Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Jesteśmy 100 lat za murzynami.
rezatylachiw  14-10-27, 20:17 Zgłoś
+ 216 -
Dodano: 2014-10-27, 20:17:43   przez: rezatylachiw
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 216  Zgłoś nadużycie
57
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Kiedy chcesz dobrze
  •  W rosyjskim tańcu na lodzie
  •  Piąteczek piątunio .
  •  Karny Kut**
Ukryj komentarze(55)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
foytaz
    Ocena: 12 (glosow:14)
2014-10-29 20:12:49
ja PO miałem z kbks'em?!? dopiero w wojsku zobaczyłem prawdziwą broń :)

Nasser
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-10-31 23:14:42
Tu się akurat nie zgodzę. Ja jak chodziłem do liceum to mieliśmy PO z emerytowanym wojskowym i pukawki testowaliśmy w prakyce

Suzzi86
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-10-31 08:21:13
to teraz PO się rozwinęło, jak ja się uczyłam (z 13 lat temu) to nawet nie było jednej lekcji o obchodzeniu się z bronią...

m_p_123
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-10-30 20:13:50
To akurat prawda - Murzyni już od małego latają z kałachami.

cielak12345
    Ocena: 5 (glosow:7)
2014-10-30 10:40:19
Nie wiem czy zauważyliście ale w polityce reprezentują nas zbrodniarze i zdrajcy narodowi, jak myślicie dlaczego jest takie zacofanie? Dlaczego uczniom nie pozwala się na myślenie, a wręcz dusi się naiwną i opartą na wzorach i szablonach naukę? Pomyślcie... W Ameryce w RP przed wojną też każdy ma/miał konstytucyjne prawo do posiadania broni, dlatego pdoczas wojny mogliśmy zorganizować cokolwiek. Teraz myślicie że coś zrobimy? Założę się że z 70% jak nie więcej polaków nie potrafiłaby odblokować pistoletu, karabinu, już nie mówiąc o strzelaniu.

krzyzyk
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-10-30 11:56:40
dokładnie, dlatego ja z kolegami regularnie chodzimy na strzelnice

nil72
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-10-30 07:21:01
Nasza młodzież będzie strzelać z rurek chudymi patykami

ChwalaSzatanowi
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-10-30 00:00:50
Ciesz sie, ze masz chociaz to. Ja uczylem sie w Belgii i tutaj nie uczyli niczego na ten temat. Nawet nie ma takiej lekcji jak PO. Nikt nigdy nie uczyl jak sie zachowac w przypadku ataku nuklearnego itp. Dobrze by bylo chociaz miec te ilustracje broni ale nawet tego nie bylo :P Pewnie z 90% spoleczenstwa nie potrafi odbezpieczyc broni i nie ma bledego pojecia jak sie zachowac w przypadku wojny. Z tego co wiem we Francji tez nie ma takiego przedmiotu. Nie wiem jak w innych krajach zachodnich.

trumpor113
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-10-30 17:44:04
Podczas ataku nuklearnego tak czy siak jest mała szansa na przeżycie. U nas kiedy przypada 1.3 sztuki broni na obywatela to sądzę że u nas też 90% nie potrafi odbezpieczyć (mowa o młodzieży nie ludziach straszych po ZSW).

CalliforniaGirl
    Ocena: -2 (glosow:4)
2014-10-29 23:55:56
Uważasz, że to normalne uczyć nastolatków jak obchodzić się z karabinem? Zwłaszcza w tak tępym i meliniarskim społeczeństwem jakim są Rosjanie. Przecież by się pozabijali. Daj analfabetom, pijakom, ćpunom i całemu ciemnogrodowi broń. Chociaż w sumie dobry pomysł jakby się ten zapyziały naród powystrzelał nawzajem.

cielak12345
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-10-30 10:43:21
Ależ oczywiście że się opłaca, jeżeli mamy sąsiadów wrogo nastawionych którzy już atakują sąsiedni z nim kraj, wręcz bym zwiększył liczbę godzin PO w szkole z 1 do 2, albo 3. Człowiek, z piramidy potrzeb jak dobrze pamiętam 3 pozycja, bezpieczeństwa potrzebuje. Gdy będziemy w stanie wojny nic nie zdziałamy...

Big_John
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-10-29 21:44:58
To jest prawdziwa wiocha i takiej bardzo dawno nie widziałem na tym portalu.

sebololo
    Ocena: 7 (glosow:9)
2014-10-29 21:42:18
Za to religię mamy dwa razy w tygodniu. Abyśmy wiedzieli jak modlić się o pokój albo o śmierć dla wrogów ojczyzny;)

Rebus364
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-10-29 21:25:38
Ja miałem PO w latach 80-tych i nie było tam żadnych opisów broni tylko jak zachować się w razie ataku nuklearnego, jak posługiwać się maską itd. Opis broni, jak się nią posługiwać i rozkładać na czas poznałem dopiero podczas służby wojskowej na szkółce podoficerskiej.

