Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
jurek1102  14-08-12, 11:25 Zgłoś
+ 399 -
Dodano: 2014-08-12, 11:25:08   przez: jurek1102
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 399  Zgłoś nadużycie
173
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Pijawki Smoleńskie chcą 40 mln
  •  Kobieta i telefon
  •  Dron nagrał leśnego śmieciarza (Polska)17
  •  Bardzo wymowne
Ukryj komentarze(91)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
leszkowaty
    Ocena: 18 (glosow:30)
2014-08-12 11:55:45
nie myl Boga z "pazernym ksiondzem"

xkobra
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-08-23 23:57:34
mojej corki ksiadz nie ochrzcil bo chcialam dac 200 zl zamiast 300, dodam ze rzucil koperte w moja strone i powiedzial ze chcialam go oszukac, to mialy byc same chcrzciny bez mszy( bo sie nie chcialo odprawic dla dzicka)

adamslis
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-08-20 15:29:53
Precz z takimi pseudo duchownymi jakich wielu,dla których głównym priorytetem są pieniądze!niestety takie zjawiska zdarzaja sie rowniez w innych dziedzinach zycia.smutne

seba0187
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-08-15 10:28:39
te wszystkie koscioly zburzyc a tych pedalow w sutannach rozstrzelac w piz.du i by byl spokuj

kazsu
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-08-14 21:25:15
Dawajcie, dawajcie darmozjadom a oni sie z was śmieją.

wetpussy
    Ocena: -6 (glosow:6)
2014-08-14 10:27:50
komentarz usunięty przez użytkownika

wetpussy
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-08-14 10:21:32
komentarz usunięty przez użytkownika

megasam1
    Ocena: 5 (glosow:7)
2014-08-14 09:48:14
squrwysyn powinien zarabiać na siebie kopiąc rowy

Melanz89
    Ocena: 5 (glosow:7)
2014-08-14 03:16:57
Na podsumowanie (jak zawsze) SRAM NA KSIĘŻY I NA KOŚCIÓŁ KATOLICKI, BOWIEM NIE MA ON NIC WSPÓLNEGO Z BOGIEM! to ludzie go wybudowali, to ludzie z wiary zrobili biznes... pomodlić się można wszędzie. A nie tylko w ''domu Bożym''

Townsville
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-08-14 01:08:01
Bog - dobry material dla podporzadkowanych ,zniewolonych do zbijania kasy. Bog to najlepiej zorganizowana oficjalna grupa przestepcza. Bog da,bog zabierze,bo bog tak chcial. Amen.

muzg
    Ocena: 4 (glosow:6)
2014-08-13 20:27:25
lol.... to ladny swiniak zyje w tym elblagu...

Melanz89
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-08-14 02:54:35
Takich świniaków jest pełno.

anubisgd
    Ocena: 6 (glosow:6)
2014-08-13 19:31:13
mordę obić takiemu księdzu i tyle.

mingus33
    Ocena: 7 (glosow:9)
2014-08-13 18:09:29
aż dziwi mnie, ilu ludzi nadal wierzy w jakiś związek Boga z kościołem...

Melanz89
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-08-14 02:55:52
Mohery i naiwne, zaślepione owieczki.

NoZastanowSie
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-08-13 16:56:11
Ludzie nie rozumiecie jednego, Bog-Bogiem, a ksiadz jest czlowiekiem i jak czlowiek powinien byc traktowany i sadzony. Nie nalezy oczerniac wiary "za ksiedza" tylko owego ksiedza, za to jakim jest czlowiekiem i jak postepuje. Przyszlam po recepte na wziewy, a lekarz zaczal mi mientlic tylek , chcial zebym sie rozebrala i jeszcze na odchodne probowal uczyc masazu piersi, czy przeklinam za to medycyne? nie, konkretnego lekarza, bo postapil nieetycznie, wbrew zasadom i nawet prawu. Pamietajcie, ze ksiadz jest czlowiekiem jak my, nie Bogiem, lekarz rowniez, wykonuje zawod, a nie robi las

NoZastanowSie
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-08-13 17:00:07
ke. Ksiadz moze byc swinia, tak samo jak kazdy inny czlowik, wiec jesli sie zachowuje zle, to nie nalezy go sluchac tylko skrytykowac ew. zglosic.

