Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Komorowski dla swoich rodaków (żydów) próbuje sprzedawac nasze skarby!!!
Medrzec_Pr0  15-01-03, 12:56 Zgłoś
+ 467 -
Dodano: 2015-01-03, 12:56:30   przez: Medrzec_Pr0
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 467  Zgłoś nadużycie
410
 Udostępnij inaczej
Ukryj komentarze(154)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
sambakicikici
    Ocena: 14 (glosow:14)
2015-01-04 11:29:32
Tyle razy powtarzam: Są w tym roku wybory jedne i drugie więc jest okazja do zabrania koryta i gajowemu Bronkowi i całej mafijnej Platformie. A potem tylko trybunał stanu.

crazybread
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-11 09:20:32
skoorwysyny. jakbym dorwał to bym kulosy połamał i tą koohwa ware gorną kombinerkami uyebal!

muszka1984
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-01-07 20:18:58
Przestańcie się drapać koty ,Yebać żydów i komuchów .

Lizard1488
    Ocena: 3 (glosow:5)
2015-01-06 13:43:04
jeszcze trochę to sie obłożę ładunkami i wyp**erdole w sejmie

fantomas3103
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-01-06 08:08:11
usunąć żydów z rządu a jest ich tam trochę i będzie w Polsce spokój

rozpruwacz78
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-01-07 11:36:48
Nic nie pomoże. Trzeba by było ich usunąć zewsząd.

pepsi001
    Ocena: 2 (glosow:6)
2015-01-05 18:38:46
I tak od zeszłego roku Polska płaci żydom rekompesaty.

jadziodzia
    Ocena: -4 (glosow:6)
2015-01-05 12:31:24
Wszyscy łykają takie ściemy jak młode pelikany... Media wami manipulują. Rozumku już braknie...

netboy
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-01-05 01:07:29
tym razem nie wyszlo ale....

patryk8111
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-04 23:34:03
komentarz usunięty przez użytkownika

NieZebymSieZnal
    Ocena: 4 (glosow:8)
2015-01-04 20:33:32
barak słów! czas na czyny.

fekaliator
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-01-04 20:27:13
Stachu ?! A gdzie som pienidze za las ??!!

killing_joke
    Ocena: 12 (glosow:16)
2015-01-04 20:02:30
Życzę z całego serca panu prezydentowi, panu byłemu już premierowi i tym, którzy maczali w tym swoje plugawe paluchy- WSZYSTKIEGO NAJGORSZEGO i rychłej, aczkolwiek bardzo bolesnej śmierci!

Schwab
    Ocena: -4 (glosow:10)
2015-01-04 19:50:52
Bla bla bla pier.lenie. Pozwalacie na to wiec zadnych pretensji! Gdyby to ludziom nie odpowiadalo to dawno juz sila by zdjeli rzad. Skonczcie marudzic. Historia udowadnia, ze wystarczy nawet jeden czlowiek, aby wszystko zmienic. Jezeli nie ma nawet tego jednego na tyle milionow to po co wiecznie narzekac i udawac, ze nam zalezy?

gordon.lameman
    Ocena: -14 (glosow:22)
2015-01-04 19:45:16
Zmiana Konstytucji nie przewidywała żadnej możliwości prywatyzacji. Powyższy obrazek jest kłamstwem i doskonale pokazuje jak można manipulować głupkami. Dajecie sobą pomiatać. Żałosne.

kocyk01
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-01-04 19:54:18
Masz rację.Jednak na''wiocha''siedzą normalni ludzie.

wojtekzelow
    Ocena: 11 (glosow:15)
2015-01-04 20:40:43
Nie wprowadzaj ludzi w błąd, (chociaż pewnie Ci za to płacą). Zapis proponowany przez większość rządową miał brzmieć „lasy stanowiące własność Skarbu Państwa nie podlegają przekształceniom własnościowym z wyjątkiem uzasadnionego celu publicznego”. Wyjątki te określałaby stosowna ustawa więc jak łatwo się domyślać jeżeli znalazłaby się w Sejmie większość, która szeroko zakreśliłaby uzasadniony cel publiczny to zasoby Lasów Państwowych mogłyby być użyte np. do zaspakajania roszczeń reprywatyzacyjnych. Pozdrawiam

gordon.lameman
    Ocena: -8 (glosow:10)
2015-01-04 21:01:55
wojtekzelow, to co piszesz to stek bzdur. Uzasadnionym celem publicznym nie mogłoby być zaspokajanie roszczeń reprywatyzacyjnych z tego względu, że to nie spełnia znamion celu publicznego z jakiekolwiek strony. Lasy Państwowe miały mieć możliwość przekształcenia własnościowego na cele publiczne, czyli cele DLA LUDNOŚCI. Przede wszystkim to nei miała być SPRZEDAŻ podmiotom prywatnym. Zmiany własnościowe miały służyć tylko i wyłącznie takim celom jak budowa dróg i autostrad, szkół, elektrowni, tam, zapór, szpitali etc. To co piszesz to zwyczajne kłamstwo i przedszkolny wymysł.

gordon.lameman
    Ocena: -6 (glosow:8)
2015-01-04 21:03:19
A sugestia z płaceniem to typowy głupkowaty chwyt erystyczny. Bardzo żenujący. Dajesz sobą manipulować, bo dajesz sobie wmówić rzeczy niestworzone. A czemu sobie dajesz? Bo nie jesteś w stanie sam tego sprawdzić. Nie jesteś w stanie wygrzebać projektu zmiany Konstytucji, ustaw, ani komentarzy. I wierzysz jakimś bożkom z internetu w głupoty, które oni wypisują. Smutne :)

Slawek-153
    Ocena: 5 (glosow:9)
2015-01-04 21:27:51
gordon.lameman z całym szacunkiem,ale o czym ty mówisz? Przeczytać to jedno,a interpretacja to kolejny klucz w manipulacji. Interpretacja,bo o tym jest mowa jest najczęściej nie jasna,niezrozumiała i klarowna. Czytając trudno jest wychwycić wytrychy, do określenia zamiarów w nowej konstytucji. Zmiana w konstytucji,aczkolwiek w pewnym stopniu daje taką możliwość, jak na zdjęciu powyżej. Czytałem to wzmiankę w nowej niedoszłej konstytucji .

gordon.lameman
    Ocena: -8 (glosow:8)
2015-01-04 21:41:29
O czym mówię? O moim chlebie powszednim. Jestem prawnikiem z zawodu i wykształcenia. jak widzę bzdury wypisane przez dziennikarzyny to mi się robi ich żal. To cały hipotetyczne niebezpieczeństwo to jedna wielka bzdura. Tu nie chodzi o żadne interpretacje, ale o to że dziennikarzyny nie rozumieją pojęć prawnych i prawniczych. Nie czytają ustaw i nie potrafią ich zrozumieć. A Wy im wierzycie jak nie przymierzając mesjaszowi. Serio - żal mi Was.

tomek-kt
    Ocena: 3 (glosow:7)
2015-01-04 23:37:55
"Zmiana konstytucji nie przewidywała ..." A świnie i żydowskie pachołki, które siedzą przy korycie znajdą sposób, aby lasy sprzedać. Mają gdzieś dobro tego kraju. Chcą rozkraść wszystko co będzie możliwe, a po nas choćby ... . Obudźcie się wreszcie rodacy. Znajdźmy sposób na wywalenie tych świń z rządu. Nie ma znaczenia jaką partię obecnie reprezentują poszczególne "knury" czy to z PO, PiS czy SLD. Wszyscy dążą tylko do tego, aby było dobrze .... im i ich kolesiom. Mam nadzieję, że doczekam dnia w którym zawisną na szubienicy - wszyscy bez wyjątku. O jeden samolot za mało s

gordon.lameman
    Ocena: -10 (glosow:10)
2015-01-04 23:44:51
@tomek-kt Tacy debile jak Ty zawsze coś wymyślą. Jak nie ma podstaw to se wymyślą jakieś bzdury i będą w to wierzyć. Czemu? Bo są bezdennie głupi. Jesteś tego świetnym przykładem, lemingu.

