Zaloguj si  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
apoalipsa316  15-04-29, 20:25 Zg這
+ 432 -
Dodano: 2015-04-29, 20:25:25   przez: apoalipsa316
 Oce:  Zag這suj na TAK!   Zag這suj na NIE!  | Ocena: 432  Zg這 nadu篡cie
122
 Udost瘼nij inaczej
Ukryj komentarze(77)Dodaj komentarze
Aby doda komentarz musisz si zalogowa
 Najwy瞠j oceniony komentarz:poka
biadameszek45a
    Ocena: 46 (glosow:52)
2015-04-29 20:40:31
i pedzic bydlo

sebololo
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-05-03 00:43:15
A co robi papie lub Rydzyk w polskim 鈍ieckim sejmie? Przyjmowali czopiki.

grigore
    Ocena: 3 (glosow:7)
2015-05-01 15:09:57
Gdyby na sale sadowa weszla zakonnica nikt by jej nie kazal zciagac nakrycia glowy.

doman800
    Ocena: -2 (glosow:4)
2015-05-14 13:40:57
komentarz usuni皻y przez u篡tkownika

kontroler
    Ocena: -5 (glosow:5)
2015-05-15 00:28:58
Widz, 瞠 temacik dalej aktualny :))))))

ferdal
    Ocena: -1 (glosow:9)
2015-05-01 14:45:25
Rozumia豚ym reakcj s康u gdyby ona si na sali modli豉, ale ubiera mo瞠 si jak tylko jej si podoba

martin987
    Ocena: 3 (glosow:9)
2015-04-30 21:49:03
Sad jest swieckim miejscem? To dlaczego sklada sie przysiege kladac reke na biblii recytujac: "przysiegam mowic prawde i tylko prawde tak mi dopomoz BOG". Jak dla mnie kolejna wymyslona historia

LuskaI23
    Ocena: -5 (glosow:13)
2015-04-30 21:42:20
S康 powinien broi prawa bez wzgl璠u na religijno嗆 os鏏 bior帷ych udzia w rozprawie. To 瞠 ta kobieta zdj窸aby hid瘸b niczego by nie zmieni這, by豉by tak sam muzu軛ank. Rozumiem 瞠 ta kanadyjska s璠zina sprawdza te, czy kto nie ma krzy篡ka na szyi?

homo_sapiens
    Ocena: 3 (glosow:5)
2015-05-01 09:28:36
Krzy篡k na szyi nie przeszkadza zazwyczaj w identyfikacji osoby na podstawie wygl康u twarzy.

grigore
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-05-01 11:53:55
Nie wiem jak ty homo sapiens ale ja widze wyraznie twaz tej muzulmanki na zdjeciu. Kolor wlosow moge sie domyslac ze nie jest blond czy rudy.

homo_sapiens
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-01 13:14:55
@grigore - a co, jak inna przyjdzie w burce lub nikabie, bo tak jej nakazuje religia (a 軼i郵ej - zwyczaje plemienne wyst瘼uj帷e w miejscu pochodzenia)?

grigore
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-01 13:16:42
To bedzie inna sprawa, bo bedzie problem z identyfikacja. A tu jaki problem widzisz?

doman800
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-05-14 13:43:14
komentarz usuni皻y przez u篡tkownika

faille
    Ocena: 3 (glosow:5)
2015-04-30 20:58:57
to nie jest wiocha, to prawid這we zachowanie s璠ziego i tyle !

davidbrian35175
    Ocena: -1 (glosow:5)
2015-04-30 20:58:35
Milutka; baraszkowal bym :)

muttley13
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-04-30 18:10:46
Bardzo dobrze, mam nadzieje 瞠 pani s璠zina b璠zie stanowcza wobec wszystkich religii.

kurwamac02
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-04-30 17:28:40
komentarz usuni皻y przez moderatora

zbysiula154
    Ocena: -5 (glosow:5)
2015-04-30 17:08:47
A gdybym mia krzy na piersi i przyszed na rozpraw do tej kanadyjskiej s璠ziny odm闚i豉 by mi? Pewien lekarz w Polsce odm闚i aborcji "nawet" ci捫y in-vitro to nie traktowali軼ie go jak bohatera wr璚z media z lewego skrzyd豉 i lewuchy ukamienowa造 go zawodowo, a n瘯aniu psychicznym nie wspomn.

Suzzi86
    Ocena: 6 (glosow:6)
2015-04-30 15:00:02
no nie, to ta zaraza dotar豉 ju nawet do Kanady???

doman800
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-14 13:44:25
komentarz usuni皻y przez u篡tkownika

miodzjo
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-04-30 14:23:30
I prawid這wo. Gdzie tu wiocha?

tellmetellme
    Ocena: -1 (glosow:5)
2015-04-30 14:03:10
Jak widz ten ryj to mam ochot go rozwali ceg陰.

sambakicikici
    Ocena: 7 (glosow:7)
2015-04-30 13:36:29
Szkoda, 瞠 Europa nie jest taka m康ra...

homo_sapiens
    Ocena: 8 (glosow:10)
2015-04-30 13:12:17
My郵, 瞠 muzu軛anie nie przeszkadzaliby tak bardzo, gdyby nie ich kompletny brak szacunku dla spo貫cze雟tw, zwyczaj闚 i praw kraj闚 zachodnich, w kt鏎ych si znale幢i (w wi瘯szo軼i opuszczaj帷 religijne raje, by poprawi sw鎩 byt materialny). Nic dziwnego, 瞠 ludzi dra積i sytuacja, w kt鏎ej w wielu krajach muzu軛a雟kich innowiercy s de facto traktowani jak podludzie, a na Zachodzie muzu軛anie pr鏏uj brutalnie narzuca w豉sn religi, 陰cznie z prawem szariatu. 畝dna inna licz帷a si grupa wyznaniowa w dzisiejszych czasach tak agresywnie si nie zachowuje.

