Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Pokłosie prania mózgów.
witawu  14-10-30, 10:26 Zgłoś
+ 304 -
Dodano: 2014-10-30, 10:26:15   przez: witawu
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 304  Zgłoś nadużycie
125
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Big News
  •  A Ty? Byłeś kiedyś tak narąbany...
  •  Magia uczuć.
  •  Wyjaśniona poza
Ukryj komentarze(74)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
bezpieczna123
    Ocena: 14 (glosow:20)
2014-11-03 12:13:26
To jest stara mentalnosc z czasow poprzedniego ustroju, gdzie rola wychowania byla przypisywana szkole. Nie sprawdzilo sie z oczywistych powodow, ale sam koncept pozostal. Szkola jest od wyksztalcenia, nauczenia matematyki, biologii itd. Od wychowania sa rodzice i rodzina.

puszczyk82
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-11-04 21:12:40
nastepnym sie w du.ach przewraca!

kazsu
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-11-04 20:44:45
Kto takie brednie wypisuje. Zapewne nauczyciele którzy uczą nie tego co powinni.

crazybread
    Ocena: 5 (glosow:5)
2014-11-04 02:34:42
Wiekszosc nauczycieli to banda oszustow. I tak powiem.

AlwaysOnYourWay
    Ocena: -6 (glosow:6)
2014-11-04 02:54:45
komentarz usunięty przez użytkownika

freak4life
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-11-03 22:52:41
Tyle ich co sobie popiszą i pogadają...

hubertberger
    Ocena: 5 (glosow:5)
2014-11-03 22:33:52
Ni pierwszy raz w Polsce największe nieroby przypisują sobie największe zasługi...

Massolit
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-11-03 19:55:57
komentarz usunięty przez użytkownika

bezpieczna123
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-11-03 20:27:49
To jak kieruja swoim losem niestety zalezy jak mama tata szkola i znajomi robili to za nie na poczatku.

Massolit
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-11-03 23:20:06
komentarz usunięty przez użytkownika

bezpieczna123
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-11-03 23:58:08
Masz racje tylko do tego wszystkiego potrzebne sa optymizm, duzo poczucia wlasnej wartosci, odpowiedzialnosc i chec dzialania. A teraz porownaj to z przecietnym Kowalskim i jego spojrzenie na realia zycia w Polsce. Wdziecznosc jest ogromna sztuka ktora malo kto dzis posiada. Wygodniej byc bezradnym bo to zwalnia z wszelkiej odpowiedzialnosci.

AlwaysOnYourWay
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-11-04 00:13:39
Dziecko jeśli samo nie zrozumie do czego potrzebne mu nabywanie wiedzy - nikt za niego tego nie zrobi. Niestety jako ludzie coraz częściej uzależniamy się od pieniędzy rodziców, znajomości, wpływu rówieśników i społeczeństwa przestając myśleć troszkę bardziej egoistycznie ale jak bardzo perspektywicznie i owocnie.

plusik95
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-11-03 19:20:25
Zlikwidować tych nauczycieli.

mingus33
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-11-03 18:53:23
jakoś sobie nie przypominam, by któryś z pedagogów był obecny przy pierwszym "przepraszam, dziekuję, kocham cię" mojego syna. wszystkie wartości jakimi sie kieruje młody człowiek są wyniesione z domu rodzinnego.

pejopejo
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-11-03 17:33:51
chyba że to katecheta ,to i życie seksualne

everyth
    Ocena: -3 (glosow:5)
2014-11-03 17:18:19
komentarz usunięty przez użytkownika

Massolit
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-11-03 20:04:59
komentarz usunięty przez użytkownika

kasiasz7
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-11-03 17:09:05
Przepraszam, ale szczęśliwego życia to na pewno nie zapewnia.

terrorparty
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-11-03 15:39:34
Jak za komuny... choć sorry nawet za komuny nie było czegoś takiego że nauczyciel znaczył więcej niż uczeń, ewentualnie było: "Pomnij wsiegda, Lenin tolko uciłsia na piat".

