Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Powiedzieć ci na siłę poprawni politycznie
leviticus_1  14-12-12, 16:18 Zgłoś
+ 661 -
Dodano: 2014-12-12, 16:18:12   przez: leviticus_1
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 661  Zgłoś nadużycie
6947
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Doda, Duda i ...
  •  Hakuna Matata...
  •  Zakorkowali ulicę, bo robili sobie selfie
  •  Laski takie są fajną mam choinkę?"
Ukryj komentarze(156)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
chlewnia666
    Ocena: 199 (glosow:219)
2014-12-12 19:30:48
Ma rację. G#wno mnie obchodzi jakiś beżowy ze ścierką na głowie. Najważniejszy jest polski obywatel, z nie pomiot z 3-go świata

Rebus364
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-01-23 20:29:55
Wiocha schodzi na psy.Dosłownie i w przenośni.Ile razy będą odgrzewane te stare kotlety? Admin, jak ci się system zawiesił to go zrestartuj.

faille
    Ocena: -2 (glosow:4)
2015-01-24 05:28:18
wiocha zeszła na psy 2 lata temu....teraz jest już w psimm góównie.....admini robią świadomy sabotaż do upadku wiochy i powinni być wyyebani z roboty na zbity pysk bez żadnego "ale" !

barszysz
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-23 17:56:30
Ile jeszcze razy to się na głównej pojawi? Nie róbcie jaj...

pawelek232
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-01-18 20:22:45
To jest waszym zdaniem wiocha? ludzie zmieńcie nazwę strony na jakąś "prawda polityczna" czy coś bo coraz więcej na tej stronie o polityce i to takiej która na 100& nie jest wiochą jak ta wstawka która powinna mieć 600 głosów w dół a nie w górę, coś się wam pomyliło.

Rebus364
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-01-18 13:39:35
Ile razy to będzie wstawiane na główną?Admin zaciąłeś się czy co?

siemion72
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-01-18 01:58:51
ma racje !

waroza
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-16 22:18:50
Chyba zacznę słuchać tego radia :)

Naid
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-01-14 20:29:32
Terrorystów powinno się za jaja wieszać

divide_et_impera
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-01-12 11:45:38
Ameryki nie odkrył.

prodzo
    Ocena: 5 (glosow:5)
2015-01-11 11:00:34
100% racji - mam nadzieje że w krajach zachodnich, tacy ludzie jak Pan "Olbratowski" będą częściej dochodzili do głosu !!

noktowizor
    Ocena: 0 (glosow:12)
2015-01-07 19:55:40
Admin!!! Co Ty do Hoooja bierzesz? Ten absurd wpierdaaalasz codziennie w 1 dziesiątce a ludzie wstawili tysiące lepszych i żaden się nie powiela na 1 stronie. Banda sprzedawczyków.,

malurus
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-01-13 22:08:05
....admin wciąga odbytem.....

kbrowarek
    Ocena: -4 (glosow:6)
2015-01-06 18:47:32
Żygac sie juz chce tym Olbratowskim

xgregx
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-01-05 20:23:06
co za sku******sak reklama reklama

kermitttt
    Ocena: 4 (glosow:4)
2015-01-04 09:53:27
DLACZEGO TO JEST CO 2 STRONĘ NA WIOSCE, JAK REKLAMA?!?!?!

jacek8887766
    Ocena: 5 (glosow:7)
2015-01-03 20:11:01
Popieram , ja też mam dosyć tego liberalizmu politycznego muzułmanie w Europie powinni być objęci szczególnym nadzorem a najlepiej niech wypieprzają do siebie skórwysyny !!!

sinner3007
    Ocena: 7 (glosow:9)
2015-01-02 16:41:54
I dobrze mówi!!! Jeszcze więcej tej poprawnosci politycznej i multi kulti a niedługo to zostaniemy mniejszością narodową we własnych krajach. Jak tak bardzo chcą tego swojego islamu to niech siedzą u siebie w piachach i się zabijaja nawzajem.

magda713
    Ocena: -7 (glosow:11)
2015-01-01 23:26:31
Gów,no prawda szmaciarz czyta co mu każą taki dziennikąrz dzi.wka ,jak za czerwonych pod byle pretekstem zamykano i torturowano ludzi to też było ok ,przecierz nie o was chodziło?!

grog
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-01-01 13:26:52
zgadzam sie, ze tych islamskich idiotow co podrzynaja gardla i obcinaja glowy powinno sie nabic na pal, problem ktorego olbratowski nie pojmuje jest taki, ze przecietny arab ma tyle wspolnego z islamskim terrorysta co polski katolik z biszkoptem wesolowskim, to ze ten debil gwalcil dzieci nie znaczy ze wszyscy katolicy z polszy tak robia, kto nie zrozumial?

grog
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-01-01 13:18:11
i pamietajcie o jednym, z jajami w imadle kazdy sie przyznaje... ile sa wiec warte takie gowniane zeznania?

grog
    Ocena: -6 (glosow:8)
2015-01-01 13:13:34
olbratowski, ten wyraz juz zawsze bedzie mi sie kojarzyl z idiota, idac jego tokiem rozumowania moznaby spytac po co trzymac w wiezieniach pedofili, mordercow, gwalcicieli, powinno sie ich rozstrzelac a nie lozyc na ich omlety na sniadanie, idiota powtarzam

shpack
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-12-31 23:24:34
Ale dlaczego robia to w Polsce ? Co my z tym mamy wspolnego ? Poszlismy na wojene aby sie przypodobac amerykanom a nie ze wgledu na to, ze nas zaatakowali. A poza tym inaczej bys facet gadal, gdyby ci wkrecilili jajka w imadlo. Oczywiscie prze pomylka

grog
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-01-01 13:16:49
to jest amerykanska moralnosc, oni nnie moga torturowac bo to jest be, znalezli jednak wyjscie, dopatrzyli sie, ze nie wolno ale na terytorium usa, a w innych krajach to juz nie jest be, na przyklad w dzikiej polszy mozna sobie potorturowac nawet niewinnego, jak wynika z raportu bylo takich dwoch pechowcow, o ile sie sypnie dolarami dla tubylczych elyt