krzysztofskura
    Ocena: -3 (glosow:3)
2014-10-29 21:03:12
ludzie kto mial opis broni na PO pozatym co innego na focie a co innego ruski ma na zdjeciu bron sportowa a ruski ma kbks54

linaxis
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-10-29 21:07:49
Widać na broni się znasz jak świnia na gwiazdach, ruski ma AK47

MichuBydgoszcz
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-10-30 20:12:26
1994r - na PO poszliśmy raz na strzelnicę. Każdy miał 5 strzałów z KBKS. I to by było na tyle.

linaxis
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-10-29 21:02:39
I w razie wojny wyciągamy karteczki i robimy pełen opis broni palnej. To tyle na co nas stać po zniesieniu zasadniczej służby wojskowej. Pewnie druga połowa nawet nie wymieniła by ani jednej nazwy broni.

cebulak666
    Ocena: 4 (glosow:6)
2014-10-29 20:37:15
ale wiekszosc tutaj Rosji sie nie boi(mamy cale NATO u naszych stop i jeszcze UE i wogole wszyscy sa za nami), beda rzucac w nich jablkami wrazie wu

linaxis
    Ocena: 6 (glosow:6)
2014-10-29 21:04:04
Będziemy mieli wsparcie NATO na facebooku ewentualnie wspomogą nas w lajkach

szulcik
    Ocena: 4 (glosow:6)
2014-10-29 20:05:44
Zazdroszczę takich lekcji na Przysposobieniu Obronnym .. Niestety ja juz takich z kałachem nie miałem.

foytaz
    Ocena: 12 (glosow:14)
2014-10-29 20:12:49
ja PO miałem z kbks'em?!? dopiero w wojsku zobaczyłem prawdziwą broń :)

szulcik
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-10-29 20:46:08
Ja Przysposobienie Obronne miałem w 2000r i niestety ale juz nie było zadnej broni ,zadnego strzelania itp. Czasem z wiatrówki strzelam ,oko trenuję .. Tak mysle,że kiedyś trzeba bedzie zabezpieczyc sie w klamke i co za tym idzie potrenować na strzelnicy.

Python013
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-10-29 20:57:02
Na PO to mieliśmy kbksa w stanie spoczynku i tylko raz go widziałem. Ze strzelaniem styczność już za małolata miałem i do teraz mi zostało. Szulciku o pozwoleniu sportowym lub kolekcjonerskim możesz zapomnieć. Komenda główna Policji wbrew swojemu konstytucyjnemu przeznaczeni bo jest to władza wykonawcza szykuje projekt ustawy o dostępie do broni palnej. Już od dwóch lat ponownie weryfikują wydane pozwolenia i według kaprysu (dosłownie) je unieważniają i odbierają posiadaną broń.

Python013
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-10-29 21:03:07
Jak chcesz być na bieżąco w temacie to na fejsie polecam Ci znaleźć stronkę ROMB lub Śląskie stowarzyszenie miłośników broni. Oczy Ci się otworzą ;) Jak by co to priv.

foytaz
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-10-29 21:19:24
@python013 niestety z tą Policją to masz rację. Mnie kazano 2011 "zdeponować" mojego G17 gdyż jak stwierdzono nie ma "merytorycznych" przesłanek do prawa posiadania broni prze moja osobę. Żeby było absurdalniej jednym z kluczowych powodów tej decyzji jest fakt iż lat temu "X" trenowałem szeroko rozumiane sztuki walki więc po ch*j mi broń. Oczywiście nie ma odwołania się :D

Python013
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-10-29 21:37:26
Podlegam pod Śląską komendę - tę stojącą ponad prawem, która rządzi się własnymi prawami. Wiele osób z tego województwa po odmowie na wniosek i pozytywne wyniki badań musiało droga sądową dochodzić do uzyskania pozwolenia "kolekcjonerskiego" niektórym z ŚSMB zajęło to nawet rok... Złożono nawet pisemną skargę na tę komendę.

foytaz
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-10-29 21:45:44
mnie tłumaczyć nie musisz, mieszkam w Tychach więc "ekspertyzy" włodarzy z Lompy 19 nie są mi obce. :D

szulcik
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-10-30 07:47:12
Musze poczytać ,bo mój zawód jest narażony na wszelkie tego typu dziadostwa i zabezpieczyć sie trzeba.

Free80
    Ocena: -3 (glosow:7)
2014-10-30 08:39:27
Foyti, w Tychach? :) przeprowadziłeś się czy wstydzisz się powiedzieć prawdę ( też bym się wstydziła ;) )

foytaz
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-10-30 08:55:00
Owszem przeprowadziłem się ale z Katowic a do was za Brynicę nie zaglądam. Podróże w czasie do ery kamienia łupanego mnie nie kręcą. :)

Free80
    Ocena: -5 (glosow:7)
2014-10-30 09:00:11
Jestem z krwi i kości hanysem i moja godność nie pozwalałaby mi zamieszkać w Sosnowcu!

fekaliator
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-10-30 09:39:37
Foytaz, zapisz się do klubu strzeleckiego i będziesz miał zezwolenie na G17 ponownie, zostanie on nazwany pistolet sportowy centralnego zapłonu i tyle ... a kałach to karabin sportowy centralnego zapłonu :-). Uwierz, że da się

bierut1
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-10-30 09:53:52
Kupcie sobie po czarnuchu(replika broni czarnoprochowej sprzed 18xxcoś tam roku), jest bez pozwolenia a zabawa przednia. Można kupić sobie rewolwer(6 strzałów) czy strzelbę jaką mieli na dzikim zachodzie poniżej 2tys. Zapisać się chyba trzeba do jakiegoś stowarzyszenia czarnoprochowego bo w niektórych sklepach wam prochu nie sprzedadzą, a tak to wszystko bez pozwolenia. Czarnuchy na prawdę grzmocą.

