Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Kondzio66766  15-02-26, 21:11 Zgłoś
+ 197 -
Dodano: 2015-02-26, 21:11:50   przez: Kondzio66766
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 197  Zgłoś nadużycie
4
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Siekierezada w wersji hard
  •  PROSTO
  •  Motywacja
  •  Chamstwo i debilizm na polskiej drodze
Ukryj komentarze(13)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
punkpropaganda
    Ocena: 5 (glosow:5)
2015-02-27 23:40:13
Anglicy i Francuzi robili to w sredniowieczu, najbardziej smierdzace miasta mieli na calym swiecie, a potem na ebolopodobne wirusy umierali calymi milionami.. Mamy ubikacje, smietniki , a na odpadki organiczne jest nawet wynaleziony kompost, wiec za takie cos powinna byc kara oraz pokrycie kosztów za fachowców dezynfekatorów. ;P Ale to moje zdanie.. Moze za srogie.

Sunia86
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-03-01 00:41:39
A może ktoś wystawił garnek z burakami na parapet za okno żeby ostygły ale garnek spadł?

Naid
    Ocena: -3 (glosow:3)
2015-02-28 12:31:45
Czy tylko ja tego nie mogę rozczytać ?

szulcik
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-02-28 07:49:47
charakter pisma Kobiety. Wstawka z dupy.

ToRnADo147
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-02-28 07:47:23
Nie BRUDAS a BURAK !!!

Rain_Man
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-02-28 02:31:43
ladny charakter pisma :)

punkpropaganda
    Ocena: 5 (glosow:5)
2015-02-27 23:40:13
Anglicy i Francuzi robili to w sredniowieczu, najbardziej smierdzace miasta mieli na calym swiecie, a potem na ebolopodobne wirusy umierali calymi milionami.. Mamy ubikacje, smietniki , a na odpadki organiczne jest nawet wynaleziony kompost, wiec za takie cos powinna byc kara oraz pokrycie kosztów za fachowców dezynfekatorów. ;P Ale to moje zdanie.. Moze za srogie.

tomi2000
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-02-27 22:27:37
Dlaczego ludzie są tacy naiwni. Zawsze myślą że ktoś wylał buraki, zupę, albo wyrzucił sałatkę, a nikomu nigdy nie przyjdzie najbardziej oczywista myśl, że ktoś po pijaku puścił pawia przez okno

aaaggaa
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-02-27 21:50:36
Wiochą jest wylewane buraków na elewację.Szkoda tylko że nikt nie widział bo taki osobnik powinien odnowić teraz elewację na własny koszt

wieslav
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-02-27 21:42:14
To są typowe polskie proste brudasy. Taka jest znaczna większość naszego społeczeństwa. Tacy ludzie głosują. Tacy ludzie pracują jak niewolnicy za śmieszne pieniądze, albo są na bezrobociu i płaczą.

chlewnia666
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-02-27 19:04:50
Murzyni gotują buraki? Zaiste ciekawe.

kilanas4
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-02-27 18:27:27
Pan Waldek bedzie zly jak zobaczy ze trzeba malowac znowu...

admin1944
    Ocena: -3 (glosow:9)
2015-02-27 07:13:56
TO PEWNIE JAKIS WIESNIAK Z PO LUB ZSL-PSL, KTORY SPROWADZIL SIE DO MIASTA !!.

anemik123
    Ocena: 3 (glosow:5)
2015-02-27 20:31:37
A dlaczego nie jakiś pisdzielec ??


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0300