Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
TYGRYS-1984  15-04-08, 19:08 Zgłoś
+ 236 -
Dodano: 2015-04-08, 19:08:52   przez: TYGRYS-1984
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 236  Zgłoś nadużycie
36
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Dziewczyna o tym jak dotknęła Justina Biebera
  •  Tymczasem w Suwałkach.
  •  Pytanie na dziś.
  •  Portfel mu oddał, a telefon rozwalił
Ukryj komentarze(42)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
plkwn
    Ocena: 12 (glosow:24)
2015-04-09 10:09:36
Jeśli nie potrafisz zwolnić przed fotoradarem, który jest widoczny z daleka i jest poprzedzony znakiem, który o nim informuje, do tego pewnie Yanosik czy inne ustrojstwo od kilometra o tym buczy, to nie powinieneś mieć prawa jazdy... Debile za debilizm powinni płacić abonament a nie mandaty...

dibo2
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-04-12 09:03:54
Z czegoś trzeba wziąć te pieniądze na Zieloną Wyspę heheheheh

NieZebymSieZnal
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-04-10 09:15:24
lepszy stacjonarny, dobrze ustawiony i oznakowany aparacik, niż zamaskowany w krzaczorach leniwy strażnik. mniejsze koszta podatników. jeszcze lepsze były by odcinkowe pomiary... ps. brawo plkwn.

netboy
    Ocena: -2 (glosow:4)
2015-04-10 01:11:25
W Polsce macie najwiecej wypadkow na swiecie (czyt.prawie najwiecej) to moze radary was uspokoja.

zbysiula154
    Ocena: 5 (glosow:5)
2015-04-10 00:55:34
Urzędnicy państwowi i wszelkie służby (w tym fiskus) dla mojego bezpieczeństwa niech się ode mnie odp.erdolą.

artologistic
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-04-09 20:54:05
Najepiej zróbcie ty złodzieja na złosc, zwolnijcie i nie dostana ani jednej waszej złotówki

boskiradek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-04-09 19:13:22
komentarz usunięty przez moderatora

palkora79
    Ocena: 0 (glosow:6)
2015-04-09 17:50:06
To jeździj zgodnie z przepisami. Nie daj im zarobić. Proste jak dup..nie!

dudus54
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-04-09 17:22:11
tylko taki ktos kto nie ma prawa jazdy jest za stawianiem radarow- czy cos w tym stylu- kto to powiedzial?

falk87
    Ocena: 2 (glosow:6)
2015-04-09 15:51:34
jeszcze nidgy nie zaplacilem mandatu za fotoradar takze przeciwnikami sa wylacznie wariaci drogowi a tak w ogole im szersza, im bardziej nowoczesna droga tym kierowcy jadą szybciej i szaleją...takze gadanie by poprawic bezpieczenstwo budujac lepsze drogi to zwykle pieprzenie

miodzjo
    Ocena: 0 (glosow:6)
2015-04-09 15:17:47
A niech stawiają ile chcą, ja i tak nie płacę, bo jeżdżę zgodnie z przepisami. To taki podatek dobrowolny, sam decydujesz czy chcesz go płacić.

DkNG
    Ocena: 5 (glosow:7)
2015-04-09 13:19:17
90 % fotoradarów jest ustawionych tak że poprawiają bezpieczeństwo na skrzyzowaniach, przejściach dla pieszych czy w pobliży szkół albo przedszkoli... przynajmniej w Warszawie tak jest... pozostałe to wynik zachowania zdebilałych strazników pietnowanego przez Emila :) jak pisali już pode mną sensowni ludzie - fotoradary sa widoczne, oznakowane i trzeba być debilem żeby dać sobie zrobić zdjęcie a za debilizm trzeba płacić :) do zarabiania to są te przenośne, ustawiane w krzakach przez prowincjonalnych szeryfów

MartialArts
    Ocena: -1 (glosow:9)
2015-04-09 12:19:54
gówno! kierowcy widząc fotoradar niejednokrotnie hamują co prowadzi do niebepieczeństwa osób jadących za nimi. czasem nawet zwalniają o dwukrotnie mniejszą prędkość niż można jechać. na znaki nie patrzą a głupie żólt skrzynki. absurd. a kasa idzie na przewały i przekręty komuchów i innych pierdzących w stołki złodzieji

Buahahahah
    Ocena: 1 (glosow:7)
2015-04-09 11:31:28
Ten kto jedzie zgodnie z przepisami nie ma się czego bać, ale GIMBUSY w swoich 25 letnich szrotach marki VW lub BMW plują się hehehehehehehehehehhehehe

Nocarz
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-04-09 11:21:59
Ah szkoda, że zamrnują nasze pieniądze, no ale cóż mamy do gadania w demokracji. Noga z gazu i nie dać złodziejom zarabiać.

