Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
A nie jakieś Gile, Wesołowskie czy inne Pieronki...
jurek1102  15-03-27, 00:17 Zgłoś
+ 228 -
Dodano: 2015-03-27, 00:17:53   przez: jurek1102
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 228  Zgłoś nadużycie
114
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Tak się spieszył
  •  NAJLEPSZE BURAKI TYLKO Z WIEJSKIEJ
  •  Pijany kierowca i zatrzymanie obywatelskie
  •  No super jesteś koleś, kozak z ciebie.
Ukryj komentarze(68)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
m1308
    Ocena: 60 (glosow:76)
2015-03-27 09:47:49
Jestem za tym aby księża mieli żony i pensję adekwatną do przepracowanych godzin . Dawali przykład jak przeżyć za 1300 zł i jak żyć zgodnie z przykazaniami kościoła, bez rozwodów, antykoncepcji, płacą za czynsz i wiele innych rzeczy.

torbajazzu
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-04-14 08:24:47
tak powinno byc , zmalalaby ilosc gwaltow na nieletnich

torbajazzu
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-04-14 08:25:57
swoja droga to pewnie nie jest ksiadz tylko pastor

seledynowy
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-04-04 12:29:05
W tle napisy po arabsku. W tamtym kraju póki co nie ma celibatu, żeby muzułmanie nie podbierali im wiernych.

bartezz120
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-04-03 15:19:02
znieść ten chol***y celibat a skończy sie to peda**two i pedofilia !!! w pełni popieram przedmówców

ks.proboszcz
    Ocena: 4 (glosow:4)
2015-03-30 14:08:06
i bardzo dobrze byłoby gdyby mieli rodziny. Może mniej poqrwieńców dupczących dzieci byłoby w czarnych szeregach.

antony
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-03-30 13:07:12
wiele razy byłem swiadkiem takich zdiec i czy to znaczy ze kazdy ksiadz ktury robi zdiecia z dziecmi jest ich ojcem

antony
    Ocena: -3 (glosow:3)
2015-03-30 13:05:58
celibat nie ma nic wspolnego z religią po pierwsze ktos czytał biblie jest tam wiele tekstów o celibacie ksiezy a ktos czytał objawienia brygidy szwedzkiej ktura dostała cynk od matki boskiej o upadku zakonu krzyzackiego i ona tagże kazała celibat wprowadzic do koscioła a po 2 majatek nie ma nic wspulnego z celibatem muzułmanie to rozwiazali tam kobieta nic nie dziedziczy albo tyle zeby nie umarła z głodu

siak
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-03-30 10:02:56
ksiądz na zdjęciu należy do kościoła maronickiego, który pozostaje w pełnej łączności z rzymem (czyli wschodni kościół katolicki, tak w skrócie).

david.brian.35175
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-03-30 10:12:41
Gdyby byl w PELNEJ lacznosci z Rzymem, to by sie nie nazywal maronicki, tylko zwyczajnie katolicki ;) A tak ma sporo odrebnosci co widac na zdjeciu.

siak
    Ocena: -2 (glosow:4)
2015-03-30 09:55:53
jakie to wzruszające... najwięcej troski o wierzących wykazują ateiści.

tedex81
    Ocena: 3 (glosow:5)
2015-03-30 08:30:54
przeciez celibat nie ma nic wspolnego z religią jak juz ktos wczesniej zauwazyl chodzi tylko o majątek koscielny , który w przypadku dziedziczenia znacznie by sie uszczuplił

xjustyynkax
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-03-29 22:15:05
Istnieje takie coś, jak kościół polsko-katolicki. W takim przypadku ksiądz może mieć żonę i dzieci. Sama należę do takiego kościoła i chociaż ksiądz wie, co to prawdziwe życie. Nie ma nie odpicowanej chaty, nie jeździ wypasionym autem, a co do prowadzenia mszy - niczym się nie różni to od kościoła rzymsko-katolickiego.

siak
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-03-30 09:57:12
ale wiesz jak twój kościół został założony? dlaczego i przez kogo?

xjustyynkax
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-03-29 22:12:30
komentarz usunięty przez użytkownika

xjustyynkax
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-03-29 22:13:56
komentarz usunięty przez użytkownika

pablos6
    Ocena: 5 (glosow:7)
2015-03-29 19:08:42
W każdym mieście są kościoły protestanckie, zielonoświątkowe, zbory jakieś tam z księżmi żonatymi, a nawet partnerami homo a nawet kobietami - biskupkami do wyboru do koloru ... Proszę jak tak uważacie to tam się udzielajcie. Komuś się nie podobają warunki sakramentu kapłaństwa w kościele katolickim modli się w tamtych zborach. Proste.

