Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Więc nie róbcie z nich męczenników.
czadowyRyszard  15-05-25, 21:30 Zgłoś
+ 624 -
Dodano: 2015-05-25, 21:30:56   przez: czadowyRyszard
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 624  Zgłoś nadużycie
1464
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Kopciuszek tuz po północy
  •  Popieram całkowicie.
  •  Big News
  •  Joanna Senyszyn w 140 znakach pokazała
Ukryj komentarze(144)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
tomasz-antkowiak
    Ocena: 66 (glosow:92)
2015-05-25 23:43:54
Mam kreske we frankach i marze tylko zeby sie odemnie wszyscy odpierdolili i przestali sie o mnie pozornie troszczyc. Radze sobie i nadal bede sobie radzil bez niczyjej pomocy. Trzeba bylo tylko nieco pomyslec podpisujac umowe kredytowa i nie zadluzac sie ponad stan, to nie bylo by dzis placzy i lamentow. Ja nie chce zadnej pomocy a wylacznie swietego spokoju.

aaaa1111aaaa
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-06-02 19:11:50
Ja jestem w plecy na akcjach JSW. Na kogo mam głosować, żeby je sprzedać po cenie kupna? :D

diosmektyt
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-06-02 02:57:39
komentarz usunięty przez moderatora

louisflores
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-06-01 13:47:12
Państwo to my i to my stracimy a nie banki. Bo banki wygrywają zawsze. Facet ma rację. Ja mam kredyty w złotówkach i nikt mi nie pomaga.

gaderep
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-05-31 08:43:35
A co ma do tego państwo? Na propozycji Dudy tracą banki, zyskują obywatele, a to obywatele, nie banki, są trzonem państwa. Państwo natomiast traci właśnie przez takich debili jak autor tego mema.

louisflores
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-06-01 13:49:20
Coś chyba masz z głową. Jakie banki tracą, one zawsze wygrywają, zapłacą za wasze kredyty inni kredytobiorcy, albo podatnicy. Nie ma tak, że ktoś naleje z pustego, zawsze ktoś za to płaci.

munios123
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-30 11:43:03
W takim razie wyguglujcie sobie: "Statistica: Kim naprawdę są frankowicze?" Zobaczycie prawdę i zastanówcie się kto bije pianę.

munios123
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-30 11:41:39
komentarz usunięty przez moderatora

specjal25
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-29 12:51:04
komentarz usunięty przez użytkownika

manamanam
    Ocena: -2 (glosow:6)
2015-05-29 11:15:55
Odwal się od frankowiczów w końcu. Zasrane polaczkowate myślenie. Na węgrzech i w innych państwach takie ustawy przechodziły i wszyscy się cieszyli, że można podnieść ludziom komfort życia. Bank same na siłe wpychały ludziom kredyty w tej walucie. A dla twojej informacji, kredyty we frankach są teraz ciężko wypłacalne. Coraz mniej ludzi jest w stanie je spłacić, więc lada moment wszystko strzeli (tak, jak w Hameryce) i wtedy ty także odczujesz tego skutki i sam będziesz skomlał, jak zdychający kundel o pomoc.

kibic13
    Ocena: -1 (glosow:5)
2015-05-29 00:30:31
Witam w 2008 r., prosiłem o kredyt na mieszkanie w złotym Polski, usłyszałem w banku, że: do kredytu w złotym Polskim nie spełniam warunków, ale na kredyt we franku to jak najbardziej. Dylematem było - czy mam płacić komuś za wynajem, czy spłacać swoje. Więc proszę do ku..y nędzy nie zwalajcie winy na biorących kredyt we franku bo poniekąd byli do tego przymuszeni. Ja nie spekulowałem walutą typu Fran Szwajcarski, który od 20 lat wahał się o 3-10 % a nie o 100 - 120 %. Niech płacą Ci którzy na tym zarobili.

tymczasowy13
    Ocena: 4 (glosow:4)
2015-05-29 11:41:49
1. A nie dało Ci do myślenie, że nie masz zdolności w zł? 2. Myślałeś, że kurs franka się nie zmieni? ...przymuszani byli ludzie? o czym Ty piszesz? podjąłeś ryzyko i tyle. Ja też mam kredyt we frankach, ale wziąłem go z pełną świadomością ryzyka i na miarę WŁASNYCH sił. Przestań więc beczeć i płać bo nikt za Ciebie tego nie zrobi!

Mariuszek25
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-05-29 17:32:09
kibic13 - co ty pier... zawsze kredyt w złotówkach było, jest i będzie dostać, a ty kłamiesz, że w PLN nie miałeś zdolności??? Ja nie dostałem kredytu we frankach kilka lat temu i musiałem wziąłem w PLN, bardzo żałowałem tego ale teraz widzę że opatrzność nade mną czuwała

dibo2
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-05-28 22:35:38
A kto mi pomoże jak nie mam na ratę w złotówkach ja też tak chcę a może wezmę kreskę w Jenach wejherowskich to tez mi rząd pomoże ?

aio13
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-28 18:16:27
Następnym posunięciem będzie pomalowanie wszystkich czarnych pól na czerwono w ruletkach w kasynach na terenie całego kraju.

manga231
    Ocena: -1 (glosow:5)
2015-05-28 11:24:55
Akurat z tym ma rację, ot co.

Skein
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-05-27 23:29:01
A przypadkiem nawet w obecnym czasie te kredyty i tak nie sa tansze niz bylyby w zl?

kurnachatawiocha
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-28 20:19:32
A przypadkiem są tańsze, nieznacznie ale tańsze.

flathamster
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-05-27 20:51:03
Pomijam, kto to tam obiecuje i co z tego wyniknie. Główną ideą "pomocy frankowiczom" jest zmniejszenie zarobku banku, więc to banki na tym "stracą" (mniej zarobią). Nie wiem skąd te pomysły, że wszyscy na to się zrzucimy. Warto się też zastanowić jak działa bank - przecież oni nie dają ze skarbca prawdziwej kasy, tylko ją "generują" na koncie, potrzeby kredytu. A oddaje im się pieniądze zarobione ciężką pracą (prawdziwe). Więc jakoś mi banków nie żal...

kurnachatawiocha
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-05-28 20:17:56
Nie wiem skąd pomysł, że bank "generuje" nieprawdziwą kasę. Wiem natomiast, że jeśli będąc pracodawcą mam straty, to zwalniam pracowników albo podwyższam cenę produktów. Podobnie zrobią banki. Kto na tym straci? Ja, Ty, frankowicze, złotówkowcy, eurowcy i wszyscy inni klienci. Za kartę zapłacisz nie 5, a 10 złotych, z lokaty zyskasz nie 1, a 0,5%, zaczniesz płacić za konto, za każdy przelew, za kontakt z bankiem... mam wymieniać dalej?

bombiola
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-29 14:00:19
komentarz usunięty przez moderatora

izkawiewiora
    Ocena: 0 (glosow:6)
2015-05-27 20:35:50
A czy mnie frankowicza pytał ktoś o zgodę jak z moich podatków dofinansowywał program "Rodzina na swoim" dla złotówkowiczów????

chrisling
    Ocena: 7 (glosow:7)
2015-05-27 20:09:09
Ja wzięłem kredyt w złotówkach i nikt nie pomaga mi go spłacać, czemu teraz z moich pieniędzy maja dawac dla frankowiczów??? mam im pomagać za jakiego chja???????

