Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Dymanie Polaków na kasę ciąg dalszy.
PO_chwa  15-06-02, 08:23 Zgłoś
+ 264 -
Dodano: 2015-06-02, 08:23:03   przez: PO_chwa
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 264  Zgłoś nadużycie
100
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Edukacja
  •  Na jesienne chłody
  •  Piąteczek piątunio .
  •  Pomysł na biznes
Ukryj komentarze(65)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
krayczek
    Ocena: 23 (glosow:27)
2015-06-02 11:16:08
Zgodzę się na to pod warunkiem że członkowie rządu Ewy Kopacz włącznie z nią samą też będą płacić takie mandaty.

baslejndimon
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-06-19 22:38:02
Następnym razem będzie jechać 49km/h i mandatu nie dostanie.

sprinterr2
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-06-15 20:16:03
Ciekawe czemu Polacy nie płaczą, że Szwedzi Norwegowie i Duńczycy robią to samo, tylko grzecznie jadą 45 na 50 ?????

Suri15
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-06-04 01:01:38
To oczywiste bylo ze przepis ten jest do dupy nie ma piniedzy do z mandatow nie chodzilo o bezpiecznstwo a wypadki sa byly i beda tak samo jak pijani rzad ma w dupie wasze zdrowie i egzystecje i dzieci ale glupie ciemne naiwne polactwo sie cieszylo

TT135
    Ocena: 4 (glosow:4)
2015-06-03 14:35:03
żenada... nic nie robią w tym sejmie tylko myślą jak tu coraz więcej kasy wyciągnąć od obywatela

atena110
    Ocena: -4 (glosow:6)
2015-06-03 10:59:55
Bardzo dobrze. to zwyczajowe 10 km/h zapasu to kpina. Na całym świecie takich widełek nie ma i nikt tam jakoś pretensji nie zgłasza. Zwróćcie uwagę jak wolniej się jeździ gdy wprowadzono zmiany (+50 km/h oraz większe mandaty). To jest jedyna słuszna droga żeby ograniczyć śmierć na drogach.

okido
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-06-03 22:55:11
A może by tak poprawić stan dróg? Podobno na to miał iść któryś tam już z rzędu podatek w paliwie, ale jakoś kuźwa tej poprawy nie widzę.

atena110
    Ocena: -2 (glosow:4)
2015-06-04 12:34:16
Nie widzisz poprawy stanu dróg?! To gdzie ty mieszkasz? Na Ukrainie?

Cleaner
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-06-03 10:55:42
O ile ten news to prawda, rządzą nami totalni debile. W RP 99% urządzeń pomiaru prędkości ma wartość błędu pomiaru 10%, czyli jeśli policja ukarałaby kogoś za przekroczenie 1 km/h, przy 50 km/h sama złamałaby prawo wykorzystując urządzenie niezgodnie ze specyfikacją. PS. to prawo nie ma kręcić hajsu (sam przekręt przy rurociągu "Przyjaźń" to kasa jaką z mandatów by przez 100 lat zbierali), ani poprawiać bezpieczeństwa (raport NIK - 70% wypadków przez złą infrastrukturę drogową) tylko o to, żeby pokazać "na zachodzie" jak bardzo gardzą cebulakami, i jaką mają nad nimi władzę

tshai
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-06-05 18:27:18
Jeśli prędkość dozwolona jest 50 to w czym problem, abyś jechał mniej o grubość wskazówki, poniżej kreski 50 km/h? Wtedy nie zapłacisz, bo prędkościomierze w autach zawyżają pomiary. Skąd te emocje. Jedź 45km/h, a nikt Cię nie ukarze. Przepisy trzeba stosować, nawet te durne, taki jest obowiązek katolika, aby co cesarskie oddać cesarzowi, hipokryci.

