Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Szpital Miejski Będzin - o/ginekologiczny 21.03.2015r.
Gall Anonim  15-03-22, 14:08 Zgłoś
+ 189 -
Dodano: 2015-03-22, 14:08:40   przez: Gall Anonim
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 189  Zgłoś nadużycie
10
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  W temacie
  •  Portfel mu oddał, a telefon rozwalił
  •  Dzwoni facet do sejmu
  •  Joanna Senyszyn w 140 znakach pokazała
Ukryj komentarze(65)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
grigore
    Ocena: 16 (glosow:24)
2015-03-24 18:21:22
Zmien konowala dziewczyno, organizm nie jest w stanie wyprodukowac niczego gorszego niz niktyna czy metale ciezkie bo niby jak? Z czego?Jedyne co sie dzieje to po rzuceniu palenia zaczyna sie oczyszczanie z toksyn ktore sie nagromadzily przez lata palenia. To akurat dziala na korzysc matki i dziecka. A nerwy powinny byc wieksze jak sie dowiesz co nikotyna robi z organizmem dziecka - o ile cie to w ogole obchodzi. Stany depresyjne sa mniej szkodliwe dla plodu niz doplyw krwi z metalami ciezkimi i rakotworczymi zwiazkami.

lotka33
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-03-25 20:56:23
Pracuję w tym szpitalu i takie widoki mam na co dzień. Smutne, ale to taka "normalka" bardzo "odpowiedzialnych" ciężarnych :( Patologia rodzi patologię.

Martuska82
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-03-27 10:13:33
W końcu na dymka z patologii ciązy wyszły pewnie ;) Sama będąc w szpitalu widziałam takie cuda i jeszcze toto bezmógie stoi przy samych drzwiach i jara dymiąc na każdego kto chce tamtędy przejsc choćby na spacer po szpitalnym dziedzińcu czy do sklepiku po wodę mineralną i gazetę.

grigore
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-03-28 22:34:58
Stoi, pali i zastanawia sie jakim cudem trafila do szpitala hahaha :)

niunia_1596
    Ocena: -5 (glosow:9)
2015-03-25 13:53:59
widzę, że nie ma tu nikogo mądrego. Każdy lekarz powie jeżeli kobieta pali i zajdzie w ciąże to nie powinna żucać palenia dopiero po porodzie przy karmieniu piersią.

niunia_1596
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-03-25 13:55:16
ewentualnie może kobiete odrzucić a to już inna sytuacja

tlenowygonzo
    Ocena: 6 (glosow:6)
2015-03-25 14:03:17
Jest jeszcze sporo podobnych mitów dla tych wolniej myślących. A to, ze paznokcie rosną po śmierci, a nieżywe babcie ruszaja palcami, jak sie je poprosi, że "wódka jest zdrowa na cholesterol", że komórki ściągają pioruny i zakłócają EKG,że "rak się boi noża i najlepiej go nie ruszać", że jak da się córce na imię "dżesika" to będzie piękna i mądra...sama zreszta pewnie znasz ich bez liku:)

grigore
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-03-28 22:36:45
@niunia nie kazdy lekarz ci tak powie. Moja jest onkologiem i ci powie ze masz rzucic palenie przynajmniej pol roku zanim w ciaze zajdziesz. O paleniu w ciazy nie ma absolutnie mowy.

jarod220984
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-03-25 09:46:19
to to jest przykład tępej sraki własnie, odmóżdżony inkubator!

duck4uall
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-03-25 00:41:12
Pal moja mała suczko!

wdowa20.6
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-03-24 23:33:49
Młode małolaty.

arbuzowamamba
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-03-24 22:52:16
MINTOR tak prawda ale nikt nie może rządzić kobiecą macicą... dziecku szkodzi matka która pali i pije, tak samo tabletka "po" facet nie może decydować czy kobieta ma wziąć ją czy nie bo to jej sprawa...

