Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Trenuj swoje ...
malamosan  14-12-06, 15:33 Zgłoś
+ 118 -
Dodano: 2014-12-06, 15:33:20   przez: malamosan
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 118  Zgłoś nadużycie
189
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Wyjaśniona poza
  •  Dzwoni facet do sejmu
  •  Pytanie na dziś.
  •  Toruń przeprasza.
Ukryj komentarze(43)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Vitas91
    Ocena: 50 (glosow:58)
2014-12-06 17:02:33
Gdzie tu wiocha pedały? W dupach coś sie wam rusza, że takie kobiety uważacie za wioche?

halfener
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-01 23:20:23
to jest scena z pornola z brazzers :p mam go na kompie XD

Mistrzlamloj
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-12-24 15:18:28
Bądź co bądź autor to pewnie pedał

sebololo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-12-15 19:36:45
To jest TO dlaczego warto żyć;)

tomm66
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-12-09 19:59:10
zakochalem sie

Leila76
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-12-13 18:28:36
komentarz usunięty przez użytkownika

TimSmooth
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-12-09 17:53:48
Kolejny plus siłowni ;)

YaPaE
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-12-09 16:38:26
szkoda że nie było kamery z przeciwka:)

cyb155
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-12-09 16:51:53
I od tyłu

YaPaE
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-12-09 23:12:17
oj Takkk :)

C2ShadowMan
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-12-09 15:16:02
wstęp z pornosa. Z taką techniką yebneło by jej w kręgosłupie.

tomm66
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-12-09 20:00:28
wszystko jest ok.to martwy ciag

Jary80
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-12-09 14:23:05
ale tej na pierwszym planie nikt nie wytłumaczył jak się młot trzyma

Marek23033
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-12-09 11:50:51
zajebista

TYGRYS-1984
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-12-09 08:53:29
Gdzie tu wiocha? Co za pojeeebańce to plusują???

ixtab86
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-12-09 08:36:56
W pierwszej chwili nie zauważyłem pani z młotem

kuki06
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-12-09 07:52:46
Ja to bym tak tylko stanął za nią:-)

Nani94
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-12-09 01:19:07
Ćwicząc za nią popuściłbym albo sztangę albo coś innego.. ;D

mirga
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-12-09 00:36:44
Widzę że 72 pedałów zobaczyło w tym wiochę. Ewentualnie część z tych pedałó to zakompleksione foki

mc2krd
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-12-08 23:38:50
to z pornola, one nie mają na celu wyciskać, tylko obciągać szanowny autorze:P

Djorganista
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-12-08 23:18:01
patrzę i patrzę, a ten film się nie kończy...

lampard75
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-12-08 22:46:12
Wzroku nie można oderwać :D

kapsell
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-12-08 21:10:28
Ogladalem tego pornucha, ta z młotem fajnie sie dyma potem. polecam

kwiatuspawel
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-12-08 20:30:47
Zna ktoś adres?

davidbrian35175
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-12-08 20:09:42
Nie jest zla. Baraszkowal bym.

ronimocz
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-12-08 20:00:51
komentarz usunięty przez moderatora

lejn
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-12-08 19:47:33
To Lela Star, pozdrawiam ;)

faj007
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-12-08 23:11:12
Tyś widział Lela Star... Ta z młotem to Aleska Diamond.

Czeslav21
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-12-08 19:43:27
brawo tępaki głosujcie dalej na "nie wiochę" zamiast na Polskie Realia i inne bzdety. coraz bardzie się robi Hu***a a nie Wiocha.pl

kanalia137
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-12-08 19:31:42
łał, wzory kobiecości, optymalne kształty, wzorowa figura. Nie widzę wiochy tutaj. W razie napadu dresiarzy albo wściekłego kierowcy BMW na pewno pomoże.:)

Sarabi
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-12-08 19:20:04
Na ch*j jej ten młot?

butjuch
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-12-08 20:32:31
konia nim bije

damian1034
    Ocena: 8 (glosow:8)
2014-12-08 19:01:47
Przecież to z BRAZZERS, Boże wiocha spada na psy, ucinki pornosów na głównej... Wstyd!

Asuritt
    Ocena: -4 (glosow:4)
2014-12-08 18:54:48
z pornosa wycięty urywek ... do tego kicha pornos nawet faja nie stanie jak zoabczycie te sylikony i opryszczką dupę

wisz35
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-12-08 20:01:20
nie ćpaj tyle to ci stanie

evertos
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-12-08 18:51:15
asekurowalbym tam z tylu

cozabzdet
    Ocena: -4 (glosow:6)
2014-12-08 18:38:26
Palec do góry kto wylizałby taką spoconą po treningu piczę? :-D

VadeMecum23
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-12-08 18:36:20
Wiocha ? Kobieta z pięknym ciałem która nadal robi wszystko by było pięknie. Myślę, że dodała to jakaś kobieta która ma nadwagę tak, że przykrywa w zime żebra zwisami(cyckami).

Sarabi
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-12-08 19:22:53
Haha, jak zawsze zazdrosna kobieta :D W regulaminie jest napisane, że dodawanie materiałów pornograficznych jest karane banem! Jak widac to w ogóle nie obowiązuje! Wiocha przestała być wiochą, jest teraz już tylko miejscem, gdzie niedojrzali chłopcy mogą sobie zwalić do urywka z pornosa :D Piękne ciało? LOL. Przecież to jeden wielki silikon, ale wy tego nie widzicie.. Beka zycia., Pora stąd spierdal*ać.

Kraksa
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-12-08 17:55:15
wary i cyce sztuczne

mikolajwe
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-12-08 17:34:57
Było na brazzersie.

brunoschultz88
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-12-07 21:55:46
moglbym to ogladac....i ogladac....

grzybek836
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-12-06 19:08:22
Perfect

Vitas91
    Ocena: 50 (glosow:58)
2014-12-06 17:02:33
Gdzie tu wiocha pedały? W dupach coś sie wam rusza, że takie kobiety uważacie za wioche?


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0500