Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Bojkot muslimskich sklepów i barów z żarciem na wynos. Lepiej późno niż wcale.
M1CLAY19  14-09-09, 17:22 Zgłoś
+ 344 -
Dodano: 2014-09-09, 17:22:44   przez: M1CLAY19
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 344  Zgłoś nadużycie
112
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Dzisiejsza Rzeczywistość
  •  Nie drażnij strażnika
  •  Biedna kobieta, woła o pomoc
  •  Perfekcyjnie
Ukryj komentarze(58)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
bezpieczna123
    Ocena: 6 (glosow:18)
2014-09-11 12:36:55
Terroryzm jest w wiekszej czesci sponsorowany przez wplywy z handlu narkotykami a nie jakies grosiki co zostaja wlascicielowi kebaba po odprowadzeniu podatku, czynszu itd. W Norwegii pakistanczycy przejeli handel narkotykami tak ze nawet biednych hells angels wygryzli z biznesu. I nawet islam im w tym wszystkim nie przeszkadza.

giv86
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-09-12 16:09:35
coi za debile z was. musicie zobaczyć coś u kogoś na tablicy żeby coś ogarnąć? hasło nie osiedlaj araba, nie kupuj kebaba jest w polsce od conajmniej 3 lat. i co? gówno. dopiero jak coś angielskiego jest napisane to się tym jaracie jak podlotki fotką z biberem. żal mi was.

Schwab
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-09-11 21:20:48
Zalosne. Inicjatywa na facebooku, gdy w tym czasie oni chodza bandami po ulicach "nawracajac" na islam. Beznadziejni europejczycy.

polskistudent
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-09-11 20:16:29
Sami sobie jesteście winni tej sytuacji, to też nie wiem po co teraz takie gadanie.

polskistudent
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-09-11 20:15:22
Teraz wielkie zwalczanie islamu i jego wyznawców - przecież do obecnej sytuacji przyczyniła się przecież Europa i USA. 1) Wprowadzanie na siłę polityki "Multikulti" doprowadziła do tego, że w Niemczech i Anglii działają policje islamskie a w Szwecji trzecie najpopularniejsze imię to Mohammed. Od początki były słowa krytyki ale nikt tego słuchać nie chciał. 2) Bezsensowne działania Zachodu w ostatnich sekularnych i nieislamskich krajach arabskich takich jak Libia, Syria i Egypt doprowadziły do totalnej destabilizacji regionu i na nowo wznieciły wojny religijne, które dotrą do Europy.

zaldbag
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-09-11 18:54:22
Po pierwsze terroryzm jest tylko narzędziem walki wielkich interesów (polecam film Syriana), a religia jest tylko pretekstem dla pionków. Po drugie finansowany jest głównie z zysków ze sprzedaży ropy naftowej i narkotyków. Ale jak ktoś jest bezmyślnym ksenofobem, to zawsze może być wymówka...

Husarz164
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-09-11 18:43:47
komentarz usunięty przez użytkownika

bezpieczna123
    Ocena: -2 (glosow:6)
2014-09-11 18:55:18
my nie jestesmy zadna Europa. My jestesmy polacy i swoj kraj mamy, i o niego dbamy tak ze szkoda myslec, ale lepiej pouczac tych ktorzy radza sobie pod kazdym wzgledem lepiej od nas. Jak dogonimy gospodarczo Francje, Niemcy czy UK to moze beda zainteresowani nasza krytyka, poki co interesuje ich tylko ile nas jeszcze do nich przyjedzie.

nexus4610
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-09-11 17:56:46
NARESZCIE KTOS ZROBIL PROFIL NA FEJSIE SUUUPEER!!!

forszizel
    Ocena: 3 (glosow:13)
2014-09-11 16:52:48
Terroryzm jest sponsorowany przez tych ktorzy moga cos na nim zyskac czyli rzady poszczegolnych krajow, handlarze bronia i narkotykami a nie jakis frajer ktory musi utrzymac zone i 11 dzieci i zarabia w sklepie za lada czy smazac frytki i kebaby 12 godzin dziennie. Niektorzy pieprza glupoty jakby za to nagroda byla.