grigore
    Ocena: -10 (glosow:12)
2015-04-30 18:16:13
Co to znaczy ze brutalnie probuja narzucic wlasna religie? Poza tym ze sami ja sobie wyznaja i wg niej zyja? Nie slyszalem zeby gdziekolwiek w Europie komus brutalnie cos narzucaco, a zyje w UK i muslimow tu nie brak. To ze ktos sobie isnieje po swojemu, nie znaczy ze narzuca to samo innym brutalnie. Ktos was porzadnie nastraszyl tymi islamistami i teraz sie boicie i dupami trzesiecie na widok kazdej husty :)

homo_sapiens
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-04-30 19:48:45
@grigore - a przypadki "policji szariatowej" w UK i w Niemczech, to nic? A wypowiedzi niekt鏎ych skrajnych islamskich duchownych, 瞠 niewiernych w Europie trzeba nawr鏂i na islam, albo wybi? Nawet umiarkowani przyw鏚cy mniejszo軼i muzu軛a雟kich uwa瘸j, 瞠 to kraje, w kt鏎ych si osiedlili powinny dostosowa si do muzu軛an闚, a nie na odwr鏒.

grigore
    Ocena: -2 (glosow:6)
2015-04-30 23:18:02
O takich przypadkach to tylko na wiocha.pl glosno. Wyjdzie kilku kretynow na ulice i zaczepia ludzi, przyjezdza policja i zawija ich na dolek - ot i macie cale brutalne narzucanie srariatu. To tak samo jak kibole w Polsce po meczach probuja brutalnie narzucac swoje zasady? Polacy w UK tez by chcieli zeby bylo tak jak Polakom pasuje a nie Anglikom, kazda narodowosc by chciala po swojemu a nic sie poki co nie zmienia, Anglia jest nadal angielska i ich zasady obowiazuja i prawa. Uwazac cos wg siebie a brutalnie narzucac to nie to samo. Brutalnie to Isis narzuca w Syrii a nie ciapacy w UK.

grigore
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-04-30 23:21:49
Skrajni przywodcy religijni moga sobie swoje glosic od tego sa zeby brednie glosic, poki co bardziej niedorzeczne rzeczy slyszalem od przywodcow religijnych w Polsce - ci to dopiero by wam chcieli Afganistan zrobic!I niestety maja wplyw na polityke, co poki co islamistom w EU sie nie udalo. Predzej Polacy beda w UK i Niemczech rzadzic niz muslimy co nawet do pracy nie chca isc.

homo_sapiens
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-05-01 09:34:57
@grigore - nie doceniasz jednej pot篹nej si造 sprawczej - demografii, a 軼i郵ej m闚i帷 r騜nicy w przyro軼ie naturalnym mi璠zy muzu軛anami a "rdzennymi" Europejczykami. Zobaczymy za 100 czy 200 lat (mo瞠 ju nie my), czy "Anglia jest nadal angielska".

grigore
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-05-01 11:52:49
Nie wiem co ty masz zamiar za 100 lat zobaczyc ale ja co najwyzej kwiatki od spodu. Demografia nie ma nic do rzeczy, swiatem rzadzi ulamek procenta ludzkosci i z religiami nie maja oni nic wspolnego. Gdyby to ilosc decydowala o wladzy to islam jako najliczniejsza religia od dawna by rzadzili. A poki co rzadza najbogatsze chrzescijanstwo i judaizm.Liczebnie najwieksi sa hindusi i chinczycy i poki co maja bide z nedza i marza o zachodnich ochlapach. Anglicy tez niespecjalnie maja zamiar przestac sie rozmnazac jesli nikt nie zauwazyl tego. Zdrowiej zyja, lepiej sie ksztalca i sa u siebie.

grigore
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-01 11:56:24
Polacy tez traca swoja tozsamosc narodowa bo wola zyc w innych kulturach zachodnich, tam ksztalca swoje dzieci i nie planuja powrotu bo nie ma do czego. I wcale nie potrzeba nam tlumu islamistow do tego, wystarzaja polacy u wladzy. Zobaczymy za 100 czy 200 lat ile z Polski zostanie dzieki tym polakom.

doman800
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-14 13:47:12
komentarz usuni皻y przez u篡tkownika

szulcik
    Ocena: 7 (glosow:13)
2015-04-30 10:53:11
Brawo Kanada ! Brawo ,zero tolerancji dla islamskiej holoty. Pani S璠zinie nale篡 sie olbrzymi szacunek.

gajcy
    Ocena: -13 (glosow:15)
2015-04-30 10:33:11
A jak wejdzie ateistka tak ubrana bo jej sie podoba taka moda ? Ludzie s璠zia nie moze ingerowa w ubi鏎 ! To s康zia ma byc 鈍iecki a nie obywatel,

malgolina
    Ocena: 4 (glosow:10)
2015-04-30 12:04:51
A sk康 s璠zia ma wiedzie, 瞠 przysz豉 osoba, kt鏎ej sprawa dotyczy je郵i b璠zie si ukrywa za hid瘸bem?

evender
    Ocena: -3 (glosow:7)
2015-04-30 15:23:26
A co ten s康 by zrobi gdyby siostry Boromeuszki w Kanadzie dzieci gwa販i造 butelk ? Ingerowa豚y czy te zami鏒 pod dywan ?