terrorparty
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-11-03 15:41:44
A tak w ogóle to belfer który uczy w tej klasie to chyba ma niezłe ego. Gdybym był tam czyimś rodzicem szybko na zebraniu pokazałbym gdzie jego miejsce.

bezpieczna123
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-11-03 16:40:14
Oczywiscie ze za komuny nauczyciel znaczyl wiecej niz uczen, to byly autorytety ktore decydowaly o czyims byc albo nie byc w szkole. Nauczycieli sie szanowalo, nie bylo pyskowania a jak ktos podskoczyl to dostawal lanie od nauczyciela, rodzice byli wezwani i nieraz jeszcze poprawiali lanie po nauczycielu przy calej klasie. Juz nie chodzi o to zeby gloryfikowac bicie dzieci ale nauczycieli wtedy bardziej szanowano niz dzisiaj. A tamtejsza matura znaczyla wiecej niz niejeden magister dzisiaj.

terrorparty
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-11-03 20:31:07
Widzę że mamy fankę takiego nauczania na pokładzie. Nauczyciele dla mnie to w dużej mierze życiowi nieudacznicy którzy nic nie osiągnęli, wiem to z własnego doświadczenia i nawet mój licealny wychowawca powiedział mi o tym, że większość nauczycieli nie chce być nauczycielami a zostali nimi bo zmusiło ich do tego życie. Prawdopodobnie gdyby nie pieniężny wkład moich rodziców w moje korepetycje nie osiągnąłbym tego wszystkiego co dziś mi się udało dorobić. Ja szacunku do nauczycieli nigdy nie miałem, bo na szacunek trzeba sobie zapracować.

terrorparty
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-11-03 20:36:53
I ku gwoli ścisłości nigdy nie rozrabiałem na lekcjach, w większości miałem odrobioną pracę domową, oceny miałem przeciętne, ale nauczycieli wręcz nienawidziłem. Na szacunek trzeba sobie zapracować i takiego typu komunistyczne, stare belfry się mocno przeliczają jeśli myślą że wystarczy jak przyjdą na lekcje to od razu wszyscy będą się im kłaniać- a wiesz mi miałem sporo takich, którzy przychodzili na lekcję i gadali dosłownie jakby sami nie wiedzieli o czym mówią, albo co gorsza byli sami tym co mówili tak znudzeni, że momentami myślałem że zasną na stojąco, ale wymagać- spoko.

AlwaysOnYourWay
    Ocena: -1 (glosow:5)
2014-11-03 23:08:26
Terroparty. Widzę, że znalazł się uczeń pępek świata, u którego wszyscy nawet nauczyciel powinien zasłużyć sobie na szacunek. Paredziesiąt lat temu dostałbyś po łbie linijką i tyle by z twojego zasługiwania na szacunek by zostało. Ja wciąż podziwiam nauczycieli, że chcą pracować w tym zawodzie. Niby jak ich zmusiło życie? Może polecieli na 1500 złotych? Nauczyciel to jeden z niewielu zawodów gdzie ludzie od początku wiedzą, że chcą nimi zostać. Nie po to studiują na pedagogicznych kierunkach bo równie dobrze mogliby wybrać zarządzanie czy europeistykę. Nieudacznikiem jesteś ty i ci, którzy

AlwaysOnYourWay
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-11-03 23:12:01
wpoili Ci takie śmieszne idee. Nieudacznikiem to mogłeś być ty w oczach nauczyciela skoro nie potrafiłeś się dobrze wyuczyć. Właśnie największym problemem dzisiejszej edukacji jest to, że nauczyciel nie ma już nic dogadania, nie ma wpływu, który został ograniczony a najwięcej do gadania mają mamuśki i ich rozkapryszone bachory. To jest bezstresowe wychowanie i potem przychodzi wielce książę siada do ławki a nauczyciele będą się starać o twój szacunek.

