Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Nie przebierać w słowach, nawet obrażać.
kary1977  15-01-08, 09:49 Zgłoś
+ 122 -
Dodano: 2015-01-08, 09:49:23   przez: kary1977
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 122  Zgłoś nadużycie
22
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Za co im płacą?
  •  Pijany kierowca i zatrzymanie obywatelskie
  •  Doda, Duda i ...
  •  El pajaco.
Ukryj komentarze(88)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
lukashhekk88
    Ocena: 23 (glosow:51)
2015-01-08 11:38:44
a kościół wymysłem dla mas , maszynką do robienia pieniędzy , od wieków wmawia ludziom że tam na górze żyje niewidzialny człowiek który jest wszechmogący , obserwuje was w każdej godzinie każdego dnia jeśli zgrzeszycie będziecie smażyć się na dnie dnie piekła po wieczność ponieważ cie kocha .... Jest wszechmogący , prawie wszechmogący ponieważ pieniędzy nie potrafi jakoś sam załatwić , bez sponsorów (parafian ) ciekawe ile księża by pożyli zdani tylko na łaskę Bożą ....

gajcy
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-01-14 07:05:16
Przepraszam ze sie wtrące, nie ma dowodu naukowego ze Bóg jest , nie ma dowodu naukowego ze Boga nie ma. Wiec ogolnie szanse sa 50% , moze poczekajmy z wyzwiskami , kazdy za jakis czas osobiście sie przekona jaka jest prawda. Po co wiec warczeć i szczekać , :) . Poczekajmy w spokoju. To apel katola, nie znam kontekstu i nie slyszalem tej wypowiedzi, ale mysle ze gosc nie powinien obrażać, ale tez drodzy ateisci zobaczcie ile tu i innych stawkach jest obraźliwych atakujących tekstów, dobrze miec w sobie samokrytykę, nie dlugo smierć lub islam nas pogodzi:)

tub0_osh
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-01-14 10:36:22
50%, dobre. Musiałbyś podzielić to na każdego boga z osobna, a powiem ci, przyjacielu, że jak ten świat stoi, to było najróżniejszych bóstwo pewnie z parę tysięcy. Szansa, że akurat TWÓJ bóg to ten istniejący maleeeeeją. BTW to stwierdzenie samo w sobie jest głupie. Równie dobrze mogę powiedzieć, że mam 50% szans na to, że dziś po wyjściu z pracy spadnie mi na głowę meteoryt, 50% szans, że wygram w szóstkę totka (bo albo wygram, albo nie), 50% szans, że kawa w moim kubku transformuje się w kisiel itp. Istnieje coś takiego jak RACHUNEK PRAWDOPODOBIEŃSTWA.

kary1977
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-01-14 10:47:07
Nie ma też podstaw twierdzić,że na ziemskiej orbicie nie znajduje się szpiegowski statek obcych którzy mają swoją bazę po ciemnej stronie księżyca. 50/50. :)

LuskaI23
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-01-14 10:56:55
Jeśli nie ma żadnego dowodu na to, że pilot od telewizora leży na ławie, to jest to dowód, że tam nie leży..

tub0_osh
    Ocena: -1 (glosow:5)
2015-01-14 10:57:53
Chyba, że akurat jesteśmy w kuchni, wtedy działa fizyka kwantowa i umiera jeden kot :P

gajcy
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-01-14 12:36:55
Ja nie powiedziałem jaki bóg, ze na ciebie spadnie meteoryt jakies szanse sa, panie , panowie, poco te żarty, poczekamy zobaczymy. Ja namawiam do pokojowej egzystencji , skoro twierdzicie ze Boga nie ma to wasza sprawa, tylko po co atakować tych co twierdza ze bóg jest, jak sie przejdzie przez "wioche"to wstawek krytykujących wierzących jest b.duzo. Mysle nawet ze czesc tych krytykujących na wstawianiu zarabia. :) szansa na to ze osobiście sie przekonamy o prawdzie wynosi 100% , wiec jak umrzesz a Boga nie bedzie napisz powiedz i sie wysmiewaj, :)

