Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
yekaterin4tum  14-08-12, 11:33 Zgłoś
+ 113 -
Dodano: 2014-08-12, 11:33:42   przez: yekaterin4tum
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 113  Zgłoś nadużycie
58
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  A Ty? Byłeś kiedyś tak narąbany...
  •  Wyjątek od reguły
  •  Piąteczek piątunio .
  •  Szkolana łazienka
Ukryj komentarze(147)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
piotrek_12346
    Ocena: 27 (glosow:133)
2014-08-12 18:21:19
Jesteś takim samy wieśniakiem jak ci co blokują lewy pas. 1:28 Znak 'zwężenie jezdni do jednego pasa, roboty drogowe' ale debil jedzie dalej dosyć szybko 1:37 zakaz wprzedzania, no ale debil jedzie dalej lewym pasem i wyprzedza wszystkich.

jark0
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-10-09 19:53:48
Zakładając, że szeryf blokuje kończący się pas aż do zwężenia, za nim jadą grzecznie jak ich niektórzy zwą "cwaniaki", w chwili dojazdu kolumny do końca i tak trzeba jechać na suwak. Jaki zatem sens ma regulowanie ruchu przez szeryfa skoro w efekcie i tak wykorzystywane będą do końca oba pasy. Szach mat obrońcy lewego pasa!

passatwtdi
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-04-29 09:55:52
bieda umysłowa, oczywiście tirówka też się musiała znaleźć jako wielki obrońca lewego pasa.

edziuxxx
    Ocena: -2 (glosow:4)
2014-08-17 13:23:51
jazda na suwak nie istnieje w tym kraju ze wzgledu na calkowity brak kultury i takich wiesniakow jak ty co jada lewym jak najdluzej mijajac wszytkich co grzecznie czekaja i wciskasz sie na samym koncu zwezenia. nie jestes mniejszym wiesniakiem niz ci blokujacy, sam jak widze takich cwaniakow jak ty mam ochote zablokowac pas, ale szkoda mi mojego auta i nerwow, wole poczekac

mirga
    Ocena: 5 (glosow:7)
2014-08-16 11:36:47
Się zastanawiam ilu ludzi tu wypowiadających się ma prawko i ilu powinno mieć je zabrane. Pasy ruchu służą do jazdy po nich, tu po prawym jak i po lewym. Gdyby prawy kończył się skrętem w prawo a lewy w lewo, to Ci którzy jechali lewym i na końcu chcieliby się na prawy przerzucić, faktycznie byliby cwaniaczkami. Ale do ch***a, są dwa pasy ruchu, a barany stoją na jednym i psioczą na tych co mają prawo jechać lewym że są cwaniaczkami. Na kurs ponowny a nie za kierownicę. Albo zrobić prawko jazdy a nie zastawiać się tatowym.

handleman
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-08-17 14:40:17
droga to nie tylko same przepisy, ale i kultura jazdy, temu tu jej ewidentnie brakuje. tak, mam prawo jazdy i jeżdżę regularnie samochodem.

mirga
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-08-17 15:30:29
Właśnie, kultura... Tym szeryfom ewidentnie jej brak. Jeszcze raz powtórzę- gdyby koleś jechał lewym pasem do skrętu w lewo i na końcu przeskoczyłby na prawy to burackie zachowanie by było. Tutaj jechał prawidłowo. I do spinaczy wszystkich co uważają taką jazdę na łamiącą przepisy- bloczenie dwóch pasów i jazda dwoma pasami jak rozumiem wg Was jest jak najbardziej ok. Jazda pasem do tego przeznaczonym jest nie ok. Pogratulować Wam głupoty

kosapct
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-08-15 23:50:10
Hamster song

handleman
    Ocena: -2 (glosow:12)
2014-08-15 21:51:30
Wszyscy potrafią jechać grzecznie prawym pasem, ponieważ widać zwężenie drogi, a ten pajac jedzie do samego końca lewym i potem wpycha się na chama na samym końcu. Wcale nie dziwie się, że blokują mu drogę. Koleś nagrał sam swoją wiochę, buractwo i cwaniactwo.

xsmuffin
    Ocena: 3 (glosow:13)
2014-08-14 17:29:55
Nie ma się co dziwić, że blokuje pas. Cwaniaczki sobie jadą do zwężki i wpychają na prawy pas blokując tych co się dostosowali do znaku. Zwalczać buractwo buractwem.

Gutek1983
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-08-14 15:49:53
jestem kierowcą busa i po całej europie tak kierowcy ciężarówek się wożą czasami potrafi wyjechać pod górę na środkowy pas przed samą maską mało co kiedyś życia na A2 nie straciłem i oni mają pretensje że ma ją ograniczniki do 85 km/h ukrócić dziadów do 60 km/h

martenscool
    Ocena: 9 (glosow:15)
2014-08-14 12:56:25
Polscy kierowcy to p...y a nie kierowcy, dlatego nie potrafią jeździć jak należy. Powinno się 2 pasami jechać do samego zwężenia i przy samym zwężeniu dopiero na zakładkę. Jakoś na zachodzie nikt z tym nie ma problemu i ruch idzie płynnie i nie robią się takie korki jak na filmie...

bingo73
    Ocena: 5 (glosow:5)
2014-08-15 14:27:37
bo u nas nawet nie wiedzą, że tak nakazują przepisy, a jadących zgodnie z przepisami nazywają cwaniaczkami ....

zubekdamian
    Ocena: 3 (glosow:11)
2014-08-14 09:38:39
Jestem za "dużym",dobrze ze tak robią bo pacany, czesto w sluzbowkach, mysla ze sa najwazniejsi, a gdy jest zwezenie do jednego pasa lepiej gdy wszyscy ustawiaja sie od poczatku na jednym pasie a nie klinowac sie na zamek!!!

jark0
    Ocena: 1 (glosow:1)
2016-10-09 19:55:52
Od początku, tzn. od kiedy? 30km przed zwężeniem?

grzesiek198-g1
    Ocena: 0 (glosow:14)
2014-08-14 08:06:24
dobrze zrobił ten z dużego mobila! Tylko Polacy nie potrafią jeździć na zwężkach. Jedzie taki baran lewym do końca i wpi****ala się przed samą zwężką na prawym a ci co prawym jadą sobie spokojnie muszą zwalniać bo baran z lewego się wpycha. Tak powstają korki a nie przez blokującego lewy pas kolegę z ciężarówki. Tylko polska trzoda tak jeździ. Jedźcie na zachód i zobaczcie jak się jeździ na zwężkach. Polecam francję!!!