AlwaysOnYourWay
    Ocena: -2 (glosow:4)
2014-11-03 23:13:58
Terroparty a to, że tylko dzięki stanowi majątkowemu twoich rodziców czegoś się dorobiłeś świadczy o twojej niedołężności i zapyziałości. I jeszcze się tym chwalisz. Nieudacznikiem jesteś ty. Szacunek należy się ludziom, którzy osiągnęli coś dzięki swojej determinacji i ciężkiej pracy a jest takich wielu i wcale nie było im potrzebne kieszonkowe mamuśki.

bezpieczna123
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-11-04 03:06:45
brawo always, dobrze powiedziane. Ja choc bezstresowo wychowywana nigdy w zyciu nie moglam przy rodzicach powiedziec zle o nauczycielu. krotka pilka byla, chcesz dyskutowac z nim o przedmiocie to zrob magistra w tym kierunku zeby wiedziec tyle co oni i tak wtedy przyznasz im racje w tym co mowia. poza przedmiotem, nie ma nic do komentowania bo nie twoja sprawa. W szkole nauczono mnie dazenia do celu i tego ze jak na cos sie upre to osiagne na pewno a w jakim stopniu to zalezy tylko od mojej pracy. to podejscie owocowalo zawsze w ocenach i do dzis w pracy.

bezpieczna123
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-11-04 03:15:39
Rodzice nauczyli ze jestem ksiezniczka i wszystko mi sie nalezy a szkola pokazala jak to wszystko osiagnac. terror - mowiac ze "wiesz z wlasnego doswiadczenia" ze nauczyciele to nieudacznicy masz na mysli ze byles nauczycielem i tak sie czules? bo jakie inne doswiadczenie w tym mozesz miec? nauczyciel jest od tego zeby wymagac a nie uczen, i zaden nie ma obowiazku pracowac na twoj szacunek bo to ty pracujesz na ocene a nie oni. oni juz swoje dostali i musialy byc niezle skoro ukonczyli studia.

terrorparty
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-11-04 09:56:07
Nie, nie powinien, ale powinien uczyć a nie robić z siebie bożka- jestem wyżej was bo macie się mnie słuchać. I odpowiadając na twoje pytanie: poszedł za 1500 zł/mies aby nie skończyć na zasiłku za 350. I bynajmniej to nie są moje domysły tylko rzeczy do których nauczyciele sami mi się przyznali: "wyobraźcie sobie człowieka po filologii angielskiej, myśli że będzie tłumaczył Obamę a ląduje w szkole"- cyt. mój były wychowawca gdy jeszcze chodziłem do szkoły. Prawda jest taka że gdyby przeprowadzić anonimową ankietę to wyszłoby że tylko 20% chciało być nauczycielem.

terrorparty
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-11-04 10:03:04
I cholernie dobrze, że wpływ nauczyciela został ograniczony i więcej mają do gadania rodzice i uczniowie, bo to uczeń walczy o swoją przyszłość a nie nauczyciel. Linijką po głowie? To dobre nauczanie waszym zdaniem? (czyżby ukryty sado-masochizm?xD) Gdyby mnie takie coś spotkała to ów linijka parę minut później sterczałaby z jego d*pska a później jeszcze rodzice by dopchnęli. "Byłam bezstresowo wychowana, ale nie mogłam nic złego powiedzieć o nauczycielu przy rodzicach"- Ty nie wiesz co to znaczy bezstresowe wychowanie, w takim razie.

terrorparty
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-11-04 10:07:14
A na teksty ad persona nie będę odpowiadał bo nie mam zamiaru dyskutować z czyjąś frustracją.

bezpieczna123
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-11-04 12:51:52
A potem to samo podejście przenosi się na pracę - szef mi nie będzie mówić co mam robić,wszystko mi się należy bo wiem lepiej niż mądrzejsi. itd. Dla ciebie uczenie dzieci szacunku to stresowe wychowanie? To zże miałeś byle jakiego wychowawcę to nie znaczy że nauczyciele nie zasługują na szacunek. Widocznie chodziles do byle jakiej szkoły bo do lepszej się nie nadawałes. Proste. Co do wyboru zawodu to ogromna ilość ludzi pracuje tam gdzie udalo się dostać etat i nauczyciele wcale nie są jedyni. A filologia nie daje uprawnień tlumacza.

