Zaloguj si  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Czy to nie jest absurd?
jurek1102  14-09-12, 13:35 Zg這
+ 193 -
Dodano: 2014-09-12, 13:35:31   przez: jurek1102
 Oce:  Zag這suj na TAK!   Zag這suj na NIE!  | Ocena: 193  Zg這 nadu篡cie
410
 Udost瘼nij inaczej
Ukryj komentarze(106)Dodaj komentarze
Aby doda komentarz musisz si zalogowa
 Najwy瞠j oceniony komentarz:poka
zielunahaluna
    Ocena: 12 (glosow:16)
2014-09-15 14:03:02
I teraz ka盥y, kto p鎩dzie pop造wa, b璠zie automatycznie ochrzczony, przecie p造wa w 鈍i璚onej wodzie. To dopiero zmy郵ny plan.

kocurxtr
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-09-23 14:02:27
by這by 鄉ieszne, gdyby nie by這 przera瘸j帷e (g逝pota) i tyle nas nie kosztowa這...

fxspeed
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-09-21 23:27:11
jak zap豉cisz po鈍i璚i i meczet......

DJprecel
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-09-21 22:04:46
+10 do p造walno軼i, +5 do szybko軼i w wodzie, +5 do mokro軼i

anita1991_06
    Ocena: -4 (glosow:6)
2014-09-21 11:23:54
co za idioci z was wszystkich, jak by軼ie chodzili do Ko軼io豉 to by軼ie wiedzieli 瞠 obrz璠 鈍iecenia wody wykonuje si aby B鏬 mia w opiece osoby w niej p造waj帷e i chroni je przed utopieniem barany, kto tu ucieka z lekcji religii w podstaw闚ce

GangBangStyle
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-09-21 16:29:46
Hahahahaha.. Baranem to jeste Ty 瞠 w takie zabobony wierzysz..

DkNG
    Ocena: 4 (glosow:6)
2014-09-21 02:10:59
moja kole瘸nka chcia豉 ochrzci 2 c鏎eczki, posz豉 do ko軼io豉 pogada co i jak i ksi康z m闚i 瞠 wypada dac "co 豉ska" no to ona daje 100 a ten sie jej roze鄉ia w twarz i m闚i 瞠 od 16 lat w tej parafii jest sta豉 cena 150 pln od g這wy PLUS co 豉ska... 150 z na powiedzenie kilku zda i machniecie umoczonym w wodzie palcem...

fwio
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-09-22 12:29:59
i tak przed 鄉ierci jak ka盥y lewak (czyt. przyg逝p) poprosisz o ksi璠za i spowied i pewnie nie b璠ziesz ju pami皻a, 瞠 by豉 lewakiem (czyt...

linaxis
    Ocena: 5 (glosow:5)
2014-09-20 23:39:13
to teraz mo積a chodzi po wodzie ?

Kokota22
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-09-20 22:33:53
absurd to ko軼i馧 i katole....

zezon1
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-09-20 22:05:46
Znaczy si, 瞠 woda 鈍i璚ona straci豉 wa積o嗆 i trzeba wykupi certyfikat na ponowienie wa積o軼i za jedyne B鏬 Zap豉. Czyli ok. 500 pl bo wszyscy tak daj.

LWMG
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-09-20 21:52:31
komentarz usuni皻y przez moderatora

SzeResZ
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-09-20 21:30:47
Pieni康ze s, 鈍i璚enie jest. Proste. Jak zap豉cisz, to i psi kup po鈍i璚.

davidbrian35175
    Ocena: -3 (glosow:3)
2014-09-20 21:08:45
Ciekawe, czy jak cie krzyz w plecach boli (albi zaboli, bo starosc nie radosc) to tez bedzie Ci sie, jurku, z Kosciolem kojarzylo. :)

maniool
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-09-20 20:00:58
Badania statystyczne np Kinsleya dowodz,瞠 procent os鏏 homoseksualnych w spo貫czenstwach zachodnich to ok 10% inne 瞠 oko這 2% wyci庵aj望 鈔edni powiedzmy 5% czyli w Polsce ok. 1,8 mln.Jako nie s造sza貫m,瞠by molestowali dzieci.Klech闚 katolickich jest oko這 30 ty i afer pedofilskich z nimi zwi您anych jest ca豉 masa nie ma dok豉dnych danych bo Watykan zataja te informacje.Odwr鵵my proporcje czyli przyjmujemy 瞠 klech闚 jest 1,8 mln czyli 篡cz ka盥emu 瞠by mia ka豉cha w domu do obrony swoich dzieci.Amen

kazsu
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-09-20 19:34:00
Ciemnota i tyle.

Medyk85
    Ocena: -2 (glosow:4)
2014-09-20 18:26:48
manioll zg這s na plebani ze nie zyczysz sobie koledy oni sobie to zanotuja i problem z g這wy.Peda造 tez mieszaja siw w polityke narzucaja ze to co robia to jest normalne i mam obowiazek to tolerowac chca adoptowac dzieci. Ze ksieza to pedofile to rano i wieczorem sie mowi a z pedaly na zachodzie adoptuja dzieci zeby je gwalcic o tym sie juz nie mowi

szulcik
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-09-20 17:49:24
Teraz ryby to chrze軼ijanie ..

cebulak666
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-09-20 17:48:50
absurdem sa katolicy

fati65
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-09-20 16:41:42
Karpie przesz造 na chrze軼ija雟two .

