Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Przeciw koncertowi Behemotha.
Majki_cb  14-10-08, 16:06 Zgłoś
+ 90 -
Dodano: 2014-10-08, 16:06:56   przez: Majki_cb
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 90  Zgłoś nadużycie
25
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Wykopki
  •  Ojciec parodiował #8222;seksowne” fotki swojej córki
  •  Wyjaśniona poza
  •  9-latka zorganizowała zbiórkę dla chorej matki,
Ukryj komentarze(52)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
BloodyFace
    Ocena: 13 (glosow:41)
2014-10-11 11:46:17
Impreza zamknieta, nie chcesz nie wchodz nie słuchaj. Czytajac te komentarze widze jak sie uwstecznia to polskie szare społeczeństwo,.. bliżej wam do zakałkazu niż gdziekolwiek na zachód. Nawet w rumunii ludzie juz sa bardziej ogarnieci. Wstyd

Laudanum
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-11-23 12:05:36
Tu nie ma co blokować, ten diabelski pomiot trzeba odstrzelić żeby nie roznosił zarazy. To i tak już nie jest człowiek tylko zombi.

Cytro
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-10-17 14:34:30
No właśnie! Skoro oni blikują koncert, na który chciałem iść, a ja NIGDY im niczego nie blokowałem, to może powinienem zrobić jak oni? Może te ich wycie po ulicach obraża moje uczucia religijne? Nie chcesz słuchać Behemotha - nie chodź na koncert, nie kupuj płyt, ale daj posłuchać innym! Katoterroryści.

Daroeu
    Ocena: -2 (glosow:4)
2014-10-14 01:38:54
I bardzo dobrze. Popieram krucjatę.

stoney
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-10-13 19:47:48
Jak by Ci drogi wstawiający, ojca na jakimś spędzie lżyli, to byś nie protestował?

milorda
    Ocena: -2 (glosow:4)
2014-10-14 15:49:35
Rozróżnijmy realnego ojca a postać literacką, o której każdy może mówić co mu się żywnie podoba. Tak na marginesie- chrześcijanie powinni hołubić satanistów, bo to ludzie którzy żyją w tej samej bajce, tylko wstąpili do opozycyjnego fanklubu.

milorda
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-10-13 14:21:14
Krucjata różańcowa za ojczyznę... Nie mój poziom abstrakcji.

gregoroth666
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-10-12 19:40:59
Hail Behemoth \m/

mikoss
    Ocena: 2 (glosow:8)
2014-10-12 09:53:25
mnie codziennie rano wkur**iają dzwony kościelne! i nie chcę tego słuchać! do boga modlę się w domu, a nie w przybytku rozpusty!

herbataizelki
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-10-13 15:35:28
Współczuję. U mnie puszczają dźwięki dzwonów z radia co niedzielę, szczęście, że nie mieszkam tak blisko kościoła.

mikoss
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-10-12 09:48:01
szanuj bliźniego swego jak siebie samego! kościołowy szacunek dla innych ludzi.

marcin.b12321
    Ocena: 6 (glosow:18)
2014-10-11 18:53:59
Jak będzie u mnie na osiedlu moherowy koncert podczas drogi krzyżowej to też będę protestował...

marazzzz
    Ocena: 10 (glosow:10)
2014-10-11 18:21:10
Jedyny plus jest taki, że na spółę z cienkim socjalem odstraszają ciapatych od Polski.

terrorparty
    Ocena: 2 (glosow:20)
2014-10-11 16:32:25
Tak, tak niby wszyscy piszecie że "wieś i ciemnogród" a sami tą wieś i ciemnogród wspieracie słuchając i chłonąc każdą bzdurę katotaliba Cejrowskiego, chodząc do kościółka i pedofilii w sutannach, dając grosik na tackę, zgadzając się na święcenie miejsc publicznych i tak mógłbym wymieniać bez końca. Żal mi was, hipokryci ;)

mingus33
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-10-12 11:02:17
przypuszczam że nie wszyscy tak piszą, i zapewnniam Cię że nie wszyscy latają do kościółka i dają na tacunię. to dwa przeciwne obozy, nie trafiłeś.