AlwaysOnYourWay
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-11-04 18:13:41
komentarz usunięty przez użytkownika

AlwaysOnYourWay
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-11-04 18:16:03
Wielu ludzi ma marzenia a tylko nieliczni mogą je spełniać. W przypadku tłumacza trzeba znać język jak rodzimy, po 5 latach studiów albo po 3-ech licencjackich można uczyć w szkole i taka wiedza nabyta na studiach zazwyczaj wystarcza. Tłumaczem Obamy zostaje jeden chętny na milion anglistów. Tak ciężko Ci to sobie wyobrazić?

terrorparty
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-11-04 19:38:47
Mylisz pojęcia, szacunek nie oznacza kulturę, wymaganie to nie wywyższanie, a wychowanie to nie musztrowanie. "Muszę poprawiać błędy wychowawcze"- nie znoszę takich mend społecznych, niech no zgadnę jesteś jedną z tych co mają obowiązek wwalać się wszędzie i przy każdej okazji, drąc się na dzieciaka który nie chce ustąpić miejsca jakiejś starej babie. To o nauczycielu wnioskuję przez to że wszędzie bronisz starych ciuli rękoma i nogami.

terrorparty
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-11-04 19:57:40
Always, w twoich słowach aż kipi od komuny. "Powiedział to ma być zrobione"- gdyby tak było to obecnie świat leżałby w gruzach, byłoby mrocznie i nudno. Wszystkie pozytywne zmiany i sztuka którą kochamy powstała głównie dzięki buntu. Nie, łatwiej myślisz ale mówię o tym żeby tylko pokazać że nauczyciele nie chcą być nauczycielami, a o ich marzenia nie dbam. W takim razie źle dążyli do nich i tyle.

puszczyk82
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-11-04 21:16:22
ty odbyt zdarty zjedz batonik z reklamy i wypier.alaj!

AlwaysOnYourWay
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-11-04 21:43:19
Och ja jestem buntowniczką, nie bez powodu minusują mnie tutaj bo ogólnie moje poglądy i idee życiowe są zbyt zachodnie i zbyt tolerancyjne i wyprzedzają myśli polskiego przeciętnego obywatela o jakieś 30 lat. Nie cierpię komuny, nienawidzę Rosjan, dzięki którym zmarnowaliśmy 44 lata. Ale szanuję ludzi jeśli starają się jeszcze coś przekazać i nauczyć. A jak to bywa, starsi mają więcej doświadczenia życiowego. W pracy to szef wydaje rozkazy jak nie to wypad. W szkole do tego jest nauczyciel. Gdyby dzieci robiły co chciały, to cały sens istnienia szkoły poszedłby na marne.

misiorysio15
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-11-03 15:25:33
Kto to wymyślił pytacie? Mówicie o poprzednim ustroju, praniu mózgu :-) Przecież podpisane kto to wymyślił :-)Isokrates (436–338 r. p.n.e.) – mówca grecki, nauczyciel wymowy. Nie tylko to powiedział, jego jest też np. "Nie czyń tego, co tobie nie miłe" albo, co w niniejszej sytuacji bardziej się sprawdza: "Mętnej wody i głupca lepiej nie ruszać"

Wiochmenn2127
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-11-03 14:18:12
Nie wiem jak jest w innych rejonach Polski, ale u mnie z zasady, pomijając nieliczne wyjątki, nauczyciele to prawdziwi życiowi niespełnieńcy i desperaci liżący dupę wójtowi (TFU!) na każdym kroku.

terrorparty
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-11-04 10:09:44
Uważaj, tutaj na wiocha.pl jest pełno właśnie takich niespełnieńców i frustratów, więc nie licz na zrozumienie.

Sebo30
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-11-03 13:40:52
kto to wymyślił????????????