PO_chwa
    Ocena: 1 (glosow:9)
2014-08-14 15:59:59
Ale ty masz nasrane w głowie !!

highquality
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-08-13 21:53:10
Jaki tytuł piosenki? Wie ktoś ???

highquality
    Ocena: -3 (glosow:3)
2014-08-13 21:51:44
Moge prosić o wykonawce i tytuł piosenki ?

artek81191111
    Ocena: 2 (glosow:18)
2014-08-13 20:58:05
Burak to koleś który nagrywa i brawa dla tych którzy go blokowali...skoro każdy jedzie w korku i czeka to ten tez powinien. Szkoda tylko że taki idiota nawet tego nie zrozumie.

Krazorek
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-08-13 20:53:55
Mógł się auto jeszcze ze swoimi nerwami na CB odezwać to by się kierowca ciężarówki do niego przespacerował i mu wszystko wyjaśnił...

jk112
    Ocena: 5 (glosow:19)
2014-08-13 17:22:49
specjalnie blokowali przygłupa bo wszyscy solidarnie grzecznie w korku a ten się wyrwał jak pospolity burak

romeck
    Ocena: 4 (glosow:18)
2014-08-13 16:30:33
Ehhh żal dupe ściska jak sie czyta te pierdoły o tym jacy to wspaniali szeryfowie i buracy cisnący do końca. Przepisy mówią jasno jedzie się do końca oboma pasmi i na końcu sie zjezdza. Sam jezdze duzo i raz jade prawym raz lewym i z mojej dobrej woli i chęci by ruch był płynny zawsze przed samym zwężeniem puszczam kogoś a zeby to zrobić wystarczy tylko przez chwilę nie dodać gazu by ktoś inny się zmieścił. Na szczęście policja co jakiś czas robi łapanki na dakich buców co blokują drugi pas. Jak sięnie myle to 200zł i 5pkt . W sumie niby nie dużo ale Marian jak taki dostanie to potem nie kozac

hubialan
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-08-13 23:21:35
Przede wszystkim to na polskich drogach wciąż króluje chamstwo i skurvysyństvo... Proponuje pojeździć trochę po europie i skandynawi to się może niektórzy czegoś nauczą... Kierowca ciężarówki powinien jechać kapkę szybciej, ale i wpychanie się tak jak to chciał autor filmiku zrobić nie jest zdrowe...

romanWioska
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-08-14 16:03:26
A no za Zakopiance akcja była jestem ZA ! lewy do końca i dopiero kierunek , a nie blokuje lewy w połowie . Na pewno ktoś wpuści przy końcu pasa GWARANTUJĘ !

kamilkuku
    Ocena: -1 (glosow:9)
2014-08-13 16:23:17
cwaniaczek z kamerką wiocha

Barczus92
    Ocena: -5 (glosow:17)
2014-08-13 16:21:57
dokladnie po to blokuja lewy pas zeby takie buraki jak ty nie jechaly do konca bo ludzie w polsce nie umia jezdzic na zamek ;)

maciek0312
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-08-13 14:45:16
komentarz usunięty przez moderatora

arturmu
    Ocena: -1 (glosow:11)
2014-08-13 13:59:47
W kolejkę buraku i tak powiem

hary100
    Ocena: -5 (glosow:13)
2014-08-13 13:48:36
koles co cie tu wkurz masz racje popaprancu ze ja tam nie jechałem bo bys lewym do konca zwezenia nie pojechał stoj w kolejce jak wszyscy

blowoff
    Ocena: -1 (glosow:15)
2014-08-13 13:43:10
I bardzo dobrze robi blokując lewy pas! Tak to on by stał na prawym w korku, a ty byś pojechał lewym na początek zwężki i byś się wpierdzielił bez czekania jak inni, tak?

fwio
    Ocena: -5 (glosow:7)
2014-08-13 13:04:15
całkowita racja, normalna w kolejce na zwężeniu jest do frajerów, chrabiostwo pokrojó bula jeździ wolnym pasem i omija wszystkich frajerów...

jark0
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-10-09 20:00:27
Co stoi na przeszkodzie aby "frajerzy" stali się hrabiostwem, wystarczy zmienić pas.

antyantylbn
    Ocena: 1 (glosow:7)
2014-08-13 12:46:04
wiocha to jest tylko dla autora tego filmiku, i po za tym co to gówno robi na Głównej ?

pyra73
    Ocena: -1 (glosow:5)
2014-08-13 12:32:47
A jeśli chodzi o jazdę na suwak, to jeśli ktoś jeździł po Niemczech, to oni potrafią przez taką jazdę zablokować trzypasmową autoatradę, bo schodzi na dwa pasy. Zwalniają aby zrobić zamek, mogąc zjechać wcześniej i przejechać z maksymalną prędkością.

krzysiek1011
    Ocena: 4 (glosow:6)
2014-08-13 12:04:37
autor filmu nie jest kumaty...

gogo32
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-08-13 12:02:35
komentarz usunięty przez moderatora

diabel78
    Ocena: 4 (glosow:10)
2014-08-13 11:06:17
I to przez takich idiotow np. na wezle A2 w Strykowie korek potrafi sie rozciagnac tak, ze auta blokuja zjazd z A1. Ale przeciez sieroty po komunie i systemie kolejkowym nie potrafia inaczej jezdzic, po ch... wam te autostrady i kilka pasow, jak wg. was wszyscy powinni jednym pasem/kolejka jechac?

pyra73
    Ocena: -5 (glosow:7)
2014-08-13 13:09:39
Bo tak mówią Polskie przepisy.

Zetar
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-08-15 08:29:33
Idiotą to jesteś ty. Nie potrafisz pacanie odróżnić dwóch całkowicie różnych przypadków? Na węźle w Strykowie ZAWSZE będzie korek, bo inny idiota twojego kalibru wymyślił rondo na jedynej drodze łączącej Stryków z Łodzią i podpiął pod to wjazd/zjazd z autostrady. I gdyby to rondo miało dwa pasy plus pasy dodatkowe dla zjeżdżających pierwszym zjazdem w prawo (poprzedzone oczywiście dwupasmówkami z każdego kierunku) to korków by takich nie było. Ale to rondo to zwykłe, jednopasmowe rondo, do którego prowadzą jednopasmówki (nawet dwupasmowy zjazd z autostrady przed rondem robi się jednopasmowy).

