Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Slavoo123  14-08-04, 18:26 Zgłoś
+ 320 -
Dodano: 2014-08-04, 18:26:40   przez: Slavoo123
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 320  Zgłoś nadużycie
26
 Udostępnij inaczej
Ukryj komentarze(108)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
grafikiller
    Ocena: 38 (glosow:46)
2014-08-04 18:41:45
Wiochom jest to że każą mi zobaczyć dwie reklamy a potem wyświetlą komunikat "materiał dostępny tylko dla widzów z Polski" ale K...A reklamy to mogę oglądać i im kieszeń nabijać.

domo7777
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-08-15 03:48:41
Wystarczy pobrac darmowe rozszerzenie 'Hide My AdBlocker'(tylko na chrome).I po problemie.

Lisiczarnia
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-08-15 00:41:46
Wiocha to oglądanie programów TVN'u.

kriskus1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-08-07 20:10:27
WP też tak ma.

Gacor002
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-08-07 08:51:21
ja wybieram adblock :) elewam ogladanie tej badziewiarskiej stacji

hill
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-08-06 17:43:11
Nie kochani to ardzo dobra rzecz :) jak chcialem przeczytac artyluł to mi sie od razu wpie....ały ich pop....le rekalmy i filmik a tak moge spokojnie czytać:):):) dzieki TVN

cosik1987
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-08-06 06:25:40
Jest jeden plus z tej informacji a mianowicie przynajmniej żadne bzdury nie będą mi się wyświetlały :D

antraxcdt
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-08-06 00:49:46
Totalnie nie rozumiem tej wiochy... Wam to już się w dupach poprzewracało. Wy serio myślicie, że wszystko co w internecie to za darmo powinno być? Czy w sklepie też się oburzacie gdy Pani przy kasie każe wam zapłacić za chleb czy piwo? Jedynie się zgadzam z grafikillerem jeśli materiał nie może być odtworzony zagranicą to reklamy też nie powinny być odtwarzane bo to jest płacenie a nie otrzymanie "towaru".

TheComareq
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-08-06 10:58:41
A ja nie rozumiem ciebie. To wszystko jest zrobione dla kasy, specjalnie TVN każe oglądać reklamy.

antraxcdt
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-08-08 01:52:24
TheComareq - a co Ty myślisz że TVN to organizacja charytatywna czy non-profit? Żyjemy w jako takim kapitalizmie więc to chyba normalne, że firmy się buduje po to by zarabiały prawda? Idąc Twoim tokiem myślenia to powinniśmy się oburzyć na Fiata czy Audi bo projektują i budują samochody dla kasy! O zgrozo co za chamstwo! Lewactwo i nic więcej...

marwod
    Ocena: 5 (glosow:5)
2014-08-05 23:16:26
pie..olić i nie oglądać. jak przestaną mieć oglądalność to może coś do nich dotrze

merlinseducer
    Ocena: 1 (glosow:13)
2014-08-05 22:22:58
Wiocha jest taka, że kudźwa każdy chce mieć wszystko za darmo i nie rozumie, że na infrastrukturę i utrzymanie idą ogromne pieniądze, a i zarobić trzeba. Wszystko, kurna, ma być za darmo!

dj_stefan
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-08-05 22:27:18
Powoli kolego, reklama reklamą ale wcinanie jej WSZĘDZIE i na siłę to przesada! Tym bardziej, że np WP.PL zakłamanymi nagłówkami przyciąga do filmiku - tam ludożerka zobaczy bloczek dennych reklam a sam film h*ja warty... To samo tyczy się TVN24 z sieci.

antraxcdt
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-08-06 00:54:01
dj_stefan - a kto Ci każe oglądać te filmiki? nie oglądaj filmików to nie będziesz oglądał reklam proste jak konstrukcja cepa. Nikt przecież Cie do tego nie zmusza prawda?

dj_stefan
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-08-06 08:39:02
Filmiki dla rozrywki owszem - ale tu chodzi o wiadomości, a szczególnie te "z ostatniej chwili". W polskę poleci atomówka ale się o tym nie dowiesz bo prędzej spadnie niż skończą się reklamy. Państwo Tuska...

antraxcdt
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-08-27 16:29:05
dj_stefan - płać abonament będziesz mógł wiadomości oglądać w TV, lub słuchaj radia na pewno szybciej się w nim dowiesz o atomówce niż przez internet. I kolejni raz czy wy serio myślicie, że wiadomości, fakty inne tego typu programy robi się dla informowania ludzi? Te programy się tworzy po to by zarabiać, by manipulować opinią publiczną. A nie po to by Ci mówić o atomówce lecącej na Polskę... Gdyby nawet tak było to byś się dowiedział, że to był deszcz meteorytów. A jeśli chodzi o zarabianie to zgadnij jaki czas antenowy jest najdroższy w ciągu zwykłego dnia? O zgrozo tak podczas wiadomości..

