Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Za dyskryminację polskiego patriotyzmu.
apoalipsa316  15-06-09, 21:41 Zgłoś
+ 381 -
Dodano: 2015-06-09, 21:41:41   przez: apoalipsa316
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 381  Zgłoś nadużycie
301
 Udostępnij inaczej
Ukryj komentarze(126)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
michau_n
    Ocena: 85 (glosow:151)
2015-06-09 22:36:52
na paradę w Stanach można przyjść z dzieckiem, a w Polsce tylko z kijem bejsbolowym

Meriviorz
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-06-19 10:27:11
jaki kraj taka flaga,hahaaa.....

kaczy484
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-06-18 16:47:41
a skąd wiecie,że tam nie ma rozrób ? W jednym miejscu są a w innym nie. w Polsce 99% to spokojnie uczestnicy m.in. starsze kobiety i rodziny z dziećmi. Wszelkie "rozróby działy się po za marszem sprowokowane przez "kogoś" i przez zwykłych debili. Takie rzeczy dzieją się tylko w Warszawie w każdym innym mieście możecie sobie przyjść z kimkolwiek chcecie ale po jak trzeba leczyć kaca bo w końcu wolne :P

szuruburek
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-06-18 12:36:45
komentarz usunięty przez użytkownika

mariuszencja
    Ocena: 4 (glosow:4)
2015-06-18 11:11:29
Nie należy mylić patriotów z idiotami

ferdal
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-06-18 11:42:34
dodam z chuliganami i zwykłymi bandytami. PS nigdy nie spotkałem się z okresleniem naziści, skąd autor to wytrzasnął

gordon.lameman
    Ocena: 8 (glosow:8)
2015-06-18 07:37:48
Ekhm. Marsz na dzień niepodległości USA nie jest polityczną demonstracją. Tymczasem Marsz Niepodległości to zdecydowanie jest polityczna demonstracja. Jeśliby tam nie było żadnych transparentów i to jeszcze typowo narodowych, manifestujących poglądy polityczne to może i ja bym się wybrał. Ale dopóki to jest manifestacja polityczna dopóty tam nie pójdę i nie nazwę maszerujących patriotami, a co najwyżej frajerami, którzy dają się narodowcom oszukać.

Free.80
    Ocena: -2 (glosow:8)
2015-06-18 10:02:25
komentarz usunięty przez użytkownika

bierut1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-06-18 10:19:35
Free skąd Ty masz takie zdjęcie?

Free.80
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-06-18 11:39:38
komentarz usunięty przez użytkownika

bierut1
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-06-18 11:46:57
O czym innym pomyślałem...

Free.80
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-06-18 12:15:41
komentarz usunięty przez użytkownika

bierut1
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-06-18 12:31:40
To nie powiem...

bierut1
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-06-18 12:33:52
komentarz usunięty przez użytkownika

santiagox0
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-06-17 23:04:38
wszyscy wszedzie sa prowokowani biedni nacjonalisci w kominiarkach ta okrutna Policja brrrr Z tym dzieckiem i kijem bejsbolowym to jest idealne porownanie!!!!!! cos ci wPIS na wioche sie nie udał cmokuuuu

Schwab
    Ocena: -1 (glosow:9)
2015-06-17 19:12:31
Amerykanie sa narodem, ktory sam sie sznauje. Polacy to tanie dziwki, ktore same sobie robie pod gorke. Zasluzylismy na taki los.

DkNG
    Ocena: 8 (glosow:16)
2015-06-17 14:31:24
Ale porównanie xD w USA nikt nie wyrywa płyt chodnikowych i nie rzuca nimi w policje bo wie że zginie na miejscu. W USA na pochodach nie ma transparentów politycznych, nie ma walk legii z cracovią tam ludzie sie jednoczą w ten dzien a nie podkreślają różnice... U nas to nie media sa winne tylko bandyci w kominiarkach, pseudo-patrioci którzy boją sie pokazać ryja bo wtedy musieliby płacić za zniszczenie cudzego mienia... co jest patriotycznego w rozwalaniu przystanków i praniu swoich krajanów po ryju tylko za to że mają inne poglądy na zycie?

marcinko83
    Ocena: 0 (glosow:12)
2015-06-17 17:35:53
W USA jak by wyszło na jaw ,że minister taki Sienkiewicz jak u nas wysyła policję w kominiarkach i każę prowokować demonstrantów do zamieszek i atakować ambasadę rosyjską rząd podał by się do dymisji ,a u nas co? bandycki ,skorumpowany ,kolesiowski kraj

DkNG
    Ocena: 0 (glosow:6)
2015-06-17 19:31:55
tak tłumaczysz bandziorów w szalikach na ryjach rozwalajacych czyjeś miasto? gratuluję

marcinko83
    Ocena: 2 (glosow:6)
2015-06-17 19:53:10
Największe bandziory to ci z rządu,którzy wysyłają przebranych policjantów ,aby prowokować zwykłych ludzi i tym samym dyskredytować ich w rządowej telewizji.100 tyś kiboli na marszu?tylko debil w to wierzy,albo taki co kradnie z państwowej kasy i nie chce ,aby strumień forsy ustał

DkNG
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-06-17 20:00:52
ale co ma jedno do drugiego? co mają złodzieje z rzadzie do bandy agresywnych tepaków rzucających we wszystko co sie rusza cegłami, niszczacymi przystanki, barierki, kosze na śmieci? Btw. inteligentny człowiek nie daje sie tak prowokowac by robić rozpierduche w środku Warszawy. Pooglądaj w internecie prywatne, nie rządowe, nagrania ludzi z marszu - zobacz ile osób zostało rannych i pobitych i jakoś ani jeden nie był złodziejem z rządu

bigszu99
    Ocena: -4 (glosow:8)
2015-06-17 21:04:49
Do DkNG - czy ty nie rozumiesz prostego przekazu? Te bandziory to byli policyjni prowokatorzy wysłanie przez ministra Sienkiewicza (to wynika z rozmowy Bieńkowskiej z szefem CBA przy polędwiczkach z łososia (jeśli wiesz o co to jest))

galka666
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-06-18 07:40:21
Zanim zaczniesz błyszczeć ogarnij się bo nie ma czegoś takiego jak polędwiczka z łososia.

bierut1
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-06-18 09:13:58
Przecież jest czarno na szarym że prowokatorzy byli...zapomniałem, ważniejsze jest to czy istnieje polędwiczka z łososia...jakie to nasze, Polskie.