tub0_osh
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-01-14 12:42:28
Nie, na tej stronie nie ma obrazków wyśmiewających wierzących ani wiarę - są jedynie jurkowe obrazki, obrażające sukienkowych, to nie to samo. Szansa na to, że zarobię dziś meteorytem w łeb jest mniejsza niż 50% a nawet mniejsza niż 0,05% po uwzględnieniu rachunku prawdopodobieństwa, a cała dyskusja odnosi się do słów klechy ze zdjęcia, więc to nie my rozpoczęliśmy. My tylko komentujemy słowa tego dziada ze zdjęcia.

LuskaI23
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-01-14 13:53:50
Ksiądz jako "reprezentant" Boga, to powinien miłować wszystkich i ewentualnie modlić się za tych co nie wierzą, ale kochać ich i szanować a nie obrażać, bo nie przyszli na mszę i na tace nie dali. Każdy ma prawo do swoich poglądów, ale po prostu są osoby, którym nie wypada głosić ich publicznie.

gajcy
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-01-14 06:52:21
Ale przepraszam wszelkich oburzonych, przeciez tu ciagle sie czyta o wierzących ,.. mochery , ciemnogrod , idioci..itp. i teraz oburzenie ze ktos powiedział cos takiego o nie wierzących?

ArkadySilence28
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-01-13 11:20:06
zgadzam się pod warunkiem usunięcia z tego cytatu litery "b"

ArkadySilence28
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-01-13 11:22:28
"d"

gebercik88
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-01-13 10:16:36
Ateizm jest efektem ewolucjii

owcazogorkowca
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-01-14 15:42:40
Wstecznej.

kawalrafala
    Ocena: -9 (glosow:11)
2015-01-13 00:52:39
No i ma rację w sumie... Oburzają się półzwierzęta, które zapomniały, Kto i na czyje podobieństwo stworzył pierwszych ludzi.

tub0_osh
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-01-13 10:36:09
Nie, malutki. Tylko (pół)zwierzęta czują potrzebę mieć pana i klękać na jego komendę jak wierne burki.

Vladimir__Putin
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-01-13 11:04:19
Skoro Bóg stworzył pierwszych ludzi, a potem Ci ludzie się rozmnożyli i zasiedlili cały świat, to musieli praktykować kazirodztwo.I skąd się wzięli czarni oraz żółci?Wędzono ich?Farbowano kurkumą?Skoro Bóg stworzył człowieka "na swój obraz i podobieństwo" to skąd choroby?Schizofremia,padaczka, nowotwory czy homoseksualizm?Idać Twoim tokiem myslenia, Bóg w pewnym sensie jest homosiem chorym na schizofremię z napadami padaczki.Proszę mnie poprawić jesli jestem w błędzie.

tub0_osh
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-01-13 11:11:48
I ma biegunkę, bo i ja kilka razy miałem! I to wbrew swej wolnej woli!

ArkadySilence28
    Ocena: -3 (glosow:3)
2015-01-13 11:19:01
Zdajes sobie sprawę że twoja wypowiedź czyni cię mentalnym dzieckiem?

Vladimir__Putin
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-01-13 11:20:11
I kaca też ma.Ciekawe czy musi płacić ZUS i składać zeznanie podatkowe.

kawalrafala
    Ocena: -4 (glosow:6)
2015-01-13 22:14:35
Zakaz kazirodztwa został dany w czasach Mojżesza dopiero. Nie słyszałeś o adaptacji jeden z drugim? Człowiek dostosował się do warunków, w jakich musiał żyć, to tyle o kolorze skóry. Choroby dotyczą ciała, psychiki, a Bóg jest istotą duchową, więc szkoda klawiatury na odpisywanie wam, pajace.