MichuBydgoszcz
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-31 23:28:12
na przyszłość zapamiętaj: WZIĄŁEM a nie wzięłem. Od WZIĄĆ a nie WZIĘĆ...

eltechbiur
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-05-27 12:28:31
giaur500 można zrobić to co Orban (bez TWOJEJ złotówki), "frankowiczom" chodzi o to by państwo wzięło "za mordę" banki a nie bezpośrednio dokładało do kredytów (na tym najbardziej zależy bankom bo będą miały "żywą pewną" gotówkę; Zysk banków za 2014r. to 40mld. koszt przewalutowania to ok. 100 więc mogą zarobić przez kolejne lata tylko 7 mld rocznie

DkNG
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-05-27 13:11:00
co sie odbije na wyższych kosztach prowadzenia rachunków, niższym oprocentowaniem lokat itd. kurde genialne rozwiązanie by cały kraj miał gorzej przez bande jełopów bez wyobraźni

Korallg
    Ocena: -3 (glosow:5)
2015-05-27 11:14:02
Gówno wiecie a piszecie pierdoły banki kazdeego co ma kredyt we franku okłamały. Ja przez cały okres spłacania musze oddac 3 razy wiecej niz wziąłem i mam prawo czuc sie oszukany, a z drugiej strony po co sa w bankach tak zwani analitycy rynkowi?> Napewno wiedzieli co sie stanie i dlatego trak zachecali do brania tych kredytów (ja wtedy posiadałem zdolnosc kredytową tylko w tej walucie i nie mialem innej możliwosci) a na tym wzroscie franka cały czas tyl;ko banki zarabiają więc ewentualnymi przewalutowaniami powinny byc banki obciążone.

karwoo
    Ocena: 4 (glosow:6)
2015-05-27 12:57:59
Nie wiedziales ze kurs Franka moze wzrosnac?Czyli jestes idiotą.Jak by spadl to tez bys chcial przewalutowania?

DkNG
    Ocena: 4 (glosow:6)
2015-05-27 13:09:40
miałeś na umowie napisane że jest ryzyko zwiazane z nieprzewidywalym w dluższej perpsektywie kursem obcej waluty ale jeśli to przeczytałeś (w co wątpie) to pomyślałeś "ale fajowo jak frank spadnie to bede płacić jeszcze mniej hura" a jak wzrósł to sie nagle okazuje ze co? że czytać nie umiesz?

kurnachatawiocha
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-05-27 13:52:57
Złotówkowicze i tak mają do oddania więcej od ciebie. Tylko, że oni przez pewien czas nie mieli zysków z tej inwestycji tak jak mieli frankowicze na niższej racie. Banki zyskują na spreedach i tylko na tym, pieniądze nie biorą się znikąd, nawet te wirtualne na kontach. Naganianie na kredyty w CHF było spowodowane chęcią sprzedaży jak najwięcej produktów, bank nie ma interesu na samej zwyżce kursu, bo obraca kasą na bieżąco, po aktualnym kursie rynkowym.

giaur500
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-05-27 08:49:06
To nie państwo będzie im pomagać. Państwo to my wszyscy. Tak, panie i panowie. My wszyscy sfinansujemy tą pomoc dla tych, którzy są sami sobie winni.

neroh
    Ocena: 2 (glosow:8)
2015-05-27 08:25:15
Az mnie już doopa boli od waszych postów. Jedyny koszt tej "akcji" to ustawa, ale przy tym że dziennnie uchwala ich się ok 15 to jest żaden koszt. Zapoznajcie się z treścią tej propozycji I sami dojdziecie do wniosku, że na skutek tego jak "frankowicz" nie dostanie przy tym w dope to zyska rząd I tyle w tym temacie. Pierwszy raz od czasów mieszka pierwszego rząd robi coś dla obywateli, a wy w stylu "niech ma gorzej ode mnie" hejtujecie". jesteście zwykłymikartoflami I cebularzami. PS.: Tak jestem Polakiem I nadal mieszkam w Polsce, ale rzygać mi się chce ja

grog
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-05-27 07:35:57
wspaniala kariera czlowieka, ktorego kaczynski wyciagnal z kieszeni, jeszcze pol roku temu mowiac duda kazdy myslal o szefie solidarnosci krzyczacym do megafonu, trzeba to wyjasnic: to co mowi elekt duda-mysli prezes kaczynski

dlugi7474
    Ocena: -3 (glosow:5)
2015-05-27 09:32:03
a Ty z PO jesteś ,że już tak człowieka oceniasz jak jeszcze nic nie zrobił

new100
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-05-27 07:35:40
A co Cię to k.rwa obchodzi? Ty za nich nie spłacasz. Ty im nie dołożysz. czadowyRyszard to dopiero wiocha.

grog
    Ocena: 1 (glosow:7)
2015-05-27 07:37:47
jesli dojdzie do jakiekolwiek pomocy to z czyich podatkow to pojdzie? Z oszczednosci prezesa? Dlatego to mnie k.wa obchodzi

DkNG
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-05-27 02:55:44
I tak oto psedoprawicowy socjalista chce dawać ze wspólnej kasy tym którzy zadłuzyli sie ponad możliwość będąc przeświadczonymi że należy im sie coś na co ich nie stać :) brawo panie prezydencie RP już sie zaczyna tania jazda pod publiczke

ph88
    Ocena: -2 (glosow:6)
2015-05-27 01:05:00
"Cwaniacko zaoszczędzić na kredycie"? Ja na prawdę nie wiem gdzie się rodzą tacy idioci. I żeby nie było, mam na myśli autora wpisu, nie frankowiczów.

syltau
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-05-26 23:12:47
brałem kredyciol we frankach, bo na ten w złotych nie było mnie stać. ale i tak jestem do przodu- gdy zaciągnąłem kredyt(frank 2.90 pln) rata kredytu 520 zł, teraz 700, a w złotówach bym zaproponowano mi rate prawie 800zł na tę sam czas kredytowania.