DkNG
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-06-18 11:07:55
ehh te teorie spiskowe, szpiedzy, satelity, podsłuchy a Warszawa jak co roku roz*ebana bo wasz przekaz jest taki "arrr arrr jestem zły bo nie mam pracy i nikt mi nie daje nic za darmo rozpiżdżę ten przystanek i rzuce cegłą w policjanta to od razy będzie lepiej"

bierut1
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-06-18 11:45:49
DKN nie myśl w systemie 0-1...jest wiele odcieni szarości...

galka666
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-06-18 14:53:36
ale co mnie obchodzą prowokatorzy? ci ludzie mają iq 50, że nie potrafią sobie dać na wstrzymanie? jeżeli tak niczym nie różnią się zdyscyplinowaniem od kozoj*ów z takiego isis.

grog
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-06-17 14:25:53
ptriota, czyli idiota

grzech36
    Ocena: 6 (glosow:8)
2015-06-17 13:03:54
Amerykańscy patrioci nie zakładają kominiarek i nie cieszą się że uda im się spalić wóz transmisyjny :) Swoją drogą autorze czy zastanawiałeś się, jak tak świętujący " polscy patrioci" zostaliby potraktowani przez amerykańską policję?

kulkaoolo
    Ocena: 5 (glosow:7)
2015-06-17 12:10:57
ciekawe czy amerykańscy "patrioci", też demolują swoją stolicę podczas święta niepodległości ?

Papa_wiocha
    Ocena: 2 (glosow:12)
2015-06-17 11:03:27
Kto nazywa to bydło kibicowskie patriotami jest imbecylem totalnym.

Cyber_Dragon
    Ocena: 5 (glosow:9)
2015-06-17 10:17:33
Jest różnica między patriotą a bydłem szukającym zadymy....

piotrulek
    Ocena: 5 (glosow:13)
2015-06-17 09:55:22
Szkoda, że autor nie pokazał zbliżenia transparentów jakie niosą "patrioci" albo nie uchwycił tychże podpalających radiowozy czy wozy transmisyjne TV czy też przywódców marszu nawołujących do walk ulicznych.

zaldbag
    Ocena: 1 (glosow:11)
2015-06-17 08:22:22
Na pierwszy rzut oka widać, że w Stanach jest porządek, a w Polsce burdel. I tak jest ze wszystkim. Wystarczy spojrzeć na polską ulicę z paskudnymi reklamami na każdym budynku, na osiedla domków jednorodzinnych - w Polsce każdy inny i w innym kolorze. Dlaczego tak jest?

bierut1
    Ocena: 2 (glosow:8)
2015-06-17 08:45:01
Ja pierdyle, co Ci przeszkadza że każdy dom jest w innym kolorze...co ma być jak w GB cała ulica z takimi samymi budynkami?

zaldbag
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-06-17 12:53:41
Przejedź sobie na Google Street View przez jakieś miasto zachodnie, a potem przez polskie. Przez te wszystkie bannery, plakaty, reklamy, billboardy nasze miasta wyglądają jak wymiociny, gdzie indziej przepisy na to nie pozwalają... To mi trochę przeszkadza.

Oliolo
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-06-17 19:03:24
częściowo się z tobą zgadzam - nigdzie jak jeździłem po Europie nie ma takiego burdelu zabudowy - strefa zamieszkania to strefa zamieszkania, domki to domki, zona industriale to industrial field. A u nas? - domek, warsztat, domek, sklep, domek, hurt węgla, domek, betoniarnia. I nie chodzi mi o reklamy czy kolory domów ale o zwykły porządek architektoniczny. A reszta się sama uporządkuje

bierut1
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-06-18 09:23:05
No ludzie, z reklamami i paskudnymi banerami to macie rację, ale co Wam przeszkadza każdy dom inny czy to że są pomieszane z sklepami, warsztatami czy firmami...naprawdę chcecie popylać na drugi koniec miasta do mechanika czy jakiegoś sklepu.

zaldbag
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-06-18 13:29:38
Nikt nie mówi, że domy mają być jednakowe, ale dobrze by było, żeby w ramach jednej dzielnicy albo chociaż "kwartału" był utrzymany chociaż jeden styl architektoniczny. Po drugie nie na koniec miasta ale chociaż w jakimś obrębie nie powinno się mieszać stref. W Sim City nie grałeś?

galka666
    Ocena: 11 (glosow:15)
2015-06-17 06:35:00
Typowy bełkot dekla. Zróbcie najpierw na tych marszach porządek z myślącymi inaczej, ktorzy w imię polski niszczą mienie państwowe, to pogadamy. Aha, no tak, zapomniałem. Przecież to byli policjanci i ich słynna "prowokacja", a bydło, ktore jak niektórzy piszą będzie mnie bronić jest tak zdyscyplinowane, że no nie wytrzymało.

Guardian1486
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-06-17 10:56:55
Utożsamianie całej inicjatywy z bandą plebsu, która umie tylko rozmawiać butem i pałą jest bezsensowne. Bo chcąc nie chcąc po obu stronach zawsze się znajdą tacy, którzy dobrą inicjatywę muszą rozpieprzyć. Zarówno Policja, Straż Miejska czy inne tego typu bydło (czy jak to tam określił jeden z naszych polityków) jak i ci "pseudopatriotyczni" kibice, którzy oczywiście są zawsze CHWDP, JP na 100% itd. I jedynym i drugim należy się kula po pysku jak mam być szczery.

homo_sapiens
    Ocena: 12 (glosow:18)
2015-06-17 04:41:54
Toporna nacjonalistyczna demagogia. Różnica polega na tym, że w USA Dzień Niepodległości obchodzą wszyscy razem, a w Polsce każda partia musi mieć swoje własne obchody i marsze, bo Polscy politycy nie potrafią w takim dniu wznieść się ponad podziały. Szczególnie skrajna prawica i skrajna lewica. O PiS nie wspominając, ale tu na przeszkodzie stoi jeden główny powód - charakter prezesa.

