Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
STOP - niszczeniu WSZYSTKICH 1152 wniosków OBYWATELSKICH które zniszczono przez 8 lat rządów PO
BOBY102  15-03-17, 08:36 Zgłoś
+ 412 -
Dodano: 2015-03-17, 08:36:27   przez: BOBY102
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 412  Zgłoś nadużycie
261
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Dzwoni facet do sejmu
  •  Dziewczyna o tym jak dotknęła Justina Biebera
  •  No tak mniej więcej to wygląda.
  •  Motywacja
Ukryj komentarze(71)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
FrankEinstein
    Ocena: 49 (glosow:55)
2015-03-17 11:37:29
Paweł Ty już dawno przekonałeś się jaka to banda! (znasz to z autopsji). My Cie szczerze popieramy, uważaj tylko, żeby nie wysłali Ci seryjnego samobójcy.

crazybread
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-03-19 06:25:19
najpierw trzebabyloby pejsow i wszystkich komunistow wyyebac, puzniej mozna brac sie za zmiany.

pawel1710
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-03-19 01:26:44
Ale on jako prezydent będzie mógł za przeproszeniem wielkie gów..no. Wprowadzi jednomandatowe okręgi wyborcze, reformy? Niby jak? Najpierw musi powstać projekt ustawy i przejść przez sejm i senat i dopiero jak posłowie i senatorowie ten projekt poprą, to trafi na prezydenckie biurko do podpisu. Sam prezydent praktycznie nie może nic, jest to jedynie urząd reprezentacyjny. Ten koleś, to kolejny ściemniacz, który kombinuje jak tu zapewnić sobie byt, bo kariera muzyczna już się kończy i kasy brakuje.

BlackHare
    Ocena: -7 (glosow:9)
2015-03-18 18:25:30
A kto to jest, kolejny do koryta?

endrju35
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-03-19 01:24:10
Słuchaj dziecino,wybór m.in. prezydenta należy się tylko pełnoletnim obywatelom a internet jest nie tylko do ściągania muzy,filmów i oglądania innego g&wna więc ogarnij się gimbusie i dowiedz się więcej o tym człowieku i nie zadawaj więcej głupich żenujących pytań.Sie zdenerwowałem.

monsteer
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-03-21 21:02:56
I słusznie się zdenerwowałeś "endrju35" bo ja też się zdenerwowałem. Jeśli Kukiz będzie na liście ja na niego głosuję.

ferdal
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-03-18 16:17:55
Po raz pierwszy od wielu lat człowiek spoza dotychczasowego układu. PO, PIS, SLD, są siebie warci

awesomebeauty
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-03-18 16:10:38
Prawi czy lewi nic nie zmienia. Poki nie pozbedziemy sie systemu monetarnego. Poki beda pieniadze to bedzie patologia I czlowiek bedzie wykorzystywal drugiego czlowieka. W systemie opartym na zysku nie ma mowy o zrownowarzeniu I dostatku kazdego czlowieka. Obejzyjcie film zeitgeist pieniadz rzadzi swiatem on wiele Sam powie.

Nikimara
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-03-18 15:04:32
Wszystko super pięknie, ale mogli jeszcze wystawić 10 takich prawicowych. Dostaną po 1% i się skończy "nowy świat". Jeżeli prawica się nie zjednoczy to wszyscy się po dupach możemy całować.

cozabzdet
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-03-18 19:09:17
To Kukiz jako kandydat niezależny, z jakąś własną inicjatywą, jest PRAWICĄ? Czyli wszystko co nieparlamentarne, nierządowe to prawica? Człowieku, ten facet robi to nie w imię jakiejś ideologii. On po prostu czuje taki obowiązek jako obywatel. Dobrze, że mu się w ogóle chce. Mógłby siedzieć w domu i żyć spokojnie. Jest po prostu jeszcze jednym kandydatem. A ludzie, jak idioci, to niech wybiorą sobie znowu jakiegoś s..na, który będzie ich je..ł i mówił "robię wam dobrze, rodacy"

GumowyRocco
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-03-18 23:20:31
Zgadzam się z nikimarą, a Ty cozabzdet chyba za bardzo nie masz kontaktu z rzeczywistością....

lukacy79
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-03-18 12:59:35
To wszystko ładnie, pięknie ale jakie uprawnienia do zmiany konstytucji ma prezydent? On co najwyżej może wysłać bubla do Trybunału, ale sam nic nie zmieni. Jak Pan panie Kukiz zamierza to zrobić, bo jak na razie jak już ktoś napisał brzmi to populistycznie a nie rzeczowo.