jfktransporter
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-26 23:00:56
komentarz usunięty przez moderatora

xpablox
    Ocena: -2 (glosow:6)
2015-05-26 22:56:14
kredyt to nie cwaniactwo, gdyby Ci ludzie mieli na dom pieniądze to by kredytów nie brali. Co do tej obietnicy jak i do kilku innych, o których mówił, to mi kaktus na ręce wcześniej wyrośnie, niż Duda ją spełni. Tak że ludzie dalej żyjcie marzeniami.

grog
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-05-27 07:40:36
nie mamn pieniedzy na dom wiec nie kupuje, nie mam zdolnosci kredytowej wiec nie pozyczam, mowiac prosto; nie kupuje krowy gdy nie stac mnie na lancuch...

scot51
    Ocena: -4 (glosow:8)
2015-05-26 22:52:44
Pułapka polegała na tym że w złotówkach wtedy nie dawali, a kredyst wzięty we frankach czy w pln to ta sama kwota była nieuku, banki zrobiły przewał bez ochrony państwa nad kredytobiorcami, zresztą sąd już stwierdził w setkach przypadków że to były nieuczciwe praktyki bankowe, poczytaj troszkę a nie tylko audiobooki z tvn 24....

kris072
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-05-26 22:30:38
co się nakręcacie przecież to zwykły wyborczy bełkot..jakiś ekonomista podliczył taki zabieg..ok 40mld..niby skąd on ma to wziąć?

Townsville
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-05-27 01:49:19
Zona bedzie musiala sie puszczac.

niemalyWacus
    Ocena: 3 (glosow:7)
2015-05-26 21:47:40
bank zarobil, dlaczego wmawiacie, ze podatnik ma pomagac? druga sprawa to zastanawialiscie sie co by bylo w odwrotnej sytuacji? czy w momencie gdy miliony ludzi zainwestowaly by we franka? banki nie zarzadaly by pomocy od panstwa by uniknac bankructwa? stawiam wszystkie swoje oszczednosci i to co w przyszlosci bym zarobil, ze gdyby bylo odwrotnie to nikt by sie nie pytal obywateli "co sadzicie o pomocy bankom". poza tym banki sypaly tymi kredytami jak z rekawa, kazdemu proponowali a raczej wciskali... sam nie mam kredytu w tej walucie ale jestem zwolennikiem prawa dzialajacego w obie

centurio79
    Ocena: 2 (glosow:12)
2015-05-26 21:35:13
2 lata starałem się o kredyt na dom w PLN. Niestety bank wymyślał cały czas nowe przeszkody: a to większy wkład własny a to zabezpieczenie kredytu w wysokości 200% jego wartości, a to za mała działka a to jeszcze coś innego. Co miesiąc jednak proponowano mi kredyt w CHF i to od ręki prawie bez żadnych zabezpieczeń. Po 2 latach uległem i wziąłem w CHF. Czy wszystko było uczciwe ze strony banku? Czy to moje cwaniactwo?

Bazyl73
    Ocena: 4 (glosow:4)
2015-05-26 20:39:40
Mam trochę kasy w funduszach inwestycyjnych, w tym w ryzykownych - akcyjnych. Mam nadzieję, że jak giełda pójdzie w dół i moje oszczędności zaczną topnieć to prezydent Duda zarządzi, żebym dostał odsetki takie jak w bezpiecznych, ale często mniej opłacalnych funduszach obligacyjnych? Powiedzmy, że gdy moje wkłady stopnieją o 50% to będę mógł je "przenominować" na fundusz obligacyjny z biednymi 3% rentowności rocznej? Już nie będę wymagał, żeby dopłacił mi (ktokolwiek - dla mnie to obojętne) do powiedzmy 20% rocznie jak się wyciąga z funduszy akcyjnych w czasach hossy...

Bazyl73
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-26 20:32:13
komentarz usunięty przez użytkownika

zwierzak250477
    Ocena: 5 (glosow:7)
2015-05-26 20:31:00
komentarz usunięty przez użytkownika

jrozan
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-05-26 20:23:04
Pamięć ludzka jest krótka więc przypomnę, że przed kredytami w CHF, jako pierwsi ostrzegali jastrzębie z PO, m.in. Bielecki. Gdy KNF wprowadził w 2006 Rekomendację S oficjalny komunikat rządzącej partii brzmiał tak "Klub Parlamentarny Prawo i Sprawiedliwość z niepokojem przyjmuje zalecenia Komisji Nadzoru Bankowego, tzw. Rekomendację S, wprowadzające ograniczenia w dostępności do kredytów walutowych, których głównym skutkiem będzie zmniejszenie możliwości nabywania przez obywateli (szczególnie przez młode osoby) własnych mieszkań"

jrozan
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-26 20:35:35
komentarz usunięty przez użytkownika

jrozan
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-05-26 20:38:00
Premier Marcinkiewicz (PIS) mówił tak "Nie rozumiem polityki utrudniania dostępu do kredytów i nie zgadzam się z nią". Trzeba jednak zaznaczyć, iż wtórowała mu wtedy część opozycji (PO) i niektórzy ważni urzędnicy, np. prezes UOKIK-u. Najgłośniejszym obrońcą kredytów w CHF było Centrum Adama Smith'a - hasło "CHCEMY RYZYKOWAĆ"

fati65
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-05-26 20:06:30
Widocznie rodzina u niego zadłużona w tej walucie .

projszczok
    Ocena: -3 (glosow:5)
2015-05-26 19:45:26
Pamiętajcie również o tym, że niektórzy ludzie kredytu w pln parę lat temu dostać nie mogli, natoniast do franków wszystkie banki zachęcały. Oczywiście są cwaniacy co chcieli zaoszczędzić, ale jest też cała rzesza ludzi uczciwych, co we frankach kredyt wzięli nie z wyboru, ale z musu. Dlaczego oni teraz mają cierpieć? Daleki jestem od twierdzenia, że mamy im coś dopłacać, ale niech ci "biedacy" spłacają tyle co pobrali, a nie 100 czy 150% więcej.

jxxx71
    Ocena: -5 (glosow:5)
2015-05-26 19:12:04
Ta wypowiedź jest zmanipulowana !!! czyli to KŁAMSTWA. Powiedział że przewalutowanie po kursie, ale i odsetki i raty od początku po kursie złotówki, a wtedy różnic praktycznie nie będzie !!! i dopłacać będzie się tylko nielicznym, ale do spłaty zostanie mniej ! bo odbierze się bankom nienależne zyski z tytułu oszukiwania klientów. ZA OSŁABIENIE ZŁOTÓWKI PRZEZ ZADŁUŻANIE POLSKI, DONALD TUSK i ROSTOWSKI, POWINNI STANĄĆ PRZED TRYBUNAŁ STANU !!!

brumby
    Ocena: -6 (glosow:6)
2015-05-26 19:01:15
Bzdura. To wina władz, iż pozwolono bankom naciągać ludzi na kredyt we Frankach, kiedy Frank był po 2 zł. Do ilu miał spaść? Do złotówki? To tak jakby oszukać niewidomego w karty a następnie besztać tych, co uważają takie oszustwo za podłość.

