Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Skoro katolickie społeczeństwo się na nią zgadza? To szatan molestuje ksiądz jest niewinny!
zielunahaluna  14-09-04, 09:47 Zgłoś
+ 172 -
Dodano: 2014-09-04, 09:47:39   przez: zielunahaluna
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 172  Zgłoś nadużycie
87
 Udostępnij inaczej
Ukryj komentarze(71)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
zielunahaluna
    Ocena: 14 (glosow:14)
2014-09-04 11:51:25
Dokładnie tak. W dużym mieście ginie się w tłumie i faktycznie można mieć wy^ebane na mafiję. Ale w "pcimiach dolnych" proboszcz to realna władza. Znajdzie sobie paru przydupasów w urzędzie miasta/gminy, a ci już skutecznie utrudnią życie tym owieczkom, które księdza za mało głaszczą. Powszechnie wiadomo, że techniki psychomanipulacji opanowali na poziomie mistrzowskim. Jak nie po dobroci, to groźbą i szantażem, ale zawsze wyegzekwują swoje. A społeczeństwo oduczone jest samodzielnego myślenia, podzielone i słabe - robią co chcą i ugniatają jak plastelinkę.

Nato-Vanila
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-09-17 16:44:29
Jestem katoliczką, ale nie zgadzam się z większością, a właściwie może i wszystkim, co mówią księża w takich sprawach ;) więc...

muslimo75
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-09-15 20:02:44
On je dotykał na pewno w dobrym, zbożnym celu

kocurxtr
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-09-15 12:07:32
jest bardzo dobra pigułka na pedofilię - kalibru 9mm; działa natychmiast po zaaplikowaniu, nie ma nawrotów choroby...

darek1708
    Ocena: -3 (glosow:3)
2014-09-15 04:28:17
walnij sie w leb debilu

videocop
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-09-15 04:26:09
gość to nie Gallus tylko Fallus

Zubkownik
    Ocena: 5 (glosow:5)
2014-09-14 23:45:46
TO JEŚLI KTOŚ ZAMORDUJE TO JEST NIEWINNY BO TO SPRAWKA SZATANA? LUDZISKA STUKNIJCIE SIĘ W BERET

Loading121
    Ocena: 5 (glosow:5)
2014-09-14 23:39:35
Dać księdzu pełny immunitet i pozwolić robić co się takiemu podoba, przecież i tak zostanie za to skazany przez Pana Boga... Śmiechu warte.

torturegates
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-09-14 22:24:24
odciąc grzyba i posypac solą. A później dalej tak po centymetrze i znowu posypac solą :p

kapselxxx
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-09-14 21:16:49
Only God Can Judge him Only God

YourMate
    Ocena: -4 (glosow:4)
2014-09-14 20:17:20
komentarz usunięty przez użytkownika

rzeznianumer5
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-09-14 16:54:32
Na taliba by się nadawał.

mikoss
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-09-14 16:33:04
gallus-fallus do psychiatry się udaj!

harley81
    Ocena: 5 (glosow:5)
2014-09-14 16:25:44
zatem pozwac szatana

angie76
    Ocena: 10 (glosow:10)
2014-09-14 16:25:17
Przeczytałam uważnie wasze komentarze i mam tylko taką jedną, małą konkluzję : bez względu na to, czy to ksiądz, czy nauczyciel, czy hipotetyczny pan Stefan spod trójki, gdyby ktokolwiek choćby spojrzał pożądliwie na którąś z moich córek, już nie mówiąc o ty, że mógłby którąś skrzywdzić, nie wołałabym na pomoc męża - bez względu na konsekwencje wymierzyłabym mu dalece rozumianą matczyną sprawiedliwość! Bo na tzw. prawomocny wyrok ani na resocjalizację nie ma co liczyć. Właśnie tak!

timeofhonor
    Ocena: -11 (glosow:11)
2014-09-14 16:08:14
Najwięcej pedofilów jest wśród ludzi którzy pracują na budowie.

szulcik
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-09-14 16:52:41
Czyżby ksiądz z Nami pisał ??

caleanka
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-09-14 20:47:45
Ksiadz pedofil?

kary1977
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-09-15 12:24:26
Timetotfhonor Procentowo czy ilościowo? Bo ilościowo to najmniej pedofilii jest wśród papierzy....

sebkop
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-09-14 15:06:33
Czy gallus to gajcy? ;)

foytaz
    Ocena: -5 (glosow:5)
2014-09-14 15:55:56
po składni to raczej jurek albo vaca.

jurek1102
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-09-15 12:16:06
foyty jak widać zaraziłeś się od ppajaka.