wiochalogger
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-03-18 11:57:13
Myślę że Pan Kukiz ma duże szanse, ponieważ sytuacja międzynarodowa (część wschodnia) europy, spowodowała lub spowoduje, że wszystkie świnie pouciekają.

mariuszencja
    Ocena: -9 (glosow:9)
2015-03-18 11:09:56
wiocha.pl - idealne miejsce dla tego pana

cozabzdet
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-03-18 19:10:29
Syn układu, zgadłem?

mariuszencja
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-03-19 14:47:02
Dla przypomnienia - każdy jest synem lub córką układu damsko-męskiego. No chyba, że u ciebie jest inaczej

jozin168
    Ocena: 5 (glosow:5)
2015-03-18 09:34:29
rowniez jestem za masz moj glos na 100%

GumowyRocco
    Ocena: -2 (glosow:6)
2015-03-18 08:50:35
Pożyteczny idiota oraz jego wyznawcy. Kukiz dobrze prawi, stał się populistą i obecnie daleko jest od realiów. Też tak chciałbym, ale się nie da. Powiedźcie mi co głosowanie na Kukiza wam da i tak wiemy, że on nie wygra... no co da? Już wam mówię - 5 lat Komorowskiego. Niestety jedynym realnym kandydatem jest Duda... Sam za gościem nie przepadam, ale zdaję sobie sprawę z sytuacji. Patriotyzm to nie tylko rozdarta koszula i wystawiona pierś, ale kalkulowanie, jak zdjąć zdrajców ze stołków... Idealiści zawsze ciągnęli ze sobą tłumy do rowu...

GumowyRocco
    Ocena: 5 (glosow:5)
2015-03-18 08:53:40
Po prostu bądźcie realni i trzymajmy się tego, że naszym głównym celem jest zdjąć Komorowskiego ze stołka, a potem całe PO. Nie jestem Pisowcem, po prostu staram się myśleć i użyć swojego głosu gdzie będzie miał znaczenie, a nie oddać bo się zgadzam z tym człowiekiem - to nie Ameryka drodzy Państwo to Polska. Tu póki komunistyczny beton będzie rządził w tym kraju zawsze będziemy wybierać mniejsze zło.

Herdzik
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-03-18 10:12:02
Koleś dzięki taki realnym jak Ty mamy od 80 lat syf w tym kraju. Cały czas było kalkulowane, teraz jest nam potrzebny OSZOŁOM, co nie kalkuluje, tylko mówi jak jest !!

GumowyRocco
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-03-18 10:34:07
I co Korwin też mówi... i co? i nic... Psy szczekają karawana idzie dalej... Trzeba być idiotą nie rozumiejąc społeczeństwa, manipulacji medialnych oraz pojedynczej jednostki jak Kowalski. Ludzi przeważnie nie interesują się polityką bo ich wku.rwia dlatego nie wiedzą co się w kraju dzieje, dlatego nie chodzą głosować lub sugerują się mediami. Taki Kukiz nie ma prawa bytu w realnym świecie, ludzie go po prostu nie wybiorą, a swoim działaniem obecnie oddala obalenie Komorowskiego.

GumowyRocco
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-03-18 10:40:30
Dzięki takim jak ja?? Głąb jesteś i nie znasz naszej historii... Polsza to nie tylko husaria, Piłsudski, Dmowski to też k.urestwo, sprzedawczykarstwo... Tak było 100 lat przed zaborami i tak jest teraz. To potocznie nazywa się "szybki polski zarobek" nachapać się i mieć wszystko w d.upie. O jakim kalkulowaniu Ty mówisz, to winna poprzednich pokoleń, że doprowadziły do transformacji ustrojowej bez rozliczenia. Tutaj nie było co kalkulować, PO natomiast wiedzie prym obecnie w rozbiorze kraju i trzeba ich zdjąć i to uważam za realny cel.

bierut1
    Ocena: 4 (glosow:4)
2015-03-18 11:23:22
Gumowy...no masz k@rw@ trochę racji, ja bym jednak Kukizowi tak nie umniejszał bo robi dobrze i dużo. Jak komuś serce czy rozum podpowiada to Kukiz, a jak inaczej to Duda(mnie boli)

BOBY102
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-03-18 12:43:39
Trzeba KUKIZEM odebrać elektorat BRONKOWI ... dlatego liczę na II Turę ... wówczas wybrać BUDĘ, gdyby coś poszło nie tak.