TempyCh
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-11-03 15:20:20
nauczyciel

paullla17
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-11-03 16:21:09
komentarz usunięty przez użytkownika

wahoo1
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-11-03 12:24:54
a CZY TWOJE DZIECKO MA PRANY MÓZG POD TWOJĄ NIEOBECNOŚĆ??

AlwaysOnYourWay
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-11-03 11:47:44
Niestety rodzice coraz bardziej mylą zadania placówki szkolnej. Wielu z nich wychodzi z założenia, że to szkoła ma wychowywać. Gówniarz pobił kolegę, wzywa się matkę do szkoły a ona na to, że to przecież szkoły winna i to ona od tego jest żeby wychowywać. Pójście na łatwiznę.

bezpieczna123
    Ocena: 14 (glosow:20)
2014-11-03 12:13:26
To jest stara mentalnosc z czasow poprzedniego ustroju, gdzie rola wychowania byla przypisywana szkole. Nie sprawdzilo sie z oczywistych powodow, ale sam koncept pozostal. Szkola jest od wyksztalcenia, nauczenia matematyki, biologii itd. Od wychowania sa rodzice i rodzina.

mariusz669
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-11-03 12:59:49
No nie wiem czy to jest stara mentalność z poprzedniego ustroju. Wydaje mi się ,że to rodzice mnie wtedy wychowali. A i owszem nauczyciel też "dydaktycznie" po łapach linijką dał. To raczej teraz rodzice albo nie mają czasu, albo wychowują dzieci bezstresowo o wszystko obwiniając szkołe. Synek tuman i bandyta ale to szkoła winna. Od cholery takich rodziców obserwuję.

bezpieczna123
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-11-03 13:42:15
wtedy po prostu pozycja dzieci byla inna. Dzis maja wiecej do powiedzenia i bardziej sie o nie dba. Statystycznie patrzac wiecej bandytow i tlumokow wyrasta w patologii i w stresujacych warunkach niz w bezstresowych spokojnych domach, gdzie nie ma przemocy wobec dzieci. Po prostu chec przywalenia bandycie w pysk rodzi takie pomysly ze gdyby dostawal czesciej to by taki nie byl. Bylby, moze jeszcze gorszy.

terrorparty
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-11-03 20:50:33
"Gówniarz"- miało się trudne dzieciństwo, co? a teraz zazdrościmy innym ;)

bezpieczna123
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-11-04 03:23:45
tu nie ma nic do zazdroszczenia terror, raczej do wspolczucia takim "gowniarzom" co to przychodza do szkoly i mysla ze sa dyrektorami bo w domu wodza nieudacznych rodzicow za nos to mysla ze nauczycieli tez mozna. a mamunie bronia takich malych przyglupow bo tylko tyle sie im w zyciu udalo co takiego "dyrektorka" wychowac. tak sie wychowuje bezradnych, wiecznie niezadowolonych nieudacznikow, ktorzy cale zycie oburzeni ze nic nie dostaja jak sie im nalezy.

terrorparty
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-11-04 09:44:17
tak, tak bo ty byłaś z całą pewnością lepsza. "Gówniarz", "Przygłup"-sorry, ale tak mówią tylko osoby które same miały trudne dzieciństwo, a teraz tylko zazdroszczą jak to dzieci mają lekko u rodziców .A tak w ogóle jakiego przedmiotu uczysz?

bezpieczna123
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-11-04 13:02:23
Bredzisz i tyle, nie jestem nauczycielem ale nieraz muszę poprawiac błędy wychowawcze po malpiej miłości mamusie produkujących nerwowych bezradnych desperatow. I nie naleze do pokolenia zachwyconych dziećmi bez konkretnych powodów, żadne bostwa do czczenia.Wyjątkowych dzieci jest niewiele- reszta jest w najlepszym przypadku przeciętna, jeśli nie byle jaka, z wiekiem się tylko pogarszają

AlwaysOnYourWay
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-11-04 18:17:14
Gówniarz i przygłup to trafne nazewnictwa w tym przypadku więc po co owijać w bawełnę? I jak to się ma do trudnego mojego dzieciństwa gdy debila nazwę debilem?