MINTOR
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-03-25 01:06:41
Nie może decydować, ale może z nią takie rzeczy przedyskutować, i przedstawić swoje racje. Nie może natomiast olać sprawy. I jeszcze 2 kwestie: naucz się używać opcji "odpowiedz" i nie pisz tego samego komentarza 4 razy.

NoZastanowSie
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-03-25 12:11:59
Jej macica, ale alimenty by chciala. Wiem, ze ona z mozgiem jak u meduzy i tak tego nie zrozumie. Dziecko jest tak samo mezczyzny jak i kobiety, natura tak chciala, ze nosi je samica, zeby silniejszy samiec w tym czasie mogl jej zapewnic pozywienie i ochrone, ale dziecko nie jest jej wlasnoscia, jest tak samo jego potomkiem jak twoim i nosi jego geny. Jesli swiadomie szkodzisz zdrowiu dziecka mozesz skonczyc nawet w wiezieniu i macica cie nie obroni....Jesli mi nie wierzysz to poczytaj sobie o paniach co urodzily pijane lub nacpane dzieci.

tlenowygonzo
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-03-25 14:07:14
A widziałas filmik o tym dwulatku bitym przez "mamę"? Przecież to jej dziecko z jej macicy, prawda? Za grosz w was nie ma człowieczeństwa. Wasze matki chlały i paliły w ciąży i wy będzieci robić dokładnie to samo. A jak się gówniarz będzie domagał mleka, to walniesz go przez łeb pałka i powiesz "to niczyja sprawa, on mój jest".

grigore
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-03-28 22:32:48
@NoZastanowSie jak sie chce miec az taki wplyw na zycie dziecka to nie powinno sie miec problemu z placeniem alimentow. W naturze samiec nic nie zapewnia ciezarnej samicy - rodzina jako taka istnieje miedzy cywilizowanymi ludzmi tylko.

arbuzowamamba
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-03-24 22:50:16
MINTOR tak prawda ale nikt nie może rządzić kobiecą macicą... dziecku szkodzi matka która pali i pije, tak samo tabletka "po" facet nie może decydować czy kobieta ma wziąć ją czy nie bo to jej sprawa...

arbuzowamamba
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-03-24 22:43:37
MINTOR tak prawda ale nikt nie może rządzić kobiecą macicą... dziecku szkodzi matka która pali i pije, tak samo tabletka "po" facet nie może decydować czy kobieta ma wziąć ją czy nie bo to jej sprawa...

arbuzowamamba
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-03-24 22:39:04
MINTOR tak prawda ale nikt nie może rządzić kobiecą macicą... dziecku szkodzi matka która pali i pije, tak samo tabletka "po" facet nie może decydować czy kobieta ma wziąć ją czy nie bo to jej sprawa...

duck4uall
    Ocena: -3 (glosow:5)
2015-03-24 21:55:53
zawsze mowie, te polki to kuhwy yebane suki

marazzzz
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-03-25 07:26:28
Miej trochę szacunku dla własnej matki.

PorucznikWrzud
    Ocena: 1 (glosow:7)
2015-03-24 21:49:47
komentarz usunięty przez moderatora

pawelkloc1
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-03-24 21:21:21
głupie suki

dibo2
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-03-24 20:35:04
tępe dzidy i nic więcej !!!

ramzesx
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-03-24 20:31:47
Patologia. Głupia baba szkodzi swojemu dziecku.

davidbrian35175
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-03-24 20:21:05
Bardzo sympatyczna niewiasta. Baraszkowal bym.

kontroler
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-03-24 22:01:44
O co Cię prosiłam? :)

krewky
    Ocena: 9 (glosow:11)
2015-03-24 22:30:06
Spóźniłeś się. Parę miesięcy wcześniej już ktoś inny z nią baraszkował.

davidbrian35175
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-03-24 22:43:58
A tam, zgrabniutka. ME gusta :)

arbuzowamamba
    Ocena: -9 (glosow:9)
2015-03-24 19:38:59
generalnie rzecz biorąc niepowinno się palić ani pić w ciąży ale to kobieta decyduje co robić w ciąży a facet raczej niepowinnien się wtrącać...