daga8-8-8
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-04-30 20:44:26
komentarz usuni皻y przez u篡tkownika

malgolina
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-04-30 20:48:12
Fakt, m鎩 b陰d. Pomyli豉m si.

daga8-8-8
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-04-30 20:51:52
komentarz usuni皻y przez u篡tkownika

grigore
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-01 08:49:31
Moja babcia cale zycie w chuscie na glowie chodzila i wysmiala by sad ktory by jej kazal zdjac, bo niby co to ma do sprawy?

daga8-8-8
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-05-01 09:51:49
komentarz usuni皻y przez u篡tkownika

grigore
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-01 12:01:09
Savoir-vivre mowi o skromnosci stroju, bez obnazania sie tak jak podajesz przyklad z ta miniowa. Nie sadze zeby ta muzulmanka lamala te zasady, predzej na odwrot, prawdopodobnie czula sie obnazona po zdjeciu chusty. Nie czarujmy sie tu savoir-vivrami, ewidentna dyskryminacja ze strony sadu, nazwijmy rzecz po imieniu. I wszystko pieknie gdyby to czemukolwiek sluzylo poza pokazaniem niecheci do symboli religijnych i chec upokozenia swiadka czy poszkodowanej. Sad nie mogl czuc sie obrazony ta husta w zaden sposob, bo nie bylo w niej nic nieprzyzwoitego. Religie opieraja sie na symbolach.

grigore
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-01 12:03:06
Islamisci nie toleruja naszych symboli religijnych ale czy my nasladujac ich w tym samym w jakikolwiek sposob rozwiazujemy ten problem? Raczej dajemy im pretekst moim zdaniem.

daga8-8-8
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-01 13:53:10
komentarz usuni皻y przez u篡tkownika

daga8-8-8
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-01 13:56:44
komentarz usuni皻y przez u篡tkownika

daga8-8-8
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-01 14:00:21
komentarz usuni皻y przez u篡tkownika

grigore
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-01 14:11:48
Asymilacja nie powinna nikomu odbierac ich podstawowych praw w tym praw do wlasnego wyznania. Nam Polakom w UK nikt nie kaze przechodzic na anglikanizm z racji asymilacji. Zyjemy w swiecie w ktorym sa setki roznych religii i trzeba sie z tym pogodzic. Sedzia zapomniala jaka jest jej rola w rozprawie i nie do niej nalezy decydowac o tym czy swiadek ma sie akurat w tym momencie asymilowac czy nie. Moze ingerowac jesli ubior w jakikolwiek sposob uraga przyzwoitosci, ale co jak co ale muzulmankom braku przyzwoitosci nie mozna zarzucic.

grigore
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-01 14:15:38
Sedzina ma byc obiektywna w sprawie i nie moze atakowac swiadka czy poszkodowanej na dzien dobry za ubior (zwlaszcza ze ten akurat ubior nie wadzil w zaden sposob) bo daje wyraz swoim uprzedzeniom w tym przypadku a to ostatnia rzecz do ktorej ma prawo jako sedzia. Tradycje stroju obowiazuja tylko sedziego i prawnikow a nie dotycza swiadkow i stron. Owszem nie mozna przyjsc pol nago ani ze swastyka na czole ale husta nie jest ani obrazliwa ani nieprzyzwoita, ani wbrew tradycjom w prawie. Zadna tradycja sadowa nie mowi o tym ze kobieta swiadek ma nie miec husty na glowie.

grigore
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-01 14:24:06
Poza tym urzedy sluza ludziom roznych wyznan i nie do nich nalezy nakazywanie lub zakazywanie ludziom tychze wyznan. Ta swieckosc ma oznaczac ze wszyscy sa rowno traktowani wg prawa bez wzgledu na to co wyznaja i zadna religia nie moze miec wplywu na decyzje sadu czy urzedu. Swiadek lub poszkodowany przychodzac do sadu/urzedu nie staje sie jego pracownikiem i nie musi nagle stawac sie swieckim.Tradycje maja duzo glebsze korzenie i kazdy ma prawo do praktykowania wlasnych tradycji wg pochodzenia a nie wg tego gdzie akurat mieszka.Prawo nie sprzeciwia sie religiom-sedzina zapomniala chyba.

daga8-8-8
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-01 14:26:29
komentarz usuni皻y przez u篡tkownika

grigore
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-01 14:51:23
Kultura i zwyczaje nie zaleza od tego gdzie akurat przybylas - stad twoje i wielu innych oburzenie gdy bedac w krajach arabskich oczekuje sie od ciebie ze nie bedziesz sie ubierac zgodnie z wlasna kultura i zwyczajami. Nie ma obowiazku asymilacji, jest tylko obowizek przestrzegania prawa lokalnego, a religie i tradycje tego prawa nie tworza. Asymilacja przymusowa co najwyzej moze niszczyc kultury i tradycje poprzez ich zakazywanie. Jesli muzulmanin w danym kraju przestrzega prawa konstytucyjnego i karnego to nie ma potrzeby zmieniac religii i tradycji bo nikomu to nie sluzy.

grigore
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-01 14:57:12
Zachodnia kultura i tradycje sa istotne tylko dla ludzi w nich urodzonych i wychowanych. i takie samo maja prawo oni swoje narzucac innym jak i muzulmanie ludziom zachodu -czyli zadne. 12 latki na zachodzie nie wychodza za maz bo prawo tego zakazuje, ale nie zakazuje noszenia hust czy sandalow. Sa pewne granice ktorych przyjezdni musza przestrzegac ale sa tez granice gospodarzy jesli chodzi o ingerencje w prawa imigrantow. Sedzina nie korzystala ze swojego prawa tylko go naduzyla.