terrorparty
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-10-12 22:19:05
Proszę cię, tutaj więcej niż co druga osoba ulega najprostszej manipulacji co widać. Pod absurdami takiego typu jak ten jest zawsze masa tekstów w stulu "ale ciemnogród, kościół jest fe" ale kiedy jest jakiś absurd z Cejrowskim podczas wywiadu który głosi to samo co ów "mohery" albo i jeszcze gorzej o czym sam mówi otwarcie "jestem katolem" ( jakby to znaczyło to samo co katolik) to cała masa komentarzy w stylu "dobrze gada, mądry facet polać mu". Jestem ateistą od zawsze, nie miałem komunii, w kościele nie byłem od 8 lat (nie licząc zwiedzania ale jako

terrorparty
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-10-12 22:26:14
zabytku za granicą), poglądów nie zmieniłem od 6 lat. Aczkolwiek pogodziłem się z tym że żyję w kraju gdzie ludzie dostosowują swoje poglądy do okazji idąc po najprostszej linii oporu. Nie wiem o jakich Polakach ty mówisz ale ja ilekroć mijam kościół w trakcie mszy ( a wierz mi że w Warszawie stoją prawie na każdej ulicy) to pęka w szwach od "wiernych" tak bardzo że czasamimstoją przed kościołem ze spuszczonymi głowami marznąc.

mingus33
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-10-13 00:19:24
nie chcę uogólniać, mówię o sobie i ewentualnie paru moich znajomych, ze sprecyzowanymi poglądami na temat KK. ja osobiście nie chodze do kościoła już 25 lat, nie włażę nikomu w dupę dla poklasku. ale zauważ że pod każdym absurdem znajdziesz sympatyków i przeciwników, i nie zawsze są to te same osoby. nawet cejrowskiego da się lubić za niektóre poglądy, ale tu masz rację, jest perfidnym, nieuleczalnym katolem.

terrorparty
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-10-13 09:53:25
Aaa... to teraz wszystko zmienia. Znajomi to specyficzna grupa ludzi z którą łatwo się dogadać, ale większość pozostanie większością. Co do Cejrowskiego- za jakie poglądy? Bo ja w jego poglądach widzę tylko jad, pogardę do innych ludzi którzy nic mu nie zrobili i nienawiść. Jakiś czas temu ten oszołom nawoływał do walki młodych z rządem i walke za ojczyzne, a parwda jest taka że jak przyjdzie co do czego to sam spierniczy do swojej villi w Ekwadorze, ale nie odbiegając od tematu prawda jest taka że cebulaczek najpierw warczy na kościół a później je mu z dłoni.

herbataizelki
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-10-13 15:44:15
Też jestem ateistą, od roku nie byłem ani razu w kościele (rozumiesz, "katolicka rodzina" i teksty typu "na święta musisz iść na święconkę" i chyba jeszcze najbliższe dwa lata tam nie zagoszczę, bo muszę być pełnoletni, żeby dokonać apostazji. Nie byłem bierzmowany, przekonałem do swoich racji, jakoby to nie miało sensu. Co do Cejrowskiego... gada jak potłuczony, niby fajny ten jego program, ale osobiście wolę Roberta Makłowicza, bo przy okazji podróży gotuje. c:

orion4444
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-10-11 16:17:53
koncert BEHEMOTH a jeśli zapragnę JEZUSA to pójdę do kościoła ale w godzinach kiedy nie będzie odbywała się msza na którą przychodzi tylu grzeszników..

orion4444
    Ocena: 8 (glosow:12)
2014-10-11 16:15:59
Nie powinienem poczuć się urażony za to że ktoś próbuje mi wmówić że matka boska jest "królową Polski"? Jestem Polakiem a nie samozwańczym "narodem wybranym". A co mnie interesuje co tam na koncercie wokalista głosi? Nikt: ani ksiądz, ani sam lucyfer nie przekona mnie do swoich poglądów. Mam własną głowę i nikt nie ma na nią wpływu. JA decydujęo tym w to co wierzę a nie tłum starych bab czy ktoś kto swoje przemyślenia wykrzykuje do mikrofonu. Jeśli poczuję potrzebę posłuchania muzyki z pierdol..ciem i zobaczenia zajebistej sztuki/widowiska to nikt mi nie zabroni udać się na

kamyyczek
    Ocena: -11 (glosow:21)
2014-10-11 15:08:37
Niech nijaki Negral koncertuje w krajach muzułmańskich i tam niech pali Biblię. Jeżeli mu na to pozwolą...A tak swoją drogą żal mi tego gościa, bo on sam nie wie co chce...