foytaz
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-09-15 20:00:44
zmień manierę bo ta bawi już chyba tylko ciebie.

jurek1102
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-09-16 19:22:12
A ty bądź sobą zamiast naśladować największego przegranego na tym portalu.

broncky
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-09-14 14:51:30
komentarz usunięty przez użytkownika

minimale_ldz
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-09-14 14:37:34
komentarz usunięty przez moderatora

tomek-kt
    Ocena: 7 (glosow:7)
2014-09-14 12:39:05
Kolejny raz to napiszę: W tym kraju nie ma co zgłaszać na Policję tego, że ksiądz jest pedofilem. I tak nic mu nie zrobią. Jeżeli trafiłoby (oby nie), że taki zwyrodnialec skrzywdziłby moje dziecko to sam mu wymierzę sprawiedliwość.

ferdal
    Ocena: 1 (glosow:7)
2014-09-14 14:10:59
Takiego nalezy powiesic na najbliższym drzewie

caleanka
    Ocena: 5 (glosow:7)
2014-09-14 12:06:41
Seksualnosc jest nasilniejszym instynktem, dzieki niej gatunek trwa. Jak moze byc normalna osoba, ktos twierdzacy ze wyrzeka sie tego instynktu? To wlasnie prowadzi do psyhicznego zwyrodnienia.

bezpieczna123
    Ocena: -9 (glosow:9)
2014-09-14 12:17:10
ale ze co, ze normalny czlowiek powinien miec potomstwo bo inaczej grozi mu zwyrodnienie psychiczne?

caleanka
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-09-14 13:13:40
@bezbieczna - pomylilas matczyny instynkt z seksualnoscia.

bezpieczna123
    Ocena: -2 (glosow:6)
2014-09-14 13:49:27
Ale matka natura nie wyposażyła nas w seksualnosc dla przyjemnosci - tylko żeby zachęcić do rozmnażania. Więc jakby zapytać matkę naturę to seks dla przyjemności jest wbrew naturze. W świecie zwierząt nie występuje na przykład.

angie76
    Ocena: 5 (glosow:7)
2014-09-14 16:16:14
Nieprawda! Udowodniono, że wiele gatunków zwierząt - i nie mówimy tu tylko o małpach człekokształtnych - uprawia seks dla czystej, niekłamanej przyjemności! Do tego uprawiają seks oralny, jak i stosunki homoseksualne.

bezpieczna123
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-09-14 19:31:29
tak samo jak homoseksualizm wystepuje w swiecie zwierzat co nie znaczy ze ma to cokolwiek wspolnego z przetrwaniem gatunku. przyjemnosc seksu to taki maly trik natury zeby zachecic do rozmnazania, inaczej malo kto zawracal by sobie glowe.

caleanka
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-09-14 19:34:30
@bezpieczna - rozumiem Twoj tok rozumowania. Duza czesc samic gatunku homo sapiens (kobiety) nie czuje satysfakcji z relacji seksualnych. Robia to z innych powodow. Zachowania partnera, zaplodnienia lub innych korzysci materialnych. Jest to rowniez zgodne z regolami KK. To co napisalem dotyczy mezczyzn, ksiezy katolickich.

caleanka
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-09-14 19:41:53
Mezczyzni z braku rozladownia napiecia seksualnego, popadaja w problemy psychiczne, tak jest wlasnie z ksiezami katolickimi, zyjacymi w celibacie.

caleanka
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-09-14 20:41:07
@ bezpieczna - jeszcze raz pomylilas seksualnosc z plodnoscia. (moze to cos osobistego?)

bezpieczna123
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-09-15 19:57:18
jedno z drugiego wynika, nie tylko kobietom natura sie kaze rozmnazac, mezczyznom tez, stad pociag do kobiet o konkretnych ksztaltach bo kojarza sie z plodnoscia, i sam pociag do urody bo kojarzy sie ze zdrowiem czyli dobry material genetyczny do przekazania. to sa sprawy podswiadome i bardzo pierwotne ale dotycza nas wszystkich, czy to sie nam podoba czy nie. Seksualnosc nie jest niczym osobnym od plodnosci, mimo ze sztucznie je oddzielamy dla przyjemnosci.

caleanka
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-09-16 08:20:37
@bezpieczna - nazywamy sie "homo sapiens", czyli istoty myslace. Dlatego powinnismy zdawac sobie sprawe z roznic miedzy seksualnoscia, plodnoscia, rozrodczoscia i innymi zjawiskami zwiazanymi z instynktami, jednoczesnie swiadomie panowac nad nimi. To ze mozemy sie rozmnazac nie znaczy ze musimy. Ksieza katoliccy wyrzekaja sie swojej seksualnosci ale jak kolejne przyklady wskazuja, nie potrafia nad soba panowac. Jedyna gwarancja celibatu jest chemiczna kastracja. Inaczej jest to fikcja, prowadzaca do frustracji i psychicznych dewiacji.