Megass
    Ocena: 1 (glosow:7)
2015-05-26 19:20:44
Co to za bełkot? Biorąc kredyt w obcej walucie trzeba się liczyć, że spłata też jest w obcej walucie, której kurs może się zmieniać. Kredytów nie brały dziesięcioletnie dzieci, tylko dorośli ludzie, którzy wiedzieli co robią. Ciekawe gdyby frank spadł na złotówkę - czy byli by tacy chętni do zwrotu pieniędzy dla biednych banków które odnotowałyby spore straty.

brumby
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-05-26 22:07:40
Naucz się myśleć. Spróbuj teraz wziąć kredyt we Franku i podaj mi nazwę banku, który go udzieli kiedy Frank jest po 4 zł. Banki obiecywały niski procent i nic więcej, klienci nie byli świadomi. To takie typowo peowskie: robienie z ludzi frajerów, bo się dali oszukać i gratulowanie tym co umieli kogoś oszukać.

zwierzak250477
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-28 15:04:11
komentarz usunięty przez użytkownika

jankos32
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-05-26 18:34:10
swoją drogą Banki nigdy nie kupiły tych Franków tylko dały złotówki a rate przeliczają po kursie Franka więc jak wysokie dochody mają Banki dzięki zmianie kursu? to lepiej żeby Banki z obcym kapitałem zarobiły czy lepiej że Polakom zostało w portfelu i wydali je np na zakupy pobudzając polską gospodarkę ??

Przemo666
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-05-26 18:24:56
Żebym wiedział, że Duda tak zrobi to bym dwa razy tyle wziął:)

marcinek235
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-05-26 20:51:38
A najlepsze że ogromna cześc tych frankowczów to jest elektorat Po, taki mały myk polityczny.

Juventini80
    Ocena: 9 (glosow:11)
2015-05-26 17:07:13
nikt im pistoletu do glowy nie.przykladal jak podpisywli umowy. Polacy, ktorzy nie.ryzykowali , teraz maja.placic za tych co ryzykowali? kompletny bez sens!

dlugi7474
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-05-27 08:56:44
posłuchaj trochę bezstronnych ekspertów a nie tylko przedstawicieli banków.Nikt nie mówi o dawaniu kasy.

zibi64
    Ocena: -5 (glosow:11)
2015-05-26 16:52:01
Starałem się o kredyt w 2008/2009. W pięciu bankach odmówili mi z powodu braku zdolności kredytowej w złotówkach. W PKO BP w ramach programu "rodzina na swoim" rata kredytu w tamtym czasie wynosiła 1480zł. Posiadałem już działkę i dom w stanie surowym, brakowało na dalsze prace...ale okazało się, że w trzech innych bankach posiadam zdolność kredytową, tyle, że we frankach, a rata kredytu to 1090zł. Znałem ryzyko wzrostu kursu. To nie moja wina, że "nasze" banki odmówiły mi kredytu a dom TRZEBA wykończyć. Tak więc reasumując odpierdolcie się wszyscy oburzeni na "frankow

kurwamac02
    Ocena: 8 (glosow:10)
2015-05-26 17:11:54
No i do kogo teraz masz pretensje? A pomyśl gdyby bank wtedy nie uratował ci dupy i nie zaoferował kredytu we frankach to płakałbyś, że nikt nie chce udzielić ci żadnego kredytu. Nieważne co zrobiłby bank czy nie udzielił kredytu czy udzielił we frankach to i tak pie*doliłbyś na wszystkich wokoło.

edekzkrainykredek
    Ocena: 3 (glosow:5)
2015-05-26 18:32:07
Trzeba było zmienić prace, a później wziąć kredyt. - B. Komorowski

GrzesiekACM
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-05-26 16:44:08
Pomysł z dupy zresztą tak jak wszystkie pozostałe, bez pokrycia byleby zdobyć głosy. Udało mu się nabrać naiwnych i tyle.

wernyhora_102
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-26 16:03:27
komentarz usunięty przez moderatora

mi1979
    Ocena: 5 (glosow:7)
2015-05-26 15:53:44
Po pierwsze ku...a nie znam nikogo spośród znajomych kto chce przewalutowania, a wszyscy mają w CHF. Więc niech media nie robią sensacji, a ćwoki niech tego nie powtarzają. NIE CHCĘ ŻADNEGO PRZEWALUTOWANIA!! ZNAŁEM ZASADY I CO MOŻE SIĘ WYDARZYĆ!! STAĆ MNIE NA TO BY PŁACIĆ!! I dajcie mi spokój.

kurwamac02
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-26 16:39:35
komentarz usunięty przez użytkownika

kurwamac02
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-05-26 16:40:38
Bo moim zdaniem krzyczą największe lesery, chodzi mi o frankowiczów leserów. Zwykły obywatel frankowicz czy nie, potrafi przyjąć na klatę to co się stało, a biedota umysłowa jak zwykle robi największy raban. Roszczą sobie prawa z kosmosu, bo tak bardzo żałują, że nie ma poprzedniego systemu i każdy nie jest "równy".

klexxxx
    Ocena: 6 (glosow:6)
2015-05-26 15:49:52
A dlaczego nikt nie chciał wyrównywać kredytów w złotówkach do poziomu franka jak ten był tani, tylko frankowicze się cieszyli że mniej płacą? Każdy jest dorosły i chyba wie co podpisywał. Owszem, frank osiągnął bardzo wysoki poziom i wartość kredytu we frankach w wielu przypadkach przekroczyła wartość nieruchomości na którą był kredyt zaciągnięty. Można to w porozumieniu z bankami jakoś sensownie uregulować, ale wracać do kursu z dnia zaciągnięcia jest chyba przegięciem.