GumowyRocco
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-03-18 14:35:07
Wiem o co wam chodzi, jesteście idealistami, wierzycie, że jednym ruchem jednym człowiekiem da się naprawić to co zrobiono nam po II wojnie światowej. Niestety... wiele pokoleń musi umrzeć, aby dziadostwo wymarło inaczej nic nie zdziałacie jeżeli prawo tworzą ludzie którzy rządzą. Zawsze Ci przeciwni będą kibolami, pijakami, chuliganami, którzy atakują najlepszego gospodarza od pamiętnych czasów (jak to Olbryski powiedział).

GumowyRocco
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-03-18 14:39:08
Problem polega na tym, że za Kukizem idzie prawica. Czyli my się dzielimy, a Ci co są za bronkiem zagłosuja na bronka zaufaj mi... Tych ludzi nic nie przekona. Nazwałem Kukiza pożytecznym idiotą bo rzucił się na kandydaturę dzieląc właśnie ugrupowania prawicowe, co jest na rękę Komorowskiemu. On przecież wie, że nie wygra, więc czemu to robi?? Mam nadzieję, ostatecznie, że dojdzie do II tury (bo może nie dojść) i Kukiz poprze Dudę... Złem zło zwalczać trzeba...

BOBY102
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-03-18 14:42:01
Gumowy ;) ja jak KSIĄDZ ;) lubię tylko "ateistów" ;) NIE ZDECYDOWANYCH ŁATWIEJ NAMÓWIĆ ;) a OBIEKTYWNY PREZYDENT to z pewnością KUKIZ. NIE PODPISZE TEGO CO "PATOLOGIA OBYWATESLKA-PSL" wymyśli SOBIE ;) raczej odrzuci ;) A To MOŻE PREZYDENT - oprócz tego ODPOWIEDNIA KAMPANIA i jego "PREZYDENCKIE" projekty ustaw .. zobaczymy jak TEATRZYK WYGLĄDA ... no chyba, że znów BRZOZA, albo "seryjny samobójca"

awesomebeauty
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-03-18 16:35:15
Nikt z nich nic nie zmieni. Poki nie pozbedziemy systemu monetarnego ktory tylko tworzy patologie. Polske juz sprzedali teraz politycy ktorzy zostali wybrani po cichu maja tylko utrzymac status quo czyli ten Sam Stan rzeczy zeby amerykanie mogli polozyc lapska na reszscie co jeszcze zostalo. Stary amerykanski chwyt zadlurzyc doprowadzic do niewyplacalnosci I przejmowac powoli wszystkie instytucje w kraje. Media co juz sie dzieje, firmy energetyczne, zlorza. Nie musze Nas rozbrajac sami to wszystko oddajemy. Radze obejzec filmy zeitgeist pieniadz rzadzi swiatem. Naprawde otwiera oczy.

GumowyRocco
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-03-18 23:19:15
Film Zeitgeist nie jest filmem o Polsce i nie dotyczy spraw Polski. W USA jest zupełnie inna sytuacja i stan państwa. Tam mennica nie jest w rękach kraju, a w rękach prywatnych. Głosując na Bronka właśnie do tego doprowadzimy. Polewam z tych idiotów z rządu - Balcerowicza i reszty co myślą, że jest możliwa Europa jednej waluty... Nie ma takiej opcji, bo zawsze lepiej będą wychodzić kraje lepiej rozwinięte jak Niemcy. Co do zadłużenia my się nie zadłużamy a k.urwimy a to jest różnica. Ja ten kraj kocham i nienawidzę bo ludzie i tak pójdą głosować na Bronka bo przecież on mówi że jest za "z

GumowyRocco
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-03-18 23:21:50
"zgodą i bezpieczeństwem" :DDD

bodan
    Ocena: 4 (glosow:4)
2015-03-18 07:00:42
Popieram Pana Panie Pawle!Niech Pan walczy i szuka dziury"w systemie tym doskonalym"Prosze na siebie uwazac:WSI :mendy dukaczewskiego wladzy latwo nie odpuszcza-niestety!