Jan0987654
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-03-31 01:58:17
Zwykle się wstrzymuję od komentowania ale tym razem się skuszę. Zielonoświątkowcy to protestanci, nie księża a pastorzy/prezbiterzy. Homoseksualiści oraz kobiety w "normalnych" kościołach nie pełnią żadnej służby typu starszy zboru czy pastor. "Warunki sakramentu kapłaństwa" według Biblii są dwa tzw. "sakramenty" tj. chrzest oraz "wieczerza" (spożywanie wina i chleba na pamiątkę zmartwychwstania). Kapłaństwo było w Judaizmie, w Chrześcijaństwie już nie, bo nie potrzeba już nikogo kto by pośredniczył w kontakcie z Bogiem. Z kolei modlić można się wszędzie

Leoricus00
    Ocena: -3 (glosow:7)
2015-03-29 18:21:21
Dla mnie ksiadz ktory ma jakas "tajna" laske na boku to wlasnie normalny gosc. A ksiedz ktory nigdy nie mial nawet dziewczny, a na adoracje plci pieknej uciekł w koloratke to czlowiek z ktorym bal bym sie syna zostawic. Wiem ze powodem celibatu jest majątek kościoła który po smierci należał by się rodzinie,a tak wałek wszystko wraca do kolegów w habicie.

sebkop
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-03-29 18:29:07
Nie cały majątek, na co sam zapracował może zapisać w testamencie rodzinie, chociaż pewnie te darmozjady, naciskają na tych normalnych, żeby przekazali majątek dla boga;)

sebkop
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-03-29 17:58:04
Niektórzy katolicy to są naprawdę po*ebani, co ma wspólnego celibat z pedofilią. Zdjęcie celibatu spowoduję tylko to, że gosposie zamienią nazwę na żonę, ale pedofil zawsze będzie pedofilem. Z drugiej strony kk nigdy na to nie pozwoli z powodów czysto ekonomicznych.

darksky23
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-03-29 17:48:33
Od Wesołowskich to TY się odpierdol !!!

spacz
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-03-29 17:31:18
komentarz usunięty przez moderatora

diamentowamaska
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-03-29 16:15:02
Wissam Akiki , kościół Maronicki, tam celibat nie obowiązuje

pawelwiktor15
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-03-29 15:57:47
Kzik z Kultu spiewał: "Aby dzieci biskupów nie mogły dziedziczyć Zabroniono tym biskupom się żenić Nie ma słowa w Biblii o celibacie Znacie się, czy się nie znacie"?

cozabzdet
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-03-29 15:51:47
Celibat jest prawem kościelnym, nie religijnym. Cele jego wprowadzenia już dawno się zdezaktualizowały. Nie rozumiem dlaczego Rzym dalej stoi za takim uregulowaniem, a jednocześnie musi się zmagać z odpowiedzialnością za wszelkiej maści występkami zboczeńców w sutannach.

spacz
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-03-29 17:32:57
komentarz usunięty przez moderatora

siak
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-03-30 09:59:57
zbok będzie zbokiem, czy w celibacie, czy bez. czy duchowny, czy świecki. katolik, buddysta, ateista. bez znaczenia.

rokkokko
    Ocena: -3 (glosow:5)
2015-03-29 14:06:42
a moze to w usa? tam moga

Zubkownik
    Ocena: 5 (glosow:7)
2015-03-29 12:57:48
Zawsze kościołowi chodzi o kasę-Papierz Grzegorz VII wprowadził celibat w ramach reformy gregoriańskiej w XI w by biskupi nie mogli nadawać majątku kościelnego swym dzieciom uszczuplając majątek kościoła. Powinni się żenić mieć dzieci i dzięki temu poznać prawdziwe życie. Mniej by też było zboczeńców w kościele.

Prosecutor
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-03-29 12:44:16
To ksiądz z Kościoła Maronickiego.

plemiona1234
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-03-29 12:47:31
Wissam Akiki z żoną, Manal, i córki, Perla, podczas jej pierwszej komunii.

hanauer
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-03-29 12:36:44
komentarz usunięty przez użytkownika

daniel.samsel.9
    Ocena: -1 (glosow:7)
2015-03-29 12:14:46
A jutro pójdziesz i będziesz się u niego spowiadać.. heh. Kiedyś ksiądz był gotów zginąć za wiarę, a teraz to nie nazwał bym ich księdzami.

jurek1102
    Ocena: 1 (glosow:9)
2015-03-29 12:44:34
Kiedyś ksiądz był gotów zginąć za wiare? Co ty się jakiś filmów naoglądałeś?

grigore
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-03-29 22:45:23
A slyszales o Popieluszce?