Daroeu
    Ocena: -15 (glosow:23)
2015-06-16 23:56:11
Juz lewaccy trole opisują co znaczy marsz w Polsce. A to ze tylko media głównego ścieku pokazują bojówkarzy i prowokatorów to cisza

jurek1102
    Ocena: 4 (glosow:12)
2015-06-17 00:25:43
No czyli na Republice i na Trwam nie pokazali więc temat nie istnieje?

sebololo
    Ocena: 16 (glosow:20)
2015-06-16 23:53:31
Jest jednak zasadnicza różnica.W Stanach są marsze patriotów a u nas idiotów.

asd1905
    Ocena: 10 (glosow:16)
2015-06-16 23:36:49
jakos nie slyszalem zeby ludzie na marszach w USA niszczyli miasta i bili sie z policja podpalali ambasady innych panstw itp

pawel1710
    Ocena: 10 (glosow:14)
2015-06-16 23:20:15
komentarz usunięty przez moderatora

marzenata70
    Ocena: 9 (glosow:13)
2015-06-16 23:00:49
na polskich marszach jest agresywne bydło i chuligani... to nie jest marsz patriotów...

vest20
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-06-16 22:51:40
w Stanach na Takim marszu wpierdolu nie dostaniesz na w Polsce na pewno :)

Sid321
    Ocena: 9 (glosow:13)
2015-06-16 22:44:02
Podczas dnia niepodleglosci w USA patrioci nie niszcza swojej stolicy.

zonkumariano
    Ocena: -6 (glosow:10)
2015-06-16 22:37:34
PejsaciOkupanci konsekwentnie opluwają wszystko to co łączy się z polskością!

Medrzec_Pr0
    Ocena: -16 (glosow:32)
2015-06-16 21:57:47
Ponieważ policja ukryta w cywilu napuszczana przez ścierwo żydowskie prowokuje zamieszki. Podludzie żydzi poniżają Polaków bo chcą się tu masowo osiedlać jak już tych śmieci z izraela wypędzą.

Przemo.Cycol
    Ocena: -5 (glosow:13)
2015-06-16 22:30:46
Za prawdę minusy oto jest patriotyzm

KapitanZbuk
    Ocena: -9 (glosow:11)
2015-06-16 22:33:20
komentarz usunięty przez użytkownika

marazzzz
    Ocena: 4 (glosow:12)
2015-06-17 05:56:29
Bardzo skuteczna ta żydowska policja, że ci sprowokowani grzeczni ludzie nagle skądś wyciągają bejsbole, maczety, koktaile mołotowa i każdy przywdziewa kominiarę albo szalik, by okazać jakim to jest patriotą.

Kubanczyk6
    Ocena: -2 (glosow:8)
2015-06-17 10:23:06
Pewnie marsz niepodległości widzieliście tylko z telewizji skoro takie rzeczy piszecie. Polecam się przejść na taki marsz i zobaczyć jak 100 tys ludzi z flagami i dziećmi chcą wywoływać zamieszki :D Telewizja na każdym kroku chce skłócić Polaków, żeby dalej ci sami złodzieje rządzili. Jednak to prawda, że demokracja to rządy idiotów. Bo kto normalny głosuje na takie partie antypolskie na usługach innych państw?

marazzzz
    Ocena: 0 (glosow:6)
2015-06-17 11:11:18
Oczywiście, wszędzie spisek i knowanie, telewizja kłamie, gazety kłamią, te filmiki na YT kręcone przez zwykłych ludków to też mistyfikacja, tylko czemu stolica po takim marszu jest zawsze rozj.bana w 3 dupy? Bo chyba nie przez te dzieci i ich rodziców..?

Oliolo
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-06-17 19:09:23
naprawdę idź na marsz a nie powołuj się na YT czy telewizję - to jest zawsze wyselekcjonowany przekaz, który ma trafić do takich jak ty. Idź a się rozczarujesz bo nie będzie żadnej zadymy

marazzzz
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-06-18 06:49:02
Trzymałem to na koniec. Otóż byłem jeden jedyny raz, 2 lata temu. Fajnie było, tak gdzieś do godz. 15. Dziękuję bardzo, nigdy więcej nie chcę się tak rozczarować.

b483
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-06-16 21:54:52
widzę sporo różnic na tych obrazkach...

ser-twarogowy
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-06-16 21:34:23
Naród polski ma dużo dłuższą historię, niż 1000 lat - h ttps://slowianowierstwo.wordpress.com/2015/03/11/lechici-lachy-polachy-pola cy/

KapitanZbuk
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-06-16 22:37:36
komentarz usunięty przez użytkownika

linaxis
    Ocena: 10 (glosow:16)
2015-06-16 21:23:01
tylko że w Polsce kończy się taki marsz mordobiciem, rzucaniem kostkami brukowymi, butelkami.

Medrzec_Pr0
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-06-16 21:53:53
komentarz usunięty przez użytkownika

LeSaux
    Ocena: 8 (glosow:14)
2015-06-16 20:49:44
W Polsce też czarny homoseksualista może świętować w tłumie dzień niepodległości ?

Gruber
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-06-16 22:26:00
Ma do tego prawo. Problem tkwi w tłumie

Oliolo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-06-17 19:12:07
oj żebyś nie wywołał wilka z lasu - już jeden przejechał niepełnosprawną zakonnicę w ciąży na pasach

Paindemonium
    Ocena: 3 (glosow:5)
2015-06-16 20:43:05
W USA są tylko rozróby jak ktoś zastrzeli czarnego, u nas jak ktoś zaproponuje jakikolwiek pochód przez ulicę.

KapitanZbuk
    Ocena: -4 (glosow:6)
2015-06-16 20:39:12
komentarz usunięty przez użytkownika

Sigmal
    Ocena: -5 (glosow:5)
2015-06-16 20:37:52
Ale ja Was rozumiem - przykład idzie z góry. Skoro osoba uważająca się za wielką artystkę - Edyta Górniak bezcześci hymn narodowy swoim wykonaniem w stylu kolędy "Lulajże Jezuniu" a chcący uchodzić za jedynego prawego i sprawiedliwego POLAKA prezes JAROSŁAW POLSKĘ ZBAW wprowadza nowe słowa do naszego hymnu "...z ziemi Wolskiej do Wolski" to czego możemy oczekiwać od zwykłych prostych ludzi o inteligencji mniejszej od delfina. Przepraszam delfiny za porównanie ...