Greg199
    Ocena: 5 (glosow:7)
2015-01-05 00:14:11
Prawo nie jest moją mocną stroną, ale gdy widzę nieudolny rząd (który czego się dotknął to sprzedał) biorący się za taką sprawę, to budzi mój niepokój. Dlatego nie obchodzi mnie to w jaki sposób ta wzmianka w konstytucji jest zapisana i jak należy ją interpretować. Popatrzcie trochę wstecz na działania tego rządu to dowiecie się co z tymi lasami chcą zrobić.

kawalrafala
    Ocena: 5 (glosow:7)
2015-01-05 00:37:02
Nocna zmiana w '92 też była... w nocy. Jeśli nie ma się niczego do ukrycia, to takie rzeczy robi się w dzień, przy mediach. A jeśli lasy są państwowe, a państwo to my, to jakim prawem kilkuset bałwanów decyduje za kilkadziesiąt milionów? Powinno być referendum, a nie koperta pod stołem i ostanie lub jedne z ostatnich dóbr sprzedane za 30 srebrników.

gordon.lameman
    Ocena: -6 (glosow:6)
2015-01-05 07:24:21
@Greg199 Pieprzenie. Wskaż proszę 'co takiego ten nieudolny rząd sprzedał'. To jest pusty slogan. Nie jestem fanem PO, ale to durnota, którą powtarzają półgłówki w internecie, a jak przyjdzie do konkretów to uciekają, bo gówno o rządzie wiedzą. @kawalrafala Przecież to też było przy mediach. Czemu w nocy? Bo liczyli, że PiS się nie zmobilizuje i uda się to przepchnąć. To była kwestia strategii, ale to... normalne. Nie mają 2/3, a dzięki takiemu ułożeniu głosowania mieli większe szanse. I tak się nie udało. Ale to co ludzie wypisują to bzdury.

Slawek-153
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-01-05 08:58:01
Wskaż proszę co takiego ten nieudolny rząd sprzedał?..... jeśli jesteś taki inteligentny za jakiego się uważasz, to powinieneś wiedzieć takie podstawy. A jeśli nie wierzysz to nie czytaj co zostało przez rząd sprzedane, a sprywatyzowane. Dlaczego bo rząd celowo zamienia słowo sprzedaż na prywatyzowanie

tomek-kt
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-01-05 09:17:09
@gordon.lameman Nie znasz mnie więc zluzuj z obrażaniem. Jeżeli chodzi o lemingi to jak widać Ty ślepo bronisz tych nieudolnych baranów, którzy udają, że rządzą naszym krajem. Ślepe popieranie władzy jest niebezpieczne. Próba zmiany konstytucji w nocy nie jest dla Ciebie ok? Niech sobie po nocach obradują o obniżeniu własnego uposażenia. I na koniec zapytam: Skoro jak twierdzisz głupim jest ktoś kto widząc co robią sługusy żydków krytykuje ich to kim jest ktoś taki jak Ty, który jak widać przyklaskuje im, gdy oni okradają (już jawnie) nasz kraj i naród.

Slawek-153
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-01-05 09:25:39
Może to teoria spiskowa,ale cała ta armia posłów,senatorów, ministrów itd. Ma dzieci w wieku gimnazjalnym itp. Którzy bardzo chętnie będą ich bronić ze wszystkich sił na portalach internetowych, to jest oczywiste.

gordon.lameman
    Ocena: -5 (glosow:5)
2015-01-05 09:33:56
@Slawek-153 No i tak to właśnie wygląda. Jak się popyta o konkrety to leming odbija pałeczkę bo on po prostu nie wie. A co takiego złego jest w prywatyzacji? Dobrze przeprowadzona prywatyzacja to obowiązek państwa. @tomek-kt Gdybym ślepo bronił to wypisywałbym podobne bzdury do Twoich. Nie widziałeś projektu zmiany i wypisujesz bzdury. Nie rozumiesz przepisów, a wypisujesz bzdury na ich temat. Do tego te kocopoły ożydach.

Slawek-153
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-01-05 09:46:45
Czyim dzieciakiem jesteś Posła, Ministra, czy senatora? Człowieku czy ty aby na pewno wierzysz w to co piszesz? Dlaczego celowo wprowadzasz ludzi w błąd? Nie zadawaj głupich pytań, dlaczego? Bo są za idiotyczne by zniżać się do ich poziomu odpowiadając na nie.

tomek-kt
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-01-05 11:08:11
95 % społeczeństwa pisze bzdury, a Ty i tobie podobni jesteście nieomylni. Można powtórzyć pytanie mojego przedmówcy. Czyim synem jesteś, że tak ich bronisz?

gordon.lameman
    Ocena: -4 (glosow:4)
2015-01-05 11:20:42
Co za żenujące chwyty. Nie potraficie podać konkretów i jak typowe półgłówki od razu rzucacie puste oskarżenai 'czyim synem'. Dzieci drogie, mój ojciec był górnikiem, matka rolnikiem. Nie mam znajomości w polityce, nie mam znajomości wśród prawników, oprócz tych, które nawiązałem sam. Oceniam to na podstawie mojej znajomości przepisów. A Wy na podstawie czego? Bzdur podawanych przez dziennikarzy bo za głupi jesteście, aby samemu to ogarnąć. Żal mi Was, bo wy już zawsze będziecie tak głupi.

tomek-kt
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-01-05 11:34:51
Żenujące jest obrażanie ludzi. Zastanów się czasami nad tym co chcesz napisać. Może warto przeczytać kilka razy post zanim go wyślesz? Nie pouczaj i nie odpisuj jeżeli nie potrafisz zrobić tego w kulturalny sposób. Oczekujesz konkretów? Przejrzyj na oczy wreszcie. Zobacz co wyprawiają politycy w naszym kraju. Mało? Dla mnie i tak już za wiele.

gordon.lameman
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-01-05 12:02:27
Tak, oczekuję konkretów zamiast durnych, puistych, rasistowskich uwag. Zamiast debilnych sugestii o tym, że jestem opłacany,albo spokrewniony. Bo to mnie obraża. Sami zaczęliście od obrażania. Piszecie puste slogany bo jak ktoś chce konkrety to się wykręcacie sianem. To typowe dla lemingów.

tomek-kt
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-01-05 12:16:51
Więc raz jeszcze Ci napiszę, że konkretami jest to co wyprawiają ci, którzy uważają się za rządzących w tym kraju. Oni nie rządzą, oni jawnie robią sobie jaja z narodu i okradają go. Miliony wydawane na durne przetargi, które są nic nie warte (choćby przy budowie autostrad), tysiące złotych wydawane na kolacje, rozmowy telefoniczne (których nie było) czy też rozliczenie kilometrówki za delegacje, których również nie było. Lokowanie kolesi i rodziny rządzących na stanowiskach, przyznawanie sobie nawzajem premii w dobie kryzysu. Miało być tanie państwo, a mamy rozrastającą się administrację. Wie

tomek-kt
    Ocena: 3 (glosow:5)
2015-01-05 12:19:38
Wiele by można tu było jeszcze wymieniać takich "kwiatków", a Ty piszesz, że to puste slogany? Również kolejny raz Ci napiszę, że lemingiem nie jest ten kto krytykuje władzę, a właśnie ten który ślepo ją popiera, a na takiego wyglądasz tutaj tylko Ty.

gordon.lameman
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-01-05 12:25:24
To są nieprawidłowości, które trzeba poprawić - owszem. Ale autostrady się nam budują i to jest fajne. Co do nieprawidłowości przy przetargach - będą się pojawiać, bo pojawiają się niestety na całym świecie. Ale pamiętaj od czego wyszliśmy - od 'wyprzedawania Polski'. I na to chciałem konkrety. To, że władza nadużywa kasy to było wiadome. i robiła to każda władza od 1989 roku. Żeby to się zmieniło to musiałoby się zmienić społeczeństwo. Bo to społeczeństwo nie szanuje cudzej, ani wspólnej własności. To widać na każdym kroku. A politycy biorą się spośród nas. Pewnie, że od nich oczekujemy

gordon.lameman
    Ocena: -4 (glosow:4)
2015-01-05 12:27:49
ale naiwnością jest wierzyć, że będą krystalicznie czyści podczas gdy całe nasze społeczeństwo to banda złodziei i kombinatorów. Ludzi prawdziwie uczciwych jest mniejszość. Większość społeczeństwa na miejscu polityków robiłaby takie same, albo gorsze wałki. Ja nie lubię PO, nie jestem ich żadnym fanem, ale nie lubię też kłamstw. Nie lubię gdy PiS i media manipulują posuwając się do kłamstw. Jak złapię PO na kłamstwach to też będę je wypisywał. Ale akurat tutaj złapałem PiS i ichnie media na kłamstwie. Nie wiem czemu im wierzycie. Z naiwności chyba.

