Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
apoalipsa316  15-05-01, 21:25 Zgłoś
+ 404 -
Dodano: 2015-05-01, 21:25:35   przez: apoalipsa316
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 404  Zgłoś nadużycie
542
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Opis poniżej ...
  •  W temacie
  •  Pytanie na dziś.
  •  Portfel mu oddał, a telefon rozwalił
Ukryj komentarze(166)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Morpheus75
    Ocena: 20 (glosow:42)
2015-05-02 11:10:13
Chociaż ktoś kiedyś powiedział "Nieważne, kto głosuje, ważne, kto liczy głosy", to mój głos idzie na Kukiza. Trzymam kciuki! Gdyby jeszcze Korwin przelał swoje głosy na Pana Pawła, to może nawet byłaby 2 tura :)

nexus4610
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-05-05 22:47:46
myslalem ze widzicie roznice miedzy cholota z koryta a JKM dlatego cos gadaliscie o nim ale wy jestescie jak lisc na wietrze teraz kazdy za kukizem? czemu doda nie kandyduje? nagle JKM znowu zly kukiz na prezydenta. jednak JKM mial racje ze wiekszosc to idioci dlatego demokracja to zly ustroj nie wiedzialem tylko ze wiekszosc to prawie wszyscy. sliski typek nagle do polityki sie pcha jeszcze jakies powiazania z po niby ma i wy debile mowicie o ratowaniu kraju. z demokracja nigdy nie bedzie uratowany

jurek1102
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-05-04 17:25:46
A mnie zastanawia dlaczego Polonia ma decydować o losach kraju z którego uciekła?

klisza08
    Ocena: 0 (glosow:6)
2015-05-05 01:44:19
Ja nie ucieklam-mnie wypedzono .Dawalam szanse wiele razy.trzymalam sie pazurami-nie dali mi godnych warunkow do splaty zaciagnietego dlugu na zalozona firme producencka.Dlug rosl a trzeba bylo wtedy oplacac ludzi ,placic zus,podatki itp.Ale nie ma tego zlego-Bez tej "ucieczki" nie stalabym pewnie na obcej ziemi I nie wspieralabym teraz mojej Ojczyzny.Silniejsza ,doswiadczona I bardziej niezalezna.Tera to mnie byle Komor nie podskoczy - nie ma ch we wsi ;-D :-)

david.brian.35175
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-05-05 10:02:29
Jak sie kliszo zle pracuje, to sie bankrutuje :D

jurek1102
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-05-06 16:24:03
No dobrze... Ale czy powinnaś mieć prawo decydować o kraju w którym zwyczajnie cie niema?

MINTOR
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-05-08 19:13:08
A czemu ma nie decydować? Uciekła, bo uznała, że kraj ojczysty nie oferuje odpowiednich warunków do życia, ale chce, żeby zaczął, wtedy można myśleć o powrocie.

jurek1102
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-05-08 19:19:39
Mintorku no ja nie wiem czy skoro uciekła to powinna decydować. Pewnie Kliszy to nie dotyczy ale jest wielu emigrantów którzy wyjechali i maja ten kraj w dupie. Sam nie wiem czy ich głos powinien być brany pod uwagę.

MINTOR
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-05-08 21:14:14
Jeżeli maja ten kraj w dupie, to nie pójdą na wybory.

divide_et_impera
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-05-04 15:12:56
Powstaje tylko pytanie, kim będą ludzie tworzący zaplecze Kukiza no i przede wszystkim skąd przyjdą?

mariuszencja
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-05-04 14:03:22
dzień bez kukiza na wiocha.pl dniem straconym...

Kokota22
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-05-03 23:31:04
No way....

dbwm
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-05-03 09:10:49
komentarz usunięty przez użytkownika

janel
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-05-03 01:19:33
nic nie zaszkodzi spróbować czegoś nowego, a nie w kolko jedno i to samo. Mój głos jest dla was...

homo_sapiens
    Ocena: 5 (glosow:9)
2015-05-03 01:13:50
A z jakiej racji osoby, które żyją i płacą podatki od kilkudziesięciu lat poza Polską mają wybierać władzę dla nas tu na miejscu. Gdy my idziemy (lub nie idziemy) głosować, ponosimy tego konsekwencje, ponosimy za to odpowiedzialność. A oni? Oczywiście nie mówię o tych, którzy wyjeżdżają tymczasowo.

Asia230489
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-03 00:43:09
komentarz usunięty przez moderatora

uisybz
    Ocena: 2 (glosow:10)
2015-05-03 00:02:03
Kukiz to CZŁOWIEK PO !! Paweł Kukiz w Wikipedia: "W wyborach prezydenckich w 2005 znalazł się w honorowym komitecie poparcia Donalda Tuska[14]. W latach 2006–2007 wspierał kampanię samorządową Hanny Gronkiewicz-Waltz i parlamentarną Platformy Obywatelskiej... i wiele innych zasług dla Platformy!!

dedede66
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-05-03 09:08:07
To wcale nie bylo tak dawno, a wszyscy jakby zaczeli cierpiec na zbiorowa amnezje.

szulcik
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-04 12:17:21
Jasne ,ze macie racje ,ale w tych latach jeszcze nie było tego burdelu ,uwierzył w haslo ,,Zeby zylo sie lepiej" i wybierania ,,mniejszego zła" tak samo byłem ,,przerobiony" obstawiam z,ze wiekszosc Polaków tak samo byla ,ale co najwazniejsze Ja z letargu sie obudziłe, Pawel Kukiz widać ,ze także,tylko szkoda ,ze inna czesć Polaków obudzić sie nie chce...