Nocarz
    Ocena: -7 (glosow:9)
2014-09-20 16:30:44
Poczytajcie troch w internecie i dopiero sie wypowiadajcie, czemu to si 鈍i璚i wod. Podpowiem- Wigilia 鈍. Jana

zielunahaluna
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-09-20 17:28:58
I gwarancja wynosi tylko 12 miesi璚y, tak? A my郵a豉m, 瞠 jak raz si z wody zrobi wod 鈍i璚on, to ju przez ca造 czas jest 鈍i璚ona. :p A to taki biznesik, co roku imieniny jana (cho w sumie wypadaj w ka盥ym miesi帷u, a w niekt鏎ych nawet po 2 razy) i co roku okr庵豉 sumka za uczynienie wody jeszcze bardziej 鈍i璚on.

stugrap
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-09-20 22:30:21
komentarz usuni皻y przez u篡tkownika

Nocarz
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-09-20 16:25:44
komentarz usuni皻y przez moderatora

Nocarz
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-09-20 16:27:42
komentarz usuni皻y przez u篡tkownika

wertyxal
    Ocena: 4 (glosow:8)
2014-09-20 15:53:27
czy za absurd uwa瘸sz zainkasowanie co najmniej pi璚iu st闚ek za pochlapanie wod jeziora? dla mnie to mistrz biznesu...

lordserpent
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-09-20 15:24:57
Z.DUPINY KRAJ

maniool
    Ocena: 4 (glosow:8)
2014-09-20 15:23:48
Medyk85 ale mi facet w rajstopach mniej przeszkadza,bo nie wp造wa na moje 篡cie wcale.Za to facet w czarnej sukience kilka razy do roku 酥iewa mi pod oknem,raz w roku wali mi do drzwi bo chce mnie 鈍i璚i i kas wyrwa nie wspomn ju 瞠 chc wp造wa na polityk, a najlepiej wsp馧rz康zi.Szykanuje moje dziecko,bo chodzi na lekcj etyki zamiast na religi.Wi璚 chyba nawet taki baranek jak ty musi widzie r騜nic.

shapp
    Ocena: -2 (glosow:6)
2014-09-20 15:54:19
roznica jest taka 瞠 jej nie ma powiesz a mianowice jest taka 瞠 jak powiemy ze ksiadz to z這dziej to wszyscy bic brawo nam zaczna i nikt nam nic nie zrobi a jak do peda豉 ze jest zwyrolem chorym na g這we to bedzie wielki krzyk ze gdzie tolerancja gdzie szacunek...

radekkotecki
    Ocena: 5 (glosow:9)
2014-09-20 14:28:29
Mo積a ochrzci i psu jajca. Byle kasa si zgadza豉.

jacek.jacek
    Ocena: -3 (glosow:5)
2014-09-20 13:34:57
Misza wczoraj po po逝dniu mia貫 wolne czy przestali p豉ci?

jw12
    Ocena: -1 (glosow:5)
2014-09-20 13:26:54
trzeba mie dobrze nasrane w baniaku !

Medyk85
    Ocena: -3 (glosow:13)
2014-09-20 13:26:37
Nie wierzycie w Boga nie chodzicia do kosciola w ch.. was obchodzi co ten ksiadz swieci tak wam to bardzo przeszkadza? Ja tam nie wnikam czemu facet idzie w rajstopach i makijazem na paradzie r闚no軼i (paradzie peda堯w) W tym kraju na katolika plu mozna dowoli bron Boze na peda豉, 篡da, tranwestyte

kurwamac02
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-09-20 16:47:32
komentarz usuni皻y przez moderatora

bmw320i
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-09-20 13:24:59
Pewnie jeszcze kleczeli na pomoscie

maximax
    Ocena: 1 (glosow:7)
2014-09-20 13:10:08
komentarz usuni皻y przez u篡tkownika

Borzo30
    Ocena: -3 (glosow:9)
2014-09-20 13:08:58
妃iejecie si z niekt鏎ych katolickich obrz璠闚, a zapominacie, 瞠 nasza religia jest cz窷ci naszej kultury. Dla was ten ksi康z to pazerny ziomek bior帷y kas za takie pozornie nic nie daj帷e czynno軼i, a ludzie stoj帷y obok to niedzisiejsi, 郵epi idioci. Tyle, 瞠 religie istnia造 zawsze. By mo瞠 my郵icie, 瞠 walcz帷 z nimi, przyspieszycie rozw鎩 cywilizacji ? 砰cz powodzenia xd

kurwamac02
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-09-20 16:49:50
komentarz usuni皻y przez moderatora

kuki06
    Ocena: 6 (glosow:6)
2014-09-20 12:53:07
A czy to wa積e byle kasa w kopercie si zgadza豉.

dzamall
    Ocena: 1 (glosow:9)
2014-09-20 12:45:39
jakim trzeba by upo郵edzonym 瞠by bra udzia w tym zdarzeniu.jak w XXI w s mo磧iwe takie bzdury i to za grub kas.jak wod mo積a 鈍i璚i wod.szok 100 x SZOKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK

maniool
    Ocena: 3 (glosow:9)
2014-09-20 11:43:23
Ludzie on tym gestem ca造 鈍iat po鈍i璚i.Jezioro z pewno軼i przep造wowe wi璚 dotrze do Wis造 lub np Odry i siup ju po鈍i璚ony Ba速yk. Cie郾inami Du雟kimi na morze P馧nocne,a tam.....ju Atlantyk,Pacyfik !!!! Teraz jak jaki muslim wejdzie do morza to albo zaraz si utopi,albo przejdzie na jedyn s逝szn katolick.Ludzie jaki ten klecha przebieg造!!! Cfaniaczek:)

zbysiu9
    Ocena: -2 (glosow:10)
2014-09-20 11:22:41
Wida mocno Was bol takie sytuacje, a mam pytanie taki widok robi Ci krzywd ? 妃iejecie si z tych ludzi, a za陰czony obrazek jest cz窷ci naszej kultury. Najlepiej zr闚na nasz pi瘯n kultur i histori, a nast瘼nie na jej miejsce wsadzi inne paskudztwo, kt鏎e dopiero robi ludziom g闚no z m霩gu. Obecnie chorych pomys堯w jest mn鏀two pocz患szy od gender itp. Jeszce b璠ziecie p豉ka do tego zdj璚ia jak za par lat b璠ziecie musieli robi pok這ny.