pawelkloc1
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-03-29 11:38:56
a mnie zastanawiaja napisy za nimi po ciapatemu:-I

nonamenoname
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-03-29 11:19:57
"Apostoł - mąż jednej żony, nienaganny" - Biblia ;)

anabarbara
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-03-29 11:09:44
Nie wiem moze sie myle albo i nie,wydaje mi sie ze to zdjecie zrobiono gdzies,gdzie pismem jest pismo arabskie (w tle to widac ).To by tlumaczylo wszystko,czyli moze tam ksieza legalnie maja zony i dzieci.

qzbik
    Ocena: -1 (glosow:5)
2015-03-29 11:03:16
to nie przejdzie,mogli by przepisywać majątek kościoła swoim dzieciom,chytry kościół na to nie pozwoli.

hatson
    Ocena: -1 (glosow:5)
2015-03-29 11:31:24
Po to wprowadzili niby celibat ale bez przesady. Mamy, troche czasu przeciez minelo i Swiat jest inny. Ksiadz powinien byc normalnym pracownikiem od - do i tyle. Przeciez jak ktos jest nawet na wysokim stolku w czyjejs firmie, to nie ma praw do jej czesci. Kosciol boi sie poprostu takiej duzej zmiany i utraty parafian. Moim zdaniem jednak, zyskali by wielu nowych.

grog
    Ocena: 5 (glosow:13)
2015-03-29 10:46:15
w religii prawoslawnej pop musi najpierw sie ozenic zeby zostac popem, bo musi dawac przyklad dobrej rodziny, u nas najwieksi specjalisci od spraw rodzinnych oraz porad lozkowych to najczesciej geje w sutannach, a w ekstremalnych przypadkach nawet pedofile we fiolecie

pawel-wod
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-03-29 10:34:27
to co wy na to :0 :"Biskup więc powinien być nienaganny, mąż jednej żony, trzeźwy, rozsądny, przyzwoity, gościnny, sposobny do nauczania" 1 List do Tymoteusza 3:2 "Pozostawiłem cię na Krecie w tym celu, abyś ... ustanowił po miastach starszych, jak ci nakazałem, takich, którzy są nienaganni, są mężami jednej żony, którzy mają dzieci wierzące, które nie stoją pod zarzutem rozpusty albo krnąbrności. Biskup bowiem jako włodarz Boży, powinien być nienaganny (...)" List do Tytusa 1:6

Vincenth666
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-03-29 10:34:23
I pewnie w nie jednym przypadku tak jest :-D

Podlasiak1977
    Ocena: -3 (glosow:13)
2015-03-29 10:17:21
najwiecej wskazowek odnosnie tego jak powinno byc w kosciele plynie z ust wojujacych ateistow co to kosciola od wewnatrz chyba niewidzieli:)

homo_sapiens
    Ocena: -5 (glosow:9)
2015-03-29 13:31:11
Wiesz co, umówmy się, że ja - jako agnostyk - nie będę się wtrącał w to, jak ma być w kościele, pod warunkiem, że kościół przestanie się wtrącać w moje życie. A niestety robi to bez przerwy choćby w ten sposób, że ma ogromny wpływ na kształt wielu ustaw i prawa stanowionego w tym kraju, prawa które dotyczy wszystkich obywateli, nie tylko katolików.

siwythc666
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-03-29 10:05:03
ciekawe ile wziął od matki za komunie ;-)

isoetes
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-03-29 10:34:08
Raczej ile razy matka wzięła :)

prusi
    Ocena: 1 (glosow:7)
2015-03-28 19:14:39
Po czym poznać Jurka ? Po tym że na dwadzieścia absurdów potrafi 30 razy wstawić słowa Gil i Wesołowski :) Rzeczywiści nawet biblia mówi żeby, najlepiej aby chrześcijanin zanim stanie się księdzem sprawdził się w rodzinie jako mąż i ojciec... Też uważam że celibat powinien być dobrowolny :)

grog
    Ocena: -3 (glosow:7)
2015-03-29 10:51:15
dobrowolny celibat, chyba nie wiesz o czym piszesz, wtedy kazdy ksiadz chcialby kobiete, problem polega na tym, ze jak jest kobieta, jest i sex oraz olaboga dzieci- przyszli spadkobiercy ksiedzowego bogactwa, ktore kosciol nie zagarnie w przyszlosci lecz bedzie musial oddac, pojasnialo w glowie w sprawie dobrowolnego celibatu? Zapamietaj smieszny czlowieczku- kosciol jest od brania, nie od dawania. To nie Janosik...

prusi
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-03-29 18:27:19
Masz racje :) Bardzo poważny człowieku :P Prawdopodobnie jednym z powodów dla którego został ustanowiony Celibat ( bo nie wiemy na pewno ) było zabezpieczenie przed dziedziczeniem przez potomstwo księży majątku kościelnego :)

orrion
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-03-27 17:52:12
dziwnie wygląda ten napis z tyłu

ferdal
    Ocena: -1 (glosow:13)
2015-03-27 16:50:17
Celibat wziął się stąd że mafia KK pożałowała kasy na utrzymywanie rodzin księży.

zielunahaluna
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-03-27 16:56:20
Nie tylko z tego. Kiedyś biedaków na księży nie brali, chcieli ich majątki przejąć, full ziemi, nie chcieli, żeby ktoś miał prawo do dziedziczenia. Rodziny by się z tek kasy z 5 pokoleń utzymywały, dlatego to był łakomy kąsek.