UkaRZ
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-09-11 17:16:41
Ale terrorystom ktoś musi być. Pozwalając utrzymać mu 11 dzieci, jedno przeznaczasz na kamikadze, a 2 na terrorystów. Myślisz, że zabijają się Ci co kupują broń? Nie oni dają ją tym przygłupom, których Ty właśnie karmisz kupując kebaba. I wmawiają im religijne jihady etc.

forszizel
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-09-11 18:02:17
Ale oni sie tam miedzy soba w Syrii czy Iraku tluka, ilez bylo tych zamachow w Europie? Dwa?A ile w krajach islamskich? na taka ilosc muslimow to raczej slabo sie pala do tego terroru. Statystycznie to powinienem sie bardziej bac przechodzenia przez ulice jesli chodzi o zagrozenie. A jak nie kupie tego kebaba to co wtedy? przestana byc werbowani? Wychodzi na to ze wszyscy powinnismy zostac wegetarianami - nie kupowac kebabow i oszczedzac wieprzowine.A ci biedni amerykanie wojska sla do Iraku zamiast was ekspertow o rade poprosic ws kebabow hehehe

sedziadread
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-09-11 16:30:12
muslim to muslim , ciapaty to ciapaty , w obydwu przypadkach , wypi@rdalać !

Blacko321
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-09-11 16:15:06
Uważajcie bo takie coś podziała. Muslimy już zadomowiły się w Europie, za późno :)

jenny123
    Ocena: -2 (glosow:8)
2014-09-11 13:15:26
Ja nie wiem ludzie... to wszytko jest chore... kiedy zrozumiecie ze to nie religia jest zal tylko ludzie sa zli i dobrzy. Wszytskich do jednego worka wrzucic najlepiej... opanujcie sie... zobaczcie jak sami sie zachowujecie wzgledem blizniego... troche wiecej milosci i tolerancji.. ehh brak slow.

cozabzdet
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-09-11 17:18:04
Mylisz się i to bardzo. Religia indoktrynuje, zmusza do określonych zachowań. Tobie się wydaje, że nie jesteś zła i wszyscy dookoła są tacy jak Ty. A to błąd. Ludzie mają naturalną zdolność czynienia zła. Dobrzy są dzięki normom, które respektują. Gdy pojawiają się nauki i autorytety namawiające do zła, wówczas znikają wszelkie zahamowania. I gdy ktoś uwierzy, że mu wolno, to nie ma takiej siły, która by go przed czynieniem zła powstrzymała. Takiego kogoś można jedynie fizycznie zlikwidować.

forszizel
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-09-11 18:11:34
co za bzdet - pasuje ci ten login. Ludzie nie maja naturalnej zdolnosci czynienia zla - ci co ja maja nazywa sie socjopatami.

jenny123
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-09-11 21:11:44
cozabzdezt wiem i zgadzam sie z toba ze ludzie sa z natury zli i egoistyczni dlatego wymyslony jest nam sytstem i od malego wprowdzane zasady ktore w jakis sposob zagluszaja nasza nature. Wiele jednak ludzi (nie wazne jakich wierzen, wyznan) staraja sie byc dobrzy i brzydzi ich to co sie dzieje na swiecie lacznie z teroryzmem, gwaltami itd. I tak wszysctkie religie moga byc nie bezpieczne jezli ktos sie fantaykiem, skupia sie i slucha i nie ma wlasnego zdania (sekty sa znakomitym przykladem)

jenny123
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-09-11 21:13:19
Ja jedank wierze choc w odrobine ludzkiej dobroci i milosci wiem ze moze jestem naiwna ale kazdy powinnien dostac choc jedna szanse zanim zostanie zaszuflotkowany z roznych powodow...

Ksiondz_Piotrus
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-09-11 12:57:00
czy w tle to nie jest czsem flaga Pakistanu? cw0ki

StachTraktorzysta
    Ocena: -2 (glosow:6)
2014-09-11 13:01:18
Czasem moze i jest. A co ci nie pasuje?

Ksiondz_Piotrus
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-09-11 16:14:50
a moze wstawimy polska flage z przekreslonym orzelkiem i napiszemy stop funding donalding terrorism dobrze byscie sie wtedy czuli? no wlasnie...

bezpieczna123
    Ocena: 6 (glosow:18)
2014-09-11 12:36:55
Terroryzm jest w wiekszej czesci sponsorowany przez wplywy z handlu narkotykami a nie jakies grosiki co zostaja wlascicielowi kebaba po odprowadzeniu podatku, czynszu itd. W Norwegii pakistanczycy przejeli handel narkotykami tak ze nawet biednych hells angels wygryzli z biznesu. I nawet islam im w tym wszystkim nie przeszkadza.

