Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Władze Norwegii nie widzą przeszkód?
Gall Anonim  14-09-09, 12:50 Zgłoś
+ 108 -
Dodano: 2014-09-09, 12:50:35   przez: Gall Anonim
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 108  Zgłoś nadużycie
44
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Jaki ten świat mały...
  •  Tak się okrada nieświadomego kierowcę
  •  Apple.
  •  Tymczasem w Suwałkach.
Ukryj komentarze(55)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Husarz164
    Ocena: 83 (glosow:89)
2014-09-09 14:35:44
A ja powiem co innego.W RPA cięto białych aż miło bo aż 70 tyś od 1994. I ci ludzie co na to pozwalali a nawet w tym uczestniczyli teraz tam rządzą. A wszyscy mają to w dupie. Bo biały człowiek to ofiara dzisiejszych czasów. Nam nawet nie wolno być dumnym z pochodzenia. Bo to rasizm. I najgorsze jest to że do tego nie doprowadzili murzyni lecz sami biali. Tak Breivik zrobił źle ale zwrócił uwagę na to że giniemy. Że wolność nie jest dana nam zawsze przez przelaną krew żołnierzy Sobieskiego, za krew Spartan. Bronili Europy za najwyższą cenę a my ją oddali za darmo w imię tolerancji.

Gruber
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-09-17 18:03:38
I tak mu się nie uda

cozabzdet
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-09-16 22:53:25
Ma chłop jaja.

langeman
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-09-16 09:25:12
Jak wywiozą ciapatych z Europy to jestem za chociaż tego co zrobił nie popieram jest mordercą

rafalx22
    Ocena: -1 (glosow:5)
2014-09-16 09:49:12
Ciapatych tez nie chce w Europie ale są inne metody niż popieranie partii faszystowskiej. W Niemczech zaczęło się od żydów a potem się przeniosło na inne nacje np. Polaków bo przecież też byliśmy podludźmi według Hitlera i Niemców też mordowali o innych poglądach niż partia rządząca. Nie będę zaskoczony jak Breivik napisze w kiciu książkę podobną do Mein Kampf.Komuna i faszyzm to są najgorsze opcje jakie można wybrać ale to wszystko co mówię to moje zdanie.

rafalx22
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-09-16 09:10:17
Jak czytam nie które komentarze to oczom nie wierze Oo.Chyba co poniektórych pogięło Breivik jest mordercą, który z zimną krwią zabił tylu nie winnych ludzi bo miał taki kaprys chciał krwi. Ciekaw jestem czy byście go popierali gdyby wam córkę lub syna zabił. Jak by doszedł do władzy to by robił łapanki i mordował tych co są przeciwko niemu, niemal jak Hitler nawet są podobieństwa. Faszyzm to nie prawica, co to ma z prawicą wspólnego?

rafalx22
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-09-16 09:08:49
komentarz usunięty przez użytkownika

szulcik
    Ocena: 5 (glosow:5)
2014-09-16 07:19:11
a w Holandii załozyli partię pedofilską i nimt nie widzi w tym nic złego... Chore lewicowe rządy ! Tfu !

leszcz82d
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-09-15 23:30:30
no jego na ciapatych to warto by napuścić.

Schwab
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-09-15 22:55:20
Nie rozumiem oburzenia w strone tego goscia. My wszyscy poszlismy na latwizne nie robiac nic i udajac, ze nie widzimy problemu. Ten jeden sie odwazyl ukarac tych, ktorzy zalali Europe muzulmanami co dewastuje nasza kulture i zagraza zyciu naszych potomkow i nastepnych pokolen. Dzis juz nikt co do tego nie ma watpliwosci. Czas zaczac dzialac, chyba ze chcecie aby wasze dzieci/wnuki przeszly katusze umierajacej kultury bialych ludzi.

lair
    Ocena: 6 (glosow:6)
2014-09-15 21:11:24
Breivik jest żywym dowodem że akcja = reakcja. Promowanie mukltikulti, tzn. wszystkiego poza chrześcijaństwem - skończy się tylko na kolejnych wybuchach agresji!! Pejsiata robota !!

siwythc666
    Ocena: -8 (glosow:14)
2014-09-15 20:51:40
powinni go odstrzelić i byłby spokój ... siedzi w luksusie i aby jakieś kaprysy ,zachcianki i głupoty się go trzymają... za to co zrobił to nie kara tylko nagroda go spotkała ...

puszczyk82
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-09-15 20:49:37
tam tez mają prawo niech ich szlak trafi

kawalrafala
    Ocena: 3 (glosow:11)
2014-09-15 20:09:17
Brawo!!! Popieram Pana Breivika. Niepotrzebna była ta masakra. Jednak rządy prawicy to jedyne lekarstwo na lewacką zarazę.

zarolite
    Ocena: 8 (glosow:10)
2014-09-15 17:26:40
To nie jest glupic czlowiek wrecz odwrotnie. Jedyne co moge mu zarzucic to masakre na wyspie. Jak chcial zrealizowac swoj to mogl go wykonac w meczecie zabijajac muzumanow a nie lewakow.