Sigmal
    Ocena: 7 (glosow:15)
2015-06-16 20:28:37
Biedni i pokrzywdzeni "polscy patrioci w bluzach z kapturami i zasłoniętymi twarzami" ilu z Was 3 maja miało wywieszoną za okno flagę w barwach narodowych ?? Wiem, że dla Was to żaden objaw patriotyzmu bo nie można pogonić psa i pokazać jakim to się jest patriotą i głosić wszem i wobec jaki się ma stosunek do prawa - JP na 100%. U wielu z Was nawet orzeł ze wstydu na fladze w dół zjechał.(Przypominam "patriotom" że orzeł na banderze znajduje się na jej białej części a nie jak u Was po środku).Kolejna grupą to bazgrzący po fladze różnej maści kibice. Kogo obchodzi gdzie mies

zduncio1976
    Ocena: 6 (glosow:16)
2015-06-16 19:34:02
w polsce slowo 'patriota' zostalo zawlaszczone przez PIS, nikt inny juz nie jest patriota :(

SuperGL
    Ocena: 5 (glosow:11)
2015-06-16 19:06:01
przecież zydzicho szechter powiedział ze patriotyzm jest jak rasizm. najezdza na katolików podczas gdy jego ukochany judaizm, gdybyśmy zyli w normalnym świecie już dawno zostałby wyzerowany bo nie ma miejsca w cywilizowanym świecie na coś takiego.

Oliolo
    Ocena: 2 (glosow:16)
2015-06-16 18:40:37
a może ktoś mi powie dlaczego marsz w tym roku został zatrzymany przez policję na moście, tak że ludzie nie mogli rozejść się do domów? Chociaż nie było żadnych incydentów? Dodam, że były tam rodziny z dziećmi, które chciały wrócić do domu i nie mogły bo otaczał ich kordon uzbrojonej policji. Jakbyście tam byli to byście nie PIER...DOLILI głupot, że Polacy szukają tylko zadymy na Marszu Niepodległości.

piaseckib
    Ocena: 4 (glosow:10)
2015-06-16 19:00:28
Gdyby nie latały płytki chodnikowe policja nie wstrzymała by marszu. W trosce o rodziny z dziećmi, które nieopatrznie poszły na marsz.

Podlasiak1977
    Ocena: -11 (glosow:21)
2015-06-16 19:12:05
byles tam cieciu?walki toczyly sie z dala od Marszu a mimo to policja zaatakowala tlum na Bloniach gdzie ludzie ktorzy nie brali udzialu w walkach wkurzyli sie i zaczeli rzucac w psy.a pozniej byla lapanka na przypadkowych osobach.oto wolna Polska

piaseckib
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-06-16 18:40:19
komentarz usunięty przez użytkownika

miodzjo
    Ocena: 5 (glosow:7)
2015-06-16 18:37:30
Co za idiotyczne porównanie

Pawelcs
    Ocena: 12 (glosow:14)
2015-06-16 18:33:24
powiedzmy sobie szczerze... nie każdy kto niesie polską flagę jest patriotą. Niekiedy tylko leszczem z polską flagą w dłoni

piaseckib
    Ocena: 10 (glosow:22)
2015-06-16 18:32:26
W USA dzień niepodległości jest świętem. W Polsce tradycyjnie w dzień niepodległości wychodzą kibole szukający rozróby. I nikt mi nie wmówi, że policja prowokuje. Wybijajcie sobie zęby w lesie na ustawkach. Pozabijajcie się kijami bejsbolowymi jak chcecie. Ale pozwólcie mi przyjść z dzieckiem na dzień niepodległości bez obawy, że dostaniemy kostką brukową w łeb.

tomi2000
    Ocena: 3 (glosow:17)
2015-06-16 18:23:03
Krótkie pytanko do autora: co w czasie ostatniego marszu podpalili Amerykanie?

Oliolo
    Ocena: 1 (glosow:21)
2015-06-16 18:27:15
to może krótkie pytanko: o czym rozmawiał Wojtunik z Bieńkowską ws podpalenia budki ambasady rosyjskiej? Czy nie aby o prowokacji Sienkiewicza żeby spacyfikować marsz? Mówisz, że w USA też władza w ten sposób robi ustawki?

koreperytor12
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-06-16 18:43:49
Kabul

piaseckib
    Ocena: -1 (glosow:9)
2015-06-16 18:51:57
Po co Sienkiewicz miałby chcieć spacyfikować marsz? Tym bardziej przez podpalenie budki waszego największego wroga? Z tego co wiem, znaleziono już podpalacza. Jak i cześć "patriotów" rzucających chodnikami.

Oliolo
    Ocena: -2 (glosow:6)
2015-06-16 19:04:22
po co? żartujesz czy nie rozumiesz? Ale o prowokacji rządowej rozmawiali rządowi a nie opozycja - to może ich spytaj?

ZeuS112
    Ocena: -1 (glosow:5)
2015-06-16 22:17:05
@oliolo a powiesz nam jak pacyfikowano ten marsz? Nie przypominam sobie, żeby policja zastrzeliła tam kogoś, ba nawet skrytykowano ją za użycie kul gumowych. A pierwszą decyzją było cofnięcie pozwolenia na organizowanie marszu i nakaz rozejścia się do domów. Pacyfikacja jak cholera, aż czasem żal się robi na sercu, że komuny już nie ma. W 10 minut MO rozprawiłoby się z takimi gagatkami jakich mamy teraz.