Vladimir__Putin
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-01-14 00:03:04
Ale wczesniej kazirodztwo było czymś normalnym, tak?Ile waszym zdaniem istnieje swiat?Zgodnie z tym co mówi Biblia, jakies 5-6tys lat.Czyli w tym czasie człowiek zdążył się przystosować?Wyodrębniły się rasy?Ale jednocześnie negujecie fakt, że przez np. 2-3 miliony lat jest w stanie wyodrębnić się nowy gatunek.Ciekawe.Ciało i psychika nie zostały stworzone przez Boga?Bóg nie ma cech ludzkich?Więc gdzie podobieństwo?Gdzie tu logika?Dlaczego mnie obrazasz?Zadałem proste pytania i oczekuje konstruktywnej odpowiedzi, opartej na merytorycznych argumentach.

kawalrafala
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-01-14 01:28:52
Putinku, szydzicie z Boga i nazwałem was pajacami. Gdybym był muzułmaninem, i szydzilibyście z Allacha, zrobiłbym z was pajaców z kończynami odciętymi od ciała. To taka drobna różnica, ale absurd nie o tym. Nie wiem czy kazirodztwo było "normalne" czy nie. Ja żyję dziś, nie wtedy. Powiedz mi natomiast, skoro człowiek rzekomo zszedł z drzewa, to miał nogi i kręgosłup wyprostowane, czy jednak zgięte? Jeśli zgięte, to znaczy, że nie mógł sprawnie funkcjonować na ziemi. Coś jak małpa, która wybiera drzewa bo ma tam większe szanse na przeżycie niż na ziemi. Jeśli miał od razu wyprostowane

kawalrafala
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-01-14 01:32:54
plecy i nogi, to czemu małpom przez tyle tysięcy lat się nie prostują same, mimo iż żyją na drzewach, jak kiedyś niby człowiek? Jeśli miał wyprostowane od razu, to po co właził na cholerne drzewo? Jeśli twoje ciało w ciągu całego twojego życia, powiedzmy w ciągu kilkudziesięciu lat może przystosować się do ciężkiej pracy fizycznej zmianą w muskulaturze i kośćcu, i geny te będziesz mógł przekazać potomstwu, to dlaczego pigmentacja nie może zostać przekazana, jeśli byłaby korzystną mutacją dla danego gatunku? Już dziś wiemy, że węgiel nie musi powstawać przez dziesiątki milionów lat, lecz przy

kawalrafala
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-14 01:39:15
odpowiednich warunkach (wilgotność, ciśnienie, brak dostępu powietrza, temperatura) może powstać w ciągu kilku lat, a może nawet poniżej roku. Pokaż mi sytuację, gdzie jeden gatunek wydaje na świat potomstwo innego gatunku, za sprawą nieprawdopodobnie udanej supermutacji. Rośliny i zwierzęta przystosowują się do środowiska, to prawda. Ale ich potomstwo będzie tym samym gatunkiem. Jeśli wierzysz w brednie pana Darwina, który miał tytuł naukowy z TEOLOGII, zafascynowanego żukami gnojarzami, który pół życia spędził na szukaniu tego, czego nie udało się znaleźć przez 150 lat żadnemu z jego następc

kawalrafala
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-01-14 01:44:01
następców (mianowicie dowód w postaci skamieliny zwierzęcia, które jest w trakcie ewoluowania - przecież to trwało miliony lat, prawda?). A jeśli przyczyną ewolucji jest szybka mutacja, to czemu dziś nie obserwujemy takiego zjawiska? Czy kiedy bakterie połączą się w kolonie, to czy ewoluują w inne organizmy, czy pozostają nadal bakteriami? Więc jeśli wierzysz w brednie o wielkim niewypale i ewolucji przez miliardy lat, jesteś nie tylko pajacem, i to w dodatku naiwnym (żeby nie powiedzieć słowa na "g"). Pozdrawiam.