grigore
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-01 15:02:52
Poza tym nie tylko muzulmanie przywoza ze soba wlasna kulture - polacy rowniez, wlosi, hiszpanie itd. Sa zagraniczne sklepy, restauracje, rozne koscioly i msze odprawiane wg roznych tradycji,wcale sie tak szybko nie asymilujemy- ta innosc jest poniekad ciekawa i bogata dopoki nie lamie prawa. Najmniej asymiluja sie chinczycy w Europie, nie chca miec z innymi narodowosciami nic wspolnego, i jakos nikt im nie narzuca niczego. Zdziwilabys sie ile muzulmanek zdejmuje chusty w EU i ilu muzulmanow zaczyna jesc wieprzowine :)

daga8-8-8
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-01 15:24:10
komentarz usuni皻y przez u篡tkownika

daga8-8-8
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-01 15:37:30
komentarz usuni皻y przez u篡tkownika

grigore
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-01 15:40:45
W krajach swieckich religie nie tworza prawa. Jesli tworza to nie sa to kraje swieckie. Na zachodzie nie ma krajow opartych na prawach koranu wiec nie rozumiem skad taki pomysl ze Koran ma cokolwiek wspolnego z prawem poza krajami islamskimi o ktorych nie mowimy bo co to ma do rzeczy. Praktykowanie wlasnych tradycji nie obraza innych kultur. Jak ja jem karpia a nie indyka i obchodze wigilie bardziej niz sasiad anglik to w zaden sposob go nie obrazam. Jem makowca na swieta a nie pudding. Jesli komus to przeszkadza to ten ktos stwarza problem a nie ja.

grigore
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-01 15:45:32
Nigdy by ci nie przyszlo do glowy ze muzulmanki ktore chodza w chustach chca w nich chodzic i nie czuja sie w zaden sposob ponizone tym faktem. Kiedys na facebooku czytalem protest jednej muzulmanki ktora stanowczo sprzeciwiala sie temu ze zachod probuja ja na sile wyzwalac z czegos z czego ona nie chce rezygnowac i ma do tego prawo. Rownie dobrze mozna zmuszac mniejszosci seksualne zeby dostosowaly sie do wiekszosci hetero bo swoja innoscia obrazaja innych.Albo zakazac restauracji chinskich i wloskich i dopuscic tylko regionalna kuchnie. Albo czepiac sie o wszystko inne-tylko po co?

grigore
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-01 15:49:00
Pewna asymilacja obowiazuje, czyli mowienie miejscowym jezykiem, posylanie dzieci do szkol w obowiazujacym wieku w danym kraju, przestrzeganie lokalnej konstytucji i prawa karnego, podleganie karom za lamanie tego prawa. Ale cala reszta to styl zycia i kazdy ma prawo do swojego, lacznie z religia. Muzulmanka przychodzi do sadu w Kanadzie czyli poddaje sie prawu lokalnemu ale to prawo nie ma za zadanie dyktowac jej jak ma sie ubierac bo akurat ten ubior nie lamie zadnego prawa.

daga8-8-8
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-01 16:02:51
komentarz usuni皻y przez u篡tkownika

daga8-8-8
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-01 16:06:31
komentarz usuni皻y przez u篡tkownika

grigore
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-01 16:18:13
Sedzia wiedziala doskonale ze chusta jest czescia religii i kazac zdjac chuste atakuje religie tej kobiety. Obiektywny sad nie zwraca uwagi na chuste tylko na to co ma kobieta do powiedzenia. Mozna sobie to ubierac we francuskie slowka ale prawda jest taka ze przez sedzine przemowila niechec do islamu a nie chec praktykowania prawa. Bo nie w tej sprawie sie tam spotkano i uzycie tegoz prawa w sprawie chusty bylo zupelnie niepotrzebne. Pokazalo tylko subiektywnosc sadu.

grigore
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-01 16:22:17
Gdybys pojechala do afrykanskiej wioski i ktos nagle kazalby ci chodzic z golymi cyckami bo tak dyktuje wioskowy savoir-vivre poczulabys sie tak samo jak ta muzumanka w sadzie i bylabys daleka od przyznania im racji. Raczej bys sie zaslonila tym jak bylas wychowana i mialabys do tego pelne prawo.

grigore
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-01 16:23:39
Mozna sobie jedynie wyobrazic ze kobiety ktore wg swoje kultury sa traktowane gorzej nie beda szukac sprawiedliwosci w sadzie ktory na dzien dobry godzi w ich stroj jako nieprzyzwoity i niestosowny wg sedziny kobiety. Nikomu to nie sluzy.

daga8-8-8
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-05-01 16:37:01
komentarz usuni皻y przez u篡tkownika

grigore
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-05-01 17:31:06
Masz racje, tylko jesli chodzi o zemste na imigrantach za to co inni robia w ich krajach. Wtedy tak, nalezy kopiowac ich dzialania jakby byly sluszne po to zeby cos im udowodnic. To nie jest wyscig kto kogo gorzej traktowac potrafi. Tym bardziej jesli chodzi o ich kobiety ktore w swoich krajach na to jak sie traktuje obcokrajowcow nie maja zadnego wplywu. A podobno to my mamy byc ci cywilizowani i dawac im tego przyklad. Chusta nie jest precedensem do burki bo to tak jak kapelusz do kominiarki - jesli nie widzisz roznicy to juz twoja paranoja.