bezpieczna123
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-11-03 11:44:16
Czyli rodzice nie dadza takiej przyszlosci jak da wyksztalcenie.

cozabzdet
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-11-03 16:32:42
Powiedz to dzieciom Kulczyka, Gudzowatego itp. Ogólnie się z Tobą nie zgadzam - odnosi się to do powyższych wypowiedzi.

milka758
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-11-03 11:37:44
Zwłaszcza szczęście... wiocha

gwozdzik
    Ocena: 4 (glosow:6)
2014-11-03 11:14:12
Tylko, że to nie jest śmieszne.

AtakSzczupaka
    Ocena: 1 (glosow:7)
2014-11-03 11:12:14
To cytat z Izokratesa (uczeń Sokratesa). Nie wszystko trzeba odbierać dosłownie.

megasam1
    Ocena: -7 (glosow:13)
2014-11-03 10:20:39
A co nieprawda ???? Co zrobisz bez szkoły??? Może mamusia Ci świadectwo wypisze???

xvxFUxvx
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-11-03 12:32:14
Mamusia zupkę nauczy zrobić, a po szkole prawie jak bez szkoły, bo system nauczania jest jak pamięć RAM, zapamiętaj całą encyklopedię na następny tydzień, a potem do końca życia nie musisz o tym pamiętać, więc odpowiedz, jaki to ma sens, skoro nic z tego się nie wynosi. Więcej to ja z telewizji pamiętam jak na Discovery są jakieś ciekawostki. No baaa, w szkole nawet puszczali to co już widziałem wcześniej, jedynie to na przedmiotach zawodowych coś wyniosłem, pomimo minimalnego sprzętu, bo szkołę nie stać, nauczyciele swojego prywatnego czasem użyczali.

terrorparty
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-11-03 20:49:26
Na pewno żadna szkoła mi nie dała i nigdy nie da to co dali mi rodzice: poczucia miłości i wartości, całej życiowej praktycznej wiedzy jak przetrwać w różnych warunkach i dobry start pod względem materialnym. Owszem, nie wypisze ale na papierku też się wszystko nie kończy, znałem dwie osoby które pokończy bardzo dobre szkoły w Warszawie, mieli opłacalną pracę ale długo się tym wszystkim nie pocieszyli bo nie mieli tych podstaw o jakich ja wcześniej pisałem: jedna skończyła w szpitalu psychiatrycznym po nieudanej próbie samobójczej a druga zachlała się tak że spadła ze schodów i złamała kark.

xvxFUxvx
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-11-03 22:14:42
Właśnie, papierek to nie wszystko ( papierkiem też wyciera się takie zagłębienie od brązowej substancji ). Najważniejsze jest to, czego się w domu nauczysz od rodziny, szkoła, z tego co zauważyłem, tak naprawdę nie ma na celu nauczyć czegoś, ale tylko sprawdzić czy to umiemy, niekoniecznie rozumiemy, i w tym jest cały problem. Do mnie to bez sensu, a szczególnie wpienia mnie jak nauczycielka od niemieckiego gadała żebyśmy się uczyli tego języka szkopów i wyjechali do nich robić, a ja tak myślałem co ona robi w tym kraju skoro niemiecki umie perfekcyjnie, rodzinę też mam.

AlwaysOnYourWay
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-11-03 23:01:48
Są dzieci i ludzie, którzy zawdzięczają szkole swoją obecną sytuację. Ja też jeszcze niedawno zastanawiałam się po co mi to, ale wykształcenie i wiedza nabyta pozwala człowiekowi wchodzić w wyższe sfery kulturowe. Jeśli niczego nie wyniosłeś ze szkoły to twój problem i to ty w przyszłości będziesz tego żałować. Ale śmiać mi się chce, jak ktoś piszę, że szkoła niczego nie nauczy tylko rodzice. Rodzice uczą zachowania, układają wartości albo i nie, uczą interakcji i podstawowych rzeczy ale wielu jest takich co matematyki czy poprawnej polszczyzny cię nie nauczy i co wtedy?