shapp
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-09-20 16:00:09
Jeste軼ie tacy nowocze郾i macie tak otwarte g這wy tak otwarte 瞠 z 豉two軼i wam z tych g堯w wyciagaja wsystkie wartosci i wkladaja whiskas zamiast mozgu wymieszany z tolerancyjnym syfem europy. Zobaczymy jak bedziecie tych katoli g逝pich nosic na rekach jak wam bedzie trzeba przeganiac z kraju euro pedalstwo i muslimow.

kurwamac02
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-09-20 16:55:00
komentarz usuni皻y przez moderatora

shapp
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-09-21 00:06:27
z trolami nie gadam

kurwamac02
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-09-21 01:20:19
komentarz usuni皻y przez moderatora

zbysiu9
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-09-23 21:08:27
Przeczytaj jeszcze raz ze zrozumieniem i p騧niej wypisuj swoje m康ro軼i. Napisa貫m tylko, 瞠 jest to cz窷 naszej wieloletniej kultury. Co do islamu popatrz na kraje islamskie i powoli na zach鏚 jak mo瞠sz wspaniale pozosta neutralny - a si zdziwisz. Druga sprawa co Ci przeszkadza co ludzie robi ? 妃iech mnie ogrania jak kto narzeka na homoseksualizm, a inni mu wytykaj, 瞠 ka盥y robi co chce, niech zajmie si sob itp. Pami皻ajcie te zabobony cz瘰to trzyma造 na duchu naszych przodk闚

terrorparty
    Ocena: 4 (glosow:6)
2014-09-20 10:28:12
komentarz usuni皻y przez moderatora

jacek.jacek
    Ocena: -5 (glosow:5)
2014-09-20 13:38:03
a czego innego mo積a si spodziewa po chorym umy郵e?

terrorparty
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-09-25 19:55:37
komentarz usuni皻y przez moderatora

thyr
    Ocena: 5 (glosow:9)
2014-09-20 10:01:47
klechy poswieca wszystko lacznie z kalachami w jednostce byle by tylko sie kasa zgadzala tak wiec czapki z glow i bulic bulic bulic

zielunahaluna
    Ocena: 4 (glosow:6)
2014-09-20 10:24:51
No czo貪i przecie 鈍i璚, wi璚 jaka to w sumie r騜nica, czy pochlapa czo貪 - czy ka豉cha? Zastosowanie takie samo, przecie jedno i drugie s逝篡 do odbierania komu 篡cia.

jacek.jacek
    Ocena: -4 (glosow:4)
2014-09-20 13:40:22
zielonahaluna "do odbierania 篡cia" a mo瞠 do jego ochrony? Jako dzi瘯i tym czo貪 酥isz spokojnie

zielunahaluna
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-09-20 15:09:49
czo貪om jak juz. Nie, wcale nie dzi瘯i czo貪om 酥i spokojnie. 鈍i璚 r闚nie czo貪i, kt鏎e potem transportujemy do Afganistanu, 5000 kilometr闚 od Polski po to, by mi璠zy innymi cywiln ludno嗆 z nich mordowa.

zielunahaluna
    Ocena: 12 (glosow:16)
2014-09-15 14:03:02
I teraz ka盥y, kto p鎩dzie pop造wa, b璠zie automatycznie ochrzczony, przecie p造wa w 鈍i璚onej wodzie. To dopiero zmy郵ny plan.

damian.szefo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-09-20 21:04:06
Strze盧ie si atei軼i i satani軼i.

szatano999
    Ocena: 4 (glosow:6)
2014-09-15 11:19:11
i tera bedzie CALU匠IE jenzioro wody 鈍inconej....to sie nazywo rozmach

kary1977
    Ocena: -1 (glosow:5)
2014-09-15 10:43:49
A mnie si podoba. Bez takich zabobon闚 by by這 smutno.:)

grzelaktomasz
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-09-14 18:06:00
zabobony 鈔edniowieczne

ObliczeGreya
    Ocena: -1 (glosow:7)
2014-09-12 21:09:25
komentarz usuni皻y przez u篡tkownika

jurek1102
    Ocena: -1 (glosow:5)
2014-09-12 23:36:42
Bo tam wida ryby du穎 pij :)

ObliczeGreya
    Ocena: -1 (glosow:5)
2014-09-12 23:42:06
komentarz usuni皻y przez u篡tkownika

ferdal
    Ocena: -7 (glosow:15)
2014-09-12 20:58:22
Ju wiem dlaczego czasem rybki p造waj brzuszkami do g鏎y

jacek.jacek
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-09-20 13:41:42
bo si wyk徙a貫...

Meloman1
    Ocena: 2 (glosow:14)
2014-09-12 20:54:28
Z wielkim zainteresowaniem czytam te komentarze i nie mog si nadziwi waszej nowoczesnej, ateistycznej tolerancji dla cudzych pogl康闚. Naprawd, 鈍iat, w kt鏎ym rz康ziliby atei軼i, by豚y radosn sielank (szczeg鏊nie rozkoszny jest kolega przeklinacz).

jurek1102
    Ocena: 1 (glosow:11)
2014-09-12 21:08:40
A ciebie takie obrz康ki nie 鄉iesz?

Meloman1
    Ocena: 4 (glosow:16)
2014-09-12 21:13:07
Ale oczywi軼ie, 瞠 鈍i璚enie wod jeziora ma w sobie element absurdu. Natomiast nie 鄉ieszy mnie nazywanie tego t瘼ot umys這w, wyzywanie ludzi od debili, prymitywne i og鏊nie pogarda dla innych, tylko dlatego 瞠 s inni.

jurek1102
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-09-12 21:32:26
No a jakich okre郵e by u篡?