Franusss
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-12-31 14:00:29
Terrorystę powinno się przesłuchać (wyciągnąć wszystkie ważne informacje) a potem kula w łeb. TYLE W TEMACIE ZERO LITOŚCI.

darekoczko
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-12-31 10:05:03
Noż kuwa mać, to pojawia się na głównej częściej, niz Kevin w Polsacie

Eric_Cartman
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-12-31 00:50:50
I gdzie tu k#rwa wiocha jest? Pytam się gdzie? Sam bym torturował takiego brudasa z wielką radością! Powinni dać medale tamtym żołnierzom..

kias
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-12-30 20:08:29
niech sie ciesza ze ja ich nie przesluchiwalem.

kermitttt
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-12-30 10:38:29
Dlaczego to co kilka dni ląduje na głównej? Jakiś układ z RMFem macie?!

slawek1245
    Ocena: 4 (glosow:6)
2014-12-29 00:00:21
wreście ktoś normalny mówi dobrze

grog
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-01-01 13:19:22
tak normalny jak i ty

jaa28
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-12-28 12:23:19
Zgadzam się w 100 %

tomashec
    Ocena: -2 (glosow:4)
2014-12-28 12:09:16
no i właśnie za te teksty poniżej, pogardliwe polaczki, przyjdzie wam zapłącić

jacek.jacek
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-12-28 20:02:51
myślisz,ze jak do islamistów przystąpisz to ci troszkę urośnie? ani tam ani w głowie przykre

slawek1245
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-12-28 23:58:50
bujaj się arabski pomiocie

pawello2803
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-12-30 15:23:20
a na co mamy czekać ?? aż F... muslimie przyjdziesz z nożykiem do tapet i będziesz głowki obcinał w imie twojej chorej religii??

jacek.jacek
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-12-27 09:20:43
Takiemu terroryście należy zadać grzecznie ze trzy pytanka i jak nie odpowiada eliminacja. Bez sensu trzymać kogoś z kogo nie ma pożytku a torturować nie można.

Sanchez66
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-12-26 11:39:16
dobrze mówi-polać mu :)

mirga
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-12-25 20:44:04
Dlaczego to jest podbijane co kilka dni na jedną z pierwszych stron na głównej?

popolupo
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-12-27 20:20:44
no właśnie?? Dlaczego?? non stop to samo. Mega wiocha dla Admina , mimo że dobrze Olracht gada.

ROBI00000000
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-12-24 13:56:36
Widzę że nie przebiję 130 za. Dodam że pozwólmy tym brudasom w ręcznikach na głowie rozpanoszyć się to zaraz będą meczety tu stawiać...

kingkyl
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-12-24 11:50:38
Tak, właśnie tak, całkowicie się zgadzam i podpisuje się pod tą wypowiedzią obiema rękami.

dobosz77
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-12-24 01:26:39
święte słowa ktoś to w końcu powiedział na GŁOS

UZI0122
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-12-23 19:01:51
Ma rację!!!!!!

dzieci_proboszcza
    Ocena: 10 (glosow:12)
2014-12-22 17:30:04
W dupie mam co robia z arabami. Moga ich zywcem obdzierac ze skory i nie bede mial nic przeciwko.

sileent
    Ocena: 11 (glosow:11)
2014-12-21 14:53:35
Jak Lepper mówił że u nas taliby lądowali to wszyscy w brecht, a teraz się okazuję że miał rację.

Drago33
    Ocena: 4 (glosow:6)
2014-12-23 14:30:18
Ponieważ metoda ośmieszania jest najprostszą i najskuteczniejszą . Nie po to inwazja ( nie tylko naszego kraju ) zaczynała się od opanowywania gazet i mediów przez żydów !

brumby
    Ocena: 11 (glosow:13)
2014-12-21 10:48:39
Dlatego organizację "walczące o prawa człowieka", które rozczulają się nad terrorystami - należy rozwiązać a następnie ich szefów oskarżyć o wspieranie terroryzmu.

galibardi
    Ocena: 7 (glosow:9)
2014-12-20 11:22:32
Jak można stosować jakiekolwiek konwencje wobec osób, które mają je sobie za nic? Skoro głupi turban nie boi się umrzeć za swoją wiarę w ataku terrorystycznym, to za przeproszeniem wspomniany ołówek w pe nie sie nei powinien na nim robić żadnego wrażenia.

tomek-kt
    Ocena: 13 (glosow:15)
2014-12-19 19:17:51
I dobrze powiedział. Tacy powinni być wszyscy dziennikarze, a nie jakaś Olejnik.

muszka1984
    Ocena: -1 (glosow:9)
2014-12-19 19:02:34
CIA sama szkoliła tzw terrorystów .Są na to dowody chociażby atak na WTC .Garść ludzi tzw Illuminaci od dawna wiedziała ,że ''coś'' się wydarzy .I się wydarzyło .

pavo79
    Ocena: 10 (glosow:14)
2014-12-19 17:26:25
Zawsze dwie rzeczy powinny być białe - święta i europa

hetman22223
    Ocena: 5 (glosow:5)
2014-12-19 09:28:18
A ty gosciu "romanbnmbnm" to najpierw historii sie poucz a potem komentarze wystawiaj.Genghis Khan wiesz kto to byl ? Turca najezdzala cala europe przez wieki (przypomne ze jeszcze wtedy o ropie nie wiedzieli za duzo raczej ) i gdyby nie polska husaria to nie byloby zadnej europy i ciebie koles tez by nie bylo.Wiec najpierw ksiazeczki a potem komentarze.