AlwaysOnYourWay
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-11-03 23:03:13
No i powiem wam moi koledzy, że właśnie teraz ten brak szkoły wyszedł. Teraz powiedz swoim dzieciom, że szkoła jest be i zacznij ich uczyć gotowania i sprzątania. Na pewno odnajdą się i zapewnią sobie świetną przyszłość.

xvxFUxvx
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-11-04 08:14:20
Ja nie mówię że nic nie umiem, ale mi się nie podoba sposób nauczania, tak na odpierdziel, o wszystkim jest tylko raz, max dwa razy wspomniane. To nie szkoła jest potrzebna tylko doświadczenie, czego szkoła raczej nie da (prywatnie takie rzeczy się załatwia). W podstawówce to się uczyliśmy, ja mówię o późniejszy etapie, że wymagają pamiętania bzdur w większości. Angielskiego chociażby więcej nauczyłem się na własną rękę. Ja się zgodzę że nauka z młodych lat naprawdę czegoś uczy, bo podstawy najważniejsze. Tak jak mówiłem, najlesze podejście było na zawodowych, że nie było odklepanych regułek

terrorparty
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-11-04 10:14:04
Always, a nawet jeśli będzie trzeba to powiem. Znam masę ludzi którzy ledwie skończyli technikum, ale i tak żyją godnie. "Nie każdy musi być naukowcem po szkole, może ktoś będzie dobrym piekarzem"-cyt. mojego byłego wychowawcę. I tak jest, znam ludzi którzy nie mają papierka z pieczątką, ale mają po kilka knajp, gdzie klientela jest.

AlwaysOnYourWay
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-11-04 21:47:20
No tak. Żeby mieć swój biznes powiedzmy sobie szczerze zwłaszcza knajpę nie trzeba być świetnym w nauce co z resztą potem wychodzi. Jeśli chodzi o języki to chyba oczywiste, że najlepiej się go łapie będąc w danym kraju. Ale trzeba mieć podstawy gramatyczne, żeby potem napisać chociażby podanie o pracę. Wielu Polaków myśli, że umie angielski i szpanuje slangiem bo popracowało parę lat w Londynie a przychodzi co do czego to nie potrafią się językiem urzędowym posługiwać i nawet głupiego listu bez byków napisać.

xvxFUxvx
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-11-05 10:25:56
Ja nie jestem przeciwny nauce, która daje efekty, ja się czepiam tej z której nic nie wynosi się, tak jak to w szkole jest na większości lekcji, zresztą co da nauczenie się jakiejś regułki na blachę (dajmy przykładowo opis procesora), a potem kolejna regułka (opis karty graficznej). Wiele rzeczy najlepiej tłumaczy się na przykładzie, a właściwie powinno się tak tłumaczyć, bo każdy może wyobrażać sobie coś innego z tekstu (to na polskim powinno być). Do nauki powinno się zachęcać, nie tylko papierkiem, bo jak ktoś chce się czegoś nauczyć, da radę. Co do podstaw, pisałem że są najważniejsze.

zoltaras
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-11-03 10:19:54
A księdzu dobrodziejowi?

Margaryniarz
    Ocena: -11 (glosow:13)
2014-11-03 10:17:06
komentarz usunięty przez użytkownika

AlwaysOnYourWay
    Ocena: -1 (glosow:7)
2014-11-03 11:48:53
Czytając twój komentarz śmiało strzelam, że nie byłeś w niej mistrzem.

HybrydXXL
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-11-03 11:53:14
zakuty łbie - matematyka uczy logiki!!! ciekawe czy zrozumiesz choć w 5%

kontroler
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-11-03 13:31:57
Potem debilu nie potrafisz obliczyć procentu w banku albo jaką zniżkę będziesz miał w sklepie nie mówiąc już ile kupić farby do pomalowania pokoju.

mlw1488
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-10-30 12:35:30
komentarz usunięty przez użytkownika


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400