Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
jurek1102  14-09-13, 10:13 Zgłoś
+ 173 -
Dodano: 2014-09-13, 10:13:59   przez: jurek1102
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 173  Zgłoś nadużycie
148
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  41 Polaków wyrzuconych z belgijskiego samolotu
  •  Biedna kobieta, woła o pomoc
  •  Jeszcze troszkę i Macierewicz
  •  Dzwoni facet do sejmu
Ukryj komentarze(96)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
pajakpajak
    Ocena: 32 (glosow:72)
2014-09-14 01:06:07
Nie będę teraz wnikał w meandry języka angielskiego, ja Tobie tylko przetłumaczyłem znaczenie konkretnych słów, z tym nie możesz polemizować bo taka jest prawda, a "ideologia" gender to patologia i promowanie zboczeń w tym pedofilii, trans etc... Dalszą wymianę zdań w temacie co jest zboczeniem a co nie jest uważam za stratę czasu. Dla mnie trans, pedał, pedofil to zboczeniec i koniec.

fwio
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-09-22 15:06:16
największa patologia to lewactwo...

Cytro
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-09-18 22:41:00
A która małpa by ją chciała?

uFo125
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-09-16 07:37:19
OOO widać kampania ruszyła POlaczki w natarciu chociaż partii tej pani też nie znoszę

bruner
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-09-16 07:13:42
Jak tacy dojdą do władzy to państwo polskie nie wiele będzie się różniło od państw islamskich , tyle tylko że głupia religia inna

magicm79
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-09-15 21:09:23
nie jestem za pisem czy po ale zawsze przeciw dewiacjom a gender promuje dewiacje wiec drodzy niedouczeni gimbusi i hejterzy spac! kolejna sprawa jest to ,ze ta baba jako jedna z nielicznych a prawo byc poslanka bo jest przygotowana merytorycznie do kazdej dyskusji pod katem prawnym i konstytucje zna jak mmalo kto , szczegolnie debilki od plikota etc.

Samwise_Gamgee
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-09-17 05:18:57
wrzaski i wyzwiska to nie jest przygotowanie merytoryczne głąbie

Atana
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-09-15 21:03:12
Nie mam w zwyczaju robić seksistowskich uwag ale w jej przypadku to się samo ciśnie: chłopa, chłopa jej trza :)

pioplo1
    Ocena: -3 (glosow:7)
2014-09-15 17:33:52
Dla tej pani i jej podobnym oszołomom z pis-u pokój w psychiatryku już czeka.Lekarze już ostrzą sobie pazurki na tak ciężkie przypadki medyczne.

DkNG
    Ocena: 1 (glosow:9)
2014-09-15 14:15:50
stara, samotna i bezdzietna prukwa naucza innych jakie mają być ich dzieci i związki... równie dobrze ślepy mógłby mnie uczyć rysować, głuchy grać na fortepianie a kaczyński kultury osobistej i tolerancji... to właśnie osoby pokroju tej nawiedzonej wiedźmy są prawdziwymi pasożytami w sejmie bo nie dość że nie robią nic pożytecznego to jeszcze robią rzeczy kompletnie niepotrzebne, będące wyrazem ich nieszczęścia i kompulsywnej potrzeby narzucania innym swojego chorego zdania

wahoo1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-09-15 13:34:19
Odp do tytułu: Osoby tego samego pokroju.

kocurxtr
    Ocena: 4 (glosow:8)
2014-09-15 11:50:17
Krycha jest dowodem na to, że do takiego związku już doszło...

siak
    Ocena: -5 (glosow:5)
2014-09-15 11:45:16
krysia jest przeciw gender, wiec nie robi sobie nadziei. ale jureczku wyglada na to, ze ty tesknisz za gorylem, co?

Andy1313
    Ocena: 0 (glosow:8)
2014-09-15 08:55:38
Dla mnie Pawłowicz, Grodzka, Rafalala, Kaczynski, i inne tego typu wybryki natury powinno sie w cyrku pokazywac, a nie w TV. Dla tego bylem, jestem i będę za aborcją !

sagem3
    Ocena: -2 (glosow:4)
2014-09-15 09:58:46
Kaczyński? ty chyba jesteś kon_Donek z pół_Tuska

Andy1313
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-09-16 09:53:47
sagem3 Mierny poziom twego wpisu nie skłania mnie do polemiki z tobą. {mam duże obawy czy zrozumiałeś co do ciebie napisałem}.

sztkpch
    Ocena: 5 (glosow:11)
2014-09-15 08:45:04
i tu ma rację, nie lubię jej ale wolą ją niż palikota tańczącego z bęgowskim

manamanam
    Ocena: 1 (glosow:7)
2014-09-15 08:39:14
Najlepsze jest to, że prawie 99% ludzi, którzy używają tego słowa, nie mają zielonego pojęcia, jakie jest jego znaczenie.

szulcik
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-09-15 07:13:06
Sprzeciw promowania pedałów i pedofilii ! Sprzeciw gender !