hetman22223
    Ocena: 4 (glosow:6)
2014-12-19 09:21:49
Brawo, brawo i jeszcze raz brawo !!!! Chociaz jeden odwazny i powiedzial prawde na antenie !!!

romanbnmbnm
    Ocena: -12 (glosow:20)
2014-12-17 20:54:10
Tylko kto się pierwszy do kogo władował? My do nich czy oni do nas? W czasach, kiedy ruscy ładowali się do afganistanu jedynymi terrorystami byli wewnętrzni - czarne pantery, ira, itd. Biali poszli zabijać za ropę, beże poszli zabijać za religię. Sami to sprowokowaliśmy a wy łykacie te medialne gadki o terrorystach

spacz
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-12-25 12:37:13
komentarz usunięty przez moderatora

draconis
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-12-17 18:54:04
Gadać dobrze gada. Ale gdzie tu wiocha? Bo tak deczunio nie ogarniam.

seven
    Ocena: -3 (glosow:7)
2014-12-16 21:50:10
Disco polo jak disko polo może i by go zmiękczyło ale reklamy RMF-ki puszczane co 10 min to na sraczkę to na konar to na problemy intymne z pewnością więcej by wskórały

audi-a6
    Ocena: 14 (glosow:16)
2014-12-16 19:53:38
komentarz usunięty przez użytkownika

Melanz89
    Ocena: 3 (glosow:7)
2014-12-16 19:42:11
Polać mu. Srać na ich łby! Śmierć za śmierć... Jeżeli człowiek postępuje jak bestia to będzie traktowany jak bestia. Proste.

sebololo
    Ocena: 8 (glosow:10)
2014-12-15 19:09:41
Nabijać na pal wszystkich fanatyków religijnych siłą narzucających swoje przekonania innym. A dżihadystom przy tym podawać kroplówkę aby dłużej cierpieli.

Selim69
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-12-15 19:04:08
i o to własnie chodzi

poczta-wiocha
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-12-15 07:47:12
popieram

Townsville
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-12-15 01:15:10
Tomek,dzieki za piekny poczatek dnia :)

jokerssxx
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-12-14 22:23:43
również uważamy (w moim gronie dyskutowaliśmy na temat tego felietonu) że ten felieton był inny niż pozostałe ponieważ w fajny sposób przekazał nasze zdanie na ten temat.

snowcraft
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-12-14 15:05:42
Dobrze gada...polać mu!

prarock
    Ocena: -20 (glosow:26)
2014-12-14 13:15:46
Jeszcze olbratowskiego rozumiem dlaczego tak mówi (dla korzyści) ale was półgłówki to już nie. Amerykańce przyjechali po ropę, obywatele najechanego kraju są torturowani a półgłówki z innych krajów temu przyklaskują.

sdiz
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-12-14 11:53:28
No i brawo. Taka prawda.

puszczyk82
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-12-14 09:13:39
nic dodać, nic ując

Spyridon
    Ocena: 5 (glosow:7)
2014-12-14 08:23:45
I to właśnie jest gość który ma jaja!

marcin.b12321
    Ocena: 5 (glosow:5)
2014-12-14 00:49:11
zapewne jesteś jednym z tych brudasów dymających kozy

YaPaE
    Ocena: 5 (glosow:9)
2014-12-13 22:38:29
Od Dzis Zmieniam Radio Z na RMF :):):)

aoliwka
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-12-13 21:45:01
Olbratowski jesteś The Best!

MonikaB313
    Ocena: 7 (glosow:7)
2014-12-13 20:43:20
Kocham Cię Olbratowski :)

ghore
    Ocena: -11 (glosow:19)
2014-12-13 18:44:40
Hmm.. a co na to weterani AK zlapani przez SS'manow ktorzy jakims cudem przezyli bliskie spotkanie ze "sluzbami specjalnymi" 3 Rzeszy ?

bartega
    Ocena: 1 (glosow:9)
2014-12-13 20:17:13
Porównanie od czapy.

milorda
    Ocena: -22 (glosow:24)
2014-12-13 21:42:09
Nie wiem jak ci popierający tortury nie widzą, że stoją po stronie gestapo/ stasi/ nkwd. Tamci też twierdzili, że mają rację i są dobrzy. Słabo mi się robi od takich wypowiedzi, ja pasuję- nie czytam już komentarzy.

Bebok_69
    Ocena: -4 (glosow:4)
2014-12-13 21:52:37
Nie tak do końca od czapy. Albo ci SS byli pobłażliwi bo wiedzieli, że wojenka kończy się ich przegraną, albo członkowie AK z dup*y strzelili i to zdrowo.

Bebok_69
    Ocena: 8 (glosow:10)
2014-12-13 21:55:58
milorda za Twoje tępe gadki poprawne politycznie powinnaś zarobić kulkę w potylicę bo dla takich szkodników społecznych nie ma miejsca.

kontrrra
    Ocena: -8 (glosow:10)
2014-12-13 22:09:23
@bebok Ooo! widzę pan od NKWD? Ci też lubili dać komuś kulkę w potylicę. Rodzinna tradycja? Czy bez genetycznego obciążenia jesteś prymitywem? Takie słowa od kogoś takiego jak- to tylko komplement.

Bebok_69
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-12-13 22:15:18
Głupcze zanim powstało jakieś NKWD strzał w potylicę był formą pogardy.

Bebok_69
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-12-13 22:24:31
Wiesz ? Nie każdy urodził się piz*ą

kontrrra
    Ocena: -5 (glosow:7)
2014-12-13 23:09:57
A tobie się udało i pi..zdą i do tego prymitywną. Kumulacja- nie wiem czy współczuć czy gratulować? Gdyby tacy jak ty byli siłą przewodnią, to dale tkwilibyśmy w średniowieczu.