MINTOR
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-03-24 20:19:41
Że jak? ludzie nie powinni się wtrącać w sprawy najbliższych osób? To po co ta cała bliskość? Ale pi3rdolisz.

NoZastanowSie
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-03-25 11:56:49
Ma racje, u niepelnosprawnych umyslowo powinien sie wtracac opiekun.

ennilka
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-03-26 21:25:49
Takie szmaty palące i pijące w ciąży powinno się tępić niczym robactwo!!! Nerwy puszczają przy takim rozumowaniu, skoro dowiedziała się że zostanie matką to powinna być odpowiedzialna albo od razu zabić a nie skazywać np. na nieuleczalne i często robiące z dziecka roślinkę choroby!

arbuzowamamba
    Ocena: -3 (glosow:3)
2015-03-24 19:36:42
generalnie rzecz biorąc niepowinno się palić ani pić w ciąży ale to kobieta decyduje co robić w ciąży a facet raczej niepowinnien się wtrącać...

arbuzowamamba
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-03-24 19:35:18
generalnie rzecz biorąc niepowinno się palić ani pić w ciąży ale to kobieta decyduje co robić w ciąży a facet raczej niepowinnien się wtrącać...

Martuska82
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-03-25 08:30:11
chyba, ze jest ojcem tego dziecka to jak najbardziej powinien

komandos1979
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-03-24 18:24:05
Ten szpital to umieralnia i tacy też właśnie leczą tam lekarze...

grigore
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-03-24 18:28:14
Lekarz jest od chorob a nie od glupoty palacych. A niech pala az sie udusza mniej kretynek bedzie.

zielunahaluna
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-03-24 18:31:34
Tylko czemu przy okazji dziecko też musi się dusić, bo kretynka musi palić?? Sama siebie niech dusi, nie innych przy okazji.

Adamus_Papus
    Ocena: -6 (glosow:8)
2015-03-24 18:20:25
komentarz usunięty przez użytkownika

PorucznikWrzud
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-03-24 21:18:35
komentarz usunięty przez moderatora

Adamus_Papus
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-03-24 22:09:24
komentarz usunięty przez użytkownika

Niekryta89
    Ocena: -10 (glosow:32)
2015-03-23 12:35:13
koleś nie bulwersuj się tak... jestem kobieta w 4 miesiącu ciąży, rozmawiałam z ginekologiem, który skrupulatnie mi wyjaśnił, że jeśli nagle rzuci się palenie to organizm produkuje sobie toksyny, którymi zastępuje nikotynę co szkodzi o wiele gorzej niż dalsze, ale ograniczone palenie, a odstawienia papierosów wywołuje nerwowość, stany depresyjne, co szkodzi dziecku... więc co niby lepsze?

Vitas91
    Ocena: -15 (glosow:15)
2015-03-24 18:07:34
Dokładnie. Ale skąd gimbusy mogą o tym wiedzieć?

szatano999
    Ocena: 8 (glosow:16)
2015-03-24 18:10:37
nie przejmuj się stres może tobie zaszkodzić, możesz wpaść w nerwicę, stany depresyjne, możesz wylądować w psychiatryku, mogą cię powiązać pasami, radziłbym ci zwiększyć dawkę do 2-paczek dziennie abyś czuła się jeszcze bardziej wyluzowana, a najlepiej walnij sobie jakiejś maryśki aby dziecko się również wyluzowało, przecież to tylko dziecko a twój stan duchowy jest naważniejszy...PS. Jak możesz być w ciąży jak jesteś "NIEKRYTA"???