Ziomek_Anqul
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-09-21 21:58:45
A po co promować? Trzeba powiedzieć jasno że pedofile to zło ale homoseksualiści to normalna orientacja. Dobranoc

prarock
    Ocena: 4 (glosow:6)
2014-09-15 05:44:12
Może przesadziła ale gender to promowanie dewiacji.

humer
    Ocena: 1 (glosow:7)
2014-09-14 23:00:22
Ten goryl musiałby być ślepy, a przynajmniej słabo widzący.

Antek999
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-09-14 22:48:57
Tylko gwoli przypomnienia - w 2008 roku hiszpański socjalistyczny rząd zagwarantował małpom prawa człowieka.

grog
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-09-14 21:41:52
pajak skad wytrzasnales te bzury o tlumaczeniu gender, ze to oznacza "plci", chrystusie z broadwayu?

mikolaj_pl
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-09-14 21:29:34
jurku zareagowałeś na te stwierdzanie Pawłowicz jakoś tak dziwnie przesadnie. Powiedział bym nawet, że personalnie.

mikolaj_pl
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-09-14 21:26:40
komentarz usunięty przez użytkownika

antony
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-09-14 20:44:33
Francuski homoseksualista Jean-Pier-Delaume Myard udzielił wywiadu włoskiej gazecie katolickiej „La Nuova Bussola Quotidiana”. Powiedział, że „wyłącznym celem” ruchu na rzecz „praw gejów” jest „zniszczenie rodziny”.Ruch LGBT redukuje homoseksualizmów do ich tożsamości seksualnej. To jest obelga... która tak naprawdę prowadzi do nierówności” – stwierdził i dodał, że homoseksualiści chcą być po prostu „kobietami i mężczyznami”, a ich seksualna orientacja dotyczy wyłącznie ich p

kbrowarek
    Ocena: -6 (glosow:8)
2014-09-14 20:23:47
Pawłowicz i tak wyglada jak małpa wspolczuje jej mezowi

grog
    Ocena: -2 (glosow:6)
2014-09-14 21:37:12
ten babochlop nie ma meza I sie nie dziwie

mirek-s11
    Ocena: 4 (glosow:8)
2014-09-14 20:13:06
Gimbusy górą!!! Nie mają pojęcia o co chodzi a już walą hejty. Uczcie się barany bo Google tumanom nie wyjaśni wszystkiego. Jest z PIS-u? Nie cierpię!!! Ale tu zgadzam się w 100% Jak powiedział dziadek Józef P. "Polacy to naród wspaniały, tylko ludzie qrwy"

liriel_baenre
    Ocena: 6 (glosow:10)
2014-09-14 20:01:59
Jeśli ona sprawi, że ta parada dziwactw seksualno-cholera-wie-jakich, to się poświęcę i ją poprę.

kbrowarek
    Ocena: -6 (glosow:10)
2014-09-14 20:25:26
Jak ja poprzesz to sie k..urwa lecz de..bilu

kazsu
    Ocena: -4 (glosow:8)
2014-09-14 19:33:53
Ciekawe dlaczego powinna się leczyć na nogi........

zoth
    Ocena: 5 (glosow:17)
2014-09-14 19:26:35
niech mi ktos wytlumaczy dlaczego jest po niej taki pojazd jak babka ma normalne poglady, jest z pisu i ch im w dupe ale ona sama gada madrze, kazdy kto ja krytykuje musi byc zasranym pedalem

makrelson
    Ocena: -1 (glosow:9)
2014-09-14 19:08:49
po ch@j jej goryl,przecież ma gromnice.