DeadRabbit
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-06-03 10:22:35
Do wszystkich napinaczy... Rząd tego nie wprowadzi, bo takie przepisy obowiązują od dawna... Odsyłam do taryfikatora... (Ludzie uwierzą we wszystko co się napisze, a nie są w stanie sprawdzić u źródła...)To, że Policja nie łapie poniżej 10km to jest po prostu "prawo zwyczajowe"...

a1ednak
    Ocena: -3 (glosow:3)
2015-06-03 01:52:50
PO to partia z jajami . Tak trzymać ! Precz z cwaniakami-biedakami co myślom,że im wszystko wolno. karać karać i jeszcze raz karać.

zonkumariano
    Ocena: 3 (glosow:5)
2015-06-03 00:19:23
Polska pod PejsatąOkupcją

Ave_K
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-06-02 22:17:31
Przecież tak było wcześniej... ujeb... się z choinek ?

matmixmix
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-06-02 21:16:23
komentarz usunięty przez moderatora

marcinko83
    Ocena: 6 (glosow:8)
2015-06-02 19:34:00
Kopaczka i mafia z PO potrzebują kasy żeby nakraść się na pożegnanie ,do jesiennych wyborów niedaleko a kasa pusta więc trzeba ściągnąć haracz z kierowców ,aby na pożegnanie dać sobie nawzajem sute odprawy ,nagrody i premie

JRB67
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-06-02 19:11:08
A kiedy zniosą ta panią ewe?

GrzesiekACM
    Ocena: -7 (glosow:9)
2015-06-02 16:29:02
Na Słowacji też tak łapią i jest to kraj który jest liderem w europie w poprawie bezpieczeństwa na drogach. Dodam jeszcze że za przekroczenie prędkości o 55 km/h jest tam mandat w wysokości 650 EURO!!! A to wcale nie jest bogatszy kraj od Polski. Może dzięki tej zmianie przestaniemy być liderem w europie pod względem ilości ofiar śmiertelnych na drodze.

atena110
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-06-04 12:37:54
Nie ma sensu im tego tłumaczyć. Większość z tych napinaczy samochodem jeździ tylko z rodzicami Minusy walą tylko dlatego, że wszystko co robi PO jest złe i według nich to wszystko to spisek, mafia działająca na zlecenie ruskich i żydów. O taka mentalność wyznawców Jarosława zawsze dziewicy.

omegadoom
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-06-02 16:25:09
nie da sie takiej rzeczy wprowadzic. kazdy nowy nawet licznik samochodowy ma margines bledu. 2-7% wiec najpierw musieli by producentow samochodow scignac by robili 100% idealne liczniki...

Papior
    Ocena: -2 (glosow:6)
2015-06-02 18:46:30
licznik zawyża, jadąc więc 50 km/h jedziesz ok. 55. Jak z radar wyjdzie Ci 55, tzn. że jechałeś ok. 60

JetFire
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-06-02 21:19:13
Zgadza się. Łatwo to zauważyć jadąc z dobrą i dokładną nawigacją, wtedy wskazania licznika nieco różnią się od wskazań nawigacji. Podobnie jak ktoś zmieni rozmiar opon to wskazania licznika z automatu są przekłamane, dlatego też margines 10km/h jest konieczny a jego zniesienie jest zwyczajnie chore. Chyba będzie trzeba kamerkę na licznik skierować, żeby w razie co mieć dowód.

kurwamac02
    Ocena: 3 (glosow:7)
2015-06-02 15:55:57
Hihi, polactwo i jak się czujesz wybierając "najbardziej liberalną partię" :D Teraz ten sam trik stosuje nowoczesna.pl. Też są liberalni w założeniach. Gardzę wami skundlony narodzie, bo wiem, że wybierzecie ich. Sami sobie zgotowaliście ten los. Trochę cisną mi się na klawiaturę słowa Donalda Franza Tuska "tylko facet, który nie ma prawa jazdy może wydawać pieniądze na fotoradary"

atena110
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-06-04 12:39:09
Z Tworek cie wypuścili na przepustkę?

kurwamac02
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-06-04 15:16:56
@atena110, nie na przepustkę tylko skończyłem już terapię, ale prosili żebym przekazał ci, że odnośnie twojej osoby to musisz tam zostać do końca życia bo cierpisz na niedoje*anie mózgowe.