Python013
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-10-30 16:15:22
Broń rozdzielnego ładowania zaprojektowana przed 1885r. oraz jej repliki nie wymagają zezwolenia na jej posiadanie, ale chyba wymagają rejestracji. Niestety zakupu prochu bez zezwolenia już nie dokonamy. Ustawodawcy zadbali o bezpieczeństwo "świń przy korycie". W woj, Śląskim obecnie szanse na uzyskanie pozwolenia "sportowego" z tygodnia na tydzień robią się coraz trudniejsze. I tak wpierw trzeba z pół roku należeć czynnie do stowarzyszenia lub klubu o odpowiednim charakterze itd.

fekaliator
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-10-30 16:19:16
Bierut> ja mam z czego strzelać :D

Rexica
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-10-30 16:47:12
....w was moc i siła, oby więcej takich mężczyzn:-)

Python013
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-10-30 16:50:03
My w rurkach nie chodzimy jak to na mężczyzn przystało, my z dwururek strzelamy :-p

luzak1977
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-10-30 17:49:07
U nas było KBK AK czyli kałach :-)

chlewnia666
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-10-29 19:43:10
lekcje PO to akurat od paru lat dostajemy niezłą

wieslav
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-10-29 19:20:01
W Polsce ważniejsza jest nauka religii. Tylko pamiętajcie religijne ciemniaki, klękanie i krzyż was nie obroni przed czołgami i karabinami wroga...

miodzjo
    Ocena: -3 (glosow:3)
2014-10-29 18:52:08
Nie wiem co Wy za lekcje PO macie, ale my na lekcji nie tylko mieliśmy prawdziwa bron, ale tez byliśmy na strzelnicy

Python013
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-10-29 20:49:05
Nie każdemu rodzice fundowali prywatne szkoły.

bubatraker96
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-10-29 21:46:22
ja byłem w państwowej szkole mieliśmy maski, licznik gajgera, nosze i inne rzeczy kantorek nauczyciela był pełny i mieliśmy strzelanie na strzelnicy wojskowej w jednostce tyle że z kbks-u ale nauczycielem był były wojskowy w stopniu pułkownika

cavefalcon
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-10-29 22:23:54
komentarz usunięty przez użytkownika

miodzjo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-10-30 11:50:32
Szkoła panstwowa, wyposażenie podobne jak pisze bubatraker.

jk112
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-10-29 18:20:08
i co jest różnica

cavefalcon
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-10-29 18:08:39
komentarz usunięty przez użytkownika

admin1944
    Ocena: -2 (glosow:6)
2014-10-28 06:28:53
NA PO W POLSCE TO CHYBA PAMIECIOWE KLEPANIE KATECHIZMU I ROZANCA - POLAKOW TYLKO TO MOZE OBRONIC BO NIC INNEGO W TYM KRAJU SIE NIE NADAJE !!.

grzybek836
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-10-27 21:07:34
No ja np.w latach 90 na Po rozkładałem i składałem broń na czas oraz rzucałem granatem-oczywiście puszką.

hektor11
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-10-29 18:01:31
my też to robiliśmy więc nie wiem o co chodzi autorowi, nawet strzelania z kbks-u były

Largo1979
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-10-29 18:15:49
Dokładnie,zgadzam się, kiedyś to wszystko było

thor102
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-10-27 20:48:16
niestety,,,,,

darti123
    Ocena: -3 (glosow:3)
2014-10-27 20:40:48
Może Ty jesteś , ja i bez edukacji jestem przed .

pablo1122334455
    Ocena: -2 (glosow:6)
2014-10-27 20:24:51
masz rację. Polska edukacja jest za murzynami. A polskiej nauki prawie wcale nie ma. W rankingu międzynarodowym najlepsze dwie polskie uczelnie plasują miejsce w przedziale 400-500.

bubatraker96
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-10-29 21:53:43
tyle że kończący licea i technika kiedyś mieli większy zakres wiedzy jak absolwenci większości zagranicznych uczelni wyższych. Koleżanka siostry wyjechała z rodziną po liceum do Szwecji poszła na studia i tam się uczyła tego co my mieliśmy w pierwszej klasie liceum. Dawny system i zakres nauki był dobry to życie uczyło jak należy wykorzystać zdobytą wiedzę a nie teraz niby uczą jak wykorzystać wiedzę w życiu codziennym tylko brak jest przekazywanej wiedzy


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400