StachTraktorzysta
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-09-11 12:54:14
Norwegie to ty widzialas zza szyby samolotu. To ze w Oslo niektore dzielnice jak ta w ktorej mieszkas sa zalane muslimami, to nie znaczy ze cala Norwegia. Na zachodnim wybrzezu Hells Angels dalej rzdza i rzdzic beda.

StachTraktorzysta
    Ocena: -1 (glosow:5)
2014-09-11 12:58:51
Bezpieczna. Przywiez swojemu berzowemu chlopakowi ptasie mleczko z Polski, to ci poten da polizac swojego mleczka.

bezpieczna123
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-09-11 13:06:03
wow, imponujace. moj bialy maz usmial sie do rozpuku:) wiem ze nie cala norwegia jest zalana muslimami, nie cala europa jest zalana muslimami, nawet w UK jest ich nie cale 5 % ludnosci wiec sam sie zastanow nad czym biadolisz. Hells angels istnieje ale stracili wplywy w handlu narkotykami w norwegii - taka jest prawda. Chyba tylko w twoim swiecie fast foody sponsoruja terroryzm - jesli to prawda to co najwyzej moga nam kijami porozic hehe :)

StachTraktorzysta
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-09-11 11:19:35
To by przynioslo jakis efekt, gdyby mozna bylo na szyldzie sklepu czy baru oznaczyc ze wlasciciel jest nie muzulmaninem. Byl taki sklepikarz w Anglii ktory tak zrobil ale zostal za to ukarany mandatem i mial nakaz zmienic szyld. Ale od czegos trzeba zaczac. Dobre i to. ze ktos sie wreszczie obudzil. Nasze polskie Nie kupuj kebaba od araba, rozszerzylo sie na europe.

hipomania
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-09-11 11:35:32
troche to takie w stylu drugiej polowy lat 30stych... znaczki na zydowskich sklepach i zakladach...

StachTraktorzysta
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-09-11 11:42:42
Nazywaj to jak chcesz. Ale bez tego nie da sie z nimi walczyc. A na pewno durzo trudniej.

martin987
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-09-11 12:58:40
Ktos zrobil sobie w paincie obrazek a gimbusy twierdza ze jakas polska akcja rozszerzyla sie na europe, nie no usmialem sie. Druga sprawa to taka ze jesli jakis wiesniak przyjedzie do miasta i i mysli ze jedzac w mcdonalds (zamiast kebeba) przyczyni sie do walki z islamem to jest wiekszym idiota niz przewiduja jakiekolwiek normy

bezpieczna123
    Ocena: 2 (glosow:10)
2014-09-11 13:07:49
tez sie usmialam ale szkoda bylo tego komentowac - Europa sie budzi! Bierze przyklad z Polski! hehehehe w zadnym kraju nie widzialam tyle bud z kebabami co w Polsce - pierwsza rzecz ktora rzuca mi sie w oczy gdy przyjezdzam do kraju,

latrell
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-09-11 10:27:28
i tak juz ich zasponsorowaliście kebabami

BlackHare
    Ocena: -1 (glosow:7)
2014-09-11 10:09:29
Tak tylko w UK masa sklepów jest przez nich prowadzona. Praktycznie w każdym sklepie spotkasz ciapatego.

ojejku150
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-09-11 11:01:42
no tak tylko ciapaty to nie muslim

klimek1939
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-09-11 11:21:21
Praktycznie kazdy polski sklep prowadzi turek a wiekszosc z nich to jednak muslimy smutna prawda

StachTraktorzysta
    Ocena: -2 (glosow:4)
2014-09-11 11:40:48
Tu nie chodzi o to kto w sklepie pracuje, tylko kto jest wlascicielem. Tutcy nie prowadza polskich sklepow, maja co najwyrzej jakies polskie produkty. Np. piwo za 1 funta. Ale jak kupisz u niego tylko piwo to sie oburza. A za nastepnym razem oszuka cie na wydawaniu reszty. Mialem tak u jednego Pakistanca. Zryty leb mial pretensje do mnie ze nie kupuje u niego chleba, bo widzial ze mam kupiony gdzie indziej. zawsze wyliczajcie co do centa, albo nie berzcie reszty z jego lapy. kladzcie reszte na ladzie i liczcie. nie dajcie sie oszukiwac kozojebcom.