kawalrafala
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-01-14 01:49:43
Zaś co do samych skamielin, znajdowano egzemplarze zwierząt, które skamieniały w trakcie wydawania potomstwa. Między innymi ryby. To dowód na to, że skamieliny powstały bardzo szybko. Dlaczego z Afryce nie ma skamielin słoni, które dziś umierają, ich ciała gniją, rozpadają się ale nie kamienieją? Zastanów się, pomyśl, poczytaj o Potopie i uwierz w słowo Pana, które jest nieomylne, a nie w słowo "naukowca" od siedmiu boleści, który powie cokolwiek, byle pozyskać pieniądze na badania (mam tu na myśli ekspertów od ewolucji i historii geologii, paleontologii itp., nie wszystkich dziedzin

tub0_osh
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-01-14 10:42:21
Chętnie bym z tobą popolemizował rafałek (na przykład powiedział, iż kościół katolicki już dawno uznał ewolucję jako dzieło boże, więc teraz jakby gadasz wbrew swojej sekcie) ale skoro ty nie raczyłeś odnieść się do niczego co napisałem, to i ja się nie zniżę. I jakoś nie mam ochoty wierzyć słowom żadnego pana... wolę panie:).

Vladimir__Putin
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-01-14 11:01:02
Chyba się nawrócę, wiesz?Siła Twoich "argumentów" rzuciła mniem na kolana, ośmieszyła moją inteligencję!Czuję się jak mały, biedny ministrant po wizycie u proboszcza...czuję się zdruzgotany!Ja chyba naprawdę się nawróce, bo jakaś niewidzialna ręka opatrzności chronu nie przed takimi ludzmi jak Ty...poza internetem rzecz jasna.Ale w realu jestem wolny!I dziękuje Temu Czemuś.Jeszcze nigdy nie widziałemm podobnych bzdur,zaprzeczaniu samemu sobie.Pracujesz w Frondzie?Tak mi sie skojarzyło.

tub0_osh
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-01-14 11:38:12
Zaraz, zaraz momencik! Teraz mnie olśniło - kawalrafala, czy ty przypadkiem nie jesteś... KREACJONISTĄ (Ziemia ma 6 tysięcy lat, dinozaurów nigdy nie było, a kosmos kończy się na układzie słonecznym)?! Powiedz, że tak! Bo już mi się japa otwiera gotowa by ryknąć ze śmiechu i zasmarkać monitor :D

Vladimir__Putin
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-01-14 12:27:51
Oczywiście Tuboshu, oczywiśćie.Tajemnicza organizacja od setek lat podrabia wykopaliska, podrzuca idealnie sfabrykowane szczątki wymarłych zwierząt.To Ty o tym nie słyszałeś?Oczywiśćie ZIemia jest w centrum naszego Układu Słonecznego,a w samym Słońcu diabełki z łopatami dorzucają węgiel,aby było ciepło!Zimą mają orlop, więc jest ziiiiimno.Oczywiście zdjęcia zrobione przez teleskop Hubblea są tez sfabrykowane, a świat kończy się za orbitą Neptuna.Oczywiście te planety są puste w środku, jak balon.Całe życie nas oszukiwano!!

tub0_osh
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-01-14 12:47:46
Ale wiesz Vladek, jest jednak jeden niezaprzeczalny dowód przeciwko ewolucji. Są nim wierzący.

LuskaI23
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-01-14 14:42:25
Jeśli Bóg stworzył ludzi na swe podobieństwo i wszyscy jesteśmy jego dziećmi, to ja chce wiedzieć, dlaczego tylko Jezusowi dał fajne bajery jak magia czy nieśmiertelność? Może ja też bym chciała? W czym on niby lepszy ode mnie?

sebololo
    Ocena: 0 (glosow:6)
2015-01-12 23:56:58
Nikt z nas nie wygląda idealnie ale ta twarz wygląda jak przez okno w psychiatryku;)Super czapka. Janosik miał podobną i również łupił ludzi.