Antoch
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-08-05 22:02:38
na polszmacie trzeba płacić na ipli za lepszą jakość i też są reklamy

Antoch
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-08-05 21:55:58
komentarz usunięty przez moderatora

Antoch
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-08-05 21:53:56
a na chrom tego nie ma i ch***y my w diupę

szulcik
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-08-05 21:22:19
Moj Ad Muncher takze blokuje to ścierwo zwane reklamami i jest git ;)

ICG74
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-08-05 20:57:46
komentarz usunięty przez moderatora

darek390
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-08-05 20:54:16
Jedno wielkie GWNO! Serwuj? tylko to co ludzie chcieliby us?ysze?. Nie s?ucham tego gwna bo szkoda czasu.

Melanz89
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-08-05 20:35:15
No wiesz zwolennicy takiego gówna jak trudne sprawy, dlaczego ja itd

dosa
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-08-05 20:33:35
po co to w ogóle oglądać?

zaldbag
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-08-05 20:22:19
TVN-owi już dziękujemy!

sell71
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-08-05 19:57:05
a kto te ścierwa jeszcze ogląda?

TheTerminator
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-08-05 19:21:51
komentarz usunięty przez moderatora

Ferencyvoros
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-08-05 18:45:01
komentarz usunięty przez moderatora

luzak1977
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-08-05 17:55:19
Dlatego nie odwiedzam takich stron.

deathmind
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-08-05 17:25:29
Ja nienawidzę reklam - na tv zawsze latam po innych kanałach żeby przeczekać okres reklam na danym programie. Niestety w internecie uświadamiamy sobie, że komercyjne media żyją praktycznie tylko z reklam. Taki serwis informacyjny się im opłaca dopóki ktoś chce wrzucać na to reklamy i to oczekiwania klientów wymagają na nich takich zabiegów. Także rozumiem ich, co nie zmienia faktu, że irytuje mnie nachalny marketing.

kasiunia31188
    Ocena: 6 (glosow:8)
2014-08-05 16:54:06
adblock mozna przeciez wylaczyc tylko na danej stronie, a nie wg w przegladarce

Melanz89
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-08-05 20:33:49
Dokładnie.

Slavoo123
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-08-06 14:58:01
W tym przypadku nie działa. Trzeba całkowicie odinstalować lub wyłączyć, a to wiąże się z reklamami na KAŻDEJ stronie. I to jest właśnie WIOCHA!

Slavoo123
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-08-06 14:59:11
Zanim coś napiszesz to najpierw sprawdź.

Starbreaker
    Ocena: 2 (glosow:22)
2014-08-05 16:19:16
Wiocha to oglądanie TVN.

castagir
    Ocena: 5 (glosow:7)
2014-08-05 17:39:07
Nie wierzę chłopie, że znaleźli się tutaj ludzie, którzy zminusowali Twój komentarz...

Antoch
    Ocena: -2 (glosow:4)
2014-08-05 21:59:49
idź oglądaj polszmat hehe norki tadziki kiepskich i iple co reklamy i za jakość płacić trzeba i jak wodzu tępa strzało sklejasz akcje

castagir
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-08-05 23:41:51
Nie oglądam w ogóle telewizji, tumanie. Całe te reżimowe polsaty, tvn, tvp, a tym bardziej internetowe komercyjne platformy - mam gdzieś je wszystkie.

kulkaoolo
    Ocena: 5 (glosow:7)
2014-08-05 16:09:24
kluczem jest zdanie " dzięki reklamom wszystkie materiały są dostępne bezpłatnie" - wiochom jest wylewanie takich żali w internecie

mirga
    Ocena: 5 (glosow:5)
2014-08-05 16:33:09
wiochą jest "wiochom"

maxmax79
    Ocena: 2 (glosow:12)
2014-08-05 15:51:51
Wieśniaku, to typowe przyzwyczajenie, ze ONLINE znaczy za darmo. Typowe cwaniactwo. Blokujcie dalej, za kilka lat WSZYSTKO przez takie wieśniaki będzie pre-paid

Ferencyvoros
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-08-05 18:47:51
komentarz usunięty przez moderatora

kawalrafala
    Ocena: 5 (glosow:5)
2014-08-05 15:25:20
A ja mam gdzieś lemingowski TVN i ich reklamy, więc mnie to nie boli.