Zetar
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-08-15 08:34:59
Natomiast jazda na "suwak" na zasadzie "pędzę lewym do końca a później wbijam się na chama" to tworzenie korków. Wyjaśnię jak to działa na dwóch przypadkach. 1. "Suwak" następuje daleko od zwężenia - wszyscy się spokojnie ustawiają i wjeżdżają w zwężenie z dużą prędkością, nikt nie hamuje a tym samym nikt nie musi później ruszać z miejsca. 2. Lewym pasem jedzie do końca debil. Wbija się na prawy pas (i tutaj nieistotne, czy ktoś się zatrzymuje aby go wpuścić czy ktoś musi hamować, bo debil się wrył na chama). Ważne, że ktoś na prawym pasie się zatrzymuje. A skor

Zetar
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-08-15 08:41:54
a skoro jeden hamuje (nieistotne czy mocno zwalnia czy się zatrzymuje) to robi to cała masa kierowców za nim. Ruch traci płynność, robi się korek. Korek powoduje, że kolejny cham, debil i prostak pcha się lewym pasem do końca, aby ominąć korek i ponownie ktoś musi hamować, bo idiota się pcha. A jak już zahamuje, to.... czytaj od początku pkt. 2.

Zetar
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-08-15 08:49:43
W Niemczech kilka (a może już kilkanaście lat temu) zrobiono za ciężkie miliony badania, mające na celu odpowiedzieć na pytanie: dlaczego na 2-3 pasmowych autostradach robią się nagle korki bez żadnego powodu. Po miesiącach badań odpowiedź brzmiała: korki tego typu tworzą się w odległości nawet 20km od miejsca, gdzie zaszło zdarzenie. A tym zdarzeniem nie musi wcale być wypadek czy prace budowlane, które wyłączają jeden z pasów. Wystarczy, że ktoś nagle zahamował lub jedzie prawym pasem z prędkością znacznie poniżej prędkości TIRów. W wyniku hamowania jednego auta następował lawinowy proces...

Zetar
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-08-15 08:55:15
... bo kolejne auta też hamowały (często tylko profilaktycznie, bo widziały nagle światła stopu przed sobą). W końcu trafiało na kilka TIRów, które jak już hamują to później muszą trochę dłużej się rozpędzać, czyli płynność jazdy spadała. Gdy na wolno jadące TIRy wpadały inne auta, jadące nierzadko 200km/h to musiały HAMOWAĆ i to ostro.Spirala się nakręcała i nagle 20km dalej robił się korek. Teraz rozumiesz o co chodzi w płynnej jeździe i dlaczego debile wpychający się na chama z lewego pasa są przyczyną powstawania korków???

luzak1977
    Ocena: 0 (glosow:12)
2014-08-13 09:27:27
Jeszcze błazen jaką muzyczkę se puścił w tym filmie. Takich to mi szkoda. Nagrywają innych, pokazują rejestracje, a sami jadą nieumiejętnie i byle szybko lewym pasem.

jerzywrzeciono
    Ocena: -3 (glosow:19)
2014-08-13 08:48:42
Jestem kierowcą od wielu lat poruszam się po całej Europie, moim zdaniem na wiochę zasługuje kierowca z auta z którego był kręcony filmik a nie z tira czy busa . No ale tępak i tak nie zrozumie.

Nick-T_00
    Ocena: 6 (glosow:12)
2014-08-13 09:21:27
Kierowca od wielu lat poruszający się po całej Europie wie czym jest jazda na zamek, więc nie ściemniaj.

jamez
    Ocena: 4 (glosow:8)
2014-08-13 12:11:45
musisz jeździć widocznie bocznymi drogami po europie ,skoro tak mało widziałeś w tak wielkim świecie tak małymi oczyma w tak wielkim samochodzie

rkumek
    Ocena: 3 (glosow:21)
2014-08-13 07:36:23
i bardzo dobre zachowanie.popieram aby nie wpuszczac cwaniaczków bo widza ze sie droga zweza za jakis czas to pedza i na chama sie wbijaja przed samym zwezeniem.niech postoja w korku jak wszyscy normalni ludzie.brawa dla tych panow co blokuja!!!!

gogo32
    Ocena: 3 (glosow:9)
2014-08-13 11:48:36
Tempa szczało wiesz co to jest jazda na suwak - słyszałeś kiedykolwiek o czymś takim ? Prawidłowo powinno się dojeżdżać do końca pasa i dopiero wtedy zjeżdżać a nie. No ale tak co bimbus jeżdżący skuterem może o tym wiedzieć

doraf
    Ocena: 15 (glosow:23)
2014-08-13 01:30:31
Co za debilizm w tych komentarzach. Po to są dwa pasy aby jechać dwoma pasami a gdy się kończy to wjazd na suwak do jednego pasa. Dlaczego w innych krajach potrafią tak się zachowywać na drodze tylko nie w Polsce. Debilizm kierowców nie zna granic, no ale przepisów jak się nie zna to Debil już nie pozna.

pyra73
    Ocena: -4 (glosow:6)
2014-08-13 13:03:29
Niestety w Polsce niewolno jeździć dwoma pasami, zawsze jedziemy prawym, chyba że wyprzedzamy. Przed każdym remontem, lub zwężeniem jest zakaz wyprzedzania, więc jedziemy prawym pasem.

dankorm
    Ocena: -5 (glosow:9)
2014-08-13 01:11:54
do idiotow rzy chyba dopiero dostali prawo jazdy w takim wypadku korek rusz sie szybciej gdy ktos blokuje linie wiec nauczcie sie jak bedziesz sie pchac na chama nie wejdziesz a z cierpliwoscia w koncu dojedziesz lub dostaniesz

prezi
    Ocena: 0 (glosow:8)
2014-08-13 00:40:54
podziwiam ludzi co tak stoją w nieskończoność w korkach, czasem wystarczy trochę fantazji i jesteś w domu godzinę wcześniej :P Gdyby każdy normalnie jechał to nie było by problemu, ale ludzie jeżdżą jakby dopiero co prawko odebrali, jak chcą jechać powoli, bezstresowo, to niech obie stoją w koreczku

fwio
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-08-13 13:07:33
poruszaj się z fantazją i wąchaj kwiatki ode spoda...

jarecki500
    Ocena: 3 (glosow:17)
2014-08-12 23:52:14
na skrzynke policji z tym filmikiem i zrobią z baranami porządek!

keciuk
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-08-12 23:52:06
komentarz usunięty przez moderatora

ariel12
    Ocena: 13 (glosow:21)
2014-08-12 23:26:00
Do wszystkich ,którzy uważają że blokowanie lewego pasa jest ok. Dlaczego tzw. kierowca ciężarówki ma decydować kiedy zablokować lewy pas kim on jest policją, strażą, kierującym ruchem? czy takim samym użytkownikiem jak my wszyscy jak zobaczę takie coś od razu nagranie wysyłam na policję. Niech w Niemczech coś takiego zrobi za 5 min już by go zieloni mieli.

gk1245
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-08-12 23:20:17
Być cwaniakiem, a być Chamem to jednak jest różnica!!

aGRe
    Ocena: -6 (glosow:18)
2014-08-12 23:18:41
A ja uważam że blokowanie przed zwężką ma sens, dojeżdżam pod Poznań do pracy i widzę co się dzieje jak leci wataha lewym i wciska się z przodu, my na prawym stoimy, stoimy i stoimy... Zmieniajcie na prawy wcześniej i odstójcie swoje tak jak cała kulturalna reszta. Prostakiem można być wszędzie, w internecie, w życiu codziennym i na drodze.