LuskaI23
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-05-04 12:36:48
Nabrał się na kampanie PO tak jak wszyscy Polacy na nich głosujący. Nie ma prawa zmienić zdania? Ja prawię co wybory głosuję na kandydatów z różnych partii i co w związku z tym? Rozczarowała go władza PO nie tego się spodziewał i postanowił wziąć sprawy w swoje ręce. I bardzo dobrze, bo pierwszy raz w życiu nie idę oddać głosu z obowiązku tylko z chęci i pierwszy raz czuję się w 100% przekonana do kandydata. To że ktoś kogoś popierał lata temu, nie znaczy, że teraz też od nich jest pod jakąś przykrywką. Ogarnijcie się. KUKIZ NA PREZYDENTA!

ferdal
    Ocena: 0 (glosow:6)
2015-05-04 13:19:09
Kukiz od zawsze był za JOW, a to było hasło wyborcze PO w przedniej kampanii więc ich popierał, kiedy oszukali wyborców odwrócił się od nich

dedede66
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-05-04 13:52:46
Popierac, to se mogl. Ale byl na tyle naiwny, ze robil to publicznie. On nie znal tych ludzi tylko z mediow, tak jak my, ale byl blisko nich. Uczestniczyl w tym wszystkim i nie skapnal sie niby przez dluzszy czas, ze ta cala ich gadka to pic na wode? Widocznie jest naprawde baardzoo naiwny.

daga8-8-8
    Ocena: 0 (glosow:6)
2015-05-04 14:08:30
komentarz usunięty przez użytkownika

LuskaI23
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-05-04 14:49:40
A co robił poza muzyką? Chcecie to głosujcie na tych co już byli, tylko oni już pokazali co dla nas zrobili. Moze Kukiz bedzie gorszy , ale poki sie nie przekonam, tego nie wiem.

daga8-8-8
    Ocena: -3 (glosow:3)
2015-05-04 15:19:26
komentarz usunięty przez użytkownika

bierut1
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-05-04 15:24:40
To co proponuję feministka przodowa?

divide_et_impera
    Ocena: -3 (glosow:3)
2015-05-04 15:28:07
No jak to co?, Grodzkie albo Palikocie. :)

bierut1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-04 15:37:09
To muszę zawczasu tęczowe spodenki kupić...bo mnie zaaresztują.

LuskaI23
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-05-04 16:20:31
To się zdecydujcie czy jest z PiSu czy z PO, bo jedni mówicie tak drudzy tak.

daga8-8-8
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-05-04 17:06:33
komentarz usunięty przez użytkownika

daga8-8-8
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-05-04 17:12:16
komentarz usunięty przez użytkownika

LuskaI23
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-05-04 18:59:54
Faktycznie Palikot byłby lepszym prezydentem niż Kukiz...

divide_et_impera
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-05-04 19:01:25
Palikot nie ma żadnego zaplecza bo nawet ciepli od niego odeszli i chyba tylko Krzysio B., obecnie Grodzkie przy nim trwa z braku laku ;)

daga8-8-8
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-05-04 19:48:02
komentarz usunięty przez użytkownika

daga8-8-8
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-05-04 20:05:30
komentarz usunięty przez użytkownika

divide_et_impera
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-05-04 20:06:50
Dżender a jakiż to program bądź wizję ma Palikot?. Jak widać moda na homo-transo-dżendero chyba mu przechodzi od kiedy Biedroń go porzucił.

daga8-8-8
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-05-04 20:18:16
komentarz usunięty przez użytkownika

dedede66
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-05-05 08:51:43
Zapomnialbym. @bierut- proponuje*

bierut1
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-05-05 09:03:29
Po pierwsze Kukiz był organizatorem ruchu "Zmieleni"(główny postulat to JOWy) i "prezydentura" to taka kontynuacja tego, sam pewnie też wie że nie wygra no ale co ma to powiedzieć? Poglądy?-żeby napełnić słoik(zrobić jakiś cel) wystarczą 4 szklanki wody/8 literatek/ x kieliszków lub mix tego w zależności od poglądów, ALE NAJWAŻNIEJSZE TO TO CZY OBIECANE POGLĄDY POKRYWAJĄ SIĘ Z PÓŹNIEJSZĄ PRACĄ a z tym wszyscy inni kandydaci zawodzą. Nawet jak by miał się zepsuć jak Solidarność to Solidarność na początku coś dobrego zrobiła, on też będzie musiał.

daga8-8-8
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-05 09:15:58
komentarz usunięty przez użytkownika

bierut1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-05 09:18:50
Daga Ty niby taka nowoczesna odważna i rozważna chcesz faceta który po sejmie z dildem latał, masz pewność że to "najlepszy" kandydat i nic podobnego nie zrobi. Kukiz teraz jako prezydent to trochę mało mądry pomysł ale coś zmienić trzeba bo od 25 lat to samo. Ja mu daję szanse, może być trzeci w wyborach a po nich zebrać "Zmielonych" z innych partii, bo są tacy i coś zmienić nawet tylko na początku ale zawsze to do przodu. Dede hcę bys był szczesliwy i zadowolony, bys mugł sie wykazać, osiagnonc cos i daję Ci takie pole do popisu jakiego pewnie przez miesionc nie zobaczysz

daga8-8-8
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-05-05 09:35:20
komentarz usunięty przez użytkownika

dedede66
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-05-05 09:57:21
Daga, Palikota na takiej Lubelszczyznie znal kazdy. I pewnie wielu pamieta jak wydawal katolickie pismo i ksiezy po rekach calowal. Generalnie to smieszny pacjent, gdyby spojrzec na niego z perspektywy tamtych lat. Ale glosuj, glosuj!

divide_et_impera
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-05 09:58:38
Palikot to satyr i cynik, który jak mało kto w tym grajdole wykorzystuje rożne głupie mody i trendy napływające ze zblazowanej EU. Kiedyś był sponsorem arcy-katoli, wczoraj otaczał się plejadą tęczowych zboków a dziś sam szuka na siebie pomysłu bo nie ma już nikogo kto chciałby z nim iść, chyba poza Tobą dżender i Grodzkie.

david.brian.35175
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-05-05 10:01:09
A czemu nasz rockman Tak sie podnieca to jednomandatowoscia? Przeciez to nieuchronnie prowadzi do dwuparyjnosci. Tak jest we francji, gdzie partia (FN) dostaje 18% poparcia, a do Zgromadzenia wprowadza raptem 3 deputowanych... Przeciez taki mikrus jak on nie ma szans zaistniec w Tym systemie. Mielibysmy permanentne PO-PIS w Sejmie.