ROBI00000000
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-08-05 15:21:22
Rzekłbym że na Wirtualnej Polsce też....

przycinator
    Ocena: -10 (glosow:18)
2014-08-05 14:57:32
gdyby wszyscy mieli adblocka to internet praktycznie by nie istniał, wiocha to używanie adblocka

Baboon
    Ocena: 7 (glosow:9)
2014-08-05 14:55:32
Zwracam uwagę, że TVN to PRYWATNA FIRMA. Jeżeli komuś nie odpowiada ich oferta, to nie ma obowiązku z niej korzystać. Ale nie, Polak najgłośniej będzie narzekał na to, co darmowe.

atampierniczysz
    Ocena: -6 (glosow:12)
2014-08-05 14:40:13
Wiochą jest używania Adblocka, szczególnie na You Tube, wtedy taki twórca nie zarabia. To tak jakby kupić piwo w sklepie, wejść do baru i w brze to piwo wypić. Cebule jeszcze nie dojrzały do pewnych rzeczy, i hejtują tych z YT czy to rodaków czy tych z zagranicy

Century94
    Ocena: 6 (glosow:10)
2014-08-05 15:31:23
Nie - to właściciele stron nie dorośli do tego, że można robić dyskretne reklamy, które nie przeszkadzają w oglądaniu zawartości strony, tylko dają trudno zamykające się, jedna na drugiej wraz z wyskakującymi, nowymi oknami. Stawiam diamenty przeciwko orzechom, że gdyby reklamy były stonowane to i z adblockiem nie byłoby problemu.

Ganjax
    Ocena: 4 (glosow:12)
2014-08-05 15:31:51
Jeżeli nie chce oglądać reklam, to ich nie oglądam, jestem wolnym człowiekiem i to ja decyduje co będę robił. Przeglądam internet, a nie je*ane reklamy które są wszędzie, adblock jest cudownym narzędziem, a jak tvnowi nie pasuje to niech wyp*dala, żydowska telewizja

dj_stefan
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-08-05 16:13:27
Żydowskie TVN, WP i podobne - na mnie nie zarobią a na pozostałych stronach dla pewności ADBLOCK! Internet to wolne media a tu na wszystkim chce ktoś zarobić!

antylewak
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-08-05 14:21:10
komentarz usunięty przez moderatora

Ganjax
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-08-05 16:18:33
Ale wiocha umożliwia ich zablokowanie adblockiem, nikt tu nie wymaga żebyś go wyłączał

latrell
    Ocena: 3 (glosow:9)
2014-08-05 14:12:10
a ja dołączam sie do akcji "jeb*ć tvn i podobne"- kto i po co tam zagląda? Nie ja i jestem z tego DUMNY! Tyczy sie również polsatu i tvp.PW

manamanam
    Ocena: -1 (glosow:7)
2014-08-05 14:32:45
Ale jesteś walecznym wojownikiem. Tak dzielnie walczysz z wrogami polskości. Rodzicie powinni być z ciebie dumni.

Mystical13
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-08-05 13:39:32
komentarz usunięty przez użytkownika

Slavoo123
    Ocena: -4 (glosow:4)
2014-08-05 15:10:43
Problem w tym, że NIE MOŻESZ ODŁĄCZYĆ TYLKO NA JEDNEJ STRONIE GENIUSZU.

MaruKito
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-08-05 16:24:13
Jak nie można? Klikasz na adblocka, dalej na 'wyłącz na xxx.yy' i masz...

Mystical13
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-08-10 21:07:03
komentarz usunięty przez użytkownika

KWKsmiech
    Ocena: 6 (glosow:6)
2014-08-05 13:24:40
Wybacz panie TVN, ale w internetach jest tyle reklam że nie da się normalnie korzystać z internetu... Wysuń, rozwiń, zwiń, potwierdź, zamknij, zobacz, wygraj, uwielbiam wyskakujące okienka :D Są super! ...

Melanz89
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-08-05 20:42:50
AdBlocker zainstaluj sobie.

KWKsmiech
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-08-05 21:10:45
To dla tego właśnie przepraszam TVN. Bo mam ten dodatek i jest spokój i nie mam zamiaru go wyłączać. :D

Antycyponek
    Ocena: 3 (glosow:7)
2014-08-05 13:10:12
komentarz usunięty przez moderatora

kapselxxx
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-08-05 13:03:52
ja tam adblocka nie mam zamiaru odinstalowywać przecież zawsze zamiast na stronę TVN mogę wejść na Wiocha.pl

zodiac666
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-08-05 12:51:08
A wpadłeś na pomysł żeby przeglądać... inną stronę, geniuszu? :D Jakby mało było serwisów informacyjnych, no komedia.

Marmur87
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-08-05 12:47:30
Wiadomo, że jak dają "za darmo" to utrzymują się z reklam. Poza tym w AdBlocku możesz ustawić by filtrowanie nie dotyczyło tylko jednej domeny, lub możesz dać pauzę na chwilę, więc nie widzę tu zmuszania do oglądania wszystkich innych reklam...

lola8940
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-08-05 12:42:43
Uważam, że skoro mamy coś za darmo w Internecie, to nie powinniśmy się czepiać tych reklam. Ja zazwyczaj, irytując się na reklamy, zwłaszcza te "natrętne"-skaczące, pojawiające się znikąd, myślę właśnie o tym, że w sumie za treści, filmy etc. nic nie płacę.