Miodoslaw
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-09-14 19:02:41
Może być zawiedziona, penisy goryli mają do 5 cm :-( ... :-D

kermitttt
    Ocena: 10 (glosow:18)
2014-09-14 18:35:25
Tutaaj ciężko się z nią nie zgodzić. Promując jakieś wynaturzenia wspieramy wszystkie inne. Pedofile, czy zoofile też zechcą niedługo zostać uznani za orientację.

sebkop
    Ocena: -1 (glosow:11)
2014-09-14 17:50:20
Takie straszydło to po 22 powinni pokazywać, znów mi nie stanie przez tydzień, na widok tego tępego babska.

jacek.jacek
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-09-14 18:30:09
wal do seksuologa....

sebkop
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-09-15 11:48:31
Polecisz jakiegoś dobrego od was z seminarium?

grzelaktomasz
    Ocena: -1 (glosow:9)
2014-09-14 16:39:27
Ja bym ją wysłał do Pakistanu niech się tam produkuje

bezpieczna123
    Ocena: -3 (glosow:17)
2014-09-14 03:13:00
Poslanka moze nie lubiec gender bo wg niego powinna rodzic dzieci, miec meza i na pewno nie pchac sie do polityki, mogla by byc przedszkolanka co najwyzej.

Elbing
    Ocena: -1 (glosow:5)
2014-09-14 00:58:28
Chyba koczkodan...

bezpieczna123
    Ocena: -11 (glosow:17)
2014-09-13 22:37:36
Zwiazek czlowieka (kobiety) z malpa (mezczyzny) jest juz dosc powszechny. Poslanka nie ma to nie wie:)

Nick-T_00
    Ocena: 7 (glosow:9)
2014-09-14 21:04:24
To już wiem czemu masz ksywkę bezpieczna. Faceci trzymają się od ciebie z daleka i stąd ta nienawiść do mężczyzn. Pewnie gdybym cię w nocy spotkał to bym ci portfel na kiju oddał.

prarock
    Ocena: 5 (glosow:5)
2014-09-15 05:52:20
bezpieczna skąd ta złość? czy ci twój tata do wanny przypadkiem nie właził.

PaulinaO123
    Ocena: -3 (glosow:5)
2014-09-15 13:34:56
Odczepcie się pajace od dziewczyny!!!Nie traktuj poważnie tych trolli szkoda nerwów.

bezpieczna123
    Ocena: -3 (glosow:3)
2014-09-15 22:58:51
udez w stol a nozyce sie odezwa hehe nienawisc? a kogo ja nienawidze? @paulina, ja na troli jak magnes, zawsze sie zlatuja :)

zielunahaluna
    Ocena: -1 (glosow:13)
2014-09-13 15:58:08
desperatka! :D Ale ma kobieta nadzieję jeszcze.

MrBrooks
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-09-13 13:47:44
komentarz usunięty przez użytkownika

kostrogaj
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-09-13 13:12:56
to widać....patrząc na to foto...

TempyCh
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-09-13 12:16:32
Nie, Krysia robi sobie nadzieję, że weźmie ją jakiś człowiek xD

thor102
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-09-13 10:56:27
chyba pijany goryl

grog
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-09-14 21:50:09
goryl tyle nie wychleje

klotylda601
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-09-13 10:37:20
No ta Pani to na pewno źle bez względu na opcje .

vacarius
    Ocena: -15 (glosow:23)
2014-09-13 10:36:54
Ona nawet nie wie co to słowo oznacza. Gender to z angielskiego płeć. Czyli słowo gender oznacza różnorodność płciową. Czy według tej głupiej baby podział na płeć żeńska i męską jest zła? Czy według prawicy ma być jedna płeć? Może ona jest jednopłciowa dlatego nie ma ani faceta ani baby bo ma siebie samą.

Nasi
    Ocena: 3 (glosow:11)
2014-09-13 10:36:54
Araby już dawno zaakceptowały politykę gender i mogą kozy ru/chać na śmierć :P

Nasi
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-09-13 10:38:07
lewica też chce :D A prawica nie chce by lewica robiła sobie dobrze... :D ale cyrk :P

pajakpajak
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-09-13 11:39:53
komentarz usunięty przez użytkownika

pajakpajak
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-09-13 11:44:29
komentarz usunięty przez użytkownika

pajakpajak
    Ocena: 2 (glosow:12)
2014-09-13 11:45:45
Akurat po angielsku płeć to sex, a gender to w dosłownym tłumaczeniu to "płci".

pajakpajak
    Ocena: 4 (glosow:12)
2014-09-13 11:46:58
urwa piszę pod tym cepem vacariusem a wchodzi pod Tobą.

kawalrafala
    Ocena: -1 (glosow:17)
2014-09-13 13:46:31
Właśnie genderowcy chcą zatarcia granic między płciami (po angielsku sex), a takie lewaki jak ty chcą doprowadzić do legalizacji związków homo, pedofilii i zoofilii (i innych -filii). Wg was wszyscy którzy cenią sobie normalność są zacofani.