Nick-T_00
    Ocena: 9 (glosow:9)
2014-08-13 09:20:21
Piszesz "zmieniajcie na prawy wcześniej i odstójcie swoje jak cała kulturalna reszta" - przez takich kierowców jak ty powstają te wszystkie spięcia na drodze. Wytłumacz mi logicznie - dlaczego ustawiacie się w kilometrowe kolejki (na kilka kilometrów przed zwężeniem)? Dlaczego swoim postępowaniem powodujecie blokowanie kolejnych skrzyżowań? Dlaczego jeździcie na zderzaku i wyzywacie prawidłowo jadących kierowców? Dlaczego nie przestrzegacie przepisów ruchu drogowego? Mam prośbę. Jeździjcie sobie w korku jak chcecie - ustawiajcie się w kolejki, ale na litość... nie namawiajcie do tego

aGRe
    Ocena: -3 (glosow:3)
2014-08-14 00:52:31
Ty mi wytłumacz w jaki sposób ja stojąc na prawym przed zwężką blokuje skrzyżowanie przede mną. Kilka kilometrów to lekkie przegięcie, masz znak że za 400 metrów pas się kończy [3 pasy] to zjeżdżam do tej prawej żeby się nie wpier&alać przed innych, bo tak to wygląda później że chamy się pchają, a CI co uczciwie czekają stoją. Serio uważasz że w ten sposób łamię jakikolwiek przepis? Jazda na zderzaku, pozdro, jak jest korek to jak mam jechac ? Ty wbijająć się z lewego / środkowego też stoisz w korku i jedziesz na zderzak. Twoja argumentacja to stek bzdur.

Nick-T_00
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-08-14 15:38:30
Po pierwsze - blokujecie skrzyżowania za sobą, nie przed sobą, czy ja naprawdę muszę to tłumaczyć? Po drugie - to, że zmieniasz pas 400 metrów przed końcem pasa to dramat... Powinieneś dojechać do końca, a nie blokować tych za sobą. Stek bzdur to twoje dyrdymały o "uczciwym czekaniu". Na co nam infrastruktura skoro ty i wiele innych osób nie potrafi z niej korzystać? Wnerwiaj się dalej, ja na frustrację nic nie poradzę. Zero kultury jazdy. Zero.

frytka16
    Ocena: -11 (glosow:15)
2014-08-12 22:58:23
Kumate cwaniaki znają przepisy, cisną lewym do przodu i na suwaczek sie wpir****** Gdyby nikt nie zablokował lewego to 20 inteligentów, na końcu by się na raz zaklinowalo(wiem z doświadczenia ze gdy lewego pasa nie zablokuje ktoś, to korek 10 razy dłuższy).

jamez
    Ocena: 6 (glosow:6)
2014-08-12 23:21:46
zaprawdę powiadam ci-ostatni będą pierwszymi ,a debile debilami nadal

frost209
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-08-12 22:54:11
komentarz usunięty przez moderatora

oczko44
    Ocena: -10 (glosow:26)
2014-08-12 22:38:35
A ja bym takie ku r w y co jadą na suwak przytrzymał na tym zwężeniu (pojazd jadącym swoim pasem ma pierwszeństwo przed pojazdem ,który chce na niego wjechać) i zamiast przyspieszyć, zresztą kosztem tych co jadą normalnie by sobie poczekali. Może by zrozumieli prawo zachowania energii. JAK TY CWELU POJEDZIESZ SZYBCIEJ TO INNY BĘDZIE MUSIAŁ CZEKAĆ DŁUŻEJ. TĘPIĆ JE B AN Y CH CWANIAKÓW DROGOWYCH !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

gk1245
    Ocena: 4 (glosow:8)
2014-08-12 23:10:37
Pełna kultura, nie ma co. Na drodze też taki wiracha jesteś?!

hasterer
    Ocena: 3 (glosow:9)
2014-08-13 09:47:15
hahahaha nowe prawo zachowania energii? jak ty szybciej pojedzieesz to inny bedzie musiał dlużej czekac?:D i ty mógłbyś sobie potrzymać... jazda na suwak jest wskazana przez przepisy BRD i wg mnie za jej nie zachowanie powinien być mandat, i to wysoki... bo przez to że nie wykorzystuj się tego pasa normalnie, nie wyprzedzajac, tylko jadąc dwoma kolumnami, przeplatajkąc się na suwak przy zwężeniu, korek byłby mniejszy.

jac1980
    Ocena: -3 (glosow:19)
2014-08-12 22:16:11
pewnie!! jak Ty jedziesz prawym to wpuszczasz takiego barana co lewym ciśnie do końca zwężki,wieśniak jesteś i tyle, uważaj na siebie bo nie wszyscy wpuszczają, ja np. czekam na takiego cwaniaka (mam lewy błotnik do zrobienia)

awatar10
    Ocena: -1 (glosow:25)
2014-08-12 22:08:10
i dobrze wieśniaku że cię blokowali bo przez takich cwaniaczków robią się korki ,jak byś wcześniej nie mógł zmienić pasa i cierpliwie jechać z innymi

vert0
    Ocena: 6 (glosow:24)
2014-08-12 21:50:43
Radzę poczytać i podszkolić się z przepisów, dla opornych jest nawet obrazek, może tak łatwiej trafi to do sznurka trzymającego uszy i przestaniecie tworzyć sztuczne kilku km korki (tak, to właśnie wy to robicie, a nie "cwaniaki" co jadę lewym do końca) w w w .wykop.pl/ramka/1621335/zakaz-zmiany-pasa-ruchu-przed-zwezka-zmusi-do-jazdy -na-suwak Szczególnie radzę zwrócić uwagę na ostatni obrazek. Zmieniając wcześniej pas niż na końcu, sprawiacie że lewy pas jedzie szybciej niż prawy. Gdybyście dojeżdżali na maksa i dopiero wtedy zmieniali pas na suwak, obydwa poruszałyby się równomier

henias841
    Ocena: 4 (glosow:8)
2014-08-12 22:33:28
100% wyczerpujący komentarz, niech wszyscy zastosują się do rady i będzie w Polsce o połowę mniej korków!