Meloman1
    Ocena: -2 (glosow:12)
2014-09-12 21:48:44
U篡豚ym okre郵e, kt鏎e nie poni瘸j innych za to, w co wierz. I z pewno軼i du穎 dowcipniejszych ni 瘸rty o krowach szczaj帷ych do jeziora. Nie ma sensu ci庵n望 tej rozmowy. Urz康zasz tu seanse nienawi軼i, a to mnie mierzi.

jurek1102
    Ocena: 2 (glosow:12)
2014-09-12 21:58:58
Ale czy takie szopki w cywilizowanym kraju nie s dla ciebie poni瘸j帷e? Nie wstyd ci 瞠 twoi rodacy w czym takim uczestnicz?

Meloman1
    Ocena: 0 (glosow:12)
2014-09-12 22:07:43
Nie s i nie wstyd mi. Rozumiem sens tego obrz璠u i nie uwa瘸m go za co g逝piego. A gdybym nawet uwa瘸 go za co g逝piego, to i tak bardziej wstyd by這by mi za tych, kt鏎zy si z niego wy鄉iewaj w taki spos鏏 jak ty. Wydaje mi si, 瞠 mi璠zy nami jest w豉郾ie r騜nica cywilizacyjna. Ty chcesz ludzi, kt鏎zy my郵 inaczej od ciebie, izolowa, a przynajmniej wy鄉ia ich, poni篡 i o鄉ieszy. Ja nie.

jurek1102
    Ocena: 4 (glosow:14)
2014-09-12 22:37:45
Uwa瘸sz 瞠 ludzie uczestnicz帷y w tym cyrku to my郵? O czym oni my郵? Jak ksi康z pokropi to ryby b璠 lepiej bra造?

Meloman1
    Ocena: 0 (glosow:10)
2014-09-12 23:38:52
Napisa貫m ci: uwa瘸m, 瞠 jest mi璠zy nami r騜nica cywilizacyjna. Ty nale篡sz do cywilizacji, kt鏎a wsadza inaczej my郵帷ych do wi瞛ie, a przynajmniej szydzi z nich i poni瘸. I ma przy tym bardzo dobre mniemanie o sobie.

quguar
    Ocena: 2 (glosow:10)
2014-09-12 23:43:19
Przepraszam, ale o krowach oddaj帷ych mocz do 鈍i璚onego jeziora, to ja pierwszy napisa貫m!!! ;) W zwi您ku z tym- prosz wszelkie i wszelakie pretensje kierowa w moim kierunku, szanowni Katole :)

jurek1102
    Ocena: 2 (glosow:12)
2014-09-12 23:54:23
Melomanie ja zwyczajnie uwa瘸m 瞠 ludzie uczestnicz帷y w takich cyrkach to nie my郵. Nie wsadza bym ich do wi瞛ie tylko leczy.

Meloman1
    Ocena: 1 (glosow:11)
2014-09-13 00:00:11
Tak, wiem, leczy豚y ich przymusowo, izolowa, a w ko鎍u jednak wsadza do wi瞛ie. Ja z kolei uwa瘸m, 瞠 ty my郵isz bardzo, bardzo nieudolnie i do嗆 obsesyjnie. Przekr璚asz fakty, zmy郵asz, chlapiesz g逝poty bez zastanowienia, nie potrafisz zdoby si na obiektywizm. Moim zdaniem tw鎩 spos鏏 my郵enia jest niepor闚nanie bardziej szkodliwy ni spos鏏 my郵enia tych ludzi. Ale nie uwa瘸m, 瞠 powinno si ci leczy ani nic takiego. 砰j sobie, jak chcesz. Na tym polega ta r騜nica cywilizacyjna.

jurek1102
    Ocena: 1 (glosow:7)
2014-09-13 00:09:09
Meloman ale nie piszemy teraz o mnie tylko o tych szopkach. Wyt逝macz mi jak normalny my郵帷y cz這wiek mo瞠 uczestniczy w czym takim?

Meloman1
    Ocena: 4 (glosow:8)
2014-09-13 00:16:01
Jurku, pozw鏊, 瞠 ja sam b璠 decydowa, o czym pisz. Od pocz徠ku nie interesuje mnie to 鈍i璚enie, nie wiem nawet dok豉dnie, co to zdj璚ie przedstawia. Jest mi to kompletnie oboj皻ne. Pisz ca造 czas o bandzie oszo這m闚, z tob na czele, kt鏎ej z jakiego powodu strasznie przeszkadza, 瞠 s ludzie, kt鏎zy my郵 inaczej.

jurek1102
    Ocena: -1 (glosow:7)
2014-09-13 00:25:25
Skoro ci to nie interesuje to nie rozumiem po co si pod tym odzywasz... Domy郵am si 瞠 zwyczajnie temat tej wstawki jest ci niezbyt wygodny i zwyczajnie nie potrafisz go racjonalnie wyt逝maczy. To cos jak w ko軼iele.... S pytania kt鏎ych si nie zadaje i s tematy o kt鏎ych si nie rozmawia. Typowe :)

Meloman1
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-09-13 00:30:05
Masz na my郵i pytanie, sk康 wiesz, 瞠 "Ko軼i馧 jeszcze do niedawna g這si, 瞠 Ziemia jest p豉ska"? Zada貫m ci to pytanie z 10 razy i nie potrafi貫 si przyzna, 瞠 to wymy郵i貫. A odzywam si, bo nie interesuje mnie zdj璚ie, ale interesuj mnie nienawistne komentarze pod nim. Uwa瘸m je za bardzo smutne i nie chcia豚ym 篡 w cywilizacji, kt鏎 reprezentuj ludzie w ten spos鏏 my郵帷y.

