Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
TYGRYS-1984  15-03-25, 20:39 Zgłoś
+ 648 -
Dodano: 2015-03-25, 20:39:10   przez: TYGRYS-1984
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 648  Zgłoś nadużycie
183
 Udostępnij inaczej
Ukryj komentarze(87)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Wiesniak_Krul
    Ocena: 41 (glosow:55)
2015-03-25 20:46:35
Lepiej byś zrobił, jakbyś ten samochód ukradł. Złodziejów w tym kraju się nie ściga.

divide_et_impera
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-04-05 11:36:25
POlska nie sprzyja polskim inwestycjom co najlepiej widać na przykładzie firmy Optimus. Chciałem kupić apartament gdzieś nad Bałtykiem, po dokładnej analizie za i przeciw, kupiłem domek(do remontu) z ogrodem w Złotych Piaskach w Bułgarii.

melepeta11
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-03-29 21:03:31
Kraj sam w sobie mamy ładny ,tylko polityka i władza jest ciulowa

energo84
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-03-29 11:22:31
miałem tak samo. kupiłem kiedyś mazdę 323f za całego tysiaka ale gość pokazał mi, że ten samochód jest wart 4000. poprosiłem kumpla o pomoc i na lawecie przywiozłem do połowy rozebrany samochód po urząd i pytam: "czy to tam co stoi na lawecie jest warte 4000? więcej mnie kosztowało przywiezienie tego złomu tutaj człowieku niż kupienie go"

berger
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-03-28 13:45:26
Urząd Skarbowy,Urząd Celny,Komornik,lekarz,proboszcz,KRRiT,ZUS.... To są wszystko instytucje pasożytnicze,które żyją i utrzymują się z nieszczęść innych obywateli.

Marcin_Marc
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-03-28 09:51:16
Fake.

dziurb
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-03-27 16:48:02
naród dziadów to bogate państwo......

ROBI00000000
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-03-27 16:15:48
Pocieszę Cię...Planuję zakup kawałka działki od sąsiada. Kwota śmieszna...Jednak nasz kochany Urząd Skarbowy liczy sobie jakiś procent od wartości...Geodeta na wstępie 2tyś...Notariusz podobno 4 tyś....Złodziejski,bandycki kraj.

raihu
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-03-27 10:08:33
Jest takie powiedzenie, myślę że trafne w tym przypadku: "Nie kradnij, władza nie lubi konkurencji"...

mackie85
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-03-27 00:04:48
zadziwiajace jest to ze jak takim autem bedziesz mial stluczke to rzeczoznawca stwierdzi ze wartosc naprawy przekracza wartosc samochodu.

Pawlik987
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-03-26 22:45:13
Mówisz , że auto jest uszkodzone ( wgniotki czy inne stukanie) i zazwyczaj nie robią problemów, ale ( mi się nie zdarzyło ) mogą sprawdzić stan auta czy coś.

anubisgd
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-03-26 21:32:15
wysadzić hu..ów z urzędem skarbowym w powietrze i tyle w temacie.

kejdzi
    Ocena: 4 (glosow:4)
2015-03-26 20:24:54
Ja zawsze jak zgłaszałem auto w US to babka sprawdzała wartość w książce. Na pewno nie w necie, to jakiś absurd jest. Albo autor wymyśla bzdury albo powinien się odwołać od kary.

Bananpl69
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-03-26 21:23:31
No własnie... U Ciebie tak jest... U mnie tak jest (akurat)... Ale znam przypadek, że własnie w ten sposób "urzędnik" (czytaj: %^$*(^#) określił wartość ruchomości! Powinien... w normalnym kraju to by to zadziałało ale.... (Resztę sobie domówcie - większość z Was zna podobne przypadki). Pozdrawiam. P.S. Nawet jeśli historia jest zmyślona to jest to tzw. "political fiction"

PrzemoMr
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-03-28 00:09:55
Jak rejestrowałem samochód (US w Przemyślu) to urzędnik oszacował wartość samochodu na podstawie allegro... Oczywiście uznano że cena którą ja podałem i zapłaciłem była zbyt mała.

duck4uall
    Ocena: -6 (glosow:6)
2015-03-26 20:18:53
bo was yebanych biedakow trzeba w chuya robic cebule yebane!

dibo2
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-03-26 19:50:45
Dlatego że zwykły kowal jest słaby i biedny a ci co kradną miliony są ich wspólasami !!

xyz1000
    Ocena: 4 (glosow:6)
2015-03-26 18:56:36
miałem podobnie. kupilem auto za 6 tys. Była to ubogo wyposażona wersja. Poszedłem do urzędasków i sie dowiedziałem ze moje auto jest warte 7500 (sprawdzili ceny lepiej wyposażonych egzemplarzy) i oczywiscie płaciłem podatek od 7500. Pomijam fakt ze to była nieduża kwota ale jezeli kazdego robia tak w ch... to sumka sie uzbiera ładna

broda28
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-03-26 18:31:15
debile ja im dam mobilizacje już lecę !! będę bronić tego skorumpowanego ścierwa pewnie po moim trupie