FireCrow
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-04-09 10:48:34
Ja tu przyszedłem tylko czytać komentarze :D I jak na razie mam dobry ubaw :D

zielunahaluna
    Ocena: -1 (glosow:11)
2015-04-09 10:39:26
Piratom drogowym mówię NIE. Jeżdżę zgodnie z przepisami, stosuję się do znaków. Nigdy mandatu za prędkość nie dostałam, a od prawie 20 lat jeżdżę. I jako kierowca stwierdzam, że w kwestii poprawy bezpieczeństwa na drogach - to w pierwszej kolejności należy drogi naprawić, dziury załatać, pobocza naprawić, krzaki wyciąć i widoczność poprawić, linie namalować, słupki przy drodze postawić - będzie zdecydowanie bezpieczniej. W jaki sposób fotoradar ma poprawić bezpieczeństwo na drodze, to nie wiem. Oczywiste, że chodzi o zarabianie kasy, nie o bezpieczeństwo.

homo_sapiens
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-04-09 13:09:30
Jeśli tyle jeździsz, to powinieneś wiedzieć, że inni polscy kierowcy nie są tak praworządni jak Ty i masowo nie stosują się do znaków ograniczenia prędkości. Co innego, gdy wiedzą, że jest fotoradar. Gdyby Polacy jeździli przepisowo, to fotoradary nie byłyby potrzebne ani opłacalne.

zielunahaluna
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-04-09 16:05:40
Widzisz, druga strona medalu jest taka, że w naszym pięknym kraju, zamiast naprawić drogę, bo dziury, brak pobocza i zniszczona nawierzchnia - to sie stawia 1 znak ograniczający prędkość do 60 i znak "A 31" na tym koniec. Zimą, zamiast odśnieżyć i posypać - to stawiają znak "a 32 oraz a30" i czują się zwolnieni z zadbania o bezpieczeństwo - no bo przecież był znak. Jeżdżę zawsze przepisowo, ale im więcej się jeździ, tym więcej tych drogowych absurdów się zauważa. U nas nie opłaca się dbać o bezpieczeństwo, bo tylko niebezpieczeństwo się opłaca rządowi.

grog
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-04-09 20:23:33
daje ci minusa zielona, bo glupio gadasz, na lepszych drogach idioci beda szybciej jezdzic i wypadkow bedzie wiecej, w Polsce jedyna nadzieja na poprawe bezpieczenstwa to wieksze mandaty, wiecej radarow i wiecej zamaskowanych wozow policyjnych na drogach, niestety sa to dzialania niepopularne i dlatego politycy tak sie cackaja z ich wprowadzeniem w zycie, dla nich licza sie tylko slupki poparcia a bezpieczenstwo maja gleboko w doopie

zielunahaluna
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-04-09 20:32:21
Wychodzi na to, ze chcesz powiedzieć, że im bardziej rozpier*olona droga, tym bezpieczniej. To powiedz, po co w ogóle remontowac drogi w tkim razie? Dajmy im rozwalić sie zupełnie - będzie bezpiecznie... Ludzie w ogóle nie będą tam wjeżdżać, bo nikt się nie odważy auta rozwalić - i masz rację, na tej drodze będzie bezpiecznie. Ciekawe co powiesz, jak wjedziesz w niezałataną dziurę i sobie koło urwiesz. Był absurd z Nowego Miasta Lubawskiego jakieś 2 lata temu, facet urwał koło bo droga dziurawa, policja mu jeszcze mandat wlepiła.