Slawek-153
    Ocena: 4 (glosow:4)
2015-01-05 13:36:30
gordon.lameman na wyprzedawanie Polski, chcesz konkrety ... a po co mam się siłować jak i tak wszyscy o tym wiedzą, tylko nie ty to dość dziwne. Lecz czas wyjawi te wszystkie wyprzedaże za grosze, okradające Polaków, to tylko kwestia czasu.

Greg199
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-01-05 14:32:24
gordon.lameman to nie jest pusty slogan, sprzedaż to Bardziej złożony problem, najpierw doprowadzają do upadłości, a potem sprzedają za marne grosze, dlatego "sprzedaż" nie jest tak widoczna. Poczytaj trochę historii co działo się po 91 r. Odpowiesz mi że wtedy nawet PO nie było, ale to Ci sami ludzie zaczęli prywatyzację polski pod inna nazwą; Unia pracy, AWS oni to zapoczątkowali, a to dalej Ci sami ludzie. chcesz konkretów to poczytaj sobie historię Tuska, może rozjaśni ci to umysł. Dowiesz się o bankach, stoczni, Kwidzynie.

kawalrafala
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-01-05 15:21:30
Ten gordon to jakiś niebezpieczny leming. Musi być czyimś pociotkiem, albo urzędasem wcale nie pośledniego szczebla. Inaczej by tak nie gęgał.

Slawek-153
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-01-05 15:33:56
Greg199 ma rację, a w szczególności o bardzo złożonym problemie. Problem jest taki żeby podać jeden z oszustw rządu i udowodnić go potrzeba kilkunastu stron, a nie kwestia do wyjaśnienia w jednym komentarzu. Rząd do oszukiwania i manipulowania społeczeństwem ma sztab ekspertów, przekupione media, a nawet kościół, oraz prokuratorów,sędziów i mnóstwo forsy na ten cel. Dlatego społeczeństwo jest bezsilne do działania.

kawalrafala
    Ocena: 3 (glosow:5)
2015-01-05 15:41:26
No i kwestia tego, jak im cokolwiek udowodnić? Przecież oni oraz ich rodziny, znajomi są nietykalni w świetle prawa, bo przepisy są tak niejasne, że skorumpowani sędziowie umarzają sprawy, lub wydają wyroki w zawieszeniu. Komuch kryje komucha, a to są żydokomuchy, to jeszcze gorzej.

Slawek-153
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-01-05 16:20:52
kawalrafala to jest tak zazębione i szyte grubymi nićmi, jak nigdy dotąd. Co tam jedna wielka urzędnicza mafia, kiedyś komuchy przy nich to były nieudacznicy bez wykształcenia i wyobraźni, a teraz.

gordon.lameman
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-01-05 16:26:10
@kawalrafala slawek Ale Wy jesteście głupi. Serio. Wymyślacie takie bzdury, że tylko płakać. @greg W przypadku Lasów Państwowych to nie może zadziałać. Zmiany własnościowe tylko na celep ubliczne oznaczają, że tereny LP mogą być przeznaczone tylko na cele publiczne. I nie da się tego zmienić. Choćbyś się zesrał to nie tego nie zmienisz. Dajecie sobą pomiatać i wmawiać Wam bzdury. Tu nie chodzi o to, że rządy są krystalicznie czyste. Oj, nie. Tu chodzi o to, że Wy nie sprawdzacie informacji. Bierzecie je za pewnik i bronicie, choć nic o tym nie wiecie. To domena lemingów.

Slawek-153
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-01-05 16:31:23
Taka mała ciekawostka dla trochę starszych, kto pamięta jakim długopisem była podpisywana zmiana ustroju z komunistycznego na demokratyczny? Z namalowaną flagą USA, Dlaczego nie z flagą Polski ojczystego kraju? Czy to nie jest symbol, że Amerykański długopis będzie decydował jaki u nas jest ustrój? A może jest tak dalej że nasi politycy są marionetkami w rękach USA. Może to jest teoria spiskowa i hipotetyczna, ale ma trochę racji.

Slawek-153
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-01-05 16:41:45
No Ale Wy jesteście głupi. Serio. bez komentarza byś nie dostał rykoszetem. Cytuje można je przeznaczyć na cele publiczne i tu jest furtka. Tak to może być luka w prawie by sprzedać lasy, bo pieniądze trafią na cele publiczne. A nie wydane pieniądze ze skarbu Państwa na cele publiczne trafią na odszkodowania dla Narodowości Żydowskiej. Taka plątanina by zamydlić oczy .

gordon.lameman
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-01-05 16:46:02
Bzdury. Tu nie chodzi o żadną sprzedaż. To musi polegać na tym, że ten fragment lasu, który zmieni właściciela musi służyć celom publicznym, czyli ma naim powstać droga, elektrownia, szkoła, szpital... Serio, nic nie wiecie tylko bzdury wypisujecie. Te Wasz mityczne 'kruczki' to istnieją tylko w Waszych głowach.

Slawek-153
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-01-05 18:27:02
gordon.lameman pisze..... Tu nie chodzi o żadną sprzedaż. To musi polegać na tym, że ten fragment lasu, który zmieni właściciela. Pod sumując twoją tezę nie chodzi o sprzedaż, a Zmianę Właściciela polegającą głównie chyba na sprzedaży,geniuszu. a reszta co piszesz to jest przekształcenie lasu, a mowa jest o prywatyzacji.

gordon.lameman
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-01-05 18:31:45
Sęk w tym, że zmiana Konstytucji nie pozwala na prywatyzację! Pozwala na zmiany własnościowe, ale tylko na cele publiczne, czyli pod szpital, drogę etc. Właśnie tego nie potraficie zrozumieć.

Slawek-153
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-05 18:41:03
komentarz usunięty przez moderatora

Slawek-153
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-01-05 19:19:19
Odsyłam do obejrzenia Podziemna Tv... Przemilczane przesłuchanie Komorowskiego i nocna próba zmiany Konstytucji #93

gordon.lameman
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-01-05 19:26:20
RepublikaTV nie za wiele prawdy mówi. To wybitnie antyrządowy portal. Obiektywizmu tam za wiele nie ma. A o poziomie dziennikarstwa w Polsce to szkoda gadać. Oni nie wiedzą o czym piszą czy o czym reportaż robią. Różnica między nami jest taka, że ja sam sprawdzę informacje. Ty zaś naiwnie wierzysz w to co zobaczysz w TV, bez sprawdzania informacji. A wszystko jest dostępne. Trzeba tylko trochę oleju w głowie.

Slawek-153
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-01-05 19:38:20
Republika Tv? O czym my mówimy? Moja wzmianka, jak powyżej jest o Podziemna Tv. Czy według twojej opinii ci wszyscy ambitni politycy są idealnymi,dobrymi,wyśmienitymi politykami? Proszę o odpowiedź?

gordon.lameman
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-01-05 19:47:15
Sorry, miałem na myśli Podziemna TV. Nie, nie są. Ale lepszych na naszym poletku gówna nie widać. Niestety. Politycy odwzorowują to jakie mamy społeczeństwo. I takie właśnie mamy. Złodzieje i kombinatorzy. Do tego kłamcy i szaleńcy.

Slawek-153
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-01-05 19:57:48
Czyli sądzisz że politycy są tacy jak społeczeństwo, Złodzieje i kombinatorzy. Do tego kłamcy i szaleńcy. Co samo za siebie mówi do tego co zmierzam. Czy nie mam racji?

gordon.lameman
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-01-05 20:08:38
No, takich mamy polityków jakie mamy społeczeństwo. Trudno spodziewać się, że półgłówki w głosowaniu wybiorą kogoś innego niż półgłówków. Jak można liczyć, że z moża gówna uda się wyłowić perełki, kiedy to gówno decyduje? Niestety, społeczeństwo jest głupie. Omamione telewizją - czy to prorządową, czy antyrządową. Takie są fakty.