Bananpl69
    Ocena: -3 (glosow:3)
2015-03-26 21:30:31
Przepraszam. Nie masz bronic SKORUMPOWANEGO ŚCIERWA* (tu zgadzam się z Tobą) tylko kraju, Państwa, własnej rodziny i przyjaciół. Należy zmienić "*" na "niesystemowych" (taka tylko dygresja). Pozdrawiam

pawel1710
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-03-26 18:14:51
komentarz usunięty przez moderatora

SONIC1
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-03-26 18:57:23
Po co opłacałeś te 2 % ? przecież do kwoty zakupu 999 zł nie trzeba uiszczać opłaty PCC

pawel1710
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-03-26 20:56:43
komentarz usunięty przez moderatora

E1000000
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-03-26 18:04:45
to ma fart, że na otomoto nie znaleźli takiego za 11.000 , swoją drogą, przecież każdy może sprzedawać chyba auto za ile chce, zwłaszcza kumplowi taniej chyba co nie?

dzamall
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-03-26 17:14:31
bo skarbówka to uje

yamahahaha
    Ocena: 3 (glosow:5)
2015-03-26 17:06:03
A dlatego nie ścigają wielkich oszustów bo to psy systemu

jamez
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-03-26 17:00:39
wpisałeś w pcc jakie masz usterki ?

przem1977
    Ocena: 0 (glosow:10)
2015-03-26 16:46:16
Widac, ze pisal gimbus nie majacy pojecia o kupnie-sprzedazy samochodu. Stawki sa wyliczane wedlug Eurotaxu, czyli nawet jesli kupisz samochod bez drzwi za 1 zl. a w Eurotaxie bedzie, ze jest wart milion, to placisz podatek od miliona i stan faktyczny nikogo w tym przypadku nie obchodzi

adrian8924
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-03-26 17:17:28
dokładnie :)

jamez
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-03-26 18:16:22
pewny jesteś ?

pawel1710
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-03-26 18:16:24
komentarz usunięty przez moderatora

boskiradek
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-03-26 15:48:07
kolejny przyklad ze w razie wojny wyjade na zachod

mmcs
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-03-26 14:58:16
PO co te zale

Bananpl69
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-03-26 21:37:33
Wydaje mi się, że niektórzy (dający minusy tej wypowiedzi) nie rozumieją POtęgi sarkazmu ;)

hwd4rp
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-03-26 14:48:37
Ja kocham moj kraj ale zarabiam i place podatki za granica...

evender
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-03-26 13:09:34
Daj im te 60 zł , może na paliwo do Bronkobusa im brakuje ?

anabarbara
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-03-26 12:24:05
Te - moderator usuwaj, bo taka twoja rola a jak wstawisz to cie w....a z roboty,pozdro dla takich jak ty;

anabarbara
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-03-26 12:22:24
komentarz usunięty przez moderatora

eleizis
    Ocena: 3 (glosow:5)
2015-03-26 12:15:50
tak dla informacji : wystarczy wpisac "sasiada" jako swiadka tranzakcji i masz wywalone na wszystko , zaden urzednik nie zakwestionuje ceny. jedyne wyjscie jakie im zostaje to procedura sądowa - a tego nie zaryzykują jezeli jest "swiadek" zakupu i jego podpis !! (sprawdzone kilkukrotnie) !

Jurand
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-03-26 12:10:54
w celnej to samomiałem, ale jeżeli stan auta jest proporcjonalny do tego ile zapłaciłeś za auto, to weź zrób foty wszystkich usterek, nawet najmniejszych - wydrukuj i dołącz do wniosku, bez problemu przejdzie i nie będziesz musiał tu wypłakiwać się :) pozdro wałkarze, szkoda uczciwych joł

Zubkownik
    Ocena: 4 (glosow:4)
2015-03-26 12:04:29
Bo urzędnicy robią wszystko by obywatele znienawidzili ten kraj i wyp.. z tego kraju.

szatanoslaw
    Ocena: 4 (glosow:8)
2015-03-26 12:02:44
Dlaczego urzędnicy nie ścigają tych co kradną miliony i miliardy - bo nie kąsa się ręki, która karmi.

xvxFUxvx
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-03-26 12:41:49
swoich nie ścigają, jak ktoś milion nakradnie to łatwo mu urzędasa przekupić

FrankEinstein
    Ocena: 3 (glosow:5)
2015-03-26 12:01:58
A czy Ty myślisz, że jakaś Pani z Urzędu Skarbowego jak kupuje auto, to ma podatek przyznany z tabeli, którą wyciąga dla petentów??? Wolne żarty!!!

wiesiek45
    Ocena: 5 (glosow:9)
2015-03-26 11:59:52
Kupujesz auto za 4tys, urzednik mowi ze jest warty 7tys, to mu mowisz zeby od Ciebie kupil za 6tys i jeszcze tysiaka zarobi. I dopiero wtedy sie dyskusja moze dalej toczyc ile auto jest rzeczywiscie warte, jak te ich tabelki sa z palca wyssane.

Slayer18
    Ocena: 3 (glosow:9)
2015-03-26 11:48:57
A lemingi i tak zagłosują na PO i Bronek ma prawie 50% głosów a potem płaczą że muszą zapie****** do 67 lat.