Oliolo
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-06-17 19:21:39
myślałem, że żyjemy w cywilizowanym kraju i spacyfikowanie marszu nikomu nie będzie kojarzyć się z mordowaniem. Ale ty nie widzisz nic nienormalnego w użyciu kul gumowych przeciwko swoim obywatelom. Ale twoi idolem jest MO - chyba za mało o nich wiesz (albo coś z twoją psychiką coś nie okej)

fhurer88
    Ocena: 7 (glosow:15)
2015-06-16 17:57:00
ale w USA na paradzie z okazji Dnia niepodległości ludzie nie walczą z policją nie wyrywają kostki brukowej nie demolują sklepów, samochodów, nie obrzucają się koktajlami mołotowa.....

davidstar
    Ocena: 3 (glosow:15)
2015-06-16 17:42:50
komentarz usunięty przez użytkownika

jurek1102
    Ocena: -1 (glosow:7)
2015-06-16 19:14:24
To niemożliwe... Przecież wszystkie media kłamią i są na usługach PO. Coś ci się przyśniło :)

davidstar
    Ocena: 1 (glosow:7)
2015-06-16 19:22:07
komentarz usunięty przez użytkownika

ZeuS112
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-06-16 22:13:36
Możesz nam pokazać ten przykład pokochania Dudy i PiS-u? Może w twoim chorym łbie coś takiego się pojawiło, ale to akurat normalne u tych co widzą tylko to co chcą widzieć.

davidstar
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-06-16 23:13:09
komentarz usunięty przez użytkownika

LuskaI23
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-06-16 23:32:29
Dawidzie zmień ten wieśniacki avatar.

davidstar
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-06-16 23:36:06
komentarz usunięty przez użytkownika

LuskaI23
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-06-16 23:46:16
Jest tak wieśniacki i żenujący że wolałabym pocałować Ferdala niż na niego patrzeć.

davidstar
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-06-17 00:14:59
komentarz usunięty przez użytkownika

LuskaI23
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-06-17 00:21:09
Bedzie to przyjemniejsze niż konwersacja z Tobą w takim awatarze :D

klos74
    Ocena: 10 (glosow:18)
2015-06-10 15:26:55
W USA patrioci ŚWIĘTUJĄ, nie demolują swojej stolicy, nie podpalają, nie wywołują bójek z policją. Oczywiście zdecydowana większość ludzi biorących udział w Marszu Niepodległości chce tylko i wyłącznie świętować, swoją postawą w ten dzień zaakcentować przywiązanie do Polski. Niestety ani organizatorzy, ani uczestnicy jakoś nie potrafią się w jasny sposób obciąć od zwykłej bandyterki, co roku zganiając na prowokację policji ... Świętujcie tak jak w Stanach, będziecie odbierani tak jak w Stanach.

akr69
    Ocena: 1 (glosow:11)
2015-06-09 22:59:59
jakis nieokreslony motloch szarpiacy plotno w barwach narodowych...

bodan
    Ocena: -4 (glosow:14)
2015-06-09 22:55:57
komentarz usunięty przez moderatora

bodan
    Ocena: -1 (glosow:15)
2015-06-09 22:53:24
komentarz usunięty przez moderatora

michau_n
    Ocena: 85 (glosow:151)
2015-06-09 22:36:52
na paradę w Stanach można przyjść z dzieckiem, a w Polsce tylko z kijem bejsbolowym

bigszu99
    Ocena: -4 (glosow:32)
2015-06-09 22:42:50
z kijem tak, ale jak jesteś z policji i udajesz narodowca. Przesłuchaj taśmy Bieńkowskiej to będziesz wiedział o czym mówię

fekaliator
    Ocena: -2 (glosow:6)
2015-06-09 22:57:15
A ja o tym pisałem i mnie minusowali

michau_n
    Ocena: 8 (glosow:22)
2015-06-10 00:00:19
tak, byli policyjni prowokatorzy. ale to nie oni rozjuszyli tłum dzikich nastolatków. po prostu szukacie poparcia w środowiskach kibiców, a nagrodę odbieracie co roku. nie ma żadnego wytłumaczenia dla demolowania stolicy, palenia ambasad, rozrób z bezdomnymi. natomiast prezentować swoje poglądy może każdy

vacarius
    Ocena: 6 (glosow:26)
2015-06-09 22:33:04
Flaga nie powinna być ciągana po ulicy jak szmata przez jakiś kiboli, którzy demolują miasto! W prawie powinien znaleźć się paragraf ograniczający używanie polskiej flagi. Bo przez to ze naziści kryją się za polską flagą upada w Polsce patriotyzm! Przez nich coraz więcej normalnych ludzi przestaje określać się mianem patrioty. Nie tak patriotyzm powinien wyglądać ze patriotami nazywają się tylko oszołomi i idioci. W USA patriotyzm jest taki jak należy. IVRP jest 100 lat za murzynami pod tym względem.

vacarius
    Ocena: 6 (glosow:16)
2015-06-09 22:41:25
Co innego gdy flagę niosą równo z szykiem i godnością. A co innego gdy jakieś kibolskie oszołomy w dresach ciągną flagę jak szmatę. Od razu widać tą zasadniczą różnice. Chciałbym aby w Polsce flaga była noszona przez osoby które to potrafią robić. A nie kiboli którzy kryją swoje występki pod polską flagą. Podobnie jak ksiądz pedofil kryje się za krzyżem. Wy wrzeszczycie ze atak na was to atak na patriotyzm a księża pedofile ze atak na nich to atak na kościół. Ta sama zasada. Znajdujecie sobie coś co ma jakiś autorytet i podle to wykorzystujecie. Kryjąc się albo za krzyżem albo za flagą.