gajcy
    Ocena: -7 (glosow:13)
2015-04-29 21:52:54
Gowno prawda, swieckie panstwo nie ma nic do tego i choc nie lubie muzulmanow uwazam ze kazdy obywatel moze chodzic jak chce , wolnosc jest podstawa panstwa ta kobieta nie g這si豉 zadnych religijnych hase , by豉 ubrana jak chciala, w ubranie nie mozna sie miesza . Jest to nadu篡cie

jaksiemaszwiktor
    Ocena: 6 (glosow:14)
2015-04-30 00:13:31
a czy krzy wisz帷y gdzie, b康 medalik na szyi g這si jakie religijne has豉? Nie! A jednak tym popapra鎍om przeszkadzaj takie symbole.Ich ubi鏎 jest 軼i郵e zwi您any z wiar,a wi璚 w ten spos鏏 afiszuje sw przynale積o嗆 religijn co mo瞠 razi i obra瘸 innych

JOGI1972
    Ocena: 7 (glosow:9)
2015-04-30 01:08:07
Dok豉dnie. Jest takie s這wo asymilacja, kt鏎ego znaczenie powinni pozna. Traktowanie rzeczy wybi鏎czo (bo tak w chwili obecnej jest dla mnie lepiej) jest zwyk造m wyzyskiem. Narzekam na kraj, 瞠 nie ma tolerancji itp. a z drugiej strony 豉pk po socjal wyci庵am. Hipokryzja

gajcy
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-04-30 08:16:59
Zgadzam sie z wami , ale jezeli panstwo dalo obywatelstwo , to musi przestrzega wolnosci konstytucyjnej , to ze rzady ze swoim lewicowym multikulti to glupota to inna sprawa

protection2000
    Ocena: 4 (glosow:4)
2015-04-30 09:59:40
W s康zie masz okazywa szacunek s璠ziemu

gajcy
    Ocena: -4 (glosow:6)
2015-04-30 10:31:05
A co oznacza szacunek? To s璠zia powinien szanowa obywatela, bo z jego pieniedzy ma pensje, ta kobieta niczego nie zrobila, a trzeba bylo myslec przed wpuszczeniem muzulmanow do swego kraju , jest tote przestroga dla nas, a tak to jest brak szacunku dla tej kobiety ktora pewnie niczego z貫go nie zrobila. Wolnosc religijna jest jedny z podstawowych praw,

M1CLAY19
    Ocena: 0 (glosow:6)
2015-04-30 11:52:15
Moze i jest tylko ze islam ma tyle wspolnego z religia co Niesiolowski z kultura albo ewakuacja comDonka z jego kompetencjami i prawoscia polityczna.

thor102
    Ocena: 3 (glosow:5)
2015-04-29 21:46:08
jest nadzieja w ludzko嗆

evender
    Ocena: -2 (glosow:4)
2015-04-29 20:41:16
I nawet krzy瘸 nie ma ? To co to za pa雟two ?

elefos
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-04-29 20:46:20
Kanada

tellmetellme
    Ocena: 4 (glosow:6)
2015-04-30 14:00:58
Jest to pa雟two inteligentne.

evender
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-04-30 15:27:17
Jak gajcy i ender ? Czy jeszcze entelegentniejsze ?

biadameszek45a
    Ocena: 46 (glosow:52)
2015-04-29 20:40:31
i pedzic bydlo
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Ojciec chrzestny. Polska edycja.
  •  Obcokrajowiec wyrzuci 鄉ieci z samochodu,
  •  Jeden do zera
  •  Nie da rady


Wszystkie absurdy w serwisie s generowane przez u篡tkownik闚 serwisu i jego w豉軼iciel nie bierze za nie odpowiedzialno軼i.
Je瞠li uwa瘸sz, 瞠 kt鏎e zdj璚ie wykorzystano bez twojej zgody to mo瞠sz skorzysta z linku "Zg這 nadu篡cie" kt鏎y znajduje si pod ka盥ym zdj璚iem.
X

POLITYKA PRYWATNO列I SERWISU WIOCHA.PL



POLITYKA PRYWATNO列I

Na naszych stronach u篡wamy technologii plik闚 cookie w celu personalizowania tre軼i i reklam oraz analizowania ruchu na stronach. W ten sam spos鏏 technologi t wykorzystuj r闚nie Zaufani partnerzy OF.PL Sp. z o.o. kt鏎zy tak瞠 chc serwowa reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Ponadto pliki cookie u篡wane s do przechowywania informacji o zalogowanym u篡tkowniku w zwi您ku z czym nie jest mo磧iwe zalogowanie si do serwisu bez akceptacji Polityki Prywatno軼i. U篡tkownik kt鏎y nie loguje si na stronie a jedynie j przegl康a mo瞠 wy陰czy u篡wanie plik闚 cookie dla naszej witryny. Zapoznaj si z poni窺zymi informacjami przed przej軼iem do serwisu.

RODO
Od dnia 25 maja 2018 r. obowi您uje Rozporz康zenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony os鏏 fizycznych w zwi您ku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep造wu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (okre郵ane popularnie jako "RODO"). RODO obowi您ywa b璠zie w identycznym zakresie we wszystkich krajach Unii Europejskiej, a wi璚 tak瞠 w Polsce i wprowadza szereg zmian w zasadach reguluj帷ych przetwarzanie danych osobowych, kt鏎e b璠 mia造 wp造w na wiele dziedzin 篡cia, w tym na korzystanie z us逝g internetowych.