Drago33
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-03-26 12:18:52
A co to za różnica na kogo zagłosujesz , wybory i tak już rozstrzygnięte -_-

Slayer18
    Ocena: 2 (glosow:6)
2015-03-26 14:20:57
Masz plusa Drago ;)racja bo i tak PO-paprańcy liczą głosy hehe :d

dominv
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-03-26 11:30:59
rok temu to samo mialem z moja Cordoba, kupilem od chrzesnego za 3 tys zl (wcale nie malo jak na to auto) dobrze utrzymana Cordobe 1.4 z polskiego salonu, bez klimy, zwykly lakier, szyby na korbe, auto ma lat 16, ale jak przyszedlem zaplacic te 2% to gosc wyjal magiczna ksiege i wyczytal z niej, ze wartosc pojazdu to 4600zl ;-/ z dupy te porownania maja, oczywiscie na ich korzysc

siersciuch_86
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-03-26 11:28:39
Haha, miałam tak samo, samochód kupiłam za 4 tys. ponieważ było kilka rzeczy do zrobienia przy nim. W US urzędniczka patrząc się na mnie jak na potencjalnego oszusta informuje mnie że ten model i rocznik chodzi za 7 tys. Nie pomogły moje wyjaśnienia że nie jest w idealnym stanie i stąd taka cena. Przedstawiła mi wybór: albo płacę podatek od kwoty 7 tys. albo zostaje wszczęta procedura wyjaśniająca...Nie pozostaje już nic innego niż GO WEST!!!

martin987
    Ocena: -2 (glosow:4)
2015-03-26 11:24:52
Nie dziwie sie, kazdy w tym kraju kradnie i naciaga prawo, stary dobry kumpel? dla mnie to brzmi jak lewy taksowkarz ktorzy dopiero podwiozl znajomego za 50 zeta

Asteroth
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-03-26 11:16:48
Bo Polska juz dawno przestala byc matka a stala sie wyrodna macocha ktora tylko kombinuje jak zniszczyc wlasnego obywatela. Najlepsze co mozna zrobic to kupic bilet w jedna strone na zachod.

edytaimarcin2
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-03-26 11:16:14
A w Łodzi akceptują deklarację Podatnika.Kiedyś też tak szukali(ja kupiłam kiedyś auto za 3000 a znaleźli za 14000 to puknęłam się w czoło do tej urzędaski). Dziś już nie sprawdzają cen tylko akceptują wpisane w umowie.

irek285
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-03-26 11:07:48
Po pierwsze maja cennik giełdowy samochodów.A co do drugiej cześći wypowiedzi to dlatego nie wyłapią tych wszystkich polityków którzy kradną kolosalne sumy ponieważ jak kradniesz miliony to już nie jesteś złodziejem tylko biznesmenem.

Bananpl69
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-03-26 21:47:03
biznesmenem powinieneś napisać w cudzysłowie ;)

irek285
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-03-26 22:22:15
Bananpl69 tak racja,poprawie się :)

boczek9900
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-03-26 10:48:48
Kilka lat temu kupiłem Honde CRX 2 gen rok 1994 składak (2gen są produkowane do 1992 roku) Stan pojazdu... Wszystko do zrobienia zapłaciłem za ten samochód 3000zł. Wycena samochodu wyszła minimum 7800zł (powiedziałem żeby mi pokazała w tej ich bibli, okazało się że jest to Del Sol) Powiedziałem że to juz jest inna generacja i inny samochód. Niestety ta krowa miała to w dupie "rocznik to rocznik albo pan zapłaci albo nie jak dla mnie jest to obojętne..." Teraz będe zamieniał auto za auto o tej samej wartości (ani ja się nie wzbogacam ani kumpel) Ciekawe ile sobie teraz umyśli ?!

krzychu777
    Ocena: 2 (glosow:6)
2015-03-26 10:45:37
Swego czasu pracowałem w urzędzie skarbowym właśnie na stanowisko do spraw podatku od czynności cywilnoprawnych, więc jakieś tam pojęcie mam. I te 2 % nie jest od wartości pojazdu z umowy, tylko od wartości rynkowej owego pojazdu. Gdzie różnica? Otóż jak przychodzi człowiek z umową na 900 zł, to na 99% wiem, że jest to cena zaniżona, aby uniknąć płacenia podatku(poniżej 1 tys się nie płaci).Również przewiduję, że około 30-40 % jest właśnie fałszowanych w celu oszukania skarbówy. Dlatego jeśli dostają deklarację z samochodem który ma podejrzanie niską cenę, to urzędnik musi sprawdzić, czemu

krzychu777
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-03-26 10:51:58
taka niska cena. Inaczej dostanie srogi opie***.(pamiętaj. urzędnik na szczeblu niskim z chęcią przymknąłby oko na to, ale ma nad sobą starych służbistów, którzy upier**** każdego człowieka i wszelkie wartości byle tylko uzyskać dobre wyniki). Wystarczy jakoś udowodnić(dać zdjęcie uszkodzenia, lub wycenę naprawy mechanika), a będziecie mieć święty spokój. p.s. Urząd skarbowy to siedlisko nepotyzmu, cwaniactwa i znajomości ;). Jest to instytucja zepsuta do szpiku kości. Począwszy od systemu prawnego rozbudowanego do niewyobrażalnych rozmiarów. poprzez zatrudnianiu znajomych, a kończąc

krzychu777
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-03-26 10:56:48
na zrą***** sytuacji pracowników niskiego szczebla. I nie. W skarbówie nie zarabia się 10 tys na ręke. młody, ambitny szczylas z magistrem zarobi na umowie zlecenie minimalną krajową. Zwykły urzędnik z 20 letnim stażem zarobi około 2500. No ale oczywiście kierownictwo tu już stawki do 10 tys. Jednak to cała robota spada na młodych i najniższych szczeblem pracowników. Dokładane coraz więcej obowiązków, coraz mniej czasu, a wymagania coraz wyższe. Nie dziwcie się dlatego, że w urzędzie skarbowym pracuje osoba bez wykształcenia prawniczego, tylko inny humanista.

