Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
wioochaa.d  11-07-14, 11:38 Zgłoś
+ 496 -
Dodano: 2011-07-14, 11:38:13   przez: wioochaa.d
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 496  Zgłoś nadużycie
0
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Woreczek niezbędny, ubogacenie
  •  Pytania, odpowiedzi...
  •  Edukacja
  •  Jeszcze troszkę i Macierewicz
Ukryj komentarze(39)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
SzkockaWhisky
    Ocena: 4 (glosow:14)
2011-08-19 12:22:50
Kto powiedział, że do stringów trzeba mieć extra figurę, zero cellulitu i żadnych rozstępów? To żadna wiocha, po prostu kobieta dobrze czuje się w swojej skórze.

majamax
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-23 15:19:06
bubble i co z tego, ze starsze kobiety chodza w stringach?? jesli się tak dobrze czują to nie widzę nic w tym złego. Ty tez kiedys bedziesz starsza kobieta! kto wie jak bedzie wygladal Twoj tylek hehh.

kizuzka
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-21 13:25:50
laska z boku widocznie zazdrości tak pięknych i zgrabnych pośladków ;DDDD

DariiaK
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-21 03:05:32
PLAŻA I GOŁA ZMARSZCZONA DUPA:)

karo1231567
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-08-20 22:37:27
Plaża i.... stado murznow ktore ru...ja w gebe ta z otwarta geba oraz ta stara ktora woli ru...c cyklopy :Dhahahaha

latek-123
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-20 20:32:39
cóż za posladkii .:D sama słodycz .:P

GizOD
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-08-20 00:37:29
A gdzie Jebusek i jego chęć ruchnąłbymania? Ja jako jego wielki fan jestem zawiedziony!

Sabu
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-08-20 15:19:03
dla odmiany ruchnąłbym.

KONSERWANT
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-08-19 23:00:34
Starsza Pani już ma swój wiek, rozum i nie przejmuje się opinią innych. Jest jaka jest i ważne, że siebie akceptuje. Nie widzę wiochy.

fajoowo
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-08-19 22:07:50
mina kolesiówki obok bezcenna :p haha.

artecom
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-08-19 22:06:35
no nie wiem gdzie tu widzicie wioche laska po prostu spaceruje po plazy w stringach

tashunkewitko
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-08-19 22:04:52
Brawo za brak kompleksów!

kurk69
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-19 21:07:08
kutasiki;)

Ghostgirl
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-08-19 21:01:39
Każdy robi co chce, a ta lala co se myśli?! Ja bym w ogóle nie reagowała, a nie robiła z siebie idiotke

tomash3003
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-08-19 20:37:09
no cóż... odwaga nie idzie w parze z mądrością...blee...

bubble
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-19 18:56:00
Hmm.. niestety to są realia. Nie wiem co się dzieje z tymi starszymi kobietami, dziś wróciłam z Turcji, gdzie starsze kobiety (właśnie takie jak ta na zdjęciu) bez obciachu chodziły w stringach. Nie widziałam za to żadnej młodej dziewczyny z takim dołem bikini ; ] dramat ; /

crayzol1997
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-08-19 18:44:52
ladna laska ta w kapelusza a stringi zajebiste :D !

wojtek.9
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-19 18:01:29
Fuck yeah uwielbiam stringi

Pankracy85
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-08-19 17:32:45
każdą kiedyś to czeka....;P

malutkakasia
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-19 16:38:57
iiiiiiiiiii hipoooopotaaam ;)

Shillen19
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-08-19 14:52:25
w kapeluszu na plazy wiocha ? ROLF :D moze nei chce sobie twarzy spalic i wygladac, jak solara -.- Mina tej dziewczyny patrzacej na ta kobiete BEZCENNA ! :D

Thyst
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-08-19 14:47:44
W kapeluszu na plaży.. Rzeczywiście wiocha :/

zmonceny
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-19 14:35:21
ty rydzolek chyba ruchasz wszystko co się da

wiader19
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-08-19 14:12:38
Gipsu się nie urabia w betoniarce bo jest szybkoschnący i zanim byś wymieszał to by stwardniał...

wiader19
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-08-19 14:13:29
a sorki nie tu to miało być PRZEPRASZAM!!!

Sabu
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-08-19 14:02:50
ruchnąłbym obydwie.

natukcia
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-08-19 17:44:15
a ten tu swoje te gówne "ruchnąłbym", "ruchnąłbym". Zaaaal xdddd .

Sabu
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-08-19 19:35:35
ruchnąłbym ciebie

leito69
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-19 13:14:03
ale zona załapała ta klientka

lola_90
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-08-19 12:55:57
mina tej dziewczyny obok bezcenna:D

klansman
    Ocena: -2 (glosow:6)
2011-08-19 12:31:58
Ruchałbym starą fajna dżaga, no i rudą podemną.

SzkockaWhisky
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-08-19 15:38:08
Daruj sobie ^^

klansman
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-08-19 16:21:26
Wpadnij do chilly willy to się zabawimy :-*

Kirsikka
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-08-20 21:13:33
Pani ze zdjęcia zapewne ma większego niż Ty.

SzkockaWhisky
    Ocena: 4 (glosow:14)
2011-08-19 12:22:50
Kto powiedział, że do stringów trzeba mieć extra figurę, zero cellulitu i żadnych rozstępów? To żadna wiocha, po prostu kobieta dobrze czuje się w swojej skórze.

natukcia
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-08-19 17:45:03
SzkockaWhisky masz rację ..

wiocha15
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-07-15 13:49:12
sznurek w dupie WOW!

jeekoo
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-07-14 12:20:06
a po polsku? Chociaż robić wioche na wiocha.pl, to chyba nie wiocha.

ruda_alicja
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-07-14 12:01:20
ale dupcia:P

joanna266412
    Ocena: -3 (glosow:3)
2011-07-14 11:41:21
HAHA ale se zwyłam ;D


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0500