kriss92
    Ocena: 2 (glosow:6)
2015-01-12 16:45:36
Głupi sa Ci co wierza. Zadam Wam wielkim katolikom jedno pytanie gdzie jest ten wspaniały,dobry Bog w czasie wojny,w czasie kataklizmow?Przeciez on taki dobry i tak ludzi kocha,a jednak pozwala na to? fuck logic....Ktos kiedys widzial?StealthTST rozumiem,ze Ty w garbate aniołki wierzysz?

kawalrafala
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-01-13 00:54:54
Bóg dał ludziom wolną wolę, by czynili wedle swego sumienia. Na końcu czeka nagroda stosownie do bilansu, jaki wyjdzie. Po potopie Bóg postanowił nie ingerować aż tak bezpośrednio w dzieje grzesznych ludzi. Jeszcze jakieś pytania wiejski filozofie?

malgolina
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-01-13 09:19:11
Kriss, jesteś naiwny sądząc, że Bóg będzie kierował zachowaniem ludzi. Nasza świadomość pozwala nam dokonywać wyboru na podstawie własnego sumienia, mamy wolną wolę.

kary1977
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-01-13 10:40:15
Bogowie Olimpu też jakoś ucichli... Też nie ingerują od czasów Heraklesa...

kawalrafala
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-01-14 01:51:32
I w Biblii znajdziesz odnośnik co do tego, kim mogli być bogowie Olimpu.

StealthTST
    Ocena: -6 (glosow:8)
2015-01-12 15:16:19
Bo oczywiście, że jest defektem intelektu. Tak samo jak defektem intelektu jest uznanie za święte każdego słowa przedstawiciela Kościoła. Wróćmy jednak do ateizmu. Abstrahując od tego w co kto wierzy (bo to tylko i wyłącznie osobista sprawa człowieka) to nie wierzenie w nic jest po prostu kretynizmem. Wyobraźcie sobie sytuacje, w której coś bierze się totalnie znikąd (bo chyba o to chodzi w ateizmie, prawda?) i cały Wszechświat istnieje "BO TAK". Niestety ale wszelkiej logice to przeczy. Wielki Wybuch? No i co to przeszkadza w istnieniu Boga? Raczej potwierdza. Energia nie bierze się

kawalrafala
    Ocena: -2 (glosow:4)
2015-01-13 00:58:41
Wielki niewypał. To jedynie hipoteza, a nie teoria. Pokaż mi detonację na złomowisku, która stworzy np. samochód, a zostanę Twoim dozgonnym sługusem za darmo. Każdy wybuch zostawia rozpier.duchę, a nie coś harmonijnego i uporządkowanego. Szatan zawsze będzie negował istnienie Boga oraz umniejszał doniosłość Jego dzieła.

tub0_osh
    Ocena: -2 (glosow:4)
2015-01-13 10:44:17
Religia to dopiero kretynizm. Nie dość, że człowiek wierzy, że Bóg wziął się totalnie znikąd (skoro Wszechświat nie mógł to i Bóg nie powinien, co nie?), to jeszcze stworzył Wszechświat BO TAK (pytanie po chu* skoro zasiedlił tylko jedną mikroskopijną planetę w mikroskopijnym układzie słonecznym, będącym w centrum mikroskopijnej galaktyki, pośród setek miliardów innych). Logika teistów idzie na spacer i gubi się za pierwszym zakrętem.