JacksonRR
    Ocena: 5 (glosow:7)
2014-10-11 22:36:59
Ciekawe czy potrafisz to uzasadnić, czy jak każdy pajac wysuwasz swoje marne spekulacje z du*y wzięte :)

gienek91
    Ocena: 9 (glosow:21)
2014-10-11 14:09:29
Krucjata różańcowa za ojczyznę... Skąd oni wzięli pomysł na nazwę? Łamanie konstytucji? Podobno jest tam zapisane coś o wolności wyzwania. Czyli nikt nie powinien być piętnowany za to komu oddaje cześć, Bóg, Allah, Szatan, Latający potwór spagetti czy wielkie nic... No ale katole tego nie rozumieją więc cóż. Mamy co mamy.

kawalrafala
    Ocena: 1 (glosow:17)
2014-10-11 14:36:33
W konstytucji jest też coś o wolności słowa, ale nie możesz powiedzieć że nie popierasz małżeństw tej samej płci, ani nie możesz nazwać Cygana lub Araba ciapatym, a Murzyn może obrazić się kiedy powiesz, że jest czarny. Po co promować takie belzebuby?

gienek91
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-10-11 14:42:45
Nie mówię o promowaniu. Chcą grać niech grają. Ja na ich koncert nie pójdę na pewno bo to nie mój klimat.

herbataizelki
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-10-11 15:20:15
Kawalrafala, bullshit, gdyby tak było, wielu ludzi poniosłoby konsekwencje. Możesz nie popierać małżeństw tej samej płci. Nikt ci nie zabroni mieć własnych poglądów, tylko jeśli chcesz już z nimi wychodzić do ludzi, wypadałoby jakoś uargumentować swoje poglądy, bo wiesz, takie "bóg stworzył kobietę i mężczyznę, a nie dwóch mężczyzn lub dwie kobiety" to żaden argument. Ja tam mam neutralny stosunek do małżeństw osób tej samej płci, szczerze powiedziawszy, moim zdaniem lepszym rozwiązaniem są związki partnerskie, poza tym z takich związków mogłyby korzystać wszystkie pary homo i hetero

herbataizelki
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-10-11 15:22:34
Z kolei co do nazywania w taki sposób ludzi... Słowo "ciapaty" jest pełne pogardy. "Murzyn może się obrazić, gdy powiesz, że jest czarny". Zapewniam cię, że gdybym rozmawiał z takim człowiekiem i powiedział, że "jest pierwszym czarnoskórym, jakiego poznałem", wątpię, żeby się obraził. Diabeł tkwi w szczegółach, a szczegóły to zwroty, które nikomu się źle nie kojarzą.

kawalrafala
    Ocena: 0 (glosow:10)
2014-10-11 15:41:49
Oczywiście że można obrazić słowem, ale jeśli chrześcijanin zostanie nazwany przez muzułmanina "niewiernym psem", lub Murzyn nazwie białego "białasem", to żadna instytucja nie wstawi się za nim, i nie zdoła wyegzekwować przeprosin ani żadnego innego zadośćuczynienia. W drugą stronę natomiast będzie wielka obraza, a biały chrześcijanin dostanie karę grzywny za łamanie konstytucji i promowanie rasistowskich postaw. Nie chodzi o to, żeby komuś od razu zabronić grać, jak mają fanów to niech grają, to ich praca (tu @gienek91 ma rację). Ale i tak uważam, że biali chrześcijanie są

kawalrafala
    Ocena: -4 (glosow:6)
2014-10-11 15:44:41
dyskryminowani we własnych krajach, gdzie są, przynajmniej jak dotąd, większością. Natomiast w krajach z przewagą Murzynów oraz muzułmanów biali chrześcijanie nie mają żadnych praw. Środowiska lewicowe, które lansują hasła równości same pozwalają na dyskryminację w wyżej wymienionych przypadkach.

DkNG
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-10-12 13:17:51
kawalrafala - człowiek który zna swoją wartość nigdy sie nie obrazi za nazwanie go niewiernym psem czy białasem - obrażają sie ci którzy maja niską samoocenę i czuja potrzebe nienawiści do innych czyli zakompleksione dupki pokroju fanatyków religijnych (tak islamskich jak i katolickich). zgodze się z Toba że prawo (konstytucja) powinno być takie że rdzenny obwatel danego kraju powinien być wazniejszy od przyjezdengo dopóki tenże przyjezdny nie zaakceptuje i nie zacznie przestrzegac reguł kraju do którego wyemigrował

Melanz89
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-10-11 14:05:13
Charakter pisma jest '' zajebisty '' aż trudno się doczytać. Chyba jakiś lekarz to pisał

kawalrafala
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-10-11 14:33:40
Chyba dawno nie widziałeś żadnej recepty.