Prostytus
    Ocena: 7 (glosow:7)
2014-08-13 15:55:44
A widział ktoś boga? Czy tylko słyszał o nim i straszono was nim w dzieciństwie, że jak będziecie niegrzeczni, to was ukarze?

xvxFUxvx
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-08-13 18:05:22
Widocznie jestem grzeczy :P

NoZastanowSie
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-08-13 15:55:26
chamstwo ludzkie, co nie ma nic do ogolu kosciola.

Ifrit00
    Ocena: 5 (glosow:7)
2014-08-13 15:40:51
Pracuję w zakładzie pogrzebowym i kiedyś ksiądz podczas mszy w Grudziądzu przerwał przed komunią, ponieważ rodzina nie uregulowała całej opłaty za msze. Ludzie nie dość, że dali na tace to jeszcze robili zrzutkę 200 zł, aby był kontynuowany pogrzeb.

spacz
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-08-13 16:10:31
komentarz usunięty przez moderatora

TempyCh
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-08-13 20:49:42
czyli przed komunią musieli księdza doładować hahaha XD

Melanz89
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-08-14 02:59:25
Bo liczy się tylko kasa :D rodzina zmarłej osoby powinna obić mordę temu księżulkowi.

wiosenka0
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-08-13 15:28:02
i dlatego całe to chrześcijaństwo z jego basniami mam głęboko w...

kbrowarek
    Ocena: -4 (glosow:8)
2014-08-13 14:04:11
Jak ktos dalej wierzy w boga to jest idiota

gajcy
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-08-13 15:40:05
Nie ma dowodów naukowych na istnienie Boga , ale tez nie ma dowodów ze jego nie ma ,wiec szanse to ze to wlasnie ty jestes idiota wynoszą 50 %

MINTOR
    Ocena: -2 (glosow:4)
2014-08-13 15:41:10
Idiotą to trzeba być, żeby tak generalizować.

rbk17
    Ocena: 4 (glosow:6)
2014-08-13 14:03:23
Tego księdza należy zatłuc kablem od żelazka.

xvxFUxvx
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-08-13 18:08:27
mercedesa zarekwirować a nie tłuc żeby potem śmierdziało

burakza2zl
    Ocena: 6 (glosow:8)
2014-08-13 13:21:12
Może wierzyć lub nie, ale w takiej sytuacji wystarczy jeden telefon do kurii. Znajoma z jednej wioski pod Krakowem miała taki problem ze chrztem (nie ma kasy, nie ma chrztu). Po telefonie przyjechał chrzcić ksiądz z Krakowa, a lokalny proboszcz mało gaci nie obsrał jak zobaczył, że ktoś z "centrali" się nim zainteresował.

Melanz89
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-08-14 03:01:30
Buahahahah ! to mi się podoba :)

czacha666_2004
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-08-13 13:02:48
Do tej pory żyłem w przekonaniu, że pasterz goli barana obowiązkowo 5 razy w życiu: chrzest, komunia, bierzmowanie, ślub, pogrzeb i corocznie doraźnie jak mu wełna potrzebna, a tu proszę...jak widać są inne okazje, żeby za karę wyj..ać krnąbrnego barana ze stada.

fwio
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-08-13 12:39:03
nie wierzę, ksiądz to osoba publiczna - podajcie jego dane, da się to zweryfikować!!! Wątpię, żeby dziecko zostało wyrzucone z kościoła, sakramentu nie odmawia się nawet takiemu dziecku tęczowego rysia, podobno niewierzącego...