zielunahaluna
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-04-09 20:36:49
Drogi są dla ludzi, sa po to, żeby z nich korzystać. One musza być w dobrym stanie technicznym, tak samo jak samochody. Po co ludzie naprawiają samochody?Przeciez jak zepsuty - to za szybko nie pojedzie, czyli po twojemu - bezpieczniejszy powinien być, bo powolny. To nie tak. Droga, zeby była zdatna do użytku, musi być w dobrym stanie. Wtedy jest bezpiecznie. Powiedz szczerze - wolisz pojechać drogą krajową - czy do tego samego celu dróżkami gminnymi śmigać? Pewnie, że krajową wybierzesz. Dlaczego? Bo lepsza bo szersza, bo dziur nie ma, bo linie ma i tak dalej.

homo_sapiens
    Ocena: -3 (glosow:3)
2015-04-09 20:52:20
Oczywiście, że jest tak, jak piszesz. Tylko, że to nie zwalnia z przestrzegania prawa i przepisów ruchu drogowego.

zielunahaluna
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-04-10 09:26:38
Czyli rozumiem, że jak chciałbyś przejechać z Wrocka nad morze - to będziesz jechał gminnymi i powiatowymi dróżkami, gdzie jest więcej dziur niż asfaltu - bo tam jest bezpieczniej? Chyba jako jedyny w Polsce. Jedyny Polak, który uważa, że im bardziej rozpierdzielona droga - tym lepsza. To po co w ogóle było po wojnie asfalt wylewać? Trzeba było polne drogi i kocie łby zostawić, ludzie byliby szczęśliwsi, bezpieczniejsi. Może w którymś ciapatystanie zamieszkaj, tam jest jedna droga krajowa, reszta to ścieżki na 1 kozę.

bierut1
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-04-09 10:37:10
JAK SIĘ KOMUŚ CHCĘ TO NIECH POSZUKA ILE BYŁO W POLSCE W POSZCZEGÓLNYCH LATACH WYPADKÓW I SKONFRONTUJĘ TO Z ILOŚCIĄ SPRZEDAWANEGO PALIWA (średnio 10l na 100km) Zobaczymy wtedy czy statystyki są takie zatrważające i czy bezpieczeństwo już dawno się nie poprawiło a fotoradary to maszynki do zarabiania.

mam_wyjebane6
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-04-09 12:45:43
ale oni nawet nie ukrywają tego że bezpieczeństwo się poprawiło a co ca tym idzie wpływy z fotoradarów spadły więc muszą dorbić

tyfus777
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-04-09 17:48:02
Bezpieczeństwo poprawia się z każdą nocą z soboty na niedzielę - jak policja zdziera z drzewa pięć trupów co wypadli ze stuningowanego audi czy tam bmw

mephinx
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-04-09 10:36:03
Przepisowa jazda skutecznie zniechęci do stawiania kolejnych fotoradarów bo będą nieopłacalne. Jednak Polacy to taki naród, że "nikt nie będzie im mówił co mają robić" stąd też kolejne takie budki stają się coraz bardziej dochodowe

dupa-mariana
    Ocena: 6 (glosow:10)
2015-04-09 10:28:34
Popieram fotoradary. Jeżdżę bardzo dużo ale nigdy nie dostałem mandatu za przekroczenie prędkości z fotoradaru. Jak to robię? Patrzę na znaki i się do nich stosuję. Przecież przed każdym fotoradarem jest znak informujący o nim. Kierowcy w innych krajach nie mają tak dobrze. Można sobie włączyć nawigację albo Yanosika. Trzeba być debilem żeby płacić mandat z fotoradaru. Jestem za tym żeby karać tych, którzy nie potrafią się zachować na drodze jak należy. Karać, karać, karać... aż się nauczą albo nie będzie ich stać na jeżdżenie. W obu przypadkach inni użytkownicy dróg na tym skorzystają.

asd1905
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-04-10 21:51:49
skoro zwalniasz tylko przed radarem to tez nie potrafisz sie zachowac na drodze , bo co z tego ze przed radarem zwolnisz jak 100m za nim wyprzedzisz kogos na przejsciu dla pieszych bo jechal 70 km/h bo takie bylo ograniczenie a ty musiales jechac 90 bo tak

plkwn
    Ocena: 12 (glosow:24)
2015-04-09 10:09:36
Jeśli nie potrafisz zwolnić przed fotoradarem, który jest widoczny z daleka i jest poprzedzony znakiem, który o nim informuje, do tego pewnie Yanosik czy inne ustrojstwo od kilometra o tym buczy, to nie powinieneś mieć prawa jazdy... Debile za debilizm powinni płacić abonament a nie mandaty...