Meloman1
    Ocena: 2 (glosow:8)
2014-09-13 00:42:00
Tutaj natomiast masz wyja郾ienie, o co najprawdopodobniej chodzi w tym zdj璚iu: www.opoka.org.pl/biblioteka/T/TA/TAL/sakramentalia_cz2.html. Je郵i nie zrozumiesz tego, co tam jest napisane, albo si z tym nie zgodzisz - to tak ju jest w 篡ciu, 瞠 s rzeczy, kt鏎ych nie rozumiemy albo si z nimi nie zgadzamy. Ale nie jest to pow鏚 do agresji, wyzwisk, przymusowego leczenia itd.

quguar
    Ocena: 4 (glosow:6)
2014-09-13 01:17:00
Mam nieodparte wra瞠nie, 瞠 @Meloman sko鎍zy tak, jak @gajcy - poka瞠 wreszcie swoje prawdziwe, katolickie oblicze :D

jurek1102
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-09-14 23:59:46
gajcy pokaza i ju go z nami niema :( A szkoda....

zielunahaluna
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-09-15 14:07:04
Jak to nie ma? Gdzie si podzia?

quguar
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-09-20 12:27:00
Biskup zabroni mu wypowiada si na wiocha.pl ;)

admin1944
    Ocena: 0 (glosow:8)
2014-09-12 18:38:39
TO NIE ABSURD - TO JUZ ZAAWANSOWANA TEPOTA UMYSLOWA - TU PSYCHOLOG JUZ NA NIC SIE NIE PRZYDA !!

antonio44
    Ocena: -1 (glosow:9)
2014-09-12 20:56:10
Po co im psycholog? Oni id do ksi璠za. Jak w ka盥ej mitologii by豉 jaka wyrocznia tak i w tej ju jest tylko r騜nica polega a tym, 瞠 w ich pysza趾owatym mniemaniu "oni" wiedz wszystko i oczywi軼ie s nieomylni i bez skazy.

witawu
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-09-12 17:19:47
To ju jaka plaga.

grzegorz72-32
    Ocena: -1 (glosow:5)
2014-09-12 17:14:49
niech kiecol po wodzie pojdzie

zibi64
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-09-12 16:58:12
Jak wida na zdj璚iu jeden baran ju ostrzy穎ny

payperday
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-09-12 15:54:29
komentarz usuni皻y przez moderatora

stary.kocur
    Ocena: -2 (glosow:6)
2014-09-12 15:13:35
I teraz ryby b璠 w aureolach p造wa, a 瘸by 瞠gna sie przez jedzeniem.

pacek98
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-09-12 15:02:47
"Co 豉ska" czyni cuda =)

quguar
    Ocena: -2 (glosow:6)
2014-09-12 14:59:15
Ciekawe, jakie zakl璚ie wypowiedzia szaman... Mo瞠 " Oczyszczam ci, jezioro, z grzechu pierworodnego" ? ;)))

simtrix
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-09-12 14:51:08
PUBLIKA DOPISAx :]

bubala
    Ocena: -1 (glosow:11)
2014-09-12 13:59:07
Qurwa ! Je瞠li ten ich B鏬 istnieje to napier.dala 豚em o drzwi do tego rajowego grajdo豉, 瞠 tacy debile reprezentuj jego interesy na ziemi. Nie do嗆, 瞠 musi toczy mordobije z Mahometem to jeszcze na dole robi mu siar na pot璕. A teraz ciemna swo這cz minusowa, bo mnie to strasznie zaboli i z rozpaczy zasram zbroj po he軛.

jurek1102
    Ocena: -3 (glosow:5)
2014-09-12 14:32:31
Masz grzech :)

gonsallo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-09-22 12:21:21
a do czego mu Tw鎩 grzech potrzebny? Trzymaj go sobie. :)

MrBrooks
    Ocena: 4 (glosow:6)
2014-09-12 13:47:59
Czyli jak kto b璠zie op皻any i si "wypluska" to sp這nie albo b璠zie bardzo cierpia?

quguar
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-09-12 13:55:23
Sp這n tylko atei軼i i antykleryka這wie. Op皻ani, za drobn op豉t, zostan oczyszczeni z szatana i wszelakich demon闚.

Rexica
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-09-12 13:45:05
Boje si pomy郵e co ten ksi康z sobie my郵i, 鈍i璚帷 k徙ielisko..:-\

quguar
    Ocena: 1 (glosow:7)
2014-09-12 13:47:50
My郵i o dzieciach ?

Rexica
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-09-12 14:02:04
Nie...liczy ile os鏏 mo瞠 sie utopi i ile na tym zarobi :)

quguar
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-09-12 13:39:17
Przylezie krowa z pastwiska, zleje si do 鈍i璚onego jeziora i profanacja gotowa ;)

jurek1102
    Ocena: 3 (glosow:9)
2014-09-12 13:41:12
No co ty... Postawi tabliczk z informacj 瞠 to 鈍i皻a woda i krowa wyszczy si na brzegu (o ile brzeg te nie jest po鈍i璚ony)

quguar
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-09-12 13:46:31
Tak sobie pomy郵a貫m, 瞠 skoro woda jest po鈍i璚ona, to mo瞠 krowy przechodz "suchymi kopytami" na drugi, nie po鈍i璚ony brzeg i tam szcz ? :)

jurek1102
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-09-12 14:38:52
Krowa wchodz帷 do takiej wody z pewno軼i zm闚i pacierz :)
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Taka sytuacja
  •  Taka prawda
  •  Takie
  •  S pewne prawdy uniwersalne.


Wszystkie absurdy w serwisie s generowane przez u篡tkownik闚 serwisu i jego w豉軼iciel nie bierze za nie odpowiedzialno軼i.
Je瞠li uwa瘸sz, 瞠 kt鏎e zdj璚ie wykorzystano bez twojej zgody to mo瞠sz skorzysta z linku "Zg這 nadu篡cie" kt鏎y znajduje si pod ka盥ym zdj璚iem.
X

POLITYKA PRYWATNO列I SERWISU WIOCHA.PL



POLITYKA PRYWATNO列I

Na naszych stronach u篡wamy technologii plik闚 cookie w celu personalizowania tre軼i i reklam oraz analizowania ruchu na stronach. W ten sam spos鏏 technologi t wykorzystuj r闚nie Zaufani partnerzy OF.PL Sp. z o.o. kt鏎zy tak瞠 chc serwowa reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Ponadto pliki cookie u篡wane s do przechowywania informacji o zalogowanym u篡tkowniku w zwi您ku z czym nie jest mo磧iwe zalogowanie si do serwisu bez akceptacji Polityki Prywatno軼i. U篡tkownik kt鏎y nie loguje si na stronie a jedynie j przegl康a mo瞠 wy陰czy u篡wanie plik闚 cookie dla naszej witryny. Zapoznaj si z poni窺zymi informacjami przed przej軼iem do serwisu.