Megass
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-26 19:24:27
Stopy procentowe i inne czynniki regulujące raty poszybowały w dół w efekcie czego raty są tylko o kilka procent wyższe. Nie wiem, czy dla 100zł różnicy w skali miesiąca jest warto robić w ogóle jakikolwiek szum na ten temat.

dlugi7474
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-27 09:43:33
Megass nie rozumiem twojego wpisu.Ja mam ratę niższą niż np.rok temu ale czemu ja mam dawać się oszukiwać.

klaus28
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-05-26 15:26:51
duda,duda czyni cuda

cyc1982
    Ocena: -11 (glosow:13)
2015-05-26 14:41:21
Nie ważne jest o jaką pomoc chodzi i kto tą pomoc dostanie,polski naród jest tak bardzo zawistny i nienawidzący drugiego człowieka że gdy "ja nie mam to i ty mieć nie będziesz", Polak to głąb do potęgi nieskończonej,widzi wszystko oprócz siebie.w tym kraju nigdy nic nie będzie i to nie przez rząd a przez obywateli głąbów.możecie mnie objechać jak chcecie za słowa prawdy.

homo_sapiens
    Ocena: 10 (glosow:12)
2015-05-26 15:01:07
Generalnie masz sporo racji, ale nie w tym wypadku. Frankowicze świadomie zaciągnęli kredyty w obcej walucie z jednego powodu - mając nadzieję, że koszt kredytu okaże się niższy niż gdyby go zaciągnęli w złotówkach. I przez parę lat rzeczywiście był niższy. Czy w tym czasie dzielili się swoim względnym zyskiem (w porównaniu z innymi kredytobiorcami) z resztą społeczeństwa? Oczywiście, że nie, więc czemu teraz reszta społeczeństwa (nie żadne banki, bo te przerzucą koszty na klientów) ma teraz pokrywać ich straty? Na tej samej zasadzie trzeba by wspomagać osoby tracące na giełdzie.

informatyk26
    Ocena: 5 (glosow:5)
2015-05-26 16:03:40
Cyc nie bądź zawistnym głąbem do potęgi nieskończonej, nie oglądaj się na rząd i Naród tylko zrób mi przelew. Kredyt mam w złotych, wyrównaj mi tak żebym płacił jak we frankach, na 7 lat wstecz.

cokolino123
    Ocena: 4 (glosow:4)
2015-05-26 14:40:44
tak jak popieram Dudę to tu mnie wkurzył na maksa. bezpodstawna pomoc ludziom, którym ta pomoc się nie należy.

cyc1982
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-05-26 14:47:03
Na jakim pier..oleniu by się skończyło gdyby nagle frank spadł o połowę?Polak zawsze wszystko wszystkim wytknie o będzie wytykał drugiego człowieka i tym się różnimy od cywilizowanego społeczeństwa.

marcinek235
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-26 20:54:05
I na dodatek ratuje elektorat Po, taki mały paradoks polityczny.

Lisek85
    Ocena: 4 (glosow:4)
2015-05-26 14:37:07
Prawda jest taka że jak ja zaciągnę kredyt i nie mam za co go spłacać to nie mam wyboru komornik i tak dalej i obojętnie czy mam 1000 czy 100000 czy więcej oni czytali umowę sytuacja prosta że gdy bierze się kredyt w innej walucie istnieje spadek jak i wzrost a prawa jet taka że to czysta giełda ludzie boją się grać a kredyty wzięli myśleli że wysoko kupili franka i nie urośnie ba że spadnie a tu co poszybował jeszcze wyżej liczyli że mniej będą musieli oddać więcej giełda to nie żart to real co daje i zabiera.

bodan
    Ocena: -3 (glosow:5)
2015-05-26 14:16:51
do k73 73 .afere SKOK wywolala ekipa WSI powiazana z wujem gajowym ex prezydentem.Teraz Dukaczewski bedzie mial gorzej..Swoja droga niech te zachodnie banki skoro nas rzna jak nikogo nigdzie niech troche doplaca.ps Liczbe30000000 wzioles jak swoje liczby szczynukowicz szogun w debacie/z czapki dukaczewskiego/

arek2202
    Ocena: -2 (glosow:4)
2015-05-26 13:48:49
"Mam kreske we frankach i marze tylko zeby sie odemnie wszyscy odpierdolili i przestali sie o mnie pozornie troszczyc. Radze sobie i nadal bede sobie radzil bez niczyjej pomocy" Popieram w 100%, a na dodatek ja, jako frankowicz, musze dopłacać do programów MDM i RNS, a tego jakoś nikt nie zauważa...

Pr3dator
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-05-26 13:48:11
Banki, media i inni manipulanto-spekulanci bardzo skutecznie nastawiły społeczeństwo przeciwko sobie w obronie dojnej krowy! Nie trawie jak można być zawistnym i zazdrosnym o obcy kredyt. W tym kraju nigdy nie będzie normalnie póki takie bezmózgie mamy społeczeństwo. Mam kredyt we frankach i nigdy nie śmiałem się z tych co mają w złotówkach. Bank odmówił mi kredytu w złotówkach. Nigdy by mi przez myśl nie przyszło żeby szydzić i protestować jeśli można komuś pomóc. Dlatego też pomocy nie oczekuje.

mordenhajm
    Ocena: -5 (glosow:7)
2015-05-26 13:20:40
ale dlaczego zawsze hejterzy mówią o pomocy państwa? rzecież słowa o tym nie ma, banki sa prywatne, to one mają ponieść koszt, zresztą wydumany, bp one nigdy franków nie braly, a obracały zlotówkami przeliczając kurs. Czy to ku..a takie trudne do ogarniecia?

homo_sapiens
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-05-26 13:42:39
Zawsze, gdy państwo nakłada na banki (ubezpieczycieli czy inne instytucje finansowe) dodatkowe koszty, są one opłacane w rzeczywistości przez klientów. Bankowcy mają do tego multum narządzi i sposobów, często tak, by nawet klienci tego nie zauważyli.

pisiu104
    Ocena: -3 (glosow:3)
2015-05-26 13:07:08
Są to cwaniaki.Racja. Ale jak powiedział Duda ,chce byc prezydentem wszystkich Polaków

bolo24
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-05-26 13:01:20
Chcą zmiany bo posłowie też brali w innej walucie to teraz trzeba pomóc kolegą z partii.

sato1970
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-05-26 12:46:39
Jesteś nie zorientowanym debilem pisząc takie rzeczy brałem kredyt w frankach i jakoś nie śmiałem się z nikogo kto brał kredyt taki czy inny spłacam i jakoś nie dostałem pomocy od nikogo a nawet jej nie chcę, po drugie bank chciał mi wcześniej go przewalutować ale to była kolejna pułapka z strony banku bo jak ich ofertę przeanalizowałem to nawet teraz po kursie dzisiejszym rata w złotych była by większa ,a na taki kredyt z niską ratą zmusiło mnie życie a nie cwaniactwo ,więc nie zawiść innym bo to mój problem a politycy starają się żeby jak najwięcej narodu skłócić bo naród skłócony łatwo man