DaW676
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-06-02 14:56:23
komentarz usunięty przez moderatora

TermiFNFAL
    Ocena: 9 (glosow:9)
2015-06-02 14:50:07
Wszyscy obrońcy przepisów i twardego 50 km/h, ciekawe czy sami tak jeździcie przepisowo, bo na drogach tego jakoś nie widać. Może 1 kierowca na 50 jeśli nie na 100

ely13
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-06-02 15:33:50
Tak, jeżdżą - w GTA i innych samochodowych gierkach... Do kogo Ty piszesz, przecież 99% z nich nie ukończyła 12 roku życia.

bierut1
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-06-02 16:10:06
Też mam takie wrażenie że większość prawka nie ma, jak by mieli to by takich głupot nie pisali. Bogusiem nie jestem ale wiem że ze znakami jechać przez pół Polski nie idzie.

miodzjo
    Ocena: -7 (glosow:9)
2015-06-02 14:23:52
A dlaczego ma być tolerancja dla przestępstw. TO jak jak by pozwolić na kradzież 100zł bez żadnych konsekwencji, a konsekwencje dopiero po kradzieży 101zł

bierut1
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-06-02 16:16:40
Ale 101zł można ukraść, dopiero pewnie od 500zł jest sądownie ścigane, stąd tyle kradzieży w sklepach.

JetFire
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-06-02 21:24:04
Margines jest konieczny ze względu na przekłamanie wskazań licznika. Z reguły na liczniku widzimy nieco większą prędkość niż ta z jaką się poruszamy w rzeczywistości ale na przykład gdy założy się większe felgi/opony niż te na jakie ustawiony jest licznik to może się okazać, że jadąc 49km/h (na liczniku) jedziemy w rzeczywistości 52km/h. Każdy kto ma prawo jazdy o tym wie i to zrozumie.

atena110
    Ocena: -3 (glosow:3)
2015-06-04 12:41:10
@JetFire skoro licznik zawyża to możesz spać spokojnie zawsze masz te 2km/h zapasu. Jak będziesz jeździł przepisowo to nikt Ci mandatu nie da.

JetFire
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-06-04 12:57:11
No i kłania się czytanie ze zrozumieniem. Ok podam przykład. Ktoś kupuje auto do którego poprzedni właściciel założył większe koła (często się to zdarza). Nowy właściciel jedzie sobie i ma na liczniku 49km/h czyli przepisowo i fotosradar robi mu zdjęcie bo w rzeczywistości jechał 52km/h, choć całkiem nieświadomie. Czy tak trudno to zrozumieć? A swoją drogą ciekaw jestem czy sam/sama jeździsz tak przepisowo? Bo z moich obserwacji wynika, że większość osób piszących o przepisowej jeździe nie ma nawet prawa jazdy.

kaczy363
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-06-02 14:10:24
komentarz usunięty przez moderatora

logan21
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-06-02 13:57:16
FOTORADARY, kur... matole jeden.

bingo73
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-06-02 13:28:51
ta tolerancja to był tylko krótki wymysł, i tylko u nas, taka legalna zmiana ograniczenia, więc nie wiem o co tyle hałasu. Zresztą o ile sobie przypominam wprowadzona przez PO. To było w sumie chore, bo jak gdzieś trzeba zmniejszyć prędkość do powiedzmy 40, to znak ustawić należy 30, bo przecież jest jeszcze 10 km/h toleranci. a co do marginesu błędu, to i tak on jest i wynika z dokładności przyrządów pomiarowych. Co nie zmienia faktu, że nie jest to robione dla bezpieczeństwa, tylko by wyciągnąć kasę.

turbot73
    Ocena: 4 (glosow:6)
2015-06-02 13:02:36
Trzeba jak najszybciej wywalić od rządzenia i koryta tych POrąbanych złodziei.

markla79
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-06-02 12:32:17
To su.ka

DkNG
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-06-02 12:26:37
Nie przejdzie ponieważ prędkościomierze w samochodach, szczególnie starszych, mają prawo sie rozregulować i mieć jakis swój margines błędu

atena110
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-06-04 12:42:38
To twoim psim obowiązkiem jest oddać samochód do mechanika bo na drodze masz obowiązek poruszać się sprawnym pojazdem.