krzychu777
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-03-26 11:03:00
No i warto wspomnieć jeszcze o wrodzonej nienawiści polaków do urzędu i urzędników :P. Na prawdę w urzędzie, tak jak w społeczeństwie jest człowiek i jest "człowiek". Więc nie ma co być kucem i wszytskich wrzucaćdo jednego wora ;). A jako że miałem dosyc tej niemoralnej pracy(zakaz mówienia o czynnym żalu- dzięki temu jak się spóźnisz to mozesz uniknąć kary), braku perspektyw(wieczna umowa zlecenie za niajniższą, a ziomek kierownika po jakimś gów*** dostaje robotę), oraz traktowaniu przez ludzi(niezbyt często, ale zdażało się, że na samym starcie dostaje się

krzychu777
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-03-26 11:08:28
opierdol, że tylko piję kawkę w robocie(abstrahując, że nie lubię kawy, a nawet nie pijałem herbaty w pracy;). Więc zrobiłem wylot z tego bagienka bo szkoda moich nerwów. Wiem jedno, cały ten system trzeba gruuuuuuntownie przebudować. No i też idąc do urzędu staram się wybadać, czy mam do czynienia ze starą biurwą, z którą trzeba krótko, bo w końcu to jest jej obowiązek i praca, a nie łaska. Czy też człowiek który chce na prawdę pomóc. Na szczęście stare biurwy już są na wylocie coraz częściej ;)

zielunahaluna
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-03-26 11:25:19
Mówisz masz - przebudował właśnie się dokonuje, urzędy skarbowe się likwiduje - zostaja izby skarbowe :) Czy jest to przebudowa na lepsze? Skądże, bo teoretycznie ma to na celu zlikwidowanie nadzatrudnienia w skarbówce, co za tym idzie, już nawet nikt na umowę zlecenie nie popracuje w skarbówce. Stanowiska biurw mają być likwidowane wraz z ich przejściem na emeryturę. Skutek - jeszcze większy nepotyzm, bo póki co, to tylko tyle daje się zaobserwować. :)

asd1905
    Ocena: -2 (glosow:4)
2015-03-26 10:35:18
niech wiecej ludzi popiera stonoge niech koles dalej robi milionowe przekrety a a takie instytucje zeby wyjsc na swoje beda sciagac z nas nie z niego

zielunahaluna
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-03-26 10:37:22
A umiesz tak w 2 prostych zdaniach wyjasnić, jaki związek ma Stonoga z tą historią?

zielunahaluna
    Ocena: 0 (glosow:6)
2015-03-26 10:30:44
Naciągana historia trochę.

hubertberger
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-03-26 14:16:04
Byłaś kiedyś w jakimkolwiek urzędzie? Widziałaś tam jakaś nie naciągana historię? Bo ja nie, a targam się tam bardzo często.

Kelller
    Ocena: -1 (glosow:11)
2015-03-26 10:25:34
nikt z US nie sprawdza cen na otomoto, allegro czy olx. jesteś kretynem wrzucając takie coś

exodus857
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-03-26 14:47:11
no i tu się z tobą nie zgodzę, kupuje auta co roku i w Nysie właśnie sprawdzali na otomoto a w tym roku na olx bo jest więcej samochodów.

tbaran
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-03-28 21:44:51
Dokładnie, też handluje autami i podatek naliczany jest na podstawie księgi aktualizowanej przez min. transportu, auto z 2001 roku za 4000 tyś pewnie będzie zwolnione z podatku.

maran_hand
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-03-26 10:25:22
Ja ze swoja partnerka jestem kilkanascie lat. Tworzymy rodzine mamy wspolne, nasze, biologiczne dzieci. Jakis czas temu US zakwestjonowal moja ulge mieszkaniowa.. Uslyszalem od kretyna z US "..ze w tym wypadku moje dzieci sa dla mnie osobami trzecimi". Powtorze, moje wlasne dzieci..

plkwn
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-03-26 10:19:21
US ma swoje ceny, wiec musisz od nich placic 2% :) Smieszne to, bo np. ubezpieczalnie też mają swoje ceny :) Ja kupiłem samochód za 40k, zapłaciłem 2% od 38k, a ubezpieczalnia wyceniła go na 26k :) Welcome to Polnad :)

rav2323
    Ocena: 3 (glosow:5)
2015-03-26 10:15:48
Najlepsze jest to że jest to tzw. "PODATEK OD WZBOGACENIA" czyli oszczędzasz na auto, odejmujesz sobie od ust, rezygnujesz z przyjemności żeby uzbierać. Po czym URZĄD SKARBOWY stwierdza że się WZBOGACIŁEŚ bo kupiłeś auto! To już nawet nie jest śmieszne, tylko tragiczne jak w tym kraju obywatel jest je...y na każdym kroku!