bierut1
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-05-05 10:21:28
JOWy właśnie będą oceniać pracę a nie lizusostwo za miejsce na liście. Wszystkie bogate kraje mają JOWy lub mix, nawet za cenę 2 partii (ALE JUŻ INNYCH PARTII)się w moich oczach opłaca...to właśnie ta powolna zmiana bo "rewolucja" to głupi pomysł. Ja innego pomysłu nie mam, a głosując na kogoś innego czół bym chyba g@wno na twarzy. Za zdanie o gospodarce masz 10pk i paczkę kredek świecowych...i plusa.

daga8-8-8
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-05 10:24:33
komentarz usunięty przez użytkownika

daga8-8-8
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-05 10:28:40
komentarz usunięty przez użytkownika

bierut1
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-05-05 11:01:47
Daga a niech będą 2 partie, jak ktoś nie może się przebić ze swoim nowym podejściem to niech zapisze się do PO lub PIS i tam je wprowadza...będzie miał szanse jak się wykaże, JOW mu pozwoli bo partii nie "zamknie światopoglądowo" lider. Nie chcesz chyba powiedzieć że teraz partie różnią się jakoś szczególnie...ktoś idzie do pis bo ma blisko, a jak coś pęknie to w po/psl czy gdzie tam go przyjmą. Partie obecnie nie różnią się tylko zagospodarowują "innych pożytecznych głupków" co patrzą na w sumie nie istniejący światopogląd partii nie patrząc na realne ich działanie.

daga8-8-8
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-05 11:15:15
komentarz usunięty przez użytkownika

bierut1
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-05-05 11:32:12
Ale jakie przebijanie się, w Twoim okręgu wybierać będzie się jednego czy dwóch z pośród może 5 max 10 Tobie znanych, prawie zawsze tych samych z Twojego podwórka. Widać wojujący ateizm z Ciebie trąca bo się boisz "religijnych oszołomów" a prawda jest taka że pis oprócz pokazywania się z katabasami(księżmi) w sprawach religijnych(działaniach a nie sztucznym światopoglądzie) od po się nie różni...w ten sposób zagospodarowuję się u nas wyborców. JOW Z JEDNEJ STRONY ZABETONUJE A Z DRUGIEJ OTWORZY PARTIE. Ja na mesjasza nie czekam bo od 25 lat go nie było i chyba nie będzie.

divide_et_impera
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-05 12:18:04
Od dawien dawna wiadomym jest, że najbardziej zacietrzewieni są ci, którzy walczą i wytykają zacietrzewienie innym. W Polsce najlepszym przykładem są wojujący ateiści-racjonaliści i feministki, które swoim zachowaniem i mentalnością niczym nie różnią się od radykalnego odłamu słuchaczy rozgłośni toruńskiej i ojca biznesmena. Jedni szczują drugimi oferując to samo g*wno wszystkim pozostałym. A tacy jak Palikot próbują na tym wypłynąć i zbić kapitał.

daga8-8-8
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-05 12:23:40
komentarz usunięty przez użytkownika

daga8-8-8
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-05 12:24:40
komentarz usunięty przez użytkownika

bierut1
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-05-05 12:48:33
To czemu w innych krajach się to sprawdza, mimo kosztów za to? Ja na znane nazwisko nie zagłosuje, a Ty?

daga8-8-8
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-05 13:04:04
komentarz usunięty przez użytkownika

david.brian.35175
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-05-05 13:11:05
A dlaczego sadzisz, ze sie sprawdza? We Francji od dawna mowi sie o wprowadzeniu systemu proporcjonalnego dlatego, ze okolo 30-40 procent glosujacych nie ma swoich reprezentantow w parlamencie, co jest delikatnie mowiac, malo demokratyczne. A dlaczego nikt nie zmieni? Bo oczywiscie glowni beneficjenci, czyli dwie najwieksze partie by na tym stracily. A Kukiz mowi o odsunieciu Popisu od koryta, a proponuje rozwiazanie, ktore zabetonuje polska polityke w altenatywie popisowskiej. Wiec albo jest glupi, albo jest populista, co pieprzy pod publiczke.

david.brian.35175
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-05-05 13:13:01
...Kazda z tych opcji wyklucza go jako powaznego polityka. Zreszta takich "wybawcow" to juz w III RP troche bylo, zaczynajac od Stana Tyminskiego.

bierut1
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-05-05 14:13:44
A niech zwycięzca bierze wszystko a po 4 latach "pod sąd" a nie że my chcieliśmy ale ta opozycja- to też ma swoje plusy. Sprawdza się czyli mają tam mniejszy burdel biurokratycznoprzekrętowy...znam minusy ale plusy je przewyższają, optimum nie ma, można jedynie do niego dążyć. Ja jestem ża JOW jako lek na nasz burdel, Wy nie, zatem jakie jest Wasze lekarstwo na to. Dodam że od 25 lat nie było "dobrej ekipy" na której psów nie wieszano.

divide_et_impera
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-05 14:30:52
Lekarstwem lewicy na całe zło tego świata są: parytety, związki partnerskie, małżeństwa homo-transo-zoo-kazirodcze, zwiększanie liczby imigrantów z obcych kulturowo stron świata, radykalny i wojujący ateizm i tym podobne tolerancyjno-wolnościowe rozwiązania.

daga8-8-8
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-05-05 15:22:51
komentarz usunięty przez użytkownika

david.brian.35175
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-05-05 15:37:35
Z pewnoscia odpowiedzia na marazm polityczny nie jest manipulowanie ordynacja wyborcza. A juz na pewno nie wprowadzenie jednomandatowych OW, bo wtedy bedzie, ze sparafrazuje pilkarskie powiedzonko, tak, ze "dziesiec komietow startuje w wyborach, a na koncu i tak wygrywa po-pis" ;) Tak swoja droga to Kukiz ma jakies realne pomysly oprocz "mesjanistycznego" odrywania elit od koryta i jednoczesnym ich tam utwalaniu (prawdziwy z niego cudotworca:) ?