RODO
Od dnia 25 maja 2018 r. obowi您uje Rozporz康zenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony os鏏 fizycznych w zwi您ku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep造wu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (okre郵ane popularnie jako "RODO"). RODO obowi您ywa b璠zie w identycznym zakresie we wszystkich krajach Unii Europejskiej, a wi璚 tak瞠 w Polsce i wprowadza szereg zmian w zasadach reguluj帷ych przetwarzanie danych osobowych, kt鏎e b璠 mia造 wp造w na wiele dziedzin 篡cia, w tym na korzystanie z us逝g internetowych.

Czym s dane osobowe ?
Dane osobowe to, zgodnie z RODO, informacje o zidentyfikowanej lub mo磧iwej do zidentyfikowania osobie fizycznej. W przypadku korzystania z naszego serwisu tak dan jest Tw鎩 adres e-mail oraz klucz sesji. Dane takie wykorzystywane s przez witryn tylko gdy u篡tkownik zdecyduje si na rejestracj w serwisie. Twoje dane, w ramach naszych us逝g, przetwarzane b璠 wy陰cznie w przypadku posiadania przez nas lub inny podmiot przetwarzaj帷y dane jednej z dopuszczonych przez RODO podstaw prawnych i wy陰cznie w celu dostosowanym do danej podstawy. Twoje dane przetwarzane b璠 do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania - czyli w przypadku udzielenia zgody do momentu jej cofni璚ia, ograniczenia lub innych dzia豉 z Twojej strony ograniczaj帷ych t zgod.

Przetwarzanie i przekazywanie danych.
Twoje dane b璠zie przetwarza OF.PL Sp. z o.o z siedzib w Dabrowie G鏎niczej, ul. Rejtana 20, oraz nasi partnerzy, je郵i wyrazisz im zgod, ale mog by one r闚nie powierzone do przetwarzania innym podmiotom. W ka盥ym takim przypadku przekazanie danych nie uprawnia ich odbiorcy do dowolnego korzystania z nich, a jedynie do korzystania w celach wyra幡ie wskazanych przez OF.PL Sp. z o.o. lub naszego zaufanego partnera. Przekazywanie danych ma miejsce na og馧 w przypadku wsp馧pracy z podwykonawc (np. agencj marketingow) lub us逝godawc (np. dostawc us逝g przechowywania danych). W ka盥ym przypadku przekazanie danych nie zwalnia przekazuj帷ego z odpowiedzialno軼i za ich przetwarzanie. Dane mog by te przekazywane organom publicznym, o ile upowa積iaj ich do tego obowi您uj帷e przepisy i przedstawi odpowiednie 膨danie, jednak nigdy w innym przypadku.

OF.PL sp. z o.o. zobowi您uje si nie przekazywa Twoich danych podmiotom trzecim do wykorzystania w celu wysy豉nia ofert marketingu bezpo鈔edniego czyli tzw. spamu reklamowego.

Cookies
Na naszych stronach internetowych i w aplikacjach u篡wamy technologii, takich jak pliki cookie, local storage i podobnych s逝膨cych do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych w celu personalizowania udost瘼nianych tre軼i i reklam oraz analizowania ruchu na naszych stronach. W ten spos鏏 technologi t wykorzystuj r闚nie nasi Zaufani Partnerzy, tacy jak Google Inc., Facebook Inc.,TradeDoubler AB, Media Impact Polska Sp. z o.o., Stroer Digital Operations Sp. z o.o., Adform A/S, Internetowy Dom Mediowy NET S.A., YieldRiser Sp z o.o., Digital Avenue Sp馧ka Akcyjna, MEDIAFARM Sp. z o.o., Onnetwork Sp. z o.o., Adinplay HQ, adrino Sp. z o.o., MultiChanel Network Sp. z o.o. oraz inne firmy kt鏎e tak瞠 chc serwowa reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Cookies to dane informatyczne zapisywane w plikach i przechowywane na Twoim urz康zeniu ko鎍owym (tj. Tw鎩 komputer, tablet, smartphone itp.), kt鏎e przegl康arka wysy豉 do serwera przy ka盥orazowym wej軼iu na stron z tego urz康zenia, podczas gdy odwiedzasz r騜ne strony w Internecie.

Witryny stosuj cookies, w celu:
- 鈍iadczenia us逝g,
- dostosowania zawarto軼i Witryn do urz康zenia ko鎍owego U篡tkownika, zapami皻ywania indywidualnych ustawie U篡tkownika i optymalizacji korzystania z Witryn
- poprawy bezpiecze雟twa, poprzez kontrol nadu篡 w procesie korzystania z Witryn,
- uzyskiwania zbiorczych, anonimowych danych statystycznych, aby ulepsza funkcjonalno嗆 Witryn,
- utrzymania sesji U篡tkownika (dotyczy Witryn z opcj logowania si U篡tkownik闚), aby U篡tkownik nie musia, na ka盥ej stronie Witryny ponownie wpisywa loginu i has豉,
- umo磧iwienia korzystania z podstawowych funkcjonalno軼i Witryn (np. zapami皻ywanie kolejno odwiedzanych stron w celu ich przywr鏂enia na "膨danie" U篡tkownika)
- reklamowym i marketingowym, aby dostosowa do preferencji U篡tkownika tre軼i reklam oraz tekst闚 wy鈍ietlanych na Witrynach jak i poza nimi.