zielunahaluna
    Ocena: 9 (glosow:15)
2015-03-24 18:14:14
To serio był lekarz? :D Bo brzmi jak szaman z kurnej chaty na kurzej nóżce. :D ŻADEN lekarz nie zalecie kobiecie w ciąży kontynuowania nałogu nikotynowego. Nie ma żadnych badań potwierdzających twoje wymysły, jest natomiast cały szereg badań i dowodów potwierdzających zgubny wpływ nikotyny na rozwijający się płód, z ryzykiem przedwczesnego porodu włącznie. Te wymysły uroiły się gdzieś w gimbazjalnych główkach w oparach szarego dymu i są powtarzane niczym elementy współczesnego folkloru.

zielunahaluna
    Ocena: 7 (glosow:15)
2015-03-24 18:16:41
A druga sprawa jest taka - jak planujesz ciążę, to chyba stać cię na odrobinę wysiłku i poświęcenia dla dobra i zdrowia przyszłego dziecka, żeby jeszcze przed ciążą rzucić palenie i nie musieć jarać w ciąży jak lokomotywa. Po co szukać pretekstu do nierzucania palenia, skoro planowana ciąża może być wspaniałym motywem, żeby je właśnie raz na zawsze porzucić. Dla siebie warto i dla dziecka tym bardziej.

Vitas91
    Ocena: -6 (glosow:20)
2015-03-24 18:21:09
KAŻDY lekarz zaleci OGRANICZENIE palenia bo całkowite rzucenie szkodzi zarówno matce jak i dziecku o wiele bardziej niż ograniczenie

grigore
    Ocena: 16 (glosow:24)
2015-03-24 18:21:22
Zmien konowala dziewczyno, organizm nie jest w stanie wyprodukowac niczego gorszego niz niktyna czy metale ciezkie bo niby jak? Z czego?Jedyne co sie dzieje to po rzuceniu palenia zaczyna sie oczyszczanie z toksyn ktore sie nagromadzily przez lata palenia. To akurat dziala na korzysc matki i dziecka. A nerwy powinny byc wieksze jak sie dowiesz co nikotyna robi z organizmem dziecka - o ile cie to w ogole obchodzi. Stany depresyjne sa mniej szkodliwe dla plodu niz doplyw krwi z metalami ciezkimi i rakotworczymi zwiazkami.

grigore
    Ocena: 5 (glosow:11)
2015-03-24 18:26:19
@vitas Kazdy lekarz zaleci ograniczenie palnia bo wie dobrze ze jak ktos jest na tyle glupi zeby starac sie o dziecko i palic jednoczesnie to nie ma sensu nawet mowic o rzucaniu to takiej kretynki.

zielunahaluna
    Ocena: 3 (glosow:9)
2015-03-24 18:27:37
vitas... nie kompromituj się już więcej... Może na zakładach karnych to ty się znasz, ale na biologii, o medycynie nie wspomnę, to już polegasz. NIE - w ciąży palenie się rzuca i basta. Powiedz, co to znaczy ograniczyć i jaka w tym "ograniczeniu" dawka będzie bezpieczna? Jak ograniczy się z 2 paczek dziennie na1 paczkę dziennie - to już będzie dobrze? A jak dawka bedzie dobra dla dziecka, jak kobieta pali pół paczki dziennie - to znaczy, że bezpiecznie będzie tylko 1/4? To która dawka jest ok - a która ryzykowna? RZUCA SIĘ, rzuca i tyle. ZERO fajek.

zielunahaluna
    Ocena: 5 (glosow:13)
2015-03-24 18:30:30
Moim zdaniem te jarające w ciązy to jakoś wcale wielu starań nie dołożyły, żeby zajść w ciążę. Ot, wpadły i tyle, traktują tę ciążę jak zło konieczne, bo za późno było na aborcję i tyle. Co je tam obchodzi zdrowie dziecka, jak jarać się chce. Drinka na uspokojenie, fajeczka na wyrównanie ciśnienia i dzionek mija. :/ A ty tu ze świadomym macierzyństwem naiwnie wyskakujesz.