Slawek-153
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-01-05 20:26:12
Społeczeństwa nie wolno nazywać półgłówkami, lecz traktować każdego tak jak na to zasłużył i nie wolno kierować się stereotypami. A wolne demokratyczne wybory to fikcja, pseudodemokracja. Tak jak wolne Media to fikcja, manipulowana przez rząd. Afery w Polskiej Telewizji, mają na celu przyciągać naród i wzbudzać zaufanie do telewizji. Po co? By rzad mógł wykorzystywać tak zwane zaufanie narodu do telewizji do ogłupiania,tak się niestety robi Politykę. Mam rację Prawda?

gordon.lameman
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-01-05 20:29:57
Nie, nie masz. Ludzie są głupi i dokonują głupich wyborów. Wiara w spiski, ogólną kontrolę i reszta to element tej głupoty, któa kieruje ludźmi. Wolnych mediów nie ma - to fakt. Każde są uwikłane w coś. Wstydem jest nazywanie mediów opozycyjnych wolnymi, bo one przekazują wszystko antyrządowo, a nie obiektywnie. Ot, taka podziemna tv. Nic mądrego tam nie ma.

Slawek-153
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-05 20:45:14
Pisze się antyrządową a nie antyrządowo Prawniku. Od słowa np. antyrządowa. A Polska telewizja, nie jest antyrządowa dlaczego? Telewizję Tvp1 Tvp2 itd. Finansuję głównie polski rząd. Tvn dostał niezłą dotację od rządu. Polsat też ma swoje układy, możesz mi wierzyć. Kluczowe Najważniejsze media są przekupione, Polskie media to fikcja.

Slawek-153
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-01-05 20:50:29
Drogi Adwersarzu subiektywnie stwierdzam, że dalsze dywagowanie nie ma sensu i nie obliguje mnie do dalszego pisania.

gordon.lameman
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-01-05 20:57:51
Nie miałem na myśli słowa 'antyrządową'. Miałem na myśli, że przekazują informację 'antyrządowo', czyli w sposó antyrządowy. Próbujesz używać trudnych słów, ale nie bardzo tu pasują i chyba słabo znasz ich znaczenie. Próbujesz się czepiać na siłę, ale słabo Ci to idzie. Głównie z braku wiedzy i zrozumienia tematu. Nie musisz mi odpisywać, tak jak i ja Tobie. Ale ja to traktuję jako misję niesienia kaganka oświaty :)

Slawek-153
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-01-05 21:03:38
Twoim celem bardziej złożonym jest umniejszanie czyichś wartości względem siebie. Umniejszanie wartości innych jest twoim nawykiem, dzięki czemu czujesz spełnienie i dowartościowanie.

gordon.lameman
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-01-05 21:06:39
Dlatego np. czepiam się na siłę (nieudolnie) kwestii lingwistycznych, jak Ty? Oj, chyba przypisałeś mi swoje cechy :)

Slawek-153
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-01-05 21:08:51
Eksplikacja nie jest widocznie twoją mocną stroną .

gordon.lameman
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-05 21:10:22
Za to Ciebie do osób elokwentnych zaliczyć nie można. Osoby elokwentne wiedzą kiedy jakiego języka używać. Ty zaś próbujesz na siłę imponować. Wygląda to słabo, nienaturalnie i w sumie jest dość żałosne, gdy zestawi się to z brakiem argumentów.

Slawek-153
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-01-05 21:14:39
Świetnie i znakomicie określiłeś siebie, a nie mnie i nie wmawiaj mi swoich bzdur.

Slawek-153
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-01-05 21:18:40
Jesteś zbyt Ambiwalentny - dwoisty, pełen wewnętrznych sprzeczności. co samo w sobie nie pasuje do logiki twoich komentarzy.

gordon.lameman
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-01-05 21:18:49
Och, ja nie staram się być elokwentnym na siłę. Nadto w temacie prawa i przepisów to ja mam rozeznanie. Ty polegasz jedynie na medialnych przekazach, a przecież 'media kłamią'. Przykro jest mi to mówić, ale te media w które do tej pory wierzyłeś też kłamią. I ta właśnie sprawa jest dobitnym przykładem. Pewnie, że będziesz się upierał przy swoim. Dlaczego? Bo zrujnowałoby to cały Twój antyrządowy światopogląd. Nie winię Cię za to. Na tym polega wolność. Swoje poglądy możesz manifestować przy urnie (o ile masz 18 lat). Jak widać jesteś w nich bardzo osamotniony. I daruj sobie te bzdury o fałs

gordon.lameman
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-01-05 21:21:18
fałszerstwach, bo to ewidentne wymysły umysłów, które nie potrafią zaakceptować przygnębiającej rzeczywistości i szukają wymówki - 'wrogów', 'żydów', 'reptilian', 'ich'. Coraz śmieszniejsze są te Twoje komentarze. Może w gimnazjum robił wrażenie :)

Slawek-153
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-01-05 21:23:34
Przecież to nie ma sensu, twoja logika i sposób myślenia, nie wymaga już dalszego komentowania.

gordon.lameman
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-01-05 21:28:54
I znowu komentarz, który nie odnosi się do meritum. Nie jesteś w stanie polemizować merytorycznie to rzucasz puste hasła o braku logiki. Nawet nie jesteś w stanie tego wskazać (pewnie dlatego, że nie wiesz na czym logika polega), ale to i tak nie przeszkadza Ci w rzucaniu pustych haseł, bo próbujesz w ten sposó zachować szczątki wirtualnej godności. Słabo.

Slawek-153
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-01-05 21:37:42
Lepiej być przyzwoitym na tyle by przysłowiowemu głupszemu zawsze ustąpić. Więc ustępuje ci najdroższy przyjacielu wirtualny.

rozpruwacz78
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-01-07 11:41:04
gordon.lameman- koszerny nick, czyż nie?

pinio2
    Ocena: 3 (glosow:7)
2015-01-04 19:06:25
sKURW...

DelBoy
    Ocena: 7 (glosow:7)
2015-01-04 18:31:34
Szczodry Dziad z cudzej torby daje !

palkora79
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-01-04 17:53:10
Co za idiotyzmy. Co robili Wasi dziadziowie? Czy na pewno macie kryształową historię rodu?

OstojaPolskosci
    Ocena: 0 (glosow:12)
2015-01-04 18:59:44
komentarz usunięty przez użytkownika

damian.szefo
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-01-04 20:25:34
Kup sobie słownik analfabeto

kawalrafala
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-01-04 20:26:22
Jeden mój dziadek wracał na piechotę gdzieś z Azji, czy wschodniej Europy, przekradając się między kacapami, wiele kilometrów po wojnie, bo z Żołnierza Polskiego nowy rząd promoskiewski zrobił przestępcę. A drugi nie wiem, czy zajmował się czymś innym niż picie i handel:)

Slowianin14
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-01-04 17:27:02
komentarz usunięty przez moderatora

mijo1987
    Ocena: -7 (glosow:15)
2015-01-04 16:42:49
Kur.a! Czy nawet już na wiocha.pl muszą być komentarze typowych PiSowców? Kidyś można było się tu pośmiać,a teraz żenada

Slowianin14
    Ocena: 2 (glosow:8)
2015-01-04 17:28:59
komentarz usunięty przez moderatora

kawalrafala
    Ocena: 6 (glosow:8)
2015-01-04 16:27:17
Dodajmy, że zabrakło tych głosów głównie dzięki PiS, co przeoczyły nasze lemingi - jurek1102 i wszystkie jego konta, rafal8 i inni PiS-oprzeciwni.

Slawek-153
    Ocena: 7 (glosow:11)
2015-01-04 15:54:50
KOMOROWSKI I TUSK Skorzystali na katastrofie Smoleńskiej, A czysto Hipotetycznie... Dlaczego tak bardzo Donald Tusk nie chciał lecieć samolotem z Lechem Kaczyńskim Feralnym Samolotem? Dlaczego poleciał innym samolotem? A może wiedział przed katastrofą Smoleńską co się wydarzy w tym feralnym dniu? Dlaczego Donald Tusk nienawidził Lecha Kaczyńskiego, a po Katastrofie Smoleńskiej udawał Przyjaciela jego? i te uściski z Putinem w dniu katastrofy.

martin987
    Ocena: -4 (glosow:8)
2015-01-04 15:29:36
Jakie mienie zrabowane przez niemcow i sowietow? Swietnie wiaomo ze nieruchomosci byly grabione przez polakow i na dzien dzisiejszy wiekszosc z nich wciaz 'bezprawnie' do nich nalezy (kamienice, gospodarstwa na wsiach etc)

Dannokko
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-01-04 16:16:52
Rabowane przez polskich komunistów Polakom wyznania żydowskiego tak więc dlaczego mamy płacić odszkodowania Izraelowi??? Notabene państwo Izrael wtedy jeszcze nie istniało!

