Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Tragiczny wypadek w Ujrzanowie... i już chyba wiem gdzie jest "Zbuczyn".
zwidi  15-04-22, 10:44 Zgłoś
+ 127 -
Dodano: 2015-04-22, 10:44:48   przez: zwidi
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 127  Zgłoś nadużycie
108
 Udostępnij inaczej
Ukryj komentarze(141)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Darecky
    Ocena: 19 (glosow:33)
2015-04-22 11:06:14
skórę może i miał, ale do wyposażenia nie dodali mózgu....

tem101
    Ocena: 0 (glosow:0)
2017-03-31 23:52:47
Żadna poduszka nie odpaliła, wydaje się, ze autko zespawane z dwóch rożnych.

Janusz_Brajan
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-12-02 09:35:33
szczęście w nieszczęściu że w drzewo a nie jadących z przeciwka

pedros1980
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-13 22:11:02
Durczok wiedział gdzie jest Zbuczyn.

bundy1986
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-04-27 19:16:30
Najpierw za mlodu need for speed, potem gran turismo, potem od starego mozna wziasc furke, panienke i szybko teleportowac sie na niebianskie autostrady smigac z aniolami

BobileX
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-16 23:35:36
to byla jago siostra baranie

daniel_al
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-04-26 17:34:14
Pasażerka nie cierpiała długo... Strzał od jej strony... Ale czy bedzie to przestroga dla innych?! Nie sądzę.... P.S. W Polsce autko do wyklepania... Bedzie jak bezwypadkowe....

kriss92
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-04-26 17:33:26
Ładnie musiał sypać,audi to dość solidny samochód. Polacy nie maja wyobrazni,sam przesiadlem sie z opelka do audi kusi zeby depnac ale trzeba myslec troche.Jadac samemu i w miejscu gdzie stan drogi pozwala na szybsza jazde czemu nie.Kolega tez lubi pocinac po 180 na drodze gdzie przy 100 samochod w koleinach traci przyczepnosc,powiedzialem mu jestes jeszcze mlody i glupi i zycze Ci abyś roztrzasl tylko samochod a sam wyszedl bez szwanku moze wtedy zmadrzejesz.

impressa88
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-04-26 16:29:29
To ja może zapytam, po co produkować takie szybkie samochody?

danielek300069
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-04-25 21:44:24
Kur*a on chyba jechał 400 km/h że ten samochód się tak rozleciał :/ Szkoda, że młodzi ludzie bez wyobraźni zabierają ze sobą na tamten świat niewinne osoby.

swirus231
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-04-25 16:50:40
ale zjechane te opony na tylnej osi , łyse prawie .. wiele już widzialem że kupili super furę ale na koła juz ich nie stać:P

ane33
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-04-25 03:23:34
Niech wytną wszystkie drzewa przy drogach i będzie mniej wiadomości. Natomiast selekcja naturalna jest mile wskazana.

MichuBydgoszcz
    Ocena: 2 (glosow:8)
2015-04-24 22:47:38
Powypadkowy szmelc z Reichu sprowadzony przez oszusta i pospawany przez idiotę. Sprawny samochód nie ma prawa się tak rozpaść!!! Nie ma takiej możliwości!!! Kierowca jednak się już nie poskarży, że kupił "niebity"

opopopopzzz
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-04-25 01:44:44
Widzę że rozpracowałeś sprawę bardzo szybko. CV do Macierewicza już wysłałeś?

Valdi75014
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-11-20 14:29:22
Masz racje nawet poduchy w kierownicy nie bylo

kurde26
    Ocena: 0 (glosow:0)
2017-02-25 20:19:12
Trochę racji chłopak ma. Szkoda że tacy, którzy sprzedają i tacy ,którzy podbijają przeglądy nie odpowiadają w takich przypadkach jak sprawcy wypadku. Gdyby za taki nr. groziło z 8 lat stan techniczny tych złomów byłby dużo lepszy

kanalia137
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-04-24 20:37:06
wina drzewa, bo rosło na torze lotu...

Benofiks
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-04-24 15:17:15
Szkoda mi tylko dziewczyny ktora jechała z tym idiotą

hasterer
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-04-24 13:54:33
Wg mnie do tego wypadku mógł sie przyczynić stan techniczny. 1:10, 1:22. Sami chyba zauważyliście stan opon przednich;) no i głupota ludzka, efekt - tragedia.

tomekgaz
    Ocena: 3 (glosow:5)
2015-04-24 12:24:39
zobaczcie jakie mial lyse opony. Wiec niema czego szukac

bigmarkus
    Ocena: -3 (glosow:5)
2015-04-24 11:00:30
Ośle jesteś tak tępy,że nie potrafisz zrozumieć tekstu pisanego - wiem,że można mieć na obu osiach różne opony. Każdy to wie,nawet taki debil jak ty. Mi nie o to chodziło tylko o stan tych opon.A poza tym jeśli umieszczanie opon o różnych bieżnikach na tyle i przedzie byłoby lepsze i bezpieczniejsze i samochody lepiej by się prowadziły to byłoby to w standardzie a jakoś nie jest!!!A co do samochodu to ja ośle prowadzę własną firmę, jestem po studiach i jeżdżę BMW M5 i same opony w moim aucie są droższe niż cały twój strucel.Szkoda na ciebie czasu.

wdk86pl
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-04-24 10:35:24
Za dużo szybkich i wściekłych za mało rozumu... Szczęście w nieszczęściu że nikt nie szedł tym poboczem... Życie to nie film a droga to nie tor wyścigowy... Problem nie tkwi w przepisach tylko w nas samych bo to my siadamy za kierownice i to my zabijamy a nie maszyny... Podsumowując brak wyobrazni i przerost ambicji nad możliwościami... Zabił komuś dziecko idiota...Rodzice pewnie będą dumni z syna.

vroneck
    Ocena: -1 (glosow:5)
2015-04-24 07:00:19
drzewo winne, opony winne, poduszka się nie otworzył, wszystko i wszyscy winni oprócz kierowcy...k..a co za żałosne komentarze...jezu jak się cieszę że już nie mieszkam w kraju pijanych gimnazjalistów, żałosnych kierowców i obłąkanych fanatyków teori spiskowych..