Czym s dane osobowe ?
Dane osobowe to, zgodnie z RODO, informacje o zidentyfikowanej lub mo磧iwej do zidentyfikowania osobie fizycznej. W przypadku korzystania z naszego serwisu tak dan jest Tw鎩 adres e-mail oraz klucz sesji. Dane takie wykorzystywane s przez witryn tylko gdy u篡tkownik zdecyduje si na rejestracj w serwisie. Twoje dane, w ramach naszych us逝g, przetwarzane b璠 wy陰cznie w przypadku posiadania przez nas lub inny podmiot przetwarzaj帷y dane jednej z dopuszczonych przez RODO podstaw prawnych i wy陰cznie w celu dostosowanym do danej podstawy. Twoje dane przetwarzane b璠 do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania - czyli w przypadku udzielenia zgody do momentu jej cofni璚ia, ograniczenia lub innych dzia豉 z Twojej strony ograniczaj帷ych t zgod.

Przetwarzanie i przekazywanie danych.
Twoje dane b璠zie przetwarza OF.PL Sp. z o.o z siedzib w Dabrowie G鏎niczej, ul. Rejtana 20, oraz nasi partnerzy, je郵i wyrazisz im zgod, ale mog by one r闚nie powierzone do przetwarzania innym podmiotom. W ka盥ym takim przypadku przekazanie danych nie uprawnia ich odbiorcy do dowolnego korzystania z nich, a jedynie do korzystania w celach wyra幡ie wskazanych przez OF.PL Sp. z o.o. lub naszego zaufanego partnera. Przekazywanie danych ma miejsce na og馧 w przypadku wsp馧pracy z podwykonawc (np. agencj marketingow) lub us逝godawc (np. dostawc us逝g przechowywania danych). W ka盥ym przypadku przekazanie danych nie zwalnia przekazuj帷ego z odpowiedzialno軼i za ich przetwarzanie. Dane mog by te przekazywane organom publicznym, o ile upowa積iaj ich do tego obowi您uj帷e przepisy i przedstawi odpowiednie 膨danie, jednak nigdy w innym przypadku.

OF.PL sp. z o.o. zobowi您uje si nie przekazywa Twoich danych podmiotom trzecim do wykorzystania w celu wysy豉nia ofert marketingu bezpo鈔edniego czyli tzw. spamu reklamowego.

Cookies
Na naszych stronach internetowych i w aplikacjach u篡wamy technologii, takich jak pliki cookie, local storage i podobnych s逝膨cych do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych w celu personalizowania udost瘼nianych tre軼i i reklam oraz analizowania ruchu na naszych stronach. W ten spos鏏 technologi t wykorzystuj r闚nie nasi Zaufani Partnerzy, tacy jak Google Inc., Facebook Inc.,TradeDoubler AB, Media Impact Polska Sp. z o.o., Stroer Digital Operations Sp. z o.o., Adform A/S, Internetowy Dom Mediowy NET S.A., YieldRiser Sp z o.o., Digital Avenue Sp馧ka Akcyjna, MEDIAFARM Sp. z o.o., Onnetwork Sp. z o.o., TVN S.A.,Adinplay HQ, adrino Sp. z o.o., MultiChanel Network Sp. z o.o. oraz inne firmy kt鏎e tak瞠 chc serwowa reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Cookies to dane informatyczne zapisywane w plikach i przechowywane na Twoim urz康zeniu ko鎍owym (tj. Tw鎩 komputer, tablet, smartphone itp.), kt鏎e przegl康arka wysy豉 do serwera przy ka盥orazowym wej軼iu na stron z tego urz康zenia, podczas gdy odwiedzasz r騜ne strony w Internecie.

Witryny stosuj cookies, w celu:
- 鈍iadczenia us逝g,
- dostosowania zawarto軼i Witryn do urz康zenia ko鎍owego U篡tkownika, zapami皻ywania indywidualnych ustawie U篡tkownika i optymalizacji korzystania z Witryn
- poprawy bezpiecze雟twa, poprzez kontrol nadu篡 w procesie korzystania z Witryn,
- uzyskiwania zbiorczych, anonimowych danych statystycznych, aby ulepsza funkcjonalno嗆 Witryn,
- utrzymania sesji U篡tkownika (dotyczy Witryn z opcj logowania si U篡tkownik闚), aby U篡tkownik nie musia, na ka盥ej stronie Witryny ponownie wpisywa loginu i has豉,
- umo磧iwienia korzystania z podstawowych funkcjonalno軼i Witryn (np. zapami皻ywanie kolejno odwiedzanych stron w celu ich przywr鏂enia na "膨danie" U篡tkownika)
- reklamowym i marketingowym, aby dostosowa do preferencji U篡tkownika tre軼i reklam oraz tekst闚 wy鈍ietlanych na Witrynach jak i poza nimi.

W celu 豉twego zarz康zania plikami cookie, nale篡 wybra preferowan przegl康ark i post瘼owa zgodnie z instrukcjami:
Internet Explorer
Firefox
Chrome
Opera
Safari
Znajdziesz tam tak瞠 informacj o tym jak zmieni ustawienia przegl康arki, by ograniczy lub wy陰czy funkcjonowanie plik闚 cookies itp. oraz jak usun望 takie pliki z Twojego urz康zenia.

Z Polityk Prywatno軼i Google mo積a zapozna si tutaj.
Z zasadami Facebook'a dotycz帷ymi gromadzenia i wykorzystania danych mo積a zapozna si tutaj.
Z Polityk Prywatno軼i TVN S.A. mo積a zapozna si tutaj.