Slowianin14
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-01-04 17:35:48
komentarz usunięty przez moderatora

martin987
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-01-04 20:14:13
Slowianin14 - Jezeli dla ciebie poczatki zydow w PL to czasy Romanowow to radze wrocic do podstawowki (jezeli wogole ja skonczyles). A skad sie wchodzi w posiadania mienia? Zdaje sie ze trzeba je kupic a jak wiadomo zydzi na brak kasy nigdy nie narzekali i oni akurat byli prawowitymi wlascicielami (dzis tez polacy wyprzedaja wszystko zydom)

GumowyRocco
    Ocena: 4 (glosow:10)
2015-01-04 15:10:15
Jak dobrze pamiętam żona naszego prezydenta jest z pochodzenia Żydówką. Naród Żydowski ma to do siebie, że zawsze i wszędzie będzie bronił swoich interesów. Tacy po prostu już są i m.in dlatego ich ludzie tak nienawidzą, bo dla swojego kraju nie raz robią krecią robotę.

wieszjak
    Ocena: 7 (glosow:11)
2015-01-04 14:51:08
je**ć żydów a wypłacić im po bucie na mordę!!!

tomek-kt
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-04 20:53:25
Ja też się dołożę.

gierand
    Ocena: 8 (glosow:8)
2015-01-04 14:34:22
jak dla obywateli to mówią że konstytucji zmienić nie można ,ale dla swoich złodziejskich przekretów to wszystko sie da,POwiesić tą bande jeden PO drugim ,albo zróbmy zżute i najmijmy najemników do tej roboty.

Didox
    Ocena: 8 (glosow:8)
2015-01-04 14:29:46
niemcy NIE oddały nam całości reparacji wojennych, zostały im umorzone, w dodatku nie przez Polskę. Więc dlaczego MY z własnej kieszeni mamy oddawać za krzywdy II wojny światowej innym nacjom? Przepraszam bardzo ale w obozach to też Polacy byli mordowanie, a nie byli katami.

durthu
    Ocena: 5 (glosow:7)
2015-01-04 14:29:35
Była sobie strona antykomor.pl bodajże - autor miał wlot na chatę i zawineli klienta, bo mamy demokracje. Bronek niedawno tłumaczył sie jako świadek(czemu nie oskarżony?) w sprawie WSI(m.in handel bronia, kiedy był tam szychą). Na wiekszość pytan odpowiedział "nie pamiętam". Niedawno był u nas prezydent Izraela, jedyne co bronek potrafił to kajać sie za antysemityzm jaki był u nas w jakimś tam stopniu. Gośc rżnie głupa medialnie, zeby polskie mirki go lubiały za idiotyzmy(hłe hłe jaki on ciapowaty, my som lepsze), a po cichu to przebiegły, wyrachowany sprzedawca.

martin987
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-01-04 15:33:34
O ile dobrze pamietam to na tej stronie strzelano do obecnie panujacego prezydenta RP. Sprobuj zrobic to samo z Barackiem Obama albo z krolowa brytyjska, a swoja demokracje bedziesz ogladal przez reszte zycia w kratke. Wiec wybacz ale nie rozumiem twojego zdziwienia ale coz, niektorzy nie grzesza inteligencja i wydaje im sie ze skoro mamy demokracje to mozna obrazac kogo sie chce. Zalosne

Maniek783
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-01-04 17:42:03
Taki sam los powinien spotkać "twojego"(celowo z małej) guru za SPRZEDANIE RP - KŁAMIĄC ciebie(celowo z małej), że prezes to "wielki patriota". Krzyczący broniąc Ukrainę: "Sława bohaterom"(za MORD na POLAKACH) i "Ukraina ponad wszystko". Tffffuj PiSowski ZDRAJCA ! Wycierający PYSK GODŁEM. Ciekawe z czyich pieniędzy(na pewno nie ze swoich, bo Polska jest najważniejsza...), kupił kwiaty, które złożył kiedyś na "cmentarzu żydowskim"(Lubuskie).

durthu
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-08 09:40:40
Z tego co mi wiadomo, namawianie do zamachu i planowanie jest karalne - nie robienie montażu fotek ze strzelaniem, skoro kazdy wiedział że autor strony może miec cos z deklem. Chodzi o to w jaki sposób to zostało załatwione, rozumiecie martin i maniek, pajacyki? Na brunona kwietnia puscili oddział chociaz był nawiedzony i na autora antykomora puscili antyterrorystów, choc mogli normalnie mu zrobic zwykłe przeszukanie. O to chodzi w tym panstwie, zrobic nalot na pionka by był szum i poparcie dla władzy.

Gregory2509
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-01-04 14:15:51
komentarz usunięty przez moderatora

Gregory2509
    Ocena: 4 (glosow:4)
2015-01-04 14:13:20
komentarz usunięty przez moderatora

Ysebulba
    Ocena: -9 (glosow:15)
2015-01-04 13:48:20
Jedno Wam powiem, ze strachu przed Waszym jadem i ninawiścią po raz kolejny zagłosuję na beznadziejne PO!!!

GumowyRocco
    Ocena: -2 (glosow:4)
2015-01-04 15:12:23
A to już się nazywa głupota :), ale co tam jak zaczniesz pracować to się wszystkiego dowiesz :)

spacz
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-01-04 18:24:29
komentarz usunięty przez moderatora

hanauer
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-01-04 13:36:28
komentarz usunięty przez użytkownika

Firever
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-04 16:10:45
Pewnie, niech zbiera gruszki. Tylko gdzie my znajdziemy sad z wierzbami...

FrankEinstein
    Ocena: 1 (glosow:7)
2015-01-04 13:35:42
W sumie to nigdy nie kandydował i nie został wybrany na Prezydenta RP w wolnych i uczciwych wyborach - po prostu jako Marszałek Sejmu wykorzystał kryzys państwa Polskiego związany ze śmiercią Lecha Kaczyńskiego.

damian.szefo
    Ocena: -4 (glosow:4)
2015-01-04 14:51:11
Frank podładuj baterie to ci mózg rozłączyło!

Uciopucio
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-01-04 13:05:51
Je*ać wszystkich Żydów.

magda713
    Ocena: 7 (glosow:9)
2015-01-04 12:57:44
chamstwa tych świń nie można inaczej opisać , więc nie ma znaczenia czy pisze katolik czy wkór,wiony inny Polak

magda713
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-01-04 12:50:22
Nienawidze sku,wysynów

miro180270
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-01-04 12:49:06
Czy tutaj piszą katolicy ? Po komentarzach tego nie widać.

cyc1982
    Ocena: 6 (glosow:8)
2015-01-04 13:08:02
co ma wiara do likwidacji państwa?czy jak przyjdą Cię wysiedlić i odebrać majątek też nadstawisz policzek?dobro państwa jest naszym dobrem, nie dajmy się okradać i niszczyć nic nie robiąc powołując się tym samym na wiarę.

miro180270
    Ocena: -4 (glosow:12)
2015-01-04 12:46:45
Kurcze.Znowu odgrzewany kotlet. Wymiotować mi się chce tym "jedzeniem"

jacek.jacek
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-01-04 13:32:56
Nie usr*aj się z tą obroną.

volt28
    Ocena: -3 (glosow:19)
2015-01-04 12:40:27
Robicie z tego afere na skale swiatowa, gdy dzialacze PiS wykupili za grosze tereny pod budowe obwodnicy w Radomiu a potem sprzedawali za grube pieniadze to oki. Gdzy koles ktory ma kasy lak lodu dostaje stypendium oki nikt slowa nie powie. Chcecie zmieniac Polske zacznijcie od siebie

jk112
    Ocena: 5 (glosow:7)
2015-01-04 12:39:48
najpierw to niech żydzi oddadzą zagrabione ziemie Palestyńczykom

magdasexx
    Ocena: 7 (glosow:11)
2015-01-04 12:38:26
Popatrzcie na morde komorowskiego - przecież widać że na gębie ma wypisane ślady choroby dałna i często widać że nie bardzo wie o co w danej chwili chodzi - jak taki człowiek może rządzić państwem ( to tylko zwykły figurant a rządzi kto inny ) , jak był ministrem obrony narodowej w czasie wizytowania wojsk polskich w Iraku jako dowcip proponował żołnierzom żeby sobie w wolnych chwilach w rosyjską ruletkę grali - to miało być śmieszne i taki wesoły dowcip tego przygłupa - dupoliza drugiego zdrajcy tuska .