czapiewski
    Ocena: -1 (glosow:5)
2015-04-24 06:57:17
Gdyby nie te drzewa przy drodze to by przezyli! Prawie kazdy mlody kierowca jak ma szanse to chce poszalec NIESTETY.

barcao0
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-04-24 00:27:57
Łyse opony czy mi sie wydaje ? nic dziwnego ,że starcił panowanie

Piczer0000
    Ocena: -1 (glosow:9)
2015-04-23 23:37:41
Zasrane drzewo jak by nie ono to pewnie by ŻYŁ.....

johno
    Ocena: 0 (glosow:0)
2017-01-01 16:11:06
No nie? Tak się rzucić na samochód. ..

oberzyna
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-04-23 23:23:42
felgi jeszcze dobre

garet8
    Ocena: 4 (glosow:8)
2015-04-23 22:43:07
kosmetyka do poskładania, ciekawe kiedy wróci na polskie drogi jako 100% bez wypadek

Papior
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-04-24 18:55:44
to było by już 3 życie tego "Ałdika". Mogę się oczywiście mylić ale on już był raz kupowany jako 100% bezwypadkowy. Wygląda jakby buda była składana z dawców, przód z jednego a tył z innego

MichuBydgoszcz
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-04-24 22:49:15
Tak na poważnie to części z niego na pewno pójdą w obieg...

pek01
    Ocena: 4 (glosow:8)
2015-04-23 22:03:51
Niech posadzą więcej drzew przy drogach w Afryce to będzie mniejsza emigracja do Europy :-)

rav2323
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-04-23 22:00:07
Sam mam Audi i uważam że to bardzo solidne auta, żeby się tak rozleciało przy uderzeniu to musiał pięknie deptać! Szkoda dziewczyny której pewnie chciał tą prędkością zaimponować a ją zabił...

Baron_Sanedi
    Ocena: 7 (glosow:11)
2015-04-23 22:01:36
pewnie juz wczesniej było spawane z dwóch

rav2323
    Ocena: -1 (glosow:5)
2015-04-23 22:05:55
@Baron_Sanedi - pewnie spawane z dwóch, pewnie kupione od turka, a najprędzej kradzione eh rzygać się chce przez takie komentarze! Ot polska właśnie! Jak mamy być szanowani w świecie jak sami się nie szanujemy!

Pls1Style
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-04-25 13:30:03
To było rodzeństwo

rafiko76
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-04-23 21:46:13
szkoda tylko tej dziewczyny a jemu wielki chu...na grob zamiast kzyrza debili nie jest mi zal

zabek1021
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-04-23 21:42:41
przednie opony niemalże łyse przez zbyt wysokie ciśnienie

roman1982
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-04-23 22:37:31
Dla mnie szok!!!Ale wewnątrz czy na zewnątrz opony mistrzu?

pafcio80
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-04-23 21:33:00
natura sama wyeliminuje ignorancje.

selwester
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-04-23 21:30:42
Fele z AUDI kupie. A i poduszke kierowcy.

jim_nl
    Ocena: 4 (glosow:4)
2015-04-23 21:14:39
szkoda ze zapomnial nowe opony kupic...

Nagasukaaa
    Ocena: 5 (glosow:5)
2015-04-23 20:38:33
Nawet dobre auto nie ochroni pasażerów przy każdym wypadku ale tutaj widzę że żadna poduszka powietrzna nie wystrzeliła... spójrzcie na kierownicę i pozostałości drzwi. Ani poduszki ani kurtyny. No i auto przepołowione... czyżby kolejny który sprzedano jako "bezwypadkowy" spawany z ćwiartek a ponownej kolizji nie wytrzymał?

Drogniok
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-04-23 20:32:21
Efekty jak kretyn dorwie się do samochodu tatusia

Elkesz
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-04-23 20:21:13
Jakby jechał sam,to prawdopodobnie w ogóle nie doszłoby do wypadku.No bo przed kim miałby się popisywać trzymaniem kierownicy jedną ręką(koniecznie w górnej jej części),siedzeniem bokiem do kierownicy,wyprzedzaniem ciot i debili...

ROBI00000000
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-04-23 20:06:37
No to jedynie tylne felgi znajdą nowego nabywce...Nerki,wątroba...serce to raczej już nie.

dibo2
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-04-23 19:53:37
A miał byc taki Amerykański tylko Debil za kółkiem szkoda dziewczyny!!

tipek87
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-04-23 19:51:00
nie przeżył bo poduszka powietrzna w kierownicy nie zadziała

angelaxxx
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-04-23 19:39:36
Przecież on na slikach z przodu jechał wiec jak sie nie mógł nie rozpierd*****

zbik76
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-04-23 18:51:16
na pewno tego samochodu to drugi wypadek ze tak sie rozlecial

rycerz-nadziei
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-04-23 18:38:17
komentarz usunięty przez moderatora

Sebo30
    Ocena: 4 (glosow:4)
2015-04-23 18:12:44
szkoda smutne, niby z jego głupoty ale zgineli oboje całe życie przed nimi. Było

rafal_fm
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-04-23 18:05:47
komentarz usunięty przez użytkownika

kocyk8000bmw
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-04-23 17:31:50
komentarz usunięty przez użytkownika

poloos
    Ocena: -3 (glosow:3)
2015-04-23 17:15:12
pewnie ona chciała go zostawić a ten oszalał i wykurwił w drzewo, bywały i takie historie

damiano155
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-04-23 19:34:42
Jechał tu brat z siostrą bliźniaczką

pawelq86
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-04-23 16:31:22
jak to było? "Zużyte pierścienie robią wrażenie"? czy jakoś tak?

kubatron600
    Ocena: 2 (glosow:8)
2015-04-23 16:29:10
Chciałbym zobaczyć sytuację,w której zamiast Audi w wypadku uczestniczyło by BMW. Mogę sobie dać rękę uciąć,że nikt by nawet nie pomyślał o ludziach,którzy zginęli tylko wszyscy by wyzywali kierowców BMW... (P.S: nie jestem kierowcą BMW.) No cóż taki stereotyp.