divide_et_impera
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-05-05 15:48:17
Prawicy w polskiej polityce nie ma. Gdyby JKM zaistniał w mainstreamie to możliwe, że coś się urodzi. "Fenomen" Kukiza to pokłosie rządów PO-PiS-SLD-PSL oraz okazjonalnie mniejszych odpadków pokroju TR. To rozczarowane lemingi, mohery i pedały tworzą ten jego "boom". Ludzie o konserwatywnych poglądach na rzeczywistość wybiorą JKM. A tak dla czystej satysfakcji i widowiskowości takiego wydarzenia chciałbym zobaczyć debatę przed II turą, w której udział wziąłby JKM vs Pani Ogórek. :)

bierut1
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-05-05 16:28:55
Dawid No ale jakie to lekarstwo bo Ty też bla bla bla i nic. Dla mnie innym lekarstwem lecz trudniejszym do wprowadzenia były by referenda zwoływane oddolnie(minusów trochę mniej) ale nie takie że trzeba zebrać 5mln podpisów w 2 tygodnie. Rudy oszust i złodziej na bank był by dużo krócej a i do brukseli pewnie w nagrodę by nie wyjechał jak obywatele wywalili by go na zbity pysk 75% do 25% w takim referendum. MAMY TAKICH POLITYKÓW JACY JESTEŚMY. To nie bo nie, to nie bo zabetonuję, to nie bo coś tam jeszcze...a co w takim razie-i tu jest cisza a po niej "ale teraz jest choojowo"

david.brian.35175
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-05 16:39:50
No wiesz bierucie, ja nie jestem kandydatem na prezydenta, wiec nie musze jakos przedstawiac swojego "programu :) Ale z przyjemnoscia oceniam propozycje potencjalnych politykow. Z referendami to jest taki myk, ze trzebaby zrobic glosowanie obowiazkowe, bo inaczej wiecej niz 30% uprawnionych Ci nie zaglosuje. Ale referenda sa niebezpieczne, bo, primo spoleczenstwo jest podatne na populizm i demagogie, secundo powoduje, ze masz non stop wyborczy cyrk, a to jest raczej niewskazane, tertio organizacja referendum nie jest taka tania (to nie jest jakos bardzo istotne, choc sie liczy)

david.brian.35175
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-05-05 16:45:30
Reasumujac - Referenda to sobie moga organizowac Szwajcarzy, bo ich kultura polityczna juz od wielu, wielu lat do tego przywykla. W Polsce za kazdym razem bylby burdel, wojna i wyzwiska. Wiec lepiej to zostawmy dla spraw najwazniejszych. A co do cyrku wyborczego, to ja osobiscie bylbym za zniesieniem powszechnych wyborow prezydenckich, bo wybor urzednika o tak znikomych kompetencjach jakie posiada polski prezydent w takich wyborach, to po prostu bezsens. Zreszta ja poszdlbym jeszce dalej i zwyczajnie zniosl ten urzad, bo jak sie przyjrzec, to on nikomu nie jest potrzebny, a kancelaria kosztuje

daga8-8-8
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-05 17:03:47
komentarz usunięty przez użytkownika

divide_et_impera
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-05-05 19:27:03
Największym sukcesem bandy czworga czyli PO-PIS-PSL-SLD jest wmówienie znacznej części społeczeństwa, że nie jest może za dobrze ale będzie o wiele gorzej jeśli ich zabraknie. Paradoksem a zarazem wielkim sukcesem tej propagandy jest to, że wierzą w nią zarówno lemingi jaki i mohery oraz tęczowi. Wszyscy nawzajem się boją, że jak zniknie ich "partia" to pozostali zaraz ich wybiją i w ten oto sposób Banda Czworga rządzi niepodzielnie Polską zgodnie z zasadą, że lepiej nic nie zmieniać bo może być gorzej.

bierut1
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-05-06 08:57:38
David z referendami masz trochę racji, z urzędem prezydenta też, ale co począć z tym syfem polityczno-gospodarczym. Somali nie ma...to tak jak by się cieszyć z tego że kobieta "daje mi" raz na miesiąc czy ja zabieram ją gdzieś raz na 6 miesięcy...no dostajemy coś, ale to za mało żeby żyć a za dużo by umrzeć. Z takiego założenia wychodzą politycy,najlepiej napisał divide, to tak jak ten żyd co karmił konia i ten koń jak by wytrzymał jeszcze jeden dzień bez jedzenia to można by go karmić raz na tydzień.

bierut1
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-05-06 09:05:58
Kiedy do ludzi dotrze że nie mamy konkurencji politycznej a oligopol polityczny-szukajka powie co to. Ostatnie wotum nieufności to pokazało jak pisiorki z palikotem dogadać się nie mogli...kurw@ w takiej sprawie. Czemu pisiorki nie siedzą cicho, przy takich dokonaniach rządu to wystarczy do wygranej...CZEMU, bo mają to gdzieś i cała banda czworga na tym korzysta. A JOW...wyobraźcie sobie ostatnie głosowanie nad wotum nieufności, przecież znalazło się iluś posłów PO co pomyślało"ale bryndza, jaki syf, wstyd trzeba rozwiązać rząd.

bierut1
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-05-06 09:12:12
Albo fikcyjne głosowanie nad obligatoryjnym zakazem aborcji i posłów PIS co pomyśleli"no kurw@ jaki zakaz, odbierać komuś prawo do dzieci". Takich posłów jest dużo, nie wszyscy to niesioł czy pawłowicz ale kopacz, donek czy jarek tętnice na żywca by mu wygryźli i to wzrokiem...a czy był by na liście wyborczej to sami wiecie...ale nie bo JOW betonuję. Ostatnie "nic się nie stało" a kelnerzy chcą obalić kraj obraża mnie do szpiku kości...ale to nie somalia...prawda, cieszmy się.

daga8-8-8
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-05-06 10:33:48
komentarz usunięty przez użytkownika

daga8-8-8
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-05-06 10:34:55
komentarz usunięty przez użytkownika

daga8-8-8
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-05-06 10:36:56
komentarz usunięty przez użytkownika

bierut1
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-05-06 12:00:17
* fikcyjnym zakazem invitro. Ja też sobie radzę, gdzie napisałem że nie, wiem za to na 100% że gdyby nie kradziono odgórnie pieniędzy z budżetu to ludzie mieli by więcej pieniędzy(teraz powiększa się jedynie praktycznie bezproduktywny majątek stokłosa czy kluczyka)to budowali by coś, do baru chodzili a wtedy my też mamy ich więcej.JOW to dla mnie taka łagodna zmiana...pisu w JOW się nie boję bo pedałów w piecach palić nie będą, "a nawet jak tak" to za 1% płakał nie będę. Ja za naiwność uważam że przy tym układzie coś się zmieni...nazwa partii i zamiana stołków jedynie.