StachTraktorzysta
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-09-11 11:56:14
A wlasciwie po co ja to napisalem kupujcie u Mleczki. Jest tych sklepow napweno coraz wiecej. Albo u innego Polaka. Polska obsluga, polscy pracownicy. A jak chcecie polskie piwo taniej, to macie w Asda. Jaki problem?

bezpieczna123
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-09-11 12:31:19
a co anglicy na to ze polskich sklepow w ICH kraju coraz wiecej? Nie woleli by was wytepic i swoich produktow sprzedawac i swoim obywatelom dac zarobic?

StachTraktorzysta
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-09-11 12:49:59
Anglicy tez przychodza do polskich sklepow. Czarni z afryki tez widzialem ze chleb kupija i warzywa, slodycze. Mysle ze kazdy kto nie jest muslimem, jesli ma do wybory kupic u nie muslima to tak zrobi. nawet jesli musi zaplacic +o te kilka % drozej.

bezpieczna123
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-09-11 13:12:01
dobrze ze jeszcze anglikow polacy toleruja w UK hehe bo niedlugo i oni zaczna przeszkadzac. u siebie w kraju mozecie sobie zarzadzac ale nie u kogos. a poko co to zarzadzanie w Polsce tak wam wychodzi ze trzeba bylo stamtad sie wyniesc. Cos jak muslimy w swoich krajach.

bezpieczna123
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-09-11 13:15:46
z tego co pamietam to wszystkie polskie sklepy w Irlandii nalezaly do Rosjan lub Litwinow, polki co najwyzej za kasa staly. Myslisz ze jak w Polsce idziesz do supermarketu to wydajesz pieniadze w polskim sklepie? Wiekszosc to kapital zachodni, i nikogo nie obchodzi ze za ciut drozej w malym sklepiku dalo by sie swoim zarobic.

forszizel
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-09-11 13:35:26
@Blackhare - zgadza sie to co mowisz ale dzieje sie tak dlatego ze do zadnej innej lepszej roboty sie nie nadaja. Robia w sparach za stawke minimalna i czekaja az sie usklada na zasilek - ich moc jest po prostku powalajaca, drzyj Europo!

StachTraktorzysta
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-09-11 13:49:52
A kto ci tak powiedzial ze ja tak mysle. Widzialem sklepy prowadzone przez Litwinow pod polskim szyldem. Ale to nie znaczy ze polskich sklepow nie ma. Nie dorabiaj swoje filozofii. A to ze Muslimy sponsoruja walki na bliskim wschodzie jest faktem. Osobiscie spotkalem Kurda w Szwecji ktory mi powiedzial ze zarabia w swoim barze na kalasznikowy. Znajomy w swojej pracy mial Kurda, ktory przyjechal jako uchodzca. po pol roku otworzyl swoj bar z kebabami. Za czyje pieniadze sie pytam ? jak przyjechal w jednej koszuli. Bezpieczna wylej sobie kubel zimnej wody na leb i obciagnij swojemu berzowemu.

bezpieczna123
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-09-11 14:05:20
co ty z tym bezowym, ogarnij polska ortografie najpierw. Wierzysz we wszystko co ci jakis muslim mowi w barze? Serio? Gratuluje inteligencji. Jedyne w czym sa dobrzy to w opowiadaniu bajek, i jak widac sa tacy co sie nabrac daja. Walki na wschodzie sa sponsorowane przez wielu ale na pewno nie przez wlascicieli kebabow. A jesli w to wierzysz to proponuje ci zalozyc budke z fast-foodem i jak juz bedziesz bogaty to zacznij sponsorowac z tych groszy walke z islamem w gastronomii.

bezpieczna123
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-09-11 14:09:10
a z tym Kurdem to do jakich wnioskow doszliscie ze znajomym? ze skad kurd mial pieniadze na otworzenie budki z kebabem skoro najpierw nic nie mial a potem w pol roku zarobil pieniadze?