martin987
    Ocena: 0 (glosow:8)
2015-04-23 15:58:56
a prymitywy sie zastanawiaja dlaczego tupolew udzerzajacy 10x mocniej sie rozpadl

falk87
    Ocena: -2 (glosow:4)
2015-04-23 15:50:33
kupię felgi - proszę o kontakt

wnorekkk
    Ocena: 2 (glosow:10)
2015-04-23 15:09:33
Choj z palantem. Szkoda niewinnej dziewczyny.

ck82
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-04-23 18:36:41
a to nie wiedziała że chodzi z palantem? Może poleciała na audi?

rafal8
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-04-23 18:43:55
Siostra bliźniaczka!

nissin
    Ocena: 3 (glosow:5)
2015-04-23 14:53:19
Radary sa zmora kierowcow z wyjatkiem TEGO i jemu podobnych, jeszcze zyjacych.

goopol
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-04-23 14:29:03
Alusy całe..

logan21
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-04-23 14:23:29
Mi to auto bardziej wygląda na okazję z allegro (zespawane z 2-óch) niż 200km/h, tak jak ktoś już wspomniał. Części raczej w kupie leżą, a nie są rozsiane po okolicy.

watchmoon
    Ocena: 4 (glosow:4)
2015-04-23 13:33:24
kierownica na handel, nawet poducha nie strzeliła

vikunia100
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-04-23 15:41:04
Bo pewnie był wstawiony opornik

corvus_pl
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-04-23 17:07:33
Przy zderzeniu bocznym nie zawsze wybiją przednie poduszki.Niecały rok temu niedaleko Bełchatowa kierowca wymusił pierwszeństwo, przywaliłem w bok nowego golfa 7, przednia mu się nie otworzyła mi z kolei przednia tak ale kurtyny nie.

wiesiek45
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-04-24 14:55:42
@corvus_pl jak mogles w kogos przywalic. Z Twoich wypowiedzi tutaj myslalem ze jestes tak doskonalym kierowca ze w zyciu zadnych kolizji nie miales, ani ze swojej winy ani z czyjejkolwiek bo jestes wszechwiedzacy i wszystko przewidujesz.

grog
    Ocena: -3 (glosow:7)
2015-04-23 13:33:05
a gdyby tam stal fotoradar do wypadku by nie doszlo, dlatego wlasnie zamiast helikopterow nalezy kupic 400 tysiecy suszarek, zeby staly co pol kilomera

looner
    Ocena: 10 (glosow:14)
2015-04-23 13:23:24
Zapie*dalać każdy głupek potrafi, jeździć bezpiecznie już nie każdy...

DkNG
    Ocena: 4 (glosow:6)
2015-04-23 13:20:50
Najgorsze jest to że 9/10 młodych ludzi a szczególnie chłopaków obejrzy taki materiał, pokiwa głowa a jak tatus pozyczy audice to i tak będą zapier*alać z cała brygadą rówiesników na pokładzie na spotkanie z przydrożnym drzewem... durna młodość

pawelek19911991
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-04-23 13:15:11
No to gówniarz dał popis przed dziewczyną...

bboy135
    Ocena: 4 (glosow:6)
2015-04-23 12:57:39
łyse opony i pewnie ponad 200 gnał, na chu.wej drodze i nic z nich nie zostało...

sznaps78
    Ocena: 3 (glosow:11)
2015-04-23 12:57:11
I dobrze... jednego idioty mnie na drodze. Często tą drogą jeżdżę i na szczęście już na niego nie trafię.

bartja
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-04-23 12:52:15
Ewidentny brak opon, ale to właśnie młodość + rozmiar felg - miałem tak samo ponad 20 lat temu . Na felgi coraz większe zawsze było, na opony nigdy .

Ramzes78
    Ocena: 0 (glosow:8)
2015-04-23 12:47:25
Gdyby nie drzewa przy drogach wielu tak tragicznych wypadków by nie było.Ale władze pomimo tak drastycznych statystyk nadal sadzą drzewa przy drogach. Oczywiście nie bronię kierowców,którzy sami narażają swoje i innych życie.

okido
    Ocena: 1 (glosow:7)
2015-04-23 13:49:50
Taa, pewnie. Jedź jak głupi, a potem mów że wina drzewa. Przy prędkości wystarczającej do takiego rozwalenia samochodu to czy przydzwoniłby w drzewo czy tylko zaliczył rów i kilkanaście przewrotek po polu to różnica byłaby minimalna. Szczerze powiedziawszy to cieszę się, że tam było drzewo a nie przystanek lub czyjś dom. Zabił siebie i pasażerkę, ale nikogo więcej. Dobre i to.

grog
    Ocena: 0 (glosow:8)
2015-04-23 13:53:53
prawda, w odleglosci 500m od drogi nie powinno byc drzew, slupow telegraficznych, domow, stacji benzynowych, znakow i powinni budowac takie szeeeerokie tunele, zeby moznabylo sobie bezpiecznie zapi..dalac ile kto chce. Jasne chyba jest tez dla kazdego, ze pas do jazdy w przeciwnym kierunku powinien byc w podobnym oddaleniu

falk87
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-04-23 15:52:55
z jednej strony racja bo po co drzewo przy drodze...po to xzeby spadlo komus na łeb przy silnym wietrze...ale samo drzewo winne nie było...brawura i stan tachniczny jak mowią przedmówcy "łyse opony"

corvus_pl
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-04-23 17:26:53
Zwalajmy winę na drzewa, rowy, słupy no co by jeszcze na producentów alkoholu tylko żeby zwolnić siebie myślenia o konsekwencjach lub poczucia winy za swoje czyny.

Ramzes78
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-04-24 00:46:23
Piszcie co chcecie,klikajcie minusy,ale miejsce dla drzew jest w lesie a nie przy drogach.

impressa88
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-04-26 18:02:14
jestem tego samego zdania.

isiekmat
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-04-27 09:53:44
Widze tutaj samych ekspertow od wytrzymalosci materialow. Pelno debili wypowiada sie na tematy im nieznane. Nie potrafisz policzyc naprezen w zwyklej belce? To nie udzielaj sie na temat wytrzymalosci materialow. Prawda jest taka, ze drogi powinny byc tak zrobione, ze w przypadku bledu czlowieka nie powinna wydarzyc sie tragedia. Kazde drzewo powinno byc wyciete, powinny byc porobione rowy zaraz za pasem ruchy, aby w razie utraty kontroli wpasc w niego i wytracic predkosc. Fatalny stan drog w naszym kraju jest czesta przyczyna smierci wielu ludzi. Jakos w innych krajach sie da, u nas nie...