bierut1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-06 12:04:48
Piszesz populizm, ale co trzeba bardziej wysublimowanego, bardziej zmyślnego, mądrzejszego by poprawić obecny marazm...tylko spełnienia w gruncie rzeczy tych populizmów. Ps. Redaktor naczelny Ozona który po paru latach chcę zdejmować krzyże ze ścian jest zwyczajną sprzedajną szmatą, pozostałością chorągiewki a wisienka na torcie to dildo i flaszki dzięki którym wypłynął.

divide_et_impera
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-06 12:21:47
Dżender ja jestem zdecydowanym konserwatystą aczkolwiek przyznaję, że pewne metody walki z oponentami, rozwijane i doskonalone przez bolszewików uważam za inspirujące. :)

daga8-8-8
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-05-06 13:07:32
komentarz usunięty przez użytkownika

divide_et_impera
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-06 15:22:02
No to wychodzi na to, że "najlepszy" system polityczny był w starożytnym Rzymie pod koniec Republiki przed panowaniem Cezara. Byliby Optymaci i Popularzy, augurowie i trybuni ludowi.

david.brian.35175
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-05-06 16:07:44
Noooo, taki byl fajny ten ustroj pod koniec republiki, ze az upadl :)) W niku lacina, a znajomosc historii Rzymu zerowa...

david.brian.35175
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-06 16:10:54
@bierut; bo w Polsce niestety jeszce sie nie uksztaltowalo prawdziwe spoleczenstwo obywatelskie. Nie ma jeszce zbyt wiele stowarzyszen obywatelskich, ktore potrafilyby wplywac tzn. mobilizowac politykow do lepszej pracy. Ciagle tylko sie slyszy "bo ONI to, bo ONI tamto", ale ruszyc sie z fotela to juz sie nie chce.

divide_et_impera
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-05-06 18:33:35
No gdybyś miał cień wiedzy co to sarkazm to może byś zrozumiał a tak to tylko maxima cloaca ci została.

bierut1
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-05-07 08:34:55
David znowu masz trochę racji, szczególnie w ostatnim zdaniu...dlatego ja wspieram tych co z fotela wstali.

MINTOR
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-05-08 19:14:41
Kukiz był za PO, bo PO było za JOWami. PO jednak JOWy się znudziły, więc PO znudziło się Kukizowi, proste?

uisybz
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-05-03 00:00:47
Paweł Kukiz w Wikipedia: "W wyborach prezydenckich w 2005 znalazł się w honorowym komitecie poparcia Donalda Tuska[14]. W latach 2006–2007 wspierał kampanię samorządową Hanny Gronkiewicz-Waltz i parlamentarną Platformy Obywatelskiej[15]. W wyborach prezydenckich w 2010 opowiedział się za kandydaturą Marka Jurka[16]. W tym samym roku podpisał się pod apelem Fundacji Mamy i Taty „Cała Polska chroni dzieci”, protestującej przeciwko planowanej na lipiec tegoż roku w Warszawie europejskiej paradzie mniejszości seksualnych Europride[17]. Paweł Kukiz zadeklarował s

grog
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-05-03 09:10:15
czyli czlowiek pokroju palikota, podpowiedzcie co jeszcze chcecie uslyszec, on wam to powie...

LuskaI23
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-05-04 12:38:13
Tysiące jak nie miliony ludzi głosowało na PO a teraz już tego nie zrobią, bo mają dość. Czy Ci wszyscy ludzie którzy zmienili zdanie i nie chcą już popierać PO też są pokroju Palikota?

frost12345
    Ocena: 4 (glosow:6)
2015-05-02 23:12:48
Polonia nie powinna mieć prawa głosu. Chyba,ze wracają żyć do polski

mmcs
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-02 21:58:29
apel do poloni , pan wojewodzki pani kolenda i caly tvn juz sie cieszy Ps. pan schetyna tez

grog
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-05-03 09:16:25
mozna jasniej?

synsaturasa
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-02 19:50:27
komentarz usunięty przez moderatora

RicardoE
    Ocena: 2 (glosow:8)
2015-05-02 19:49:50
Alkoholik na prezydenta ? Tego jeszcze nie było.

asd1905
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-05-02 21:14:24
a kwasniewski i walesa ?

grog
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-05-03 09:14:34
Walesa jest najbardziej rozpoznawalnym Polakiem w swiecie, Kwasniewski byl przystojny, a popatrz na Kukiza, wedlug mnie moglby zostac twarza Wina Owocowego

asd1905
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-03 11:21:26
grog to nie wybory mistera tylko prezydenckie mowimy tu o tych ktorzy lubili sie napic zapomniales juz o chorobie filipinskiej ?

synsaturasa
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-02 19:48:38
komentarz usunięty przez moderatora

piotrek10295
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-05-02 19:40:08
jedyny kandydat nie skażony tym q....wem

zaldbag
    Ocena: 1 (glosow:7)
2015-05-02 19:39:15
Sprawdźcie najpierw ilu Polaków zagranicą ma prawa wyborcze. A potem się zastanówcie czy w ogóle powinni je mieć. Dlaczego ktoś kto od 10 lat mieszka zagranicą i ma ten kraj głęboko i nie chce tu wracać ma mi wybierać władzę?!

amblin
    Ocena: -6 (glosow:8)
2015-05-02 19:28:54
Możecie sobie głosować na kogo chcecie ale powiem wam że w Polsce będzie syf i nędza dopóki władza będzie w rękach Polaków. Ot co !

faille
    Ocena: -4 (glosow:8)
2015-05-02 19:34:16
w rękach Polaków ??? a przecież obecnie jest w rękach żydów !

amblin
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-05-02 19:45:05
widać polskiego pochodzenia

grog
    Ocena: -1 (glosow:7)
2015-05-02 19:54:33
gdy slysze ze Polska jest w rekach zydow zawsze mam takie wrazenie, ze chodzi o zyda jezusa i jego matke oraz pracujacego dla nich papy z watykanu, ktory jest koordynatorem polskich probarszczy

caleanka
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-05-02 19:01:43
Mozecie glosowac nawet na swietego mikolaja, rezultat bedzie podobny. Propaganda trafila, "ciastka" (kukiza) na wioche.WIOCHA i wiesniacy NA "CIASTKO" (KUKIZA)

caleanka
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-05-02 18:50:33
Kolejne "ciastko" (kukiz) na wiocha, ostatnio raz diennie. TO JEST WIOCHA.