W celu 豉twego zarz康zania plikami cookie, nale篡 wybra preferowan przegl康ark i post瘼owa zgodnie z instrukcjami:
Internet Explorer
Firefox
Chrome
Opera
Safari
Znajdziesz tam tak瞠 informacj o tym jak zmieni ustawienia przegl康arki, by ograniczy lub wy陰czy funkcjonowanie plik闚 cookies itp. oraz jak usun望 takie pliki z Twojego urz康zenia.

Z Polityk Prywatno軼i Google mo積a zapozna si tutaj.
Z zasadami Facebook'a dotycz帷ymi gromadzenia i wykorzystania danych mo積a zapozna si tutaj.

Pliki cookies zwi您ane z badaniem efektywno軼i kampanii reklamowej w sieci Google AdWords lub Google Display Network pobieraj dane wykorzystuj帷 oprogramowanie Google Analytics. Zachowana zostaje gwarancja anonimizacji numeru IP u篡tkownik闚 witryny, przez co rozumie si zapewnienie u篡tkownikowi ca趾owitej anonimowo軼i.

Twoje uprawnienia
Zgodnie z RODO przys逝guj Ci nast瘼uj帷e uprawnienia wobec Twoich danych i ich przetwarzania przez nas oraz naszych partner闚:
- 膨danie dost瘼u do Twoich danych
- 膨danie sprostowania Twoich danych
- 膨danie usuni璚ia Twoich danych
- 膨danie przetwarzania Twoich danych
- 膨danie przeniesienia Twoich danych
- sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych
- 膨danie niepodleganiu decyzji opartej wy陰cznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
Uprawnienia powy窺ze przys逝guj tak瞠 w przypadku prawid這wego przetwarzania danych przez administratora.
U篡tkownik witryny mo瞠 przegl康a, usuwa, modyfikowa oraz przenosi dane w opcjach przegl康arki jak r闚nie mo瞠 tam wybra opcj wy陰czenia stosowania plik闚 cookie dla witryny.

U篡tkownik witryny posiadaj帷y zarejestrowane konto na witrynie mo瞠 uzyska dost瘼 do danych w opcji: "Moje konto" gdzie ma mo磧iwo嗆 przegl康ania oraz modyfikacji danych. Poniewa nie jest mo磧iwe logowanie si do serwisu bez wyra瞠nia zgody na poni窺z Polityk Prywatno軼i u篡tkownik posiadaj帷y zarejestrowane konto kt鏎y nie wyra瘸 zgody na przetwarzanie danych osobowych winien zamkn望 swoje konto. Zamkni璚ie konta jest r闚noznaczne z usuni璚iem zwi您anych z nim danych osobowych oraz zaprzestaniem ich przetwarzania. Aby zamkn望 konto nale篡 zalogowa si na witryn (wyra瘸j帷 tymczasowo zgod na Polityk Prywatno軼i tylko dla celu przetwarzania danych w celu zamkni璚ia konta) oraz wys豉 膨danie zamkni璚ia konta korzystaj帷 z formularza kontaktowego do kt鏎ego odno郾ik znajduje si na dole strony. Mo積a tak瞠 wys豉 wiadomo嗆 z adresu e-mail kt鏎y jest powi您any z kontem u篡tkownika na witrynie. Po weryfikacji 膨dania konto zostanie zakmni皻e a przetwarzane dane usuni皻e.

Wyjasnienia odno郾ie Twoich praw zwi您anych z danymi zbieranymi przez Google Inc. i Facebook Inc. znajduj si w ich politykach prywatno軼i do kt鏎ych linki podano w akapicie powy瞠j.

Zgoda
Je瞠li nie wyra瘸sz zgody na przetwarzanie Twoich danych wy陰cz obs逝g cookie na naszej witrynie lub je瞠li jeste zarejestrowanym u篡tkownikiem wy郵ij wiadomo嗆 z 膨daniem zamkni璚ia konta tak jak opisano powy瞠j.

REGULAMIN


Strona Wiocha.pl przeznaczona jest dla os鏏, kt鏎e maj dosy absurdu jaki szerzy si w Internecie.
Strona nie ma zamiaru nikogo obra瘸, ani narusza czyich d鏏r.
Je瞠li komu nie podoba si nasza idea to przepraszamy i nie zach璚amy do odwiedzania naszych stron.

Wszystkie absurdy w serwisie s dodawane przez u篡tkownik闚 serwisu i jego administrator nie bierze za nie odpowiedzialno軼i.
Za wszelkie Materia造 dodane na stron odpowiada tylko i wy陰cznie osoba kt鏎a go doda豉. Je瞠li znajdziesz swoj w豉sno嗆 na profilu innej osoby, skontaktuj si z ni osobi軼ie. Redakcja Wiochy nie b璠zie rozstrzyga豉 kto jest w豉軼icielem materia堯w, poniewa nie ma do tego ani 鈔odk闚 ani uprawnie. Od tego jest s康 i tam nale篡 kierowa oskar瞠nia dotycz帷e kradzie篡 zdj耩, film闚 czy innych materia堯w pami皻aj帷, 瞠 fa連zywe oskar瞠nie jest karane. W przypadku znalezienia na stronie wpisu naruszaj帷ego prawo mo積a wys豉 informacje o takim naruszeniu korzystaj帷 z linku "Zg這 nadu篡cie" lub formularza kontaktowego na dole strony. Wszystkie takie informacje s rozpatrywane przez administrator闚 strony w ci庵u 48 godzin od momentu zg這szenia. Domagaj帷 si usuni璚ia zdj璚ia nale篡 przes豉 orygina zdj璚ia lub w inny spos鏏 potwierdzi prawa do materia逝. Tylko zg這szenia zawieraj帷e takie po鈍iadczenia b璠 uznane za wiarygodne w my郵 artyku逝 14 Ustawy o 安iadczeniu Us逝g Drog Elektroniczn. W przypadku uznania wiarygodno軼i zg這szenia dost瘼 to takiego absurdu zostanie zablokowany.