mephinx
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-08-05 12:41:54
Po pierwsze, nie tylko na stronei TVNu tak jest, masę innych stron również stosuje takie praktyki, bo na czymś muszą zarabiać. Po drugie, nie trzeba odinstalowywać adblocka, a jedynie wyłączyć blokowanie na tej stronie, na wszystkich innych blokowanie nadal będzie aktywne. Po trzecie, jest bardzo proste rozwiązanie - nie wchodzić na stronę tego szmatławca

Annulleczka
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-08-05 12:34:59
Ja szału dostałam jak wlazłam na tvnplayer a to gówno kazało mi wyłączyć adblocka. Jakby było mało reklam w tv...

fwio
    Ocena: 5 (glosow:11)
2014-08-05 11:56:23
wiochą jest samo oglądanie tefałenów i słuchanie oszołamów, którzy "dzwonią" do studia pewnie tuż zza ściany...

jacek291173
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-08-05 11:48:46
Nie ogladam nic,co zajmuje mi wiecej niz 5 sekund od otwarcia.Znaczy ze nie ogladam w zasadzie nic.Reklam to ja mam dosc...

hawciu
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-08-05 10:59:40
no to moze przestancie ogladac gowniane strony?

dj_stefan
    Ocena: -1 (glosow:13)
2014-08-05 10:52:49
TVN - POwskie gówno zwane wolną TV...

centiano
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-08-05 10:46:20
Tak samo jest na wp.tv i na wrzuta.pl MASAKRA !!

gurool
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-08-05 10:38:18
Czasem w podobnych przypadkach nie trzeba wyłączać adblocka, wystarczy go odpowiednio skonfigurować. Poblokować trzeba pewne skrypty, na wp mi się to udało zrobić, reklamy na całą stronę nie wyskakują a filmiki lecą. Blokowanie niestety czasochłonne, bo trzeba kombinować, co puścić, a co zostawić zablokowane.

susza89
    Ocena: 2 (glosow:8)
2014-08-05 10:38:00
Nie oglądajcie ich propagandy i po problemie. Na dobre wam to wyjdzie

falka21
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-08-05 10:35:13
na tvnplayer nie ma takiego wymogu, i nie ma reklam:)

jacek291173
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-08-05 11:50:14
Na TVNplayer sa reklamy,tyle tylko ze przed filmem.Trwaja z reguly okolo 3 minut,dlatego tez usunalem to goooownooo z telefonu...

Annulleczka
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-08-05 12:36:15
To skoro nie ma to wejdz i zobacz, przedwczoraj to gówno mi tam wyskoczyło...

falka21
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-08-05 16:18:24
ja nie mam tam reklam ani przed ani w trakcie, wystarczy się zalogować i problem znika ale trzeba tylko chwilę pomyśleć

burakza2zl
    Ocena: 5 (glosow:7)
2014-08-05 10:14:21
Telewizja żyje albo abonamentu albo reklamy albo z jednego i drugiego. Za darmo nic nie ma. A tvn-u i tak nie oglądam, ale to z innych przyczyn.

LeSaux
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-08-05 10:43:24
A co oglądasz z innych przyczyn ?

dj_stefan
    Ocena: 1 (glosow:9)
2014-08-05 10:54:54
Bo to rządowa sieczka dla debili (czytaj wyborców Platwormy (anty)Obywatelskiej))...

asd1905
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-08-05 11:05:22
tylko TV trwam jedyn prawdzia telewizja

bingo73
    Ocena: 0 (glosow:8)
2014-08-05 10:03:31
kto nie chce, to nie ogląda, a stacja też nie jest instytucją charytatywną i z czegoś musi żyć.

Ganjax
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-08-05 17:00:10
Ta twoja stacja jest zasilana z twojej kieszeni, bo wspiera ją sekta zwana PO. Mają kasy tyle że byś nawet sobie tego nie wyobraził więc nie pitol farmazonów jaka to jest biedna!!!

MINTOR
    Ocena: 9 (glosow:9)
2014-08-05 10:01:42
Jeżeli strona PROSI, by wyłączyć adblocka, to wyłączam adoblocka. Jeżeli strona ŻĄDA wyłączenia adoblcka, wyłączam stronę.

szprocior
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-08-05 11:17:17
Dokładnie. Jeśli wszystko Ci udostępniają a masz włączonego i proszą o wyłącznie to jak najbardziej ale jeśli Cię zmuszają do wyłączenia bo nic Ci nie udostępnią to niech SPEIRD@L@JĄ

dj_stefan
    Ocena: 1 (glosow:7)
2014-08-05 09:47:57
komentarz usunięty przez moderatora

kolos24cm
    Ocena: 3 (glosow:7)
2014-08-05 10:00:27
masz...

