Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Równi i równiejsi - by żyło się lepiej
Michal_Szczecin  15-01-20, 17:08 Zgłoś
+ 286 -
Dodano: 2015-01-20, 17:08:33   przez: Michal_Szczecin
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 286  Zgłoś nadużycie
53
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Daj odpisać
  •  Wyjątek od reguły
  •  Szkolana łazienka
  •  Pracowitych powinno się nagradzać...
Ukryj komentarze(45)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
zencio8
    Ocena: 43 (glosow:43)
2015-01-20 17:50:34
Mi urzędniczka ze skarbówki powiedziała, że jak mam zawieszoną działalność z 19% podatkiem liniowym, to już się mogę z etatu rozliczać z żoną. Rozliczyłem się i 3,5 tys wyrównania miałem dopłacić za 2013 i teraz za 2014 muszę kolejne 3,5 tys. Jak telefonicznie rewizorce sprawy przedstawiłem informacje że taka informacja została mi udzielona i mam nagranie rozmowy to powiedziała mi "każdy się może pomylić", a na odpowiedz "to czemu ja mam za to płącić" to odpowiedziała "takie są przepisy"... tyle w temacie...

adamos793
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-31 14:18:25
tu juz nie chodzi o to czy urzędnik powiedział czy nie powiedział. Sprzedali miezkanie i kupili działkę. POdatek się nie należy. Nie wypełnili jakiegoś dokumentu. Ok ich wina - ale nie oznacza że nagle podatek sie należy. Po prostu czegos nie wysłali - w najgorszym wypadku za to powinien być mandat. Brak tego świstka nie powinien w państwie prawa powodować powstania należności podatkowej. Niestety tu jest Polska.

kenio
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-26 23:59:41
Znam jedną osobę, która jest pracownikiem ZUSu. Ujmę to tak: ta osoba jest delikatnie mówiąc bardzo niestabilna emocjonalnie. I teraz wyobraźcie sobie, że takich osób jest więcej w ZUSie jak i w Urzędach Skarbowych.

roggee
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-22 19:11:37
skoro pieniądze ze sprzedaży mieszkania w ciągu 2 lat od sprzedaży przeznaczyli na nową nieruchomość podatku nie płacą.

Beatmaker24
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-01-21 12:08:12
Rok temu gdy rozliczałem się zapytałem Panią w okienku o coś błachego..Przynajmniej dla niej powinno być to proste(Pytałem chyba o to jaki mi pit potrzebny bi firme rozliczyć).Pani odpowiedziała,że NIE WIE..To ja mam prawo nie wiedzieć,a baba która tam pracuje powinna mi udzielić pomocy..Ale jak ona nie wie to po uj tam siedzi i dlaczego??Pewnie naczelnik to krewny;/

Sarabi
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-01-21 13:52:26
pit 28. Co się dzieje w tych urzędach..

DkNG
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-21 14:39:01
beatmaker fajnie by było gdyby było tak jak mówisz ale jest odwrotnie - wg prawa Ty musisz wiedzieć a ona ma tylko wprowadzić dokument do systemu... niestety...

megasam1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-21 11:51:16
komentarz usunięty przez moderatora

bierut1
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-01-21 09:47:46
To jeszcze nic, znam ludzi co dostali od ZUSu zaświadczenie o nie zaleganiu ze składkami na cele dotacji czy kredytu, a po 2,3,5 latach ZUS domaga się zapłaty wraz z odsetkami czegoś tam z przed zaświadczenia...Polska.

broda28
    Ocena: 7 (glosow:7)
2015-01-21 06:16:15
powinni ich za to ścigać jak przestępców i wymusić na nich odpowiedzialność za błędy bo to się nigdy nie zmieni.

siwy_23
    Ocena: 5 (glosow:5)
2015-01-21 08:57:39
nie, powinno się ich wyciągać z tych urzędów i od razu przed nimi wieszać ku przestrodze innym!

Qwerty9999
    Ocena: -20 (glosow:22)
2015-01-20 23:17:42
Urząd Skarbowy nie jest od udzielania informacji. Jego zadaniem jest przede wszystkim egzekwowanie należności wobec skarbu państwa. Brak znajomości przepisów nie usprawiedliwia nas w żadnym wypadku. Pozdrawiam

pawelwiktor15
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-01-21 07:11:40
A tY CO Z us. JESTES ?

siwy_23
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-01-21 08:59:24
w cywilizowanych krajach nie zostajesz wprowadzony w błąd przez niekompetentnego urzędnika, wręcz przeciwnie

Michal_Szczecin
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-21 18:40:31
dziwne - pracując w szkocji urzednik sam doradzil mi jak najnizszy podatek zaplacic

beeveer
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-21 22:21:30
tak, a zadaniem uczciwego obywatela jest pranie tych szmat po gębach. a ty jesteś palant jakich mało

tyomex
    Ocena: 8 (glosow:12)
2015-01-20 22:59:40
Urzędnicy to najgorsze bydło i najleniwsze świnie jakie znam. Jedyne co robią to utrudniają życie normalnym ludziom i starają się unikać jakiejkolwiek odpowiedzialności.