czacha666_2004
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-08-13 13:07:44
Gdzie Ty człowieku żyjesz...w mojej parafii koleżance ksiądz odmówił pogrzebu matki, bo rzekomo nie był opłacony grób. Koszt tej operacji to ponad 2k zł. Jak się okazało po pogrzebie (po uiszczeniu zaległości) dziewczyna znalazła papier, z którego wynikało, że opłata jest jeszcze ważna do 2015 r. ale czarny książę na tą rewelację odparł "przykro mi, u mnie zwrotów nie ma, będzie Pani miała nadpłacone":)

krist6
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-08-13 14:10:15
czy ktos wierzy czy nie warto podac personalia ksiedza parafie itp

JANEK1331
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-08-13 12:00:49
Za pieniądze zaszczyty i sława,za pieniądze wygrana sprawa.Za pieniądze KSIĄDZ się modli,za pieniądze człowiek się podli.

LuskaI23
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-08-13 11:43:02
Nie wiem jak można Boga stawiać w jednej linii z kościołem. Kiedy ludzie w końcu zrozumieją, że wiara w niego nie ma nic wspólnego z klerem? Że to dwie zupełnie różne rzeczy? A poza tym sprawa jest już stara i było o niej wiele absurdów.

Stuvi
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-08-13 14:30:50
No ale jak można wierzyć w Boga, gdyby nie było kleru, ergo nie było nauczycieli tej wiary? Wierzyć wg własnych infantylnych wyobrażeń?

herbataizelki
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-08-13 14:41:25
Stuvi, lepiej żyć według własnych wyobrażeń, niż urojeń facetów w sukienkach.

Stuvi
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-08-13 15:00:07
Ta, znam takich ludzi, którzy tworzą sobie własną religię na własny użytek, jaka im odpowiada. ;-) Niestety, aby żyć wg własnych wyobrażeń, najpierw trzeba mieć jakieś podstawy intelektualne - a skąd je samemu wziąć, tak aby nie były to własne urojenia?

herbataizelki
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-08-13 15:10:53
Nie da się i właśnie dlatego religia jest bez sensu. :) Po to ma się rozum, żeby nim się posługiwać, a nie słuchać bzdur, które próbują nam wmówić "nauczyciele wiary".

xvxFUxvx
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-08-13 18:13:48
to że religia komuś nie jest potrzebna to nie znaczy że nie ma żadnych zasad moralnych, to że ktoś jest ateistą to nie znaczy że uważa że wszystko mu wolno robić, bo boga nie ma i nie będzie miał kary, żyjemy na ziemi, jest coś takiego jak prawo będące odpowiednikiem przykazań w religii.

Melanz89
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-08-14 03:07:56
''Kiedy ludzie w końcu zrozumieją, że wiara w niego nie ma nic wspólnego z klerem?'' Aaahahaha :D to mnie teraz rozwaliłaś na łopatki :D JAK NIE MA NIC WSPÓLNEGO TO PO CHOJ TAM CHODZIĆ ?? logiczne -_-''po co są księża ? mi się wydawało ,że po to aby głosić, nauczać a nie DOIĆ PIENIĄDZE. Zapytać katolika - po co chodzisz do kościoła? ''dla Boga, nie dla księdza'' a mimo to słucha się kazań, daje na tace. CIEMNE MASY :D

LuskaI23
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-08-16 18:01:33
Melanż, widać za trudne do zrozumienia to było dla Ciebie skoro Cię to bawi. Stuvi i Herbata, chodziło mi o to że sama wiara w "coś" nie jest niczym złym i jest indywidualną sprawą kazdego. A kościół to niszczy, niszczy kontakt człowieka z tym w co wierzy. Oczywiscie nie mówię o wszystkich, bo są tez dobry księża z powołania, którym zależy na czym innym niż na kasie.