Pablo93csw
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-04-23 12:41:09
zapierd***ał i nie zdążył na czas..

siak
    Ocena: -4 (glosow:6)
2015-04-23 12:32:58
to było rodzeństwo, bliźniacy. brat odwoził siostrę na pociąg do Warszawy - po weekendzie wracała na studia. zbyt późno wyjechali i poganiał... a głupimi komentarzami to można dużo krzywdy zrobić.

corvus_pl
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-04-23 17:16:53
komentarz usunięty przez użytkownika

siak
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-04-23 23:41:48
tak się zastanawiam, za co te minusy. czy za opisanie faktów, czy za oczywiste stwierdzenie, że jak debile piszą o klepaniu i inne żarciki to takie komentarze w obliczu tragedii to coś wybitnie głupiego.

marioosh1
    Ocena: -4 (glosow:6)
2015-04-23 12:16:55
panie...da się to szybko i tanio wyklepać? Bo za 3 dni do komisu wstawiam

mozejmp
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-04-23 12:06:40
Piwko za Zbuczyn ;D no bo "skąd Ci biedni ludzie kur#a mają to zrozumieć, skoro ja z tego nawet nic nie rozumiem" cyt. Tomasz Lis (na żywo - powiem coś z głowy)

dupa-mariana
    Ocena: -7 (glosow:9)
2015-04-23 12:06:23
Wyraźnie widać na jednym z ujęć, że poduszka na kierownicy się nie otworzyła - gdyby nie to, pewnie skończyłoby się na siniakach i samochód już by klepali w warsztacie, a tak to jedynie alusy ocalały

WD-40
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-04-23 12:19:45
nie wiem czy tu by poduszka cos pomogła?

dawko29
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-04-23 12:02:38
dobrze że da się jeszcze wyklepać audi

phantom.92
    Ocena: 2 (glosow:6)
2015-04-23 12:00:50
Tatuś Audi dał to trzeba było zapier...

M1CLAY19
    Ocena: 5 (glosow:5)
2015-04-23 11:25:47
Pewnie dwiescie na lysych laczkach. Normalne zycie to takze gra tylko nie taka jak na kompie gdzie wracasz do poprzedniej planszy.Zycie jest jedno a prawa fizyki niepodwazalne.

BaSsWoOd
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-04-23 11:18:30
komentarz usunięty przez użytkownika

maran_hand
    Ocena: 1 (glosow:13)
2015-04-23 10:13:00
Tragedia nie jest wiocha. Szkoda 2 mlodych ludzi :(

thePr3z3s
    Ocena: 1 (glosow:9)
2015-04-23 10:53:49
Pasażerki na pewno szkoda, nad tym czy kierowcy to już wymaga głębszego zastanowienia.

maran_hand
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-04-23 11:12:38
Mam 30 pare lat. 3 lata temu zrobilem prawko na motor. I wiesz co ? Po mimo tego ze moj syn jest mega rozsadnym czlowiekiem nigdy nie zgodze sie na prawko A przynajmniej do momentu gdy skonczy 30 lat :) Sam bedac mlodym kierowca i wydawaloby sie odpowiedzialnym czlowiekiem, dzis wspominajac to co robilem za kierownica w wieku 20 paru lat sam przed soba sie wstydze. Niestety tak juz jest, pewna madrosc i umiejetnosc przewidywania swoich zachowan przychodzi z wiekiem.

BaSsWoOd
    Ocena: -1 (glosow:5)
2015-04-23 11:20:01
Współczuje Twojemu synowi, jeżeli w wieku 24lat będziesz nadal za niego podejmował decyzje.

maran_hand
    Ocena: 2 (glosow:6)
2015-04-23 11:30:34
Nie bede podejmowal. Po przez rozmowe bede staral sie przekonac go do moich racji. Wiesz Basswood gdy jestes rodzicem ale i przyjacielem to wiele spraw udaje sie zalatwic przy pomocy slow. P.S. nie sadze by moj syn potrzebowal od Ciebie wspolczucia :)

M1CLAY19
    Ocena: -2 (glosow:4)
2015-04-23 11:34:18
To nie jest tak do konca. Kazdy ma swoja swieczke i nie zna czasu jej palenia sie.Patrzac wstecz przechodza mnie ciary od mojej mlodzienczej glupoty.CBR600 sprzedalem jak zadlem prawko a wczesniej 2 lata ciolem nia przestrzen bo w kasku nie widac czy dzieciak czy "dorosly".Poprostu udalo sie.Dzisiaj moje dzieci chca jezdzic i mam opory ale jak sie nie naucza to beda inwalidami drogowymi.Sa rzeczy na ktore mamy tylko PEWIEN wplyw. Reszta dzieje sie sama.

BaSsWoOd
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-04-23 11:51:45
komentarz usunięty przez użytkownika

BaSsWoOd
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-04-23 11:52:53
maran_hand, Z drugim Twoim postem oczywiście zgadzam się, przedstawić swoje spostrzeżenia mniej "doświadczonej" osobie można a nawet NALEŻY, jednak ostateczna decyzja powinna do niej należeć(Oczywiście jeżeli chce to realizować za własne fundusze).

corvus_pl
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-04-23 17:32:57
ale będąc rodzicem nie chcesz widzieć swojego dziecka jako warzywo lub go pochować. Mieć potem wyrzuty sumienia do końca życia że "mogłem mu jeszcze nie pozwolić"

jokr
    Ocena: 0 (glosow:0)
2017-10-01 10:32:59
Maran_hand i pewnie do ukończenia 45 roku życia nie pozwolisz mu się wyprowadzić od Ciebie z domu bo uchla się z kolegami, uśnie w wannie i się utopi. Zastanów się skoro jest rozsądny to rozsądnie będzie korzystał z auta.

asd1905
    Ocena: 3 (glosow:5)
2015-04-23 10:09:50
za duzo radarow przy drodze za duzo ograniczen predkosci , i za malo drzew to wszystko przez to kierowca nie zawinil

rafal8
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-04-23 11:16:49
Na tej drodze radarów brak, ograniczenie do 90 prosta szeroka droga az po horyzont.