Bebok_69
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-12-13 23:21:51
Jak widać trollu to jedyną życiową piz*ą tutaj jesteś Ty. Na Twoje nieszczęście większość narodu ma inne poglądy od Twoich facecie w rurkach.

Townsville
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-12-15 01:12:06
MILORDA to ja w tej sytuacji chce byc SS. Zeby zalowac czlowieka trzeba byc czlowiekiem. Trudno o zal dla bydlecia ktore zabija innych w coraz to bardziej wyrafinowany sposob dla jakiegos bozka i z nienawiasci dla nienawisci. Dobrze im tak.Skoda ze tak krotko i tak malo. Przykre jest ze medy maja wiecej praw niz ofiary. Ze wg prawa nalezy im sie szacunek dla czlowieka.To kpina i jaja z calego zachodniego swiata.

bartega
    Ocena: 1 (glosow:1)
2014-12-16 15:28:30
Zgadzam się z Townsville, a gdzie prawo do życia ofiar tych fanatyków?? dlaczego ludzkie ścierwo nieszanujące życia niewinnych cywilów ma mieć jakieś prawa?? Jestem za tym żeby traktować ich tak jak oni traktują nas i nie mam ochoty na to żeby w imię poprawności politycznej giną ktokolwiek z niewinnych ludzi.

Montek4666
    Ocena: 15 (glosow:19)
2014-12-13 18:26:06
Zacnie prawisz Mości Panie Olbratowski. Nic dodać nic ująć. Ciapate ścierwo panoszy się wszem i wobec - do siebie spier...ać z powrotem, a nie nam swoje chore przekonania narzucacie kozojebcy. Won!!!!!

omegadoom
    Ocena: 5 (glosow:7)
2014-12-13 18:25:23
a tak w ogole Islam jako religia nie jest zly, jesli sie rozumie o co w nim chodzi, szkoda ze jakies 80% abduli nie ma pojecia osochosi tam i takie o skutki... dla nich walka w obronie religi wyglada tak jak to widzimy bomby, egzekucje mordy, nie zdaja sobie sprawy ze umilowanie i gloszenie dobrego slowa to tez walka... czyli? Araby glupsze niz kozy:D

M1CLAY19
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-12-14 02:26:58
islam to nie religia tylko SYSTEM POLITYCZNY a ze kozoyebcy sa na tyle sprytni ze pdciagneli to pd religie to nasz minus.

omegadoom
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-12-13 18:21:33
komentarz usunięty przez moderatora

kontrrra
    Ocena: -8 (glosow:16)
2014-12-13 17:26:42
Mam pytanie do popierających tortury. Wyobraźcie sobie, że wpada wam do domu CIA ( niemożliwe? może raz za dużo pojechaliście na wakacje do Egiptu i na plaży zaczepił was Abdul, również podejrzany o terroryzm?) i zabiera do tajnego ośrodka jako terrorystę. Rodzina nic nie wie, nie macie żadnych praw( na mocy tzw wyższej konieczności walki z TERORYZMEM. Ojoj jak to strasznie brzmi, więcej ludzi ginie w wypadkach samochodowych, ale łamiemy podstawowe prawa człowieka tylko( na razie) gdy chodzi o terroryzm). Myślicie, że przy wyrywaniu 5 paznokcia wsypiecie ciotkę Martę jako kumpelę Bin Ladena?

M1CLAY19
    Ocena: 3 (glosow:13)
2014-12-13 17:34:57
Byli juz tacy. Bracia Grimm sie nazywali . Sam jeden masz wyobraznie jak ich 2.

cellarka
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-12-13 17:25:12
Aha, i wiocha w tym, że powiedział? Dlaczego 90% wstawiających nie rozumie celu portalu?

mamgo
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-12-13 17:11:14
Każdy dobrze gada, ma racje, a kebaby wpieprzacie codziennie.

prarock
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-12-14 13:20:50
przecież trzeba czymś popychać tą telewizyjną papkę

M1CLAY19
    Ocena: 5 (glosow:9)
2014-12-13 17:11:01
Dlaczego takich ludzi jest tak malo? Dlaczego nie ma pozwolenia by nazwac terroryzm i cofanie sie do czasow pustynnego pedofila tak jak to jest w rzeczywistosci? Dlaczego wszedzie ta yebana poprawnosc? Tego gostka szanowalem dawno temu a teraz szanuje po stokroc bo czuje,widzi i wie jakie moga byc konsekwencje. Poprawnosc dla smieci to .....samozamiana w smieci.

kontrrra
    Ocena: -11 (glosow:13)
2014-12-13 17:19:52
Cofasz się znacznie dalej popierając barbarzyńskie tortury i nakręcanie spirali przemocy. Fundamenty cywilizacji właśnie ulegają korozji. A takich ludzi jak wy jest niestety zatrzęsienie. Krwiożercza, bezmyślna, oszalała tłuszcza.

Python013
    Ocena: 3 (glosow:7)
2014-12-13 17:39:06
kontrrra a takich jak Ty to są pełne całe Czechy. Knedle kolaniarze dzięki swojemu dupolizostwu i chęci przetrwania wszelkim kosztem jako pierwsi w Europie całowali Adolfa po brudnej du*ie i wołali "Heil Hitler". Dzięki ludziom, którzy potrafią posunąć się za daleko wobec zagrożenia i agresora wygraliśmy wojny i przetrwaliśmy, dzięki nim Czesi nie mówią teraz po niemiecku, a przez takich jak Ty polskość schodzi na psy. Przyznaj się chodzisz w rurkach ?