cempra
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-08-13 11:39:01
Jakie świadectwo wiary? Ogarnijcie się w końcu ludzie! Nie ma dowodów na istnienie boga i nigdy nie było. Świat nauki to potwierdza. Biblia to przecież głupoty spisane przez kogoś, co opisał wszystko wokół ok 200 m od niego. Poza tym skoro pisał natchniony przez boga to dlaczego bóg nie kazał mu napisać, że ziemia jest okrągła ;P

immortallus
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-08-13 11:59:04
Tak samo jak nie ma dowodów na to że Boga nie ma. Więc mamy 50/50% W tym wypadku ja wierząc w Boga ryzykuje jedynie tym, że po śmierci się przejadę na tej wierze, ale skoro nie będę już żył to nie zrobi mi to różnicy. Natomiast jeśli się okaże że to ja mam racje, i po śmierci trafię przed oblicze Boga, to ty kolego masz delikatnie mówiąc - przechlapane :)

dejveet
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-08-13 13:03:11
na pewno nie 50/50 - sorry, ale na teorie ewolucji, powstanie Wszechświata itp. itd. są setki dowodów, na istnienie Boga - Biblia i niby cuda, z których widziałeś jakiś na własne oczy? Nie tylko możesz się przejechać na swojej wierze, może się okazać, że czas który jej poświęcałeś to marnotrawstwo, który za życia mogłeś lepiej wykorzystać, niż stać w kościele.

immortallus
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-08-13 14:41:32
Ale to chyba moja sprawa na co "marnuje" mój własny czas? Ja jednak uważam że 50/50, teoria ewolucji czy powstania wszechświata nie wyklucza istnienia Boga w taki sam sposób jak i nie wskazuje na jego istnienie.

herbataizelki
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-08-13 14:52:30
Immortallus, załóżmy więc, że po drugiej części Układu Słonecznego krąży magiczny imbryczek. Nie możemy udowodnić jego istnienia, podobnie, jak nie jesteśmy w stanie udowodnić, że on nie istnieje, ale czy to znaczy, że szanse wynoszą 50:50%? Nie, bo to niedorzeczne, żeby jakiś tam magiczny imbryczek krążył po drugiej stronie Układu Słonecznego. A skąd wiesz, że trafisz przed oblicze TEGO boga? Może trafisz pod oblicze Ozyrysa, Hadesu, a może Allaha? Wtedy też ty będziesz miał przechlapane i twoja logika na nic się nie zda.

immortallus
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-08-13 15:01:37
Jakbyś się znał trochę na religiach, to wiedziałbyś, że wszystkie religie monoteistyczne mówią o tym samym Bogu. Ba nawet większość politeistycznych widzi swoich bogów jak część jednego. To że ludzie nadają my różne imiona to inna sprawa. Co do imbryczka, jeśli chodzi o Układ Słoneczny to pewno masz rację, jeśli o naszą galaktykę i dalej to już bym się o to nie założył. Tak samo zresztą jak z teoriami wielkiego wybuchy lub ewolucji - to też są teorie. Nikt ich nie potwierdzi bezpośrednio, bo wynika to z naszych ludzkich ograniczeń postrzegania. Krótko mówiąc za krótko żyjemy żeby coś takiego

immortallus
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-08-13 15:06:26
zauważyć. Wszystko opiera się na domysłach i pewnych dowodach które posiłkują się metodami na udowodnienie tych domysłów. Zresztą z teorią ewolucji jest prościej bo mając zapisy historyczne jesteśmy teoretycznie w stanie prześledzić ową ewolucją. Ale z wielkim wybuchem już trudniej. Zresztą z tym imbryczkiem to też jest tak, że być może dla Ciebie to niedorzeczne, ale dla "cywilizacji imbryczków" całkiem naturalne a niedorzecznością dla nich są stworki biegające po planecie zwane ludźmi :P

herbataizelki
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-08-13 15:26:14
Dobija mnie twoja ignorancja. "Teoria wielkiego wybuchu i teoria ewolucji to tylko teorie". Chyba nie masz pojęcia, czym jest teoria naukowa. "Na domysłach i pewnych dowodach". No nie, jedyną dziedziną, która opiera się na domysłach i dowodach jest ciągle otwarta na zmiany sposobu pojmowania NAUKA, irracjonalne religie nie mają nic wspólnego z jakimikolwiek dowodami.