Buahahahah
    Ocena: -1 (glosow:9)
2015-06-16 17:41:02
Dokładnie. W USA patriotyzm jest jedną z najwyższych wartości, w Polsce niestety nie. Stąd polska flaga jest traktowana jak szmata przez te bydło co demoluje Warszawę.

haji
    Ocena: 6 (glosow:22)
2015-06-09 22:10:14
Bo amerykanie nie rozpierdalają połowy miasta podczas swojej imprezy i pałują każdego, kto wygląda inaczej od nich. Taka mała różnica.

przemek5d
    Ocena: -8 (glosow:20)
2015-06-09 22:22:50
Bo amerykanie są zadowoleni z rządów a my nie. Bo Amerykanie są wolnymi ludźmi a nam wszystkiego zakazują. Bo Amerykanie nie martwią się o prace i emerytury. itd bez końca (btw Amerykanie to nie naród tylko zlepek ludzi z całego świata)

bigszu99
    Ocena: -1 (glosow:15)
2015-06-09 22:44:18
Bieńkowska mówiła, że to wszystko były policyjne prowokacje. Zapomniałeś już czy nie do końca wiesz co piszesz?

perun12345
    Ocena: 3 (glosow:11)
2015-06-10 07:37:41
Amerykanie są zadowoleni z rządów? Są wolnymi ludźmi? Chyba masz małe pojęcie o świecie.

szwedzkiwiesniak
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-06-17 00:17:19
Zadyma musi byc zeby odstraszyc gojow od niekoszerowej politiky od tego sa policyjni prowokatorzy.

zielunahaluna
    Ocena: 11 (glosow:19)
2015-06-09 22:00:35
Nazywają faszystami - nie nazistami. Sugeruję nie używać słów, które tylko brzmią znajomo, ale się ich nie rozumie.

amblin
    Ocena: 2 (glosow:22)
2015-06-09 21:44:35
nazistami? weź już nie pierdool bo zaczynasz przekraczać granice debilizmu

ender011
    Ocena: -6 (glosow:26)
2015-06-09 21:51:06
komentarz usunięty przez moderatora

amblin
    Ocena: 1 (glosow:17)
2015-06-09 21:59:48
typowe pierdoolenie potłuczonego "patrioty" sterowanego przez Rydzyka

ender011
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-06-09 22:01:43
komentarz usunięty przez moderatora

ender011
    Ocena: -5 (glosow:21)
2015-06-09 22:03:14
komentarz usunięty przez moderatora

amblin
    Ocena: 4 (glosow:16)
2015-06-09 22:09:29
... tak napisałem bo po prostu ciebie nie lubię mam nadzieje że nie zrujnowałem twojej psyche

ender011
    Ocena: -1 (glosow:7)
2015-06-09 22:11:50
komentarz usunięty przez moderatora

maxicoveri
    Ocena: 2 (glosow:16)
2015-06-09 22:19:15
ender kocha tylko siebie kocha tylko to co mówi,uwielbia to co myśli i stoi przed lustrem i uważa ze jest najpiękniejszy i najinteligentniejszy na świecie!szkoda że lustro się myli...

ender011
    Ocena: -1 (glosow:9)
2015-06-09 22:28:05
komentarz usunięty przez moderatora

maxicoveri
    Ocena: 1 (glosow:11)
2015-06-09 22:42:04
Już jeden taki był co trzeba było mu przypominać ze jest najinteligentniejszy na świecie...dostał rachunek za gaz i się zastrzelił

ender011
    Ocena: -1 (glosow:7)
2015-06-09 22:50:04
komentarz usunięty przez moderatora

zielunahaluna
    Ocena: 2 (glosow:14)
2015-06-10 07:37:40
@amblin, nasz inteligencik ender zapewne myśli, że nazizm = faszyzm, że to jest to samo, dlatego tak się puszy. On nie z powodów patriotycznych, a z powodu zbyt trudnych słów. O faszystach słyszałam. Ale o nazistach?!
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Kiedy wracasz do domu,
  •  Pomysł jest
  •  Złodziejaszek.
  •  Stereotyp


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
X

POLITYKA PRYWATNOŚCI SERWISU WIOCHA.PL



POLITYKA PRYWATNOŚCI

Na naszych stronach używamy technologii plików cookie w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronach. W ten sam sposób technologię tę wykorzystują również Zaufani partnerzy OF.PL Sp. z o.o. którzy także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Ponadto pliki cookie używane są do przechowywania informacji o zalogowanym użytkowniku w związku z czym nie jest możliwe zalogowanie się do serwisu bez akceptacji Polityki Prywatności. Użytkownik który nie loguje się na stronie a jedynie ją przegląda może wyłączyć używanie plików cookie dla naszej witryny. Zapoznaj się z poniższymi informacjami przed przejściem do serwisu.

RODO
Od dnia 25 maja 2018 r. obowiązuje  Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane popularnie jako "RODO"). RODO obowiązywać będzie w identycznym zakresie we wszystkich krajach Unii Europejskiej, a więc także w Polsce i wprowadza szereg zmian w zasadach regulujących przetwarzanie danych osobowych, które będą miały wpływ na wiele dziedzin życia, w tym na korzystanie z usług internetowych.

Czym są dane osobowe ?
Dane osobowe to, zgodnie z RODO, informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej. W przypadku korzystania z naszego serwisu taką daną jest Twój adres e-mail oraz klucz sesji. Dane takie wykorzystywane są przez witrynę tylko gdy użytkownik zdecyduje się na rejestrację w serwisie. Twoje dane, w ramach naszych usług, przetwarzane będą wyłącznie w przypadku posiadania przez nas lub inny podmiot przetwarzający dane jednej z dopuszczonych przez RODO podstaw prawnych i wyłącznie w celu dostosowanym do danej podstawy. Twoje dane przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania - czyli w przypadku udzielenia zgody do momentu jej cofnięcia, ograniczenia lub innych działań z Twojej strony ograniczających tę zgodę.

Przetwarzanie i przekazywanie danych.
Twoje dane będzie przetwarzać OF.PL Sp. z o.o z siedzibą w Dabrowie Górniczej, ul. Rejtana 20, oraz nasi partnerzy, jeśli wyrazisz im zgodę, ale mogą być one również powierzone do przetwarzania innym podmiotom. W każdym takim przypadku przekazanie danych nie uprawnia ich odbiorcy do dowolnego korzystania z nich, a jedynie do korzystania w celach wyraźnie wskazanych przez OF.PL Sp. z o.o. lub naszego zaufanego partnera. Przekazywanie danych ma miejsce na ogół w przypadku współpracy z podwykonawcą (np. agencją marketingową) lub usługodawcą (np. dostawcą usług przechowywania danych). W każdym przypadku przekazanie danych nie zwalnia przekazującego z odpowiedzialności za ich przetwarzanie. Dane mogą być też przekazywane organom publicznym, o ile upoważniają ich do tego obowiązujące przepisy i przedstawią odpowiednie żądanie, jednak nigdy w innym przypadku.

