Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Made in Polska
TYGRYS-1984  15-01-17, 08:50 Zgłoś
+ 462 -
Dodano: 2015-01-17, 08:50:14   przez: TYGRYS-1984
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 462  Zgłoś nadużycie
376
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Pomysł na biznes
  •  Nietoperze
  •  No w sumie jest to logiczne..
  •  Dron nagrał leśnego śmieciarza (Polska)17
Ukryj komentarze(34)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
siwythc666
    Ocena: 19 (glosow:21)
2015-01-17 09:26:31
tu masz racje ... sami sobie winni . Bogdanka ka lubelszczyznie może się opłacać i przynosić zyski a inne kopalnie są nierentowne a podobno w bogdance górnicy zarabiają więcej niż na Śląsku ... jaki zarząd kopalni takie i jej zyski ...

admin1944
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-31 21:43:00
CIEKAWE DLACZEGO STADO SZABROWNIKOW I ZLODZIEI PROSTEGO GORNIKA JESZCZE NIE SIEDZI W KICIU !!.

szulcik
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-01-19 08:23:08
Tak jak wczesniej napisałem ,górnicy są stroną poszkodowaną ,bo nad nimi są jakieś złodziejskie spółki ,okradają ich jako pracowników ,a nas jako konsumentów,ale to wszedzie jest tak gdzie sa pieniadze ,gdyby nie złodziejski system jaki jest od dziesiatek lat u Nas ,to Kraj Nasz, Polska była by bogatym krajem.

kriss92
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-01-18 22:16:33
muszka1984 patałch to Cie robil,dlaczego w Belgii? Bo jestes je**na ciota i nie potrafisz sobie poradzic!!! I kogo zatrudniasz,meneli ktorym dajesz na taniego winiacza. Polakom,Ty jestes Polaczkiem wyjechal bo tu nie dawal rady i teraz zgrywa uj wie kogo. Poza tym jestes na tyle glupi,ze czytanie ze zrozumieniem sprawia Ci problem,bo ja o czym innym Ty o czym innym.

Daroeu
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-01-18 20:39:52
Ale potem pójdziecie na wybory i zagłosujecie na POPSL SLD lub nie idąc, tez ich wybieracie.

Drago33
    Ocena: 4 (glosow:4)
2015-01-18 16:37:35
Tylko w Polsce takie bandyctwo trwa już od 1989roku , nie tylko w górnictwie !!!

Pablo93csw
    Ocena: 5 (glosow:5)
2015-01-18 16:11:42
Przez dojenie kopalń przez zarządy były nierentowne, jak można dać w państwowej spółce pensje 80 tys? pewnie administracji więcej jak górników. Prywaciarz przyjdzie zatrudni prezesa i vice za np 15 tys ,bez żadnych dodatkowych dojników i nagle zrobią się rentowne. Druga sprawa czy ludzi zarządzający byli kompetentni do prowadzenia takich spółek.

skalmar1814
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-01-18 14:10:47
tysiące ludzi pójdzie na bruk większość bez żadnej perspektywy do pracy, a oni będą rządowe (nasze) pieniądze wydawać i to pewnie na jakiś wczasach. Krew mnie zalewa jak widzę co się dzieje w tym kraju

skalmar1814
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-01-18 14:01:20
czemu jest tak że kopalnie są nierentowne i opłaca się je zamknąć skoro za te wyprawki tych prezesów można by było chociaż jedną z tych kopalni uratować.

wiocha.pl2014
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-18 20:50:38
Gdyby nie prezesi to żadnej by nie trzeba było zamykać...

PESTUS588
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-18 13:55:02
wszyscy o tym wiedza, tylko za malo wychodzi nas na ulice.

muszka1984
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-01-18 13:51:22
Te kriss92 . 5 tyś to nie k...a 80 . prowadzę działalność od 7 lat .Jest to budowlanka.Od tych 7 lat mam ciągle tych samych pracowników.Dostają podwyżki , premie i nawet nie myślą o zmianie pracy .Ja ich po prostu szanuję. Z tym ,że tą działalność prowadzę w Belgii bo tutaj żyją patałachy takie jak Ty ( nie ubliżając prawdziwym polakom , którzy mają świadomość tego co się dzieje )

Rebus364
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-01-18 13:42:25
No ale o tym w polskojęzycznych przekaziorach nie mówią.Tylko za całe zło obwiniają tylko i wyłącznie górników.Tymczasem święte krowy z politycznego nadanie są poza krytyką mimo że to głównie przez ich nieudolne zarządzanie mamy taką sytuację w górnictwie.