BloodyFace
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-05-02 18:03:08
jakie 39mln. 37 idioto. Zanim cos napiszesz dowiedz sie szczegółów.

barbarella123
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-05-02 17:46:19
komentarz usunięty przez moderatora

pressed
    Ocena: -2 (glosow:4)
2015-05-02 17:23:21
To beda pierwsze moje wybory od czasu jak mialem 18 lat gdzie moja Matka zaciagnela mnie zebym zaglosowal na Kwasniewskiego. Teraz od dekady nie mieszkam w Polsce. Oczywiscie ze bede glosowal na Kukiza.

grog
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-05-02 19:34:27
a teraz kto za ciebie zadecydowal?

yahoo2135
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-02 17:09:14
komentarz usunięty przez moderatora

yahoo2135
    Ocena: 1 (glosow:7)
2015-05-02 16:57:31
jak mozna popierać kukiza, który nie ma żadnych konkretnych poglądów (oprócz jowów oczywiście, które są już dla niego lekiem na aids). typek dalej chce karać za zielsko, o wolnej kwocie od podatku mówi to samo co reszta, nic na temat zusu czy nfz. Ludzie na niego głosują, bo sobie rząd nazywa mafią, i to niektórym wystarczy. kukiz raz chce bratać się z opzz, a raz ich wyzywa od komuchów. taki człowiek mojego głosu nie dostanie, szkoda tylko, że na hasełkach pokroju "je*ać tuska" ma takie poparcie. taki nowy palikot, tylko, że ten jest za kościołem, palikot był przeciw. dajcie spokój

Melanz89
    Ocena: -3 (glosow:9)
2015-05-02 16:13:01
Koniec z tymi świńskimi ryjami! Żadne dudy, komory czy inne wsiory... Czas na zmiany. Jeżeli wygra szogun to będzie oznaczało, że wszystko było ustalone. Tylko głupcy ponownie zagłosują na obecnego ciula.

szulcik
    Ocena: 0 (glosow:6)
2015-05-02 15:06:20
Miejmy nadzieje na jakieś zmiany ,zmiany na lepsze,obstawiajmy ,ze poparcie dla Kukiza i JKM bedzie wysokie.

slonbimbalski
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-05-02 19:26:37
komentarz usunięty przez moderatora

szulcik
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-04 12:18:57
Prezydent moze ,,VETO" -ać ,moze byc także bardziej przychylny do tworzenia partii ,która ma na celu ulepszenia naszego Państwa.

danzby
    Ocena: 2 (glosow:8)
2015-05-02 14:50:04
Jestem emigrantem od 25 lat. Glosowal nie bede.nie mam prawa wybierac prezydenta ani zadnych innych wladz zyjac i majac zamiar zyc na emigracji do konca. W wyborach powinni glosowac ci ,ktorzy zyja i beda zyc w Polsce. Wybieraja swojego prezydenta. pozdrawiam i zycze madrego wyboru

cebulak666
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-05-02 15:58:26
dobra, ok spokojnie, bez nerwow, nikt nikogo nie zmusza

asd1905
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-05-02 21:12:19
i prawidlowo szkoda ze jest malo takich jak ty

grog
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-05-02 14:34:40
niech mu bozia pomoze, skoro jest taki wierzacy wiec na pewno wygra, bo jak nie oznaczac to bedzie, ze bogu nie podoba sie jego kandydatura, wlasciwie to nie wiem po co wierzacy kandydaci w ogole biora udzial w kampanii, przeciez wystarczy tylko goraco modlic sie do stworcy, wszak wiadomo, ze na ziemi nic nie dzieje sie bez jego woli i przyzwolenia

unospin
    Ocena: 1 (glosow:9)
2015-05-02 14:17:49
Obejrzałem kilka wywiadow z politykami kandytujacymi na PRezydenta, i Uwazam ze Pan Kukiz jest nadzieje dla PL. Mieszkam w UK od 3 lat , ale to nieznaczy ze nie marze wrocic do Rodziny , Przyjacół, Ojczyzny . Myslicie ze tutaj jest Kraina Miodem i Mlekiem Płynaca ? Jestescie w Błedzie, ALE TUTAJ JEST NORMALNIE ! Tak opodatkowana Praca to jest SKANDAL ! Te Partiokracje tez jest Skandalem, Specjalnei pofatyguje sie do Konsulatu i Zaglosuje na Pana Kukiza - Zreszta jak Wiekszosc znajomych z Pracy

grog
    Ocena: -3 (glosow:5)
2015-05-02 14:36:22
sporo tych duzych literek, ty na pewno w UK, nie w Dojczland?

yahoo2135
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-05-02 16:58:37
i co takiego kukiz powiedział, że cię przekonał? takie same głupoty gada każdy polityk

unospin
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-03 20:15:09
te słynnne juz 1 mandatowe okregi wyborcze (bdb pomysł), Nie obiecuje gruszek na wieżbie tylko mowi co by zrobił gdyby był prezydentem - nie podpisałby emerytury 67 , vat 25 itp. Troche słuchalem jego wywiadow i jak on sie wypowiada o POlsce , mysle ze jako 1 z nielicznych zdaje sobie sprawe w jakim stanie jest Polska I naprawde chce zmian na lepsze w PL.

unospin
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-02 14:12:24
komentarz usunięty przez moderatora

tec-pl
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-05-02 13:35:39
ma moj glos 10go z IE!

szaflarska
    Ocena: -3 (glosow:5)
2015-05-02 12:48:05
i tak nie pomoga. polonia ma nas w dupie robia intratne biznesy i kasa sie liczy.. kukiz do przedszkola.