Assmann
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-05-26 12:43:42
Wybaczcie ludzie albo i nie, ale tylko idioci biorą kredyt w obcej walucie. To przecież jak giełda. Wiadomo, że bank będzie zachęcał tak samo jak reklamy np Lay's, to śmieszne, że zgodziliście się na to a teraz oczekujecie pomocy. Sami jesteście sobie winni, zero rozumu. A Ci, których to nie dotyczy jak Pan Tomasz Antkowiak czyli Ci, którzy sobie radzą, nie czepiamy się Pana, czepiamy się tych, którzy strajkują, bo byli idiotami, którzy nie wiedzą po jak cienkim lodzie stąpają, żeby brać kredyt w obcej walucie. Gratuluję rozumu, a politycy nic nie chcą. Banda kłamców.

mordenhajm
    Ocena: -4 (glosow:6)
2015-05-26 13:23:11
cfaniak, a starzy to jaki brali kredyt? Teraz żeś mądry bucu jak co drugi gimbus z netu. A wiesz że jest calkiem spora grupa osób, którym banki nie chciały dać w plnach kredytu, tylko denominowany? A nie każdy u mamy chce siedzieć do 40-ki, chcieli miec swoje, podjęli ryzyko

kurwamac02
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-05-26 15:11:57
@mordenhajm, no i podjęliście to ryzyko, a teraz płacz jak dziecko lecicie do mamusi? Bądźcie przynajmniej w tej kwestii dorosłymi ludźmi i schowajcie swoje żale w dupę.

dlugi7474
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-27 08:40:57
komentarz usunięty przez użytkownika

dlugi7474
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-05-27 08:45:26
Mordenhajm zgadzam się z tym.Najwięcej krzyczą Ci którzy nic nie rozumieją albo mają kredyt w PL,a co gorsze są pierdołami i ze strachu nic nie robią tylko u mamusi mieszkają.

grzesiek102
    Ocena: -1 (glosow:9)
2015-05-26 11:49:00
a ci co brali w złotówkach to nic nie dostali???!!! A kredyty dla młodych, a dla młodych małżeństw ??? Kto za to Qrwa płaci!!!???

sadczi
    Ocena: -2 (glosow:6)
2015-05-26 11:38:57
Ludzie. Jakby mogli , to by nie pomagali. Przeciez to nasi politycy. Oni muszą pomoc bo jak im wiekszosc z tych ludzi zbankrutuje to sie załamie gospodarka. Jakby to były 3 osoby z takim problemem nikt by im nie pomogł. Oni w ten sposób chcą ratować gospodarkę, nie tych ludzi. Po tym ich całym rozkradaniu Polski takie problemy są ważne , bo cała gospodarka może przez to upaść.

miodzjo
    Ocena: 9 (glosow:9)
2015-05-26 11:38:38
To ja żądam przeliczenia wszystkich rat mojego kredytu w PLN według dzisiejszego oprocentowania!

Krzyzak
    Ocena: 0 (glosow:14)
2015-05-26 11:17:19
Przede wszystkim to nie były kredyty we frankach - bank nie miał franków, miał złotówki i wypłacał złotówki. To był inny produkt finansowy - do dziś większość frankowiczów o tym nie wie. Po drugie wzrost kursu to zasługa słabej gospodarki za którą bezpośrednio odpowiada parlament i rząd. Po trzecie - frankowicze niczego nie chcą od obywateli - przewalutowanie po kursie z dnia brania kredytu NIE OZNACZA że ktoś musi do nich dopłacać. Jedynie bank!!! - który i tak zarabia na odsetkach i spreadzie - zarobi mniej i to dużo mniej. Dlatego tak bankom żal dupę ściska.

kwisniew
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-05-26 12:42:30
Aha i uważasz, że banki bez marudzenia wezmą na swoje barki koszt obietnic Dudy? Poza tym, w tym wypadku wzrost kursu nie jest związany z tym, co dzieje się w naszej gospodarce, tylko z tym co dzieje się w gospodarce szwajcarskiej. Wzrosła wartość nabywcza franka, a nie zmalała wartość złotego. Zmieniły się wszystkie kursy: frank do dolara, frank do euro itd. Szwajcarzy się cieszą, bo mogą się teraz obkupić na terenie UE, przy kursie do euro 1:1, albo lepiej. Tyle tylko, że jest to skutek rosnącej "bańki" finansowej, więc finał może być taki jak w USA parę lat temu - kryzys.

k73k73
    Ocena: 4 (glosow:8)
2015-05-26 11:15:12
Śmieszą mnie te opisy, a ci najgłupsi piszą o "cwaniackim zaoszczędzeniu". W dupie mam waszą pomoc i odpierd**cie się. A już najwięcej szczekają ci, co mieszkają u mamusi za free.

krzyzyk
    Ocena: -3 (glosow:5)
2015-05-26 11:01:56
ładna patologia w tych wstawkach, przecież to peło chciało pierwsze pomagać frankowiczom!!!

dlugi7474
    Ocena: 1 (glosow:7)
2015-05-26 11:00:44
WIDZĘ ŻE WIOCHA TEŻ NIE WIE O CO CHODZI Z KREDYTAMI FRANKOWYMI.NIKT NIE CHCE ŻADNEJ KASY OD RZĄDU,TYLKO UCZCIWOŚCI BANKÓW I STOSOWANIA SIĘ DO POLSKIEGO PRAWA I WYROKÓW SĄDOWYCH.ALE MY POLACY JUŻ TACY JESTEŚMY ŻE CIESZYMY SIĘ Z TEGO ŻE SĄSIAD ZOSTAŁ OSZUKANY.JAK DLA MNIE TEN WPIS WIOCHY TO ISTNA WIOCHA.FRANKOWICZE CHOCIAŻ MAJĄ JAJA ŻEBY WALCZYĆ O SWOJE, A NIE SIEDZĄ I RYCZĄ.

