Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
iwooona  11-07-15, 19:59 Zgłoś
+ 409 -
Dodano: 2011-07-15, 19:59:57   przez: iwooona
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 409  Zgłoś nadużycie
2
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Wykopki
  •  Dziewczyna o tym jak dotknęła Justina Biebera
  •  Siekierezada w wersji hard
  •  Chamstwo i debilizm na polskiej drodze
Ukryj komentarze(31)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
szatanoslaw
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-08-23 11:17:20
To nie jest wiocha tylko pozytywna moc alkoholu!

Wolfhearth
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-26 10:48:58
Jak mówi Pismo ; wszystko mi wolno lecz nie wszystko buduje. Dla jednych nic strasznego , dla drugich największy życiowy upadek.

bolczii
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-23 12:41:05
Alkohol jest zly, dlategotrzeba go w morde lac :D ;P

szatanoslaw
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-08-23 11:17:20
To nie jest wiocha tylko pozytywna moc alkoholu!

Swingers
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-21 19:17:10
Alkohol jest dobry jak bez niego się bawić

kojotjp
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-19 23:04:35
Alkohol jest zły , tak ? To skąd kur** wziął te puszki ?! XDDD

Ganja44
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-08-19 15:08:48
Jak alkochol jest zly to ja od dzisiaj jestem dobra.... haha :P

Jooo87
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-18 23:19:03
napisz sobie z drugiej strony gdzie jest krzyz hehe

kaiteu
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-18 19:45:09
Haha a picie na stworzenie tego kostiumu to siła wyższa xddddd

Pani_Czekolajda
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-18 15:35:16
HIPOKRYTA :P

kinia85
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-18 08:24:43
pewnie sam wypił te wszystkie piwa,pozniej film mu sie urwal,zrobil cos czego zaluje i stwierdzil ze jest zly alkochol.

kriss92
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-08-17 23:57:43
nie ma alko nie ma impry dziekuje dobranoc

wampiX
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-08-17 23:45:49
Alkohol jest zły, więc go w mordę lej!:P

private7
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-17 23:20:28
To ale sie ubrał :D żeby to jeszcze jednolite było haha

alibabka188
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-17 23:12:47
jakby puszki byly pelne to ja go chcę

karmell14
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-17 20:30:58
chyba tylko dla abstynentów .. :D

Ghostgirl
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-08-17 20:24:50
oj tam oj tam

mody8
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-17 19:39:26
jest zly? ale najpierw koles musial wypic z kilkadziesiat piw,zeby takie wdzianko sobie zrobic

Malinowa01
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-08-17 19:29:04
Tak , alkohol jest zły i trzeba go w morde lać :D

grzech31k
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-17 17:46:13
kiedy jest zły,jeśli człowiek przedawkuje i na drugi dzień chce baniaka rozpierniczyć to w tedy właśnie

bladwdruku
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-17 13:36:45
skąś wkońcu musi mieć te puszki .

Sabu
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-17 12:52:57
ta jasne!!! a zuo jest zue

lajfowicz
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-17 12:33:45
zólte bo to lech pils z wlkp :) heheh alk górą :D

biala-zima
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-17 12:22:17
W takim razie Pan na załączonym obrazku brzydzi się alkoholu i dlatego go w mordę leje.

Cannabinol
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-17 12:20:32
żółty Lech?

tomekmagren
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-07-17 00:35:58
Tak,alkohol jest zły i niedobry.A jak nas ktoś zapyta:Co masz? Odpowiadajmy:Mam niedobre i Ci nie dam bo mam mało.Bo ja lubię niedobre :) Fajny garnitur z alu i pozdro dla wszystkich którzy lubią "niedobre". :)

kammopl
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-15 22:23:13
ciekawe ile musiał wypić żeby zrobić sobie taki strój ^^

SiZar
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-15 22:09:17
a ja kocham to co zle xDD

adabar
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-15 20:38:01
dobry jest

matres
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-07-15 20:24:55
to mi wygląda na jakieś juwenalia ;]

sawz
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-17 21:25:29
Mnie również;) Chyba sobie pomysł pożyczę;d

nimanazwy
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-15 20:06:43
Alkohol jest zły... i pewnie dlatego jest cały w alkoholu ;p


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0300