Tomekbenz
    Ocena: -1 (glosow:7)
2014-08-05 10:34:15
masz zatrutą i to opór, a TVNu naprawdę nie oglądasz przez adblocka a ja myślałem że jesteś takim gimbo fighterem, bo modnie w gimnazjum mówić TVN zło i JP pisać długopisem na udzie koleżanki. Ty walczący z systemem, normalnie rodzina jest pewnie dumna

dj_stefan
    Ocena: 4 (glosow:8)
2014-08-05 10:51:48
Słuchaj tumanie - mam swoją rodzinę a kiedy chodziłem do szkoły to by coś zjeść to trzeba było o 4tej rano stać w kolejce na mrozie a Ty mnie gimbem nazywasz? Wtedy było źle ale teraz jest gorzej! Tata dumny, że głosował na Tuska? Obyście zdechli bo ja sobie na kopalni poradzę, na śląsku jakoś to będzie ale gorzej z wami...

kolos24cm
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-08-05 11:09:29
wez leki, bo pier*olisz. :)

szprocior
    Ocena: 4 (glosow:6)
2014-08-05 11:23:18
Stefan dobrze gadasz a z baraninami nie ma sensu dyskutować. Pamiętaj, że większość to wygodne pasierbice które lubią być manipulowane bo od laików i innego gówna mózg już dawno się poddał.

lola8940
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-08-05 12:48:25
Od telewizji w ogóle lepiej trzymać się z dala. Ale inteligentny człowiek nie da się zmanipulować, a na pewno nie tak łatwo. Dlatego na to, co puszczają w TV patrzę z przymrużeniem oka, o ile w ogóle oglądam telewizję. Wolę sama wybrać, co chcę oglądać, więc mam szybki internet ;) A co do stron, powiedzmy informacyjnych, wchodzę tylko po to, by zobaczyć, co się w świecie dzieje. A i tak wolę przeczytać Gazetę Prawną lub Lex-a.

prezi
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-08-05 01:01:53
sie ciesz że to wprowadzili, przynajmniej te durne filmiki się już same nie odpalają. A można zawsze artykuł przeczytać

aneta.buziaczek
    Ocena: 1 (glosow:7)
2014-08-04 23:18:50
A co to jest niby ten caly TVN ?

srakadupaka
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-08-04 22:55:31
za mało pieniędzy mają gnojki

Podlasiak1977
    Ocena: 4 (glosow:16)
2014-08-04 21:23:10
jaki frajer oglada tvn?

marcino75pl
    Ocena: 5 (glosow:5)
2014-08-04 21:32:51
ferdal i siurek.

Podlasiak1977
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-08-04 22:12:08
racja

kolos24cm
    Ocena: -3 (glosow:11)
2014-08-05 10:01:46
Ja ogladam, katolicka ci*o.

Podlasiak1977
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-08-05 20:50:52
wow-wojaujacy ateista:)pewnie tylko w seci taki waleczny:)

Slavoo123
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-08-04 20:04:36
Ja tylko dodam, że opcja "Wyłącz blokowanie na tvn24.pl" nie działa. Sprawdźcie sami jeśli ktoś ma ochotę.

E1000000
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-08-05 10:29:26
w adblocku działa opcja 'wstrzymaj blokowanie', można obejrzeć materiał, a potem "unpause Adblock" i po kłopocie

bubala
    Ocena: 8 (glosow:16)
2014-08-04 18:56:24
Ja nie oglądam tej stacji. Jest to najbardziej "zawszony" przekaz wszelkich informacji. Narzędzie do ogłupiania społeczeństwa. Teraz to właściwie nie ma co oglądać bo, albo religijna papka, lub pranie mózgu przez zgniłych politykierów. Pozostają jeszcze jakieś szmiry. Tam z kolei albo tęczowa miłość, albo sami kucharze co to w domu to wodę przypalają.

RuterFull
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-08-04 19:41:35
Zapomniałaś o wspaniałych telenowelach i fałszywych prawdach...

grafikiller
    Ocena: 38 (glosow:46)
2014-08-04 18:41:45
Wiochom jest to że każą mi zobaczyć dwie reklamy a potem wyświetlą komunikat "materiał dostępny tylko dla widzów z Polski" ale K...A reklamy to mogę oglądać i im kieszeń nabijać.

grandmon
    Ocena: 8 (glosow:8)
2014-08-04 18:51:52
Bo to jest propaganda ukierunkowana napranie mózgów tym którzy jeszcze tu zostali.

Homicidal
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-08-05 14:47:37
Jak masz problem z oglądaniem filmów zza granicy to polecam dodatek Hola Better Internet od Chrome/Firefox.
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Imigrant myślał ze ubogaci kulturowo Holendra
  •  Bo kasa musi płynąć.
  •  Coś nie
  •  Dwa zdania a jaki przekaz.


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
X

POLITYKA PRYWATNOŚCI SERWISU WIOCHA.PL



POLITYKA PRYWATNOŚCI

Na naszych stronach używamy technologii plików cookie w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronach. W ten sam sposób technologię tę wykorzystują również Zaufani partnerzy OF.PL Sp. z o.o. którzy także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Ponadto pliki cookie używane są do przechowywania informacji o zalogowanym użytkowniku w związku z czym nie jest możliwe zalogowanie się do serwisu bez akceptacji Polityki Prywatności. Użytkownik który nie loguje się na stronie a jedynie ją przegląda może wyłączyć używanie plików cookie dla naszej witryny. Zapoznaj się z poniższymi informacjami przed przejściem do serwisu.