Aby doda absurd najpierw musisz si zarejestrowa w serwisie. Rejestracja i korzystanie z serwisu jest darmowe. Korzystanie z serwisu jako u篡tkownik zarejestrowany wymaga wyra瞠nia zgody na przetwarzania danych opisanych w znajduj帷ej si poni瞠j Polityce Prywatno軼i.

Absurdy mo積a dodawa w o鄉iu kategoriach:

wiocha na naszej klasie
wiocha w polityce
wiocha na facebooku
wiocha na fotka.pl
moto wiocha
video Wiocha
鄉ieszna Wiocha
inne nieskategoryzowane wiochy.

Zamieszczony absurd powinien by opatrzony opisem i komentarzem bez u篡cia wulgaryzm闚 i s堯w og鏊nie uznawanych za obra幢iwe. Opis i komentarz powinien ubawi u篡tkownik闚 strony do 貫z.
Na stronie u篡tkownicy mog umieszcza materia造, tylko po uprzednim zakryciu wszelkich adres闚 internetowych oraz danych osobowych u篡tkownik闚, kt鏎e dopu軼i造 si absurdu. Dane mo積a pozostawi jedynie w przypadku dzia逝 "Wiocha w polityce" pod warunkiem, 瞠 dotycz os鏏 wykonuj帷ych funkcje publiczne.
Wszystkie absurdy nie b璠帷e wioch (w szczeg鏊no軼i zatytu這wane: "Mo瞠 to nie wiocha" lub podobnie) b璠 usuwane. To samo dotyczy absurd闚 prosz帷ych o g這sy lub polubienia.

Surowo zabronione jest dodawanie zdj耩 pornograficznych, reklam, zdj耩 przerobionych w celu obra瘸nia os鏏 na nich si znajduj帷ych, zdj耩 nawo逝j帷ych do przemocy, zdj耩 roznegli穎wanych dzieci.

Dodatkowo usuni皻e mog by absurdy:
- powtarzaj帷e si lub bardzo podobne a nie wnosz帷e nic warto軼iowego.
- opisane sprzecznie z zasadami polskiej pisowni
- nieprawid這wo przypisane do kategorii
- niezgodne z szyderczym charakterem strony

Po dodaniu absurdu trafia on do poczekalni, gdzie jest oceniony przez u篡tkownik闚 serwisu. Im wy瞠j oceniony jest dany absurd, tym wi瘯sza ma szanse na trafienie na stron g堯wn.
Dop鏦i dodany absurd znajduje si w poczekalni, mo瞠sz zmieni jego opis, lub komentarz. Ka盥y absurd mo瞠 by oceniany i komentowany przez innych zarejestrowanych u篡tkownik闚 serwisu. Zawsze b璠ziesz wiedzia co inni o nim s康z.
Absurdy nisko ocenione przenoszone s do archiwum. Postaraj si aby Tw鎩 absurd zosta jak najlepiej oceniony.

Administrator witryny mo瞠 ograniczy ilo嗆 mo磧iwych do dodania przez jednego u篡tkownika materia堯w zar闚no og鏊nie jak i w konkretnej kategorii. W szczeg鏊no軼i dotyczy to kategorii "wiocha w polityce".
Komentarze dodawane przez u篡tkownik闚 nie mog zawiera adres闚 internetowych oraz by obra幢iwe dla innych u篡tkownik闚 strony lub os鏏 trzecich. Wszystkie dodane wpisy i materia造 musz by zgodne z prawem. W przypadku podejrzenia naruszenia prawa Administrator ma prawo usun望 wpis. Administrator witryny mo瞠 zablokowa u篡tkownika, kt鏎y nie stosuje si do regulaminu, na okre郵ony czas lub bezterminowo. Blokowane s tak瞠 konta zak豉dane jedynie w celu zak堯cania korzystania ze strony innym u篡tkownikom poprzez ich obra瘸nie, powielanie tych samych wpis闚 lub inne zachowania niezgodne z ide strony.  

Ka盥y u篡tkownik mo瞠 przekszta販i swoje konto w konto VIP.
Co daje konto VIP:

- ca趾owity BRAK REKLAM na wiocha.pl
- dodawanie komentarzy BEZ U玆CIA TOKENA
- je瞠li nie jeste trollem to mo瞠sz doda 2 RAZY WI犴EJ komentarzy
- mo瞠sz doda 2 RAZY WI犴EJ absurd闚 dziennie
- konto u篡tkownika wyr騜nione ikon przy absurdach, komentarzach oraz w karcie u篡tkownika


Regulamin mo瞠 w ka盥ej chwili zosta zmieniony lub poprawiony w celu dostosowania do aktualnych warunk闚 prawnych i technicznych o czym u篡tkownicy zostan poinformowani. Poprawki estetyczne (wygl康, kolor, liniatura, poprawienie b喚du stylistycznego itp) nie s uznawane za zmian regulaminu.
Maj帷 na wzgl璠zie dobro wi瘯szo軼i U篡tkownik闚, redakcja Wiochy z przyjemno軼i i bardzo skutecznie wsp馧pracuje z wszelkimi organami 軼igania (policja, prokuratury, s康y) w celu eliminowania dowcipnisi闚, podszywaczy i fa連zywych "w豉軼icieli zdj耩", psuj帷ych reputacj, dobry klimat i mi陰 atmosfer zabawy.


Obowi您kiem ka盥ego u篡tkownika jest znajomo嗆 aktualnego regulaminu.
Zak豉daj帷 sw鎩 Profil potwierdzasz, 瞠 bezspornie i w pe軟i 鈍iadomie zgadzasz si ze wszystkimi punktami Regulaminu i Polityki Prywatno軼i.



AKCEPTUJ
NIE TERAZ


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400