pepe333
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-03-18 06:17:58
jestem za

broda28
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-03-18 06:13:32
masz mój głos tylko ta banda Cię nie dopuści

hardlook
    Ocena: 6 (glosow:6)
2015-03-18 02:07:39
Będę głosował na Kukiza - raczej nie mamy szans wobec bandy moherów i idiotów, ale pokażmy, że nas myślących, również w Polsce nie brakuje!

hardlook
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-03-18 02:06:38
komentarz usunięty przez użytkownika

NieZebymSieZnal
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-03-18 01:52:43
od dawna interesuję się inicjatywami Pawła Kukiza i pokazał mi że można działać że nie siedzi bezczynnie. Masz mój głos. będę namawiał też znajomych.

stiller1
    Ocena: 3 (glosow:5)
2015-03-17 23:29:52
Człowieku jesteś ostatnią deską ratunku dla tego kraju. Kukiz czarnym koniem wyborów!

stiller1
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-03-17 23:28:49
Człowieku jesteś ostatnią deską ratunku dla tego kraju. Kukiz czarnym koniem wyborów!

MagicznyZygmunt
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-03-17 22:38:44
Macie świadomość, że w większości (jak nie wszędzie) państw, gdzie są JOWy to utworzyły się systemy dwupartyjne? Polityka w tych krajach wygląda jak gra w pink ponga z odbiciem władzy co kadencje.

bierut1
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-03-18 10:43:04
I co z tego że są dwie partię...różnica jest tylko taka że nie mają tam pawłowicz, niesiołowskiego i wielu sprzedawczyków. Co Ci dwie partię przeszkadzają...? Twojego ruch Ci będzie brakować, czy babochłopa?

MagicznyZygmunt
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-03-18 13:50:02
To, że utrzyma się PO i PiS, bo jeżeli teraz cebula nie umie wybrać kogoś innego to betonowa scena zrobi się jeszcze bardziej nie do przebicia.

bierut1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-03-18 16:02:07
Tylko że to będzie inne PO czy PIS...bez pawłowicz, niesioła itp itd

krewky
    Ocena: 6 (glosow:6)
2015-03-17 21:22:29
Cookies jeśli zbierze wymaganą ilość podpisów, może zrobić nawet ciekawy wynik. Ludzie znają go od lat, jego stare piosenki, były swego czasu bardzo popularne w radio. Nie jest też kontrowersyjnym artystą. Podobają mi się jego pomysły i popieram wprowadzenie JOW- ów, no i jest niezależny. Nie podoba mi się natomiast jego bratanie się z Dudą z Solidarności, o dawnym mezaliansie z PIS-em nie wspominając.

kubek4a7
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-03-18 08:13:12
O roku 2007 i mezaliansie z PO należy tez wspomnieć, ale ludzie się zmieniają.

gordon.lameman
    Ocena: -4 (glosow:8)
2015-03-17 20:37:05
Gdyby w wyborach do Sejmu były JOW-y to PO miało by 70% w Sejmie, PiS ze 25%, a resztę PSL. Ale to trzeba pomyśleć nad tym czym są JOW i popatrzeć choćby na wyniki wyborów do Senatu, gdzie mamy JOWy. Ale Kukizowi myślenia zarzucić niestety nie można.

Zubkownik
    Ocena: 2 (glosow:6)
2015-03-17 20:48:25
Gdyby były JOWy wyborca rozliczał by złamasa którego wybrał kadencję wcześniej i mam nadzieję że drugi raz by złodzieja i nieroba nie wybrał.

gordon.lameman
    Ocena: -1 (glosow:5)
2015-03-17 21:55:36
A jakby go rozliczył? W jego okręgu było 3 kandydatów. 2 uzyskało 33,3% głosów, a trzeci uzyskał 33,4% głosów. W nastepnej kadencji z działań tego posła było zadowolonych 40% osób i uzyskał 40% głosów. Reszta kandydatów (dajmy na to 3) po 20%. I znowu wygrał on. Nie macie pojęcia o JOW. Daliście sobie wmówić papkę. Czemu w senacie ta magia nie zadziałała...?

bierut1
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-03-18 10:45:18
Gordonie co zatem proponujesz, no chyba że uważasz że to najlepszy okres dla Polski...są tacy.

veyron2685
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-03-17 20:24:45
kukiz dobrze gada ale niech nie opowiada bajek,że jako prezydent może coś zmienić,przecież prezydent jest od skakania po stołkach i przepychania ustaw

heerind
    Ocena: 6 (glosow:10)
2015-03-17 20:15:39
A i tak skończy się, że banda lemingów zagłosuje na Bronka albo Dudę i w ostatniej fazie będzie "wielki" pojedynek Duda vs Bronek co będzie oznaczało, że my zwykli ludzie już przegraliśmy.