szatano999
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-03-24 18:38:24
//kobieta.onet.pl/dziecko/jak-rozwija-sie-dziecko-w-lonie-palaczki-i-kobiet y-wolnej-od-nalogow-szokujace/dcy1fn

szatano999
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-03-24 18:43:13
tak dla spokoju twojego sumienia...będziesz taką mamusią co chodzi z wózeczkiem i z cygarem w gębie

ucho103
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-03-24 18:43:47
komentarz usunięty przez użytkownika

ucho103
    Ocena: -3 (glosow:7)
2015-03-24 18:46:37
wiele osób umarło po nagłym rzuceniu palenia - w tym mój dziadek - palił całe życie, lekarz kazał mu odstawić - po miesiącu umarł na wylew...

doman800
    Ocena: 7 (glosow:7)
2015-03-24 18:51:39
komentarz usunięty przez użytkownika

zielunahaluna
    Ocena: 3 (glosow:15)
2015-03-24 18:53:38
o ja pierdzielę!!!! :D I nie przyszło ci do głowy, że umarł dlatego, że za wiele i za długo palił i to mu zaszkodziło - tylko przez rzucenie?! :D :D A grał na skrzypcach? Bo ja twierdzę, że zmarł, bo nie grał na skrzypcach. Tego lekarz nie mówił?

grigore
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-03-24 20:06:36
Tak, statystycznie tyle samo osob umiera z niedoboru skrzypiec co i niedoboru nikotyny :) A ze papierosy sa najczestsza przyczyna wysokiego cisnienia ktore prowadzi do wylewu to tez doktor nie mowil?

kurwamac02
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-03-24 20:10:19
@zielonahaluna, to co pisze ucho103 to akurat prawda. Ale to jedyny taki przypadek, gdzie jak ktoś palił całe życie i jest w wieku starczym to taka zmiana jak rzucenie palenia jest szokiem dla organizmu. Słyszałem nawet o takich ludziach co mieli po około 80 lat jarali całe życie i lekarz powiedział, że jakby rzucili to duże prawdopodobieństwo na wylew.

ramzesx
    Ocena: 4 (glosow:6)
2015-03-24 20:34:59
Tłumaczenie dobre dla idioty, kogoś o słabej psychice i niskiej inteligencji. Będzie szkodzić i powodować uszczerbek na zdrowi swojego dziecka, bo nie jest w stanie przestać palić petów.

PorucznikWrzud
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-03-24 21:19:45
komentarz usunięty przez moderatora

Martuska82
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-03-25 08:28:46
Niekryta,ale ty bzdury opowiadasz. Uciekałabym od takiego lekarza jak najdalej. No ale cóż, jak się nałogowo jara i lekarz "pozwala" to się do niego chetniej chodzi niz do takiego, który palić zabrania, prawda? A każda wizyta w dzisiejszych czasach to minimum 100zł.

innin
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-03-25 08:51:31
komentarz usunięty przez moderatora

Renia_400
    Ocena: 4 (glosow:4)
2015-03-25 10:48:04
Byłam w ciąży dwa razy, w obu ciążach rzuciłam palenie w okolicy 6-8 tygodnia, czyli zaraz po tym jak się dowiedziałam. Zresztą wstręt do papierosów zawsze był moim pierwszym objawem ciąży na szczęście. Rzucałam z dnia na dzień. Nie zaszkodziło to ani mnie ani moim dzieciom. Zmień lekarza bo ten cie oszukuje.

NoZastanowSie
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-03-25 11:48:33
A nie powiedzial, ze sie zle czujesz, bo ktos rzucil urok? Niedotleniony mozg i niska waga urodzeniowa, takie dzieci chcecie rodzic? Dziesieciolatek z fajka szokuje, a dziecko przed narodzinami jarajace za twoim posrednictwem paczke dziennie, nie szokuje cie? Wiesz jakie to jest ciezkie dla malego orgnizmu wyjaranie paczki dziennie? to tak jak tobie teraz by ktos kazal 4 naraz wypalic, posralabys sie, wiec tak kochacie swoje dzieci, zeby juz przed startem skreslc ich normalny wzrost i rozwoj? Oddaj to do adopcji.


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400