Assmann
    Ocena: 2 (glosow:6)
2015-05-26 12:47:42
Człowieku, walczyć o swoje? Obca waluta to giełda, raz wygrywasz raz przegrywasz. Jak zarabialiście to było super, a jak tracicie to już nie ma sprawiedliwości tak? Żal mi takich ludzi, którzy chcą sprawiedliwości, było się z taką sytuacją od początku liczyć.

kurwamac02
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-05-26 15:05:09
Tak długi zostaliście oszukani. Zapewniano was, że waluta nigdy nie zmieni kursu. I co jeszcze ciekawego napiszesz?

dlugi7474
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-27 08:16:31
komentarz usunięty przez moderatora

bystry_kaziu
    Ocena: 0 (glosow:6)
2015-05-26 10:43:39
nie widzę żeby było w tym niusie napisane że pomoc Państwa polegać będzie na spłacaniu rat za kredytobiorców , za to Państwo powinno wpłynąć nakazem na banki (jeśli te dopuściły się uchybień w umowach) aby takie rozwiązanie zostało przyjęte i finansowe obciążenie powinny przyjąć banki a nie Państwo - Gajowy nie wiele zrobił w tej sprawie

kurnachatawiocha
    Ocena: -2 (glosow:6)
2015-05-26 11:11:39
oczywiście banki same poniosą koszty...? Nie zapominaj o pracownikach tych banku, a w szczególności innych klientach płacących w złotówkach.

rene30
    Ocena: -2 (glosow:8)
2015-05-26 10:42:25
odpierdolcie sie od nas ... dla waszej wiadomości w PL nie mieliśmy zdolnosci wciskano nam na siłe franki a to była jedyna opcja by mieć własne M wiec spadac dziady ja nic od was nie chce sam sobie radze.

kurwamac02
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-05-26 15:02:05
To znaczy, że jak nie stać mnie na coś a zdzichu obok ma to to mam brać kredyt i nieważne na jakich warunkach tylko biorę bo chcę to mieć, tak? A co ci szkodziło zaczekać chwilę, douczyć się, zmienić pracę, awansować żeby więcej zarabiać i stać cię było na kredyt w polskiej walucie?

Bazyl73
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-05-26 20:35:07
Czyli jak nie dostajesz kredytu w banku, bo nie masz zdolności kredytowej to idziesz do Providenta , bo tam zawsze kasę dostaniesz?

Pograbek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-06-17 10:12:43
dla waszej wiadomości umowy były tak skonstruowane ze kredyt mógł być tylko NALICZANY we frankach...Jak tego nie rozumiecie to znaczy ze mozecie dalej laske ciągnąć kolegom z PedałO

bodan
    Ocena: -2 (glosow:4)
2015-05-26 10:34:49
Poza Skokami atakowanymi strasznie przez platfusow z po,reszta instytucji bankowych nalezy do JEWREJSKICH obcych bankow/dochod roczny 284 mld/Orban dal w d. bankom i marketom z obcym kapitalem.Wbrew temu co pisza w"koszernej"i gadaja w tvn wzrost gospodarczy Wegier wynosi3.3 procent.Wazniejsze sa obce banki i markety czy POLACY?

k73k73
    Ocena: 4 (glosow:4)
2015-05-26 11:17:45
A do tych "porządnych" SKOKów "złe" banki dopłaciły 3.000.000.000 zł (słownie: trzy MILIARDY).

marcinek235
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-26 20:57:46
Nie wszystkie banki są z kapitałem zagranicznym. Taki Getin bank czy Alior sa z kapitałem Polskim i to prywatnym.

monomach
    Ocena: 2 (glosow:8)
2015-05-26 10:28:21
Nie zapominajcie, że było dużo sytuacji kiedy to ludzie według banków nie mieli zdolności kredytowej dla kredytów złotówkowych, a nagle szast prast, chcesz brać we frankach to zdolność jest. Mam kredyt we frankach i daję sobie radę, ale dużo osób była zmuszona do kredytu we frankach przez banki. Jeżeli można jakoś pomóc, to poprzez zmuszenie banków do obniżenia rat lub kursu, bo banki oferowały "wirtualną" walutę walutując kredyt na franki a faktycznie oferując złotówki. Państwo dało ciała, że dopuszczało do takich sytuacji. Nie każdy mając 30 lat chce nadal mieszkać z rodzicami...

lukaszo
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-05-26 10:42:54
i właśnie o to chodzi. Ale niestety w naszym kraju najgłośniejsze są nieuki i właśnie dlatego na wiocha pojawił się ten mem. Jest to uwieńczenie niedouczenia w sprawie w której się głośno wypowiadają.

kurwamac02
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-05-26 14:53:40
I typowe polaczkowe pie*dolenie. Tak, to była celowa zagrywka banków żeby nie dopuścić do pobrania kredytu w polskiej walucie. No litości. Nie zarabiałeś pieniędzy to nie stać cię było na taki kredyt. To co, ja też mam mieć jakieś pretensje do wszystkich bo inni zarabiają więcej? Sram na te wasze krzyki, że banki oszukały.

kurwamac02
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-05-26 14:56:49
Tak robi tylko roszczeniowe gówno, którego pełno w polaczkowym rodzie. Zauważcie, że nie macie pretensji do siebie, że za mało zarabiacie i nie stać was było na kredyt w polskiej walucie to zrzucacie winę na banki;D Jakie to typowo polskie.

koreperytor12
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-26 10:27:49
może Prezydent-elekt też ma kredyt we frankach?

Zbowidowiec
    Ocena: 4 (glosow:8)
2015-05-26 10:21:51
Kredyty (jakiekolwiek) biorą tylko idioci i czas o tym głośno mówić. Nie pomagać frankowiczom.

dlugi7474
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-05-27 08:32:03
jak bym mieszkał z mamą też bym tak myślał

Lapsium2
    Ocena: -10 (glosow:12)
2015-05-26 09:37:20
Polak jest Twoim bratem nie wrogiem, trzeba sobie pomagać, w jedności siła

kurnachatawiocha
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-05-26 11:08:40
Ten brat przeważnie później zapomina, że miał kiedyś pomocnego brata.

kurwamac02
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-05-26 14:44:04
@Lapsium2, Polak to zwykła ku*wa. Ten naród ma sprzedajność, cwaniactwo, korupcję, oszustwo, złodziejstwo w genach. Nigdy nie ufam własnemu rodakowi.

kurwamac02
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-05-26 14:48:09
a teraz pomyśl sobie tak: czy frankowicze pomogliby innym spłacać swoje kredyty? Jak myślisz? Może cię zaskoczę, ale odpowiedź brzmi: NIE! A czy pieniądze, które wcześniej zaoszczędzili bo raty mieli mniejsze w stosunku do kredytobiorców w walucie polskiej przeznaczyli na szczytne cele? Odpowiadam: NIE! Przejedli i przechlali tę forsę, a z innych się śmiali. Tacy to bracia o których piszesz.

stary.kocur
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-26 16:16:52
Wiecie co to jest pre-order? Wiecie na pewno. Nigdy bym nie zapłacił za pre-order w Polsce i to zwłaszcza z wielomiesięcznym wyprzedzeniem. Bałbym się jak diabli o moje pieniądze. W Japonii robię tak zakupy kilka razy do roku, z wyprzedzeniem nawet 6 miesięcy. Nigdy sie nie zawiodłem, nikt mnie nie oszukał. Przepaść mentalna między uczciwym Japończykiem a kombinatorem Polakiem, nie do zasypania.