damian.szefo
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-01-04 14:57:38
Musisz mieć jakieś doświadczenia skoro tak prawisz. Domyślam że lekarzem nie jesteś ale pewnie widzisz downa codziennie w lustrze

Dune
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-01-04 12:30:40
No przecież to elektorat młodych i wykształconych...

spacz
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-04 12:43:35
komentarz usunięty przez moderatora

flisak24
    Ocena: -3 (glosow:9)
2015-01-04 12:10:17
Zapraszam Pana Mendrzec do dyskusji. Wrzucić soczysty kawał mięcha na wiochę to nie problem. Poszukałem, poczytałem i nie rozumiem dlaczego zmiany w konstytucji miałyby doprowadzić do wyprzedaży Lasów Państwowych? Wskaż mi proszę, który zapis otwierał taką drogę? Gdzie jest haczyk? Dla chętnych druk 2374 i dalsze z procesu legislacyjnego zamieszczonego na stronie sejmowej

Slawek-153
    Ocena: 4 (glosow:6)
2015-01-04 12:25:43
To się nazywają przysłowiowe wytrychy w konstytucji, celowa luka prawna mało przejrzysta i klarowna, aczkolwiek otworzyła by drogie by na wyprzedaż lasów stała się realna.

flisak24
    Ocena: -4 (glosow:6)
2015-01-04 12:40:34
Jaki wytrych znaleźć można w słowach "Lasy stanowiące własność Skarbu Państwa nie podlegają przekształceniom własnościowym" - druk nr 2842-A Nie chodzi mi o obronę PO czy innych złodziei... Ciekaw jestem jakie jest drugie dno tych zmian Ma ktoś pomysł?

WujekRolex
    Ocena: 3 (glosow:5)
2015-01-04 12:48:42
Polskie prawo jest tak konstruowane, że teoretycznie czegoś zabrania, a praktycznie zawsze pozostaje jakaś furtka do jego obejścia.

spacz
    Ocena: 8 (glosow:8)
2015-01-04 12:50:08
komentarz usunięty przez moderatora

davidstar
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-04 13:00:49
komentarz usunięty przez użytkownika

davidstar
    Ocena: -2 (glosow:8)
2015-01-04 13:01:54
komentarz usunięty przez użytkownika

Bazyl73
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-01-04 14:36:20
davidstar A teraz jaki zapis w Konstytucji chroni w jakimkolwiek stopniu lasy? Podpowiem - żaden. W tej chwili na postawie art 38 Ustawy o Lasach o sprzedaży może zadecydować Dyrektor Lasów Państwowych. Lepsza zatem ochrona konstytucyjna dopuszczająca wyjątki czy wolna amerykanka jak teraz? Bo dzięki "zdecydowanej postawie posłów PiS" dyrektor lasów może sprzedać dowolny kawałek lasu na podstawie notki nadleśniczego, że dany fragment nie jest niezbędny do prowadzenia polityki leśnej.

gordon.lameman
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-01-05 07:28:35
Dzieciaki tutaj stek bzdur wypisują. Nie mają pojęcia o prawie, a się ciskają. Dzieci głupiutkie, Konstytucja miała pozwalać na przekształcenia własnościowe jedynie na cele publiczne. A celem publicznym nie może i nigdy nie będzie sprzedaż prywatnemu podmiotowi. Takim celem jest np. elektrownia, droga, autostrada, szkoła. Ale nie jest nim centrum handlowe, market, sklep, blok mieszkalny. Pieprzycie, a nie wiecie o czym - po tym właśnie poznaje się leminga. Powtarza pierdololo po mediach - jednych czy drugich.

GanGstaRR
    Ocena: 8 (glosow:14)
2015-01-04 11:32:22
Wasz prezydent harcerzyk od siedmiu boleści to kupa g@wn@, o czym już wspominałem tylko jak został przez was wybrany, wtedy to się burzyliście a teraz od żydów go wyzywacie... hahahah, macie co chcieliście, głąba bez jaj na stanowisku prezydenta

spacz
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-01-04 12:52:45
komentarz usunięty przez moderatora

GanGstaRR
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-01-04 15:54:05
Ja też nie dawałem wiary :-) Gdyby kandydowała "dziewczynka z zapałkami" też by ją wybrali...

sambakicikici
    Ocena: 14 (glosow:14)
2015-01-04 11:29:32
Tyle razy powtarzam: Są w tym roku wybory jedne i drugie więc jest okazja do zabrania koryta i gajowemu Bronkowi i całej mafijnej Platformie. A potem tylko trybunał stanu.

spacz
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-01-04 12:54:49
komentarz usunięty przez moderatora

sambakicikici
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-01-04 14:16:36
No tak.. To świadczy jedynie o coraz bardziej postępującym zdebileniu narodu.

among
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-01-04 11:21:48
I tak znów na nich zagłosujecie !!!

Slawek-153
    Ocena: 9 (glosow:11)
2015-01-04 11:15:09
KOMOROWSKI ŻYD JE*BANY. NIE POLAK.

pawcioo91
    Ocena: 4 (glosow:6)
2015-01-04 11:03:50
czemu Polska ma placic za niemcow i sowietow ???? ;/

pancerny39
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-01-04 11:24:53
Po pierwsze dlaczego a nie czemu a płacimy bo jesteśmy protektoratem Niemiec(ustawa 1066)a Niemcy nie chcą płacić za to co zrobiły.

markopolo4747
    Ocena: 4 (glosow:6)
2015-01-04 12:26:52
Sowieci maja za 120 łatą jakiekolwiek reperacje. Niemcy juz popłaciły trochę a teraz winę zwaliły na Nazistów. Polacy takimi filmami jak Pokłosie tylko wystawiają plecy do bicia.

ZeuS112
    Ocena: 2 (glosow:6)
2015-01-04 10:54:14
Można jakiś link do wikileaks z tymi notatkami? Jakoś tak nie mogę znaleźć tego, byłbym bardzo wdzięczny za pomoc.

mlw1488
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-01-04 11:53:55
Masz na priv, to żadna tajemnica, było o tym już jakiś czas temu.

ZeuS112
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-04 21:17:15
danke. Patrząc jednak na to co sugeruje tutaj autor i t co jest zawarte w tym artykule z wikileaks to coś widzę tutaj jedynie odgrzewany kotlet mający na celu zgarnięcie plusów. Notka z wiki jest z 2009 roku, Komorowski był wtedy tylko marszałkiem. Tutaj sugerowanie jakoby aktualny prezydent domagał się prywatyzacji lasów. Poza tym wskaże ktoś w końcu tą ustawę, która to chroni lasy państwowe? Bo przy każdej okazji proszę o to, ale jakoś nikt jeszcze tego nie pokazał, więc na dziś dzień to oni sobie moga je sprzedać bez niczego i gówno im zrobimy. Wyciągnęli kasę z OFE a będą ociągać się z l

ZeuS112
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-04 21:20:01
a ociągają się z lasami? Jakoś tak to nie ma sensu. Tym bardziej, że teraz mając pełnię władzy mogliby zrobić co chcą, nie zrobili nic. Nie zmienia to faktu, że obrazek jest tylko odgrzanie kotleta z bardzo bardzo dawna po to by nałapać plusów. Ktoś wam coś daje za te wiochowe punkty?

davidstar
    Ocena: 6 (glosow:6)
2015-01-04 10:32:38
komentarz usunięty przez użytkownika

adolf206
    Ocena: 5 (glosow:5)
2015-01-04 10:22:08
A idioci dalej deklarują poparcie dla POpaprancow

spacz
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-01-04 12:57:19
komentarz usunięty przez moderatora

maran_hand
    Ocena: 8 (glosow:10)
2015-01-04 10:16:54
Wpierdol i do lasu ! Poki jeszcze sa..