bezkasku
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-03-26 10:08:42
chłopaki, ale coś nie teges, bo ja jak kupowałem auto, tez umowe sposaliśmy na 2000 mniej niż faktycznie dałem, to mi w skarbowym powiedzieli, że oni mają co pół roku aktualizowane odgórne cenniki na kazdy model i każdą markę, każdy rocznik, i nie patrza czy na umowie jest mniej, niż oni mają, czy więcej, to mają te swoje wyceny i cena z umowy nie jest brana pod uwagę, tylko to co w tych swoich wycenach mają, chyba ze się wyraźnie wskaże że auto uszkodzone i do gruntownego remontu jest, to odliczją, a jak nie jest uszkodzone to i tak sami liczą, klient nie deklaruje kwoty

g3rzesiek
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-03-26 10:05:42
Głupoty piszesz, wypełniasz formularz w którym można dopisać uwagi - auto do remontu. Nawet bez tego cena może być zaniżona o 30% i nikt się nie czepia. Czasami jedynie mogą wymagać oświadczenia że auto było faktycznie kupione za tą sumę. Koleś od mercedesa też nie ma pojęcia o niczym, US nie korzysta z gazety tylko eurotax, i przy takiej małej różnicy nigdy się nie czepiają ( poniżej -30% )

admin1944
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-03-26 06:06:33
A TERAZ JESZCZE CHCA ZEBYS LEB NADSTAWIAL I BYL MIESEM ARMATNIM ZA BANDZIOROW I ZLODZIEI !!!

Juridor
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-03-25 23:47:32
US Krasnik woj lubelskie. Kupilem starego merca 123 tzw beczka benzyna 2,6 l rocznik jak pamietam chyba 85 . Samochud nabylem od starszego pana ktory na dodatech zarzyczyl sobie aby umowe zawrzec przed notariuszem za kwote 4.800 zl. I tam taka umowa zostala zawarta. Zalatwiajac sprawy w US wielka gruba blondyna z mina jakby jej za kare kazali tam siedziec zobaczyla umowe, wyjela gazete wyborcza i znalazla ze na gieldzie w warszawce cena takiego samochodu wynosi 5.400 zlotych.i od tego chciala nalicyc podatek. Tam pracuja same krowy nie dla ludzi lecz przeciw nim

Jarewa
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-03-26 05:56:22
BZDURY PISZESZ, auta powyżej 20Lat nie obowiązuje ppc z ich informatora (CENNIKA) bo maja cennik tylko do 20lat lub chyba ciut mniej wtedy jak wartość nie przekracza 2tys to nic nie płacisz a jak przekracza to płacisz to co w umowie.

exodus857
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-03-26 14:49:26
Ja kupiłem sierre z 89 r 2 lata temu i babka w us patrzyła właśnie na otomoto i znalazła sierre za 50 tys ale podumała trochę i wyliczyła 3 tys :)

kudlatek1983
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-03-25 23:06:33
Odmówiłbym płacenia wyższej kwoty. Płaci się od kwoty transakcji i koniec. Nie zapłaciłbym. Oskarżyłbym do nakłaniania do poświadczenia nieprawdy w dokumentach przez urzędnika.

Bananpl69
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-03-26 21:54:44
Brawo za odwagę (serio)... nie wszystkich na to stać (dosłownie). Pozdrawiam

tony84
    Ocena: 1 (glosow:7)
2015-03-25 21:35:35
Dziwna historia i napisana chyba tylko dla lemingów. Do us idziesz osobiście i opłacasz ppc a nie wysyłasz druk poleconym i jeszcze jakaś prowizja za wniosek? O czym ty piszesz? Marna ściema. A ceny od których liczą są brane z bazy eurotaks a nie otomoto.

xnt1
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-03-25 21:17:01
To miałem farta w us, trafiła mi się spoko urzędniczka.

thor102
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-03-25 21:10:28
witamy w polsce ja kupiłem auto za 7tyś uszkodzone to ich nie interesuje że uszkodzone (brak opinij rzeczoznawcy )u nich cena giełdowa 17tyś i od takiej sumy musiałem zapłacić ....

Wiesniak_Krul
    Ocena: 41 (glosow:55)
2015-03-25 20:46:35
Lepiej byś zrobił, jakbyś ten samochód ukradł. Złodziejów w tym kraju się nie ściga.