M1CLAY19
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-12-13 17:40:54
Policz uciete glowy,wykastrowane kobiety,zamordowanych ziomkow,sterroryzowanych obywateli swiata. Dla mie wyznawca chorego systemu zasluguje na samo najgorsze bo jezeli ja okrze slabosc i pozwole jemu odejsc dzisiaj to on wroci jutro i wytnie mnie i moja rodzine . Czy to takie skomplikowane. To beda ludzie jak przestana byc opetani. Jak naznaczysz kropka lakieru pancerz karalucha i dzasz mu imie to cos zmieni? Przestanie byc karaluchem ?

kontrrra
    Ocena: -3 (glosow:7)
2014-12-13 17:54:07
@M1 To policz ilu ludzi zabili pijani kierowcy. Dlaczego ich nie torturujemy? @python za to szeregi gestapo pełne były takich zaślepionych słusznością fanatyków jak ty. Idziesz za tłumem zamiast bronić podwalin naszej cywilizacji i systemu prawnego. Jedyne co cię różni od binladenów, to strona barykady, po której stoisz. Normy moralne masz takie jak oni- NIE SWÓJ, TO NIE CZŁOWIEK.

Python013
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-12-13 18:05:33
kontrrra Twoimi metodami nie odeprzesz islamizacji Europy i będziesz szybciej biegał w prześcieradle z ręcznikiem na głowie niż myślisz. Jak będzie trzeba to nie zawaham się strzelać do nich w obronie naszego stylu życia i naszych praw, a jak znam życie to tacy jak Ty będą się po piwnicach chowali i po wszystkim wnukom opowiadali jak to dzielnie walczyli z najeźdźca. Przez takie pierdoły o takim toku myślenia jak Twój kraje europejskie stają się ISTAMSKIE. Francja już tylko formalnie jest Francuska a w rzeczywistości jest inaczej. Z Niemcami i herbaciarzami dzieje się to samo.

kontrrra
    Ocena: -3 (glosow:3)
2014-12-13 18:32:10
Ale o czym ty gadasz? Gdzie islamizacja Europy a gdzie grożenie gwałtem analnym( mieli do tego wytresowane psy) niewinnym ludziom? Ty widzisz różnicę czy nie bardzo? Myślałem, że po II WŚ takie pomysły nie będą miały racji bytu. Czym innym jest stanąć na linii frontu i strzelać do wroga a czym innym porwac kogoś z domu, przewieźć na drugi koniec świata i trzymać 10 godzin zanurzonego w wodzie. K.. mać! To są hitlerowskie metody i to stosowane przez NAS.

M1CLAY19
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-12-13 19:20:42
Dokladnie tak jak mowisz w sprawie polglowkow.: Ten ,ktory podstepem probuje zabic mnie lub moje dzieci zginie bez owijania kota w bawelne. Badz czopkiem w doopie barbarzyncow-Poprawnie gwalcona pisda-jak ci pasi? Twoj zwieracz. Konstytucja zapewnia mi prawo do wolnosci bez wzgledu na bariery twojej chorej poprwnosci. System prawny? Ty nabijasz sie ze mnie? Chyba ze mowisz o szariacie-to dokladnie jest system dla wygody nazywany religia.

Python013
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-12-13 19:50:16
kontrrra a czym się dla Ciebie różni wtargnięcie wroga na nasze ziemie od planowania zamachów terrorystycznych i mordowanie ludzi za to, że są innowiercami, ateistami i nie biegają jak małpy w prześcieradle z maczetami, że mają inny styl życia mimo tego iż szarańcza wbrew koranowi korzysta z tych samych dóbr cywilizacji, po cichu popija alkochol i ćpa) ? Tak czy siak nie należy przebierać w środkach by z nimi walczyć. Bycie biernym, daniem się wyru*hać mówiąc dziękuję plującym Ci w twarz nigdy nic nie wskórasz. Pamiętaj, że dziś sprawa dotyczy USA a jutro może dotyczyć to Polski.

kontrrra
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-12-13 22:04:24
Nie kompromituj się, błagam. Co robiliśmy( my- tzw zachód) w Iraku? Co w Afganistanie? W Syrii? Libii? Ktoś jeszcze ma surowce albo plany uniezależnienia się od 'zachodu'? Jesteśmy najeźdźcami. Łamiącymi podstawowe prawa człowieka. Nie bronię muzułmanów, bronię resztek naszej godności. Jak nazwiesz kogoś kto zakłada obozy internowania i stosuje metody rodem z Auschwitz? Patriotą? Obrońcą? Czego? Bo ja go nazwę barbarzyńcą.

Bebok_69
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-12-13 22:12:02
Kto tu się kompromituje i łapie minusiki, pomyśl kontrra bo to nie boli. Z Twoje tępe gadki powinieneś dostać ograniczenia społeczne.

M1CLAY19
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-12-13 22:54:15
W przeprosiny za nasze zle zachowaniew Syrii,Iraku itp ty dasz sobie leb uciac i wszyscy beda zadowoleni.Ty bo wspanialomysle podlozyles sie muslimom. My bo bedziemy mieli swiety spokuj z nawiedzonymi chora paprawnascia .

kontrrra
    Ocena: -3 (glosow:3)
2014-12-13 23:19:06
A co ma do tego łapanie + czy -? Wiocha to wyznacznik standardów moralnych? To że większość jest d.urna nie znaczy, że trzeba do nich równać. Wręcz przeciwnie. @m1clay- czytaj ze zrozumieniem. Rozmawiałem z Pythonem- i wskazałam mu analogię pomiędzy naszą, historyczną sytuacją gdy byliśmy podbitym krajem a obecną syt. na bliskim wsch i Afryce- tyle że teraz to my jesteśmy okupantem i oprawcą. Nikomu się nie podkładam, ale to oni nas najechali? Poza tym nie zrównuj uczciwej walki, z honorem ze znęcaniem się nad bezbronnym człowiekiem. I naucz się polskiego, patrioto od siedmiu boleści.