Antek999
    Ocena: 4 (glosow:8)
2014-09-13 15:01:45
Albo udajesz idiotę albo nim jesteś. Sprawdź sobie w wiki czym jest "gender". I według kogo nie ma płci biologicznej.

bezpieczna123
    Ocena: 2 (glosow:14)
2014-09-13 22:35:45
w angielskim i gender i sex oznaczaja "plec" tyle ze sex odnosi sie co cech fizycznych ktore roznia kobiety od mezczyzn (budowa ciala, funkcje rozrodcze, barwa glosu itd), a "gender" odnosi sie do cech niefizycznych a roznic kulturowych, jak na przyklad kobieca troskliwosc, meska odwaga itp. Samo uzycie slowa gender a nie "sex" oznacza ze nikt nie ma zamiaru zacierac roznic fizycznych miedzy plciami a bardziej te przenosne.Bez obaw, nikt z nas obojnakow nie zrobi, chodzi tylko o pozbycie sie stereotypow na temat plci, bo czasy sie zmienily i juz sa nieadekwatne.

bezpieczna123
    Ocena: -3 (glosow:9)
2014-09-13 22:41:58
gender nie oznacza plci zenskiej czy meskiej, oznacza podzial na kobiecosc i meskosc. jest zasadnicza roznica. nie kazda kobiete cechuje kobiecosc i nie kazdy mezczyzna zachowuje sie po mesku, trudno to po polsku wyjasnic bo nie mamy osobnego slowa na angielskie gender.

pajakpajak
    Ocena: -1 (glosow:15)
2014-09-13 23:46:10
Po angielsku sex to płeć, tak jak piszesz, a gender to "płci" (odmiana) gender to patologia wszelkiej maści zboczenia na pedofilii kończąc. Może nie mamy "osobnego" słowa na określenie gender, za to mamy kilka które ilustrują je dość wyraźnie; patologia, zboczenie, spedalenie, dewiacja,pedofilia. Nasz język jest po prostu zbyt bogaty do angolskiego, w którym you to ty i tak samo pan ;) Oczywiście mowa tu o pan w sensie "pan poda" a nie pan ziemski.

bezpieczna123
    Ocena: 1 (glosow:13)
2014-09-13 23:52:15
pajak a od kiedy w angielskim odmienia sie rzeczowniki przez przypadki? wez no wpisz w google "difference between sex and gender" i ci sie pokarze ladnie roznica. gender rowniez oznacza rodzaj meski, zenski i nijaki w gramatyce - nie uzywa sie wtedy slowa sex.

bezpieczna123
    Ocena: 1 (glosow:7)
2014-09-13 23:54:36
gender jako taki dzieli zachowania na meskie czyli walecznosc i kobiece czyli opiekunczosc czy placzliwosc - gdzie ty w tym widzisz pedofilie czy zboczenie to ja nie wiem.

jurek1102
    Ocena: -3 (glosow:19)
2014-09-14 00:10:31
ppajak widzi zboczenia w lustrze :)

bezpieczna123
    Ocena: -6 (glosow:14)
2014-09-14 00:13:36
zmien ten awatar bo mnie szlag trafia jak te gebe widze - choc nie znam sie na polityce ale sam widok wyjatkowo dziala mina nerwy.

jurek1102
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-09-14 00:15:02
Dla ciebie wszystko :)

bezpieczna123
    Ocena: -4 (glosow:10)
2014-09-14 00:17:11
smolensk k**wa!

jurek1102
    Ocena: 0 (glosow:8)
2014-09-14 00:19:34
Smoleńsk jest na drugim koncie.

pajakpajak
    Ocena: 32 (glosow:72)
2014-09-14 01:06:07
Nie będę teraz wnikał w meandry języka angielskiego, ja Tobie tylko przetłumaczyłem znaczenie konkretnych słów, z tym nie możesz polemizować bo taka jest prawda, a "ideologia" gender to patologia i promowanie zboczeń w tym pedofilii, trans etc... Dalszą wymianę zdań w temacie co jest zboczeniem a co nie jest uważam za stratę czasu. Dla mnie trans, pedał, pedofil to zboczeniec i koniec.