MINTOR
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-08-13 15:38:06
immortallus, czemu niby cempra mam mieć przechlapane, jeżeli Bóg jednak jest? a co, jeżeli był dobrym człowiekiem, pomimo bycia ateistą? Tak, to jest możliwe, naprawdę.

NoZastanowSie
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-08-13 16:43:36
Troche to smieszne, ze ktos uwaza, ze teoria to dowod...To niestety nie takie proste, teoria to kiedy ktos sobie cos pomyslal i jesze raz to przemyslal i doszedl do wniosku, ze tak moglo byc.... moglo ale nie musialo, wiec moglo byc calkiem inaczej. A tlumaczenie dla dzieci +7, teoria cos zaklada, a nie czegos dowodzi. Chrzescijanie maja natomiast swoja teorie na temat powstania wszechswiata, a nie uznajesz tego za dowod, prawda?

dejveet
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-08-13 18:06:56
dowody na teorie Wielkiego Wybuchu: promieniowanie tła, stała Hubbla (wartość zmierzona zgodna z obliczoną), dowody na teorię ewolucji: skamienialiny, dobór naturalny, występowanie mutacji, przystosowywanie się gatunków do zmieniających się warunków środwiska - teraz Ty "NoZastanówSię" - dawaj dowody ( dowód - coś dowodzące czegoś, świadczące o czymś lub zaświadczające coś) na istnienie Boga

herbataizelki
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-08-13 20:23:43
NoZastanowSie, zapraszam do zapoznania się ze znaczeniem terminu "teoria naukowa": Teoria naukowa to całość logicznie spoistych uogólnień, wywnioskowanych na podstawie ustalonych FAKTÓW NAUKOWYCH i powiązanych z dotychczasowym stanem nauki. Ma na celu wyjaśnienie przyczyny lub układu przyczyn, warunków, okoliczności powstawania i określonego przebiegu danego zjawiska. Jest podsumowaniem wyników szczegółowych pracy NAUKOWEJ. Porównywanie kreacjonistycznej wersji powstania świata do teorii naukowej jest śmieszne.

immortallus
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-08-13 23:31:00
dejveet: nie bierzesz tylko jednego pod uwagę. Owe teorie i dowody są aktualne i prawdziwe przy obecnym stanie wiedzy. X-set lat temu teorią naukową popartą dowodami było to że słońce krąży wokół Ziemi. Poziom wiedzy przez lata się zmienił i teoria z dowodami poszła do kosza bo okazało się że nie ma sensu i uzasadnienia. Tak samo może być za X-set lat z naszymi teoriami. Śmieszy mnie wiara w nieomylność naukowców. Dowód na wielki wybuch to będzie jak ktoś pokaże oryginalną taśmę z jego nagraniem. Wszystko inne jest domysłem i interpretowaniem faktów pod daną teorię.

immortallus
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-08-13 23:35:27
Jako ludzie nie wiemy jeszcze zapewne wielu wielu rzeczy, stąd nie rozumiem dlaczego dzisiejsze teorie i domysły miałyby być tymi ostatecznymi skoro powstają na podstawie niepełnej wiedzy ich twórców. Zgadzam się z tym, że wszystkie dowody wskazują że wielki wybuch był, że ewolucja istnieje. Na dzisiaj. Jednak czy jesteś w stanie zagwarantować, że jutro ktoś nie dokona rewolucyjnego odkrycia które wyłoży wszystkie znane nam dzisiaj teorie? Ja nie, stąd szanuje zarówno teorie naukowe jak i religie, tym bardziej, że się nie wykluczają.

immortallus
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-08-13 23:37:22
MINTOR: a wiesz co to ironia?

NoZastanowSie
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-08-14 10:06:34
Nie musze sie z niczym zaznajamiac, bo mam doskonala swiadomosc znaczenia tych terminow. Nie mowie, ze tak nie bylo, ale moglo byc zupelnie inaczej i trzeba byc ignorantem, zeby innych opcji niz te zakladane przez teorie nie brac od uwage.

herbataizelki
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-08-15 22:02:48
Pod uwagę bierze się wersje, które mają jakikolwiek sens.