Bananpl69
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-03-26 21:57:23
Znów odpowiem, że wielu ludzi nie rozumie pojęcia sarkazm (z pozdrowieniami dla dających "minusy")

kacuksi
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-03-25 20:45:47
4tys mialo byc, pomylka :)

kacuksi
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-03-25 20:44:19
Można się nie zgodzić, wtedy rzeczoznawca przyjeżdza i wycenia samochód z jego stanem faktycznym. Jak wyceni na 400tys to dobrze, a jak na wiecej to nie dość, że płacimy większy podatek to i pokrywamy koszty rzeczoznawcy. temat przerabiałem w tamtym roku. Ich baza danych z cenami to jakaś kpina
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Żeby kózka nie skakała
  •  W szatni
  •  U*ebać jaja przy samej duupie
  •  Heheszki polityczne


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
X

POLITYKA PRYWATNOŚCI SERWISU WIOCHA.PL



POLITYKA PRYWATNOŚCI

Na naszych stronach używamy technologii plików cookie w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronach. W ten sam sposób technologię tę wykorzystują również Zaufani partnerzy OF.PL Sp. z o.o. którzy także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Ponadto pliki cookie używane są do przechowywania informacji o zalogowanym użytkowniku w związku z czym nie jest możliwe zalogowanie się do serwisu bez akceptacji Polityki Prywatności. Użytkownik który nie loguje się na stronie a jedynie ją przegląda może wyłączyć używanie plików cookie dla naszej witryny. Zapoznaj się z poniższymi informacjami przed przejściem do serwisu.

RODO
Od dnia 25 maja 2018 r. obowiązuje  Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane popularnie jako "RODO"). RODO obowiązywać będzie w identycznym zakresie we wszystkich krajach Unii Europejskiej, a więc także w Polsce i wprowadza szereg zmian w zasadach regulujących przetwarzanie danych osobowych, które będą miały wpływ na wiele dziedzin życia, w tym na korzystanie z usług internetowych.

Czym są dane osobowe ?
Dane osobowe to, zgodnie z RODO, informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej. W przypadku korzystania z naszego serwisu taką daną jest Twój adres e-mail oraz klucz sesji. Dane takie wykorzystywane są przez witrynę tylko gdy użytkownik zdecyduje się na rejestrację w serwisie. Twoje dane, w ramach naszych usług, przetwarzane będą wyłącznie w przypadku posiadania przez nas lub inny podmiot przetwarzający dane jednej z dopuszczonych przez RODO podstaw prawnych i wyłącznie w celu dostosowanym do danej podstawy. Twoje dane przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania - czyli w przypadku udzielenia zgody do momentu jej cofnięcia, ograniczenia lub innych działań z Twojej strony ograniczających tę zgodę.

Przetwarzanie i przekazywanie danych.
Twoje dane będzie przetwarzać OF.PL Sp. z o.o z siedzibą w Dabrowie Górniczej, ul. Rejtana 20, oraz nasi partnerzy, jeśli wyrazisz im zgodę, ale mogą być one również powierzone do przetwarzania innym podmiotom. W każdym takim przypadku przekazanie danych nie uprawnia ich odbiorcy do dowolnego korzystania z nich, a jedynie do korzystania w celach wyraźnie wskazanych przez OF.PL Sp. z o.o. lub naszego zaufanego partnera. Przekazywanie danych ma miejsce na ogół w przypadku współpracy z podwykonawcą (np. agencją marketingową) lub usługodawcą (np. dostawcą usług przechowywania danych). W każdym przypadku przekazanie danych nie zwalnia przekazującego z odpowiedzialności za ich przetwarzanie. Dane mogą być też przekazywane organom publicznym, o ile upoważniają ich do tego obowiązujące przepisy i przedstawią odpowiednie żądanie, jednak nigdy w innym przypadku.

OF.PL sp. z o.o. zobowiązuje się nie przekazywać Twoich danych podmiotom trzecim do wykorzystania w celu wysyłania ofert marketingu bezpośredniego czyli tzw. spamu reklamowego.

Cookies
Na naszych stronach internetowych i w aplikacjach używamy technologii, takich jak pliki cookie, local storage i podobnych służących do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych w celu personalizowania udostępnianych treści i reklam oraz analizowania ruchu na naszych stronach. W ten sposób technologię tę wykorzystują również nasi Zaufani Partnerzy, tacy jak Google Inc., Facebook Inc.,TradeDoubler AB, Media Impact Polska Sp. z o.o., Stroer Digital Operations Sp. z o.o., Adform A/S, Internetowy Dom Mediowy NET S.A., YieldRiser Sp z o.o., Digital Avenue Spółka Akcyjna, MEDIAFARM Sp. z o.o., Onnetwork Sp. z o.o., TVN S.A.,Adinplay HQ, adrino Sp. z o.o., MultiChanel Network Sp. z o.o. oraz inne firmy które także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Cookies to dane informatyczne zapisywane w plikach i przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym (tj. Twój komputer, tablet, smartphone itp.), które przeglądarka wysyła do serwera przy każdorazowym wejściu na stronę z tego urządzenia, podczas gdy odwiedzasz różne strony w Internecie.

Witryny stosują cookies, w celu:
- świadczenia usług,
- dostosowania zawartości Witryn do urządzenia końcowego Użytkownika, zapamiętywania indywidualnych ustawień Użytkownika i optymalizacji korzystania z Witryn
- poprawy bezpieczeństwa, poprzez kontrolę nadużyć w procesie korzystania z Witryn,
- uzyskiwania zbiorczych, anonimowych danych statystycznych, aby ulepszać funkcjonalność Witryn,
- utrzymania sesji Użytkownika (dotyczy Witryn z opcją logowania się Użytkowników), aby Użytkownik nie musiał, na każdej stronie Witryny ponownie wpisywać loginu i hasła,
- umożliwienia korzystania z podstawowych funkcjonalności Witryn (np. zapamiętywanie kolejno odwiedzanych stron w celu ich przywrócenia na "żądanie" Użytkownika)
- reklamowym i marketingowym, aby dostosować do preferencji Użytkownika treści reklam oraz tekstów wyświetlanych na Witrynach jak i poza nimi.