Marmur87
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-09-15 19:07:56
Trzeba zwalczyć przyczynę choroby, a nie tylko jej objawy. Niestety to lewactwo utworzyło system który ściągnął muzułmanów.

hanauer
    Ocena: -3 (glosow:3)
2014-09-15 17:22:45
komentarz usunięty przez użytkownika

mipa
    Ocena: 7 (glosow:13)
2014-09-15 16:49:34
Breivik ma rację, popieram go

Ksiondz_Piotrus
    Ocena: 9 (glosow:11)
2014-09-15 16:43:48
europa zasrana islamem cos trzeba z tym zrobic...

aneta.buziaczek
    Ocena: -7 (glosow:13)
2014-09-15 15:20:46
Gdyby opętana lewica europejska nie zniosła kary śmierci, Breivik już dawno gryzłby piach i byłoby problemu. Ale w lewackiej europie każdy świr, morderca i gwałciciel jest nr 1 w państwie. A organizacje praw człowieka, zadbają o to, by czuł się w tym systemie doskonale.

kurwamac02
    Ocena: 9 (glosow:13)
2014-09-15 14:57:43
sram na to skoro w eurokołchozie funkcjonuje sprawnie zakamuflowany komunizm to czemu Norwegia nie miałaby mieć partii faszystowskiej?

Umarov
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-09-15 16:51:31
Może mieć i przypuszczam, że ma. Większość Norwegów to również socjaliści tyle, że narodowi. Dlaczego Norwegia nie należy do wspólnoty europejskiej? Odpowiedź jest prosta, ale żeby dać do myślenia zastąpię ją pytaniem: A jak wyobrażacie sobie sztamę faszystów z komunistami?

saviola1
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-09-15 14:11:53
hahaha :D a myślałem że takie rzeczy tylko w Polsce ;p

CHOLERYCZKA
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-09-15 13:42:06
komentarz usunięty przez użytkownika

CHOLERYCZKA
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-09-15 13:40:32
komentarz usunięty przez użytkownika

Marmur87
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-09-15 10:57:24
Ciekawe czy zrobiliby go premierem gdyby wygrał wybory...

BloodyFace
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-09-15 10:24:59
A wiec tolerancja norweska jest obiektywna,.. to chyba dobrze co?

ojejku150
    Ocena: 10 (glosow:16)
2014-09-15 10:24:58
z jednej strony gosc jest niezle zryty, z drugiej ma racje. na robactwo to tylko kalach pomoze.

antony
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-09-15 10:23:19
Uznaje islam i marksizm kulturowy za głównych wrogów i argumentuje za brutalną rozprawą z „Eurabią” i „multikulturalizmem” oraz za deportacją wszystkich muzułmanów z Europy (co miałoby nastąpić w roku 2083)[16] w celu uratowania europejskiego chrześcijaństwa tylko ze on jest masonem a masoneria zwalcza chrześcijaństwo

lair
    Ocena: 16 (glosow:16)
2014-09-10 00:26:00
OK b.źle zrobił, nie wolno zabijać ludzi! Jednak jak muzułmanie zabijają to się temat wycisza, ale jak zabija się muzułmanów to jest larum wszelkich "main" strimowych mediów. Także jestem przeciw Multikulti!! - na jaki adres wysyłać te głosy poparcia? bo nie podali... ps. Tatarzy w PL to w pierwszej kolejności POLACY!! już za króla Sobieskiego stali u jego boku przeciw Otomanom!

La_Bandera
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-09-15 10:48:12
Co nie przeszkadzało im brać w jasyr chrześcijańskiej ludności Podola i wysyłać jej do tych jakże znienawidzonych Ottomanów aby tam dokończyła żywota zakuta w kajdany na muzułmańskich galerach.

krewky
    Ocena: -17 (glosow:21)
2014-09-09 17:06:01
Dobrze że w Skandynawii respektuje się prawa człowieka i wolność obywatelską, ale jednak są pewne granice. Ich zbyt liberalna polityka i błędne pojmowanie tolerancji może w przyszłości doprowadzić do ich zguby. Widocznie tragedia sprzed 3 lat niczego ich nie nauczyła. Człowiek który z zimną krwią wymordował 77 osób i ranił ponad 300, teraz nie wykazuje żadnych oznak skruchy i oznajmia że chce walczyć z multikulturalizmem bez przemocy. Już sama liczba jego zwolenników powinna być niepokojąca, a zezwolenie mu na utworzenie partii faszystowskiej byłoby jakimś makabrycznym absurdem.