StachTraktorzysta
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-09-11 14:49:22
Tak sie sklada ze nie mam polskiej czcionki. Dostal pieniadze od swoich. Tych samych ktorzy go przemycili na zachod. W tym celu go przemycili, zeby zarabial pieniadze. W pracy byl strasznym tepakiem. A bar z kebabami potrafi prowadzic? A tem ze szwecji, to sie zalil ze nie moze wyrobic bo musi pomagac swoim i dorzucac sie do kalochow. i Chooj mnie to boli, czy taka wielbicielka berzowych jak ty mi wierzy czy nie.

StachTraktorzysta
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-09-11 14:53:48
A to ze berzowi sa dobrzy w opowiadaniu bajek to sie zgadza. Ale w stosunku do takich naiwnych polek jak ty. wciskaja im kity ze sa najpiekniejsze i ze jak przyjada do ich kraju to zostana obsypane diamentami. A potem sie okazuje ze jest bita po mordzie nie ttytlko przez niego ale i przez tescoiwa. koniec tematu nie gadam wie cej z toba naiwna idiotko.

bezpieczna123
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-09-11 15:13:48
to milo ze swoi mu pomogli stanac na nogach i przyznam ze bardzo ladnie opowiadzasz o tym jak to sie inne narody trzymaja razem i sie wspieraja jednoczesnie wyzywajac rodaczke ktorej nawet nie znasz, i nie masz bladego pojecia o tym co mysle o jakich narodowosciach. Wcale nie mowie ze wielbie islamistow - mowie ze smiesza mnie tacy madrale jak ty co to mysla ze bliski wschod i terroryzm upadnie jesli przestaniemy kupowac kebaby hehehe a co ropa naftowa im wyschla ze z kebabow zyja? zastanow sie czasem zanim cos glupiego powiesz.

bezpieczna123
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-09-11 15:18:26
a tak sie sklada ze moj maz nie jest islamista i nie jest "berzowy" wiec jak sie to ma do twoich teorii na temat polek, diamentow i lania po gebie to juz sobie sam odpowiedz. I do nastepnej wstawki lepiej sie przygotuj jak bedziesz chcial cos powiedziec o tym z czego finansowane sa organizacje terrorystyczne.Bedziesz mogl podac jakies arumenty wtedy a nie wyzywac tych co cie wysmieja i opowiadac o swoich znajomych kurdach. Fajnych masz znajomych, ale nie kupuj u nich nic bo drugie 9/11 bedzie hehehehe

forszizel
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-09-11 18:25:18
Kurde no nie moge, koles z Iraku przyjechal bo znajomi/rodzina go zciagneli i zalatwili robote, pomogli sie ustawic zeby mogl zarabiac na siebie a nie robic z przyglupim rasistowskim polaczkiem. A teraz polaczkowi zal dupe zciska bo jemu nikt by nie pomogl w niczym a sam jest za glupi zeby do czegokolwiek dojsc.Jeszcze mu arab siostre wyruchal i zostawil i juz w ogole kebab mu w gardle staje :D To zryj cebule i kartofle i swiat wybawisz od islamu kretynie.

StachTraktorzysta
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-09-11 22:30:57
forszizel smieciu. dorobiles sobie historyjke o biednym kurdzie ktoremu rodzina pomogla. On nie mial tu rodziny tylko innych Kurdow. A to ze oni musza zarabiac na kalachy to fakt. A ze ty o tym nie wiesz to nic nie zmieni. Nastepna twoja fanaberia to ze pracowal z Polakami. Nie pracowal z Polakami. Opowiedzial mi o nim znajomy ale nie Polak. W dupie byles, gowno widziales i wiesz tyle co zjesz. Kiedys dostaniesz wpierdol od ciapakow to przyjdziesz skamlec o pomoc do Polakow. Ale ty nigdzie nie wyjedziesz bo jestes jakims spasionym mondrala, ktory potrafi tylko snuc przypuszczenia i to bledne.

forszizel
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-09-11 22:56:32
Dzieciaku,zyje za granica odkad skonczylem podstawowke, czyli ciebie na swiecie nie bylo.I swoje oburzenie jak to ludzie (nawet islamisci)sobie pomagaja za granica zeby im bylo lepiej, trzymaj dla siebie jak ci takie dziwne. Ty na swoich tylko bys plul, i jakies historyjki o wielkim dzihadzie wymyslasz, potop islamski hehehe debilu terroryzm nie jest fundowany z kebabow, jak mozna byc tak ograniczonym?Ropa naftowa, zloto i diamenty, najwiekszy producent heroiny to Afganistan a ty myslisz ze terroryzm to z kebabow bo tylko tyle widziales co buda z salmonella?