admin1944
    Ocena: 12 (glosow:14)
2015-01-03 17:40:09
PANIE KOMOROWSKI !!!. G***** TO OBCHODZI POLAKA ZAGRABIONE MIENIE ZYDOWSKIE PRZEZ NIEMCOW I ROSJAN !!. CZYJE PAN REPREZENTUJE INTERESY ???. ZYDOWSKIE CZY POLSKIE ??

sebols
    Ocena: 9 (glosow:9)
2015-01-03 16:13:01
A w mediach cisza. Co za popaprany kraj...

mariusz669
    Ocena: 4 (glosow:4)
2015-01-04 10:28:08
Jaka cisza? Na każdym kanale darli ryja jak to Pawłowicz żre sałatkę. I co? I udało się większości odwrócić uwagę. Jak zwykle. Ciekawe co przegłosowali jak tłukli w kółko o mamie madzi.

davidstar
    Ocena: 4 (glosow:10)
2015-01-04 10:31:35
komentarz usunięty przez użytkownika

spacz
    Ocena: 74 (glosow:102)
2015-01-03 16:04:10
komentarz usunięty przez moderatora

tomek-kt
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-04 20:56:11
Dołożę się chętnie do wynajęcia plutonu egzekucyjnego.
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Stereotyp
  •  Jest rower
  •  U*ebać jaja przy samej duupie
  •  Imigrant myślał ze ubogaci kulturowo Holendra


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
X

POLITYKA PRYWATNOŚCI SERWISU WIOCHA.PL



POLITYKA PRYWATNOŚCI

Na naszych stronach używamy technologii plików cookie w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronach. W ten sam sposób technologię tę wykorzystują również Zaufani partnerzy OF.PL Sp. z o.o. którzy także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Ponadto pliki cookie używane są do przechowywania informacji o zalogowanym użytkowniku w związku z czym nie jest możliwe zalogowanie się do serwisu bez akceptacji Polityki Prywatności. Użytkownik który nie loguje się na stronie a jedynie ją przegląda może wyłączyć używanie plików cookie dla naszej witryny. Zapoznaj się z poniższymi informacjami przed przejściem do serwisu.

RODO
Od dnia 25 maja 2018 r. obowiązuje  Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane popularnie jako "RODO"). RODO obowiązywać będzie w identycznym zakresie we wszystkich krajach Unii Europejskiej, a więc także w Polsce i wprowadza szereg zmian w zasadach regulujących przetwarzanie danych osobowych, które będą miały wpływ na wiele dziedzin życia, w tym na korzystanie z usług internetowych.

Czym są dane osobowe ?
Dane osobowe to, zgodnie z RODO, informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej. W przypadku korzystania z naszego serwisu taką daną jest Twój adres e-mail oraz klucz sesji. Dane takie wykorzystywane są przez witrynę tylko gdy użytkownik zdecyduje się na rejestrację w serwisie. Twoje dane, w ramach naszych usług, przetwarzane będą wyłącznie w przypadku posiadania przez nas lub inny podmiot przetwarzający dane jednej z dopuszczonych przez RODO podstaw prawnych i wyłącznie w celu dostosowanym do danej podstawy. Twoje dane przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania - czyli w przypadku udzielenia zgody do momentu jej cofnięcia, ograniczenia lub innych działań z Twojej strony ograniczających tę zgodę.

Przetwarzanie i przekazywanie danych.
Twoje dane będzie przetwarzać OF.PL Sp. z o.o z siedzibą w Dabrowie Górniczej, ul. Rejtana 20, oraz nasi partnerzy, jeśli wyrazisz im zgodę, ale mogą być one również powierzone do przetwarzania innym podmiotom. W każdym takim przypadku przekazanie danych nie uprawnia ich odbiorcy do dowolnego korzystania z nich, a jedynie do korzystania w celach wyraźnie wskazanych przez OF.PL Sp. z o.o. lub naszego zaufanego partnera. Przekazywanie danych ma miejsce na ogół w przypadku współpracy z podwykonawcą (np. agencją marketingową) lub usługodawcą (np. dostawcą usług przechowywania danych). W każdym przypadku przekazanie danych nie zwalnia przekazującego z odpowiedzialności za ich przetwarzanie. Dane mogą być też przekazywane organom publicznym, o ile upoważniają ich do tego obowiązujące przepisy i przedstawią odpowiednie żądanie, jednak nigdy w innym przypadku.

OF.PL sp. z o.o. zobowiązuje się nie przekazywać Twoich danych podmiotom trzecim do wykorzystania w celu wysyłania ofert marketingu bezpośredniego czyli tzw. spamu reklamowego.

Cookies
Na naszych stronach internetowych i w aplikacjach używamy technologii, takich jak pliki cookie, local storage i podobnych służących do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych w celu personalizowania udostępnianych treści i reklam oraz analizowania ruchu na naszych stronach. W ten sposób technologię tę wykorzystują również nasi Zaufani Partnerzy, tacy jak Google Inc., Facebook Inc.,TradeDoubler AB, Media Impact Polska Sp. z o.o., Stroer Digital Operations Sp. z o.o., Adform A/S, Internetowy Dom Mediowy NET S.A., YieldRiser Sp z o.o., Digital Avenue Spółka Akcyjna, MEDIAFARM Sp. z o.o., Onnetwork Sp. z o.o., TVN S.A.,Adinplay HQ, adrino Sp. z o.o., MultiChanel Network Sp. z o.o. oraz inne firmy które także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Cookies to dane informatyczne zapisywane w plikach i przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym (tj. Twój komputer, tablet, smartphone itp.), które przeglądarka wysyła do serwera przy każdorazowym wejściu na stronę z tego urządzenia, podczas gdy odwiedzasz różne strony w Internecie.

Witryny stosują cookies, w celu:
- świadczenia usług,
- dostosowania zawartości Witryn do urządzenia końcowego Użytkownika, zapamiętywania indywidualnych ustawień Użytkownika i optymalizacji korzystania z Witryn
- poprawy bezpieczeństwa, poprzez kontrolę nadużyć w procesie korzystania z Witryn,
- uzyskiwania zbiorczych, anonimowych danych statystycznych, aby ulepszać funkcjonalność Witryn,
- utrzymania sesji Użytkownika (dotyczy Witryn z opcją logowania się Użytkowników), aby Użytkownik nie musiał, na każdej stronie Witryny ponownie wpisywać loginu i hasła,
- umożliwienia korzystania z podstawowych funkcjonalności Witryn (np. zapamiętywanie kolejno odwiedzanych stron w celu ich przywrócenia na "żądanie" Użytkownika)
- reklamowym i marketingowym, aby dostosować do preferencji Użytkownika treści reklam oraz tekstów wyświetlanych na Witrynach jak i poza nimi.

W celu łatwego zarządzania plikami cookie, należy wybrać preferowaną przeglądarkę i postępować zgodnie z instrukcjami:
Internet Explorer
Firefox
Chrome
Opera
Safari
Znajdziesz tam także informację o tym jak zmienić ustawienia przeglądarki, by ograniczyć lub wyłączyć funkcjonowanie plików cookies itp. oraz jak usunąć takie pliki z Twojego urządzenia.

Z Polityką Prywatności Google można zapoznać się tutaj.
Z zasadami Facebook'a dotyczącymi gromadzenia i wykorzystania danych można zapoznać się tutaj.
Z Polityką Prywatności TVN S.A. można zapoznać się tutaj.

Pliki cookies związane z badaniem efektywności kampanii reklamowej w sieci Google AdWords lub Google Display Network pobierają dane wykorzystując oprogramowanie Google Analytics. Zachowana zostaje gwarancja anonimizacji numeru IP użytkowników witryny, przez co rozumie się zapewnienie użytkownikowi całkowitej anonimowości.

Twoje uprawnienia
Zgodnie z RODO przysługują Ci następujące uprawnienia wobec Twoich danych i ich przetwarzania przez nas oraz naszych partnerów:
- żądanie dostępu do Twoich danych
- żądanie sprostowania Twoich danych
- żądanie usunięcia Twoich danych
- żądanie przetwarzania Twoich danych
- żądanie przeniesienia Twoich danych
- sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych
- żądanie niepodleganiu decyzji opartej wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
Uprawnienia powyższe przysługują także w przypadku prawidłowego przetwarzania danych przez administratora.
Użytkownik witryny może przeglądać, usuwać, modyfikować oraz przenosić dane w opcjach przeglądarki jak również może tam wybrać opcję wyłączenia stosowania plików cookie dla witryny.