Kubanczyk6
    Ocena: -4 (glosow:18)
2015-05-02 12:09:16
Do wyborców Kukiza, czym on was przekonał, jaki ma pomysł na Polskę? Bo mam wrażenie, że głosujecie na niego, bo jest muzykiem.. Jakie by nie zadać pytanie Kukizowi on i tak sprowadzi rozmowę na temat JOW, a o reszcie nie ma pojęcia. Dodatkowo jest promowany przez media, dziennikarzy, nie wydaje wam się to dziwne?

Zba72
    Ocena: 5 (glosow:9)
2015-05-02 12:48:05
Tym że chce skończyć z tym cholernym "partiokractwem". Od 26lat każda ekipa ustawia sobie swoich przydupasów w urzędach, resortach, ministerstwach i tylko siedzą nam na karkach wymyślając coraz to nowsze techniki ucisku. Jeśli nie Kukiz to nikt, nie ma znaczenia która partia przy korycie nas okrada. Powstrzymać ich może tylko publiczny lincz za zdradę kraju.

galka666
    Ocena: 4 (glosow:8)
2015-05-02 12:58:45
jak dla mnie mógł mieć program: kupię bombę i rozj* to wszystko. nie jest to kandydat moich marzeń, ale wolę już jego niż te inne dudy, komory, ogórki czy palikoty.

StachTraktorzysta
    Ocena: 7 (glosow:9)
2015-05-02 12:59:08
Kukiz to człowiek który nie będzie szkodził i to mi wystarczy. 1) W Przypadku in-vitro, nie jest przeciw, ale niech sobie to każdy sfinansuje, a nie przez NFZ. 2) Zmniejszyć opodatkowanie zatrudnienia, tak żeby się opłacało zatrudniać ludzi. Wtedy ci którzy chcieliby wrócić, wrócą i założą tutaj firmy. Dając przy tym pracę innym. Posłuchaj jego wypowiedzi. Bo tutaj ci nikt wszystkiego w kilku słowach nie wyłoży. A np.Taki Bredzisław posługuje się tylko ogólnikami. Zadnych konkretów. "Zgoda i bezpieczeństwo". Zgoda na dalsze łupienie narodu i bezpieczeństwo dla łupiących.

grog
    Ocena: -2 (glosow:6)
2015-05-02 14:41:51
nie jest przeciw in vitro ale niech sobie kazdy sfinansuje? Zartujesz? Albo cookies nie zdaje sobie sprawy z kosztow invitro, wiec jest glupcem, albo juz na starcie lize dupsko klerowi wiec jaki bylby z niego prezydent? Lizidoopa albo glupek, dzieki za taki wybor

StachTraktorzysta
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-05-02 15:23:07
Koszty in-vitro to w prywatnej klinice w Polsce 10tyś zł. czy to aż tak dużo? Kiedy kobieta jest pod ich stałą opieka, monitorowana i w przypadku nieprawidłowości ciąże usuną. Cena ta obejmuje ponowne zapłodnienie i dalsza opiekę aż do porodu. Czy przeciętna polska rodzina nie jest w stanie odłożyć takich pieniędzy jeśli bardzo chce dziecka. Co to jest w porównaniu z późniejszymi kosztami związanymi z wychowaniem dziecka?

StachTraktorzysta
    Ocena: 3 (glosow:5)
2015-05-02 15:37:08
Kukizowi oczywiście dziennikarze wpychali w usta różne zdania, których nie powiedział. Np: "Czyli jest pan przeciwny pomaganiu kobietom, które nie mogą zajść w ciążę". Na co On odpowiedział: "Nie jestem przeciwny, ale ci ludzie maja możliwość na taki zabieg zarobić. W przeciwieństwie do matek wychowujących niepełnosprawne dzieci, które wymagają opieki 24h/7dni. one nie maja możliwości zarobić na rehabilitację tych dzieci, Więc pierwszeństwo przyznawania środków jest dla mnie takie" koniec cytatu. Powiedz mi, czy coś takiego powiedział by ktoś kto chce złapać plusa u kleru?

yahoo2135
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-05-02 17:00:35
"Tym że chce skończyć z tym cholernym "partiokractwem". Od 26lat każda ekipa ustawia sobie swoich przydupasów w urzędach, resortach, ministerstwach i tylko siedzą nam na karkach wymyślając coraz to nowsze techniki ucisku. Jeśli nie Kukiz to nikt, nie ma znaczenia która partia przy korycie nas okrada. Powstrzymać ich może tylko publiczny lincz za zdradę kraju." - no, no xD. wylatuje taki kukiz, który parę lat temu trzymał się z PO i sobie tak powiedział, że "rząd to mafia" i już mu wierzycie? bo ładnie mówi? w tym kraju nigdy nie będzie dobrze, jeśli ludzie będą gł

grog
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-05-02 19:41:27
nie gniewaj sie ale dla mnie Kukiz mowi to co lud chce uslyszec, jest populista ale w odroznieniub od innych politykow nie ma zadnego zaplecza partyjnego, nie ma zadnego poarcia, moze tylko liczyc na kogos takiego jak korwin o ile temu drugiemu powinie sie noga, a powinbie sie na pewno bo ludzie juz nie daja sie wodzic za nos populistom typu: palikot, mikkr, kukis

grog
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-05-02 19:45:41
prezydentem zostanie polityk, ktory ma silne poparcie polityczne i tylko taki, poniewaz w Polsce licza sie tylko PO oraz PiS kandydat sposrod tych partii zostanie prezydentem, oddawanie glosu na ogorek, kukis czy kogos innego traci sens, jezeli chcecie naprawde zmienic Polske musicie wziac sie w garsc podczas wyborow parlamentarnych, teraz to tylko bicie piany i blablanina na wiocha.pl co najwyzej

paczo11
    Ocena: -3 (glosow:15)
2015-05-02 11:48:21
Kukiz to populista promowany przez media

paczo11
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-05-02 14:03:23
widzę że prawda boli

cyc1982
    Ocena: 1 (glosow:7)
2015-05-02 14:43:59
bynajmniej ma więcej oleju w głowie niż cała ta reszta z wiejskiej,

spacz
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-05-02 14:53:34
komentarz usunięty przez moderatora

kurwamac02
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-05-02 15:08:49
@cyc1982, zdajesz sobie sprawę z tego, że swoim komentarzem pojechałeś po kukizie? Czy jak wielu idiotów nie rozróżniasz bynajmniej od przynajmniej?

paczo11
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-05-02 20:30:22
nie popieram Kukiza to muszę Komorowskiego...brawa dla was...TYLKO LEWICA!TYLKO DUDA!TYLKO PIS!