zlosliwy_szyderca
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-04-23 15:18:47
@rafal8 ... no właśnie radarów brak, ograniczenie do 90.. szeroko prosto po horyzont... to pozapierdalam audicą od tatusia :D :D a tu ZONK!

tyczka333
    Ocena: 3 (glosow:5)
2015-04-22 23:01:27
szkoda pasażerki i drzewa

antyantylbn
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-04-22 18:34:42
szybciej kur... !!

dzinx_7
    Ocena: 0 (glosow:6)
2015-04-22 13:43:55
..no i do tego zespawany z 2 częsci, bo normalny samochod ne pęka w połowie?!

corvus_pl
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-04-22 13:40:13
komentarz usunięty przez użytkownika

bigmarkus
    Ocena: 5 (glosow:11)
2015-04-22 12:52:26
Zwróćcie uwagę na stan opon - nie dość, że z przodu inny bieżnik z tyłu inny to jeszcze przednie prawie całkowicie łyse.Takich buraków niestety na polskich drogach całe mnóstwo.Kupują samochody za ostatnie pieniądze żeby się pokazać a potem na opony nie ma pieniędzy.I to dotyczy aut nawet z wyższych półek cenowych.W zeszłym tygodniu widziałem BMW serii f10 na oponach w podobnym stanie-frajer sprowadził strucla z Niemiec,wyklepał u pana Henia w stodole i się chwali jaką ma "brykę" a na opony 18-ki już kaski nie ma i jeździ na łysych.Niestety buractwo stosuje metodę"zastaw się a p

asd1905
    Ocena: -4 (glosow:6)
2015-04-23 10:10:59
tak sie sklada ze na 1 osi musi byc taki sam bierznik, jak bys sie troche znal na oponach to wiedzial bys ze czasem celowo na os napedowa wybiera sie inne opony

asd1905
    Ocena: -3 (glosow:5)
2015-04-23 10:13:19
"znafca" opon sie znalazl na roznych osiach moga byc rozne opony, a czasem nawet celowo inne opony dobiera sie na os napedowa

bigmarkus
    Ocena: 0 (glosow:6)
2015-04-23 12:04:44
Ośle po pierwsze bieżnik pisze się przez ż a nie rz. Po drugie ten samochód miał napęd na cztery koła!!!! Gdybyś nie był debilem po zawodówce jeżdżącym 15-letnim bmw to byś to wiedział. Po trzecie to w/g ciebie jazda na łysych oponach jest bezpieczna - pewnie w swoim struclu też takie masz. Ośle owszem czasem zakłada się na oś napędową inne opony - ale dotyczy to tylko rozmiaru a nie bieżnika np. w porsche 911, bmw m5 czy mercedesach amg.

grog
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-04-23 13:47:16
duzy markus, nie slyszalem glupszego wywodu niz ten twoj, sam zes go wymyslil czy tato pomagali? znafca porsche, bmw i merca amg, ja pie...dole skad sie te jelopy biora

bigmarkus
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-04-23 13:52:17
Debilu a w którym miejscu mój wywód jest głupi??? Podałem suche fakty. Ale skąd taki tłuk jak ty z zabitej dechami wiochy ma wiedzieć takie rzeczy??? Każdy kto choć trochę się interesuje motoryzacją wie, że samochody, które wymieniłem mają z tyłu szersze opony niż z przodu. Ale bieżnik mają ten sam!!!!! A może ty ciołku jesteś z rodziny tego tłumoka asd1905?? Bo poziom intelektu masz podobny!!!!

corvus_pl
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-04-23 17:41:59
zabastuj trochę bo wrzodów dostaniesz albo ci żyłka pęknie. Monitor też wytrzyj

asd1905
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-04-24 09:21:41
oj markus jestes tak glupi i nawet nie wiesz ze mozesz miec inne opony z przodu a inne z tylu na szczescie zawodowka i gimnazjum jeszcze przed toba to moze kiedys dorobisz sie 15 letniego samochodu :)

fekaliator
    Ocena: 2 (glosow:12)
2015-04-22 12:22:11
Więcej drzew !!! Zaprzęgi muszą jeździć w cieniu, bo konie się przegrzewają

corvus_pl
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-04-22 13:38:35
komentarz usunięty przez użytkownika

corvus_pl
    Ocena: 5 (glosow:7)
2015-04-22 13:41:18
co mają drzewa do głupoty i brawury?? Gość musiał porządnie za..edralać ze auto na pół rozwaliło

fekaliator
    Ocena: -2 (glosow:8)
2015-04-22 15:29:25
Gdyby nie drzewo to nawet głupi mógłby żyć nadal

corvus_pl
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-04-22 16:04:11
komentarz usunięty przez użytkownika

corvus_pl
    Ocena: 4 (glosow:8)
2015-04-22 16:06:59
Można powiedzieć to o wielu rzeczach. Gdyby nie producent alkoholu to by ludzie nie zostawali alkoholikami. Nie należny przerzucać odpowiedzialności za swoją głupotę na co innego. Ślepy był że nie widział drzew?? Chyba że mu nagle wyskoczyło z rowu

fekaliator
    Ocena: 2 (glosow:6)
2015-04-22 16:52:12
W sobotę jechałem przez kraj nasz piękny, a idiota z przeciwnego kierunku zapiredolił w tzw. wysepkę, koło mu się położyło i zaczął bączki kręcić na jezdni. Cieszę się, że było, pobocze bez drzewa

corvus_pl
    Ocena: 1 (glosow:9)
2015-04-22 17:21:00
Czyli nadal mówimy o brawurze i głupocie. Drzewa nie zabijają

wiesiek45
    Ocena: -1 (glosow:5)
2015-04-23 11:21:02
@corvus_pl rozumiem ze wg Ciebie poduszki powietrzne itp. to tez glupota, bo tylko debile i brawura prowadzi do wypadkow i tacy najlepiej niech umieraja? Teraz wyobraz sobie sytuacje, ze jedziesz przepisowo swoim pasen z naprzeciwka wyjezdza pijany kierowca tira na czolowke, a Ty masz dwa wyjscia albo tir albo uciekac w pobocze? Ktora opcje wybierasz? Wolisz sie zdezyc z drzewem czy tirem?