W celu łatwego zarządzania plikami cookie, należy wybrać preferowaną przeglądarkę i postępować zgodnie z instrukcjami:
Internet Explorer
Firefox
Chrome
Opera
Safari
Znajdziesz tam także informację o tym jak zmienić ustawienia przeglądarki, by ograniczyć lub wyłączyć funkcjonowanie plików cookies itp. oraz jak usunąć takie pliki z Twojego urządzenia.

Z Polityką Prywatności Google można zapoznać się tutaj.
Z zasadami Facebook'a dotyczącymi gromadzenia i wykorzystania danych można zapoznać się tutaj.
Z Polityką Prywatności TVN S.A. można zapoznać się tutaj.

Pliki cookies związane z badaniem efektywności kampanii reklamowej w sieci Google AdWords lub Google Display Network pobierają dane wykorzystując oprogramowanie Google Analytics. Zachowana zostaje gwarancja anonimizacji numeru IP użytkowników witryny, przez co rozumie się zapewnienie użytkownikowi całkowitej anonimowości.

Twoje uprawnienia
Zgodnie z RODO przysługują Ci następujące uprawnienia wobec Twoich danych i ich przetwarzania przez nas oraz naszych partnerów:
- żądanie dostępu do Twoich danych
- żądanie sprostowania Twoich danych
- żądanie usunięcia Twoich danych
- żądanie przetwarzania Twoich danych
- żądanie przeniesienia Twoich danych
- sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych
- żądanie niepodleganiu decyzji opartej wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
Uprawnienia powyższe przysługują także w przypadku prawidłowego przetwarzania danych przez administratora.
Użytkownik witryny może przeglądać, usuwać, modyfikować oraz przenosić dane w opcjach przeglądarki jak również może tam wybrać opcję wyłączenia stosowania plików cookie dla witryny.

Użytkownik witryny posiadający zarejestrowane konto na witrynie może uzyskać dostęp do danych w opcji: "Moje konto" gdzie ma możliwość przeglądania oraz modyfikacji danych. Ponieważ nie jest możliwe logowanie się do serwisu bez wyrażenia zgody na poniższą Politykę Prywatności użytkownik posiadający zarejestrowane konto który nie wyraża zgody na przetwarzanie danych osobowych winien zamknąć swoje konto. Zamknięcie konta jest równoznaczne z usunięciem związanych z nim danych osobowych oraz zaprzestaniem ich przetwarzania. Aby zamknąć konto należy zalogować się na witrynę (wyrażając tymczasowo zgodę na Politykę Prywatności tylko dla celu przetwarzania danych w celu zamknięcia konta) oraz wysłać żądanie zamknięcia konta korzystając z formularza kontaktowego do którego odnośnik znajduje się na dole strony. Można także wysłać wiadomość z adresu e-mail który jest powiązany z kontem użytkownika na witrynie. Po weryfikacji żądania konto zostanie zakmnięte a przetwarzane dane usunięte.

Wyjasnienia odnośnie Twoich praw związanych z danymi zbieranymi przez Google Inc. i Facebook Inc. znajdują się w ich politykach prywatności do których linki podano w akapicie powyżej.

Zgoda
Jeżeli nie wyrażasz zgody na przetwarzanie Twoich danych wyłącz obsługę cookie na naszej witrynie lub jeżeli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem wyślij wiadomość z żądaniem zamknięcia konta tak jak opisano powyżej.

REGULAMIN


Strona Wiocha.pl przeznaczona jest dla osób, które mają dosyć absurdu jaki szerzy się w Internecie.
Strona nie ma zamiaru nikogo obrażać, ani naruszać czyichś dóbr.
Jeżeli komuś nie podoba się nasza idea to przepraszamy i nie zachęcamy do odwiedzania naszych stron.

Wszystkie absurdy w serwisie są dodawane przez użytkowników serwisu i jego administrator nie bierze za nie odpowiedzialności.
Za wszelkie Materiały dodane na stronę odpowiada tylko i wyłącznie osoba która go dodała. Jeżeli znajdziesz swoją własność na profilu innej osoby, skontaktuj się z nią osobiście. Redakcja Wiochy nie będzie rozstrzygała kto jest właścicielem materiałów, ponieważ nie ma do tego ani środków ani uprawnień. Od tego jest sąd i tam należy kierować oskarżenia dotyczące kradzieży zdjęć, filmów czy innych materiałów pamiętając, że fałszywe oskarżenie jest karane. W przypadku znalezienia na stronie wpisu naruszającego prawo można wysłać informacje o takim naruszeniu korzystając z linku "Zgłoś nadużycie" lub formularza kontaktowego na dole strony. Wszystkie takie informacje są rozpatrywane przez administratorów strony w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia. Domagając się usunięcia zdjęcia należy przesłać oryginał zdjęcia lub w inny sposób potwierdzić prawa do materiału. Tylko zgłoszenia zawierające takie poświadczenia będą uznane za wiarygodne w myśl artykułu 14 Ustawy o Świadczeniu Usług Drogą Elektroniczną. W przypadku uznania wiarygodności zgłoszenia dostęp to takiego absurdu zostanie zablokowany.