Pliki cookies zwi您ane z badaniem efektywno軼i kampanii reklamowej w sieci Google AdWords lub Google Display Network pobieraj dane wykorzystuj帷 oprogramowanie Google Analytics. Zachowana zostaje gwarancja anonimizacji numeru IP u篡tkownik闚 witryny, przez co rozumie si zapewnienie u篡tkownikowi ca趾owitej anonimowo軼i.

Twoje uprawnienia
Zgodnie z RODO przys逝guj Ci nast瘼uj帷e uprawnienia wobec Twoich danych i ich przetwarzania przez nas oraz naszych partner闚:
- 膨danie dost瘼u do Twoich danych
- 膨danie sprostowania Twoich danych
- 膨danie usuni璚ia Twoich danych
- 膨danie przetwarzania Twoich danych
- 膨danie przeniesienia Twoich danych
- sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych
- 膨danie niepodleganiu decyzji opartej wy陰cznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
Uprawnienia powy窺ze przys逝guj tak瞠 w przypadku prawid這wego przetwarzania danych przez administratora.
U篡tkownik witryny mo瞠 przegl康a, usuwa, modyfikowa oraz przenosi dane w opcjach przegl康arki jak r闚nie mo瞠 tam wybra opcj wy陰czenia stosowania plik闚 cookie dla witryny.

U篡tkownik witryny posiadaj帷y zarejestrowane konto na witrynie mo瞠 uzyska dost瘼 do danych w opcji: "Moje konto" gdzie ma mo磧iwo嗆 przegl康ania oraz modyfikacji danych. Poniewa nie jest mo磧iwe logowanie si do serwisu bez wyra瞠nia zgody na poni窺z Polityk Prywatno軼i u篡tkownik posiadaj帷y zarejestrowane konto kt鏎y nie wyra瘸 zgody na przetwarzanie danych osobowych winien zamkn望 swoje konto. Zamkni璚ie konta jest r闚noznaczne z usuni璚iem zwi您anych z nim danych osobowych oraz zaprzestaniem ich przetwarzania. Aby zamkn望 konto nale篡 zalogowa si na witryn (wyra瘸j帷 tymczasowo zgod na Polityk Prywatno軼i tylko dla celu przetwarzania danych w celu zamkni璚ia konta) oraz wys豉 膨danie zamkni璚ia konta korzystaj帷 z formularza kontaktowego do kt鏎ego odno郾ik znajduje si na dole strony. Mo積a tak瞠 wys豉 wiadomo嗆 z adresu e-mail kt鏎y jest powi您any z kontem u篡tkownika na witrynie. Po weryfikacji 膨dania konto zostanie zakmni皻e a przetwarzane dane usuni皻e.

Wyjasnienia odno郾ie Twoich praw zwi您anych z danymi zbieranymi przez Google Inc. i Facebook Inc. znajduj si w ich politykach prywatno軼i do kt鏎ych linki podano w akapicie powy瞠j.

Zgoda
Je瞠li nie wyra瘸sz zgody na przetwarzanie Twoich danych wy陰cz obs逝g cookie na naszej witrynie lub je瞠li jeste zarejestrowanym u篡tkownikiem wy郵ij wiadomo嗆 z 膨daniem zamkni璚ia konta tak jak opisano powy瞠j.

REGULAMIN


Strona Wiocha.pl przeznaczona jest dla os鏏, kt鏎e maj dosy absurdu jaki szerzy si w Internecie.
Strona nie ma zamiaru nikogo obra瘸, ani narusza czyich d鏏r.
Je瞠li komu nie podoba si nasza idea to przepraszamy i nie zach璚amy do odwiedzania naszych stron.

Wszystkie absurdy w serwisie s dodawane przez u篡tkownik闚 serwisu i jego administrator nie bierze za nie odpowiedzialno軼i.
Za wszelkie Materia造 dodane na stron odpowiada tylko i wy陰cznie osoba kt鏎a go doda豉. Je瞠li znajdziesz swoj w豉sno嗆 na profilu innej osoby, skontaktuj si z ni osobi軼ie. Redakcja Wiochy nie b璠zie rozstrzyga豉 kto jest w豉軼icielem materia堯w, poniewa nie ma do tego ani 鈔odk闚 ani uprawnie. Od tego jest s康 i tam nale篡 kierowa oskar瞠nia dotycz帷e kradzie篡 zdj耩, film闚 czy innych materia堯w pami皻aj帷, 瞠 fa連zywe oskar瞠nie jest karane. W przypadku znalezienia na stronie wpisu naruszaj帷ego prawo mo積a wys豉 informacje o takim naruszeniu korzystaj帷 z linku "Zg這 nadu篡cie" lub formularza kontaktowego na dole strony. Wszystkie takie informacje s rozpatrywane przez administrator闚 strony w ci庵u 48 godzin od momentu zg這szenia. Domagaj帷 si usuni璚ia zdj璚ia nale篡 przes豉 orygina zdj璚ia lub w inny spos鏏 potwierdzi prawa do materia逝. Tylko zg這szenia zawieraj帷e takie po鈍iadczenia b璠 uznane za wiarygodne w my郵 artyku逝 14 Ustawy o 安iadczeniu Us逝g Drog Elektroniczn. W przypadku uznania wiarygodno軼i zg這szenia dost瘼 to takiego absurdu zostanie zablokowany.

Aby doda absurd najpierw musisz si zarejestrowa w serwisie. Rejestracja i korzystanie z serwisu jest darmowe. Korzystanie z serwisu jako u篡tkownik zarejestrowany wymaga wyra瞠nia zgody na przetwarzania danych opisanych w znajduj帷ej si poni瞠j Polityce Prywatno軼i.