oczko44
    Ocena: -12 (glosow:16)
2014-08-12 22:55:50
Jesteś ku r w a tłukiem. Tłukiem do potęgi entej!!!! na tym zwężeniu przejeżdża przykładowo 10 pojazdów na 1 min to kur wo myślisz że jak pojedziesz na suwak to przejedzie 20? .Po prostu jak ty pojedziesz szybciej to ktoś inny będzie stał dłużej. Stawiam skrzynkę piwa dla kierowcy blokującego cwela co chce wykiwać innych kierowców!!!!!

cisman
    Ocena: 5 (glosow:5)
2014-08-13 01:12:10
@ oczko44 jak zrobisz prawko albo bedziesz jezdzil po trasie to zrozumiesz albo troche fizyki wystarczy znac i podstawowych praw i wtedy sprawa prosta jesli korek jest na dwoch pasach i jedzie sie na suwak to mniejsze straty predkosci sa niż jak w kilka km wiekszym korku kazdy dopiero rusza... idac twoim tokiem myslenia wszedzie albo jednopasmowa albo dwupasmowa zandych zwężeń w miescie...

miodzjo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-08-12 21:44:40
Wrzucenie na wgrane gwarantuje główną? Tam nie ma nic czego by nie było na wiocha. Z Youtube jakoś ostatnio na głównej mało, pomimo że w poczekalni jest sporo.

vert0
    Ocena: 13 (glosow:23)
2014-08-12 21:34:03
Na każdym kursie powinni, to debilom tłumaczyć, że DOEJŻDZAMY DO KOŃCA I DOPIERO WTEDY ZMIENIAMY PAS NA SUWAK!!! Jeżeli zmieniamy pas wcześniej (żeby być niby kulturalnym i się "nie pchać") to robimy tylko większy korek i nic więcej. Chyba po to jest zwężenie, żeby wtedy zmieniać pas, a nie 1km, 100m czy 15m przed nim. Nauczycie się wreszcie jeździć, barany bez szkoły.

Nick-T_00
    Ocena: 10 (glosow:12)
2014-08-12 21:32:44
Wiecie co? Tak czytam te wyzwiska i pokaz buractwa... że mam prośbę. Nie edukujcie tych matołków. Skoro jazda na suwak jest zbyt skomplikowana to niech tak zostanie. Głupota jest na świecie potrzebna. Niech dalej się ustawiają w kilometrowe kolejki. Dzięki temu będę znacznie szybciej w domu. Nie dość, że zgodnie z przepisami to jeszcze zdenerwuję kilku "znawców" szos. Pozdrawiam! Jeździłem i jeżdżę kończącym się pasem do samego końca.

jamez
    Ocena: 11 (glosow:11)
2014-08-12 22:10:34
nie ma co się nimi przejmować, dziwi mnie tylko że niejeden raz spotkałem się z tym że koleś ,który jeździ zawodowo ciągle ma problem z ogarnięciem co wolno na drodze a co nie ,mysi ze jak jest większy i ma cb to wszystko mu wolno,jakby nie jechali obok inni kierowcy ciężarówek to by nie blokował bo by się bał że ktoś go w końcu dojedzie na parkingu lub krzyżówce ,kij im w doopę

BARKU
    Ocena: -12 (glosow:18)
2014-08-12 21:20:59
bardzo dobrze że blokują a ciebie gamoniu co kręcisz i wyprzedzasz to chce spotkać to już byś sie nie odważył nikogo wyprzedzać pozdrawiam wszystkich z kulturą za kółkiem blokować dalej

gk1245
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-08-12 23:08:31
Chyba się wszyscy przestraszyli i teraz już nikt nie będzie wyprzedzał... co za matoł :(

lortek
    Ocena: -6 (glosow:14)
2014-08-12 21:09:05
I wlasnie z tego powodu kierowcy zawodowi blokuja ten lewy pas... zeby szybciej przez zwężenie przejechac. Ci co nagrywaja takie filmiki jak wyzej to za mało stali w korkach aby o czyms takim wiedziec ze tzw suwak tylko hamuje i pogorsza korek. Jak jednego kierowce sie przyhamuje to trzech za nim tez musi przychamować, a dziesiaty musi sie zatrzymac, a dwudziesty stanie juz na prawie minute.... Kiedys był na necie filmik eksperyment, w ktorym kilka samochodów jechalo po okręgu i zamiast jechac bez przerwy jedna predkoscia to sie tamowali, wlasnie przez gwaltowqne przyspieszanie i hamowanie....

stoney
    Ocena: 6 (glosow:14)
2014-08-12 21:13:19
na internetach jest filmik o takich "zawodowych" debilach, których chwalisz; po pierwsze łamią KRD, po drugie nie pojęli istoty jazdy na suwak: podwójna wiocha!

vert0
    Ocena: 9 (glosow:11)
2014-08-12 21:40:24
Powiedź mi jedno, po kiego CH robić ruchome wcześniejsze zwężenie (np. TIR) skoro stała przeszkoda jest 2km dalej??? Żeby zamiast 3km korka był 6km?? By samochody stojące w tym korku blokowały wszystkie wcześniejsze skrzyżowania? Po co, wytłumacz mi sens takiego zachowania, bo nie rozumiem. Postawiono przeszkodę w miejscu gdzie należy dopiero zmienić pas, a nie tam gdzie pan Zenek w przegrzanym od słońca mózgu sobie wymyśli w swojej ciężarówce.

szulcik
    Ocena: -13 (glosow:23)
2014-08-12 21:03:56
Bardzo dobrze robili ,ze blokowali lewy ,jezeli sa prace to wszyscy zapierd..ją jedną predkościa ,a nie jak cwaniaki lecą lewym i maja wszystkich głeboko.

miki1405
    Ocena: 13 (glosow:15)
2014-08-12 21:26:17
Zadaj sobie pytanie,dlaczego zapierdalają,te twoje "cwaniaki"??Bo reszta idiotów stoi,jak głupki na pasie jadącym dalej i ma drogę wolną,gdyby połowa kierowców jechała jednym pasem,a druga połowa drugim,to może i by się stało i byłoby powoli,ale korek byłby o połowę krótszy!!! Sorry, za bulwers,ale ile trzeba jeszcze tłumaczyć i kiedy ludzie to zrozumieją,ze nie tyle chodzi o szybkość przejazdu przez roboty,ale o DŁUGOŚĆ KORKA"!!!!!