bezpieczna123
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-09-16 19:20:12
nie bardzo rozumiem jakie dewiacje masz na mysli. w sensie takim ze dotycza tylko ludzi (nie tylko ksiezy) ktorzy wyrzekaja sie wspolzycia.

caleanka
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-09-16 19:26:44
@bezpieczna - napisalem prostym jezykiem, jezeli nie rozumiesz to Twoja strata. Podpowiem jednak: PEDOFILIE I HOMOSEKSUALIZM ksiezy katolickich.

caleanka
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-09-16 19:34:44
@bezpieczna - jezeli jestes aseksualna i masz problmy ze swoja seksualnoscia i decyzja o urodzeniu dziecka, to ja tego nie dyskutuje, to jest Twoja prywatna sprawa. Nie mieszaj swoich problemow w dyskusji o pedofilji w KK.

kucejko
    Ocena: 8 (glosow:8)
2014-09-14 12:02:03
Tylko pedofile bronią pedofili !! Apel do Policji o zainteresowanie się osobą "gallus"

caleanka
    Ocena: 5 (glosow:5)
2014-09-14 11:51:33
Wszystkiemu jest winien SZATAN.... Ale kto go wymyslil? To takie wygodne a w wypadku tego zwyrodnialca, nawet pozytywne.

ivy88
    Ocena: 5 (glosow:5)
2014-09-14 11:29:16
Jestem agnostyczką, także mogę nie być w pełni obiektywna. Nie potrafię zrozumieć, dlaczego księża są ponad prawem. Żyjemy teoretycznie w laickim państwie prawa, ale niektórym wolno więcej. Popieram nagłaśnianie takich spraw, może z rotacją pokoleniową coś wreszcie się zmieni.

mikmas
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-09-15 09:31:43
Spokojnie. Ludzie w moim wieku (rocznik '90) w większości to agnostycy/ateiści lub osoby wierzące w Boga, ale nie w kościół. Myślę, że czas tej instytucji jest już policzony.

kontroler
    Ocena: -2 (glosow:6)
2014-09-14 10:32:37
Aż nie chce się wierzyć, że ludzie są tak poje.bani.

bolo37
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-09-14 09:53:46
Księżulo sam to sobie napisał i myśli że jest święty , zresztą oni wszyscy uważają się za wybranych i bezkarnych

saizen30
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-09-10 19:19:22
cyt: "powinny podlegać jedynie Jego osądowi po śmierci a nie ziemskim sądom" jak czytam coś takiego to przypomina mi się tekst z jakiegoś filmu, płatny zabójca mówi: "ja nie wymierzam kary bo tylko Bóg może to zrobić, ja im tylko umożliwiam z nim spotkanie" Za pedofilię i zniszczenie psychiki dziecka oraz tragedię jego rodziny 9 gram ołowiu w rdzeń przedłużony i do piachu.

ferdal
    Ocena: 1 (glosow:7)
2014-09-04 18:12:32
Myslę że to szatan podstepnie pisał ręką tego łatwowiernego i dobrego człowieka, katolika

zielunahaluna
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-09-04 18:15:09
Wszak szatan może przybrać każdą dowolną postać przecież, to dlaczego by nie?! Ja tylko jestem ciekawa, czy ten szatan tak samo by pisał, jakby inny szatan konkretnie jego dziecko molestował, ciekawe, czy wtedy miałby tyle tolerancji wobec szatana i wyrozumiałości wobec "chwili słabości" księdza.

plokijuty
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-09-04 16:56:50
Odnośnie komentarza ~gallusa do artykułu. Bóg na swych sług wybrał to co głupie w oczach świata a nie uczonych w szkołach teologicznych (1 Koryntian 1:26-31).

Meloman1
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-09-04 15:41:27
To na pewno fake. Przecież wiadomo, że w Tymkraju takie sprawy zamiata się pod dywan. Ksiądz może zgwałcić dziecko, zabić je i zjeść (co zdarza się bardzo często, w zasadzie na ogół), a za karę zostanie przeniesiony co najwyżej do innej parafii, gdzie jest więcej dzieci do zjedzenia.

Antek999
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-09-05 04:01:45
Dokładnie, wszystko zamiecione pod dywan, a przecież wydaje się że to musi się wydać - tysiące dzieci zabijane przez księży miesięcznie na macę. W samej Polsce miliardy rocznie - przecież tego nie da się ukryć. Tylko Rój Much Palikota może z tym zrobić porządek!