bezpieczna123
    Ocena: -1 (glosow:17)
2014-09-14 01:29:38
podales znaczenie slow z angielskiego tylko troche nie dokladnie stad moje sprostowanie.no i swietnie zboczeniec to zboczeniec ale co ma do tego gender? gender opisuje co kobiece a co meskie w danych czasach, jako ze czasy sie zmieniaja to i gender musi sie zmieniac. Dawniej praca zawodowa byla rzecza meska a dzis juz jest obojga plci wiec gender musi zmienic pojecie pracy zawodowej w odniesieniu do plci.dawniej wychowanie dziecka to byla rzecz typowo damska dzis jest inaczej wiec i gender do roli mezczyzny w rodzinie musi odniesc sie inaczej. Tu bardziej o zmiane stereotypow chodzi.

bezpieczna123
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-09-14 01:32:49
zmiany w gender to nie to samo co zmiany w "sex". zmieniajac kryteria tego jakie zajecia czy zachowania sa meskie czy damskie nie zmienia sie plci ludzi. A pedofilia, homoseksualizm czy trans co juz zupelnie inne bajki ktore z czyms tak tradycyjnym jak gender nie maja nic wspolnego.

bezpieczna123
    Ocena: 1 (glosow:7)
2014-09-14 01:39:38
gender nie narzuca nam nowych zachowan, on je tylko opisuje i klasyfikuje. a cala reszte zawdzieczamy sami sobie:)

pajakpajak
    Ocena: 1 (glosow:15)
2014-09-14 02:19:42
Jeszcze raz, sex=płeć, gender=płci, tak to dosłownie brzmi, a na temat "ideologii" pedałów , pedofilów, transów i innych dewiatów nie chcę dyskutować, bo mam odruch wymiotny. Pozdrawiam serdecznie ;)

bezpieczna123
    Ocena: -2 (glosow:12)
2014-09-14 02:43:51
a co to jest "plci"? i czym sie rozni od "plec" masz na mysli dopleniacz (ktory nie wystepuje w takiej formie w j.ang) czy liczbe mnoga ktora brzmi "sexes" w angielskim,bo w obu przypadkach nie rozumiesz znaczenia. w jezyku pl na jedno i drugie mowi sie plec a w angielskim sa dwa osobne slowa zeby odroznic dwa rozne znaczenia. pajac mozesz mi wierzyc, angielski znam lepiej niz polski. roznica miedzy gender a sex jest w znaczeniu tych slow- i jest ono takie jak ci opisalam. Bardzo dobrze ze nie chcesz w to mieszac perwersji bo nie maja one z genderem nic wspolnego

bezpieczna123
    Ocena: 1 (glosow:7)
2014-09-14 02:49:59
aha juz wiem skad "plci" sprawdzies w google translate, a teraz zrob to jeszcze raz i pod angielskim "gender" znajdziesz definicje slowa. tak na przyszlosc google tlumaczy doslownie i czesto sie myli bo wg niego gender=sex w j. polskim i tylko dlatego ze oba te rozne slowa okreslamy jednym polskim. Dlatego do obiegu weszlo nam angelskie "gender" zeby nikt nie myslal ze mowiac o zmianach w gender chodzi o zmiane plci w sensie fizyczym:)jak ktos nie doczytal to sie rzeczywiscie mogl przestraszyc hehe

bezpieczna123
    Ocena: -2 (glosow:6)
2014-09-14 02:51:02
*pajak nie pajac,

bezpieczna123
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-09-14 03:03:00
Dawniej gender nakazywal pisac w czytankach dla dzieci ze mama sprzata w domu a tata idzie do pracy. Dzis rzeczywistosc wyglada inaczej i wg tego trzeba dzieci uczyc, wiec sterotyp gender sie zmienia i teraz uczy sie dzieci ze mama i tata ida razem do pracy a potem razem sprzataja w domu i robia kolacje. Jesli bedziemy uczyc dzieci wg starych stereotypow to te ktore maja pracujace matki czyli prawie wszystkie, beda myslaly ze w ich domu jest cos nie tak. Gender w polityce glownie dotyczy wlasnie edukacji, i pracy, zeby nie dzielic zawodow na damskie i meskie. ot i cale nieszczescie:)

ferdal
    Ocena: 0 (glosow:18)
2014-09-14 08:45:23
Największy odsetek kryptogejów jest wśród chłopców narodowców, takich w skórach i glanach, tam ukrywają swoje zapędy i znajdują "bratnie" dusze, tak samo z gender, problem płci dostrzegają w tej ideologi ci, którzy sami mają z nią problem.

