Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
michal_italia  14-09-03, 16:07 Zgłoś
+ 188 -
Dodano: 2014-09-03, 16:07:16   przez: michal_italia
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 188  Zgłoś nadużycie
144
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Joanna Senyszyn w 140 znakach pokazała
  •  No super jesteś koleś, kozak z ciebie.
  •  Szaleństwo poprawności politycznej.
  •  Wiara
Ukryj komentarze(13)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
sonek951
    Ocena: 24 (glosow:26)
2014-09-03 19:52:35
chciał dobrze...;)

fejsbukowyhejted
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-09-05 12:59:38
wiocha jak ch*j rzeczywiście

falk87
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-09-05 09:37:29
śmiejesz sie a zareagował byś inaczej?

cruenzo
    Ocena: -4 (glosow:4)
2014-09-04 21:54:01
sierściuch zasraniec

Molotok
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-09-04 18:54:07
No i po co to wrzucasz na wiochę przecież posprzątał po sobie

Borzo30
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-09-04 15:57:10
Haha chciał jeszcze zakopać xd

aq2q
    Ocena: 5 (glosow:5)
2014-09-04 12:12:07
Podobno niektórzy uczą kota robić do sedesu. Tu prawie sie udało;-)

dudikow122
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-09-04 16:24:53
No tak wystarczy dawać kuwetę na ubikację kot się przyzwyczai a potem kuwetę zabrać i będzie się załatwiał do ubikacji :P Tylko jeszcze spłukiwać go nauczyć xD

vert0
    Ocena: -8 (glosow:22)
2014-09-04 10:46:18
I na tym m.in. polega wyższość psa nad kotem, który przynajmniej nie sra w domu.

GangBangStyle
    Ocena: 6 (glosow:22)
2014-09-04 13:18:31
Tak? A spróbuj psa nie wyprowadzić, na 100% zesra się na środku pokoju. A kotu wystarczy kupić kuwetę, i sam ogarnia żeby załatwiać potrzeby w kuwecie, na dodatek zakopuje swoje gówno, nie to co pies, sra tam gdzie stoi..

sile
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-09-04 10:29:08
Oj, prawie się udało

sonek951
    Ocena: 24 (glosow:26)
2014-09-03 19:52:35
chciał dobrze...;)

macko986
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-09-03 18:00:05
oho nasr... i na kota złożyć

malecjan
    Ocena: 6 (glosow:8)
2014-09-03 16:42:47
Nie trafił! Centymetry!


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400