MAKACAKA
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-01-20 22:27:28
prosta sprawa emeryci maja w sumie powiedzmy 2 kola emerytury czyli kara to 29x wiecej niz maja.urzedniczka ma(przykladowo)2500 wiec 2500x29x2 (jako ze sa 2 osoby poszkodowane) jako zadoscuczynienie plus 58 tys na pokrycie kary.i z jakim k...a usmiechem urzednicy by do petentow podchodzili:)

hanauer
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-01-20 22:17:42
komentarz usunięty przez użytkownika

rafalr1a
    Ocena: -2 (glosow:4)
2015-01-20 22:03:15
Ludzie zrozumcie ze oni tak musza, jesli nie to rzad stwierdzi ze nie przynosza zyskow I bedzie katastrofa, tylu biednych ludzi na bruk

isoetes
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-01-20 21:59:06
Ignorantia iuris nocet... Jeśli w grę wchodzą duże pieniądze to nie załatwia się sprawy na gębę z anonimową urzędniczką, tylko składa wniosek o indywidualną interpretację podatkową. Parę złotych i mamy wiążącą dla urzędu odpowiedź na piśmie.

Borg39
    Ocena: 8 (glosow:8)
2015-01-21 08:38:36
Akurat... Cztery lata temu wystąpiłem o interpretację niejasnego przepisu dotyczącego podatku od działalności gospodarczej. Otrzymałem interpretację z podpisem naczelnika US i postępowałem zgodnie z wytycznymi. Rok temu przyszedł na kontrolę UKS i doszukał się nieprawidłowości w tym konkretnym przypadku. Wyciągam więc interpretację i pokazuję ją kontrolerom, a oni wzruszają ramionami i mówią: "Tamten pan już nie jest naczelnikiem US, a nowy interpretuje przepis inaczej, trzeba było się dowiadywać w każdym roku podatkowym, bo mogła się zmienić interpretacja" - sprawa jest w NSA... Pol

adamos793
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-31 14:23:48
do Borg39 pierwszy słyszę żeby interpretacje wykonywał US. Z tego co wiem to Izba skarbowa. Przynajmniej w moim przypadku. A co do NSA dla mnie masz wygraną sprawę - choć dziwi mnie że to w NSA - najpierw WSA powinien to uwalić. Dlatego zastanawia mnie skąd masz tą interpretacje. Własnie żeby podatnik nie miał problemów interpretacje wydawane są przez Izbę skarbową. A do isoetes. Tu nie trzeba żadnej nterpretacji. Przepis mówi jasno - jeśli kupiłeś nieruchomość i sprzedałeś ja w ciągu 5 lat od zakupu musisz zapłacić podatek chyba że te pieniądze przeznaczyłeś na zakup kolejnej nieruchomosci

lokiju1233
    Ocena: 10 (glosow:10)
2015-01-20 21:24:40
Skur.......y!!!!!!!!111 nasza urzednicza masa mnie przeraża. Chciałbym dożyc chwili że oni będą odpowiadać materialnie i służbowo za swoje decyzje

karambalee
    Ocena: -4 (glosow:4)
2015-01-20 21:24:27
Coś tu się kupy nie trzyma. Emeryci po 60 zaczynają budować dom a kredyt z banku dostali na ile lat? Z tego co wiem to banki nie dają kredytów hipotecznych starcom na 20 lat.Chyba że mają każdy po 5 000 emerytury i wzięli 10 000 na 3 lata.

hwd4rp
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-20 21:15:59
komentarz usunięty przez moderatora

sebutza
    Ocena: -2 (glosow:4)
2015-01-20 20:31:24
Emeryci budują dom? Chyba zeby byc w nim pochowanym...

sabina_skaza
    Ocena: 4 (glosow:4)
2015-01-20 20:19:37
Niestety takie mamy prawo. Urzędnik może się mylić tudzież być niekompetentny i nie grozi mu żadna kara. Obywatel musi sam znać przepisy skarbowe i się do nich stosować bo jak źle coś zrobi to konsekwencje są słone. Chore to jest ale niestety prawdziwe.

DkNG
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-01-20 20:11:40
Czytać czytać czytać wszystkie przepisy czytać szczególnie kiedy coś wydaje sie zbyt piekne żeby było możliwe...

Maciek256
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-01-20 20:11:31
czyli po staremu...