Synapsse
    Ocena: 6 (glosow:12)
2015-06-02 11:51:25
Cwelaki-cebulaki którzy głosowaliście na Platformę Obywatelską kilka lat temu przypomnijcie sobie słowa waszego wybrańca-zasrańca Donalda Tuska, który rzygał jadem z trybun sejmowych i telewizyjnych o tym, że to PiS-owcy chcieli stawiać fotoradary, że to ten straszny Jarosław Kaczyński, który nie ma prawa jazdy chciał karać kierowców... Jesteście frajerami , wydymanymi w kakao frajerami i najlepsze, że chyba to lubicie...

DkNG
    Ocena: -5 (glosow:9)
2015-06-02 12:29:16
puknij sie w czoło co ty pier*olisz? tu chodzi o wprowadzenie w Polsce respektowania przepisów a nie walke polityczną, chodzi o bezpieczeństwo a nie kto komu jaki mandat wprowadził podczas kadencji przeciez nam jesli chodzi o ruch drogowy wciąż bliżej do rosji niż do tzw zachodu

Synapsse
    Ocena: 6 (glosow:8)
2015-06-02 12:49:26
hahaha ahahahahhahaha ...że to wszystko niby dla dobra obywateli, a nie po to żeby wyciągnąć kasę ??? AHAHAHHAHAHAHAHHAHAAA!!

atena110
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-06-04 12:44:04
Po to żeby ludzie na drogach nie gineli. Nadmierna prędkość to najczęstsza przyczyna wypadków.

krayczek
    Ocena: 23 (glosow:27)
2015-06-02 11:16:08
Zgodzę się na to pod warunkiem że członkowie rządu Ewy Kopacz włącznie z nią samą też będą płacić takie mandaty.

xXx5226
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-06-02 15:06:50
Idioto, prędkościomierz ma margines błędu. Przy 100km/h na prędkościomierzu masz + - 3km/h do rzeczywistej prędkości. Rząd głupi ale obywatele nie lepsi jak na to chcą się godzić.

Free.80
    Ocena: 2 (glosow:10)
2015-06-02 10:49:58
komentarz usunięty przez użytkownika

deathmind
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-06-02 11:11:34
A kampania 10 km/h mniej ratuje życie? Kto normalny w to wierzy? Z reszta czy jedziesz 50 czy 60 a jestes starym dziadkiem i kierujesz starego poloneza na bębnach to i tak będziesz hamować tyle co ktoś nową limuzyną ze 120 km/h. A pomysł nierealny bo nawet najnowsze prędkościomierze mają przy 100 km/h przekłamanie średnio o 3 km/h.

DkNG
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-06-02 12:32:22
deathmind głupi jesteś, kolejny drogowy kozaczek... takie kozaczki albo giną albo siedza potem w pierdlu myslac "dlaczego nie jechałem wol;niej"

deathmind
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-06-02 15:04:58
Jestem głupi, bo? Widzę, że po krótkiej wypowiedzi, gdzie mówię o nieracjonalności akcji 10 km/h mniej i o tym, że najnowsze instrumenty pomiarowe, w które wyposaża się samochody mają parę km/h przekłamania już przypisałeś mi łatkę jakiegoś Bogusia z M3. To trochę oddzielny temat i nie mam zamiaru o nim rozmawiać z kimś kto pewnie patrzy na prędkość z perspektywy rodzinnego samochodu lub małego pierdzika. Uświadomię Cię, że nikt nie kupuje np. Porsche 911 Turbo za 900 tys. zł żeby jeździć nim 50 km/h jak Ty swoją rakietą.

jurek1102
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-06-02 16:01:29
Stare polonezy miały wszystkie hamulce tarczowe :)

bierut1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-06-02 16:18:34
Jurek ręki nie dam, ale dopiero pewnie duży fiat miał tarczę.

bierut1
    Ocena: 4 (glosow:4)
2015-06-02 10:47:39
Jak w Polsce będą autostrady między dużymi miastami to w zabudowanym może być nawet 40km/h i tolerancja o 0,001km/h...kopaczka do Bieszczad leci samolotem, ja muszę się tłuc krajówkami caluśki dzień*przed zmianą przepisów.