Meloman1
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-09-05 09:22:53
Cóż, tępy naród cicho siedzi, bo się boi plebana, a jak mu ksiądz dziecko zje, to sobie robią następne. Więc na ogół nic się nie wydaje, nikt nic nie wie i jest o tym cicho. Na szczęście jest multum afer z tym związanych i ciągle o tym mówią, więc mimo że jest o tym cicho, to jest też o tym bardzo głośno. Dlatego Mój Ruch Palikota rośnie w siłę.

liberro
    Ocena: 3 (glosow:7)
2014-09-04 11:43:18
Wolę określenie chrześcijanin bo katolikiem przestałem być już dawno temu. Wierzę w Boga przestałem jednak wierzyć w tłuste świnie zwane proboszczami , bp czy abp

jurek1102
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-09-04 12:23:46
I to jest bardzo zdrowe podejście.

stary.kocur
    Ocena: 5 (glosow:5)
2014-09-04 10:40:11
Będą dzielić włos na czworo, żeby tylko katabasowi krzywdy nie zrobić. A potem ktoś pisze, że w statystykach o skazanych pedofilach księży jak na lekarstwo.

zielunahaluna
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-09-04 11:40:49
No bo powinno się brać 2 parametry - nie tylko 1. Tak - skazanych faktycznie jest niewielu, bo choć wina jest dowiedziona i oczywista, poparta dowodami - to sąd i tak grozi palcem wskazującym i na tym koniec. A druga sprawa to księża, którym winę dowiedziono. To tak, jak by mówić, że korupcja wśród polityków jest zjawiskiem marginalnym, bo raptem w ciągu 10 ostatnich lat mieliśmy zaledwie 3 afery korupcyjne. Poza tym statystyka to wiesz - jest jak latarnia dla pijaka. Służy tylko do podpierania, nie do rzucania światła.

ferdal
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-09-04 11:47:15
Do tego dochodzi mentalność, ludzie z małych miejscowości wolą przemilczeć obawiając się ostracyzmów.

zielunahaluna
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-09-04 11:47:18
Ile ostatnio było afer związanych z pedofilią duchownych? Multum. A ile wyroków skazujących zapadło? Chyba żaden. Nawet taki Gil, gdzie dowody są jednoznaczne, nie ma wyroku. No tak - jak nie ma wyroku, to samych świętych przecież mamy. No ale skoro część społeczeństwa na to pozwala, nie widzi w tym nic złego i jeszcze udaje, że to ksiądz jest ofiarą, to co się sądom dziwić... Tak ludziom mózgi wyprali.

zielunahaluna
    Ocena: 14 (glosow:14)
2014-09-04 11:51:25
Dokładnie tak. W dużym mieście ginie się w tłumie i faktycznie można mieć wy^ebane na mafiję. Ale w "pcimiach dolnych" proboszcz to realna władza. Znajdzie sobie paru przydupasów w urzędzie miasta/gminy, a ci już skutecznie utrudnią życie tym owieczkom, które księdza za mało głaszczą. Powszechnie wiadomo, że techniki psychomanipulacji opanowali na poziomie mistrzowskim. Jak nie po dobroci, to groźbą i szantażem, ale zawsze wyegzekwują swoje. A społeczeństwo oduczone jest samodzielnego myślenia, podzielone i słabe - robią co chcą i ugniatają jak plastelinkę.

ferdal
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-09-04 11:54:29
Do czasu Zielona, coraz więcej ludzi, zwłaszcza młodych otwiera oczy i zaczyna myśleć samodzielnie.

zielunahaluna
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-09-04 12:12:22
Niby otwierają oczy, ale takich, którzy potrafią się otwarcie postawić nadal jest niewielu. Psioczą na księdza w domowym zaciszu, albo hejtują w necie, a jak wiek odpowiedni osiągają, ślub im się marzy w ładnej oprawie - gnają do księdza. Potem dzieci chrzczą, do komunii posyłają. I biznes się kręci. A czy mafii chodzi o wiarę? Nie, o to, żeby się biznes kręcił, więc w tym układzie i tak są stroną wygraną.

Meloman1
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-09-04 15:47:08
No to zdecydujecie się. Albo wiadomo, ile jest przypadków pedofilii wśród duchownych, albo nie wiadomo. Jeśli nie wiadomo, to koniec dyskusji. Jeśli wiadomo ("multum"), to ile to multum konkretnie wynosi? I jak się ma do ogólnej liczby? Ilu duchownych choćby podejrzewano o pedofilię? 1%? 90%? Podajcie liczbę, choćby szacunkową. Ale nie, wy się boicie liczb jak ognia, bo to konkret, a dla takiego sekciarskiego, fanatycznego myślenia nie ma nic bardziej niebezpiecznego niż konkret.