Absurdy mo積a dodawa w o鄉iu kategoriach:

wiocha na naszej klasie
wiocha w polityce
wiocha na facebooku
wiocha na fotka.pl
moto wiocha
video Wiocha
鄉ieszna Wiocha
inne nieskategoryzowane wiochy.

Zamieszczony absurd powinien by opatrzony opisem i komentarzem bez u篡cia wulgaryzm闚 i s堯w og鏊nie uznawanych za obra幢iwe. Opis i komentarz powinien ubawi u篡tkownik闚 strony do 貫z.
Na stronie u篡tkownicy mog umieszcza materia造, tylko po uprzednim zakryciu wszelkich adres闚 internetowych oraz danych osobowych u篡tkownik闚, kt鏎e dopu軼i造 si absurdu. Dane mo積a pozostawi jedynie w przypadku dzia逝 "Wiocha w polityce" pod warunkiem, 瞠 dotycz os鏏 wykonuj帷ych funkcje publiczne.
Wszystkie absurdy nie b璠帷e wioch (w szczeg鏊no軼i zatytu這wane: "Mo瞠 to nie wiocha" lub podobnie) b璠 usuwane. To samo dotyczy absurd闚 prosz帷ych o g這sy lub polubienia.

Surowo zabronione jest dodawanie zdj耩 pornograficznych, reklam, zdj耩 przerobionych w celu obra瘸nia os鏏 na nich si znajduj帷ych, zdj耩 nawo逝j帷ych do przemocy, zdj耩 roznegli穎wanych dzieci.

Dodatkowo usuni皻e mog by absurdy:
- powtarzaj帷e si lub bardzo podobne a nie wnosz帷e nic warto軼iowego.
- opisane sprzecznie z zasadami polskiej pisowni
- nieprawid這wo przypisane do kategorii
- niezgodne z szyderczym charakterem strony

Po dodaniu absurdu trafia on do poczekalni, gdzie jest oceniony przez u篡tkownik闚 serwisu. Im wy瞠j oceniony jest dany absurd, tym wi瘯sza ma szanse na trafienie na stron g堯wn.
Dop鏦i dodany absurd znajduje si w poczekalni, mo瞠sz zmieni jego opis, lub komentarz. Ka盥y absurd mo瞠 by oceniany i komentowany przez innych zarejestrowanych u篡tkownik闚 serwisu. Zawsze b璠ziesz wiedzia co inni o nim s康z.
Absurdy nisko ocenione przenoszone s do archiwum. Postaraj si aby Tw鎩 absurd zosta jak najlepiej oceniony.

Administrator witryny mo瞠 ograniczy ilo嗆 mo磧iwych do dodania przez jednego u篡tkownika materia堯w zar闚no og鏊nie jak i w konkretnej kategorii. W szczeg鏊no軼i dotyczy to kategorii "wiocha w polityce".
Komentarze dodawane przez u篡tkownik闚 nie mog zawiera adres闚 internetowych oraz by obra幢iwe dla innych u篡tkownik闚 strony lub os鏏 trzecich. Wszystkie dodane wpisy i materia造 musz by zgodne z prawem. W przypadku podejrzenia naruszenia prawa Administrator ma prawo usun望 wpis. Administrator witryny mo瞠 zablokowa u篡tkownika, kt鏎y nie stosuje si do regulaminu, na okre郵ony czas lub bezterminowo. Blokowane s tak瞠 konta zak豉dane jedynie w celu zak堯cania korzystania ze strony innym u篡tkownikom poprzez ich obra瘸nie, powielanie tych samych wpis闚 lub inne zachowania niezgodne z ide strony.  

Ka盥y u篡tkownik mo瞠 przekszta販i swoje konto w konto VIP.
Co daje konto VIP:

- ca趾owity BRAK REKLAM na wiocha.pl
- dodawanie komentarzy BEZ U玆CIA TOKENA
- je瞠li nie jeste trollem to mo瞠sz doda 2 RAZY WI犴EJ komentarzy
- mo瞠sz doda 2 RAZY WI犴EJ absurd闚 dziennie
- konto u篡tkownika wyr騜nione ikon przy absurdach, komentarzach oraz w karcie u篡tkownika


Regulamin mo瞠 w ka盥ej chwili zosta zmieniony lub poprawiony w celu dostosowania do aktualnych warunk闚 prawnych i technicznych o czym u篡tkownicy zostan poinformowani. Poprawki estetyczne (wygl康, kolor, liniatura, poprawienie b喚du stylistycznego itp) nie s uznawane za zmian regulaminu.
Maj帷 na wzgl璠zie dobro wi瘯szo軼i U篡tkownik闚, redakcja Wiochy z przyjemno軼i i bardzo skutecznie wsp馧pracuje z wszelkimi organami 軼igania (policja, prokuratury, s康y) w celu eliminowania dowcipnisi闚, podszywaczy i fa連zywych "w豉軼icieli zdj耩", psuj帷ych reputacj, dobry klimat i mi陰 atmosfer zabawy.


Obowi您kiem ka盥ego u篡tkownika jest znajomo嗆 aktualnego regulaminu.
Zak豉daj帷 sw鎩 Profil potwierdzasz, 瞠 bezspornie i w pe軟i 鈍iadomie zgadzasz si ze wszystkimi punktami Regulaminu i Polityki Prywatno軼i.



AKCEPTUJ
NIE TERAZ


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0300