Lord_Nikkon
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-06-02 10:40:59
Jak będą nadal mierzyć prędkość iskrami to całą sprawa będzie kończyć się w sądach. Iskra podobno ma zakres błędu plus minus 3km/h. Poza tym każde auto ma inaczej wyskalowany prędkościomierz (skalowanie idealne jest na 50km/h) a potem następuje zawyżanie. Jakaś cholera paranoja. Kopacz to wypadłoby wykopać z urzędu.

kocyk8000bmw
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-06-02 12:05:47
komentarz usunięty przez użytkownika

zaldbag
    Ocena: 0 (glosow:14)
2015-06-02 10:33:22
Przepraszam bardzo, ale na kursie nie uczyli co oznacza ograniczenie prędkości. Dzisiaj wszyscy jeżdżą 60km/h na ograniczeniu 50, bo jest tolerancja. Nie ma! Jest ograniczenie do 50 i masz jechać 50. Na przykład w Niemczech jest tolerancja 5%. Czyli jedziesz 52,6 km/h i Ci robi zdjęcie i nie ma żadnych kretyński znaków ostrzegawczych. Płacisz 50 EUR i dziękujemy!

elconecho
    Ocena: -1 (glosow:7)
2015-06-02 09:47:08
To ja chcę referendum w tej sprawie i zobaczymy jak chcą kierowcy!

leszkowaty
    Ocena: 3 (glosow:9)
2015-06-02 10:57:49
a ja chce referendum żeby w sklepach wolno było kraść (zobaczymy jak zagłosują złodzieje)

elconecho
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-06-02 12:30:17
leszkowaty - najpierw musisz sie przesiąść z rowerka do samochodu. Nie porównujemy przekroczenia prędkości o 1km/h do kradzieży. Jakim indolentem trzeba być, żeby nie zauważyć, że ta zmiana w przepisach nie służy poprawie bezpieczeństwa a jedynie łupieniu portfeli.

leszkowaty
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-06-02 12:52:42
aaaa czyli 437,5 to jest kradzież, a 1 grosz mniej to już nie (różnica miedzy wykroczeniem a przestępstwem)

elconecho
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-06-02 18:03:43
Jeśli posługujesz sie logiką na poziomie szkoły podstawowej to oczywiście masz rację, dlatego żyj sobie dalej w tej chorej rzeczywistości, w której 3/4 roku pracujesz na darmozjadów i jeszcze jesteś z tego zadowolony.

peterka71
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-06-02 09:07:03
Najlepiej niech ten nierząd Kopacz w łeb się pierdolnie. To już jest ku..a niewiarygodne.

thyr
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-06-02 09:04:13
Mam nadzieje ze spoleczenstwo za te wszystkie przekrety zafunduje im taka sama jednoprocentowa tolerancje w nastepnych wyborach do zlobu

atena110
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-06-04 12:45:39
Sam jesteś przekręt, spisek, zamach itp.

rezatylachiw
    Ocena: 3 (glosow:9)
2015-06-02 08:33:05
Mamy państwo policyjno -Skarbowe tylko czekają na mandaty skarbówka poluje na zwykłych ludzi nie na wybrańców narodu na dodatek mandaty uchwalone w budżecie , łapanki na całego.I po co samochody nowe kupować jak nie ma gdzie jeździć ,jak się znajdzie kawałek dobrej drogi to suszarka stoi i do tego ceny paliw gdzie 85% to same podatki dziękuję za taką demokrację..Mimo wszystko miłego dnia życzę.


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400