Lord_Nikkon
    Ocena: 1 (glosow:7)
2015-03-27 16:36:59
Jestem całkowicie za. Ksiądz to też mężczyzna (kobieta też) i ma swoje potrzeby a zaprzeczanie im (przymuszanie) stanowi wynaturzenie. Dla mnie ksiądz który chrzani o życiu w rodzinie g... wie bo sam nie ma rodziny i nie będzie mnie uczył o tym jak mam wychowywać własne dziecko. Kler luterański, prawosławny itd może brać śluby i są to normalni ludzie a nie nawiedzeni faceci. Chcesz żyć w celibacie - idź do zakonu.

m1308
    Ocena: 60 (glosow:76)
2015-03-27 09:47:49
Jestem za tym aby księża mieli żony i pensję adekwatną do przepracowanych godzin . Dawali przykład jak przeżyć za 1300 zł i jak żyć zgodnie z przykazaniami kościoła, bez rozwodów, antykoncepcji, płacą za czynsz i wiele innych rzeczy.

sebekrudy
    Ocena: -6 (glosow:8)
2015-03-27 13:02:10
Dobra ogar walony katolu ... Kościół to firma taka jak inna ;) A po śmierci są robale i tyle ludzie wymyślili sobie to dziadostwo ( religię ) tylko po to by nie zgłupieć i tyle

gajcy
    Ocena: 5 (glosow:11)
2015-03-27 07:48:05
Po drugie wstawiłeś te zdjecie z demotywatorow, to nie jest zbyt wiarygodne zródło, przypominam ci ze juz wstawiłeś cos z podobnego portalu, i dopiero jak pokazano ci ze to klamstwo to zaczoles głupio sie tłumaczyć, jestes klamczuszek :)

Klub_Smolenski
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-03-27 16:48:37
gajcy, jaki jest twój ulubiony kolor bielizny?

sonek951
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-03-27 02:18:50
ciekawe ile policzył za ceremonię ?

Psiapsiolek
    Ocena: 0 (glosow:8)
2015-03-27 00:21:20
Puściła się z czarnym? Wiocha

jurek1102
    Ocena: -8 (glosow:12)
2015-03-27 00:25:40
Poleciał na jej córkę :)

gajcy
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-03-27 07:42:50
komentarz usunięty przez użytkownika

dm16
    Ocena: 2 (glosow:8)
2015-03-27 08:40:41
W stanach pastorzy mają żony i tak powinno być, ale w europie papież któryś ustanowił że nie dobrze jest jak żona dziedziczy majątek kościelny :P więc nakazał celibat ...

gajcy
    Ocena: 2 (glosow:8)
2015-03-27 08:56:52
Jurus, mierzysz wszystki jedna miarka , poniewaz najwiecej przypadków pedofili jest w t/z normalnych domach , to powiedz ile swoich dzieci wydymales , bo skoro wszyscy ksieza to pedofile to oznacza ze wszyscy jestesmy pedofilami ty tez, a biorac pod uwage ze ostatnio jak juz pisalem broniłes z maxem pedofila , to wcale nie jest to takie nieprawdopodobne,:)

jurek1102
    Ocena: -2 (glosow:8)
2015-03-27 12:22:37
gajcy idź no się wykasztań i ustal sobie jedną wersje... Raz twierdzisz że najwięcej pedofili jest wśród par homoseksualnych a innym razem że w normalnych domach. Chłopie ty masz naprawde ze sobą problem. Na widok wstawki z kk w tle dostajesz pyerdolca i pierdzielisz jak potłuczony.

zielunahaluna
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-03-27 16:59:45
@dm, dokładnie w 1015 roku dopiero przypomniało się, że jednak ksiądz nie powinien mieć żony. Przez 1000 lat istnienia kościoła nawet papieże mieli żony i było ok.

jurek1102
    Ocena: -2 (glosow:8)
2015-03-28 17:46:06
Tylko jak zmusić geja czy pedofila do związku z normalną babą ?

plemiona1234
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-03-29 12:55:41
jurek a to jeden pedofil czy gej był żonaty/zamężny (pedofilem możne być i kobieta choć jak by się więcej zastanowić to można przyjąć , że większości kobiet to geje - przecież lubią mężczyzn pozostałe to .....)


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.3200