22:26:30
Ja tam nie mam problemu ani z koncernami ani z sasiadami. Sama swoje soki robie i cudzych interesow w to nie mieszam. A jak ktos wymysli samomyjaca sie sokowirowke to juz bede miala wszystko:)

DJprecel
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-07-24 11:32:58
Dziękujemy za informacje! Policja już po ciebie jedzie!

malgolina
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-07-24 17:52:31
Policja to by musiała jeździć po całej Polsce, bo mnóstwo ludzi robi samemu soki i przetwory ;) A wiejskie piwnice pękają w szwach od własnych wyrobów.

khaine
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-07-24 19:29:22
są takie, ale nie będę robić reklamy firmom, sam używam sokowirówki ślimakowej :)

majorero
    Ocena: 3 (glosow:11)
2014-07-23 22:14:42
U nas też można. Wystarczy założyć działalność gospodarczą.

vacarius
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-07-23 22:18:55
Ale owoce może sprzedawać bez działalności? To niech sprzedaje owoce a wyciskarkę do soku tylko wypożycza. I wtedy klient sam własnoręcznie wyciśnie sobie sok.

malecjan
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-07-23 22:21:38
Uważasz, że to ok?

majorero
    Ocena: -1 (glosow:11)
2014-07-23 22:39:01
Sadownicy, jako rolnicy, nie założą działalności, bo wówczas, tak jak cała reszta społeczeństwa, musieliby płacić podatki.A do tego nie są przyzwyczajeni.

dejveet
    Ocena: -5 (glosow:9)
2014-07-23 22:13:05
nie no, jeszcze jeszcze coś takiego jak laboratorium, taki sok ze sklepu ma przynajmniej możliwość być przebadanym, a od Pana Ziutka, to że tak powiem nie bardzo wiadomo co się bierze. Inaczej: jak od Pana Ziutka się zatrujesz to nie masz kogo oskarżyć jak od koncernu to masz szanse zyskać odszkodowanie. A btw. Pan Ziutek nigdy się nie przyzna...

rekin666
    Ocena: 4 (glosow:6)
2014-07-23 22:29:12
Taki ze sklepu to z soku to ma tylko nazwę.

minutsa
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-07-24 10:39:50
Jak twierdzisz że się zatrujesz to po prostu nie kupujesz towaru.Masz wybór. Ja osobiście wolałbym towar od "Pana Ziutka" niż te soko podobne wyroby ze sklepów z całą masą chemicznych dodatków.

trumpor113
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-07-24 11:07:45
No proszę bardzo domagaj się odszkodowania od korporacji. Już widzę to badanie...

ChwalaSzatanowi
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-07-24 16:11:25
Soki ze sklepu czyli woda z cukrem i koncentratem owocowym. Takie samo gowno co gazowane slodkie napoje. Ilosc witamin znikoma. A takie swojskie soki to przynajmniej smakuja jak owoce a nie jak aromat owocowy.

vacarius
    Ocena: -5 (glosow:13)
2014-07-23 22:04:28
Dlatego powinni zamienić UE w jedno państwo aby w końcu w Polsce było normalnie tak jak na zachodzie. Bo sama UE to za mało. Polska nadal może mieć swoje durnowate prawa i zakazy.

szprocior
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-07-24 11:00:20
Zdrajca zasrany kraj chce już oddawać... żeby Ci się tak krzywda przydarzyła


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0300