Melanz89
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-10-12 01:16:35
No i co z tego ? tam jest jeszcze gorzej. Tu też nie za pięknie

BloodyFace
    Ocena: 13 (glosow:41)
2014-10-11 11:46:17
Impreza zamknieta, nie chcesz nie wchodz nie słuchaj. Czytajac te komentarze widze jak sie uwstecznia to polskie szare społeczeństwo,.. bliżej wam do zakałkazu niż gdziekolwiek na zachód. Nawet w rumunii ludzie juz sa bardziej ogarnieci. Wstyd

terrorparty
    Ocena: -1 (glosow:5)
2014-10-11 16:38:57
ta, jasne a zaraz pewnie włączysz wywiad z Cejrowskim i pójdziesz z rodziną do kościółka a twoją "nowoczesną ogarniętość" szlak trafił. Kocham tą polaczkowatą hipokryzję ^^

szulcik
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-10-12 07:55:12
ooooooo pedał pedała nie poznał ?? uuuuuuu was cieżko w waszym taborze widze.

trentilvbidt
    Ocena: -8 (glosow:20)
2014-10-11 10:44:31
Behemoth to idiotyzm. Sam bym protestował.

kawalrafala
    Ocena: -7 (glosow:29)
2014-10-11 10:34:50
Bardzo dobrze. Szkodliwe zachowania społeczne oraz patologiczne wzorce powinno się eliminować. Sam bym złożył podpis pod petycją, gdyby mnie ktoś pytał o to.

terrorparty
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-10-11 16:24:24
komentarz usunięty przez użytkownika

terrorparty
    Ocena: -1 (glosow:5)
2014-10-11 16:26:17
W takim razie ciebie już dawno powinno się wyeliminować.

JacksonRR
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-10-11 22:40:35
Czytając twoje komentarze stwierdzam szkodliwe zachowania społeczne oraz patologiczne wzorce skierowane do innych użytkowników tego portalu. CHŁOPAKI GOŚĆ DO ELIMINACJI.

blackjezus666
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-10-12 19:42:01
Przez sam nick się sam wyeliminował:)

Podlasiak1977
    Ocena: 1 (glosow:29)
2014-10-11 10:33:11
obrazisz kosciol-nic sie nie stanie,to wolnosc artystyczna.wierzacy obrazi zboczencow-uuuuuuuuu to juz gorsza sprawa,to homofobia i ciemnogrod.skoro ten skomrcjalizowany satanista atakuje to oni sie bronia,proste.

szulcik
    Ocena: 2 (glosow:20)
2014-10-11 10:06:35
I bardzo dobrze niech protestują maja do tego pelne prawo ..

admin1944
    Ocena: -2 (glosow:12)
2014-10-08 18:45:30
KOMPLETNYCH IDIOTOW W POLSCE ZAWSZE BYLO POD DOSTATKIEM ALE OBECNIE TO JUZ BEZMOZGA SZARANCZA W DYSPOZYCJI TAKICH SAMYCH "MADRYCH ".

Meloman1
    Ocena: 3 (glosow:19)
2014-10-08 17:54:07
No i z czym masz problem? Chcesz ludziom zabronić protestować? Czego jeszcze chciałbyś im zabronić?

Podlasiak1977
    Ocena: 2 (glosow:22)
2014-10-11 10:35:46
stary,nie wiesz ze katolicy nie maja prawa protestowac.maja tylko prawo byc lzeni i obrazani.obrazac to sie moga pedaly,cyganie,ateisci....

kawalrafala
    Ocena: -1 (glosow:11)
2014-10-11 11:19:47
Zwłaszcza ateiści za obrazę uczuć religijnych:)

kamyyczek
    Ocena: 0 (glosow:8)
2014-10-11 15:13:23
Sami ateiści nie są źli mają swoje zasady i tak im dobrze. Najgorsza jest ta patologia która ma pretensje do Boga.że stworzył ten świat. A to gender, a to kazirodztwo , chcą syf ze swoich domostw wprowadzić do życia publicznego.

terrorparty
    Ocena: -1 (glosow:9)
2014-10-11 16:35:38
@Podlasiak: nie mam pytań skoro to wg. ciebie ateiści prowokują i obrażają wszystkich a prawda jest taka że to kościół wtrąca się ciągle w nie swoje sprawy, nawet instytucje państwowe.

Podlasiak1977
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-10-12 10:22:21
a jak przyprowadzaja zboczenca do przedszkola a ten im opowiada jak cudownie jest byc zbokim i ze my mamamy ich za to kochac to nie jest wtracanie sie do naszych spraw???ja jakos nie odczuwam wplywu kosciola na moje zycie ale odczuwam to ze wpaja sie mi,memu dziecku i nie tylko jak to mam tolerowac dewiacje


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0300