Meloman1
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-09-04 16:39:45
Takie liczby oczywiście są dostępne, zarówno dla Polski, jak i dla innych krajów (jeśli wierzycie w jakiś spisek w Polsce). Ale one wam nie odpowiadają, bo nie potwierdzają waszych rojeń opartych na tym, że jedna baba drugiej babie powiedziała to, co przeczytała w "Faktach i Mitach".

Moose
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-09-14 11:41:40
Dlaczego jest to istotne ilu dokłądnie jest pedofili wśród księży? Każdy jeden to za dużo. Ludzi bulwersuje ten temat z dwóch powodów. Po 1-jest to zbrodnia obrzydliwa, która powinna być surowo karana, jednak jest wyselekcjonowana grupa przestępców tej karze nie podlegająca i jest to niesprawiedliwe. Po 2-księża to grupa ludzi z założenia mająca posiadać silny kręgosłup moralny i umieć wierzących nakierować na dobrą drogę ku zbawieniu. Innymi słowy powinni dawać innym przykład jak należy życ aby być dobrym. Tymczasem nie tylko popełniają obrzydliwą zbrodnię, ale jeszcze nie odpowiadają za nią.

antonio44
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-09-16 19:40:37
"Takie liczby oczywiście są dostępne, zarówno dla Polski," - jakie liczby? Skąd one są brane? Podchodzą do każdego księdza z pytaniem czy jest pedofilem? Żądasz statystyk, to najpierw powiedz mi skąd mają być brane dane do nich? Albo raczej pytanie od kogo? Tylko dlatego, że prawdziwa skala tego zjawiska nie jest znana - jak może być skoro tuszują wszystko - Ty masz czelność twierdzić, że ono nie istnieje. Jak za Stalinowskiej komuny. W końcu do szkoły parafialnej uczęszczał i do seminarium. Widać skąd czerpał wzorce.

malgolina
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-09-04 10:13:39
Jestem katolikiem, ale komentarz niejakiego Gallusa uważam za brednie.

HybrydXXL
    Ocena: 4 (glosow:10)
2014-09-04 09:56:55
Dla wyjaśnienia: jestem katolikiem i chodzę do kościoła, ALE wobec tego co się dzieje chciałbym aby takie "istoty" jak rafalala wpadły na zakrystie i ostro przeleciały kilku zwyrodnialców w sutannie (a najlepiej spasionych biskupów co tylko kasa...kasa) to by na wszystko inaczej patrzono (księży jest tysiące, więc wiadomo że różni są - jedni z powołania i chwała im, inni bo mamusia kazali lub nie mieli lepszego pomysłu na życie i teraz dzieci cierpią).

zielunahaluna
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-09-04 18:08:28
To byś im dopiero dobrze zrobił! :D

zielunahaluna
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-09-04 09:51:27
A gdyby ktoś miał wątpliwości dotyczące pochodzenia niniejszej sprawy, informuję, że można ją znaleźć na stronie głównej WP, w serwisie informacyjnym.
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Jestem już
  •  Taka sytuacja
  •  Blacharka w mistrzowskim wykonaniu
  •  Inteligencja kobiet


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
X

POLITYKA PRYWATNOŚCI SERWISU WIOCHA.PL



POLITYKA PRYWATNOŚCI

Na naszych stronach używamy technologii plików cookie w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronach. W ten sam sposób technologię tę wykorzystują również Zaufani partnerzy OF.PL Sp. z o.o. którzy także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Ponadto pliki cookie używane są do przechowywania informacji o zalogowanym użytkowniku w związku z czym nie jest możliwe zalogowanie się do serwisu bez akceptacji Polityki Prywatności. Użytkownik który nie loguje się na stronie a jedynie ją przegląda może wyłączyć używanie plików cookie dla naszej witryny. Zapoznaj się z poniższymi informacjami przed przejściem do serwisu.

RODO
Od dnia 25 maja 2018 r. obowiązuje  Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane popularnie jako "RODO"). RODO obowiązywać będzie w identycznym zakresie we wszystkich krajach Unii Europejskiej, a więc także w Polsce i wprowadza szereg zmian w zasadach regulujących przetwarzanie danych osobowych, które będą miały wpływ na wiele dziedzin życia, w tym na korzystanie z usług internetowych.