zwierzak250477
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-04-09 18:27:58
komentarz usunięty przez użytkownika

asd1905
    Ocena: -1 (glosow:9)
2015-04-09 09:55:44
jak dla mnie moga wyciac wszystkie drzewa przy drogach i postawic w ich miejsa radar, jak wam przeszkadza ze gmina czy panstwo zarabia na radarach to zaczijcie jezdzic przepisowo wtedy oni przestana zarabiac i radary znika z drog bo przestanie byc oplacalne ich utrzymanie

haphazard
    Ocena: 0 (glosow:12)
2015-04-08 23:18:43
Przestańcie czepiać się fotoradarów. Wystarczy poruszać się przepisowo i problem znika. Jak chcecie się wyhasać to jazda na tor lub za zachodnią granicę... Ale uwaga tam też są radary!!! Na Niemieckiej autostradzie jak jest ograniczenie to też fotoradar przenośny się znajdzie. W Holandii jest nawet dużo (więcej niż u nas) aparatów w tym odcinkowe pomiary prędkości. Z kolei Anglia bije Holendrów na głowę. Po co narzekać i wylewać żale. I zapamiętajcie Polska nie jest największym "zakładem fotograficznym w Europie". Ponadto z samej drogi nr 8 znikło w mojej okolicy przynajmniej 6 fotor

cruenzo
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-04-08 22:53:59
to prawda szczera jest...fotoradary strzegą bezpieczeństwa...finansowego gmin

malecjan
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-04-08 21:02:13
Bezpieczeństwo powierzone urzędnikom. Brak słów. A posłowie migają się od mandatów!

admin1944
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-04-08 19:45:25
JAKI RZAD I PREZYDENT TAKIE PODATKI I KRAJ N- SAMI Z POLAKOW ROBICIE BANDYTOW DROGOWYCH A W RZECZYWISTOSCI NALEZY BEZMOZGOW SZUKAC W FOTELACH DECYDENCKICH !!.

daniel16126
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-04-08 19:21:59
zwłaszcza że będą ustawione w takich miejscach gdzie ograniczenia są bezsensu i człowieka, aż kusi żeby przycisnąć...

nonamenoname
    Ocena: 8 (glosow:18)
2015-04-08 19:11:03
Jeśli chodzi im o bezpieczeństwo, to niech załatają dziury.

kary1977
    Ocena: 5 (glosow:7)
2015-04-08 19:14:44
Kładki zamiast znaku teren zabudowany na trasach też by wiele pomogły. Lub przejścia ze światłami na żądanie...Takie tam marzenia...

xvxFUxvx
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-04-08 20:58:34
ja nawet nie wspomnę jakim dobrym pomysłem by był licznik przy światłach, niby nic wielkiego, a by ludzie nie gnali jak pędziwiatr bo zielone, to by polepszyło organizację razem z tymi światłami na żądanie.

dupa-mariana
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-04-09 10:44:02
Od łatania dziur jest GDDKiA (jeżeli to droga krajowa), a w przypadku dróg gminnych, powiatowych lub wojewódzkich Burmistrz, Starosta lub Wojewoda (oczywiście nie on sam lecz jakieś firmy w tym wyspecjalizowane). Radarami zajmuje się Inspekcja Transportu Drogowego albo Straż Miejska lub gminna. Mylisz pojęcia i kompetencje. To tak jakbyś miał pretensje do zieleni miejskiej, że koszą trawniki i sadzą kwiatki, a przecież lepiej by mogli naprawić torowiska tramwajowe.

zielunahaluna
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-04-09 16:13:54
szanowna dupo - mowa jest ogólnie o tym, żeby poprawić bezpieczeństwo na drogach i co poskutkuje, żeby było bezpieczniej. Temat z innej strony: wyobraź sobie, że masz niesprawne auto. Układ hamulcowy do bani, zawieszenie zajechane, silnik ledwie zipie, tłumik trzyma się na słowo honoru, nie masz progów, dziury w podłodze. I ktoś powie ci, że zamiast iść do mechanika i naprawić auto, żebyś mógł nim jeździć bezpiecznie dla siebie i innych użytkowników drogi - to przecież wystarczy w aucie zamontować limiter prędkości do 60 na godzinę. Będzie bezpieczne auto?


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0300