corvus_pl
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-04-23 17:14:55
wiesiek45 zacytuj gdzie takie coś napisałem że poduszki ..... Przykład który podałeś to nadal jest głupota bo nikt mądry pijany nie wsiada do samochodu, a to że przez głupotę kogoś giną ludzie postronni to już inna sprawa. Wyjechał pijany czyli może zamknijmy gorzelnie wtedy nie będzie pijanych. Takie myślenie to przerzucanie odpowiedzialności na coś tam i to jest szkodliwe. Nie zabijają samochody tylko ludzie którzy nimi kierują i ich głupota.

ghore
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-04-23 19:16:59
Jestem z Siedlec i w okolicach tego miejsca czesto zdarzaja sie samochodowe wypadki z ofiarami smiertelnymi. Pamietam ze kilka lat temu w tym miejscu rowniezna drzewie rozbil sie samochod zginela matka z dwojka malych dzieci.. Dla porownania w takim Chodowie rowniez blisko Siedlec wycieto wszystkie przydrozne drzewa i od tego czasu nie slyszalem o zadnym smiertelnym wypadku drogowym! Oczywiscie buraczkom i cebulaczkom nie wytlumaczysz bo slabi kierwocy wg nich musza ginac na drzewach..

corvus_pl
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-04-23 20:06:59
komentarz usunięty przez użytkownika

corvus_pl
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-04-23 20:12:08
Czyli tak-wyciąć drzewa najlepiej w odległości min.500m od drogi i w tej samej odległości budować domy itp., zasypać rowy, poszerzyć drogi tak żeby jeden pas miał z min.20 metrów, poszerzyć tunele i mosty i oczywiście miedzy pasami ruchu pas zieleni tak też 500m. Takie rozwiązanie cieszy wszystkich idiotów bez wyobraźni za kierownicą. Jak ktoś nie potrafi jeździć to niech nie wsiada za kółko. Na co byście zrzucili winę jakby do samolotu za stery wsiadł nowicjusz który ów samolot rozbija?Na coś o co się rozbił?

wiesiek45
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-04-24 01:42:42
corvus_pl To Ty nie odpowiedziales na proste pytanie co wybierasz drzewo czy tira? Zgodze sie ze "nikt mądry pijany nie wsiada do samochodu", ale co zrobisz? Nie pisales ze poduszki... ale jakby bylo tak jak mowisz ze po drogach jezdza sami madrzy i odpowiedzilni to poduszki tez bylyby niepotrzebne. A jednak robi sie je na wszelki wypadek. I na wszelki wypadek mozna by wyciac drzewa- @ghore dal Ci przyklad. Wszystko co zmniejsza liczbe ofiar jest czyms co mogloby sluzyc spoleczenstwu, w tym Tobie i Twoim dzieciom.

corvus_pl
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-04-24 09:15:45
Dałem już wam rozwiązanie co zrobić z drzewami, drogami, mostami itd. Potem na co zwalicie jak ktoś za..erdalając zrobi 10 koziołków samochodem? Gdyby nie ta ziemia to może by przeżył. Niewiarygodne co ludzie robią żeby zwolnić się z myślenia i odpowiedzialności

wiesiek45
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-04-24 12:18:59
Widze ze kolega ma monopol na racje i dalsza dyskusja na argumenty nie ma najmniejszego sensu. Powodzenia zycze :)

dunaj79
    Ocena: -1 (glosow:5)
2015-04-22 12:20:27
No czysty debil ale już nikomu krzywdy nie zrobi Szkoda laski 21 lat i do piachu przez idiotę "Audik do wyklepania nasi dadzą rade"

corvus_pl
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-04-22 10:58:07
młodość + zaufanie rodziców którzy dali auto.

rozpruwacz78
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-04-22 10:48:25
Ej widzieliście skórę miał na wyposażeniu.

Darecky
    Ocena: 19 (glosow:33)
2015-04-22 11:06:14
skórę może i miał, ale do wyposażenia nie dodali mózgu....
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Pijany odjechał spod komendy policji
  •  Złodziej szuka kontrahenta
  •  Najlepszy przyjaciel człowieka..
  •  Wyższa matma


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
X

POLITYKA PRYWATNOŚCI SERWISU WIOCHA.PL



POLITYKA PRYWATNOŚCI

Na naszych stronach używamy technologii plików cookie w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronach. W ten sam sposób technologię tę wykorzystują również Zaufani partnerzy OF.PL Sp. z o.o. którzy także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Ponadto pliki cookie używane są do przechowywania informacji o zalogowanym użytkowniku w związku z czym nie jest możliwe zalogowanie się do serwisu bez akceptacji Polityki Prywatności. Użytkownik który nie loguje się na stronie a jedynie ją przegląda może wyłączyć używanie plików cookie dla naszej witryny. Zapoznaj się z poniższymi informacjami przed przejściem do serwisu.

RODO
Od dnia 25 maja 2018 r. obowiązuje  Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane popularnie jako "RODO"). RODO obowiązywać będzie w identycznym zakresie we wszystkich krajach Unii Europejskiej, a więc także w Polsce i wprowadza szereg zmian w zasadach regulujących przetwarzanie danych osobowych, które będą miały wpływ na wiele dziedzin życia, w tym na korzystanie z usług internetowych.

Czym są dane osobowe ?
Dane osobowe to, zgodnie z RODO, informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej. W przypadku korzystania z naszego serwisu taką daną jest Twój adres e-mail oraz klucz sesji. Dane takie wykorzystywane są przez witrynę tylko gdy użytkownik zdecyduje się na rejestrację w serwisie. Twoje dane, w ramach naszych usług, przetwarzane będą wyłącznie w przypadku posiadania przez nas lub inny podmiot przetwarzający dane jednej z dopuszczonych przez RODO podstaw prawnych i wyłącznie w celu dostosowanym do danej podstawy. Twoje dane przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania - czyli w przypadku udzielenia zgody do momentu jej cofnięcia, ograniczenia lub innych działań z Twojej strony ograniczających tę zgodę.