alicia24832
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-12-14 01:47:47
Kontra.Mam pytanko.Mam dwoje dzieci urodzone za granica przebywajace w Polsce 4 tygodnie w roku latem.Usilnie wpajam im polski jezyk i polskie tradycje ale ich pierwszym jezykiem nie jest polski.Po Twojej wypowiedzi mam rozumiec ze ktos kto nie jest "Miodkiem"jest w Polsce dyskryminowany.Jezeli (nie daj Boze)moje dziecko sie zagubi i poprosi w Polsce o pomoc a wyslowi sie nie poprawnie to moze liczyc na baty.No chyba ze spotka kontre wtedy dostanie eksternistyczny wyklad z polskiego.Nie uwazasz ze obrzydzasz Polske.Nie uwazasz ze wazna jest tresc a nie orty lub pomylenie literek na

puszczyk82
    Ocena: 4 (glosow:4)
2014-12-14 09:15:25
kontra- nastepny w garnek

Bebok_69
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-12-14 20:43:07
Dzięki za wsparcie Alicjo z krainy czarów ;) Pisanie z telefonu do tego z podpowiadaczem bywa żenujące jak widać...

jacek.jacek
    Ocena: 2 (glosow:2)
2014-12-13 17:00:34
Koniec z torturami.. dwa pytania nie odpowiada, bezużyteczny. Uciąć łeb ich sposobem. Pytać następnego.

HeniuN
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-12-13 16:24:18
To nie wiocha

milorda
    Ocena: -4 (glosow:14)
2014-12-13 14:29:09
No i patrząc na wasze wpisy nasuwa się jeden wniosek- terroryści odnieśli swoimi atakami skutek. Koniec cywilizacji Zachodu, gdzie obowiązuje prawo domniemania niewinności. 20% torturowanych ( podtapianych, gwałconych analnie ect) nie miało kompletnie NIC wspólnego z terroryzmem. Reszta- niewiele. Przez tortury, oprócz hańby świata zachodniego, udało sie osiągnąć ZERO przydatnych informacji. Jaki mieliście wpływ na miejsce urodzenia? Wybór religii? U nas wystarczy popatrzeć jakiemu ostracyzmowi poddawani są ateiści, innowiercy, co dopiero tam. Wyłazi też z Gowinów i innych cywilizacja życia.

milorda
    Ocena: -2 (glosow:12)
2014-12-13 14:34:25
Skoro tortury są super i fajne- kogo jeszcze wyłączymy spod miana 'człowiek'? Może następni będziecie wy? Przez tortury zrównaliśmy się etycznie i moralnie z terrorystami. Nic nas od nich nie odróżnia, tylko śpiewka propagandowa jest inna.

Python013
    Ocena: 2 (glosow:6)
2014-12-13 15:20:27
Skończ dupić farmazony, zbierz tyłek i leć do tej szarańczy. Na miejscu powiedz, że jesteś chrześcijanką, zobaczymy ile pożyjesz i czy będą tacy politycznie poprawni wobec Ciebie. W afganie i Iraku nawet dzieci żołnierzowi z miłą chęcią strzelą w plecy, potem odetną głowę i będą z nią paradować. To, że wśród muzułmanów jest jakiś procent normalnych ludzi inaczej interpretujących koran o niczym nie świadczy. Jest ich zbyt mało i muszą iść za głosem większości by przeżyć. Co do tych torturowanych więźniów to za niewinność ich nie zawinięto.

milorda
    Ocena: 0 (glosow:8)
2014-12-13 16:01:19
Ależ ty naiwny. Pierwsze pytanie: dlaczego USA nie robiła tego na swoim terenie? Drugie pytanie: jak oceniasz zrywy niepodległościowe Polaków i nasza walkę z zaborcami? Trzecie: znasz badania o wiarygodności zeznań wydobytych torturami? No i szczyt naiwności i sprania mózgu: TAK, zawijali ich za niewinność. Torturowali nawet swoich informatorów( ciekawe czy gdy sprawa się wyjaśniała dawali im na pocieszenie flagę hamerykańską, żeby mogli sobie wsadzić w zgwałcony tyłek?). Przeczytaj te streszczenia raportów zamiast dac się ponieść propagandzie.

Python013
    Ocena: -2 (glosow:2)
2014-12-13 17:22:30
Głupia jesteś czy tylko udajesz ? Od kiedy to tajne więzienia tworzy się na własnym podwórku ? To że USA ma w tej wojence jeden wielki biznes wie każdy myślący, ale nikt nie wie co tam się dzieje w rzeczywistości, a media totalnie nam oczy mydlą. Trochę o Iraku oraz Afganie dowiedziałem się od kogoś z WS kto tam był kilka razy i powiem Ci, że nie masz bladego pojęcia co tam się dzieje. W DUP*E mam jakieś wyniki badań i raporty na poziomie speca od BRZOZY. Samymi torturami zmusisz każdego do wszystkiego, kwestia tego jaki masz cel.