OF.PL sp. z o.o. zobowiązuje się nie przekazywać Twoich danych podmiotom trzecim do wykorzystania w celu wysyłania ofert marketingu bezpośredniego czyli tzw. spamu reklamowego.

Cookies
Na naszych stronach internetowych i w aplikacjach używamy technologii, takich jak pliki cookie, local storage i podobnych służących do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych w celu personalizowania udostępnianych treści i reklam oraz analizowania ruchu na naszych stronach. W ten sposób technologię tę wykorzystują również nasi Zaufani Partnerzy, tacy jak Google Inc., Facebook Inc.,TradeDoubler AB, Media Impact Polska Sp. z o.o., Stroer Digital Operations Sp. z o.o., Adform A/S, Internetowy Dom Mediowy NET S.A., YieldRiser Sp z o.o., Digital Avenue Spółka Akcyjna, MEDIAFARM Sp. z o.o., Onnetwork Sp. z o.o., TVN S.A.,Adinplay HQ, adrino Sp. z o.o., MultiChanel Network Sp. z o.o. oraz inne firmy które także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Cookies to dane informatyczne zapisywane w plikach i przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym (tj. Twój komputer, tablet, smartphone itp.), które przeglądarka wysyła do serwera przy każdorazowym wejściu na stronę z tego urządzenia, podczas gdy odwiedzasz różne strony w Internecie.

Witryny stosują cookies, w celu:
- świadczenia usług,
- dostosowania zawartości Witryn do urządzenia końcowego Użytkownika, zapamiętywania indywidualnych ustawień Użytkownika i optymalizacji korzystania z Witryn
- poprawy bezpieczeństwa, poprzez kontrolę nadużyć w procesie korzystania z Witryn,
- uzyskiwania zbiorczych, anonimowych danych statystycznych, aby ulepszać funkcjonalność Witryn,
- utrzymania sesji Użytkownika (dotyczy Witryn z opcją logowania się Użytkowników), aby Użytkownik nie musiał, na każdej stronie Witryny ponownie wpisywać loginu i hasła,
- umożliwienia korzystania z podstawowych funkcjonalności Witryn (np. zapamiętywanie kolejno odwiedzanych stron w celu ich przywrócenia na "żądanie" Użytkownika)
- reklamowym i marketingowym, aby dostosować do preferencji Użytkownika treści reklam oraz tekstów wyświetlanych na Witrynach jak i poza nimi.

W celu łatwego zarządzania plikami cookie, należy wybrać preferowaną przeglądarkę i postępować zgodnie z instrukcjami:
Internet Explorer
Firefox
Chrome
Opera
Safari
Znajdziesz tam także informację o tym jak zmienić ustawienia przeglądarki, by ograniczyć lub wyłączyć funkcjonowanie plików cookies itp. oraz jak usunąć takie pliki z Twojego urządzenia.

Z Polityką Prywatności Google można zapoznać się tutaj.
Z zasadami Facebook'a dotyczącymi gromadzenia i wykorzystania danych można zapoznać się tutaj.
Z Polityką Prywatności TVN S.A. można zapoznać się tutaj.

Pliki cookies związane z badaniem efektywności kampanii reklamowej w sieci Google AdWords lub Google Display Network pobierają dane wykorzystując oprogramowanie Google Analytics. Zachowana zostaje gwarancja anonimizacji numeru IP użytkowników witryny, przez co rozumie się zapewnienie użytkownikowi całkowitej anonimowości.

Twoje uprawnienia
Zgodnie z RODO przysługują Ci następujące uprawnienia wobec Twoich danych i ich przetwarzania przez nas oraz naszych partnerów:
- żądanie dostępu do Twoich danych
- żądanie sprostowania Twoich danych
- żądanie usunięcia Twoich danych
- żądanie przetwarzania Twoich danych
- żądanie przeniesienia Twoich danych
- sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych
- żądanie niepodleganiu decyzji opartej wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
Uprawnienia powyższe przysługują także w przypadku prawidłowego przetwarzania danych przez administratora.
Użytkownik witryny może przeglądać, usuwać, modyfikować oraz przenosić dane w opcjach przeglądarki jak również może tam wybrać opcję wyłączenia stosowania plików cookie dla witryny.

Użytkownik witryny posiadający zarejestrowane konto na witrynie może uzyskać dostęp do danych w opcji: "Moje konto" gdzie ma możliwość przeglądania oraz modyfikacji danych. Ponieważ nie jest możliwe logowanie się do serwisu bez wyrażenia zgody na poniższą Politykę Prywatności użytkownik posiadający zarejestrowane konto który nie wyraża zgody na przetwarzanie danych osobowych winien zamknąć swoje konto. Zamknięcie konta jest równoznaczne z usunięciem związanych z nim danych osobowych oraz zaprzestaniem ich przetwarzania. Aby zamknąć konto należy zalogować się na witrynę (wyrażając tymczasowo zgodę na Politykę Prywatności tylko dla celu przetwarzania danych w celu zamknięcia konta) oraz wysłać żądanie zamknięcia konta korzystając z formularza kontaktowego do którego odnośnik znajduje się na dole strony. Można także wysłać wiadomość z adresu e-mail który jest powiązany z kontem użytkownika na witrynie. Po weryfikacji żądania konto zostanie zakmnięte a przetwarzane dane usunięte.

Wyjasnienia odnośnie Twoich praw związanych z danymi zbieranymi przez Google Inc. i Facebook Inc. znajdują się w ich politykach prywatności do których linki podano w akapicie powyżej.

Zgoda
Jeżeli nie wyrażasz zgody na przetwarzanie Twoich danych wyłącz obsługę cookie na naszej witrynie lub jeżeli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem wyślij wiadomość z żądaniem zamknięcia konta tak jak opisano powyżej.

REGULAMIN


Strona Wiocha.pl przeznaczona jest dla osób, które mają dosyć absurdu jaki szerzy się w Internecie.
Strona nie ma zamiaru nikogo obrażać, ani naruszać czyichś dóbr.
Jeżeli komuś nie podoba się nasza idea to przepraszamy i nie zachęcamy do odwiedzania naszych stron.