Przemo.Cycol
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-18 13:35:24
Za co te 80tysi??? Za nieróbstwo??? Tylko w naszej Polsce takie złodziejstwo przechodzi bez karnie!

kriss92
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-01-18 13:03:11
Jezuu ludzie gowno wiecie ile kto zarabia,gdybym ja byl dyrektorem jakiejs firmy i zarabialbym 5tys to i tak ludzie gadaliby,ze zarabiam ze 100 tys... Zalozcie firme dajcie pracownikom po 5 tys,interes jednak okaze sie niewypalem i co miesiac zamiast zarabiac bedziecie musieli dokładać grube pieniadze,tylko skad je brac? I co bedziecie dalej szli w długi czy zamkniecie "interes"? W Polsce wystarczy kiepska propaganda by w bandzie ciemnogrodu wzbudzic poruszenie. Tak Wam tu zle,wstawkami na wioche swojej sytuacji nie polepszycie!Wyjdzcie madrale na ulice.

Marek23033
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-01-18 13:02:30
oni wezma gigantyczne odprawy kupi kopalnie ktos inny oni beda siedziec dalej na stolkach a gornika wprowadza kase minimalna i tak beda pracowac zeby jakos przezyc takie ku4wy to bym rozstrzliwal publicznie jak te je4ane zarzady urzedasy itp

marcinek235
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-18 13:14:26
W której z dwóch prywatnych kopalni w Polsce zarabia się płace minimalną.

sambakicikici
    Ocena: 6 (glosow:6)
2015-01-18 12:16:03
Dlatego takich prezesów powinno się wieszać na latarniach.

quba89
    Ocena: -8 (glosow:12)
2015-01-18 10:41:11
Odwalcie się od prezesów !!! Chcieliście kapitalizmu ? to go macie ! Górnicy przegonili socjalizm,a teraz chcieli by starych przywilejów dla siebie!! hołota do roboty !! a przed prezesami zdejmować czapki i kłaniać się w pas...

nikeson6
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-01-18 11:14:00
Kłaniać to się mogę przed Bogiem... a prezesa to mogę na sprzęt założyć...

Maniek783
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-01-18 11:39:00
Przed prezesem mam zdjąć czapkę i kłaniać się, za co ?? Za to co zrobił na Ukrainie? Broniąc MORDERCÓW POLAKÓW nazywając ich "bohaterami", krzycząc: "Sława bohaterom" i "Ukraina ponad wszystko". Okłamując ciebie(celowo z małej), że jest "wielkim patriotą", że liczy się dla niego DOBRO RP(pozwalając SPRZEDAĆ część udziału KGHMu za 1mld, przez żonkę hofmana) i, że Polska jest najważniejsza... Pokazał jaki z niego "patriota" i, gdzie ma to DOBRO RP.

jc100
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-18 10:38:42
komentarz usunięty przez moderatora

marcinko83
    Ocena: 9 (glosow:9)
2015-01-18 10:13:02
Nie zapominajmy tylko skąd ci prezesi się biorą bo oni z kosmosu nie przybyli-są namaszczeni przez rząd i kradną w majestacie prawa .Tu rodzi się pytanie czemu PO niszczy ten kraj? bo podobna sytuacja jest nie tylko w górnictwie ,a także w innych państwowych spółkach doprowadzonych do upadłości i sprzedanych za grosze kolesiom

Maniek783
    Ocena: -4 (glosow:4)
2015-01-18 11:40:12
A czemu PiS niszczy ten Kraj, skoro dla prezesa, "NIBY" Polska jest najważniejsza, czemu ZDRADZIŁ RP??

JANEK1331
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-01-18 12:06:05
Oj maniuś,pewno oglądasz tvn i czytasz gazetę wybiórczą,bo widzę że strasznie ci się horyzonty myślenia ograniczyły,czyli mówiąc dosadniej móżdżek ci się zlasował lemingu.