Vladimir__Putin
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-01-13 10:55:14
Tubo_osh, to bez sensu.Nie udowodnisz im że białe jest białe, a czarne jest czarne.To jak próbować rozbić mur głową - głowa zawsze przegra z pustakiem i cegłą.Zawsze.Niech sobie wierzą w swojego Boga, czy innego Jahwe.Niech sobie wierza że Bóg stworzył gigantyczny,bezkresny las, tylko dla jednej jedynej mróweczki.I to w dodatki z NICZEGO.

tub0_osh
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-01-13 11:27:16
Ja tam niczego im nie chcę udowadniać, bo wiem, że to jak próba zmielenia wody na proszek, ale jeśli jakiś genetyczny "niewypał" pisze, że ateista to półzwierzę, to po prostu odpieram jego marną inwektywę w nadziei, iż nawiążę z "niewypałem" kontakt i może nawet raczy się on odnieść do tego co napisałem. A w co ludzie wierzą to mam gdzieś:).

kawalrafala
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-01-13 22:21:31
To znowu wy, pajace. Więc wasza teoria, że NIC wybuchło, i dało początek wszystkiemu jest jeszcze bardziej niedorzeczna. Aby więc było "naukowo", trzeba dodać miliardy lat. Wtedy bajka o żabie zmieniającej się w człowieka brzmi tak poważnie, jak esej naukowy. Szkoda jedynie, że liczne wykopaliska przeczą teoriom Darwina i Lyell'a.

gajcy
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-01-14 06:56:22
Ogolnie nie ma dowodu naukowego ze bóg jest, nie ma tez dowodu naukowego ze Boga nie ma, wiec moze nie wyzywajmy sie teraz , za kilka lat kazdy z nas pozna prawde.

malurus
    Ocena: -1 (glosow:5)
2015-01-12 10:38:18
Religia jest to instytucja która ma prawne pozwolenie od państwa na oszustwo , które dla "Kowalskiego" jest karalne ! " Art. 286. Oszustwo § 1. Kto, w celu osiągnięcia korzyści majątkowej, doprowadza inną osobę do niekorzystnego rozporządzenia własnym lub cudzym mieniem za pomocą wprowadzenia jej w błąd albo wyzyskania błędu lub niezdolności do należytego pojmowania przedsiębranego działania, podlega karze pozbawienia wolności od 6 miesięcy do lat 8."

owcazogorkowca
    Ocena: -1 (glosow:9)
2015-01-12 13:57:44
Religia to instytucja?:)) Wyrazy współczucia dla rodziców. Ile wyłudzili renty od Państwa na leczenie wodogłowia u ciebie?

kawalrafala
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-01-13 00:59:50
Wyłudzili i przepili pewnie, bo to nic nie wyleczone:)

luzak1977
    Ocena: 4 (glosow:6)
2015-01-12 09:09:52
W gościa, który siedzi w chmurach i nas obserwuje większość uwierzy na słowo, ale jak powiesz, że świeżo malowane, to sprawdzą paluchem.

vanpablo
    Ocena: 9 (glosow:19)
2015-01-12 00:39:20
Defektem mózgu jest wiara w czarodzieja gdzieś tam w chmurach (zwanego bogiem jakiej kolwiek religii) a 90% ludzi w to wierzy sami widzicie jakie otępiające sa religie, narkotyki to przy tym pikuś - Pan Pikuś

Nerwowa
    Ocena: 4 (glosow:8)
2015-01-12 00:28:38
bo inteligencja i wiara mają ze sobą tyle wspólnego normalnie, że ja na to nie wpadłam wstyd mi buhaha (:

Vladimir__Putin
    Ocena: 11 (glosow:17)
2015-01-11 22:15:25
...powiedział "mężczyzna" żyjący na koszt innych, niczym żebrak proszący o każdy grosz, bez znaku wstydu i zażenowania na twarzy."Mężczyzna" chodzący w SUKIENCE.Ktoś kto mówi innym jak mają żyć, jak mają dzieci wychowywać i jak mają się pie*rzyć w alkowie, mimo że samemu nie posiada żony i dzieci(oficjalnie).Wolę być kimś z "defektem", niż jakąś marionetką w ręku opasłego warchoła który tyle wie o życiu, co pigmeje o wznoszeniu wierzowców.