Czym są dane osobowe ?
Dane osobowe to, zgodnie z RODO, informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej. W przypadku korzystania z naszego serwisu taką daną jest Twój adres e-mail oraz klucz sesji. Dane takie wykorzystywane są przez witrynę tylko gdy użytkownik zdecyduje się na rejestrację w serwisie. Twoje dane, w ramach naszych usług, przetwarzane będą wyłącznie w przypadku posiadania przez nas lub inny podmiot przetwarzający dane jednej z dopuszczonych przez RODO podstaw prawnych i wyłącznie w celu dostosowanym do danej podstawy. Twoje dane przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania - czyli w przypadku udzielenia zgody do momentu jej cofnięcia, ograniczenia lub innych działań z Twojej strony ograniczających tę zgodę.

Przetwarzanie i przekazywanie danych.
Twoje dane będzie przetwarzać OF.PL Sp. z o.o z siedzibą w Dabrowie Górniczej, ul. Rejtana 20, oraz nasi partnerzy, jeśli wyrazisz im zgodę, ale mogą być one również powierzone do przetwarzania innym podmiotom. W każdym takim przypadku przekazanie danych nie uprawnia ich odbiorcy do dowolnego korzystania z nich, a jedynie do korzystania w celach wyraźnie wskazanych przez OF.PL Sp. z o.o. lub naszego zaufanego partnera. Przekazywanie danych ma miejsce na ogół w przypadku współpracy z podwykonawcą (np. agencją marketingową) lub usługodawcą (np. dostawcą usług przechowywania danych). W każdym przypadku przekazanie danych nie zwalnia przekazującego z odpowiedzialności za ich przetwarzanie. Dane mogą być też przekazywane organom publicznym, o ile upoważniają ich do tego obowiązujące przepisy i przedstawią odpowiednie żądanie, jednak nigdy w innym przypadku.

OF.PL sp. z o.o. zobowiązuje się nie przekazywać Twoich danych podmiotom trzecim do wykorzystania w celu wysyłania ofert marketingu bezpośredniego czyli tzw. spamu reklamowego.

Cookies
Na naszych stronach internetowych i w aplikacjach używamy technologii, takich jak pliki cookie, local storage i podobnych służących do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych w celu personalizowania udostępnianych treści i reklam oraz analizowania ruchu na naszych stronach. W ten sposób technologię tę wykorzystują również nasi Zaufani Partnerzy, tacy jak Google Inc., Facebook Inc.,TradeDoubler AB, Media Impact Polska Sp. z o.o., Stroer Digital Operations Sp. z o.o., Adform A/S, Internetowy Dom Mediowy NET S.A., YieldRiser Sp z o.o., Digital Avenue Spółka Akcyjna, MEDIAFARM Sp. z o.o., Onnetwork Sp. z o.o., Adinplay HQ, adrino Sp. z o.o., MultiChanel Network Sp. z o.o. oraz inne firmy które także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Cookies to dane informatyczne zapisywane w plikach i przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym (tj. Twój komputer, tablet, smartphone itp.), które przeglądarka wysyła do serwera przy każdorazowym wejściu na stronę z tego urządzenia, podczas gdy odwiedzasz różne strony w Internecie.

Witryny stosują cookies, w celu:
- świadczenia usług,
- dostosowania zawartości Witryn do urządzenia końcowego Użytkownika, zapamiętywania indywidualnych ustawień Użytkownika i optymalizacji korzystania z Witryn
- poprawy bezpieczeństwa, poprzez kontrolę nadużyć w procesie korzystania z Witryn,
- uzyskiwania zbiorczych, anonimowych danych statystycznych, aby ulepszać funkcjonalność Witryn,
- utrzymania sesji Użytkownika (dotyczy Witryn z opcją logowania się Użytkowników), aby Użytkownik nie musiał, na każdej stronie Witryny ponownie wpisywać loginu i hasła,
- umożliwienia korzystania z podstawowych funkcjonalności Witryn (np. zapamiętywanie kolejno odwiedzanych stron w celu ich przywrócenia na "żądanie" Użytkownika)
- reklamowym i marketingowym, aby dostosować do preferencji Użytkownika treści reklam oraz tekstów wyświetlanych na Witrynach jak i poza nimi.

W celu łatwego zarządzania plikami cookie, należy wybrać preferowaną przeglądarkę i postępować zgodnie z instrukcjami:
Internet Explorer
Firefox
Chrome
Opera
Safari
Znajdziesz tam także informację o tym jak zmienić ustawienia przeglądarki, by ograniczyć lub wyłączyć funkcjonowanie plików cookies itp. oraz jak usunąć takie pliki z Twojego urządzenia.

Z Polityką Prywatności Google można zapoznać się tutaj.
Z zasadami Facebook'a dotyczącymi gromadzenia i wykorzystania danych można zapoznać się tutaj.