M1CLAY19
    Ocena: 2 (glosow:4)
2014-12-13 17:33:05
Hanba swiata zachodniego odnosnie szamba awiata islamskiego. Wyzej nie mogles poprzeczki postawic? 20% to jest tylko 1/5. Jak by siedzil w swoim Sudanie,Palistanie czy innej yebanej Nigerii nikt by go nie podtapal. Wole pomylke jeden niewnny kozoyebca na 5 kozoyecow niz perspetywe zycia w szriacie. A jak wola twoje dzieci?

milorda
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-12-13 17:43:35
No to ty chyba palisz głupa. Jak żołnierz jedzie na wojnę, to raczej nie spodziewa się pikniku, co? Byle odhumanizować przeciwnika, nie? Łatwiej się zabija jeśli kogoś traktujesz jak bydło. Ciekawe jaka fala samobójstw przetoczy się wśród torturujących- ale tego się nigdy nie dowiemy. Polskę, USA i parę innych krajów wiążą takie konwencje i pakty jak ICCPR czy ICESCR, o Genewie nie wspominając. Łamiemy prawo, które sami ustanowiliśmy. Co stoi na przeszkodzie by zacząć łamać inne zapisy? I sorry od tajnego więzienia do tortur jest jednak daleka droga.

milorda
    Ocena: 1 (glosow:3)
2014-12-13 17:47:53
Jakoś nie znam powodów by tajnych więzień nie zakładać na swoim terenie. Hamerykańcy tego nie robili, bo w razie ujawnienia TORTUR byliby sądzeni przez swoje sądy. A tortury sa u niech nielegalne( niespodzianka). Żaden sąd międzynarodowy nie pociągnie USA do odpowiedzialności choć nie zdziwię się jeśli za tortury bekniemy my i inne Rumunie. Jak można się tak tanio sprzedać?

Python013
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-12-13 17:55:41
Tajne więzienia tworzy się po to by śmieci w nich utylizować i robić wszystko by uzyskać cel, a cel uświęca środki. Wiedz o tym, że nasze jednostki elitarne w Afganie nie zawijały byle kogo, a to co potem robili z nimi amerykanie ich już nie dotyczyło. Ta szarańcza od setek lat chce podbić Europę oraz cały świat uczynić islamskim. Chce zabić każdego na swojej drodze jeśli jest przeciw nim, nigdy nie szanowali i nie będą szanować innych praw jak swoje. TAKA JEST PRAWDA Należy wypier*olić ich do siebie i odgrodzić murem puki nie zaczną się uczciwie asymilować ze światem.

milorda
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-12-13 18:01:33
komentarz usunięty przez moderatora

milorda
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-12-13 18:27:04
Hmm usunęli link do artykułu z amerykańskiej prasy. Opisują w nim przypadki z raportów CIA ( a' propos- te WNIOSKI o niewiarygodności zeznań wymuszonych torturami, są na podstawie raportów CIA wiec nie nie pitol o brzozie). Wpisz sobie outsourcing torture z new yorkera. Jeśli masz odwagę zrewidować poglądy.

Python013
    Ocena: -1 (glosow:3)
2014-12-13 19:41:33
Mamo mnie obchodzi jakimi metodami hamerykanie wyciągali zeznania i informacje ze szkodników, z tej szarańczy. Spec służby każdego państwa by zrobiły to samo. Jeden turban w tą, pięciu w tamtą... jakie to ma znaczenie w imię bezpieczeństwa narodu ? Nie zostali porwani z domu za niewinność tylko za przynależność do grup terrorystycznych i planowanie zamachów, które głównie w ludność cywilną uderzały. Ktoś ich sprzedał lub służby wywiadowcze posiadały odpowiednie materiały na nich. Jeśli zdarzyło się przypadkowo zwinąć kogoś niewinnego to trudno widocznie był w nieodpowiednim miejscu i czasie.

milorda
    Ocena: 0 (glosow:4)
2014-12-13 21:39:19
Jak grochem o ścianę. WNIOSKI wyciągnięte z raportów CIA- tortury są nieskuteczne. Już kilku ludzi pozywa USA za porwanie i tortury( podczas których np przyznali się do przynależności do al kaidy choć de facto byli informatorami tegoż CIA). Przyznawali się do wszystkiego jak leci. Kilku niewinnych to luz? Ciekawe jak ty byś śpiewał jakby cię prądem razili za niewinność. Rzygać się chce. Poczytaj może wypowiedzi Jean Amery'ego zanim tak ochoczo wstąpisz w te same szeregi co hitlerowcy czy CIA.

Bebok_69
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-12-13 22:04:02
komentarz usunięty przez moderatora

Python013
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-12-13 13:42:41
Wydaje mi się, że czytał tekst gdzie tylko zamienił pewne słowa na bardziej przyjazne uszom. Nie ważne czy to słowa Olbratowskiego lub nie, ważne iż mają sens. Dla tej islamskiej szarańczy nie ma być litości. Torturować i gładzić jednego po drugim. Jeśli będzie trzeba to dokonać nalotów dywanowych lub z napalmem i zrównać z ziemią np. góry czy wioski w których się ukrywają. NIE dla islamu, który jest religią nienawiści do innych.

SzeResZ
    Ocena: 5 (glosow:9)
2014-12-13 13:41:36
Jest coś takiego jak prawa człowieka. Ale trzeba naprawdę bujnej wyobraźni, żeby ciapaka uznać człowiekiem...

wlocho1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-12-13 13:38:15
Dobrze gada...

kamyk261
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-12-13 13:18:29
dobrze gada , swój chłop

tub0_osh
    Ocena: 11 (glosow:13)
2014-12-13 12:58:25
Ja rozumiem wydłubać terroryście oko i wsadzić mu je do dupy, rozumiem wiercić mu w jajkach wiertarką, wszystkie rany posypywać tabasco albo curry, rozgniatać mu młotkiem paluchy, wyrywać paznokcie, ciąć mu twarz żyletką i penetrować go analnie piłką do metalu ale na miłośc boską, NIE DISCO POLO! Miejmy tę resztkę sumienia! TERRORYSTA TO PRZECIEŻ WCIAŻ CZŁOWIEK!!!

spacz
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-12-13 14:14:54
komentarz usunięty przez moderatora

MINTOR
    Ocena: -1 (glosow:1)
2014-12-13 15:25:12
spacz, ty tak serio?

ghore
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-12-13 18:48:01
Rowniez trzymanie w Polsce bez mozliwosci wyjazdu to lekka przesada..

muszka1984
    Ocena: 3 (glosow:3)
2014-12-13 12:42:04
Lepiej się tego ująć nie dało .Yebać islam .

carlos53
    Ocena: -21 (glosow:29)
2014-12-13 11:41:11
Cham i tyle w temacie

cali76
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-12-13 12:31:43
A ty jesteś stary pojszczaniec....

