Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
bananowepole  14-10-09, 20:06 Zgłoś
+ 86 -
Dodano: 2014-10-09, 20:06:02   przez: bananowepole
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 86  Zgłoś nadużycie
120
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Toruń przeprasza.
  •  Zakorkowali ulicę, bo robili sobie selfie
  •  Tak to wygląda.
  •  Taka prawda
Ukryj komentarze(18)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
kingkyl
    Ocena: 9 (glosow:9)
2014-10-11 19:14:09
Japonia............. i brak pytań

krn78
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-10-21 11:26:25
U nas czci sie faceta, ktorego inni faceci przybili do grzewa i kazali umrzec. Tradycja jak tradycja. Przy okazji: na 0:12 widac, ze cos tam zyje w tym blocie :)

FrankEinstein
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-10-13 22:30:31
Japońcom emocji brakuje, palec w du.ę i wąchać!!!

andrzej67k
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-10-12 17:51:17
Zacznę się cieszyć, że urodziłem się w Polsce :)

darunia_31
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-10-12 17:07:32
"J**bnąć się w gówno" nabiera całkiem nowego znaczenia:)

szulcik
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-10-12 07:32:48
Azjaty ! my Europejczycy ich nigdy nie pojmiemy .. Za Chiny!

Arinori
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-10-12 02:01:04
Było ;/ I co z tego ze z Japonii? Ja bym tak tez zrobił jakbym nie miał zainteresowań albo chciałbym zrobić śmieszny filmik

janel
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-10-11 23:53:50
coś w tym jest...

wisz35
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-10-11 23:14:46
Qurwa..nie wierzę

King_Midas
    Ocena: 4 (glosow:6)
2014-10-11 23:09:37
Było

Borzo30
    Ocena: -3 (glosow:3)
2014-10-11 22:36:38
I pomyśleć, że rozważałem kiedyś dodanie tego filmiku na wiochę i zrezygnowałem z tego xd

ToRnADo147
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-10-11 21:32:13
Było na wiosce...

Eric_Cartman
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-10-11 21:14:26
Japońce to są pojeb#sy ! Z dobrobytu w łbach się pi#rdoli !

kingkyl
    Ocena: 9 (glosow:9)
2014-10-11 19:14:09
Japonia............. i brak pytań

GangBangStyle
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-10-11 17:48:36
"Gdy życie ci zbrzydło i stało się piekłem, wsadź łeb do sedesu i nakryj się deklem, gdy sąsiad cię wkurza a babka dobija, to kup flaszkę w sklepie i zalej se ryja." Świat Według Kiepskich - Zespół Kanalia

Andzia010507
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-10-10 00:20:16
A zauważyliście, że mają niezbyt raźne miny? Może ktoś kazał im to zrobić. Taki rodzaj kocenia...

Levy142
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-10-11 20:19:36
Czytałem gdzieś na necie, że to część jakiegoś chorego (jak zwykle u nich z resztą) rytuału.

Eric_Cartman
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-10-11 21:18:09
To Japoński fetysz z pokolenia na pokolenie ! Tak samo jak wpi#rdalanie gówien tradycyjnie :P

johny2626
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-10-09 21:46:23
debilem trzeba sie urodzic...


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0500