Meloman1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-09-14 14:04:10
komentarz usunięty przez użytkownika

Mundzio84
    Ocena: -2 (glosow:4)
2014-09-14 16:40:49
komentarz usunięty przez moderatora

PaulinaO123
    Ocena: 4 (glosow:6)
2014-09-15 13:42:24
@bezpieczna wiesz jaka jest różnica między pająkiem a Pakistańczykiem? Czasami można spotkać pająka pod prysznicem.Nie wytłumaczysz pająkowi on wie swoje,szkoda energii na dyskusje z kretynami.

jurek1102
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-09-15 23:18:33
ppajak sam wali przy rafalali :)

Free80
    Ocena: -2 (glosow:12)
2014-09-16 13:12:45
pedalpedal, z komkami tak się dzieje gdy się trolluje i korzysta z wielu kont. Zapewne komentowałeś tu z innego nicka :)

bezpieczna123
    Ocena: 1 (glosow:11)
2014-09-13 10:31:19
Gender zle, przeciwniczka gender tez zle, ludzie zawsze beda niezadowoleni.

jurek1102
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-09-13 23:41:28
Ludzie zwyczajnie nie wiedzą co oznacza Gender.

klisza08
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-09-14 00:26:38
gender do niedawna jeszcze bylo slowem zupelnie bezplciowym (w znaczeniu neutralnym),ktore raptem wpojone przez kilku zagorzalych odmiencow zyskalo nowa, pejoratywna slawe..I nie mydlcie oczu ,ze chodzi o zwykly wyraz.Tamtego znaczenia juz nie ma-przeminelo z Conchita,Grodzka i innymi memami wspolczesnej gaykultury.Po prostu jego pierwotny wydzwiek zostal zmieciony przez ta, mam nadzieje-sezonowa pozal sie Boze,ideologie.Popieram mniejszosci i uciskanych,ale rozwydrzone ordy dziwadelwpajajace mi ,ze choc mam jajniki,to tez moge miec na imie Jasiu jak zechce przyprawia mnie o mdlosci

bezpieczna123
    Ocena: -1 (glosow:7)
2014-09-14 03:11:00
klisza o ile rozumiem ze gender jest ogolnie kojarzone z czyms strasznym, jakas nowa czarna wolga sie stworzyla, to nie rozumiem polaczenia miedzy gender a LGBT. Jesli probuja ciagnac je w swoja strone to raczej sie nie uda bo nijak sie ono do nich nie odnosi. LGBT moze ci wmawiac ze jesli masz ochote to mozesz zmienic plec i cos tam sobie dorobic ale gender nie wnika w fizyczne aspekty plci wiec jesli LGBT powoluja sie na gender zeby zdobyc akceptacje ludzi to troche naciagaja cala sprawe, zeby juz nie nazwac tego przegieciem paly:)

ferdal
    Ocena: 1 (glosow:7)
2014-09-14 08:54:26
Powtórzę swój komek z góry "Największy odsetek kryptogejów jest wśród chłopców narodowców, takich w skórach i glanach, tam ukrywają swoje zapędy i znajdują "bratnie" dusze, tak samo z gender, problem płci dostrzegają w tej ideologi ci, którzy sami mają z nią problem."

bezpieczna123
    Ocena: 0 (glosow:8)
2014-09-14 20:18:00
trudno sie nie zgodzic, agresywna homofobia jest czesto oznaka ukrytego homoseksualizmu.

I-like-trains
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-09-14 23:48:11
@bezpieczna123. Pamiętaj, że w POlsce nie można być seksualnym. To zboczenie, pedofilia, ble ble ble. Polecam zrobić sondę i zapytać przechodniów, czy tolerują heteroseksualistów lub aseksualistów. Co więcej. Taka sonda jest na youtube - polecam obejrzeć. Teraz nie będzie można być też genderowym. Czyli dostaniesz wpierdol za to, że jesteś pracującą kobietą. Żal. Więcej telewizji, więcej polityki, więcej prania mózgu, więcej reklam i WIĘCEJ KRAINY GRZYBÓW! PS. Kiedy następny odcinek? PS. I nie mów kurwa bo to takie męskie...

sedziadread
    Ocena: 3 (glosow:9)
2014-09-13 10:15:29
schizofrenia to tak samo popularne zjawisko jak gender


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400