Drago33
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-03-18 14:31:32
POLSKA i POLACY już przegrali bo nie potrafimy się się zjednoczyć !! Najlepiej wychodzi Nam obrażanie się nawzajem !! NIESTETY !!

KapitanZbuk
    Ocena: -5 (glosow:9)
2015-03-17 20:13:59
komentarz usunięty przez użytkownika

krios
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-03-17 20:36:18
glupia prowokacja

tomi2000
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-03-17 22:13:04
Prawie jak szejk

jamez
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-03-17 18:39:05
ta

michal.strogow
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-03-18 20:02:47
Komentarz bardzo rozwinięty ,jak na głupkowatego jame"s"a

jamez
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-03-18 22:13:08
poszło ci po kościach gównojadzie ,możesz na mną łazić sram na ciebie :)

stary.kocur
    Ocena: 8 (glosow:12)
2015-03-17 18:26:36
Jeśli wprowadzi JOWy - ma mój głos. To jeden z postulatów Demokracji Bezpośredniej. Do tego kadencja dla posła nie dłużej niż 8 lat. Połowa z liczby obecnych parlamentarzystów, możliwość odwołania posła podczas kadencji. Zniesienie immunitetów... Walcz chłopie, jestem za.

bierut1
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-03-18 10:47:12
JOW to był postulat/element programu wyborczego PO w przed ostatnich wyborach.

Rebus364
    Ocena: 5 (glosow:9)
2015-03-17 18:19:07
PO-Platforma Obywatelska. MO -Milicja Obywatelska. Oba skróty są bardzo do siebie podobne i obie te formacje nie miały lub nie mają nic wspólnego z obywatelami.To tylko taka ozdoba niczym kwiatek u kożucha.

mirga
    Ocena: 0 (glosow:6)
2015-03-17 18:07:49
Prezydent to nie za duże upranienia ma. Rozumiem że Paweł by chciał, ale znowu jako Prezydent to niewiele zdziała.

wiochapl
    Ocena: 4 (glosow:4)
2015-03-17 20:52:57
Na pewno więcej dla ludzi niż np Szogun.

mirga
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-03-17 23:04:47
Odpowiedź na poziomie przedszkolaka. Ogólnie pPrezydent poza vetem to dużo nie może. I nie chodzi tu o szoguna, Dudę, Kukiza, Janusza, czy innego

sebols
    Ocena: 8 (glosow:12)
2015-03-17 18:07:30
Jedyna osoba która na prawdę zasługuje na mój głos

michau_n
    Ocena: 5 (glosow:7)
2015-03-17 14:31:31
BOBY102 ty lepiej mu na ulicy zbieraj głosy żeby w ogóle mógł wystartować, a tutaj to jest większość osób nieuprawnionych do głosowania. pomijając kampanię na portalu satyrycznym

BOBY102
    Ocena: 0 (glosow:8)
2015-03-17 14:42:18
już NAZBIERAŁ PONOĆ ;) a tu AGITACJA JEST CIĄGŁA ... dlatego czasem zrobie cos dla KRAJU i wsadzę KIJEK w -dup@ komuszków ...

FrankEinstein
    Ocena: 49 (glosow:55)
2015-03-17 11:37:29
Paweł Ty już dawno przekonałeś się jaka to banda! (znasz to z autopsji). My Cie szczerze popieramy, uważaj tylko, żeby nie wysłali Ci seryjnego samobójcy.

BOBY102
    Ocena: 0 (glosow:10)
2015-03-17 12:09:18
Myślę, że "tylko człowiek bez prawa-jazdy zagłosuje na PATOLOGIĘ OBYWATELSKĄ" !!! ;)

szulcik
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-03-17 19:40:22
Boby zapomniałeś dodać ,ze ci co nie posiadają mózgowia ,także zagłosują na PeŁo ..

BOBY102
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-03-18 12:44:41
to napisane celowo - że niby coś mają np. prawo jazdy ;)

szulcik
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-03-20 08:39:56
hehehehe ;)

uli23
    Ocena: 8 (glosow:16)
2015-03-17 09:13:56
Panie Pawle warto przy każdej okazji powtarzać, że nie zamierza się Pan wieszać. Świnie na wiejskiej nie lubią takich pomysłów.


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400