MINTOR
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-12-13 11:39:31
Pięknie powiedziane. (+)

magda713
    Ocena: -2 (glosow:12)
2014-12-13 11:12:35
Po prostu czyta co mu kazali , za niezłą kase

magda713
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-12-13 11:11:10
albo coś jest złe i zakazane albo nie , skoro Olbratowski ma racje to niech zaczną jawne tortury jak za czerwonych i hu.j i kto ma te 10 mln dolców, ówczesna władza ? to niech podatek odprowadzą!

jar_71
    Ocena: 1 (glosow:5)
2014-12-13 11:03:10
Ma gość rację kiedyś była taka strona brawo w końcu ktoś się odważył napisać prawdę

lampard75
    Ocena: 0 (glosow:10)
2014-12-13 03:03:33
Dobrze gada, polać mu

lampard75
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-12-13 03:02:01
komentarz usunięty przez użytkownika

SZATAN007
    Ocena: 1 (glosow:7)
2014-12-12 19:46:02
BRAWO BRAWO BRAWO!!!

MINTOR
    Ocena: -2 (glosow:8)
2014-12-13 11:41:14
Ale nie skupkaj się z podniecienia, dobrze?

chlewnia666
    Ocena: 199 (glosow:219)
2014-12-12 19:30:48
Ma rację. G#wno mnie obchodzi jakiś beżowy ze ścierką na głowie. Najważniejszy jest polski obywatel, z nie pomiot z 3-go świata

ProStako
    Ocena: -1 (glosow:5)
2014-12-12 17:44:29
Dobrze gada!!! Polać mu!!!

waclawwaclaw
    Ocena: 5 (glosow:7)
2014-12-12 17:17:40
brawo Olbratowski. A Tobie vacarius proponuje powiedzieć to rodzinie naszego geologa , któremu te śmierdziuchy ścięły głowę. Pisanie komentarzy porównujesz do śmierci tysięcy ludzi w WTC, czy tych obrazków które widzimy co chwilę w tv , ludzi w pomarańczowych strojach którzy za chwilę zostaną pozbawieni głowy.

vacarius
    Ocena: -4 (glosow:14)
2014-12-12 16:47:10
Ale co gdy zaczną wsadzać tam polaków np. tego który chciał wysadzić sejm? Co gdyby tacy Polacy zaczęli znikać bez sądu. A potem zaczniemy znikać za komentarze w internecie. I bez poinformowania rodzin będziemy gdzieś trzymani i torturowani przez kilkanaście lat. Bezpieczeństwo bezpieczeństwem ale są rzeczy ważniejsze niż bezpieczeństwo. Jeśli to jest droga do przetrwania naszej cywilizacji to nasza cywilizacja jest niegodna przetrwania. Tak jak niegodna przetrwana była III Rzesza i ZSRR.

spacz
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-12-13 02:31:52
komentarz usunięty przez moderatora

leviticus_1
    Ocena: 0 (glosow:6)
2014-12-13 08:15:44
vacarius, puknij ty się w czółko. O jakim przetrwaniu cywilizacji ty piszesz, jak te turbany z zimną krwią ludziom głowy obcinają. poszukaj sobie dobrze w necie jak taka egzekucja wygląda. Mam mocne nerwy ale jak to obejrzałem, poleciałem haftować. Tobie też polecam obrońco uciśnionych terrorystów

leviticus_1
    Ocena: 3 (glosow:5)
2014-12-13 08:20:44
Zobacz jak stoi facet, płacze i błaga o litość a te mendy bez litości wbijają mu w szyje niezbyt ostry nóż i kroją centymetr po centymetrze. Nie odbywa się to jak w filmach, gdzie jednym szybkim ruchem miecza robią ciach i główka spada. Kroją faceta na żywca a jak tkankę przetną to kręgosłup szyjny ukręcają. Tak to wygląda. Nie zapomnę tego widoku to końca życia

Greg0666
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-12-13 14:36:45
Zastanów się co piszesz, jak by Ci je..ani kozojebcy posiadali bomby atomowe to już dawno nie ma ludzkości, oni by się nie zastanawiali tak jak ty nad sensem człowieczeństwa tylko jebli by we wszystko co nie jest islamskie i pozabijali wszystko jak leci. Ci ludzie nie zasługują na żadne prawa obywatelskie bo sami traktują innych gorzej niż zwierzęta. To są karaluchy współczesnego świata, mnożą się w zastraszającym tempie i trzeba coś z tym zrobić i to szybko.

kontrrra
    Ocena: 0 (glosow:2)
2014-12-13 14:39:19
Większości nie starcza wyobraźni, bo w ich mniemaniu my jesteśmy ci DOBRZY i jakby Polaków zaczęli torturować ( bo tak), to by było beeee. To że pomagierzy i samo USA robiło dokładnie to samo- luz. Ciekawe co by mówili jakby USA nam wjechało z wojskami i zaczęło wyzwalać ( głownie od zasobów naturalnych). Gdyby Polacy znikali bez śladu.

elektryku5
    Ocena: -5 (glosow:11)
2014-12-12 16:39:29
DIsco polo jest dobre bardziej torturowali dubstepem :D

tec-pl
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-12-13 10:33:44
bez przesady


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0600