JackShephard
    Ocena: 3 (glosow:5)
2015-01-20 19:54:23
Miejmy nadzieje, że PIS dojdzie do władzy to zmieni tragiczną sytuacje w PL.

Michal_Szczecin
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-01-21 11:54:00
byli u władzy mieli swój rząd, niezbędną większość w sejmie, senacie i prezydenta. Nie bądź naiwny

Nasser
    Ocena: 6 (glosow:6)
2015-01-20 19:38:01
Kolejny dowód na to, że Państwo w powolnym procesie wyniszcza swoich obywateli, kolejny argument za tym żeby to "Państwo" opuszczać, kolejny dowód, że "Państwo" nas okrada w majestacie prawa. Tak można bez końca. 460 idiotów w sejmie uchwala niejasne przepisy, a my "ciemny naród" mamy się dopasować bo i tak nie mamy nic do powiedzenia. Folwark zwierzęcy jak nic.

Illidan21
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-01-20 19:37:50
Jakże by inaczej,przecież to my jesteśmy dla nich a nie oni dla nas...

maran_hand
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-01-20 19:23:01
zawsze możesz ubiegać się o darowanie odsetek i rozłożenie na raty. kiedyś byłem w takiej sytuacji. musiałem wypełnić pół ryzy papieru, wyspowiadać się z całego swojego życia. US dokumenty przyjął i poinformował mnie, że na odp ma 3 miesiące. po tygodniu odezwał się komornik. spłacam czy ma wchodzić na pensję ? pytam urzędnika jak to jest, przecież złożyłem podanie o rozłożenie na raty. w odpowiedzi usłyszałem, że nie blokuje

maran_hand
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-01-20 19:26:06
to pracy komornika. a jeśli komornik zabierze choćby 1 zł to cała procedura od początku. czyli tak naprawdę prawo jest tyle że zwykły Kowalski nie może z niego skorzystać. więc kto ? a no duże firmy które mają prawników którzy zablokują działanie skarbnika albo wiedzą komu dać w łapę by naczelnik danego US szybciutko rozpatrzył sprawę i anulował odsetki. Polska to chory kraj a korupcja taka, że Ukraińcy mogą się od nas uczyć!

maran_hand
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-01-20 19:28:22
się rozpędziłem. nie skarbnika a komornika :)

pikar
    Ocena: 5 (glosow:5)
2015-01-20 19:21:18
komentarz usunięty przez użytkownika

Franusss
    Ocena: 6 (glosow:6)
2015-01-20 19:17:34
Nie czytam nawet tego bo tylko się wkurwię.

beeveer
    Ocena: 6 (glosow:6)
2015-01-20 19:10:45
dokładnie taką samą sytuację miałem W US gorzów wlkp.. ale te zasrane ku..wy dosięgnie ręka sprawiedliwości. trzeba tępić te urzędnicze ścierwa.

Paindemonium
    Ocena: 3 (glosow:5)
2015-01-20 18:20:50
Ahhhh... taki piekny i zj...ny kraj zarazem. Czekam na rozbiór ostateczny :)

Antycyponek
    Ocena: 7 (glosow:7)
2015-01-20 18:03:42
komentarz usunięty przez moderatora

zencio8
    Ocena: 43 (glosow:43)
2015-01-20 17:50:34
Mi urzędniczka ze skarbówki powiedziała, że jak mam zawieszoną działalność z 19% podatkiem liniowym, to już się mogę z etatu rozliczać z żoną. Rozliczyłem się i 3,5 tys wyrównania miałem dopłacić za 2013 i teraz za 2014 muszę kolejne 3,5 tys. Jak telefonicznie rewizorce sprawy przedstawiłem informacje że taka informacja została mi udzielona i mam nagranie rozmowy to powiedziała mi "każdy się może pomylić", a na odpowiedz "to czemu ja mam za to płącić" to odpowiedziała "takie są przepisy"... tyle w temacie...

overconscious
    Ocena: -3 (glosow:7)
2015-01-20 20:57:30
A od kiedy to urzędnik jest zobowiązany do udzielania ci porad prawnych ? Od porad masz radcę prawnego lub adwokata, a z urzędami ludzie często toczą spory, na drodze sądowej również. Także opinia (wykładnia prawa) urzędnika znaczy tyle co Pani Jadzi. Tylko, że ludzie tego nie rozumieją i myślę, że "skoro Pan Urzędnik Powiedział" to już nawet Sąd Najwyższy nie może orzec inaczej.

admintocwel
    Ocena: 5 (glosow:7)
2015-01-20 21:24:21
komentarz usunięty przez moderatora

Michal_Szczecin
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-01-21 18:54:11
overconscious - a od kiedy jest zobowiązany do udzielania niepełnych bądź wprowadzających w błąd informacji ? Za co bierze pieniadze ?


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400