Pliki cookies związane z badaniem efektywności kampanii reklamowej w sieci Google AdWords lub Google Display Network pobierają dane wykorzystując oprogramowanie Google Analytics. Zachowana zostaje gwarancja anonimizacji numeru IP użytkowników witryny, przez co rozumie się zapewnienie użytkownikowi całkowitej anonimowości.

Twoje uprawnienia
Zgodnie z RODO przysługują Ci następujące uprawnienia wobec Twoich danych i ich przetwarzania przez nas oraz naszych partnerów:
- żądanie dostępu do Twoich danych
- żądanie sprostowania Twoich danych
- żądanie usunięcia Twoich danych
- żądanie przetwarzania Twoich danych
- żądanie przeniesienia Twoich danych
- sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych
- żądanie niepodleganiu decyzji opartej wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
Uprawnienia powyższe przysługują także w przypadku prawidłowego przetwarzania danych przez administratora.
Użytkownik witryny może przeglądać, usuwać, modyfikować oraz przenosić dane w opcjach przeglądarki jak również może tam wybrać opcję wyłączenia stosowania plików cookie dla witryny.

Użytkownik witryny posiadający zarejestrowane konto na witrynie może uzyskać dostęp do danych w opcji: "Moje konto" gdzie ma możliwość przeglądania oraz modyfikacji danych. Ponieważ nie jest możliwe logowanie się do serwisu bez wyrażenia zgody na poniższą Politykę Prywatności użytkownik posiadający zarejestrowane konto który nie wyraża zgody na przetwarzanie danych osobowych winien zamknąć swoje konto. Zamknięcie konta jest równoznaczne z usunięciem związanych z nim danych osobowych oraz zaprzestaniem ich przetwarzania. Aby zamknąć konto należy zalogować się na witrynę (wyrażając tymczasowo zgodę na Politykę Prywatności tylko dla celu przetwarzania danych w celu zamknięcia konta) oraz wysłać żądanie zamknięcia konta korzystając z formularza kontaktowego do którego odnośnik znajduje się na dole strony. Można także wysłać wiadomość z adresu e-mail który jest powiązany z kontem użytkownika na witrynie. Po weryfikacji żądania konto zostanie zakmnięte a przetwarzane dane usunięte.

Wyjasnienia odnośnie Twoich praw związanych z danymi zbieranymi przez Google Inc. i Facebook Inc. znajdują się w ich politykach prywatności do których linki podano w akapicie powyżej.

Zgoda
Jeżeli nie wyrażasz zgody na przetwarzanie Twoich danych wyłącz obsługę cookie na naszej witrynie lub jeżeli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem wyślij wiadomość z żądaniem zamknięcia konta tak jak opisano powyżej.

REGULAMIN


Strona Wiocha.pl przeznaczona jest dla osób, które mają dosyć absurdu jaki szerzy się w Internecie.
Strona nie ma zamiaru nikogo obrażać, ani naruszać czyichś dóbr.
Jeżeli komuś nie podoba się nasza idea to przepraszamy i nie zachęcamy do odwiedzania naszych stron.

Wszystkie absurdy w serwisie są dodawane przez użytkowników serwisu i jego administrator nie bierze za nie odpowiedzialności.
Za wszelkie Materiały dodane na stronę odpowiada tylko i wyłącznie osoba która go dodała. Jeżeli znajdziesz swoją własność na profilu innej osoby, skontaktuj się z nią osobiście. Redakcja Wiochy nie będzie rozstrzygała kto jest właścicielem materiałów, ponieważ nie ma do tego ani środków ani uprawnień. Od tego jest sąd i tam należy kierować oskarżenia dotyczące kradzieży zdjęć, filmów czy innych materiałów pamiętając, że fałszywe oskarżenie jest karane. W przypadku znalezienia na stronie wpisu naruszającego prawo można wysłać informacje o takim naruszeniu korzystając z linku "Zgłoś nadużycie" lub formularza kontaktowego na dole strony. Wszystkie takie informacje są rozpatrywane przez administratorów strony w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia. Domagając się usunięcia zdjęcia należy przesłać oryginał zdjęcia lub w inny sposób potwierdzić prawa do materiału. Tylko zgłoszenia zawierające takie poświadczenia będą uznane za wiarygodne w myśl artykułu 14 Ustawy o Świadczeniu Usług Drogą Elektroniczną. W przypadku uznania wiarygodności zgłoszenia dostęp to takiego absurdu zostanie zablokowany.

Aby dodać absurd najpierw musisz się zarejestrować w serwisie. Rejestracja i korzystanie z serwisu jest darmowe. Korzystanie z serwisu jako użytkownik zarejestrowany wymaga wyrażenia zgody na przetwarzania danych opisanych w znajdującej się poniżej Polityce Prywatności.