Aby dodać absurd najpierw musisz się zarejestrować w serwisie. Rejestracja i korzystanie z serwisu jest darmowe. Korzystanie z serwisu jako użytkownik zarejestrowany wymaga wyrażenia zgody na przetwarzania danych opisanych w znajdującej się poniżej Polityce Prywatności.

Absurdy można dodawać w ośmiu kategoriach:

wiocha na naszej klasie
wiocha w polityce
wiocha na facebooku
wiocha na fotka.pl
moto wiocha
video Wiocha
śmieszna Wiocha
inne nieskategoryzowane wiochy.

Zamieszczony absurd powinien być opatrzony opisem i komentarzem bez użycia wulgaryzmów i słów ogólnie uznawanych za obraźliwe. Opis i komentarz powinien ubawić użytkowników strony do łez.
Na stronie użytkownicy mogą umieszczać materiały, tylko po uprzednim zakryciu wszelkich adresów internetowych oraz danych osobowych użytkowników, które dopuściły się absurdu. Dane można pozostawić jedynie w przypadku działu "Wiocha w polityce" pod warunkiem, że dotyczą osób wykonujących funkcje publiczne.
Wszystkie absurdy nie będące wiochą (w szczególności zatytułowane: "Może to nie wiocha" lub podobnie) będą usuwane. To samo dotyczy absurdów proszących o głosy lub polubienia.

Surowo zabronione jest dodawanie zdjęć pornograficznych, reklam, zdjęć przerobionych w celu obrażania osób na nich się znajdujących, zdjęć nawołujących do przemocy, zdjęć roznegliżowanych dzieci.

Dodatkowo usunięte mogą być absurdy:
- powtarzające się lub bardzo podobne a nie wnoszące nic wartościowego.
- opisane sprzecznie z zasadami polskiej pisowni
- nieprawidłowo przypisane do kategorii
- niezgodne z szyderczym charakterem strony

Po dodaniu absurdu trafia on do poczekalni, gdzie jest oceniony przez użytkowników serwisu. Im wyżej oceniony jest dany absurd, tym większa ma szanse na trafienie na stronę główną.
Dopóki dodany absurd znajduje się w poczekalni, możesz zmienić jego opis, lub komentarz. Każdy absurd może być oceniany i komentowany przez innych zarejestrowanych użytkowników serwisu. Zawsze będziesz wiedział co inni o nim sądzą.
Absurdy nisko ocenione przenoszone są do archiwum. Postaraj się aby Twój absurd został jak najlepiej oceniony.

Administrator witryny może ograniczyć ilość możliwych do dodania przez jednego użytkownika materiałów zarówno ogólnie jak i w konkretnej kategorii. W szczególności dotyczy to kategorii "wiocha w polityce".
Komentarze dodawane przez użytkowników nie mogą zawierać adresów internetowych oraz być obraźliwe dla innych użytkowników strony lub osób trzecich. Wszystkie dodane wpisy i materiały muszą być zgodne z prawem. W przypadku podejrzenia naruszenia prawa Administrator ma prawo usunąć wpis. Administrator witryny może zablokować użytkownika, który nie stosuje się do regulaminu, na określony czas lub bezterminowo. Blokowane są także konta zakładane jedynie w celu zakłócania korzystania ze strony innym użytkownikom poprzez ich obrażanie, powielanie tych samych wpisów lub inne zachowania niezgodne z ideą strony.  

Każdy użytkownik może przekształcić swoje konto w konto VIP.
Co daje konto VIP:

- całkowity BRAK REKLAM na wiocha.pl
- dodawanie komentarzy BEZ UŻYCIA TOKENA
- jeżeli nie jesteś trollem to możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ komentarzy
- możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ absurdów dziennie
- konto użytkownika wyróżnione ikoną przy absurdach, komentarzach oraz w karcie użytkownika


Regulamin może w każdej chwili zostać zmieniony lub poprawiony w celu dostosowania do aktualnych warunków prawnych i technicznych o czym użytkownicy zostaną poinformowani. Poprawki estetyczne (wygląd, kolor, liniatura, poprawienie błędu stylistycznego itp) nie są uznawane za zmianę regulaminu.
Mając na względzie dobro większości Użytkowników, redakcja Wiochy z przyjemnością i bardzo skutecznie współpracuje z wszelkimi organami ścigania (policja, prokuratury, sądy) w celu eliminowania dowcipnisiów, podszywaczy i fałszywych "właścicieli zdjęć", psujących reputację, dobry klimat i miłą atmosferę zabawy.


Obowiązkiem każdego użytkownika jest znajomość aktualnego regulaminu.
Zakładając swój Profil potwierdzasz, że bezspornie i w pełni świadomie zgadzasz się ze wszystkimi punktami Regulaminu i Polityki Prywatności.



AKCEPTUJĘ
NIE TERAZ


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400