Wszystkie absurdy w serwisie są dodawane przez użytkowników serwisu i jego administrator nie bierze za nie odpowiedzialności.
Za wszelkie Materiały dodane na stronę odpowiada tylko i wyłącznie osoba która go dodała. Jeżeli znajdziesz swoją własność na profilu innej osoby, skontaktuj się z nią osobiście. Redakcja Wiochy nie będzie rozstrzygała kto jest właścicielem materiałów, ponieważ nie ma do tego ani środków ani uprawnień. Od tego jest sąd i tam należy kierować oskarżenia dotyczące kradzieży zdjęć, filmów czy innych materiałów pamiętając, że fałszywe oskarżenie jest karane. W przypadku znalezienia na stronie wpisu naruszającego prawo można wysłać informacje o takim naruszeniu korzystając z linku "Zgłoś nadużycie" lub formularza kontaktowego na dole strony. Wszystkie takie informacje są rozpatrywane przez administratorów strony w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia. Domagając się usunięcia zdjęcia należy przesłać oryginał zdjęcia lub w inny sposób potwierdzić prawa do materiału. Tylko zgłoszenia zawierające takie poświadczenia będą uznane za wiarygodne w myśl artykułu 14 Ustawy o Świadczeniu Usług Drogą Elektroniczną. W przypadku uznania wiarygodności zgłoszenia dostęp to takiego absurdu zostanie zablokowany.

Aby dodać absurd najpierw musisz się zarejestrować w serwisie. Rejestracja i korzystanie z serwisu jest darmowe. Korzystanie z serwisu jako użytkownik zarejestrowany wymaga wyrażenia zgody na przetwarzania danych opisanych w znajdującej się poniżej Polityce Prywatności.

Absurdy można dodawać w ośmiu kategoriach:

wiocha na naszej klasie
wiocha w polityce
wiocha na facebooku
wiocha na fotka.pl
moto wiocha
video Wiocha
śmieszna Wiocha
inne nieskategoryzowane wiochy.

Zamieszczony absurd powinien być opatrzony opisem i komentarzem bez użycia wulgaryzmów i słów ogólnie uznawanych za obraźliwe. Opis i komentarz powinien ubawić użytkowników strony do łez.
Na stronie użytkownicy mogą umieszczać materiały, tylko po uprzednim zakryciu wszelkich adresów internetowych oraz danych osobowych użytkowników, które dopuściły się absurdu. Dane można pozostawić jedynie w przypadku działu "Wiocha w polityce" pod warunkiem, że dotyczą osób wykonujących funkcje publiczne.
Wszystkie absurdy nie będące wiochą (w szczególności zatytułowane: "Może to nie wiocha" lub podobnie) będą usuwane. To samo dotyczy absurdów proszących o głosy lub polubienia.

Surowo zabronione jest dodawanie zdjęć pornograficznych, reklam, zdjęć przerobionych w celu obrażania osób na nich się znajdujących, zdjęć nawołujących do przemocy, zdjęć roznegliżowanych dzieci.

Dodatkowo usunięte mogą być absurdy:
- powtarzające się lub bardzo podobne a nie wnoszące nic wartościowego.
- opisane sprzecznie z zasadami polskiej pisowni
- nieprawidłowo przypisane do kategorii
- niezgodne z szyderczym charakterem strony

Po dodaniu absurdu trafia on do poczekalni, gdzie jest oceniony przez użytkowników serwisu. Im wyżej oceniony jest dany absurd, tym większa ma szanse na trafienie na stronę główną.
Dopóki dodany absurd znajduje się w poczekalni, możesz zmienić jego opis, lub komentarz. Każdy absurd może być oceniany i komentowany przez innych zarejestrowanych użytkowników serwisu. Zawsze będziesz wiedział co inni o nim sądzą.
Absurdy nisko ocenione przenoszone są do archiwum. Postaraj się aby Twój absurd został jak najlepiej oceniony.

Administrator witryny może ograniczyć ilość możliwych do dodania przez jednego użytkownika materiałów zarówno ogólnie jak i w konkretnej kategorii. W szczególności dotyczy to kategorii "wiocha w polityce".
Komentarze dodawane przez użytkowników nie mogą zawierać adresów internetowych oraz być obraźliwe dla innych użytkowników strony lub osób trzecich. Wszystkie dodane wpisy i materiały muszą być zgodne z prawem. W przypadku podejrzenia naruszenia prawa Administrator ma prawo usunąć wpis. Administrator witryny może zablokować użytkownika, który nie stosuje się do regulaminu, na określony czas lub bezterminowo. Blokowane są także konta zakładane jedynie w celu zakłócania korzystania ze strony innym użytkownikom poprzez ich obrażanie, powielanie tych samych wpisów lub inne zachowania niezgodne z ideą strony.  

Każdy użytkownik może przekształcić swoje konto w konto VIP.
Co daje konto VIP:

- całkowity BRAK REKLAM na wiocha.pl
- dodawanie komentarzy BEZ UŻYCIA TOKENA
- jeżeli nie jesteś trollem to możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ komentarzy
- możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ absurdów dziennie
- konto użytkownika wyróżnione ikoną przy absurdach, komentarzach oraz w karcie użytkownika


Regulamin może w każdej chwili zostać zmieniony lub poprawiony w celu dostosowania do aktualnych warunków prawnych i technicznych o czym użytkownicy zostaną poinformowani. Poprawki estetyczne (wygląd, kolor, liniatura, poprawienie błędu stylistycznego itp) nie są uznawane za zmianę regulaminu.
Mając na względzie dobro większości Użytkowników, redakcja Wiochy z przyjemnością i bardzo skutecznie współpracuje z wszelkimi organami ścigania (policja, prokuratury, sądy) w celu eliminowania dowcipnisiów, podszywaczy i fałszywych "właścicieli zdjęć", psujących reputację, dobry klimat i miłą atmosferę zabawy.


Obowiązkiem każdego użytkownika jest znajomość aktualnego regulaminu.
Zakładając swój Profil potwierdzasz, że bezspornie i w pełni świadomie zgadzasz się ze wszystkimi punktami Regulaminu i Polityki Prywatności.



AKCEPTUJĘ
NIE TERAZ


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400