RuterFull
    Ocena: 5 (glosow:5)
2015-01-18 09:35:35
Bo restrukturyzację każdego przedsiębiorstwa powinni rozpoczynać od zajęcia majątku takich złodziei co do nierentowności przedsiębiorstwa doprowadzili a nie od gigantycznych dla nich odpraw... Gdy górnicy wychodzili na ulicę rodziła się nadzieja że coś się zmieni jak w latach '80 ... Niestety podkulili ogon i się dogadali ...

marcinko83
    Ocena: 4 (glosow:4)
2015-01-18 10:07:26
Górnicy dostali nowe przywileje przecież-możliwość przejścia na urlop 3 lata przed emeryturą ,oraz wyższe odprawy dla pracujących na powierzchni,w zamian zrezygnowali z jednorazowych odpraw górników dołowych -więc zyskali 2 ,a ustąpili 1 bo wszystkie przywileje 13,14 deputaty itd. zostały. Śmiechu warte miała być reforma ,a rząd dołoży kolejne dwa miliardy ,aby przetrwać do wyborów

Zubkownik
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-01-18 08:38:43
Od lat dyrektor z automatu w razie upadłości staje się likwidatorem przedsiębiorstwa. Jako likwidator dostaje 10% sprzedanego majątku. To jest prawdziwa przyczyna ruiny naszej gospodarki.Dyrektorzy na głowie stają by zniszczyć przedsiębiorstwa i położyć łapę na kasie( a wszystko w majestacie prawa)

skomorucha
    Ocena: 2 (glosow:14)
2015-01-17 08:51:51
I to właśnie załatwia kopalnie. Prezesi i związki zawodowe.

vacarius
    Ocena: 1 (glosow:11)
2015-01-17 09:06:51
Jedynym wyjściem z tej chorej sytuacji jest likwidacja państwowych kopalni i czekanie aż na ich miejsce pojawią się zdrowe prywatne kopalnie. I nie dawać żadnych odpraw ani prezesom ani górnikom. Bo mi też żaden prywaciarz odprawy nie płacił gdy zwalniał z roboty kiedy ograniczał produkcje. Niech się uczą angielskiego i wpi.przają za granice. W Australii potrębują górników z trzyletnim stażem i płacą 30 tyś zł miesięcznie! Wystarczy tylko ze polski górnik nauczy się angielskiego i go przyjmą. Gdybym miał staż w górnictwie to już bym w Australii robił.

siwythc666
    Ocena: 19 (glosow:21)
2015-01-17 09:26:31
tu masz racje ... sami sobie winni . Bogdanka ka lubelszczyznie może się opłacać i przynosić zyski a inne kopalnie są nierentowne a podobno w bogdance górnicy zarabiają więcej niż na Śląsku ... jaki zarząd kopalni takie i jej zyski ...

Nasi
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-01-17 12:06:47
Wszystko pięknie, tylko jak zamkną kopalnie to dalej będziemy płacić 55 tys osób, socjalu i totalny brak wpływu dro budżetu z podatków jakie są nałożone na węgiel, trochę prostackie rozwiązanie:D chcesz byśmy składali się dla ludzi siedzących w domu? już widzę jak nagle rzą wygeneruje tyle nowych miejsc pracy, pomyliły Ci się kraje, tu nie liberalizm, ale socjalizm:D w pierwszym nie było by w ogóle takiego problemu, brak państwowych firm :D

ZeuS112
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-01-18 12:18:21
W Silesii górnicy sami stworzyli spółkę pracowniczą, ogarnęli budżet i z tej kasy wynajęli firmę doradczą, która opracowała cały biznesplan dla kopalni. Rozesłano to po europejskich firmach, zgłosili się zainteresowani, wybrano czeską spółkę. Ci zainwestowali miliard, kopalnia pracuje cały tydzień dzień i noc. W samej kopalni zostało jedynie 4 związki, górnicy zarabiają średnio 600 zł mniej niż w KW, które upada. Mają deputaty, dodatki a firma zwiększyła zatrudnienie. Jak ktos mi powie, że w KW to tylko wina prezesów to wyśmieję. Poza tym jest ktoś w stanie wyjaśnić

ZeuS112
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-01-18 12:22:38
cudem górnicy dalej mają przywileje nadane w komunie? Mieli tak dość zbrodniczego systemu ale o tym co im dał jakoś zapomnieli. Dla mnie to chora sytuacja. Do samych emerytur górniczych dopłacamy rocznie 7 mld zł. Poza tym jak im tak źle, to jakim cudem związki żądają dziedziczenia etatów. Taki zły los chcą zafundować swoim dzieciom?

marcinek235
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-01-18 12:59:10
PO pierwsze -W ostatnim roku dopłacono nie 7 tylko 8,8 mld do ich emerytur. po drugie - gospodarka nie znosi próżni i gdy upadnie KW to z najlepsze kopalnie szybko znajda chętnego np. Tauron. Na samym G. S. planuje się budowę około 6 kopalń, więc górnicy , którzy pracują a nie przychodzą tylko do kopalni, znajdą prace.


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400