Przetwarzanie i przekazywanie danych.
Twoje dane będzie przetwarzać OF.PL Sp. z o.o z siedzibą w Dabrowie Górniczej, ul. Rejtana 20, oraz nasi partnerzy, jeśli wyrazisz im zgodę, ale mogą być one również powierzone do przetwarzania innym podmiotom. W każdym takim przypadku przekazanie danych nie uprawnia ich odbiorcy do dowolnego korzystania z nich, a jedynie do korzystania w celach wyraźnie wskazanych przez OF.PL Sp. z o.o. lub naszego zaufanego partnera. Przekazywanie danych ma miejsce na ogół w przypadku współpracy z podwykonawcą (np. agencją marketingową) lub usługodawcą (np. dostawcą usług przechowywania danych). W każdym przypadku przekazanie danych nie zwalnia przekazującego z odpowiedzialności za ich przetwarzanie. Dane mogą być też przekazywane organom publicznym, o ile upoważniają ich do tego obowiązujące przepisy i przedstawią odpowiednie żądanie, jednak nigdy w innym przypadku.

OF.PL sp. z o.o. zobowiązuje się nie przekazywać Twoich danych podmiotom trzecim do wykorzystania w celu wysyłania ofert marketingu bezpośredniego czyli tzw. spamu reklamowego.

Cookies
Na naszych stronach internetowych i w aplikacjach używamy technologii, takich jak pliki cookie, local storage i podobnych służących do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych w celu personalizowania udostępnianych treści i reklam oraz analizowania ruchu na naszych stronach. W ten sposób technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy, tacy jak Google Inc. czy Facebook Inc. oraz inne firmy które także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Cookies to dane informatyczne zapisywane w plikach i przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym (tj. Twój komputer, tablet, smartphone itp.), które przeglądarka wysyła do serwera przy każdorazowym wejściu na stronę z tego urządzenia, podczas gdy odwiedzasz różne strony w Internecie.

Witryny stosują cookies, w celu:
- świadczenia usług,
- dostosowania zawartości Witryn do urządzenia końcowego Użytkownika, zapamiętywania indywidualnych ustawień Użytkownika i optymalizacji korzystania z Witryn
- poprawy bezpieczeństwa, poprzez kontrolę nadużyć w procesie korzystania z Witryn,
- uzyskiwania zbiorczych, anonimowych danych statystycznych, aby ulepszać funkcjonalność Witryn,
- utrzymania sesji Użytkownika (dotyczy Witryn z opcją logowania się Użytkowników), aby Użytkownik nie musiał, na każdej stronie Witryny ponownie wpisywać loginu i hasła,
- umożliwienia korzystania z podstawowych funkcjonalności Witryn (np. zapamiętywanie kolejno odwiedzanych stron w celu ich przywrócenia na "żądanie" Użytkownika)
- reklamowym i marketingowym, aby dostosować do preferencji Użytkownika treści reklam oraz tekstów wyświetlanych na Witrynach jak i poza nimi.

W celu łatwego zarządzania plikami cookie, należy wybrać preferowaną przeglądarkę i postępować zgodnie z instrukcjami:
Internet Explorer
Firefox
Chrome
Opera
Safari
Znajdziesz tam także informację o tym jak zmienić ustawienia przeglądarki, by ograniczyć lub wyłączyć funkcjonowanie plików cookies itp. oraz jak usunąć takie pliki z Twojego urządzenia.

Z Polityką Prywatności Google można zapoznać się tutaj.
Z zasadami Facebook'a dotyczącymi gromadzenia i wykorzystania danych można zapoznać się tutaj.

Pliki cookies związane z badaniem efektywności kampanii reklamowej w sieci Google AdWords lub Google Display Network pobierają dane wykorzystując oprogramowanie Google Analytics. Zachowana zostaje gwarancja anonimizacji numeru IP użytkowników witryny, przez co rozumie się zapewnienie użytkownikowi całkowitej anonimowości.

Twoje uprawnienia
Zgodnie z RODO przysługują Ci następujące uprawnienia wobec Twoich danych i ich przetwarzania przez nas oraz naszych partnerów:
- żądanie dostępu do Twoich danych
- żądanie sprostowania Twoich danych
- żądanie usunięcia Twoich danych
- żądanie przetwarzania Twoich danych
- żądanie przeniesienia Twoich danych
- sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych
- żądanie niepodleganiu decyzji opartej wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
Uprawnienia powyższe przysługują także w przypadku prawidłowego przetwarzania danych przez administratora.
Użytkownik witryny może przeglądać, usuwać, modyfikować oraz przenosić dane w opcjach przeglądarki jak również może tam wybrać opcję wyłączenia stosowania plików cookie dla witryny.

Użytkownik witryny posiadający zarejestrowane konto na witrynie może uzyskać dostęp do danych w opcji: "Moje konto" gdzie ma możliwość przeglądania oraz modyfikacji danych. Ponieważ nie jest możliwe logowanie się do serwisu bez wyrażenia zgody na poniższą Politykę Prywatności użytkownik posiadający zarejestrowane konto który nie wyraża zgody na przetwarzanie danych osobowych winien zamknąć swoje konto. Zamknięcie konta jest równoznaczne z usunięciem związanych z nim danych osobowych oraz zaprzestaniem ich przetwarzania. Aby zamknąć konto należy zalogować się na witrynę (wyrażając tymczasowo zgodę na Politykę Prywatności tylko dla celu przetwarzania danych w celu zamknięcia konta) oraz wysłać żądanie zamknięcia konta korzystając z formularza kontaktowego do którego odnośnik znajduje się na dole strony. Można także wysłać wiadomość z adresu e-mail który jest powiązany z kontem użytkownika na witrynie. Po weryfikacji żądania konto zostanie zakmnięte a przetwarzane dane usunięte.

Wyjasnienia odnośnie Twoich praw związanych z danymi zbieranymi przez Google Inc. i Facebook Inc. znajdują się w ich politykach prywatności do których linki podano w akapicie powyżej.

Zgoda
Jeżeli nie wyrażasz zgody na przetwarzanie Twoich danych wyłącz obsługę cookie na naszej witrynie lub jeżeli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem wyślij wiadomość z żądaniem zamknięcia konta tak jak opisano powyżej.

REGULAMIN


Strona Wiocha.pl przeznaczona jest dla osób, które mają dosyć absurdu jaki szerzy się w Internecie.
Strona nie ma zamiaru nikogo obrażać, ani naruszać czyichś dóbr.
Jeżeli komuś nie podoba się nasza idea to przepraszamy i nie zachęcamy do odwiedzania naszych stron.