ZeuS112
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-05-26 22:08:55
@stary.kocur bo Japończycy to ludzie honoru, wystarczy przypomnieć sobie jak zachwowywali się po tsunami/trzęsieniach, które dotknęły ich kraj. Tam każdy pomagał każdemu, u nas w czasie powodzi podnosi się ceny worków do piasku.

gangnam10
    Ocena: 4 (glosow:6)
2015-05-26 04:13:06
I te 700000 ludzi, którzy chcieli zaoszczędzić teraz zagłosowali na niego. Ja nie ma nic przeciwko tym, którzy brali kredyty we frankach ale sami wybrali, musieli liczyć się z ryzykiem. Raz jesteś na górze a raz spadasz. Poza tym i tak w sumie są do przodu i spłacą mniej a jak teraz jeszcze przeliczą im te kredyty w/g kursu z dnia brania kredytu to już w ogóle będą na wielkim plusie... ale społeczeństwo wybrało to teraz będzie trzeba płacić...

HaHa31
    Ocena: -6 (glosow:8)
2015-05-25 23:55:36
Ja uważam tak że Frankowiczom można pomóc ale poprzez zmuszenie BANKÓW do obniżenia rat które spłacają, żeby banki skasowały ich tyle co kurs franka wtedy miał. To że ludzie byli nieobcykani z kredytami wtedy i wielu ludzi możne teraz stracić dach nad głową mi się osobiście nie podoba ale to żebym ja na nich robił tez nie dlatego myślę ze mój pomysł byłby całkiem niezły dla wszystkich stron oprócz już wystarczająco nachapanych banków:P

tomasz-antkowiak
    Ocena: 66 (glosow:92)
2015-05-25 23:43:54
Mam kreske we frankach i marze tylko zeby sie odemnie wszyscy odpierdolili i przestali sie o mnie pozornie troszczyc. Radze sobie i nadal bede sobie radzil bez niczyjej pomocy. Trzeba bylo tylko nieco pomyslec podpisujac umowe kredytowa i nie zadluzac sie ponad stan, to nie bylo by dzis placzy i lamentow. Ja nie chce zadnej pomocy a wylacznie swietego spokoju.

Lisek85
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-05-26 14:30:24
I to jest wzięcie sprawy w swoje ręce a piszczenie że oszukali że jest mi źle i tak dalej nic nie daje mamy tu klasę własnie wyuczonych młodych ludzi tacy wyuczeni a nie pomyśleli że inna waluta wiąże się z giełdą a nie oni zostali oszukani. Mam nadzieje że duda nic nie zrobi bo ja za moje głupoty sam płace więc niech teraz radzą sobie drastycznie ale prawdziwe w zamian tego niech zwiększą dofinansowanie szpitali i ulg dla rodzin, firm i w ogóle społecznych a nie szarpać nas za to że chcemy żyć i pracować

inoxi
    Ocena: -9 (glosow:15)
2015-05-25 23:39:37
Czytam ten wasz bełkot i nie mogę zrozumieć, skąd się biorą takie tępe, żałosne skurw*ysyny?! Przecież tych ludzi banki wpuściły w maliny! Zachodnie banki, które zyski transferują za granicę! To są Polacy, nasi rodacy! Rzygać się chce. Założę się, że macie gnijące, pryszczate ryje i wam nie staje.

marazzzz
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-05-26 11:06:44
W jakie maliny?? Jak brałem kredyt w 2008 roku to też myślałem nad Frankiem i dobrze pamiętam jak ostrzegano mnie w banku przed możliwym niekorzystnym kursem i co się z tym wiąże. Ostatecznie więc wziąłem "mniej atrakcyjny" ale stabilny kredyt w złotówkach, choć znajomi pukali się w czoło że bez sensu robię bo będę więcej płacił. Teraz oni płacą więcej i piszczą że "bank nas wy.uchał". Lubię ich, ale sorry - tacy jak oni sami się wy.uchali. Trza MYŚLEĆ, to nie wonga.com, tu kredyt jest na 30 lat!

kurwamac02
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-05-26 14:36:36
@inoxi, co tam dupisz frankowiczu? Sram na twój żałosny internetowy płacz, masz w ogóle jakieś wykształcenie? Przecież żeby pomyśleć w ogóle o tym, że kurs każdej waluty się zmienia to wystarczy mieć skończoną szkołę podstawową. Rzygać się chce na takich ćwoków biorących innych na litość.

vacarius
    Ocena: 2 (glosow:18)
2015-05-25 21:36:50
A ja straciłem na giełdzie 150 tyś po dojściu pisu do władzy. Czemu mi PIS nie odda?

jurek1102
    Ocena: 1 (glosow:11)
2015-05-25 21:48:03
Teraz to oszczędności w skarpete. Nie wiadomo co ci fanatycy wymyślą.

vacarius
    Ocena: 0 (glosow:8)
2015-05-25 21:57:35
Ryzyko w jest w ogóle trzymać oszczędności w pieniądzach bo ci je mogą zabrać inflacją.

brumby
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-26 22:10:36
Nie znoszę kłamców i oszustów. Gdy PiS w 2005 roku rozpoczynał poziom WIG20 wynosił około 2500 punktów, jak kończyli w 2007 roku na jesieni poziom wynosił 3800. Giełda posypała się zimą 2009 roku, kiedy od dawna rządziło już PO. Ale oczywiście kłamstwo powtórzone sto razy staje się prawdą?

hsudecki
    Ocena: 2 (glosow:20)
2015-05-25 21:35:51
komentarz usunięty przez użytkownika

vacarius
    Ocena: 1 (glosow:15)
2015-05-25 21:43:10
Bo pewnie każdy PISowski cwaniak bał kredyt we frankach. Tacy z nich patrioci. A PO ganią za kupno nie polskich helikopterów. Pomagać trzeba tym którzy brali pożyczkę w Polskiej walucie aby polskie pożyczki były bardziej atrakcyjne. A nie wspierać obce waluty! Niech najpierw sami wspierają tylko to co polskie a dopiero potem wypominają antypolskość innym.

inoxi
    Ocena: -7 (glosow:11)
2015-05-25 23:42:13
A kto ci każe za nich płacić jełopie? Będą spłacać w złotówkach. Co za ciemnota...

bodan
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-05-26 10:37:02
Hsudecki.Gadula jak komoruski.ZA PISU-podatki byly nizsze,po co straszyc !!


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0500