pyra73
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-08-12 21:36:04
To zadaj sobie pytanie, jeśli ruch poszedłby szybciej to czy na pewno był by korek?

duck4uall
    Ocena: 8 (glosow:16)
2014-08-12 21:03:40
nic dziwnego ze reszta zachodu sie smieje z polaczkow, bo to cygany europy, normalnie sie dojeżdża do konca i wtedy ja suwak zmienia pas, ale wy durnie z wiochy yebanej nie możecie tego pojąć!

basen_pl
    Ocena: -6 (glosow:12)
2014-08-12 21:03:20
Bardzo dobrze robią! A pacan z kamerą ujada tu, że nie dali się "cfaniaczkowi" wyd... tzn. przechytrzyć

Krzysmro
    Ocena: 9 (glosow:11)
2014-08-12 20:57:19
Dwa pasy są po to aby korek nie stał na 100KM. Do zwężenia powinniśmy jechać obydwoma a następnie zmieniać pasy na tzw. suwak. Tak mówi teoria

magda713
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-08-12 20:54:17
popieram

pyra73
    Ocena: -8 (glosow:12)
2014-08-12 20:53:54
Teraz stań sobie z radarem i zmierz prędkości samochodów jadących na tak zwany suwak przy samym zwężeniu, i porównaj z prędkościami jakimi jadą samochody, które zjechały na jeden pas odpowiednio wcześnie. Gwarantuję ci, że korek rozładuje się dużo wcześniej jadąc drugim sposobem. Jazda na suwak to uprzejmość kierowców, a nie lekarstwo na korki.

tomek-kt
    Ocena: -8 (glosow:16)
2014-08-12 20:53:25
I bardzo dobrze zrobili. Skoro jest zwężenie jezdni jezdni i wszyscy w miarę możliwości zjeżdżają na prawy pas i spokojnie przejeżdżają "utrudnienia" to zawsze znajdzie się taki wieśniak jak ty, który pcha się do samego końca i wpycha się przed innymi. Powinni cię przytrzeć jeszcze to byś się nauczył.

jan0sik
    Ocena: 0 (glosow:12)
2014-08-12 20:42:56
Pajac z kamerą i tyle. Typowy wsiur granatem od pługa oderwany!!!!

kallisto5
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-08-12 20:41:42
A mnie denerwują właśnie tacy kierowy jak ty

Tymon
    Ocena: -3 (glosow:11)
2014-08-12 20:35:42
Tylko dzięki takim kierowcom tan naród się jeszcze jako tako przemieszcza. To TY bałwan jesteś bo mimo znaków i korków jedziesz do końca. Mam nadzieję że kiedyś z własnej głupoty pojedziesz rowem gdzie twoje miejsce.

duck4uall
    Ocena: -1 (glosow:9)
2014-08-12 20:32:18
co za blokujące kuhwy yebane, tylko w te durne morde lać, pierd:olone spermołyki!

piastun83
    Ocena: -2 (glosow:12)
2014-08-12 20:31:41
gdyby każdy debil wbijał się od razu na pas do zwężki to nie było by takich co blokują nie kur... najlepiej pchać się pod pod same blachy a potem na chama się wbijać bo mi się tylko spieszy brawo dla pana z tira inni jakoś potrafi zjechać a widać ze ten co to nagrywał to właśnie jeden z takich wiesniaków

piastun83
    Ocena: -4 (glosow:4)
2014-08-12 20:28:20
gdyby każdy debil wbijał się od razu na pas do zwężki to nie było by takich co blokują nie kur... najlepiej pchać się pod pod same blachy a potem na chama się wbijać bo mi się tylko spieszy brawo dla pana z tira inni jakoś potrafi zjechać a widać ze ten co to nagrywał to właśnie jeden z takich wiesniaków

HYPNOS25
    Ocena: 4 (glosow:12)
2014-08-12 20:07:21
komentarz usunięty przez moderatora

master5594
    Ocena: 9 (glosow:11)
2014-08-12 20:01:45
W naszym narodzi nigdy nie będzie czegoś takiego jak kultura na drodze, suwak to raz, znaki to dwa, gdyby wszyscy stosowali suwak, nie było by takiego sznura aut i wszystko szło by sprawniej, ale naród jaki mamy taki mamy

mirga
    Ocena: 4 (glosow:14)
2014-08-12 19:58:42
Spinacze, co widzą od 1.37 zakaz wyprzedzania- czy pojazd z którego film był nagrywany wyprzedził? Nie. Fakt, przybloczyła go ciężarówka ale nie wyprzedził. Lepiej wg cebulaków jechać kilka km w korku byle jednym pasem, skoro można go skrócić o połowę i na suwak zjeżdżać. Ale u nas jak nie ma znaku informującego o suwaku/zamku to nie ma opcji żeby cebulaki to ogarnęły

mirga
    Ocena: 2 (glosow:12)
2014-08-12 19:49:37
Piękna kompilacja, tylu idiotów w jednym miejscu i za jednym razem. Tylu szeryfów polskich ulic. Rewelacja. Oczywiście plusik

pyra73
    Ocena: -3 (glosow:11)
2014-08-12 19:47:14
W Polsce obowiązuje ruch prawostronny, nawet jeśli droga ma dwa pasy to jedziemy prawym. Za jazdę lewym dostajemy mandat. Tu był zakaz wyprzedzania, więc autor tego filmiku słusznie został przyblokowany. Prawdopodobnie gdyby była policja obaj by zapłacili.

scandaliks
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-08-12 19:44:39
My w B-B nazywamy ich SZYmpanse :)Jeszcze lepiej niż jeżdżą podbierają robotę za głodowe stawki :)

arkadio_20
    Ocena: -4 (glosow:16)
2014-08-12 19:40:13
Admin. Wioche zaprezentowal ten ktory probuje wyprzedzic wszystkie auta przed zwężeniem. A Ciężarówka ktora go blokuje hamuje wieśniaków i brawo dla kierowcy ciężarówki