Wszystkie absurdy w serwisie są dodawane przez użytkowników serwisu i jego administrator nie bierze za nie odpowiedzialności.
Za wszelkie Materiały dodane na stronę odpowiada tylko i wyłącznie osoba która go dodała. Jeżeli znajdziesz swoją własność na profilu innej osoby, skontaktuj się z nią osobiście. Redakcja Wiochy nie będzie rozstrzygała kto jest właścicielem materiałów, ponieważ nie ma do tego ani środków ani uprawnień. Od tego jest sąd i tam należy kierować oskarżenia dotyczące kradzieży zdjęć, filmów czy innych materiałów pamiętając, że fałszywe oskarżenie jest karane. W przypadku znalezienia na stronie wpisu naruszającego prawo można wysłać informacje o takim naruszeniu korzystając z linku "Zgłoś nadużycie" lub formularza kontaktowego na dole strony. Wszystkie takie informacje są rozpatrywane przez administratorów strony w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia. Domagając się usunięcia zdjęcia należy przesłać oryginał zdjęcia lub w inny sposób potwierdzić prawa do materiału. Tylko zgłoszenia zawierające takie poświadczenia będą uznane za wiarygodne w myśl artykułu 14 Ustawy o Świadczeniu Usług Drogą Elektroniczną. W przypadku uznania wiarygodności zgłoszenia dostęp to takiego absurdu zostanie zablokowany.

Aby dodać absurd najpierw musisz się zarejestrować w serwisie. Rejestracja i korzystanie z serwisu jest darmowe. Korzystanie z serwisu jako użytkownik zarejestrowany wymaga wyrażenia zgody na przetwarzania danych opisanych w znajdującej się poniżej Polityce Prywatności.

Absurdy można dodawać w ośmiu kategoriach:

wiocha na naszej klasie
wiocha w polityce
wiocha na facebooku
wiocha na fotka.pl
moto wiocha
video Wiocha
śmieszna Wiocha
inne nieskategoryzowane wiochy.

Zamieszczony absurd powinien być opatrzony opisem i komentarzem bez użycia wulgaryzmów i słów ogólnie uznawanych za obraźliwe. Opis i komentarz powinien ubawić użytkowników strony do łez.
Na stronie użytkownicy mogą umieszczać materiały, tylko po uprzednim zakryciu wszelkich adresów internetowych oraz danych osobowych użytkowników, które dopuściły się absurdu. Dane można pozostawić jedynie w przypadku działu "Wiocha w polityce" pod warunkiem, że dotyczą osób wykonujących funkcje publiczne.
Wszystkie absurdy nie będące wiochą (w szczególności zatytułowane: "Może to nie wiocha" lub podobnie) będą usuwane. To samo dotyczy absurdów proszących o głosy lub polubienia.

Surowo zabronione jest dodawanie zdjęć pornograficznych, reklam, zdjęć przerobionych w celu obrażania osób na nich się znajdujących, zdjęć nawołujących do przemocy, zdjęć roznegliżowanych dzieci.

Dodatkowo usunięte mogą być absurdy:
- powtarzające się lub bardzo podobne a nie wnoszące nic wartościowego.
- opisane sprzecznie z zasadami polskiej pisowni
- nieprawidłowo przypisane do kategorii
- niezgodne z szyderczym charakterem strony

Po dodaniu absurdu trafia on do poczekalni, gdzie jest oceniony przez użytkowników serwisu. Im wyżej oceniony jest dany absurd, tym większa ma szanse na trafienie na stronę główną.
Dopóki dodany absurd znajduje się w poczekalni, możesz zmienić jego opis, lub komentarz. Każdy absurd może być oceniany i komentowany przez innych zarejestrowanych użytkowników serwisu. Zawsze będziesz wiedział co inni o nim sądzą.
Absurdy nisko ocenione przenoszone są do archiwum. Postaraj się aby Twój absurd został jak najlepiej oceniony.

Administrator witryny może ograniczyć ilość możliwych do dodania przez jednego użytkownika materiałów zarówno ogólnie jak i w konkretnej kategorii. W szczególności dotyczy to kategorii "wiocha w polityce".
Komentarze dodawane przez użytkowników nie mogą zawierać adresów internetowych oraz być obraźliwe dla innych użytkowników strony lub osób trzecich. Wszystkie dodane wpisy i materiały muszą być zgodne z prawem. W przypadku podejrzenia naruszenia prawa Administrator ma prawo usunąć wpis. Administrator witryny może zablokować użytkownika, który nie stosuje się do regulaminu, na określony czas lub bezterminowo. Blokowane są także konta zakładane jedynie w celu zakłócania korzystania ze strony innym użytkownikom poprzez ich obrażanie, powielanie tych samych wpisów lub inne zachowania niezgodne z ideą strony.  

Każdy użytkownik może przekształcić swoje konto w konto VIP.
Co daje konto VIP:

- całkowity BRAK REKLAM na wiocha.pl
- dodawanie komentarzy BEZ UŻYCIA TOKENA
- jeżeli nie jesteś trollem to możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ komentarzy
- możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ absurdów dziennie
- konto użytkownika wyróżnione ikoną przy absurdach, komentarzach oraz w karcie użytkownika


Regulamin może w każdej chwili zostać zmieniony lub poprawiony w celu dostosowania do aktualnych warunków prawnych i technicznych o czym użytkownicy zostaną poinformowani. Poprawki estetyczne (wygląd, kolor, liniatura, poprawienie błędu stylistycznego itp) nie są uznawane za zmianę regulaminu.
Mając na względzie dobro większości Użytkowników, redakcja Wiochy z przyjemnością i bardzo skutecznie współpracuje z wszelkimi organami ścigania (policja, prokuratury, sądy) w celu eliminowania dowcipnisiów, podszywaczy i fałszywych "właścicieli zdjęć", psujących reputację, dobry klimat i miłą atmosferę zabawy.


Obowiązkiem każdego użytkownika jest znajomość aktualnego regulaminu.
Zakładając swój Profil potwierdzasz, że bezspornie i w pełni świadomie zgadzasz się ze wszystkimi punktami Regulaminu i Polityki Prywatności.



AKCEPTUJĘ
NIE TERAZ


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0500