Antek999
    Ocena: 10 (glosow:14)
2014-09-10 00:18:26
Skoro istnieją legalnie partie komunistyczne to dlaczego zabraniać istnienia partii nazistowskich? Przecież jedno i drugie wyrasta z socjalizmu.

lair
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-09-10 00:27:36
komentarz usunięty przez użytkownika

La_Bandera
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-09-15 10:50:15
Antek999 Narodowy socjalizm ma tyle wspólnego z socjalizmem co krzesło elektryczne z krzesłem.

Marmur87
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-09-15 10:54:57
Akurat narodowy socjalizm ma praktycznie wszystko wspólne z socjalizmem, nawet blisko mu do komunizmu, wbrew pozorom. Różnica jest taka, że narodowi socjaliści dopuszczają na małą skalę tolerują prywatną inicjatywę (w wielkich zakładach wprowadzili siłą do zarządów swoich ludzi, także prywatnymi to one były tylko z nazwy). Druga różnica to kwestia wroga. U socjalistów internacjonalistycznych jest on klasowy, u narodowych rasowy. Niemniej pomysły gospodarcze i metody ich realizacji podobne. Zresztą nie trzeba daleko patrzeć by widzieć, że zarówno gospodarka III Rzeszy jak i ZSRR (...)

Marmur87
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-09-15 10:56:18
(...) w dużej mierze była zależna od pracy niewolniczej. Różnica tylko semantyczna. Dla Niemiec tyrali "podludzie", a dla sowietów "wrogowie ludu".

La_Bandera
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-09-15 11:15:31
Porównujesz narodowy socjalizm do stalinizmu. W moim poście była mowa o socjalizmie.

Marmur87
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-09-15 12:56:44
Narodowy socjalizm czy stalinizm, wychodzą obie ideologie z jednego pnia. Socjalizmu właśnie. Owszem trochę bardziej radykalne są te ideologie w metodach, niemniej prowadzą do tego samego. Produkcji miernot uzależnionych w 100% od państwa. Za to wiernych ustrojowi, nie myślących samodzielnie.

susza89
    Ocena: 5 (glosow:9)
2014-09-09 15:38:13
Jeden człowiek, a wyśmiał i zniszczył całą lewacką ideologie za jednym zamachem.

Nasi
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-09-15 10:40:56
dwoma zamachami :D

CountPerun
    Ocena: 6 (glosow:8)
2014-09-09 14:53:54
Pierw chcecie radykalnego ramienia przeciwko islamizacji Europy, a potem gorszycie się na faszyzm. Trochę zalatuje hipokryzją ;)

Husarz164
    Ocena: 83 (glosow:89)
2014-09-09 14:35:44
A ja powiem co innego.W RPA cięto białych aż miło bo aż 70 tyś od 1994. I ci ludzie co na to pozwalali a nawet w tym uczestniczyli teraz tam rządzą. A wszyscy mają to w dupie. Bo biały człowiek to ofiara dzisiejszych czasów. Nam nawet nie wolno być dumnym z pochodzenia. Bo to rasizm. I najgorsze jest to że do tego nie doprowadzili murzyni lecz sami biali. Tak Breivik zrobił źle ale zwrócił uwagę na to że giniemy. Że wolność nie jest dana nam zawsze przez przelaną krew żołnierzy Sobieskiego, za krew Spartan. Bronili Europy za najwyższą cenę a my ją oddali za darmo w imię tolerancji.

sebkop
    Ocena: -4 (glosow:10)
2014-09-15 12:00:10
Co ty pieprzysz, a ile czarnych zginęło podczas rządu apartheidu, wiec się dziwisz, ze potem były odwety. Hitler tez był dumny ze swojego pochodzenia, czysty Aryjczyk, pewnie tak jak ty. Breivik to zwykły czub, który nie zrobił źle, bo źle to można zadanie z matematyki rozwiązać, dopuścił się aktu terroryzmu i ludobójstwa ,dla normalnego człowieka jest na równi z tępymi islamistami. Człowiek jest człowiekiem, nie ważne jaki ma kolor skóry, ważne jak żyje i jak się zachowuje, ale jeżeli ktoś się dopatruje jakiegoś przesłania w czynie szaleńca, to ma problemy z głową, podobnie jak ci co dali

sebkop
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-09-15 12:01:25
plusa pod takimi bredniami.