RODO
Od dnia 25 maja 2018 r. obowiązuje  Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane popularnie jako "RODO"). RODO obowiązywać będzie w identycznym zakresie we wszystkich krajach Unii Europejskiej, a więc także w Polsce i wprowadza szereg zmian w zasadach regulujących przetwarzanie danych osobowych, które będą miały wpływ na wiele dziedzin życia, w tym na korzystanie z usług internetowych.

Czym są dane osobowe ?
Dane osobowe to, zgodnie z RODO, informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej. W przypadku korzystania z naszego serwisu taką daną jest Twój adres e-mail oraz klucz sesji. Dane takie wykorzystywane są przez witrynę tylko gdy użytkownik zdecyduje się na rejestrację w serwisie. Twoje dane, w ramach naszych usług, przetwarzane będą wyłącznie w przypadku posiadania przez nas lub inny podmiot przetwarzający dane jednej z dopuszczonych przez RODO podstaw prawnych i wyłącznie w celu dostosowanym do danej podstawy. Twoje dane przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania - czyli w przypadku udzielenia zgody do momentu jej cofnięcia, ograniczenia lub innych działań z Twojej strony ograniczających tę zgodę.

Przetwarzanie i przekazywanie danych.
Twoje dane będzie przetwarzać OF.PL Sp. z o.o z siedzibą w Dabrowie Górniczej, ul. Rejtana 20, oraz nasi partnerzy, jeśli wyrazisz im zgodę, ale mogą być one również powierzone do przetwarzania innym podmiotom. W każdym takim przypadku przekazanie danych nie uprawnia ich odbiorcy do dowolnego korzystania z nich, a jedynie do korzystania w celach wyraźnie wskazanych przez OF.PL Sp. z o.o. lub naszego zaufanego partnera. Przekazywanie danych ma miejsce na ogół w przypadku współpracy z podwykonawcą (np. agencją marketingową) lub usługodawcą (np. dostawcą usług przechowywania danych). W każdym przypadku przekazanie danych nie zwalnia przekazującego z odpowiedzialności za ich przetwarzanie. Dane mogą być też przekazywane organom publicznym, o ile upoważniają ich do tego obowiązujące przepisy i przedstawią odpowiednie żądanie, jednak nigdy w innym przypadku.

OF.PL sp. z o.o. zobowiązuje się nie przekazywać Twoich danych podmiotom trzecim do wykorzystania w celu wysyłania ofert marketingu bezpośredniego czyli tzw. spamu reklamowego.

Cookies
Na naszych stronach internetowych i w aplikacjach używamy technologii, takich jak pliki cookie, local storage i podobnych służących do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych w celu personalizowania udostępnianych treści i reklam oraz analizowania ruchu na naszych stronach. W ten sposób technologię tę wykorzystują również nasi Zaufani Partnerzy, tacy jak Google Inc., Facebook Inc.,TradeDoubler AB, Media Impact Polska Sp. z o.o., Stroer Digital Operations Sp. z o.o., Adform A/S, Internetowy Dom Mediowy NET S.A., YieldRiser Sp z o.o., Digital Avenue Spółka Akcyjna, MEDIAFARM Sp. z o.o., Onnetwork Sp. z o.o., TVN S.A.,Adinplay HQ, adrino Sp. z o.o., MultiChanel Network Sp. z o.o. oraz inne firmy które także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Cookies to dane informatyczne zapisywane w plikach i przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym (tj. Twój komputer, tablet, smartphone itp.), które przeglądarka wysyła do serwera przy każdorazowym wejściu na stronę z tego urządzenia, podczas gdy odwiedzasz różne strony w Internecie.

Witryny stosują cookies, w celu:
- świadczenia usług,
- dostosowania zawartości Witryn do urządzenia końcowego Użytkownika, zapamiętywania indywidualnych ustawień Użytkownika i optymalizacji korzystania z Witryn
- poprawy bezpieczeństwa, poprzez kontrolę nadużyć w procesie korzystania z Witryn,
- uzyskiwania zbiorczych, anonimowych danych statystycznych, aby ulepszać funkcjonalność Witryn,
- utrzymania sesji Użytkownika (dotyczy Witryn z opcją logowania się Użytkowników), aby Użytkownik nie musiał, na każdej stronie Witryny ponownie wpisywać loginu i hasła,
- umożliwienia korzystania z podstawowych funkcjonalności Witryn (np. zapamiętywanie kolejno odwiedzanych stron w celu ich przywrócenia na "żądanie" Użytkownika)
- reklamowym i marketingowym, aby dostosować do preferencji Użytkownika treści reklam oraz tekstów wyświetlanych na Witrynach jak i poza nimi.