MINTOR
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-08-16 11:05:43
Wiem, i jeżeli to była ironia, to nie wyszła.

immortallus
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-08-18 13:03:49
to że Ty jej nie zrozumiałeś, to nie znaczy że nie wyszła :/

turbo-mx
    Ocena: 4 (glosow:6)
2014-08-13 11:17:21
tam gdzie Cwaniak trafił na Naiwniaka, tam powstała religia. Boga nie był, nie ma i nie będzie, a mimo to ludzie za wiarę będą się wzajemnie mordować.

maximax
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-08-13 11:10:43
komentarz usunięty przez użytkownika

bystry_kaziu
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-08-13 10:47:00
co to jest rocznica komunii ?

Verathez
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-08-13 11:23:35
standardowy sposób kleru na wyłudzenie większej ilości kasy ;)

lapers124
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-08-13 18:52:38
to samo co kolęda

kolos24cm
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-08-13 10:43:38
Jeb*ć kościół!!!

admin1944
    Ocena: 2 (glosow:8)
2014-08-12 17:07:35
Tak to jest jak ksiedzem zostaje debil,ktorego jedynym powolaniem sa pieniadze !!. Wiecej takich a beda "tlumy" glupcow w kosciolach !!

MINTOR
    Ocena: -3 (glosow:3)
2014-08-13 10:20:54
A z tobą co? Caps lock Ci się popsuł od nadużywania?

BOBY102
    Ocena: -2 (glosow:4)
2014-08-12 13:11:17
komentarz usunięty przez użytkownika

gajcy
    Ocena: 1 (glosow:17)
2014-08-12 13:09:11
Rozumiem ze dziewczynka była biedna zly ksiadz nie dopuścił jej do komunizm ale ty lewicowy działaczu , dałeś jej te 50 zł, kupiłeś książek do szkoły, troche ubrań, no i słodyczy na swieta zakupiles, zaprosiliśmy tez te biedna rodzine do siebie na obiad i co niedziela bedziesz tak robil.:)

jurek1102
    Ocena: -2 (glosow:14)
2014-08-12 23:09:30
Pewnie prędzej bym tak zrobił niż ty prawicowy katolicki fanatyku.

jacek.jacek
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-08-13 11:15:33
Misza co ty byś zrobił chyba pod siebie znam takich ateistycznych fanatyków.

gajcy
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-08-13 15:42:40
Nie gadaj tylko tak zrób,

jurek1102
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-08-14 01:08:38
A skad wiesz ze nie robie?

Townsville
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-08-14 01:11:47
Jak dziewczynka nie ma na ksiazki ,to ksadz powinien ja zaopatrzyc.I dorzucic torbe duzych zakupow raz na tydzien dla rodziny. Od tego jest. Ma pomagac,wspierac a nie pierdolic o modlitwie kasie i aborcji.

hejkumtejkum
    Ocena: 2 (glosow:8)
2014-08-12 12:29:01
I niech się dalej zasrany kler zastanawia czemu im owieczki z kościoła odchodzą... Patrząc na to co się dzieje z współczesnym kościołem katolickim można tylko jedno stwierdzić: Służy on nie Bogu i nauce Pisma Świętego a mamonie, zyskowi, bogactwu, obłudzie, hipokryzji, zakłamaniu, kłamstwu i wszystkim innym bożkom, przed którymi tak bardzo wiernych chcą chronić!

energyman00
    Ocena: 3 (glosow:11)
2014-08-12 12:24:42
Po pierwsze to Boga nie ma po 2 księżą to mafia która leje wodę od ponad 2014 i trzepie kasę na naiwnych ludzikach pomyślcie jeśli Bóg jest i wie wszystko i może wszystko to poco mu pośrednicy w sutannach