Absurdy można dodawać w ośmiu kategoriach:

wiocha na naszej klasie
wiocha w polityce
wiocha na facebooku
wiocha na fotka.pl
moto wiocha
video Wiocha
śmieszna Wiocha
inne nieskategoryzowane wiochy.

Zamieszczony absurd powinien być opatrzony opisem i komentarzem bez użycia wulgaryzmów i słów ogólnie uznawanych za obraźliwe. Opis i komentarz powinien ubawić użytkowników strony do łez.
Na stronie użytkownicy mogą umieszczać materiały, tylko po uprzednim zakryciu wszelkich adresów internetowych oraz danych osobowych użytkowników, które dopuściły się absurdu. Dane można pozostawić jedynie w przypadku działu "Wiocha w polityce" pod warunkiem, że dotyczą osób wykonujących funkcje publiczne.
Wszystkie absurdy nie będące wiochą (w szczególności zatytułowane: "Może to nie wiocha" lub podobnie) będą usuwane. To samo dotyczy absurdów proszących o głosy lub polubienia.

Surowo zabronione jest dodawanie zdjęć pornograficznych, reklam, zdjęć przerobionych w celu obrażania osób na nich się znajdujących, zdjęć nawołujących do przemocy, zdjęć roznegliżowanych dzieci.

Dodatkowo usunięte mogą być absurdy:
- powtarzające się lub bardzo podobne a nie wnoszące nic wartościowego.
- opisane sprzecznie z zasadami polskiej pisowni
- nieprawidłowo przypisane do kategorii
- niezgodne z szyderczym charakterem strony

Po dodaniu absurdu trafia on do poczekalni, gdzie jest oceniony przez użytkowników serwisu. Im wyżej oceniony jest dany absurd, tym większa ma szanse na trafienie na stronę główną.
Dopóki dodany absurd znajduje się w poczekalni, możesz zmienić jego opis, lub komentarz. Każdy absurd może być oceniany i komentowany przez innych zarejestrowanych użytkowników serwisu. Zawsze będziesz wiedział co inni o nim sądzą.
Absurdy nisko ocenione przenoszone są do archiwum. Postaraj się aby Twój absurd został jak najlepiej oceniony.

Administrator witryny może ograniczyć ilość możliwych do dodania przez jednego użytkownika materiałów zarówno ogólnie jak i w konkretnej kategorii. W szczególności dotyczy to kategorii "wiocha w polityce".
Komentarze dodawane przez użytkowników nie mogą zawierać adresów internetowych oraz być obraźliwe dla innych użytkowników strony lub osób trzecich. Wszystkie dodane wpisy i materiały muszą być zgodne z prawem. W przypadku podejrzenia naruszenia prawa Administrator ma prawo usunąć wpis. Administrator witryny może zablokować użytkownika, który nie stosuje się do regulaminu, na określony czas lub bezterminowo. Blokowane są także konta zakładane jedynie w celu zakłócania korzystania ze strony innym użytkownikom poprzez ich obrażanie, powielanie tych samych wpisów lub inne zachowania niezgodne z ideą strony.  

Każdy użytkownik może przekształcić swoje konto w konto VIP.
Co daje konto VIP:

- całkowity BRAK REKLAM na wiocha.pl
- dodawanie komentarzy BEZ UŻYCIA TOKENA
- jeżeli nie jesteś trollem to możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ komentarzy
- możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ absurdów dziennie
- konto użytkownika wyróżnione ikoną przy absurdach, komentarzach oraz w karcie użytkownika


Regulamin może w każdej chwili zostać zmieniony lub poprawiony w celu dostosowania do aktualnych warunków prawnych i technicznych o czym użytkownicy zostaną poinformowani. Poprawki estetyczne (wygląd, kolor, liniatura, poprawienie błędu stylistycznego itp) nie są uznawane za zmianę regulaminu.
Mając na względzie dobro większości Użytkowników, redakcja Wiochy z przyjemnością i bardzo skutecznie współpracuje z wszelkimi organami ścigania (policja, prokuratury, sądy) w celu eliminowania dowcipnisiów, podszywaczy i fałszywych "właścicieli zdjęć", psujących reputację, dobry klimat i miłą atmosferę zabawy.


Obowiązkiem każdego użytkownika jest znajomość aktualnego regulaminu.
Zakładając swój Profil potwierdzasz, że bezspornie i w pełni świadomie zgadzasz się ze wszystkimi punktami Regulaminu i Polityki Prywatności.



AKCEPTUJĘ
NIE TERAZ


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400