Użytkownik witryny posiadający zarejestrowane konto na witrynie może uzyskać dostęp do danych w opcji: "Moje konto" gdzie ma możliwość przeglądania oraz modyfikacji danych. Ponieważ nie jest możliwe logowanie się do serwisu bez wyrażenia zgody na poniższą Politykę Prywatności użytkownik posiadający zarejestrowane konto który nie wyraża zgody na przetwarzanie danych osobowych winien zamknąć swoje konto. Zamknięcie konta jest równoznaczne z usunięciem związanych z nim danych osobowych oraz zaprzestaniem ich przetwarzania. Aby zamknąć konto należy zalogować się na witrynę (wyrażając tymczasowo zgodę na Politykę Prywatności tylko dla celu przetwarzania danych w celu zamknięcia konta) oraz wysłać żądanie zamknięcia konta korzystając z formularza kontaktowego do którego odnośnik znajduje się na dole strony. Można także wysłać wiadomość z adresu e-mail który jest powiązany z kontem użytkownika na witrynie. Po weryfikacji żądania konto zostanie zakmnięte a przetwarzane dane usunięte.

Wyjasnienia odnośnie Twoich praw związanych z danymi zbieranymi przez Google Inc. i Facebook Inc. znajdują się w ich politykach prywatności do których linki podano w akapicie powyżej.

Zgoda
Jeżeli nie wyrażasz zgody na przetwarzanie Twoich danych wyłącz obsługę cookie na naszej witrynie lub jeżeli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem wyślij wiadomość z żądaniem zamknięcia konta tak jak opisano powyżej.

REGULAMIN


Strona Wiocha.pl przeznaczona jest dla osób, które mają dosyć absurdu jaki szerzy się w Internecie.
Strona nie ma zamiaru nikogo obrażać, ani naruszać czyichś dóbr.
Jeżeli komuś nie podoba się nasza idea to przepraszamy i nie zachęcamy do odwiedzania naszych stron.

Wszystkie absurdy w serwisie są dodawane przez użytkowników serwisu i jego administrator nie bierze za nie odpowiedzialności.
Za wszelkie Materiały dodane na stronę odpowiada tylko i wyłącznie osoba która go dodała. Jeżeli znajdziesz swoją własność na profilu innej osoby, skontaktuj się z nią osobiście. Redakcja Wiochy nie będzie rozstrzygała kto jest właścicielem materiałów, ponieważ nie ma do tego ani środków ani uprawnień. Od tego jest sąd i tam należy kierować oskarżenia dotyczące kradzieży zdjęć, filmów czy innych materiałów pamiętając, że fałszywe oskarżenie jest karane. W przypadku znalezienia na stronie wpisu naruszającego prawo można wysłać informacje o takim naruszeniu korzystając z linku "Zgłoś nadużycie" lub formularza kontaktowego na dole strony. Wszystkie takie informacje są rozpatrywane przez administratorów strony w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia. Domagając się usunięcia zdjęcia należy przesłać oryginał zdjęcia lub w inny sposób potwierdzić prawa do materiału. Tylko zgłoszenia zawierające takie poświadczenia będą uznane za wiarygodne w myśl artykułu 14 Ustawy o Świadczeniu Usług Drogą Elektroniczną. W przypadku uznania wiarygodności zgłoszenia dostęp to takiego absurdu zostanie zablokowany.

Aby dodać absurd najpierw musisz się zarejestrować w serwisie. Rejestracja i korzystanie z serwisu jest darmowe. Korzystanie z serwisu jako użytkownik zarejestrowany wymaga wyrażenia zgody na przetwarzania danych opisanych w znajdującej się poniżej Polityce Prywatności.

Absurdy można dodawać w ośmiu kategoriach:

wiocha na naszej klasie
wiocha w polityce
wiocha na facebooku
wiocha na fotka.pl
moto wiocha
video Wiocha
śmieszna Wiocha
inne nieskategoryzowane wiochy.

Zamieszczony absurd powinien być opatrzony opisem i komentarzem bez użycia wulgaryzmów i słów ogólnie uznawanych za obraźliwe. Opis i komentarz powinien ubawić użytkowników strony do łez.
Na stronie użytkownicy mogą umieszczać materiały, tylko po uprzednim zakryciu wszelkich adresów internetowych oraz danych osobowych użytkowników, które dopuściły się absurdu. Dane można pozostawić jedynie w przypadku działu "Wiocha w polityce" pod warunkiem, że dotyczą osób wykonujących funkcje publiczne.
Wszystkie absurdy nie będące wiochą (w szczególności zatytułowane: "Może to nie wiocha" lub podobnie) będą usuwane. To samo dotyczy absurdów proszących o głosy lub polubienia.

Surowo zabronione jest dodawanie zdjęć pornograficznych, reklam, zdjęć przerobionych w celu obrażania osób na nich się znajdujących, zdjęć nawołujących do przemocy, zdjęć roznegliżowanych dzieci.

Dodatkowo usunięte mogą być absurdy:
- powtarzające się lub bardzo podobne a nie wnoszące nic wartościowego.
- opisane sprzecznie z zasadami polskiej pisowni
- nieprawidłowo przypisane do kategorii
- niezgodne z szyderczym charakterem strony

Po dodaniu absurdu trafia on do poczekalni, gdzie jest oceniony przez użytkowników serwisu. Im wyżej oceniony jest dany absurd, tym większa ma szanse na trafienie na stronę główną.
Dopóki dodany absurd znajduje się w poczekalni, możesz zmienić jego opis, lub komentarz. Każdy absurd może być oceniany i komentowany przez innych zarejestrowanych użytkowników serwisu. Zawsze będziesz wiedział co inni o nim sądzą.
Absurdy nisko ocenione przenoszone są do archiwum. Postaraj się aby Twój absurd został jak najlepiej oceniony.

Administrator witryny może ograniczyć ilość możliwych do dodania przez jednego użytkownika materiałów zarówno ogólnie jak i w konkretnej kategorii. W szczególności dotyczy to kategorii "wiocha w polityce".
Komentarze dodawane przez użytkowników nie mogą zawierać adresów internetowych oraz być obraźliwe dla innych użytkowników strony lub osób trzecich. Wszystkie dodane wpisy i materiały muszą być zgodne z prawem. W przypadku podejrzenia naruszenia prawa Administrator ma prawo usunąć wpis. Administrator witryny może zablokować użytkownika, który nie stosuje się do regulaminu, na określony czas lub bezterminowo. Blokowane są także konta zakładane jedynie w celu zakłócania korzystania ze strony innym użytkownikom poprzez ich obrażanie, powielanie tych samych wpisów lub inne zachowania niezgodne z ideą strony.  

Każdy użytkownik może przekształcić swoje konto w konto VIP.
Co daje konto VIP:

- całkowity BRAK REKLAM na wiocha.pl
- dodawanie komentarzy BEZ UŻYCIA TOKENA
- jeżeli nie jesteś trollem to możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ komentarzy
- możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ absurdów dziennie
- konto użytkownika wyróżnione ikoną przy absurdach, komentarzach oraz w karcie użytkownika


Regulamin może w każdej chwili zostać zmieniony lub poprawiony w celu dostosowania do aktualnych warunków prawnych i technicznych o czym użytkownicy zostaną poinformowani. Poprawki estetyczne (wygląd, kolor, liniatura, poprawienie błędu stylistycznego itp) nie są uznawane za zmianę regulaminu.
Mając na względzie dobro większości Użytkowników, redakcja Wiochy z przyjemnością i bardzo skutecznie współpracuje z wszelkimi organami ścigania (policja, prokuratury, sądy) w celu eliminowania dowcipnisiów, podszywaczy i fałszywych "właścicieli zdjęć", psujących reputację, dobry klimat i miłą atmosferę zabawy.


Obowiązkiem każdego użytkownika jest znajomość aktualnego regulaminu.
Zakładając swój Profil potwierdzasz, że bezspornie i w pełni świadomie zgadzasz się ze wszystkimi punktami Regulaminu i Polityki Prywatności.



AKCEPTUJĘ
NIE TERAZ


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400