W celu łatwego zarządzania plikami cookie, należy wybrać preferowaną przeglądarkę i postępować zgodnie z instrukcjami:
Internet Explorer
Firefox
Chrome
Opera
Safari
Znajdziesz tam także informację o tym jak zmienić ustawienia przeglądarki, by ograniczyć lub wyłączyć funkcjonowanie plików cookies itp. oraz jak usunąć takie pliki z Twojego urządzenia.

Z Polityką Prywatności Google można zapoznać się tutaj.
Z zasadami Facebook'a dotyczącymi gromadzenia i wykorzystania danych można zapoznać się tutaj.
Z Polityką Prywatności TVN S.A. można zapoznać się tutaj.

Pliki cookies związane z badaniem efektywności kampanii reklamowej w sieci Google AdWords lub Google Display Network pobierają dane wykorzystując oprogramowanie Google Analytics. Zachowana zostaje gwarancja anonimizacji numeru IP użytkowników witryny, przez co rozumie się zapewnienie użytkownikowi całkowitej anonimowości.

Twoje uprawnienia
Zgodnie z RODO przysługują Ci następujące uprawnienia wobec Twoich danych i ich przetwarzania przez nas oraz naszych partnerów:
- żądanie dostępu do Twoich danych
- żądanie sprostowania Twoich danych
- żądanie usunięcia Twoich danych
- żądanie przetwarzania Twoich danych
- żądanie przeniesienia Twoich danych
- sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych
- żądanie niepodleganiu decyzji opartej wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
Uprawnienia powyższe przysługują także w przypadku prawidłowego przetwarzania danych przez administratora.
Użytkownik witryny może przeglądać, usuwać, modyfikować oraz przenosić dane w opcjach przeglądarki jak również może tam wybrać opcję wyłączenia stosowania plików cookie dla witryny.

Użytkownik witryny posiadający zarejestrowane konto na witrynie może uzyskać dostęp do danych w opcji: "Moje konto" gdzie ma możliwość przeglądania oraz modyfikacji danych. Ponieważ nie jest możliwe logowanie się do serwisu bez wyrażenia zgody na poniższą Politykę Prywatności użytkownik posiadający zarejestrowane konto który nie wyraża zgody na przetwarzanie danych osobowych winien zamknąć swoje konto. Zamknięcie konta jest równoznaczne z usunięciem związanych z nim danych osobowych oraz zaprzestaniem ich przetwarzania. Aby zamknąć konto należy zalogować się na witrynę (wyrażając tymczasowo zgodę na Politykę Prywatności tylko dla celu przetwarzania danych w celu zamknięcia konta) oraz wysłać żądanie zamknięcia konta korzystając z formularza kontaktowego do którego odnośnik znajduje się na dole strony. Można także wysłać wiadomość z adresu e-mail który jest powiązany z kontem użytkownika na witrynie. Po weryfikacji żądania konto zostanie zakmnięte a przetwarzane dane usunięte.

Wyjasnienia odnośnie Twoich praw związanych z danymi zbieranymi przez Google Inc. i Facebook Inc. znajdują się w ich politykach prywatności do których linki podano w akapicie powyżej.

Zgoda
Jeżeli nie wyrażasz zgody na przetwarzanie Twoich danych wyłącz obsługę cookie na naszej witrynie lub jeżeli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem wyślij wiadomość z żądaniem zamknięcia konta tak jak opisano powyżej.

REGULAMIN


Strona Wiocha.pl przeznaczona jest dla osób, które mają dosyć absurdu jaki szerzy się w Internecie.
Strona nie ma zamiaru nikogo obrażać, ani naruszać czyichś dóbr.
Jeżeli komuś nie podoba się nasza idea to przepraszamy i nie zachęcamy do odwiedzania naszych stron.

Wszystkie absurdy w serwisie są dodawane przez użytkowników serwisu i jego administrator nie bierze za nie odpowiedzialności.
Za wszelkie Materiały dodane na stronę odpowiada tylko i wyłącznie osoba która go dodała. Jeżeli znajdziesz swoją własność na profilu innej osoby, skontaktuj się z nią osobiście. Redakcja Wiochy nie będzie rozstrzygała kto jest właścicielem materiałów, ponieważ nie ma do tego ani środków ani uprawnień. Od tego jest sąd i tam należy kierować oskarżenia dotyczące kradzieży zdjęć, filmów czy innych materiałów pamiętając, że fałszywe oskarżenie jest karane. W przypadku znalezienia na stronie wpisu naruszającego prawo można wysłać informacje o takim naruszeniu korzystając z linku "Zgłoś nadużycie" lub formularza kontaktowego na dole strony. Wszystkie takie informacje są rozpatrywane przez administratorów strony w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia. Domagając się usunięcia zdjęcia należy przesłać oryginał zdjęcia lub w inny sposób potwierdzić prawa do materiału. Tylko zgłoszenia zawierające takie poświadczenia będą uznane za wiarygodne w myśl artykułu 14 Ustawy o Świadczeniu Usług Drogą Elektroniczną. W przypadku uznania wiarygodności zgłoszenia dostęp to takiego absurdu zostanie zablokowany.