minutsa
    Ocena: 3 (glosow:7)
2014-09-15 12:39:31
sebkop. Ja Ci wyjaśnię dlaczego dałem plusa pod Husarza komentarzem. Nie zamierzam bronić naszej rasy bo tak samo wiem ile złego w przeszłości wyrządziła. Ale zauważ że to nie biali są teraz najeźdźcami i to my w tych czasach jesteśmy pod realnym zagrożeniem. Szczerze powiedziawszy nigdy nie miałem nic do innych ras jak i religii. Ale teraz wszystko się zmienia i jesteśmy(w tym moja rodzina) w niebezpieczeństwie. A ja w razie czego nie zamierzam być na to biernym.

sebkop
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-09-15 12:51:46
Ja też, bo nikt mi nie będzie religii i kultury narzucał. Zdenerwowałem się tylko na przykłady przez niego przedstawione i sposób w jaki to zrobił. Wiem, że teraz jest za dużo ludzi, którzy nie znają umiaru i na siłę zmieniają i dopatrują się problemów tak gdzie ich nie ma. Bo jeśli ja nazwę murzyna czarnym, to już jest rasizm i obraza, chociaż nie miałem takich intencji, ale jeżeli jest na odwrót i nazwie mnie białasem, to już wszystko jest ok. Przecież nie każdy czarny jest gangsterem, czy arab terrorystą, tak jak nie każdy Polak Czy Rosjanin alkoholikiem, to tylko stereotypy.

Marmur87
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-09-15 13:00:17
Tak się składa, że w czasie apartheidu zginęło dużo mniej czarnych, z rąk białych niż dziś rocznie ginie z rąk swoich "braci". Liczby nie kłamią. Natomiast za apartheidu nie mordowano czarnych za bycie czarnymi. Owszem wieszano czarnych terrorystów, podkładających bomby na zlecenie Mandeli. Ten "bohater", nie przyjął propozycji zwolnienia w zamian za ogłoszenie zakazu ataków bombowych na białych cywilów (a nie ataków w ogóle!). Nigdy nie miał statusu więźnia sumienia, Amnesty International uznała, że jest pospolitym terrorystom. Był też zwykłym komuchem. Potem dostał pokojo

Marmur87
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-09-15 13:07:34
(...) pokojowego Nobla. O ironio. Poszukaj sobie czym była i co robiła Umkhonto we Sizwe którą dowodził. Pod jego rządami kraj cofnął się o co najmniej 20 lat pod względem rozwoju. Takie są fakty. Mandela to żaden bohater. Krętacz, morderca, terrorysta i tyle. Czy się to komuś podoba czy nie to biali Afrykanerzy zbudowali RPA. Czarni cały czas lepili chatki z gó..na i lepią je dalej.

sebkop
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-09-15 13:46:33
@Marmur87^ liczby, to tylko cyfry, można je przestawić według swoich potrzeb. I skąd są te dane które przedstawiłeś? Arafat, Mandela...wielu takich dostało pokojowego Nobla. Czego można było się spodziewać, kiedy prości często niewykształceni ludzie przejmują władze...tylko upadku gospodarki. Co do mordowania czarnych przez czarnych, to tradycje plemienne, zwykła ludzka nienawiść i głupota. Trochę ten przykład z kapelusza wyciągnąłeś, bo spójrz na I, II Wojnę Światową, biali mordowali białych i przenieśli walki na wszystkie kontynenty.

lukaszenka17
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-09-15 17:59:07
"kiedy prości często niewykształceni ludzie przejmują władze" to zdanie jest o Tusku i Kaczyńskim? O nazwanie się białymi czy czarnymi nie chodzi a tym bardziej wracanie nom stop do historii mnie nie obchodzi teraz co było 100 lat w Polsce ale teraz jest burdel a Polska jest taką kurwą Europy. Trzeba patrzeć na obecne liczby i co robią czarnuchy w europie i przygłupie islamiści! Breivik zrobił nie tyle dobrze bo Norwedzy są anty brudasom ale może nakieruję trochę tą Europe na ten problem a nie tylko spłuczki, pedały, zapałki...

mlw1488
    Ocena: 0 (glosow:10)
2014-09-09 13:52:33
Tak się respektuje prawo w cywilizowanym świecie. Za to w republikach bananowych podrzuca się wypuszczanym mordercom i pedofilom kompromitujące materiały.

kocurxtr
    Ocena: -15 (glosow:17)
2014-09-09 13:43:11
Norwegia to dziwny kraj... facet wymordował im dzieci a ci fundują mu luksusy; wypaczone pojęcie sprawiedliwości...

perun12345
    Ocena: 4 (glosow:6)
2014-09-09 16:13:13
To mieli dla niego budować nowe więzienie? Takie tam są standardy.

henek48
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-09-15 10:30:37
komentarz usunięty przez moderatora

BOBY102
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-09-09 13:10:21
gall anonim też chce założyć mafię paliwową ...


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400