Rapptor90
    Ocena: -8 (glosow:18)
2014-08-12 19:38:59
komentarz usunięty przez użytkownika

jacek.jacek
    Ocena: -6 (glosow:14)
2014-08-12 19:36:45
temu ciulowi od kamerki prawko powinni zabrać za stwarzanie zagrożenia. No chyba, że na "kogutach jechał........ do psychiatryka

jamez
    Ocena: 5 (glosow:19)
2014-08-12 19:30:52
buraczani kierowcy ciężarówek źle interpretują przepisy ruchu drogowego,za blokowanie powinien dostać mandat w świetle prawa a w imieniu obywateli w pysk,bo nie wie co to jest jazda na zamek

astaii
    Ocena: -5 (glosow:19)
2014-08-12 19:29:17
To nie blokowanie lewego pasa,tylko wpierd@lanie się lamusa z kamerą na sam początek kolejki!!! Gdzie inny grzecznie czekają i jadą powoli jeden za drugim

howman
    Ocena: -5 (glosow:11)
2014-08-12 20:07:52
masz rację! Jak wszyscy się ustawili na prawym to ten jeden pas jedzie bez zatrzymywania. Ale gdy ten burak z kamerką dojedzie do końca pas ten stanie i ch.u.j

adwer
    Ocena: 3 (glosow:23)
2014-08-12 19:28:35
Brawo dla autora filmu! Jak widzę takich skur...li na DK1 to zawsze ich nagrywam! Chłopaki jestem z Wami, jak te je..ne Mietki i Andrzeje z tirów i osobówek nie nauczą się jeździć na suwak, to zawsze będzie bydło na drodze. A filmik na Policję wysłać, sądząc po nagraniach było Was dwóch, więc w razie czego świadkowie zdarzenia:) Suwak działa w całej Europie tylko nie w Polsce, a szkoda, bo wszystkim jeździłoby się lepiej. Jednak jazda na suwak wymaga trochę inteligencji, więc czego się spodziewać po tych tirówach!

andrej158
    Ocena: -1 (glosow:17)
2014-08-12 19:26:45
Pokaż swój numer rejestracyjny cfaniaczku! Skoro inni mogą poczekać, to czego się pchasz. Zaraz ktoś napisze, że w ten sposób szybciej się wszyscy (?) poruszają - g..no prawda. Tylko te matoły, które drą lewym, a potem na duś, na wcisk (oczywiście bez kierunkowskazu) ryją się, bo im się należy...

werder72
    Ocena: 0 (glosow:12)
2014-08-12 19:30:45
suwak. znasz pojecie suwak ?

andrej158
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-08-12 19:43:31
werder72 - widziałeś gdzieś tutaj po drodze taki znak D-56? warto poznać!

miki1405
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-08-12 21:31:13
andrej158: A jak nie ma tego znaku,to znaczy,że ma się jechać tylko lewym pasem???I powtarzam,już to skomentowałem przy tym absurdzie,że nikt nie mówi i nie chodzi o szybszy przejazd przez korek,tylko o zajmowaną połowę długości drogi,pomyśl logicznie,100 samochodów o długości średnio 4 metry na jednym pasie,a taka sama ilość samochodów na dwóch pasach??I nie że cwaniaki tylko,po prostu połowa uczestniczących w ruchu w aktualnym czasie,wypełnić dwa pasy na jak najkrótszej odległości,czy to takie trudne??Czy po 50-ce,to już ciężko logicznie myśleć??

miki1405
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-08-12 21:33:26
miało być "jednym" pasem,a nie "lewym",pisałem w nerwach..

moro5
    Ocena: -5 (glosow:17)
2014-08-12 19:24:08
komentarz usunięty przez użytkownika

pinokio88
    Ocena: -5 (glosow:17)
2014-08-12 19:21:42
Wszyscy czekają - zwężenie drogi i każdy się ustawia do kolejki. Wielkie brawa dla blokujących. Też mnie wnerwiają debile którzy myślą, że nie wiadomo kim są i im należy się pierwszeństwo. Na powyższym filmiku widać, że samochody przed tirami, ciężarówkami, które blokowały też jechały w sznurze jeden za drugim, a nie jeden obok drugiego. Oby ci koła ukradli lamusie.

Nick-T_00
    Ocena: 8 (glosow:20)
2014-08-12 19:19:43
Tak czytam te komentarze i nie dziwię się skąd tylu kretynów na drogach. Proponuję zlikwidować drogi dwupasmowe, bo większość i tak ustawia się w kolejkę. To zamiłowanie do kolejek wzięło się z czasów komuny? Ustawiają się w sznureczku i każdego, kto jedzie zgodnie z przepisami wyzywają od cwaniaków (w delikatnej wersji). Wytłumaczcie mi znawcy drogi - po co ustawiacie się w tak długą kolejkę? Po co wam dwa pasy?

werder72
    Ocena: 5 (glosow:9)
2014-08-12 19:33:59
olej minusy.minusuja tylko ciolki nie umiace jezdzic jak nalezy. w europie w takich sytuacjach jezdzi sie na suwak. u nas pojecie nieznane (sory ze nie ma polskich znakow,ale pisze z rosyjskiej klawiatury)

adwer
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-08-12 19:36:18
Nic dodać, nic ująć! Jazda na suwak jest zbyt skomplikowana dla blokowaczy

demon1976
    Ocena: -8 (glosow:10)
2014-08-12 19:15:38
w takich sytuacjach nie ma cwaniakowania, jazdy do oporu i wciskania się na chama.

thazael
    Ocena: 0 (glosow:14)
2014-08-12 18:31:15
A ja tam się specjalnie nie cackam z takimi "specjalistami". Jak sobie drogę blokuje to trudno. Na kretynizm niema lekarstwa i taka barania torba nie zdaje sobie sprawy, że tworzy korek w którym może utknąć pogotowie lub straż a on w swoim wielkim traku gówno zobaczy. Bywa, jego sumienie ale jak taka gnida zajeżdża drogę w niebezpieczny sposób powodując zagrożenie dla mnie i dla mojej rodziny to wysiadam i prostuje pana kierowce. Czasem trzeba trochę pojechać za delikwentem ale jak już stają oko z butem to nagle są pokorni i skorzy do przeprosin. Taki schemat pseudo edukatorów - debi

moro5
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-08-12 19:15:55
a Ty sie najwiecej przejmujesz ze z tyłu bedzie karetka w tym swoim małym autku wiele zobaczysz

piotrek_12346
    Ocena: 0 (glosow:12)
2014-08-12 18:31:06
Mylisz się gościu. Od 1:27 jest znak "zwężenie jezdni" a od 1:37 jest znak zakaz wyprzedzania. Głupek pcha się i łamie przepisy.