davidbrian35175
    Ocena: 0 (glosow:6)
2015-01-11 22:17:38
Jak to spiewal Kazik "najbardziej wiarygodny, jest artysta glodny". Dokonania na scenie, a nie salonie sie licza

grog
    Ocena: 5 (glosow:7)
2015-01-11 22:02:58
mine ma jakby rano przybolcowal jakiegos dzieciaka

grog
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-01-11 21:58:28
niby chlop a wyglada jak pi...da

bywalec41
    Ocena: 8 (glosow:10)
2015-01-11 21:34:35
Religia jest opium dla mas a jeśli chodzi o INSTYTUCJĘ kościoła to 2000 lat temu ktoś miał naprawdę zajebisty pomysł na firmę. To mógł być tylko żydowski łeb co ten interes wymyślił.

DkNG
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-01-12 00:23:50
hehe KK to firma usługowa z tym że jedyna w naszym kraju która od swoich zarobków nie musi odprowadzac podatków...

Suiram87
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-01-12 08:08:02
Komuniści tak mówili

degenerat9
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-01-11 21:22:41
Być może. W końcu to sam Bóg stworzył nas niedoskonałymi :)

grog
    Ocena: 4 (glosow:6)
2015-01-11 22:00:25
przez takich jak ty czarni maja wladze i pieniadze, jak bog, jakie stworzenie?

Genialon
    Ocena: -6 (glosow:8)
2015-01-11 23:39:46
Normalnie. Bóg i tyle. Przecież nie złote cyferki z Twojego awatara.

perchu
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-01-11 20:33:36
Pierdoła...

Mr.Hayde
    Ocena: -1 (glosow:5)
2015-01-11 20:31:39
jeśli ktoś nie ma powodu, potrzeby i ochoty wierzyć w cokolwiek to w czym problem?

owcazogorkowca
    Ocena: -4 (glosow:12)
2015-01-11 22:24:16
W niczym, kościół w przeciwieństwie do chorego lewactwa/liberalizmu nikogo i do niczego nie zmusza ani się nie narzuca. Nie chcesz, to nie i już. Natomiast nienawiść i skowyt środowisk lewackich nie mogących się pogodzić z własnymi hasłami o tolerancji i szacunku dla religii obnaża tylko ich śmieszność i kompletny brak jakiegokolwiek systemu wartości z wyjątkiem kultu nienawiści.

Posterisan
    Ocena: 2 (glosow:6)
2015-01-12 02:25:53
owca a nie zmusza państwa (czyli nas podatników) byśmy ciągle na niego łożyli?

owcazogorkowca
    Ocena: -1 (glosow:5)
2015-01-12 13:56:28
Kościół zmusza państwo?:)) A w jaki sposób to niby robi? Opiszesz???

sebololo
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-01-12 23:52:20
Politycy wiedzą że w tym kraju kler ciągle ma bardzo duże możliwości manipulacji większą (bardziej bezmyślną) częścią naszego narodu i dlatego każdy kolejny rząd bez względu na światopogląd pompuje w tę chciwą złodziejską instytucję pieniądze podatników w tym także ateistów.

qqqqqq11
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-01-11 20:21:27
Wystarczy spojrzeć na jego twarz..

spacz
    Ocena: 4 (glosow:6)
2015-01-11 20:52:23
komentarz usunięty przez moderatora

davidbrian35175
    Ocena: -3 (glosow:7)
2015-01-11 21:49:29
To se zescie chlopaki pogadaly, kochacie sie?

qqqqqq11
    Ocena: 7 (glosow:15)
2015-01-11 20:18:30
A KATOLicyzm jest domeną wąskoumysłowych ludzi...

mariuszrasta
    Ocena: 1 (glosow:7)
2015-01-11 19:32:09
Religia jest przeklenstwem narodow, i czarna strona człowieczenstwa

dwuacetylomorfina
    Ocena: 4 (glosow:12)
2015-01-11 19:16:42
Za jakieś 100, może 200 lat, nikt nie będzie już w to wierzył. Tak jak my śmiejemy się z tego, że kiedyś wierzono, że ziemia jest płaska, tak ludzie w przyszłości będą śmiali się z obecnie istniejących religii.