forszizel
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-09-11 23:01:29
A te bron masowego razenia co amerykanie w Iraku szukali to Hussain tez z kebabow kupil? Wez obejrzyj chociaz jakis dokument na ten temat na youtube bo ksiazka to by za ciezka byla. Nie lubisz islamistow i co z tego, a kto ich lubi? nic nowego, ale nie rob z siebie debila mowiac takie glupoty ze oni do Europy jezdza zeby na kalachy zarabiac bo ci jakis kurd tak powiedzial zeby poczuc sie kims wazniejszym niz zwyklym zerem sprzedajacym stara baranine.

StachTraktorzysta
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-09-11 23:22:53
Przeczytaj swojego poprzedniego posta smieciu. A teraz znajdz w jakimkolwiek moim poscie wyraz "polaczek" albo jakikolwiek inny obrazajacy Polakow. I ty smiesz mnie pouczac i zarzucac mi ze pluje na swoich? Kurdowie to maly narod debilu, nie majacy zadnych dochodow z wydobycia ropy. Pomimo tego potrafili stawic czolo Saddamowi i Wojskom rzadowym w Turcji. Ta ich partyzantka nie przetrwalaby bez pomocy rodakow z zachodu. Gowno wiesz na ten temat, a sie tylko wymadrzasz, tym co w necie znajdziesz. Madralo googlowy.

forszizel
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-09-11 23:32:02
Jeszcze mi powiedz ze zwyciezyli i maja swoje panstwo wreszcie - Kurd ci bajek naopowiadal a ty sluchales w geba otwarta z podziwu hehe sam swoje wypowiedzi poczytaj jak sie do polakow odnosisz chociaz nikt tu nie mowi ze popiera islam a ty atakujesz kazdego kto wie skad naprawde plyna miliony na terroryzm z ktorym kurdowie maja niewiele wspolnego. idz spac dzieciaku bo jutro szef-kurd bedzie niezadowolony z twojej pracy.

StachTraktorzysta
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-09-11 23:44:04
Ja nie mam szefa smieciu, mam swoja firme. a ty siedz na necie caly dzien i przyklaskuj sobie. Szaacunek do Polakow to zawsze mialem, ale jak widze debili takich jak ty to oczywiscie ze nie mam. A ty musiales kiedys dostac wpierdol od polakow, ze nazywasz ich "polaczkami". Ja czegos takiego nigdy bym nie zrobil i to nas od siebie rozni. Dodatkowo snujesz sobie przypuszczenia bo tylko to mozesz zalosny pokrako. ale znowu nie trafiles, jak zwykle zreszta. mozesz sobie tylko minusow powtykac tyle twego.

bezpieczna123
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-09-12 13:07:05
Oj foszizel daj już spokój, widzisz że to panisko wielkie bo ma swoją firmę więc już każdego może nazywać smieciem. A jak sie je pizzę to się funduje włoską mafię a jak sushi to yakuze, a jak polskie jedzenie to Zus. Nic nie jeść bo wojna z tego będzie. A ja myślałam że to ja mam paranoje na punkcie jedzenia:) prędzej nas tymi smierdzacymi kebabami wykoncza niz na te kalachy uciulaja:)

StachTraktorzysta
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-09-13 11:32:18
Poglaskaj swojego forszizela po berecie, bo sie chlopak zmarszczyl. A jak jestes taka skora do dawania dobrych rad, to powiedz mu, zeby na przyszlosc nie snul swoich teorii, tylo sie douczyl, bo znowu wyjdzie na idiote. A co do wlasnej firmy, to co w tym takiego "wielkopanskiego"? Kazdy moze to zrobic trzeba tylko ruszyc glowa. Oczywiscie jest jeden warunek: trzeba nie byc nieudacznikiem. A to widocznie jest nie do przeskoczenia dla twojego forszizela. ktory "mieszkal za ganica juz wczesniej niz ja sie urodzilem". Zalosny typek z niego.

StachTraktorzysta
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-09-13 11:36:07
a odnosnie nazywania kogos smieciem, to kazdy kto wyjechal z Polski i nazywa innych Polakow "polaczkami" zasluguje na takie miano.


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0300