Stuvi
    Ocena: -4 (glosow:4)
2014-08-13 10:17:50
Cóżeś się księży akurat czepił, kapłani wszelakich religii byli już tysiące lat wcześniej...? :-) Myślę, że pora też uzupełnić podstawowe braki w wiedzy ogólnej, może wtedy byłbyś w stanie dostrzec, dlaczego księża nie mogą lać wody itd. "od ponad 2014" lat - i dlaczego Twoje dywagacje o wszechmocnym Bogu nie potrzebującym kapłanów są pozbawione sensu. Może w ogóle lepiej nie zabierać głosu na tematy, o których nie ma się choćby cienia bladego pojęcia?

herbataizelki
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-08-13 10:42:50
Kapłaństwo od początku wymyślenia tego zawodu przez zachłannych nierobów pasożytuje tylko na ludziach bez rozumu. Stuvi, a co, może ma skończyć studia teologiczne, żeby wypowiadać się o "wszechmogącym" bogu, którego nie ma?

Stuvi
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-08-13 14:33:29
Nie musi zaraz studiów teologicznych - ale przynajmniej jakieś minimalne minimum wiedzy przydałoby się posiąść, tak choćby żeby wiedzieć o co chodzi w religii, którą się krytykuje. ;-)

herbataizelki
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-08-13 14:59:14
Większość "wierzących" nie wie, jak to powiedziałeś: "o co chodzi" w ich religii. I uwierz mi, że w tłumaczeniach duchowieństwa nie ma żadnego sensownego wytłumaczenia, dlaczego oni są w ogóle potrzebni. Oczywiście, bóg może chcieć, by ludzie dowiadywali się o nim od innych ludzi - ok, to można by z przymrużeniem oka zrozumieć, ale po jakiego ch*** im ta śmieszna hierarchia i czarne sukienki?

Stuvi
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-08-13 15:05:52
Oczywiście, że spora część "wierzących" nie wie, jaka jest istota ich religii. Natomiast funkcja duchowieństwa wynika wprost w Biblii, tak Starego czy Nowego Testamentu. Jeśli ktoś to kwestionuje, to wychodzi, wybacz, właśnie jego niewiedza na temat, na jaki zabiera głos. :-P Hierarchia Kościoła jest oczywistością, strukturą organizacyjną wielkiej instytucji. A sukienki - cóż, tradycja, mundur - jak kto woli. :-)

herbataizelki
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-08-13 15:20:43
Bzdura, Jezus powiedział do swoich uczniów, że nie wymaga od nich życia zakonnego, a wręcz przeciwnie, powinni pozostać ze swoimi żonami, przy swojej pracy, jedyne, czego chciał, to żeby głosili ewangelie. Poza tym... na jakie pismo "święte" ty się powołujesz? Na to, które miało więcej edytorów, niż autorów?

Stuvi
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-08-13 15:38:24
komentarz usunięty przez użytkownika

Stuvi
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-08-13 15:44:20
Uuups, guziczki mi się poplątały... :-) Uczniowie jednak rzucali wszystko i szli za Jezusem - „Nie bój się, odtąd ludzi będziesz łowił”. No i Jezus mówił o życiu zakonnym, serio? :-) Zresztą jakie to ma znaczenie? Bezżeństwo księży wynikło z powodów, nazwijmy to oględnie, organizacyjno-funkcjonalnych, zresztą i dziś nikt w określonych sytuacjach nie zabrania księdzu posiadania żony. Są nauczyciele wiary, wg Ewangelii, a funkcjonują w sposób, jaki wielowiekowa praktyka wskazała za celowy. A propos - to na jakie Pismo Święte Ty się powołujesz?

latrell
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-08-12 12:20:03
o proszę, w końcu jakaś mądra wrzutka gównojada

leszkowaty
    Ocena: 18 (glosow:30)
2014-08-12 11:55:45
nie myl Boga z "pazernym ksiondzem"

Maciek256
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-08-13 11:32:06
tyle że "ksiondz" się wysługuje bogiem żeby kontrolować idiotów.


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400