Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
apoalipsa316  15-02-12, 14:30 Zgłoś
+ 314 -
Dodano: 2015-02-12, 14:30:57   przez: apoalipsa316
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 314  Zgłoś nadużycie
123
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Afront
  •  Wykopki
  •  Opis poniżej ...
  •  Woreczek niezbędny, ubogacenie
Ukryj komentarze(22)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
damian.szefo
    Ocena: 15 (glosow:17)
2015-02-12 15:15:53
Gorzej jak ktoś ze złośliwości zrobi ogłoszenie z czyimś numerem

artb79
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-02-13 22:38:17
W POlsce to nie przejdzie,panstwo chroni tych oszustow

grisia
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-02-13 22:37:06
Yhm..juz to widze, jak nasza szanowna "straz obywatelska" biegnie, aby dzialac! Juz to widze, jak ktos pisze dla nich program za darmo (bo przeciez dobro panstwa najwazniejsze).. juz widze, jak przechadzaja sie i zbieraja numery.. swietlana ta przyszlosc Polski.

Sealtiel
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-02-13 20:15:55
A słyszeli kiedy o opcji blokowania numerów z których połączeń nie chcemy??

bubatraker96
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-02-13 20:46:10
A słyszałeś o systemach które dzwonią z różnych numerów i to mogą być nawet numery międzynarodowe wykręcasz numer do USA i myślisz że gadasz z kimś kto jest tam a tak na prawdę rozmawiasz z sąsiadem zza ściany

zwierzak250477
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-02-13 18:27:47
komentarz usunięty przez użytkownika

artb79
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-02-13 22:50:37
Niezly pomysl!!! Mieszkam w Poznaniu i tam to dopiero jest osrane miasto.Codziennie rano widze idac do pracy jak to wlasciciele sprzataja po swiom psie. Straz miejska wlepia mandaty za cokolwiek co zrobisz zle.Chowaja sie przy pasach i czaja kto wejdzie na czerwonym,albo zakladaja blokady na kolo(MASOWO).Proponuje im postac sobie rano i wieczorem na każdym osiedlu i maja kilka setek w godzine. I porządek bedzie.

sieka1975
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-02-13 15:36:07
U nas to nie wyjdzie! Bo kto zaplaci za te telefony? Pewnie znow Kowalski i Nowak no i w rzadzie trzeba by dac za ten pomysl nastepne 45tys premi a na rachunki by juz nie starczylo

Sebo30
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-02-13 13:58:28
U nas to wprowadzą podatek od oklejania i już Państwo zarobi a straż miejska wypisze mandacik za zaśmiecanie

dupa-mariana
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-02-13 12:31:56
No to kosztowna zabawa - codziennie kilka tysięcy wykonanych połączeń to rachunki pewnie mają po byku, szczególnie jeżeli wśród ulotek są tam jakieś seks anonse, gdzie numery zaczynają się na 0-700

vilus
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-02-13 11:59:16
Na 0700 też dzwonią?

kobi44
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-02-13 11:41:41
Widać, że całe życie pracujesz u kogoś, inaczej wiedziałbyś że ulotki to źródło utrzymania wielu prywatnych drobnych przedsiębiorców, którzy próbują żyć godnie w tym cudownym kraju.. Robią coś więcej i chcąc nie chcąc odprowadzając więcej podatków mają większy wkład w rozwój tego kraju niż ty siedząc na dupie i etacie.

sarsaparilla
    Ocena: 8 (glosow:10)
2015-02-13 11:58:29
Szczególnie jak drobny i biedny przedsiębiorca oferuje kredyty konsolidacyjne...

bmbl80
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-02-13 11:41:14
Ja proponuje by dzwonił na numery telemarketerów

lukaszo
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-02-13 11:27:45
Kupię licencję na ten program za 100$ na swój własny użytek. Codziennie wyciągam po 20 ulotek ze skrzynki z reklamami, a 10 ulotek leży na wycieraczce...

Laudanum
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-03-04 09:58:36
komentarz usunięty przez użytkownika

Laudanum
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-03-04 10:01:09
Dom wyrzucam - dąb pada.Turystykę - lipa. Komunikaty - świerki jak zimowe kwiaty. Auto-moto - jak maszty upadają sosny. Supermarket - to modrzew, klon - Nieruchomości. Mój Komputer- i buk się korzeniem nakrywa. A z każdym precz dodatkiem ich żywicą krwawię.

kawalrafala
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-02-13 10:28:10
U nas też by się przydało, w szczególności po wyborach, bo plakaty wiszą czasami i czekają, aż następne ktoś na nie naklei za 4 lata.

faille
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-02-13 12:24:12
na ulotkach wyborczych nie ma numeru telefonu kandydata.....

kawalrafala
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-02-13 16:04:31
Ale w dobie kamer, internetu i podsłuchów to żaden problem zdobyć kontakt np. do biura poselskiego, sejmu, czy innego cyrku.

Belialx666x
    Ocena: 1 (glosow:11)
2015-02-12 21:42:13
Znowu kurvo demoty na wioche wstawiasz? Zrób coś dla ludzkości i idź się powiesić.

chlewnia666
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-02-12 19:47:11
W POlsce by nie przeszło, bo gdzie tu zarobek?

damian.szefo
    Ocena: 15 (glosow:17)
2015-02-12 15:15:53
Gorzej jak ktoś ze złośliwości zrobi ogłoszenie z czyimś numerem


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0300