Andy1313
    Ocena: 5 (glosow:7)
2015-01-11 19:13:44
A facet w sukience to szczyt intelektu.

spacz
    Ocena: 4 (glosow:10)
2015-01-11 18:38:23
komentarz usunięty przez moderatora

samthebludger
    Ocena: 0 (glosow:6)
2015-01-11 18:25:36
Nie rozumiem o co się obrażacie? W drugą stronę to świetny dowcip.

Ja_Inkwizytor
    Ocena: 0 (glosow:6)
2015-01-11 18:55:43
W drugą stronę to zazwyczaj nie żart a prawda.

GanGstaRR
    Ocena: -12 (glosow:14)
2015-01-11 18:11:25
Ten pan na zdjęciu bardzo często organizował dla Ananke osła i kostki cukru, dzięki czemu osioł miał siłę i chęć tyrać jej przetłuszczone dupsko z rozstępami. Nie obyło się oczywiście bez opaski na oczy dla osła, gdyż jak tylko widział wypiętą pofałdowaną d@pę s@ki Ananke, nawet kostki cukru nie za bardzo zachęcały go do zabawy. Ale jak już nakarmili osła cukrem to ją rżnął całą noc, a później kąpała się w jego kisielu z pały, głupia s@ka ;D

mashallah
    Ocena: 6 (glosow:6)
2015-01-10 21:43:15
Po uśmiechu widać ten intelekt

hubertberger
    Ocena: 3 (glosow:13)
2015-01-08 13:02:42
Wole mieć intelektualny defekt, niż tego intelektu w ogóle nie mieć.

lukashhekk88
    Ocena: 23 (glosow:51)
2015-01-08 11:38:44
a kościół wymysłem dla mas , maszynką do robienia pieniędzy , od wieków wmawia ludziom że tam na górze żyje niewidzialny człowiek który jest wszechmogący , obserwuje was w każdej godzinie każdego dnia jeśli zgrzeszycie będziecie smażyć się na dnie dnie piekła po wieczność ponieważ cie kocha .... Jest wszechmogący , prawie wszechmogący ponieważ pieniędzy nie potrafi jakoś sam załatwić , bez sponsorów (parafian ) ciekawe ile księża by pożyli zdani tylko na łaskę Bożą ....

grog
    Ocena: -2 (glosow:4)
2015-01-11 22:01:48
na pewno nie jest wszechmogacy, na przyklad nie moze stworzyc tak wielkiego kamienia, ze nie potrafilby go uniesc...

owcazogorkowca
    Ocena: -3 (glosow:7)
2015-01-11 22:20:49
Niczego takiego nikomu kościół nie wmawia. Albo jesteś durny albo niedouczony. Księża nie pożyliby długo nie mając pieniędzy ponieważ takie postępowe i tolerancyjne lewackie przygłupy natychmiast w ramach tolerancji i postępu by ich pozabijały jak to juz nie raz w historii bywało(np. w Hiszpanii). A tak kościół trzyma was za mordę na odległość od wyrządzania jeszcze większego zła niz wyrządzacie swoja głupotą, ignorancją i fałszywymi wartościami czyli ich kompletnym brakiem.

lukashhekk88
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-12 18:28:08
komentarz usunięty przez użytkownika

saviola1
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-01-12 21:23:49
@lukashhekk88 głupców Twojego pokroju nie zabraknie nigdy - nie wierzysz? twoja sprawa tak samo tych co wierzą, ale nie utrudniaj życia tym co wierzą

Rapptor90
    Ocena: 3 (glosow:7)
2015-01-08 10:26:18
A pedofilia czym jest?

kary1977
    Ocena: 2 (glosow:6)
2015-01-08 11:01:41
W niektórych krajach ma zostać orientacją sexualną

kawalrafala
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-01-13 01:06:09
Twoim hobby.


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400