piotrek_12346
    Ocena: 27 (glosow:133)
2014-08-12 18:21:19
Jesteś takim samy wieśniakiem jak ci co blokują lewy pas. 1:28 Znak 'zwężenie jezdni do jednego pasa, roboty drogowe' ale debil jedzie dalej dosyć szybko 1:37 zakaz wprzedzania, no ale debil jedzie dalej lewym pasem i wyprzedza wszystkich.

miki1405
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-08-12 21:21:11
Jedzie,bo pas jest wolny i ma prawo,a jedzie szybko,bo inne wieśniaki blokują,a jak jedzie się powoli i mimowolnie wyprzedza,bo prawy akurat idzie wolniej,to też jest wieśniackie?Swoją drogą,niezłe imię,jak na kobietę,nie chcę mówić "To coś"...

frost209
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-08-12 22:53:07
komentarz usunięty przez moderatora

hasterer
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-08-13 09:43:05
skoro jest zakaz wyprzedzania to ma prawo wyprzedzać? kolejna sprawa to to, że w PL ludzie nie potrafia wykorzystywać wolnego miejsca na jezdni... ale ograniczaja to też przepisy, więc co tu dużo dyskutowac...

marcin1988r8
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-08-12 18:14:25
komentarz usunięty przez moderatora

PanKlekswKosmosie
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-08-12 18:11:56
Bardziej wkurzyła mnie muzyka z tego filmiku, nie mogłem do końca obejrzeć.

pioneer0809
    Ocena: -1 (glosow:23)
2014-08-12 18:10:35
Powiem tyle wiocha dla autora tego filmiku. Jest cwaniak, a takich gości trzeba niestety tępic i uczyć kultury na drogach.

piotrek_12346
    Ocena: 1 (glosow:7)
2014-08-12 18:23:37
masz rację. Znak zakaz wyprzedzania a debil dalej wyprzedza. 1:37

irek285
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-08-12 18:08:45
Wszyscy tacy wspaniali kierowcy,a te korki skądś się biorą.

zimnylechh
    Ocena: 1 (glosow:13)
2014-08-12 18:14:40
Bo każdy z@pierd@la lewym do końca a potem na chama zmiana pasa i korek gotowy. Jazda na zamek to tylko na zachodzie.

irek285
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-08-12 18:18:49
zimnylech tak zgadzam się.Tu mało kiedy jest korek.Mały zator i wszyscy jada na zamek bez problemu.Można? można.Ale w Polsce nie bo to dojadę do końca to będę o 2 auta prędzej.

Titik88
    Ocena: 4 (glosow:16)
2014-08-12 18:04:36
W tego wieśniaka na końcu trzeba było po prostu uderzyć - wymuszenie pierwszeństwa i tirowy wieśniak zapłaciłby mandacik.

biuropk
    Ocena: 5 (glosow:9)
2014-08-12 17:23:39
Niestety ale to jest właśnie sprawiedliwość w ich mniemaniu, nie wazne że korek jest dwa razy dłuższy i wszyscy postoimy 2 razu dłużej. Proponuje jeszcze poustawiac w korku motocyklistow, rowerzystów i pieszych, wtedy bedzie sprawiedliwie. Ludzie wyciągnięcie głowę z socjalistycznej dupy i zacznijcie samodzielnie myśleć. To nie boli a tylko usprawni nam życie.

urbi33
    Ocena: -6 (glosow:32)
2014-08-12 15:54:53
Brawo!!!Jest jeden pas zamknięty są znaki??? Ale ku...wa cwaniaki muszą do końca lewym!!! Bardzo dobrze gość robi-popieram!!!

alexkret
    Ocena: 8 (glosow:18)
2014-08-12 17:50:35
bo debliu od tego jest lewy... zeby dojecahac do konca i wlaczyc sie do ruchy na prawy na tzn zamek... no jak nie trafie takich 'zawodowych kierowcow'... qwra na rowery albo hulajnogi a nie do samochodow...

zimnylechh
    Ocena: -3 (glosow:15)
2014-08-12 18:13:07
Jazda na zamek w Polsce ? Gdzie ty to widziałeś ? Śniłeś !! U nas jest tak jak u ruskich bydło na drogach. Do końca lewym a potem na chama zmiana pasa no i trza hamować i płynność trafia szlak. Kierowca tira popieram i pozdrawiam.

bingo73
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-08-12 18:14:49
mam nadzieję , że nie masz prawo jazdy, bo jeśli masz, to poziom twojej wiedzy o Ruchu Drogowym stanowi niebezpieczeństwo dla innych użytkowników drogi.

bingo73
    Ocena: 11 (glosow:35)
2014-08-12 12:14:40
taka jazda jest karana mandatem. Zgodnie z przepisami i zdrowym rozsądkiem, należy jechać do końca pasa i dopiero pod jego koniec zjeżdżać na drugi pas. Blokowanie pasa czy też zjeżdżanie na drugi pas przed jego końcem, szczególnie, gdy jest to połączone z zatrzymanie m pojazdu i czekaniem na wpuszczenie, jest niezgodne z Kodeksem Drogowym. korzystanie z pasa do jego samego końca to nie cwaniactwo, tylko jazda zgodnie z przepisami. Szkoda tylko, że w Kodeksie zabrakło zapisu o nakazie jazdy "na suwak", bo wtedy korki by się znacznie zmniejszyły.

swagboy
    Ocena: 3 (glosow:9)
2014-08-12 18:22:18
Jesli ktokolwiek mysli inaczej, powinien oddac dobrowolnie prawo jazdy i nigdy nie siadac za "kolkiem".

sawek86
    Ocena: -6 (glosow:8)
2014-08-12 19:29:46
Jacy jesteście przepisowi aż zal mi was cwaniaki Cebulaki bo inaczej się nie da tego nazwać. Żeby tylko wy**chac kolejne kilka samochodów. Większość z wypowiadających się to nie wie pewnie jak kierownica wygląda a co dopiero jak się nią obsługiwać. Takie wpychanie się, a nie jazda na suwak będzie powodowało zator a tak jak jest pokazane na filmiku cały ciąg samochodów jedzie sobie spokojnie. PS. Jednostki uprzywilejowane maja cały lewy pas do użytku wiec tutaj nie ma żadnego problemu.

werder72
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-08-12 19:38:21
madrze gadasz. popatrz tylko ilu debilkow drogowych minusuje. masz teraz jasnosc ilu jest kierowcow normalnych ,a ilu ciot(ek) drogowych.

stoney
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-08-12 21:20:26
zdrowego rozsądku do łba przepisem jeszcze nikt jełopom nie wbił; znaki nawet gdzieniegdzie stawiają jak powinien wyglądać "suwak", ale zawodowi i tak wiedzą lepiej...


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0500