Aby dodać absurd najpierw musisz się zarejestrować w serwisie. Rejestracja i korzystanie z serwisu jest darmowe. Korzystanie z serwisu jako użytkownik zarejestrowany wymaga wyrażenia zgody na przetwarzania danych opisanych w znajdującej się poniżej Polityce Prywatności.

Absurdy można dodawać w ośmiu kategoriach:

wiocha na naszej klasie
wiocha w polityce
wiocha na facebooku
wiocha na fotka.pl
moto wiocha
video Wiocha
śmieszna Wiocha
inne nieskategoryzowane wiochy.

Zamieszczony absurd powinien być opatrzony opisem i komentarzem bez użycia wulgaryzmów i słów ogólnie uznawanych za obraźliwe. Opis i komentarz powinien ubawić użytkowników strony do łez.
Na stronie użytkownicy mogą umieszczać materiały, tylko po uprzednim zakryciu wszelkich adresów internetowych oraz danych osobowych użytkowników, które dopuściły się absurdu. Dane można pozostawić jedynie w przypadku działu "Wiocha w polityce" pod warunkiem, że dotyczą osób wykonujących funkcje publiczne.
Wszystkie absurdy nie będące wiochą (w szczególności zatytułowane: "Może to nie wiocha" lub podobnie) będą usuwane. To samo dotyczy absurdów proszących o głosy lub polubienia.

Surowo zabronione jest dodawanie zdjęć pornograficznych, reklam, zdjęć przerobionych w celu obrażania osób na nich się znajdujących, zdjęć nawołujących do przemocy, zdjęć roznegliżowanych dzieci.

Dodatkowo usunięte mogą być absurdy:
- powtarzające się lub bardzo podobne a nie wnoszące nic wartościowego.
- opisane sprzecznie z zasadami polskiej pisowni
- nieprawidłowo przypisane do kategorii
- niezgodne z szyderczym charakterem strony

Po dodaniu absurdu trafia on do poczekalni, gdzie jest oceniony przez użytkowników serwisu. Im wyżej oceniony jest dany absurd, tym większa ma szanse na trafienie na stronę główną.
Dopóki dodany absurd znajduje się w poczekalni, możesz zmienić jego opis, lub komentarz. Każdy absurd może być oceniany i komentowany przez innych zarejestrowanych użytkowników serwisu. Zawsze będziesz wiedział co inni o nim sądzą.
Absurdy nisko ocenione przenoszone są do archiwum. Postaraj się aby Twój absurd został jak najlepiej oceniony.

Administrator witryny może ograniczyć ilość możliwych do dodania przez jednego użytkownika materiałów zarówno ogólnie jak i w konkretnej kategorii. W szczególności dotyczy to kategorii "wiocha w polityce".
Komentarze dodawane przez użytkowników nie mogą zawierać adresów internetowych oraz być obraźliwe dla innych użytkowników strony lub osób trzecich. Wszystkie dodane wpisy i materiały muszą być zgodne z prawem. W przypadku podejrzenia naruszenia prawa Administrator ma prawo usunąć wpis. Administrator witryny może zablokować użytkownika, który nie stosuje się do regulaminu, na określony czas lub bezterminowo. Blokowane są także konta zakładane jedynie w celu zakłócania korzystania ze strony innym użytkownikom poprzez ich obrażanie, powielanie tych samych wpisów lub inne zachowania niezgodne z ideą strony.  

Każdy użytkownik może przekształcić swoje konto w konto VIP.
Co daje konto VIP:

- całkowity BRAK REKLAM na wiocha.pl
- dodawanie komentarzy BEZ UŻYCIA TOKENA
- jeżeli nie jesteś trollem to możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ komentarzy
- możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ absurdów dziennie
- konto użytkownika wyróżnione ikoną przy absurdach, komentarzach oraz w karcie użytkownika


Regulamin może w każdej chwili zostać zmieniony lub poprawiony w celu dostosowania do aktualnych warunków prawnych i technicznych o czym użytkownicy zostaną poinformowani. Poprawki estetyczne (wygląd, kolor, liniatura, poprawienie błędu stylistycznego itp) nie są uznawane za zmianę regulaminu.
Mając na względzie dobro większości Użytkowników, redakcja Wiochy z przyjemnością i bardzo skutecznie współpracuje z wszelkimi organami ścigania (policja, prokuratury, sądy) w celu eliminowania dowcipnisiów, podszywaczy i fałszywych "właścicieli zdjęć", psujących reputację, dobry klimat i miłą atmosferę zabawy.


Obowiązkiem każdego użytkownika jest znajomość aktualnego regulaminu.
Zakładając swój Profil potwierdzasz, że bezspornie i w pełni świadomie zgadzasz się ze wszystkimi punktami Regulaminu i Polityki Prywatności.



AKCEPTUJĘ
NIE TERAZ


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400