Buahahahah
    Ocena: -5 (glosow:5)
2015-05-02 11:29:35
Gdyby nie było wolności tego typu bzdur byś nie pisał gimbusie. W dupie ci się poprzewracało.

pawelwiktor15
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-05-02 12:28:35
Lubisz pis?

Morpheus75
    Ocena: 20 (glosow:42)
2015-05-02 11:10:13
Chociaż ktoś kiedyś powiedział "Nieważne, kto głosuje, ważne, kto liczy głosy", to mój głos idzie na Kukiza. Trzymam kciuki! Gdyby jeszcze Korwin przelał swoje głosy na Pana Pawła, to może nawet byłaby 2 tura :)

Frogy91
    Ocena: 1 (glosow:7)
2015-05-02 11:54:20
Nie rozumiem czemu to JKM ma przelewać głosy na Kukiza skoro ten nie zna się w ogóle na rządzeniu. Mówi o JOWach i rozwaleniu systemu co niestety się wyklucza wzajemnie

galka666
    Ocena: -5 (glosow:7)
2015-05-02 12:56:59
no koriwn to dopiero się zna, że hoho. w końcu rządził tyle lat, że ma doświadczenie, prawda?;)

asd1905
    Ocena: -5 (glosow:5)
2015-05-02 10:48:04
widze ze ktos liczy tak jak korwin ale musze cie oswiecic mozna glosowac po 18 roku zycia

FireCrow
    Ocena: 0 (glosow:8)
2015-05-02 09:13:15
Z jakiej paki w ogóle Polonia ma prawo głosu? Osobiście jestem migrantem i głosuję w kraju w którym mieszkam na rząd, który będzie się zajmował moimi sprawami, a nie na rząd, który będzie się zajmował sprawami moich krewnych w PL.

air_jordan_show
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-05-02 11:03:23
dokładnie tak powinno być

galka666
    Ocena: -1 (glosow:5)
2015-05-02 08:22:47
polonia to chyba akurat nie zagłosuje na kukiza ale dudę. przecież to prawdziwi polacy i patrioci pierwszego sortu. to nic, że od lat tu nie mieszkają a z polską mają styczność wyłącznie w telewizji.

Buahahahah
    Ocena: -2 (glosow:6)
2015-05-02 11:17:37
Dokładnie. Nic, że mają w dupie Polskę, ale to "partryjoci" najlepszego sortu :)

logan21
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-02 02:04:45
komentarz usunięty przez użytkownika

logan21
    Ocena: -3 (glosow:11)
2015-05-02 02:00:51
Ty autorzyno tej wiochy, pajacu jakiego "polskiego pochodzenia", wiesz co ty wypisujesz. Rodaków qrwa a nie poskiego pochodzenia jak już. I jeszcze jedno pajacyku, co z tego że jest nas 39 mln jak głosować tylu nie może, więc jak coś ogłaszasz to dokładnie a nie jak ci się podoba baranie jeden jajogłowy.

Kwinto
    Ocena: 6 (glosow:14)
2015-05-02 00:16:36
Jestem Banita od 30 lat i nie tylko ja, ale wszyscy moi emigracyjni znajomi i ich znajomi z rodzinami (ok.3.000 osob) bedziemy glosowac na "Hetmana" Kukiza !

logan21
    Ocena: -2 (glosow:4)
2015-05-02 02:06:14
3000 ogarniesz, zaje.b.ście. Nie dziwie się że tacy wyjeżdżają.

air_jordan_show
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-05-02 11:06:57
Banicja współcześnie nie obowiązuje ale to ze bedziesz głosował na Kukiza to +

robertluba
    Ocena: 4 (glosow:6)
2015-05-01 22:44:18
Paweł masz mój głos

robertluba
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-01 22:42:18
Ej Ty ivi123 normalne jesteś bo nie wiem czy facet czy kobieta masz układ z ch..ami a Ty może jedno z nich jesteś złodzieju państwa Polskiego

alinek
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-05-01 22:27:54
wszyscy w domu?

Melanz89
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-05-02 15:59:53
A piec komu...

davidbrian35175
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-01 21:38:45
komentarz usunięty przez użytkownika

ivi123
    Ocena: -17 (glosow:19)
2015-05-01 21:33:52
komentarz usunięty przez użytkownika

amblin
    Ocena: 3 (glosow:11)
2015-05-01 21:46:59
no faktycznie słońce nie wzejdzie krowy mleka nie dadzą ... bo nie wygra DUDA

StachTraktorzysta
    Ocena: 4 (glosow:4)
2015-05-02 11:45:17
Jak oddasz głos w pierwszej turze na Kukiza, to tak jak byś zabrał Bronkowi jakiś % głosów. Wszystko wskazuje na to że druga tura się odbędzie i wtedy zostaną dwaj kandydaci. Ja w takiej sytuacji oddam głos na przeciwnika Bredzisława. Chciałbym żeby nim był Kukiz. Ale jak bedzie kto inny, to tez pójdę i zagłosuję.

MINTOR
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-02 12:44:49
ivi, debilu, żeby Komor został prezydentem to musi zdobyć ponad 50 % głosów, rozumiesz to? Rozważmy 2 przypadki: komor 49%, duda 35%, kukiz 10% itd, oraz: komor 49%, duda 20%, kukiz 19%. W obu tych przypadkach 2 tura byłaby między komorem a dudą, już rozumiesz?

zaldbag
    Ocena: -6 (glosow:12)
2015-05-01 21:30:10
żałosne...

spacz
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-05-02 14:56:31
komentarz usunięty przez moderatora


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400